N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

huomenta päivää kaikille !!!

Täällä ollaan kun paussia on jo ollutkin, oisko ainakin viikko... :eek: Justiinsa tulin töistä ja olen ihan puhki.... oli niin P***A päivä että huh huh... :ashamed: Kaikenlisäks tapellaan miehen kanssa ja lujaa.... ihan kyllä syystäkin.... tulin tosiaan eilen iltavuorosta joskus 10 aikoihin ja ajattelin mennä heti nukkumaan koska aamulla piti mennä takasin töihin puol 6, joten herätys on jo ennen 5, niin tää pässi oli kutsunut jonkun ystävänsä meille "viettämään iltaa", eli toisinsanoen kännäämään... :kieh: ihan varmaan muisti ja tiesi mun menevän aamuun ja oisin halunnu nukkuakkin edes hetken... täällä ne koko yön hoilas karaokee ja kaiken maailman muita juttuja ja voin sanoa että oli niin lähellä etten ampunut molempia... :kieh: olen yhä edelleen niin kiukussa kun voi ja tästä en heti lepy. Ei kai tästä muuten isoa numeroa ois tullukkaan, mutta kun mun vapaat on muutenkin niin kortilla etten aina edes kotiin ehdi, kun on jo mentävä toiseen paikkaan sijaistamaan.... huh, helpotti kun sain hiukan edes purettua... =)

Mutta muuten on ihan normaalia, ei olla paljon ehditty pedin puolelle ja nyt ei vois vähempää edes tuo ukko kiinnostaa... suksis kuuseen tuolta sohvalta.... :headwall: :LOL:

Näyttää olleen täälläkin aikas hiljasta, missäs kaikki on ?? :whistle:

Lintsi toivotaan parasta että simpat on tehneet tehtävänsä... ;)

YP noh, mitäs siellä on tapahtunut ?? Eron poikasta ja muuttoa ?? :eek:

Täytyis varmaan listakin taas laittaa ajan tasalle... korjatkaas sitten taas jos kovin virheitä tulee, mää on hiukan väsy nyt.... |O
 

8.2 SUNNUNTAI

Linneja ..................kp 32/34-58?..............yk16.........1.lapsi
MyPoodles..............kp 17/29-59................yk 8.........1.lapsi ?
onlyer....................kp 5/28(30)..............alk.11/05...1.lapsi
Aurinkoinen äityli......kp 13/32....................yk 10 ?.......2.lapsi
DeviLiah.................kp ?/40.....................yk5.........1.lapsi
Minttuliih................kp /28.............yk.alk.04/05........1.lapsi
niinuska05..............kp 9/27-29....................yk4.........2.lapsi
yöperhonen............kp 20/28.....................yk13........?.lapsi
Lintsi85.................kp 35/28.......................yk1.........1.lapsi
Tähtirata...............kp ?/28.......................yk2..........1.lapsi
CoffeeCup..............kp ?/28-32...............yk 11/04.....1..lapsi
Zande...................kp ?/36.......................yk1.........1.lapsI
Olg4.....................kp ?/?..........................yk1.........1.lapsi
mama1988.............kp ?/?.........................yk ?..........1.lapsi
Mmiilia.........yritys alkaa muutaman kk päästä............2.lapsi
Tiiuska22......yritys alkaa syksyllä.............................2.lapsi


Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........

leijona86...............
Nuhainen...............
Ida7....................
Drakonia..............



Haamuilijat


Olg4..........16.1-09 aamulla.

Plussanneet:


2007
Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna

2008
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula LA 16.1 -09
garpalo LA 7.3 -09
Zoe-F LA 20.3 -09
Nanna21 LA 15.5 -09
Heidsu LA 22.5 -09
Minttu84 LA 4.6 -09
Nanakuu LA 4.6 -09
Vilmav +3.12 -08 LA 14.8 -09
Karvapallo + 23.12-08 LA 22.8.-09

2009
Zeny +4.1.-09 LA 11.9 -09
Olg4 +16.1.-09 LA ?
:heart:

Kaikkien laskettuja aikoja tai muuta en jaksanut kaivaa ylös, mutta tässä nyt on jotain... onnea vielä kamalasti plussa pinoihin siirtyneille ja jo syntyneille !
 
Linneja, mäkin olisin niin raivona jos tollaista tapahtuis!! Ihan syystä rähiset sille miehelle!! Mitä duunia muuten teet kun noin aikaisin/myöhään oot töissä? Hoitoalan? Toivottavasti sulla on myös vapaaviikonloppuja aina välillä :) Joo epäilen että näin ekassa luomukierrossa olisi mitään tapahtunut, mut lämpötilat koholla ja vähän polttelua alavatsassa. Voipi olla ihan normaalia :) Viikko testaukseen, ovis oli kyl myöhempään et saatto olla et tää oli vähän pidempi kierto niin en tiedä et pitäiskö odottaa kp30 asti ellei ne menkat ala.. Nojoo, en kuitenkaan malta. :D

Mites muiden viikonloppu? Kovin hiljainen tää pino on :(
 
Linneja, tossahan nyt oli kaikenlaista... mut nyt ihan jees fiilis :) ja muuttoo sen takii ku saatais isompi kämppä tampereelta.. :) sellanen kiva rivarin pätkä..

ON: tänään syntymäpäivä :D jeejee.! sain miekkoselta aamupalan sänkyyn ja hemmottelua.! viikonloppuna sitten juhlimaan :) ei siis kummempia tänne.!!
 
ei näköjään mun päivällä oleva teksti tullutkaa sitte tänne :| Noh miehen tuloon 4vk 2 päivää!! :p Mut kaiken eniten päähän ottaa TÄTI KURVAS PAIKALLE!!!! :'( |O neuvolas tytön kaa käytiin ku oli tytön hammasneuvola nii näinpä noita odottavia mammoja et itelle kateus tuli ihan! KOulussaki ahdistaa kun näkee odottavia äityleitä |O

ensviikko on raskasviikko kun töitä+ koulua! Mut ihana asia on se että 8vk harjottelujakson pääsen tekemään mun työpaikalle jossa oon kulkenutkin.

lauantaina mennää typyn kans hääjuhlissa käymään mutkan. muuten ehkä kotona ollessa menee ja stressailessa...
:(
 
Heipä hei! Nyt on niin kova kiirus koulussa ja muutenkin elämässä, etten tänne oikein ehdi kirjoitella.. Mutta edelleen yritetään ja jännäillään! :) Sunnuntaina olis sitte tädin aika.. Mutta ollu jo viikon ihan raskausoireita.. Toivotaan ja jännäillään, tilasin herkkiä testejä, tulee tänään toivottavasti postista niin pääsee sunnuntaina testaamaan =)

Hauskaa viikonloppua kaikille! =)
 
aurinkoinen äityli, pahoittelut tädistä :hug:

Niinuska, pidän sulle täällä peukut ja varpaat pystyssä, että tärppi ois käyny b:)d

ON: eilen huvikseni tein ovistesti ja haalean haalea haamu sieltä tuli, eli eiköhän se ovis ole sieltä tulossa pikkuhiljaa :) peittojen heilutukset on jo toki aloitettu ja harjoitellaan tositoimia varten :D

iloiset viikonloput.! :)

YP :wave:
 
Heipä hei! =)
Täällä täti tuli kylään ja kivut on sen mukaset.. Ja rupee toivot olemaan lopussa kun alkaa nyt sit yk4.. :(
Niin että miehen kanssa sovittiin että ruvetaan tjottailemaan vaan.. Ei oo sitte niin paljon stressiä :)
Mutta mä käyn ilmottelemassa aina välillä kuulumisia =)

Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia muille!!! =)
 
helöy, eipä ole oikein jaksanut tänne viime päivinä kirjoitella kun olin sängyn pohjilla nelisen päivää... sain jonkun ihme rauhaskuumeen aikaseks ja kuume tosiaan oli sen mukainen.. 3 päivänä oli siinä 40 ja 41 välillä... huoh.. nyt olenkin jo terve, melkein terve...:D tää päivä on saikulla vielä, mutta huomenna palailen töihin taas entistä tarmokkaampana... tulipahan ainakin huilattua kaikki velat pois ja hiukan varastoonkin.... :LOL: oviskin tais mennä tossa eilen-toistapäivänä, mutta enpä voinut mitään. sin meni ! kerrankin kun sen huomasin... :ashamed: täytyy ottaa takasin ens kierrossa.... ;)

mitäs muiden elämään kuuluupi ?

Lintsi kyllä joo, hoitoala.. eipä niitä vapaita oikein ole kun 3 eri paikassa teen töitä ja sitten hiukan opiskelua mukaan... yhdessä olen siis ihan "kunnolla töissä" mutta parissa muussa paikassa sijaistan...
jokos sitä aletaan tstailemaan ??? :D

aurinkoinen äityli vähiin käy aika... tää loppu voikin mennä sitten ihan hujauksessa kun tietää että kohta se tulee ihan pysyvästi kotiin... :hug:

Niinuska vai tuli se täti teillekin... :hug: hööööh. Yritäppä nyt saada vaan uutta tarmoa ens kiertoon kun täti siitä loittonee... B)

YP onnea ovis plussasta !! :p kai munkin pitäsi joskus jaksaa alkaa tikuttaa niitä, mutta kun en enää haluis alkaa tiirailemaan lisää epätoivosia viivoja... :ashamed:

Tosiaan, onkohan kaikilla jonkinlainen kaamoksen aika kun ei enää pinossa kuhise niinkuin ennen....
:LOL: tai mulla ainakin on... tai sitten se on tää kiiru, joka on aina tiellä.. joka paikassa täytyis olla heti ja joka paikkaan ois mentävä heti ja ja... nooh, kaipa tää joskus rauhottuu tästä...

täytyis varmaan taas listaakin päivittää kun nuo LA saatiin mukaan... onnea molemmille paaaaaaaljon !!! :hug:
 
kyllä vaan mies tulee mut tuntuu et aika menee liian hitaasti.. kun enään 3vk 5 päivää mieheni tuloon! Mies on nyt kipeänä. Mä olen kamalan väsynyt et uni velkaa että huhheijjaa... :ashamed: alan varmaa käydä kierroksilla ku oon iha väsyksissä mut pitää vielä kestää muutama kuukausi koulua ja töitä.. :|
Olisi ihanaa jos tärppikin tulis tässä keväällä.. mut haaveeksi kait jää.. :ashamed: :'(
nyt pitää mennä laittamaan jotain syötävää jne koht iltahommat tehä jne..
 
Hei taas kaikille :wave: Täällä ollaan tukevasti (+15.8 kg lähtöpainosta..) yhdessä kasassa, viikkoja nyt 35+4! Eli enää maksimissaan 6 viikkoa, ja 2 viikkoa vielä niin vauva on täysaikainen! Hurjan tuntuista! :eek:

Tänään oli neuvolalääkäri, totesi että koiralenkit on tehneet tehtäväänsä kohdunsuulla, lyhentynyt ja ulkosuulta 1cm auki. Eli ei olla ihan turhaan lenkin jälkeen kipuiltu, mikä lohdutti kyllä tosi paljon. Ois ollut kurjaa jos mitään edistystä ei ois tapahtunut vaikka puolentunnin lenkin jälkeen (rauhallista vaappumista) koko loppupäivä menee aina kipuillessa, niinku joku ois vetänyt vyön liian kireälle. Täytyy nyt vaan jaksaa mennä noiden kanssa ulos niin ehkä se synnytyskin sit käynnistyy luonnollisesti ja paikat ois valmiimmat siihen. Rauhassa vaan joutuu vaappumaan :D

Muuten kaikki alkaa olla jo vauvan tuloon valmista, tavarat on kasassa ja vain jotain pikkujuttuja puuttuu kuten tietynmerkkinen tuttipullo ja liivinsuojuksia :D Niitä ehtii sit hakee kyllä viel vauvan synnyttyä, mies saa käydä noutamassa jos niin kiire tulee. Tuttipullolle ei toivosti ole tarvetta, ois kiva imettää kunnolla mahdollisimman pitkään, vaikka en kyllä mitään 2vuotiasta enää imettäisikään :D

Linneja ja Deviliah, mites meidän porilaisvahvistukset voivat? :D Ette o tainnu pururadalla vielä vastaan tulla? :LOL: Meidän neiti oli pentunäyttelyssä toinen ja sai vielä kunniapalkinnon, arvosteluissa luki että "erinomainen luonne" :LOL: :saint: ja mä oon niiiiin ylpeä neidistä :D Voi sitä pikkuraukkaa, kun tää meen vauva syntyy niin se jää auttamattomasti vähän syrjään ja luulen et mustasukkaisuus voi aluks olla aika kovaa.. :ashamed: No, eipä auta muu kuin yrittää sopeutua tilanteeseen sit sillon ku se tulee.

Nyt pitää mennä nukkumaan päikkäreitä, viime yö tuli nukuttua niiiiin kovin huonosti |O
Onnea kaikille plussanneille ja teille muille oikein paljon jaksamisia ja voimia :) :heart:
 
Linneja viittiks ottaa mun kp:t pois ja laittaa tilal vaik ?, musta on ihan hirvee kattella tollasii lukemii ;D En oo tosiaan vieläkään saanu itestäni irti et oisin menny lääkäriin, mut kohta on pakko, kun muutenkin on koht vuos gynestä, mulla siis on tapana kerran vuodessa käydä :)
Ja anteeks kun en oo täällä mittään ilmotellu enkä kelleen mittää puhunu, mut siis oli toi tyäharjottelu ja se vei ihan kaiken ajan! Ku olin siellä harjottelees, sit pääsin tekeen sinne sijaisuuksii, ni parhaimpina päivinä oli 18h töissä! eka harjottelees sit palkallisesti töis..huoh. Mutta tuleepahan kartutettuu häätiliä!! Jaiks, ei oo montaa kuukaut enään :$
Mites garpalo muuten voi? Ja onnea teidän haukulle!! Mahtava suoritus! Meillä on jääny kyl kaik näyttelyt nyt ihan retuperälle, no onneks kasvattaja on niin ihana, et lupas hakea koiraa keväällä näyttelyihin :p
Mää odottelen Linnejalta tai garpalolta sitä teekutsua :p
 
garpalo kuuluuhan susta joskus jotain.. mää ainakin olen jo odotellu koskas ilmotat että vaavi on jo maailmassa... :)
Sä voit ihan mielihyvin tulla hakemaan vaikka meidänkin koiran lenkille, ei haittaa meneekö lujaa vai hiljaa, se kyllä tulee mukana... tänään viimeks olin sen kans lenkillä tossa vähän matkan päässä ja pidän sitä muutenkin usein vapaana vierellä kun se kerran pysyy, tai ainakin tähän asti on pysyny ja ite kävelin jo tien päässä kääntymässä toiselle tielle niin tää tulee löntystää tien reunaa ihan niinkun ei ois kiire mihinkään vaikka sitä huutelinkin. Sitten tulikin joku vieras mies sauvakävellen takaa ja poju parka pelästy niin että juoksi mamman jalkoihin ja tärisi... kokoa ei onneks ole kun se 50kg, mutta minkäs voi jos kepit pelotti.. :LOL:
Niin ja mä en edes tierä misä pururadalla sää käyt... :whistle: Mutta heti kun näät jonkun typerän näkösen naisen jossain lähettyvillä jolla on liian iso koira, jolle se puhuu koko ajan vaikkei se ois vieressäkään niin kyllä sä tunnistat... :D se oleen sitten mää. ja mun iso koira. :)
niin ja onnea haukkuneidille ! :flower:

deviliah Mää otan ne pois kun kerkiän...Ooksä testiä tehny koska ? vai odotellaan teekutsua... nooh, tule teelle ! :wave: me voidaankin sitten mennä yhteis hyökkäyksellä garpalon luo... :LOL:

hiukan on tämäkin pino hiljentynyt, mutta uskon että tää on vain ihan väliakaista.... kaikilla on nyt niin menoa ... =)
Mullakin oli vapaa vk:n loppu ja eilen olinkin shoppailemassa ... oli ihan hauskaa ja nyt kaduttaa... :ashamed: :LOL:
 
Helou te kaikki plussaa odottavat =) En tiedä olenko sit tänne vielä liian nuori kun vasta tänä vuonna täytän 19 =) Mutta kumminkin kp 19/28-32. Toivottavasti kaikille tulee tässä kuussa +++ ja jos ei niin viimeistään ensi kuussa :)
 
ajattelin tulla tänne mukaan,haaveissa toinen.
ihan ekana kertokaa mulle miten nuo kiertopäivät lasketaan (menkkojen ekasta päivästä vaiko menkkojen jälkeen?) ja mikä tuo yk on? :ashamed:

ja mikäs tuo "täti" on :LOL: :eek: :ashamed:
 
Linneja ihanaa että joku muukin puhuu koiralleen!! Mä höpötän koko ajan noille jotain ja kehun ja komennan.. Sit ihmiset pitää mua ihan tyhmänä kun harjoitellaan ohitusta ja mä koko ajan vaan oon et "hyvä tyttö, taitavasti poika hieno tyttö hieno poika.. :D (Kun kerran uros ja narttu matkassa on niin pitää tasapuolisesti kehua.. :LOL: )
Eli me ollaan sitten hitaasti vaappuva ryhmä jossa kaksi pientä sittiäistä sinkoilee joka suuntaan haukkuen ja nuuhkien.

Deviliah tänne vaan teelle, mulla on aikaa nyt :LOL: Voisinki leipoa tässä joku päivä jotain hyväskää aikani kuluksi yllätysteevieraille. Ostettiin uutta teetä Pentikistä, oli aikas hyvää. Samoin caramel-kahviakin tuli hankittua.. :D Eli tänne vaan!
 
hellurej minä ihan uusi täällä, jonkin verran lueskellut eri palstoilla ja nyt ajattelin tänne kirjoitella. meillä yritetty viime vuoden lopusta eikä vielä mitään ja turhauttaa kun eilen alko menkat vaikka on yritetty ku hullut :( nyt siis kp2 ja ovista odotellen.. ja jybis ne lasketaan niin et eka vuotopäivä on kierron ensimmäinen pvä, ja viimenen kp on seuraavien menkkojen alkamispäivää edeltävä päivä(kö)? ja "täti" on tietysti se ei niin kaivattu vieras eli menkat.. :ashamed:
 
Tervetuloa mukaan vaan ! :D Täällä tosin viime aikoina on ollut hiukan hiljasempaa, mutta ihan varmasti asiat vielä palautuu entiselleen... :LOL:

jybis tupuna sen selittikin hyvin. Mistäköhän tuo "täti" on muuten tullut.. mahtaako kukaan tietää ?? =) niin ja yk on yrityskerta eli aina kun menkat alkaa eli tuo täti yllättää niin lisääntyy yksi yk. Olikohan taas kovin sekavaa mun selostus... nooh, kysy jos jotain jäi epäselväks...:)

haaveilia90 Laitan teitiin listalle, mutta mitäs laitetaan yk kohtaan ?

tupuna hieno valinta, juuri meidän palsta ja meidän pino ! :D :LOL:

Tänne ei uutta. tai noh, sen verran uutta että sain tosiaan tuossa toista viikolla antibiootti kuurin siihen mun ihmeelliseen rauhaskuumeeseen ja se tietenkin toi tänne hiivatulehduksen. :kieh: Nyt onkin ollu tosi pitkä selibaatti kun ensin olin niin flunssanen ettei ois touhuista tullu mitään, sitten sain mahataudin ja ei sillonkaan tullut mitään ja sitten sairastu mies. Ja nyt tää hemmetin hiiva perhana ei meinaa millään mennä ohi. olen nyt 2 canesten kuuria iskenyt ihteeni, mutta eipä tunnu lähtevän. Lopetin eilen sen antibiotin kesken kun ei siinä ollu tosiaan kun päivä jäljellä ja mä haluan joskus itteni terveeks kaikin puolin ! taitaa kuitenkin olla aika turha toive... :ashamed: ja muutenkin tuo canesten kuuri on kamala ! en tie miten muilla mutta mulla ainakin seuraavana päivänä tulee koko lääke melkein kokonaisena pihalle hiukan jotain tehdessä, vaikka kuinka sen ois lykänny pitkälle.. kamalaa töissä nyt muutamana päivänä kun valahtaa pillerit pöksyihin ! :LOL: :kieh: no ei ole hauskaa...
mutta se näistä minun jorinoistani... :headwall:
 

11.2 KESKIVIIKKO

Linneja ..................kp 35/34-58?..............yk16.........1.lapsi
MyPoodles..............kp 20/29-59................yk 8.........1.lapsi ?
onlyer....................kp 8/28(30)..............alk.11/05...1.lapsi
Aurinkoinen äityli......kp 16/32....................yk 10 ?.......2.lapsi
DeviLiah.................kp ?/40.....................yk5.........1.lapsi
Minttuliih................kp /28.............yk.alk.04/05........1.lapsi
niinuska05..............kp 12/27-29....................yk4.........2.lapsi
yöperhonen............kp 23/28.....................yk13........?.lapsi
Lintsi85.................kp 4/32.......................yk2.........1.lapsi
Tähtirata...............kp ?/28.......................yk2..........1.lapsi
CoffeeCup..............kp ?/28-32...............yk 11/04.....1..lapsi
Zande...................kp ?/36.......................yk1.........1.lapsI
Olg4.....................kp ?/?..........................yk1.........1.lapsi
mama1988.............kp ?/?.........................yk ?..........1.lapsi
Mmiilia.........yritys alkaa muutaman kk päästä............2.lapsi
Tiiuska22......yritys alkaa syksyllä.............................2.lapsi
Haaveilia90...........kp 22/28-32..................yk3........1.lapsi
jybis.....................kp ?/?.......................yk ?.........2.lapsi
tupuna21.............kp 4/28-34...................yk3.........1.lapsi

Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........

leijona86...............
Nuhainen...............
Ida7....................
Drakonia..............



Haamuilijat


Olg4..........16.1-09 aamulla.

Plussanneet:


2007
Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna

2008
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula LA 16.1 -09
garpalo LA 7.3 -09
Zoe-F LA 20.3 -09
Nanna21 LA 15.5 -09
Heidsu LA 22.5 -09
Minttu84 LA 4.6 -09
Nanakuu LA 4.6 -09
Vilmav +3.12 -08 LA 14.8 -09
Karvapallo + 23.12-08 LA 22.8.-09

2009
Zeny +4.1.-09 LA 11.9 -09
Olg4 +16.1.-09 LA ?
:heart:

Kaikkien laskettuja aikoja tai muuta en jaksanut kaivaa ylös, mutta tässä nyt on jotain... onnea vielä kamalasti plussa pinoihin siirtyneille ja jo syntyneille !
 
Heippa pitkästä aikaa, oonkin ihmetellyt, että missä kaikki on?

Linneja, täällä kp 4/32 ja siinä se :D ja yk 2 siis. Voi ei tota hiivaa ja kaikkea muuta, onko helpottanut jo? Täällä taistellaan flunssan kanssa ja haluis niin kauheasti treenaamaan jo.. on vaan tullut mässättyä! Mun rakas mummikin kuoli viime viikolla, niin ei ole onneks nää menkat kauheasti harmittanut..
 
mulle voi laittaa tohon listaan kp3/28-34 ja yk3.. täälläkin kohta hiivatulehdus jeejee, kurkussa tulehdus ja luultavasti saa huomenna alottaa antibiootit niin sen jälkeen se aina mulle iskee :x voi tätä kurjuutta :headwall: :|
 

Yhteistyössä