N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

Täälä ei mitään uutta auringon alla. Edelleen lihon, vaikka laihtua pitäis. Mä en ymmärrä itseäni, miksen mä saa itseäni kuriin!? Jatkuvasti vaan mums mums. :headwall: Tällä menolla en ainakaan saa vauvaa ikinä. :headwall:
 
orion täällä kanssa sama juttu. ja vielä kun löysin niin ihanan leipäohjeen et pitää kokoajan leipoa, eikä tietenkää voi sitä leipä syödä ilman kunnon juustokerrosta... :ashamed: tavoitteena olis nyt heinäkuuhun mennessä saaha nyt vähintään 10kg poies ennen hoitoja.

ja negan saaneille :hug:

on: täällä ei malttais yhtään odottaa!! kp 19 ja aika matelee. no onneks tuon km:n jälkeen on ainakin kp:t alkanu lyhentyä alle 30 :)
 
Täällä sama juttu, ei ole helppoa tämä painonpudotus... :headwall: Tosin enpä ole ihan kympillä jaksanut yrittääkään, eihän se sillon putoa..

Ihan outo olo.. Menkat ei ole vieläkään alkaneet ja nyt pelottaa, jos eivät tällä viikolla alakaan. Sitten menee uusi hoito seuraavaan kiertoon eikä halua odottaa!! :kieh: Voisi tietenni helpottaa jos lopettais stressaamisen.....
 
Taisin saada haamujen haamun testiin, nyt maltan mieleni odotan pari päivää ja testaan apteekin testillä seuraavaksi, tissit on melko arat, kipeemmät kun eilen!! ja kun lämmöt mittasin illalla niin silloin ainakin oli 0.4 astetta koholla! Mutta mä en ilosta pompi ennemmin ennekun saan täyden varmuuden!!! Niin monta kertaa joutunu tippumaan korkeelta ja kovaa että otan nyt ihan rauhallisesti!!
 
Mulla ois kuukauden päästä synttärit, täytän 22. Mä en vaan taho! :( Mä en taho saada yhtään vuosia lisää ennen ku oon äiti, tai vähintäänkin tulossa äidiksi. Vuosi vuodelta on vaan vähemmän aikaa saada vauva, vuosi vuodelta vähemmän aikaa saada iso perhe. :/

Taas näitä katkeria ajatuksia. Tais tulla tuola kokolla, sielä oli miehen veljen perheki, n. 1½-vuotias poika ja rouva viimesillään paksuna. :|
 
voi orion :hug: varmasti tuollainen mietityttää ja tulee pahamieli sillointällöin.! sama fiilis itseänikin välillä vaivaa, vaikka muutama vuos vähemmän ikää onkin.!! voimia sinne :hug:

täällä on vähän sellanen fiilis, että ois voinu tärppää, nappyjä on naamassa ja tissit on erityisen kipeet, mutta kuitenki sisimmässäni tiedän, ettei oo tärpänny ja sieltä se täti taas tulee :ashamed:

eilen oltiin äitin ja tädin kanssa isolla kirpparilla ja sit sen jälkeen vielä ikeassa shoppailemassa :) voin kertoo, et olin ihan poikki eilen illalla kun kotiin tulin :D niitten kahen kanssa on niin hullua käydä missään kaupoissa.
 
Orion mulla kanssa toukokuussa synttärit ja 22. :| mulla ei onneksi ole veljellä lapsia (sekin ajan kysymys varmasti akkansa kuitenkin on raskaana eivät vaan mulle kerro) mutta meillä oli kokolla serkku ja kah - eikö vaan ollu maha pystyssä!! musta välillä tuntuu et oon tulossa katkeraksi vanhaksi akaksi :ashamed:
yöperhonen löytykö mitään mukavaa? musta itestä on tullut tällanen, ehkä tuon lapsettomuuden takia, et jos tekee mieli ostaa jotain niin sitte kans raha palamaan :D on siinäkin jo kestämistä niin tuo shoppailu on ihana hemmottelutapa.

täällä kp 25 ja jännityksellä odotetaan. tai oikeestaan mä oon jo pitkän aikaa ollu asennoituneena et kyl se täti aina poukkaa paikalle. ettei tarvis aina pudota korkealta... onneks kohta kesä ja pääsee hoitoihin :)
 
hempukka, löytyihän sieltä vaikka ja mitä :D kaikkea mä aina keksin löydettäväksi.! mainittavin löytö oli kirpparilta ihan uudet kengät 5e (normaalisti 70e). :)
mäkin aina asennoidun siihen, että täti tulee, niin ei tarvitse korkealta tippua :LOL: mut silti aina toivo pääsee jostain tarkkaan teljetystä nurkasta hiipumaan paikalle ja nostaa toi toiveita...
mäkin päätin, että tän kierron jälkeen soittelen lääkärille ja pyytelen vähän apua tähän meidän hommaan :)
minkäslaisiin hoitoihin te pääsette.? olet varmaan jossain välissä kertonukkin, mutta ei kaikkea voi muistaa...
 
neiti21 ja yp, :hug: menkoista.

yp, pääsette varmasti tutkimuksiin, kun teilläkin on tuota yritystä jo yli vuosi. Mutta että milloin, voikin olla pitkä odotus. Meillä lähetteestä meni ½ vuotta lääkäriaikaan. Ei siis tarkoita, että teillä menisi yhtä pitkään. Riippuu paljon siitä, missä asuu (itse asun kainuussa ja täällä asiat tapahtuu joskus aika hitaasti...) ja millaset jonot on. Tsemppiä vaan odottamiseen ja pysy lujana! :)

anulle tsemppiä odotteluun :wave: Ennen menkkoja on toivoakin.

hempukalle peukkuja odotteluun myös :)

orion, minulla kans on ollu välillä samanlainen olo kuin sinulla. Silloin kun aloitimme yrittämisen, olin 18-vuotias. Nyt täytän syksyllä 23. Ajattelin silloin, että minulla olisi tässä vaiheessa jo muutaman vuoden ikäinen lapsi, ehkä toinen jo tulossa. Eipä voi elämää suunnitella, ei. Enkä villeimmissä ajatuksissanikaan voinut kuvitella, että pikkusiskoni tulisi äidiksi ennen minua. Niin kuitenkin kävi. Joskus olen ajatellut, että ehkä se on hyvä, siis tämä odotus. Ehdin käydä koulun loppuun. Mutta sitten tunteet saa vallan ja tajuan, että tekisin kirjaimellisesti mitä vain, että olisin nyt äiti. Tasan ei käy onnen lahjat. Anteeksi vuodatus.
 
murppa, kiitos tsempistä :) useestihan käy niin, että hoitoihin pääsyä odottaessa tärppääkin.. toivotaan, että meillä käy juuri niin :) ja kyllä me jaksetaan odottaa, ihan mitä mitä vaan, kunhan saadaan oma pikku nyytti joskus.! :heart:
tuo sun vuodatus on täysin normaalia... kovasti sitä aina lapsena haaveilee (tai niin ainakin niin minä tein :D ) että olisi oma perhe aikaisin. ja jotenkin sitä olettaa, että lapsen saaminen on jotenkin helppoa... mutta sitten voi joutuakin odottamaan ihan hirmu kauan.!
toivoa minulle itselleni antaa se, että kummityttöni äiti halusi ja yritti lasta melkeempä kuusi vuotta. ja hänellä vielä oli keskenmenoja takana.! ja sitten syntyi terve ja aivan ihana tyttö :heart: hän on ollut ihan uskomattomana tukena ja turvana minulle :)
toivon, että pian teilläkin tärppäisi ja saisitte oman pienen aarteen :heart: kuten me kaikki muutkin :)
 
anu :hug: pahoittelut täälläkin.!

ON: täällä täti näyttäis pakkailevan jo kamojaan :eek: en taas ymmärrä miten kesti näin vähän aikaa tää vuoto... kai mussa on jtn vikaa :ashamed:
huomenna tulee kummityttö hoitoon :heart: pääsee mamma ja pappa vähän rilluttelemaan yhessä :D

mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille.!! :)
 
anu :hug:

yp en ihan tarkalleen ottaen tiedä kun olen vasta neurologin kanssa jutellut ja hän laittaa lähetteen laps.polille kesällä. onneks siihenkään ei oo pitkä aika. käyn siis tuolla neurolla puolivuosittain kontrollissa sairauteni takia. toivottavasti tekin pääsette pian hoitoihin. tai parempi jos ette hoitoja tarvis ollenkaan :)

murppa kiitoksia tsempeistä! itsekin aina aatellut että olis muksu jos toinenkin ennen ku olen 25, mut hyvä jos tulee es yhtä ennen sitä. ja toinen mitä olen aina ajatellut että olisin kaveripiiristä ensimmäisiä jotka sais tenavan. paskat, olen ainoa jolla ei ole lasta. :ashamed: mut toivotaan et me loputkin tästä ketjusta päästäis pian tonne odotuspuolelle :heart:

ON: tänään tosiaan kp 30 ja just ku aattelin et onneks on kierto lyhentynyt. tulis nyt se täti kun kuitenkin on tullakseen. sanoin miehelleni tässä pari viikkoa sitten et katotaan vaan niin satavarmasti tulee raskausuutisia lisää nyt huhtikuussa, niin eilen mies kuuli et kaverilleen on tulossa loppukesästä tenava. Mahtavaa! En olis uskonut! :headwall: sillon aluks osas vielä olla aidosti onnellinen kavereiden puolesta jotka sai lapsen, nyt ei oikeesti jaksais es teeskennellä... Ja harmittaa miehen puolesta kun se on aina tukena ja yrittää lohduttaa kun alkaa "hillot" vaikka näkee et se itsekin on pettynyt. :( Ja sitä toiveikasta kyselyä "eihän sulla oo vielä alkanut?"


**muoks. ja eiköhän siltä -ylläripylläri- vessassa pyyhkiessä punertavaa valkovuotoa tullutkin....
 
hempukka :hug: :hug: voi että, noi raskautumis uutiset on välillä ihan hirveen rankkoja.! mäkään en oikeen osaa enkä jaksa enää iloita muitten puolesta.. kai oon vaan niin katkera akka.! tosin sellaiset, jotka ovat pidempään yrittäneet, heitä jaksaa onnitella ja olla aidosti iloinen heidän puolestaan :) sulla on kyllä aivan ihana mies.! hienoa että se tukee ja lohduttaa sua.

apuaaaa.! kauhee krapula :x :LOL: tai no pää kipee lähinnä... tulin aamulla kuuden aikaan vasta kotiin ja nyt unettaa ihan maan pirusti.!!! ei mun pitäny ees ottaa eilen, mut kai mä oon vaan niin yllytyshullu...
 

Yhteistyössä