N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Onnea garbalo munkin puolesta! :)

Mä en päässyt ainakaan heti ammattikorkeaan :/ Mutta toiseen kouluun oon 9:llä varasijalla, joten elättelen toiveita jos sinne pääsisi... Hain myös amikseen ja sinne pääsin, mutta kun se oli vaan varajuttu enkä mä oikeasti sinne tahtoisi :D Mutta on jotain tekemistä ainakin ensi vuodelle, joten kai sitä pitää olla vaan iloinen. Mä vaan toivon niiiiin kovaa että pääsisin amk:hon!!! Pitäkää peukkuja, että tulee tarpeeksi peruutuksia että mä pääsen sinne sisälle!

On tämä vaan jännittävää. menis tää kuukaus nyt nopeasti, että saisin jo tietää olisiko tärpännyt :heart:

moikka.. nettipimennossa ollut pitkän tovin.. vloppu meni iha ollessa ja pe tosiaa käytii siel tivolissa. typy tykkäs ja oli siitä nii jännää.
eilen sit leikkasin nurmikkoo.

tänää siskot tulis tänää meille mut ei viel tietoa monen junalla tulevat.
Huomenna töihin.. sit ilta oon siskojen kaa ja to vapaalla. Huomenna tyttöni menee mummun ja papan kans ranuan eläin puistoon :D

noh nyt pitää alkaa pikkuhiljaa lähteä takas kotiin siel hirvee siivo ku neiti sotki paikkoja.

näkyillään ja koitan tulla ilmoitteleen ku pystyn.

:wave:

Kiitos Deviliah ja Karvapallo kouluonnitteluista :D Mä oon saanut nyt niiiiiiiiin paljon hyvii uutisii tässä hetken sisään että! Tuntuu varmaan ihan oudolta kun nyt hetkeen ei tapahdu enää mitään niin kovin radikaaleja juttuja :D

Ratsastus oli ja meni, massu hölskyi ja oli huono olo. Mutta jatkan sitä kyllä nyt vielä ainakin hetken aikaa. Toisen hoitohepan omistajalle just ilmotin et siellä en jatka enää, kun en tunne sitä ponia niin hyvin et luottaisin etten tipu selästä/ en jaksa ratsastaa enää 3 kertaa viikossa :D

Satakunnan Kansan mielipidekirjoitus: "jokaisen pitäisi katsoa Pieni talo preerialla (yle2), siinä ovat elämänarvot ym. kohdallaan!" Mikä pitää muuten aivan paikkansa! Eli nyt joka tytsy katsomaan sitä, arkisin uusintana 11.35 ja sitten uusi jakso 18.00 :LOL:

Anoppi oli huolissaan siitä saako vauva kaiken tarvitsemansa toisinsanoen onko meillä tarpeeksi rahaa vauvaa.. Ei epäile sitä että osataanko kasvattaa, sano et varmasti osataan hyvinkin kasvattaa.. Hyvänen aika, eikö enemmin pitäisi olla huolissaan siitä, että ihmiset joita ei kiinnosta lapset / eivät osaa kasvattaa / rakastaa lapsiaa mutta ovat rikkaita niin saavat lapsia!? Meillä kuitenkin lapsi saa rakkautta ja rajoja.
Tutkimuksien mukaan lapsen ekonominen tausta ei vaikuta lähes lainkaan siihen, minkälainen lapsi on aikuisena kun taas lasten ja vanhempien suhde vaikuttaa todella paljon!
eikä se vauva tarvi uusia brion rattaita, kallista pinnistä, kaikkia uusia bodyja ja vaatteita.. Ne on lähinnä äidille tärkeitä... Vauva ei edes tiedä jos hänellä on kirppisrattaat ja vaatteet..
Mur |O :LOL: Mä oon huomaavinani itsessäni vähän tämmöisiä kuohumisefektejä :D :kieh: :LOL:

Deviliah kierrättäminen on varsinkin ihan pikkuvauvan kanssa tosi hyvä juttu, koska se mahtuu niihin vaatteisiinsa sen kuukauden ja sit ne onki jo pieniä! Mun veljen vaimo saa vauvan lokakuussa ja mä aattelin kysyy siltä lainaksi ihan niitä pienimpiä vaatteita..

Mutta tää tuleva äippä ( vaikka kovastikkin paasaa kierrätyksen puolesta) haluaa itelleen kunnon brion ruskeavaaleenpunaset rattaat :ashamed: :whistle: tahtoo.. mutta mä myös tiedän et se on silti kirppisreissu edessä tai ainakin huuto.netti. tai ehkä sittenkin vois mennä muksumassiin, olin siellä hetken töissä niin jos ehkä mahdollisesti saisin alennuksia vielä :LOL: :saint:

Deviliah niin on tosi paljon vuoden vanhoi vaunui myynnissä ja meille on tulossa sit joskus toivottavasti monta lasta vielä niin vois samantien panostaa uusiin vaunuihin. Mutta toisaalta, kun kuitenkin esikoisen ja tokan väliin tulee varmasti ikäeroa niin ehkä selvitään ilman niitä uusia brion rusk.vaal.punasii kärryjä. ehkä just ja just :D :LOL:
Ja sosionomiksi meen lukemaan.

garpalo vai että sosionomiks, ittekin sinne hain viime vuon, mut empä päässy! Nyt himottais ruveta perhepäivähoitajaks..lapsista kun tykkään ja itse saisi katsella vähän päivän kulkua. Mutta nyt vain mietein, et mikähän ongelma olis se, kun meillä on koira ja asutaan rivitalokaksiossa?? Isohan tää on ja pihaakin löytyy..mutmut...täytyypi huomenna mennä oppisopimuskeskukseen juttelemaan..

hei hei, kaikki sosionomit ja sinnepäin menevät... ;) :D

Täällä yksi kappale työmyyrää ilmottautuu... ja lähtee takasin töihin. Oli liian aikaista mennä kehuskelemaan lyhyillä työpäivillä, koska eilen menin 1 päivällä, pääsin puol 2 yöllä ja nyt on pakko mennä taas takasin. Lupasin olla puol 1 paikalla.. suihkussa pitäis ehtiä käymään ja tankkaamassakin ja ja ja... pakko mennä ! Palialen kun ehrin... :ashamed:

Yöööök mun tekee pahaa :x |O iltapäivät ovat kaikkein kamalampia. argh. Ensimmäinen mielihalu:sipulia pizzan päälle :LOL:
Kerrottiin miehen veljelle ja sen vaimolle, veli oli ihan järkyttynyt.. :D :LOL: mut kyl se sit kuitenkin onnittelikin..

Hei mun on pakko hehkuttaa; pääsin sinne sosionomiks 3.na! 440 hakijasta mä olin kolmas :attn: :wave: anteeks, pakko hehkuttaa kun mä en oo ikinä ollut hyvä missään :saint:
Karvapallo SAMKiin Poriin pääsin.

Linneja koitahan jaksella töissä. mulla on yks lauantai taas baarissa töitä, en vaan nyt muista mikä.. Ja sit sovittiin miehen kans et elokuu tehään töitä.. huoh, baarielämä kutsuu taas.. :kieh: ehkä mä sitten joskus oon niin kouluttautunut että mun ei tartte tehä baarihommia! :)

Zoe-F onnea sulle haamusta... :hug: :flower: ei valitettavasti ole, mutta nyt sä voit olla meidän ainoa haamu... :D Tuleppa sitten heti pian kertomaan mitä sanoivat ?

garpalovai olet sä tänään järkytelly immeisiä... hyi sinua... :) Niin juu, onneks olkohon koulusta ja vielä noin hyvä olet. :flower: =) Mäkin olen baarissa ollunna töissä puolisen vuotta ja se työ ei todellakaan ollut mulle tarkotettua. Mutta tavattiin tosiaan miehen kanssa ekan kerran niin, mutta toisilla kerroilla oltiin sitten kummatkin jo tiskin "oikealla puolella" :LOL:

Huoh. Pääsin ainakin käymään kotona ennenkuin on taas mentävä. Otin väliin 3 tunnin tauon jotta ehdin koiraakin hiukan ulkoiluttamaan ja suihkussa piipahdan.. Tulen varmaan joskus yöllä ja lähden taas 8 paikanpäälle.... Olen nyt syvästi harkinnut jos keskeyttäsi nuo loputkin opinnot syksyllä ja siirtyis kokonaan työ alaan. Arvotukses jää kuitenkin. ei tieta mitä tehdä vielä... Mies tulee taas perjantaina kottiin... enää tämän viikon jälkeen muutama viikko ja sitten ankara pudotus arkeen... :D
Kävin äsken moikkaamassa miehen siskoa joka pääs kotiin tänään... vaavinkin piti tulla mutta rinssi joutuikin teholle kun oli joku tulehdus.... :( Noh, muutaman päivän siellä joutuu olemaan ja sitten tulee...

Mä haluisin muuttaa.... pois täältä Borge suunnalta ihan johonkin muualle. Harmillista, kun mies sai justiinsa vakkari paikan ja taas joutuis siitä luopumaan... :ashamed: Mutta kun mä en pidä tästä kaupungista yhtään ! noh, ehkä sitten joskus.... ....

Pakko tosiaan mennä nyt koiran kanssa hiukan temmeltämään ja sitten taas suihkun kautta töihin. Palaillaan huomenissa !

Yhteistyössä