N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

Ajattelin tulla ilmoittelemaan, että tälläkertaa kaikki näyttäisi olevan hyvin. Tänään nähtiin ultrassa pienen sydämen sykkivän ja 11mm vauva vastasi viikkoja 7 + 3 eli laskettu aika pysyy 6.12.

Toivon teille kaikille mahdollisimman lyhyttä odotuksen odotus aikaa ja odotan teitä odotuspuolelle.

Haltia ja pikkupeikko 7 + 3
 
:hug: orion

On varmaan ollu aikaisemminkin puhetta, mutta ette ole sitten ajatelleet lähteä tämän *ah* niin toimivan terveydenhuollon kautta hakemaan apua? Kysyn vain siksi, että itselläni ainakin alussa oli todella helpottunut olo, kun tiesin että emme enää ole yksin tämän yrityksen kanssa vaan että tämä asia on hoidossa, joku muukin tietää tästä ja meitä autetaan. Tosin nyt epäonnistumisien jälkeen jäljellä on vain kärsimättömyys ja paha olo, mutta kuitenkin... Ymmärsit ehkä pointtini kuitenkin. Ja kyllä, luulen ymmärtäväni miltä sinusta tuntuu :hug:

Täälläpä ei uutta. Teroja vielä 4 pv ja sitten odottelemaan menkkoja sekä sitä, että saapi soittaa sinne polille ja kitistä IUI-aikaa. Minun sävy on nykyään niin negatiivinen, niin miksiköhän....? :kieh:
 
murppa: Ei me oo nyt aateltu lähtä. Ku kuitenki yks raskaus on alkanu vyöhyketerapian myötä, ni jospa toinenki. Ja laihdutan myös. Laihdutus ja vyöhyketerapia on kuitenki sillai kokonaisvaltaista hoitoa, ja uskon että on parempi jos sillä konstin onnistuu. En yhtään tykkää sairaaloista (paitsi sairaalasarjoista :D ) enkä taho syödä lääkkeitäkään jos vaan voin olla ilman. :) Enkä isommin uskokaan niih hoitoihi...ja epäonnistumisista stressaantuisin vaan paljo enempi ku nyt.
 
Tännepä on tullu yhtäkkiä hiljasta... :( Mitäs kaikki puuhailee? Minä odottelen menkkoja, ois pitäny eilen alkaa vaan eipä alkanu... Terolutitki alkaa pettää mua... Harmittaa vaa jos alkaa vääränä päivänä, että hoito menee sen takia pilalle sitten. Siis tässä hoidossa alkaa 3. IUI jos päivät osuu kohdalleen.

Ja vielä IHANAA VAPPUA kaikille meille ihanille naisille! :heart:
 
Tympii niin ettei varmaan ikinä :kieh: Siis menkat ei oo vieläkään alkanu!!! Kävin polilla eilen ja siellä oli tosi ihana hoitaja, joka kyllä ymmärsi minun turhautumisen. Sanoi sitten tästä tilanteesta, ettei terolutien kanssa pitäisi olla noin paljon myöhässä (tänään siis viikon). Joko minun elimistö on alkanut tuottaa itse hormoneja (WAU) tai sitten olen raskaana (en usko...). Joten eikun odotellaan. Teen testin perjantaina, jos ei ole siihen mennessä alkanut. Sillon kun on häät niin haluan tietää, voinko nauttia alkumaljan ja ehkä muutakin siellä...

Mutta siis tämän turhautuneempi en ole ollut varmaan ikinä. Mitäs teille muille kuuluu? :attn:
 
Täälä kans odotellaan yhä menkkoja. Kp 41 taitaa olla tänään. Eilen kyllästyin ja "tilasin" teroluteja, aloitin tänään, jospa sit joskus ens viikolla pääsis vaihtamaan kiertoa taas.

Toivotaan murppa kuitenki että sulla menkkojen myöhästyminen tarkoittas ihan sitä raskautta. :)
 
Toivottavasti sulla orion on parempi tuuri noiden terojen kanssa ku mulla :kieh:

Tänään piti tehdä testi aamulla (meillä on tänään häihin meno) ja puhdas negahan sieltä tuli :( Minä en ymmärrä itseäni enää ollenkaan. Polilta tosiaan sanoivat, että pitää olla kärsivällinen, mutta kuinka pitkään tässä oikein pitää odottaa?!!?? Kai ne jotain jossain vaiheessa rupee tekemään, jos ne menkat ei kertakaikkiaan ala?
 
Menkat alkoi, jee!!! :D Nyt on vain sellainen ongelma, kun se hoitopäivä eli kp 14 sattuis viikonlopulle.. Mahtaakohan ne aikaistaa sitä vaikka kp 13? Mutta en jaksa sitä vielä murehtia, menkat alkoi kuitenkin :D Huh, tuntuu että minun elämä on pyöriny nyt vain näiden menkkojen ympärillä. Onneks tulee nyt jotain muutakin välillä, niinku kamalat mahakivut, auts...

Mites muilla listan häntäpäässä? Hempukka esimerkiksi?

Niin, ja vielä hyvää myöhästynyttä lapsettomien lauantaita kaikille :heart:
 
No joo, kaikki menee taas pieleen... Eivät polilla suostu tekemään hoitoa tähän kiertoon, sillä hoitopäivä olisi helatorstain jälkeinen pe/la, jolloin poli on kiinni. Suostuivat onneksi tekemään hoidon vielä kesäkuulla, vaikka polin inseminaatiotoiminta loppuu jo 6.6. kesän ajaksi. Tuuria, toivottavasti sitten olisi myös sen hoidon tuloksessa.
 
Hei palstalaiset.. pakko tulla tänne purkaa, kun pää räjähtää.. vaikka olen onnellisessa suhteessa nyt ja just muutettiin yhteen niin mie en nyt kestä ja tää on ainut paikka jossa uskallan rehellisesti purkaa mieltäni..

Olen saanut kuulla nyt parin päivän aikana kymmenen raskausuutista!!! Minun lähihoitajaluokalta tai rinnakkaisluokkalaisista 2 vuoden sisällä ainakin 18 on saanut lapsen tai on nyt raskaana (meitä oli 30, joten se on paljon).. mie en kestä!!! eilen sain tietää kolme samana päivänä.. :ashamed: Ja kun kippeenä ollut tässä pitkään niin ei oikein jaksa ajatella positiivisesti, kun salaisesti haaveilee omasta pienokaisesta muttei ole nyt sen aika uuden miehen mielestä.. (hänen mielestä ehkä 4-5 vuoden päästä yritystä :( plus sitten yritysaika, eli sanotaan 10 vuotta..) Nyt mieli maassa..

Anteeksi, ja poistun... :headwall:
 
Täällä on ollu tosi hiljaista viime aikoina... Mitäs teille kuuluu? Mitäs listan häntäpäähän kuuluu? Hempukka? Orion? Neiti21wee?

Voi että möhkis :hug: On varmaan tosi paha olla tuollaisten uutisten keskellä. Koeta jaksella. Ehkä miehesi mieli muuttuu ja pehmenee pikku hiljaa ajatukselle...

Täällä odotellaan. Sunnuntaina eka terolut ja sitten TAAS odotellaan...... Ääh ja hampaitten kiristys :kieh:
 
Mulla on kp 6 tänään torstaina, ja yk 27. Piti ottaa terot lopettamaan kierto ku ei itekseenkään näkyny loppuvan... Mä en oo viime aikoina jaksanu paljo näihi kuumeilu/lapsettomuus-keskusteluihi osallistua, jotenki tuntuu että ei oo enää mitään sanottavaa. Ehkäpä sitä sitte kun jotain rupeaa tapahtumaan...

:hug: Kaikille meille pitkän matkan kulkijoille! Tie on pitkä ja kivinen mutta kaiken sen vaivan arvoinen kun lopulta jokainen meistä määränpäähän saapuu. :heart:
 
neiti poistettu listalta. Sano vaan sitte, jos jossain välissä haluut takaisin niin lisään.

Täällä tympeillään. Minun diabetes menee alamäkeä ja motivaatio vähän hukassa :$ Tympii..... Pitää keksiä jotain kivaa kun kesäkin tulee =)
 

Yhteistyössä