– Tämä ei ole se Sanna, jonka luulin tuntevani. Ilmasto- ja ihmisoikeusasioista huolestunut asiapoliitikko muuttui jetset-piireissä pyöriväksi pinnal-

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sanna Marin oli Tamperelainen kunnallispolitikko, joka ajautui ansioillaan ensin valtionpolitiikan johtoon, teki siellä suomen lähihistorian merkittävimpiä päätöksiä, oli kaikkien aikojen paras pääministeri ja nousi ansioillaan seuraavaan liigaan kansainväliseen sarjaan.

Nyt kansallisen sarjan vaihtopenkki räksyttää. Niin sitä riittää kotimaisissa lätkäkatsomossakin entisiä pelaajialupauksia, jotka on kateellisia nhl tähdille
Kun tämä EI ole kateutta.
Sanna olisi riski mille tahansa puolueelle ottaa takaisin, jos olisi siinä puolueessa ollut.
 
vierailija
Sanna Marin oli Tamperelainen kunnallispolitikko, joka ajautui ansioillaan ensin valtionpolitiikan johtoon, teki siellä suomen lähihistorian merkittävimpiä päätöksiä, oli kaikkien aikojen paras pääministeri ja nousi ansioillaan seuraavaan liigaan kansainväliseen sarjaan.

Nyt kansallisen sarjan vaihtopenkki räksyttää. Niin sitä riittää kotimaisissa lätkäkatsomossakin entisiä pelaajialupauksia, jotka on kateellisia nhl tähdille
Hyvin tiivistetty !
 
vierailija
SK: Laura Huhtasaari kiittelee Sanna Marinia – ”Annan tunnustusta”
Huhtasaari kiittelee pääministeri Sanna Marinia Satakunnan Kansan tuoreessa haastattelussa. Hän lähtisi itse hallitukseen mieluummin SDP:n kuin kokoomuksen kanssa.

Euroopan parlamentin jäsenenä toimiva Laura Huhtasaari (ps) kertoo Satakunnan Kansan haastattelussa ajatuksistaan itselleen mieleisestä hallituspohjasta.

Satakunnan Kansa: Laura Huhtasaari liehittelee demareita hallitustanssiin ja kehuu Sanna Marinia – ”Kokoomus ei olisi ikinä uskaltanut puolustaa Suomen etua”
"Laura Huhtasaaren mielestä perussuomalaisten ei tule mennä kokoomuksen kanssa sellaiseen hallitukseen, joka tekee yhtä voimakkaita työmarkkinauudistuksia kuin kiky oli."

Huhtasaari on itse ehdolla Satakunnan vaalipiiristä kevään eduskuntavaaleissa.

– Minullahan ei ole mitään demareita vastaan. Meillä on itse asiassa paljon yhteistä. Itse asiassa annan tunnustusta Sanna Marinille. Hän äänesti EU:ssa taksonomia-asetusta vastaan. Kokoomus ei olisi ikinä uskaltanut puolustaa Suomen etua. Se on niin federalistipuolue kuin olla ja voi, Huhtasaari sanoo.

Haastattelusta käy ilmi, että SDP olisi Huhtasaarelle kokoomusta mieluisampi hallituskumppani."


Huhtasaarelle pointsit!
 
vierailija
SK: Laura Huhtasaari kiittelee Sanna Marinia – ”Annan tunnustusta”
Huhtasaari kiittelee pääministeri Sanna Marinia Satakunnan Kansan tuoreessa haastattelussa. Hän lähtisi itse hallitukseen mieluummin SDP:n kuin kokoomuksen kanssa.

Euroopan parlamentin jäsenenä toimiva Laura Huhtasaari (ps) kertoo Satakunnan Kansan haastattelussa ajatuksistaan itselleen mieleisestä hallituspohjasta.

Satakunnan Kansa: Laura Huhtasaari liehittelee demareita hallitustanssiin ja kehuu Sanna Marinia – ”Kokoomus ei olisi ikinä uskaltanut puolustaa Suomen etua”
"Laura Huhtasaaren mielestä perussuomalaisten ei tule mennä kokoomuksen kanssa sellaiseen hallitukseen, joka tekee yhtä voimakkaita työmarkkinauudistuksia kuin kiky oli."

Huhtasaari on itse ehdolla Satakunnan vaalipiiristä kevään eduskuntavaaleissa.

– Minullahan ei ole mitään demareita vastaan. Meillä on itse asiassa paljon yhteistä. Itse asiassa annan tunnustusta Sanna Marinille. Hän äänesti EU:ssa taksonomia-asetusta vastaan. Kokoomus ei olisi ikinä uskaltanut puolustaa Suomen etua. Se on niin federalistipuolue kuin olla ja voi, Huhtasaari sanoo.

Haastattelusta käy ilmi, että SDP olisi Huhtasaarelle kokoomusta mieluisampi hallituskumppani."


Huhtasaarelle pointsit!
Sanna Marin osoitti tolkun pelisilmää taksonomia-asetuksen vastustamisen lisäksi myös Ukraina- ja Natopolitiikassa sekä pitämällä Lähi-idän ja Afrikan siirtolaisten määrän humanitaareina poikkeuksellisen matalana kaudellaan, vaikka sisä- ja ulkoministerinä olivat "rajat seljällään" puolueen vihreät.
 
vierailija
En usko loikkauksen Kokoomukseen toteutuvan. Vallassa olevat puolueessa eivät halua lisää kilpailijoita. Jos opettelee ruotsia ja pukeutumaan arvokkaasti meillä RKP:ssä olisi mahdollista päästä ehdokkaaksi. Aluksi tietenkin vain kuntavaaleissa.
 
vierailija
SK: Laura Huhtasaari kiittelee Sanna Marinia – ”Annan tunnustusta”
Huhtasaari kiittelee pääministeri Sanna Marinia Satakunnan Kansan tuoreessa haastattelussa. Hän lähtisi itse hallitukseen mieluummin SDP:n kuin kokoomuksen kanssa.

Euroopan parlamentin jäsenenä toimiva Laura Huhtasaari (ps) kertoo Satakunnan Kansan haastattelussa ajatuksistaan itselleen mieleisestä hallituspohjasta.

Satakunnan Kansa: Laura Huhtasaari liehittelee demareita hallitustanssiin ja kehuu Sanna Marinia – ”Kokoomus ei olisi ikinä uskaltanut puolustaa Suomen etua”
"Laura Huhtasaaren mielestä perussuomalaisten ei tule mennä kokoomuksen kanssa sellaiseen hallitukseen, joka tekee yhtä voimakkaita työmarkkinauudistuksia kuin kiky oli."

Huhtasaari on itse ehdolla Satakunnan vaalipiiristä kevään eduskuntavaaleissa.

– Minullahan ei ole mitään demareita vastaan. Meillä on itse asiassa paljon yhteistä. Itse asiassa annan tunnustusta Sanna Marinille. Hän äänesti EU:ssa taksonomia-asetusta vastaan. Kokoomus ei olisi ikinä uskaltanut puolustaa Suomen etua. Se on niin federalistipuolue kuin olla ja voi, Huhtasaari sanoo.

Haastattelusta käy ilmi, että SDP olisi Huhtasaarelle kokoomusta mieluisampi hallituskumppani."


Huhtasaarelle pointsit!
Huhtiksen ura taitaa olla hyvinkin pian loppu moisella katastrofaalisen punikin nuoleskelulla
 
vierailija
Sanna Marin osoitti tolkun pelisilmää taksonomia-asetuksen vastustamisen lisäksi myös Ukraina- ja Natopolitiikassa sekä pitämällä Lähi-idän ja Afrikan siirtolaisten määrän humanitaareina poikkeuksellisen matalana kaudellaan, vaikka sisä- ja ulkoministerinä olivat "rajat seljällään" puolueen vihreät.
olivat "alaraajat auki ja seljällään" puolueen vihreät naiset 😂
 
vierailija
Tuo on hauskaa, miten Suomalainen iltapäivälehdistö tekee uutisia Marinista. Tekemisistä ei tule mitään juttua, mutta aina löytyy joku katkera, joka ei päässyt tampereen valtuustosta eteenpäin, mutta on valmis anonyymisti haukkumaan.

Veikkaan, että tässä halutaan vain luoda estettä sille, että saadaan blokattua mahdollinen paluu Suomeen. Ihan kun se olisi tulossa nyt, kun on merkittävässä roolissa eu:n vakauttamisessa. Ei varmaan mikäään lastentarha-meininki enää kiinnosta
👍Kuka jaksaa kuunnella persujen mölyapinakuoroa?
Eva B. oli ottanut kantaa Tavion shitstormiin.
 
vierailija
"6.) – Suurin syy tästä veroista nousseeseen kohuun on Marinin aiempi hyvin kärjekäs kielenkäyttönsä osinkoverotuksen huojennuksesta. Jos kutsut huojennusta käyttäviä yhteiskunnan syöväksi ja itse käytät huojennusta, se näyttää epäaidolta, eräs lähde täräyttää."

Marin maksoi tuloistaan yli 50% veroa sen huojennuksen jälkeenkin. On aivan eri asia ketjuttaa yrityksiä ja nostaa kaikki tulonsa sillä 7,5%n verolla.

Oikeistomedian median tekemä "kohu", kuten kaikki aiemmatkin, täysin tyhjää täynnä koko juttu.

Suuresti epäilen, että demareissa olisi ketään niin tyhmää, että olisi "täräyttänyt" mitään noin tyhmää. Luultavasti oikeistolaiset taas kerran valehtelevat aivan suoraan, ja kaikkein tyhmimmät tietenkin uskovat.
 

Yhteistyössä