N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

Alisa, kyllä tietäävät. Olen vaan saanu sellaisia "ole ilonen siskosi puolesta nyt, kun hän sai esikoisen"-kommentteja, että oon yrittäny sitten olla näyttämättä niitä omia tunteitani ja mieluummin vältellyt tuollaisia tilanteita. Raskasta.

Niin, ja toivottavasti sun menkat olis hävittäny osoitteen eikä tulis ollenkaan :D

Täällä ollaan ihan järjettömän flunssan kourissa. Nenä vuotaa ku Niagaran putous :snotty: Pitää hoitaa itteään, että paranisi ensi viikolle, kun pitäis aloittaa clomit. Ei varmaa tee hyvää, jos on tosi sairas sillon..
 
Murppa No voi kurjuus, miten läheiset on asian ottanu :eek: :hug: Ei kovin reilua, eivät näköjään ymmärrä kuinka raskasta tää tilanne on teille. Ei nuo hoidot mitään helppoja oo :/ Toivottavasti nyt plussaisitte seuraavassa hoidossa. Jep, toivotaan niin, vaikka uskon kyllä, että se täti kurvaa ihan ajallaan ensi viikon tiistaina.. :| Koitahan parannelle ittes kuntoon! :)
 
hyvää naistenpäivää kaikille.!:)

en oo pariin päivään täällä käyny syystä että ensin olimme ruotsin risteilyllä, joka oli täysi yllätys tuolta ukolta minulle... tuli vaan ja sanoi, että nyt lähdetään laivalle.! oli kyllä ihan mahtava reissu :) ja vielä selvinpäin :D ja meidän tietokone sano sopimuksensa irti.. joten olen nyt telkkarin kautta koneella ja tää on erittäin haastavaa :D

tuo juomis politiikka nyt kyllä hämmästyttää ja kummastuttaa mua kovasti.! oon aina ollu melkonen loppasuu, mutta nyt ei maistu, ei niin millään.!! ei vaan maistu.! turha sitä on väkisin juoda.. ja mahakin on turvoksissa koko ajan. ihan ku oisin syöny jonkun jalkapallon :LOL: kaikki kaverit sanoo, että oon raskaana ku en juo ja sitte ku toi mahakin on tollanen :D eli täällä hämmästellään ja kummastellaan.!!

YP :wave:
 
Hip, täällähän on jännät hetket monellakin. Toivottavasti saataisiin plussia pinoon.

ON: tänään olin kp 15 ultrassa, ja limis oli 5,5 mm paksu, eikä ollut selvää johtofollia, joten otettiin uusi aika torstaille. Tiesin kyllä jo etukäteen. Jos nyt jostain kumman syystä päästään siirtoon, niin se olis ens viikolla. Jos taas ei päästä, niin lääkkeellinen PAS aloitetaan seuraavista menkoista. IHANAA. en jaksa enää tätä odottelua ja odottelua.
 
Täällä siis viimein kp 1 eli inseminaatiokierto voi alkaa! :D :D Harvoinpa olen näin iloinen ollut vuodon alkaessa. Kun tämä flunssa vaan paranisi niin olo olis mitä mahtavin... :snotty:

Hienoa haltia että teillä on selvä suunnitelma miten edetä :) Siis jos ei nyt siirto onnistu. Pijetään nyt kuitenki peukut pystyssä että pääsisitte sinne saakka :wave:

Anulle pahoitteluni uuden kierron alkamisesta :hug:

Kiitos Alisa tsempistä :)
 
minä voisin liittyä tähän jos vain käy?

täsä taustatietoja.

Elikkä minä olen vm - 86 ja olemme yrittäneet pikkukakkosta 3/08 asti nyt menossa kp 27/28-29 ja yk 12 mutta en usko tärppii kun hätäpäissäni testinkin tein ja nega oli.
Ovistestiin sain haamun mutta eipä sillä liene merkitystä. enne ovat kyllä olleet negoja loppukierrosta.

kirjoittelen paremmalla ajalla enemmän jos minut ketjuun hyväksytään.
 
Voithan sä päivittää. Vois laittaa vaikka 30! ja toivotaan että seuraavat tulee myös ajallaan, tai siis mahtavintahan olisi tärppi, mutta olen oikeasti tosi onnellinen myös nyt tädin tulosta. Eli mun elimistössä tapahtuu sittenkin jotain ihan itekseen!! Silloin viimeks ennen ku aloitin terot niin kp huiteli jo lähemmäs 100! Ja tosiaan ihan normaalit menkat nyt tuntuu olevan!!! JESS!!!
 
kiitos anu tsempistä :) hienoa, että sun kierto alkaa tasoittumaan.! tsemppiä sinne d;)b

täällä on kone nyt kunnossa ja HIEMAN helpompi täälläkin käydä kirjottelemassa :D
masua nipistelee melko useasti.. tälläistä ei ole koskaan ollut, joten ei kai tämä tädin ilmotustakaan voi olla.! tiedä sitten... kovasti tuo maha vaan turpoo ja kovenee alavatsankohdilta.!! kovasti silti uskon että se täti sieltä kuitenkin ajallaan tulee.!!

YP :wave:
 
Yp Ihanan yllärin sun mies järkänny :heart: Onko testi päivä jo katottu kalenterista valmiiks? :D Täällä sama juttu, että pihistän testin tekoa viimeseen asti.

Haltia Toivottavasti pääsette siihen siirtoon!

On: Menkat on nyt 2 päivää myöhässä, oireita on vaikka muille jakaa, mut luulen, että oma pää tekee tepposet. Lämmöt 36,9-37,2, koko ajan vilu, kauhee väsymys, varsinkin tänään ja vatsan turvotus. Saas nähä millon uskalla testailla, mikäli tarvetta tulee.
 
Alisa, wow, toivotaan että sulla siellä pieni salamatkustaja ois masussa mukana :)
no jos tarve vaatii, niin ajattelin testailla vaikkapa ens keskiviikkona.! en viitsi ees kovin paljoa tuota testaamista miettiä, eiköhän se täti sieltä ajallaan tule niinkuin ennenkin :)

miekkosen sisko kävi tänään kylässä kattomassa koiria ja oli jälleen sitä mieltä, että oon raskaana :D "kauhee ku toi sun maha on noin pallo, anna mä kokeilen...." se sano. kuulemma ihan saman tuntunen kun sillä sen raskauden alkuvaiheessa.. huoh, inhottaa ku tollaset kommentit nostaa vaa toiveita niin paljon ja sitte joutuu taas putoomaan kovaa ja korkeelta.!
 
Yöperhosen ja Alisan Oireet kuullostaa musta hyvin lupaavilta. Ehkäpä se täti ei tulekkaan vaan pääsette suoraan odotuspuolelle :heart:

Kiitos tsemppauksista. Tänään lääkärissä limakalvo oli 7mm mikä oli kuulemma hyvä, ja muutenkin näytti ilmeisesti hyvältä. Oikealla puolella oli 14mm folli, joten nyt näyttäis siltä, että päästään siirtoon ensi viikolla. Nyt vaan sitten odottelen, että siihen ovistestiin saataisiin maanantaihin mennessä plussa. Olo on onnellinen, vihdoinkin jotain tapahtuu taas. Silti realismi iskee voimakkaasti vastaan, enää en odota ihmeitä, katsotaan mitä tapahtuu, ainakin meillä on taas yritystä.
 
Tänään ovulaatiotesti näytti plussaa, joten todennäköisesti tiistaina olis siirto, jos alkiot selviää sulatuksesta yms. Olen kyllä ihastunout noihin clear blue digitaalisiin ovistesteihin, millään muilla en oo aikaisemmin saanut selkeitä plussia, vaan on ollut arvailun varassa. Eilen se näytti vielä selvääkin selvempää miinusta, vaikka aikaisemmin oli jo ollut melkein plussa, ja luulin jo, ettei oista tuu, mutta sitten aamulla pärähtikin täysi plussa testiin. Olen niin onnellinen. Nyt vaan jännitetään miten siirto menee jne.
 
Alisa, muhkea plussa tosiaan :) paljon onnea vain :flower:
huomista odotan kauhulla... ei kyllä tosin minkäänlaisia täti oireita.! saa nähdä tuleeko se sieltä, toivottavasti ei :D kauhee närästys ainaki on päällä nyt..
viitsitkös listata sun oireet vielä mulle.? :)
 
Yp Ennen testin tekoa mun oireet olivat: Väsymys, joka alko muutama päivä oviksen jälkeen, menin aina viim. 22 nukkuun ja aamulla sitten tosi pirtsakkana kuudelta ylös, lämmön nousu, vilunväreet, kova jano, jonka seurauksena pitää hypätä koko ajan vessassa, vähäinen valkkarin tulo ja ehkä ihan pienet nippailut vatsalla ajoittain.

Sillon ku menkkojen ois pitäny alkaa niin mulla tuli aamuyöstä kovat menkkatuntemukset ja olin ihan varma, että sieltä ne muutaman tunnin päästä tulee vaan eipä tullutkaan.

Nyt sitten on ajoittaiset menkka tuntemukset vatsalla/nippailu, jano, jonka seurauksena edelleen ravataan vessassa ja lämmöt koholla. Väsymys alkanut ehkä helpottamaan, vaikka menenkin vielä viim. 22 nukkuun, valkkaria tulee edelleen, joudun käyttämään ihan pikkuhousunsuojaa.

Joo, tässäpä näitä ;) Kovasti plussatuulia sinulle ja kaikille muille myös +++++
:whistle:
 
Alisa, kuulostaa hyvältä :)
mulla toi valkkarin tulo on aika runsasta kyllä kans, ei mun mielest normaalisti ennen menkkoja tuu näin paljoo.. ihan samanlaisia fiiliksiä kun sullakin :) jospajospa...

nyt sinne odottavien puolelle vaan, niin me muut tullaan mahollisimman nopeesti perässä :)
 
Mulla loppu nyt sinni tän oviksen/menkkojen odottelun kans. Kaapissa oli vielä 5 terolutia, otan ne ja toivon että menkat tulee niillä ja pääsen siirtymään eteenpäin. Pitänee vähän sivummalle pistää tää yritys, ja keskittyä työjuttuihi (koitan päästä työharjotteluun pariksi kk:ksi, näin alkuun) ja laihduttamiseen. Elämäntaparemonttia siis... Pakko luopua siitä ajatuksesta, että ois onnistunu heti km:n jälkeen uudestaan.. :attn:
 

Yhteistyössä