N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

Hei vaan tyttäret.. Liekö täällä enää kukaan edes muistaa mua, mutta tulin silti terrorisoimaan pinoanne, kun tuli täällä joskus vuosi sitten kirjoteltua. :) Täällä kaikki on entisellä mallilla, ei ole haikarasta näkynyt vilaustakaan sitten sen viime keväisen tuulimunan. Alkaa pikkuhiljaa taas tuntumaan aika epätoivoselta, vaikka yritän ajatella positiivisesti, että kyllä me se vauva saadaan, kun on sen aika. :attn: Tiiättekö, minä saan pikkusiskon tai -veljen.. Eihän mun äiti mikään vanha ole, vähän päälle 40, mutta silti tuntuu aika ristiriitaiselta. Toisaalta oon aivan mielissään, mutta toisaalta tuntuu NIIN epäreilulta. Munhan se pitäs lapsia saada, eikä enää äidin. Ja siltikin ootan aivan onnessani pikku iltatähteä syntyväksi. Ottaapa näistä tunteista selvää.. :ashamed:
 
Moi khaos, mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa! Kyllä me sinut muistetaan :D Ja tottakai saa tulla kirjottelemaan ja kertoilemaan kuulumisia, ainakaan minä en pahastu. Onpa hurja tilanne sinulla! :eek: Onnittelut ja pahoittelut samalla kertaa, saat itse päättää kumpaa enemmän. Varmasti tuntuu todella oudolta. Elä menetä toivoasi, me muutki pitkään yrittäneet koetetaan sinnitellä yhdessä :)

Mulla pitäsi huomenna alkaa menkat.. Oon stressannu ihan älyttömästi viime aikoina, koulusta, lapsettomuudesta, kesätöistä jne. että voipi olla ettei vuotoa näy eikä kuulu... Sitte menee hoito pieleen ja kaikki pieleen, ääk!! Hermo mennee!
 
Uus kierto, uus IUI. Tänään otin ensimmäisen clomin ja hoitopäivä olisi sitten 18.kesäkuuta... Pelottaa taas, miten tässä oikein käy... :ashamed: Yritän kuitenkin peukuttaa, ihan jo senkin takia, että jaksettais miehen kanssa yhdessä paremmin.

Mitäs muille? Anusta tai yp:stä ei oo pitkään aikaan kuulunu mitään, pitääkö nuo kp:t ees teijän kohdalla paikkaansa??
 
Heippa! Täällä ei mitään mullistavaa oo tapahtunut, ovis oli viimeviikolla,eli kierto on sitä 30päivää. Kävin viimeviikolla amk:n valintakokeissa, saas nähä kuinka akan käy. Saa vaan kauan oottaa et tulee vastaus :| Mitä nyt oon täältä lukenut niin eipä juurikaan plussia ole Haltian jälkeen tullut. Todella ikävää :hug: Meilläkin alkaa hoidot heinäkuussa, en tarkemmin niistä tiedä..
Oon nyt kovasti miehen kanssa keventänyt ja ihan kivasti on paino lähtenyt laskemaan, kun viimevuonna sain sen 20kg pois ja nyt parisen kiloa lähtenyt, ei pitäis ainakaan siitä olla kiinni... Ja nyt on ollut kauniita päiviä, niin paljon ollaan ulkona viihdytty :)
murppa kovasti tsemppiä hoitoon :heart: ja tottakai kaikille muillekin!
 
Anulle pahoittelut negasta :hug:

Täällä alkaa olla hoitopäivä käsillä. Huomenna Pregnyl ja torstaina hoito. Sitten saapi taas kaks piinaavaa viikkoa jännätä. Mulle tuleekin tänä vuonna selvä juhannus, wau... :D No, saapa nauraa sitte muille kun ne humalassa sekoilee.. Tsemppiä koko porukalle täällä, pidetään lippu kaikesta huolimatta korkealla!
 
Paljon tsemppiä murppa piinailuun. peukut pystyssä, että teillä nyt tärpäis. :heart:
Muille paljon jaksuhaleja :hug: odotteluun ja tuskailuun. Kyllä sitä toivottua lopputulosta kannattaa odotella.

Olen taustalla käynyt seurailemassa teidän kuulumisia, ja kovasti odottanut iloisia uutisia. Itsellä alkaa maanantaina jo 17 raskausviikko, kaikki on hyvin ja kai sitä vähitellen alkaa uskoa, että tämä on totta. Rakenneultran jälkeen 19.7 sitä kai sitten huokaisee helpotuksesta, jos kaikki on hyvin.
 
Kiva juttu haltia että kaikki on hyvin. Menee varmasti hyvin myös loppuun asti, elä turhaan stressaa =)

Enää 6 pv testipäivään. Alkaa paniikki nousta. Onneksi oon töissä ens viikolla niin ei jouda miettimään.. Mietitään sitte torstaiaamuna...
 
Murppa: :hug:
Haltia: Nopeasti aika menee :) Ihanaa rakenneultraa.. :heart:

Itse haaveilee jo, että olisi joulu :) Rakkaani kanssa päätimme, että kun pilleriresepti loppuu jouluun, niin sen jälkeen uutta ei aloiteta, vaan annetaan kierron tasaantua ja pikkuhiljaa aletaan sitten pientä yrittämään.. Pieni pelko on, että odotuksen odotus tulee taas viemään aikaa, mutta nyt on taas sellainen odottava kutina masussa, perhosia.. vaikka on vielä varmaan melkein vuosi ennen kuin aloitetaan oikeasti yrittämään.. saa nähdä.. B) Taas haaveilen liikaa kuitenkin.. Viimeksi kuitenkin meni 2 vuotta ennen kuin kierto edes hieman tasaantui.. :(

En kyllä tiedä kuulunko mie sitten tähän pinoon kuumeilemaan...? Tai ehkä tätä pinoa ei olisi enää.. :heart:

Ihania kesäpäiviä kaikille :)
 
Ihania uutisia möhkis :heart: :heart: Elä murehdi, olette kuitenkin päättäneet, millä tavalla jatkatte, tosi hyvä! Ja toivon samaa kuin sinä, siis ettei tätä pinoa enää olekaan sitten keväällä... Mutta jos näin kuitenkin on, tottakai sinä olet tervetullut. Minä ainakin ajattelisin sinut kuitenkin pitkään toivoneisiin ja yrittäneisiin, olet sinä sen verran pitkään täällä pyörinyt.

Täällä alkaa taas elämä tasaantua viime viikon pettymyksen jälkeen. Minun "terapeutti" (siis psyk. sairaanhoitaja, kenen luona käyn) auttoi paljon. Ja tietenkin minun ihana mies, joka tietää todella, miten paljon minä sitä lasta toivon ja haluan. Nyt sitten lasketaan viikkoja (ei kuitenkaan vielä päiviä) lokakuussa alkavaan hoitoon. Enää 13 pitkää viikkoa...... :|

Kovia plussapuhureita tähän pinoon :whistle: :whistle: :whistle: Niitä todella tarvitaan, eihän kukaan oo plussannu pitkään aikaan.... Herättää epätoivoa tämmönen.
 
jaahas, ei se ukko pääsekään tänään kotiin niinkuin piti.!! :'( on kyllä niin surkee fiilis taas.. itkeä tihrustan täällä vaan koko ajan...

ja sitte vielä kummitytön (1v3kk) äiti plussasi eilen illalla... eikä ollu edes suunniteltu raskaus, vaan söi pillereitä ja silti raskautu.! ei huh huh.. se on ite sekasin, mut nii on kyllä sen mieskin, joka sano että ei tiiä pystyykö olla tukena. tää mun ystävä ei meinaa kyllä tehdä aborttia, saa sitte ukko vaik lähtee kävelee.!
on se vaan kumma et ei ite raskaudu, mut sit muut raskautuu vaik söis pillereitä.! toki sanoin, että ihan mitä ikinä ystävä päättääkin tehä, niin oon tukena..
he kuitenki yrittivät lasta 6v ennen tätä mun kummityttöä ja nyt sit uudestaan raskautu.! ja mun ystävä kyllä siis tietää miltä musta tuntuu, kun sitä omaa pientä ei vaan kuulu, joten ymmärtää siis munkin harmistumisen tilanteeseen vaikka toki onnellinen olenkin hänen puolestaan.!!

anteeks purkautuminen.!

parempaa päivää teille.!!:)
 
Murppa: Olisi mukava kyllä tulla tänne sitten kuumeilemaan, jos vielä pino pystyssä.. :) Jotenkin tunnen enemmän yhteyttä teidän kanssa vaikka itsellä yk:t alkaakin alusta..
Yöperhonen: Mutta onneksi hän kuitenkin ymmärtää, mutta eihän se sitä asiaa helpommaksi tee :( :hug:
 
Lopetinkin pillerit jo.. Jos hyväksytte minut listoille, niin ois kiva kuumeilla :) Meillä siis sellainen minun puolelta tosissaan kuumeilua ja miehen puolesta vielä pehmittelyä :D Mutta siis tarkoituksena katsoa millaiseksi kierrot tulevat, ei itseäni huvita yhtään taas ne 200pv kierrot, mutta katsellaan.. *kesävauvasta haaveillen*
 
Möhköfanttis: Tervetuloa takaisin. =)

Murppa: :hug:

Anu: :hug:

Yöperhonen: :hug: Ne on aina niin vaikeita asioita tuollaiset...

Mua pysäytti täs vähä aikaa sitte tieto siitä että exä ja sen nykynen oottaa vauvaa...ne rupes seurusteleen samoihi aikoihi ku minä mieheni kans, ja nyt sitte ne oottavat...ja tosi pian onnistuivat (exä puhu joskus että sit kun avovaimonsa saa työpaikan ja on ollu vähä aikaa töissä..). Kaikillahan on omat ongelmansa, mutta kyllä se kateus silti päätään tahtoo nostaa.. :/

Kovin hirveesti en oo kyllä nyt jaksanu vauva-asiasta stressata. Se on ens vuoden heinäkuu kun me saadaan lapsi... Semmone ennustus... Eli nyt vaan laihdutan ja teen työtä sen eteen että lokakuussa kaikki ois valmista raskaudelle. :)

Nyt on kp 10, yk 28.
 

Yhteistyössä