N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

Yöperhonen toivottavasti vuoto vain säikytteli, ja olisit kuitenkin raskaana. Kannattaa testata, jos epäilyttää, ei siinä ainakaan mitään häviä, että tilanteen varmistaa.

Murppa kiitos tsemppauksista. Toivotaan, että teidänkin IUI sujuisi suunnitelmien mukaan. :heart:

ON: tänään väestöliitosta soitettiin, että molemmat alkiot (en tiedä kuinka monta olkea ne oli sulattanut kun viidessä oljessa on jokaisessa kaksi alkiota mutta kuitenkin) olivat selvinneet sulatuksesta, ja olivat yhtä hyän laatuisia. Niistä ei nyt sitten voinut päättää kumpi siirretään, joten niitä viljellään nyt vielä huomiseen asti, ja mulla on huomenna aika siirtoon klo 14.20. Siinä vaiheessa pitäis jo nähdä kumpi on parempi. Toiottavasti nyt vaan ne kestää sitä viljelyä, eikä molemmat kuole ennen siirtoa. Pelottaa kyllä aika paljon, toisaalta olen ihan onnellinen, että meidän alkiot näyttäis olevan hyvin sitkeitä sissejä, jotka selviää sulatuksistakin. Nyt vaan jännittää huominen, että mitä tässä tapahtuu. Toiveet korkealla.
 
yöperhonen: Toivottavasti olis kyse vain niistä valemenkoista. :hug:

Haltia: Toivottavasti ne pikkuruiset vauvanalut kestää sen viljelyn. Pakkohan niitten on! =) =) Ois teidänki jo aika saada oma nyytti.
 
Täällä taas katselemassa :) En kerkeä kaikkia tekstejä lukea :)

Me muutamme uuden miekkosen kanssa yhteen ens kuussa, epävirallisesti jo tässä kuussa. Hoitelemme kissavauvoja ja pelaamme pokeria hyvällä menestyksellä :) Sain myös töitä kesälle, synnäriltä :) I am so happy.. Toivottavasti hoidot ja yritys tuo teille tuloksia :) Voimia ja jaksamista :) :heart:
 
Kiitos teille ihanille kannustuksesta :) Nyt on sitten pieni sissi kyydissä. Pelko, että se tulee sieltä pois on aivan kamala. Jokaisesta vähänkin raskaammasta tekemisestä tulee heti huono omatunto, voi kun se siellä kiinnittyisi ja kasvaisi hyvin. Siirto meni hyvin - kahdesta alkiosta jotka eilen olivat molemmat 4 soluisia oli toinen tänään jakautunut 6 soluiseksi ja toinen 8 soluiseksi. Lääkärin mukaan valinta oli helppo, koska 3 päivän ikäisinä alkioden "pitäisi" olla sen 8 soluisia. Nyt vain sitten jännitetään. Pakkaseen jäi vielä 8 alkiota 4 olkeen. Testipäivä osuu 1.4 eli aprillipäiväksi :) Voi kyllä olla, että kuukautiset alkaa ennen sitä.

Kiva että möhkiskin käyt meitä moikkaamassa. Mukava kuulla, että olet elämässäsi taas onnellinen, ehkä jossain vaiheessa saamme sinut tänne takaisin piinailemaan :)
 
Ihanaa haltia, pijän hirmu korkealla peukkuja teijän puolesta! :heart:

Kiva kuulla sinustakin möhkis :heart: Hienoa, että elämään on löytynyt uusi sisältö ja vielä mielekäs sellainen =)

Täällä käytiin tänään IUI-seurantaultrassa. Oikealta löytyi kaksi follia, oikein kivan kokoisia. Lauantaina pistän sitte Pregnylin ja maanantaina IUI. Ihana, ku tämä onnistuu! Minulla oli jotenki huono tunne tästä, kun syksyllä ne lääkkeet anto niin voimakkaan vasteen. Sanoi se lääkäri nytkin, että yllättävän isoja folleja kp 10 nähden, mutta ihan hyvällä mallilla kuitenkin. Happy =)
 
voi haltia toivottavasti kaikki sujuu hyvin! :heart: Teilläkin olisi aika jo vihdoinkin saada se oma murunen!

ja murppa86 tsemppiä teille maanantaille! db

on: täällä alkoi veristä limaa pyyhittäessä, joten huomiselle voi laittaa kp1. että ottaa palloon... :'( no kesä onneks lähestyy ja päästään hoitoihin, kun tuntuu ettei omin avuin tästä tuu mitään..
 
Ihanaa Murppa Että teilla IUI edistyy :) toivottavasti lopputuloskin on yhtä onnistunut.

Hempukalle pahoittelut tädistä, se on aina yhtä alakuloinen yllätys :hug:

yöperhonen Testasitko? mikä oli tulos?

Mulle tapahtuikin ihana enne tässä alkionsiirtopäivänä, kun olin kaverin luona kylässä (joka on viimeisillään raskaana) eikä he tiedä, että meillä sinä päivänä oli alkion siirto, niin kaverin 3- vuotias tytär otti kehyksissä olevan pikkusisaruksensa ultrakuvan, ja leikki että se on kamera, ja otti kuvan musta ja sanoi, "sulla on vauva mahassa" se oli hauska sattuma .
 
Haltia: Kylläpäs sun kaverillasi on suloinen pikkutyttö, kun on tuollaisen jutun keksinyt :D Varmasti piristi päivää kummasti.

Mitäs mieltä olette tästä: pistin eilen kymmeneltä illalla Pregnylin maanantaita varten. Yöllä heräsin ihan hiestä märkänä ja oli pakko juosta vessaan oksentamaan. Ihan outoa, en ole nyt sairastellut tms. Olisikohan tuo voinut johtua tuosta Pregnylistä tai näistä muista lääkkeistä, mitä nyt on joutunu ottamaan (clomit tai menopur)? Tosi outoa, sillä olo oli nyt aamulla ihan hyvä..
 
Yöperhonen Onnea uuteen yritykseen :heart:

Murppa Kuullostaa kyllä oudolle toi sun reaktio. En ole vastaavasta kuullut, mutta luulisin, että noilla hormooneilla voi hyvinkin olla tuollaisia vaikutuksia. Toivottavasti Pregnyl on vaikuttanut oikein, ja inssi onnistuu.. Eiköhän se. :heart:

ON: Kun tietää, että alkio köllii kohdussa, sitä alkaa kummasti kuvittelemaan jos jonkinlaista oiretta, vaikka todellisuus on, että mulla ei ole minkäänlaista oiretta suuntaan eikä toiseen, ja se vähän pelottaa.. Muutaman kerran on nippaissut alavatsasta, oikeastaan voisi sanoa nivusista, mutta en tiedä johtuiko se siitä, että olin uimassa. Päänsärky on aivan kamala. Siinäpä ne toistaiseksi. Pelottaa kyllä, että se täti sieltä kurvaa kylään liiankin aikaisin.
 
Mitäs tänne tänään? =)

Hempukka: :hug:

Haltia: Ihana tuo sun kaverin tytön kommentti. :) Lapsenahan sitä näkee yleensä asioita laajemmin, semmosta mitä vanhempana ei enää nää. ;) Toivotaan että vauvanalku nappaa kiinni, ja lujaa!


Mulla vissiin oli kuitenki ovis tuosa sillon just ku terolutit alotin, kun menkkoja ei ole näkyny ja lämpö koholla. Eli viikon päähä menee jännäilyt, jos vaikka oiski tärpänny. En kuitenkaan uskalla toivoa liikoja. :p =)
 
Tänään tehtiin sitten IUI. Hyvin meni muuten, mutta siittiöiden kanssa oli pikkasen ongelmata. Eläviä siittiöitä kun oli vain 15%. Lääkäri tuumasi, että onnistumisen todennäköisyys on näin ollen vähän huonompi.. Ajattelen kuitenkin positiivisesti =) Sanoi vielä, että saattaapi olla, ettei meille tehdäkään enää IUI:tä vaan mennään suoraan IVF:ään, riippuu nyt noista siittiöistä. Ai niin, kysyin myös tuosta pregnyl-oireesta ja saattaa tosiaan kuulemma johtua tuo huono olo siitä :eek: Outoa. Niin, ja tänään on ollu maha kipeänä siitä toimenpiteestä lähtien. Semmosta vihlontaa. Hyvä vaiko huono, en tiiä...

Elä haltia pelkää, eihän kaikki saa samanlaisia tai yhtä voimakkaita oireita, vaikka ois plussa tulossakin. Tsemppiä piinailuun! Meillä ei pitkä tauko tuukaan testausten välissä :)

Hyvältä kuulostaa orion!! Kova tsemppi päällä sun puolesta :)
 
Prkeles... Tein sit kuitenki tänään ovistestin aamulla ja selvä plussa pärähti heti.. No tein sit just äsken niin ei enään ku hailakka viiva.. Pupuiltua tuli lauantaina viimeks.. Jos tänään vielä pupuilis niin onkohan mitään hyötyä enään...????
 
murppa86 toivotaan että IUI tuottaa tulosta =)


sit omaa napaa täällä testattu tänään ovisplussa. eilen tikutin ensimäistä kertaa ja tuli selvä viiva mutta ei plussa tänä aamuna piirtyi heti samanlaiset viivat. tässä vielä kuva tulkitakaa te.

jännää tässä on se kun tuossa alku yrityksestä tikutin niin en saanut ikinä näin vahvoja viivoja testeihin.

ylhäällä eilinen
alhaalla tämän päivän

http://www.aijaa.com/v.php?i=3878013.jpg
 
Ihanaa Murppa että teillä simpat saatiin liikkeelle, Toivotaan tosiaan, että tuottavat kaikesta huolimatta plussa-tulosta. Ja toisaalta vaikka ei plussaa tulisi, aika hyvältä kuullostaa, että pääsisitte nopeammin IVF:ään! Päästäänkin tosiaan testailemaan samoihin aikoihin. Mulla ei kyllä mikään plussa olo ole. ei oikein suuntaan eikä toiseen ole edelleenkään oireita. Eilen malttamattomana testasin syyskuussa vanhentuneella raskaustestillä negan pp6, ja päätin, että pidän kyllä näppini erossa noista testeistä ennen todellista testipäivää. Toivoin vaan, että siinä joku pienen pieni haamu olis ollut. No välillä viluttaa, mutta voi olla alkavan flunssan oirekin. Ja yhtenä iltana oli mukamas kauhean kuvottava olo, mutta varmaan kuvittelua, koska ei ole sen koomin ollut.

Anu ainahan sitä kannattaa yrittää, yleensä mieluumin ovista ennen, mutta mikäs siinä jos jälkeenkin, niin voi pelata varman päälle, ja kyllähän simpat saattaa kestää elävinä muutamia päiviäkin.

Neiti 21wee Vaikea sanoa, koska en ole oikein hyvä tulkitsemaan noita testejä, itse käytän vain clear blue digitestejä, ovat hintavampia, mutta ne on ainoita, jotka mulle näyttää plussaa..

Orion säkin jännäilet siis mun ja murpan kanssa samaan aikaan, ehkä ollaan pian kaikki odotuspuolella :) paljon voimia piinailuun myös sulle.
 
Orion, olen pahoillani :hug: Ihan kamalasti harmittaa sinun puolesta, kun tiedän, miten toiveikas olit. Tsemppiä vain uuteen yritykseen! Ette ole sitten ajatelleet rueta siirtämään ajatuksia mahdollisesti hoitojen suuntaan?

neiti21wee, saitteko oviksen hyödynnettyä? ;)

Täällä ollaan vähän alla päin... :ashamed: Eilisestä asti on ollu vähän sellaisia outoja mahakipeitä aika ajoin... En tiiä, mihin viittaa. Olihan mulla sillon syksylläkin kyllä mahakipuja, mutta en tiiä... Pelottaa eikä tiiä mitä ajattelisi... Pitää vissiin olla ajattelematta mitään. Vielä reilu viikko testiin...
 
Orion paljo voimia ja halauksia :hug: Toivottavasti kevät ja kesä tuo teille plussan, olisitte tekin sen kyllä jo ansainneet.

Murppa jaksamista piinailuun. Täällä vähän samanlainen olotila. Mieli tekisi kokoajan testata, mutta en uskalla. Sitten alkaa olla aika, että kuukautiset saattaa alkaa minä hetkenä hyänsä, joten olen ihan paniikissa joka vessareissulla. Oireita ei ole oikein kuin kuvotus joitain ruokia kohtaan, välillä vihloo vatsaan tai rintoihin, mutta uskon, että johtuu lihassärystä. No vielä tässä on toivoa, kun ne kuukautiset ei ole alkanut.
 
Äsken testasin samoilla vanhentuneilla testeillä pp 11 Haamujen haamujen haamun. En kertonut miehelle. Se on joko todellinen haamu, tai sitten viivan paikka, mutta viimeksi ei tullut mitään viivan paikkaa. En kyllä siihen vielä luota, koska se näkyy vain pinnistelemällä kaikki tahdonvoimansa, ja katsomalla kirkkaassa valosa valkoista taustaa vasten, mutta kuitenkin. Nyt sitten odottelen vielä, että alkaako ne kuukautiset, vai mennänkö miehen kanssa ostamaan uusia kunnollisia testejä. Nyt kyllä oireiden puolesta olis hyvin voimakas raskautumisen olo, kuvottaa koko ajan, ja on sellainen kuumeinen ja krapulainen olo. Tuntuu välillä ihan niinkuin kuukautiset olis alkamassa. pelottaa, ja silti on hirveän toiveikas olo.
 

Yhteistyössä