N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

yöperhonen Kiitos tsemppauksesta :) äsken tehtiin miehen kanssa uusi testi ja kyllä se jo nyt näytti ihan selkeää haamua. Ei ollut läheskään yhtä vahva, kuin controlli viiva, mutta selvästi nähtävissä... ja onhan vasta keskiviikkona oikea testipäivä, joten toivotaan, että viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin. on aivan epätodellinen olo, pelkään vain, että koska vuoto alkaa, ja menee kesken. hurjaa on
 
niin ja selkeitä oireita voisin listata vielä hirveät finnit naamassa, pistelyt molemmin puolin nivusissa/ lonkissa, ja uskoisin, että ovat liitoskipuja tms. kuvottaa edelleen, hajuaisti on hyvä, ja päänsärky ainav kauhea ollut monena iltana. Vielä en kyllä uskalla liikaa olla onnellinen.
 
haltia, mahtavaa.! ja vielä päivä pissistä... :) ihan loistavaa.!! varovaisia onnitteluja täältä :flower: :)

ON: tänään tikutin ovista ja ihan hieman vahvempi haamu kuin eilen sieltä tikkuun piirtyi.. kuitenkin vielä haamuakin haamumpi :D munikset kipuilee oikeen urakalla.!! välillä ei oikeen pysty edes liikkumaan.. onko ihan normaalia.? :eek:
 
Kiitos onnitteluista. En mä vielä osaa oikein asiaa ymmärtää, ja kestää aikansa, ennen kuin odotuspuolelle osaa siirtyä taas. Kaipaan teitä kaikkia sinne, ja pidän peukut pystyssä teille. En tehnyt tänään testiä, tuntui jotenkin turhalta, kun tuo plussa on kuitenkin jo tullut. Teen sitten varsinaisena testipäivänä, ja tulen kertomaan mitä se näytti. Toivottavasti saan tämän lapsen syliini.
 
haltia, tuu jo kertomaan saahaanko me onnitella sua oikeesti ja oikein urakalla!!! :D

Täällä paniikki iskee.. Enää muutama päivä testiin. Oireita on vähän suuntaan jos toiseenkin, vähän samanlaisia kuin syksyllä kun raskauduin. Pelottaa, että mieli alkaa kehittää toiveita, jotka ei sitte toteudukaan.. Pitäis saaha aivoista virta pois maanantaihin saakka :p
 
Haltia täältä myös varovaiset onnittelut :heart: toivottavasti pikkuinen pysyy mukana ja pääsette odotuspuolelle :)
ja kaikille tädin yllättäneille rutistuksia :hug:
ON täällä ilmeisesti ovis käsillä ja nyt sitten pupuiltu (ihan lääkärin määräyksestä) joka toinen päivä. ihan hyvillä mielin, vaikka vähän ulkopuoliselta tuntuu kun tällä hetkellä kaikki ystävät joko raskaana tai vastikään äideiksi tulleita. miehen kanssa asiasta juteltiin, mut hällä vähän eri tilanne kun omista kavereistaan vaan yhellä on tenava, niin ei ehkä samanlaisia "paineita" kun mulla. onneks on kuitenkin yhtä paljon mukana tässä projektissa =)
 
Nyt mä en enää käsitä... Tein huviksee ovistestin ku tuossa niitä lojuu, niin varmaan 20 sekuntia niin pärähti sellanen ovisplussa etten ikinä oo nähny... Mite hitto.. Mullahan oli jo ovis???? Nyt tarviin kyllä muiden mielipiteitä!!!
 
haltia onnittelut plussasta.

anu84 ovistestihän näyttää myös raskauden joten kannattaa tehä huomenna r testi mutta veikkaan jos sait oikeen ovisplussan eli vahvan viivan että taidat olla pieniin päin :heart:

mua jännittää huomenna olisi lääkäri. mitähän se ekalla kerralla oikein tekee?
 
huomenta.

anu84 mulla oli täällä joskus tuommoinen keskustelu noista ovistesteistä/raskauksista niin siellä joku sanoi että sai ovistestillä vahvan viivan ennenkuin raskaustestiin sai edes haamua. jotenka toivotaa että olisi tärpännyt =)
 
Millainen anu sinun tilanne on? Tuu heti kertomaan, jos muutoksia tapahtuu :D

neiti21wee, miten meni lääkärissä? Oliko teillä nyt se ensimmäinen käynti?

hempukka, pystyn kyllä samaistumaan jotenkin tunteisiisi. Mulla kans suurimmalla osalla kavereista on jo pikkuisia ja pikkusisko sai alkuvuodesta esikoisensa.. Eli on todellakin välillä ulkopuolinen olo :ashamed: Mutta jospa se tilanne muuttuis huomenna :)

Mulla tosiaan huomenna testipäivä. Oon malttanu olla ajattelematta koko asiaa, mutta nyt alkaa olla jo tiukkaa... Jos vielä jaksais huomisaamuun. Ei ole mitään oireita sen kummemmin, ei onneksi menkkoihin päin myöskään. Huh.
 
Kiitos kaikille onnitteluista. Toivon kyllä teitä tuttuja tuonne odotuspuolelle, koska se tuntuu jotenkin vieraalta kun täällä on pyörinyt useamman vuoden.


Murppa jännitän kyllä niin kovasti sun puolesta, ja toivon, että pääset pian tuonne odotuspuolelle myös. Mulla ei myöskään ollut oireita juuri suuntaan eikä toiseen, sitten kun ne alkoivat, niin ovat olleet kyllä hyvin voimakkaat.

itse en ole tässä enää testaillut, kirkas plussa tuli testipäivänä testiin. Vielä en usko todeksi, mutta vuotoa ei ole ainakaan ollut.
 
lääkärissä meni hyvin teki kyllä kipeetä ku tutki munasarjat ja kaikki mutta päällisin puolin kaikki oli ok. verikokeissa kävin pe ja tulokset saan sitten tällä viikolla.


tänään malttamattomana testasinkin ja taas pukkaa viivan paikkaa :'(

oispa kiva jos nyt olisikin tärpi käynyt
 

Yhteistyössä