N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Karvapallo ota koppi, täältä saat aika vauhdilla tämän pahoinvoinnin :D :LOL:
Siis onhan se oikeasti helpottavaa että on oireita, muuten tulisin varmaan hulluksi pelätessäni nähneeni vain unta..

Mä olin au pairina Belgiassa vuoden ja lihoin ihan hirmusti siellä. Oon tosi hoikka ollut aina, mut siellä musta tuli oikeen possu.. Mulla oli tietty hirvee suru ja stressi siitä päällä ja se vaan pahensi syömistä.. Joku yö näin unta että olin laihtunut takaisin omaksi itsekseni ja olin niiiiiin onnellinen. Aamulla kun heräsin niin purskahdin itkuun kun tajusin et oon oma punkeroitseni vielä.. :LOL: Kyllä mä sitten Suomeen palattuanu laihduin takas, vähän taas liiankin hoikaksi..
mutta mitä jos tää onki vaa raskausunta, ja mä herään tästä? Tai mitä jos musta tulee kauheen läski odotuksen myötä? |O Mä oon niin lyhyt et mulle ne lisäkilot näyttäis vielä pahemmilta ku ei o pituutta mihin se vois kadota.. :D Näitä mä tässä synnytyspelkoni lisäks mietin täällä.. Huoh. Ei enää heseruokaa :LOL:
(mä silti luulen että ne määrää 1. neuvolassa mut syömään lisää et must riittää sit maitoo beibelle .. eli paljon lisää heseruokaa.. :LOL: )

no turhapa sun on tuommoisia garbalo miettiä vielä :) kaikilla mun tutuilla on ne raskaus kilot lähteny kaikki pois ja pari on jopa ollut laihempia synnytettyään kun raskautuessaan :)

Zoe-F Se on muuten kumma kun kaikki terveellinen on niin kallista, ja sitten ihmetellään kun nykyään syödään niin paljon "roskaruokaa" :kieh:

Zoe-F
Mie tykkäisin syödä joka päivä vaan salaattia ja ehkä pikkasen fetaa ja tomaattia leivän päällä ja vesimelonia ja omenoita ja juoda täysmehua.
Mut koska oon köyhä niin syön riisii ja makaroonii ja pitsaa ja juon tiivistettyymehuu missä ei oo mitää hyvää. :D

Kävin lääkärillä tänään, kun on ollu niin paljon päänsärkyä lähiaikoin ja oon niiiin väsynyt. Eilenkin nukuin 13h ja silti olin kuittinaatti. Ekaks se epäili kilpirauhasen vajaatoimintaa ja sit se kysy ehkäsyy, ja sanoin ettei oo. Ni sää oot raskaana, se tokas :eek: sanoin että kuukautiset kyl on, et nyt on ihan runsaatkin! Kysy, että alkoko normaalisti, sanoin, että ei. Kuulemma nähnyt kaksi tällaista tapausta, että on raskaana ja kuukautiset silti.. :eek: Mä oon niin pessimistinen, etten kyllä usko! Ei oo sellanen olo et olisin! Mut, maanantaina kaikennäkösiin testeihin,plus r-testi.. Torstaina ne sitten soittelee, kun kaikki tulokset on tullu. Mut empä usko tollasta.. kyllä mää kroppani tunnen :D

Oi oisko vähän kiva ylltäys Deviliah!
Mies on pelaamassa rantafutista ja mä oon herännyt ennen kymmentä ja mennyt ennen 12 takas nukkumaan.. nyt voisin taas jatkaa unta mutta selkää särkee niin paljon etten taida pystyä.. :( mun selkä on pipi! Se ei kyllä ole raskausoire vaan laiskuusoire.
Mutta mulla on nyt hyvä (teko)syy miksen mee puntille tänään: kun ei meen pentuvauvaa voi jättää yksin vielä! :LOL: Mä taidan napata sen reppuun ja lähtee kävelemään isomman kanssa.. tai sit nukenvaunuihin mitkä sain mun siskolta.. :LOL:
Heitin äsken koiria lakupalasella kun ne kilju toisillee, ja isompi veti sen heti nassuunsa.. hmm.. :LOL:

Olis se juu YLLÄTYS! Mutta en kyllä jaksa toivoa! Mä en oo ikinä lukeutunut niihin ihmisiin, joille tapahtuu jotain "yhdelle miljoonasta" ja älkää vaan valako muhun toivoa, muuten mä unohdan nusnuttaa mieheni kans ja sit tulee yks negakierros lisää :D Vai että garpalo harrastaa eläinrääkkäystä lakulla! AIJAI! :D

Olis se juu YLLÄTYS! Mutta en kyllä jaksa toivoa! Mä en oo ikinä lukeutunut niihin ihmisiin, joille tapahtuu jotain "yhdelle miljoonasta" ja älkää vaan valako muhun toivoa, muuten mä unohdan nusnuttaa mieheni kans ja sit tulee yks negakierros lisää :D Vai että garpalo harrastaa eläinrääkkäystä lakulla! AIJAI! :D

Zoe-F onnea ja :hug: . ihanaa ett saatii taas plussia kehiin :heart:
Linneja voin vaa kuvitella milt sust on tuntuu. Yritä jaksaa ja toivotaa ett saatte asiat kuntoon :hug: btw Aika hieno toi meidän uus lista :)
DeviLiah oispa ihanaa jos plussaisit. Tulis äkkiä torstai :D
Oon nyt vikalla vapaa päivällä ennen kesälomaa. Viel kuus työpäivää ja kesäloma alkaa jee! Eilen käytii koirien kans parin tunnin lenkki ku oli niin ihana sää. Tänää innostuttii 4h kävelee. Kyll kait täss jo kunto alkaa kasvaan. Tänää tosin oli ikävä ku toinen koiruus lähti peuran/kauriin perään ja ehti olla puol tuntii hukas ehti jo hätä tuleen. Sill on viel juoksutkin!Siit kaaso hommelis viel ku sitä mietin ettei sille ois oikein tarvetta ja voisin livetä polttareistakin ku ei olis kukaa järjestämäs :ashamed:

No niin, ja vauvakuume senkun vaan kasvaa. Näin viime yönä unta, että mä olin raskaana ja masussa oli poikavauva. Omituista unessa oli se, että lopulta mä odotin samaan aikaan kahta lasta, tulin uudelleen raskaaksi ja sit siellä masussa oli myös tyttö joka sai alkunsa kuitenkin eri aikaan ku tää poika :LOL:

Mitähän tuokin uni oli tarkoittavinaan.. no joka tapauksessa oli kyllä aivan mahtavaa herätä aamulla ku olin unessa niin onnellinen raskaudesta :)

että semmosta tänne :D mites muilla menee?

Täällä menee pahoinvoiden koko ajan :x oksensin tänään ekan kerran, ja mulla ei ole edes mitään aamupahoinvointia vaan ympärivuorokaudenpahoinvointi! |O
Ja pitäisi jaksaa mennä yöksi töihin.. :( argh mä en kestä tätä jos tää pahoinvointi ei mee ohi.
Ainakin silti tietää olevansa raskaana.. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja garbalo:
Täällä menee pahoinvoiden koko ajan :x oksensin tänään ekan kerran, ja mulla ei ole edes mitään aamupahoinvointia vaan ympärivuorokaudenpahoinvointi! |O
Ja pitäisi jaksaa mennä yöksi töihin.. :( argh mä en kestä tätä jos tää pahoinvointi ei mee ohi.
Ainakin silti tietää olevansa raskaana.. :LOL:
Hui kauhea, mulla itellä on kauhea oksentamiskammo joten todellakin toivon ettei mulle tule sellaista pahoinvointia, vaikka saattaapi olla toiveajattelua :LOL: Sitä ei voi edes käsittää vielä kun ei itsellä ole ainuttakaan raskautta takana millanen sun olo garbalo varmasti on. Jos koko vuorokauden voi huonosti :x

Karvapallo: nyt on vähän parempi hetki. Ihanaa. Oon syönyt luumuja ja juonut litran piimää tänään, niin ja ison kasan pastilleja.. :D mikään muu ei mee alas. :x

Saa nähä et miten sit ku oon töissä ni iskeekö tequilan haju nenään niin voimakkaasti et lähen oksentamaan.. :LOL: Sillon ku alotin baarimikkona, mulla tuli just toi tequila niin vahvana et pahaa teki (syy villissä nuoruudessa :) Tuttua varmaan kaikille ;) :whistle: )
ni jännä nähä et miten nyt reagoi. muuten ei oo hajut tehnyt mitään pahaa. Paitsi pilaantunut roskis. :LOL:

Mikäs pinon on hiljentänyt ?

Heräsin aamulla puol 4 aikoihin, enkä tietenkään saanut unta enää. Menin nukkumaankin joskus vasta puol 2 aikoihin kun olin päässyt töistä ja käynyt suihkussa.... ( naapurit varmaan rakastaa mua kun en ikinä muista että hiljasuus aikakin on jossain vaiheessa :D ) Mieskin tosiaan oli ja meni.
Yritettiin puhua asioista, mutta ei se oikein ottanut onnistuakseen. Mies ei sanonut oikein mitään. sen mielestä asia oli jo kerran käsitelty, kun mä oisin halunnut vatvoa sitä vielä hamaan loppuun asti. Noh, olinpas mä aika ilkeäkin perjantaina kun mies tuli. Kävin aamusella hakemassa asunto paperit yhteen yksiöön, vaikken ikinä mihinkään yksiöön tai edes enää Poriin mihinkään muuttaisi. Perjantai-iltana kun alettiin jonkin verran asiasta keskustelemaan laitoin paperit pöydälle ja sanoin homman olevan nyt sellanen että näitä aletaan täyttelemään jos ei asenne ja käytös muutu. Sanoin miehelle kyllä että menee aikaa, todella kauan ennen kuin luotan enää häneen ja tuskin koskaan edes enää täydellisesti. Miehen luulisi tietävän entisestä liitosta jossa nainen kävi pettämässä häntä joka toinen hetki, että luottamuksen menetys ei ole helppoa, tai se on helppoa, mutta sen takaisin saaminen ei ja suhdetta ei vain voi jatkaa normaaliin tapaan jos toiseen ei luota.
Oli kyllä samaa miletä, mutta kuinkas sattuikaan lauantaina kun istuttiin sohvalla pelailemassa trivialia niin sanoin että mun on varmaan pakko mennä joku viikonloppu hiukan viihteelle vanhojen ystävien kanssa, joka ei välttämättä tarkoita suttaamista alkoholin kanssa. On vaan päästävä hiukan vanhoja tuttuja moikkailemaan ja ottaa irti edes yhtenä iltana. Yli vuosi on viimeisimmästä irtiotto päivästä ja nyt alkaa olemaan mittari niin täynnä että poakko nollata. Mies sitä hetken mietti että juu, se onkin ihan mukava ajatus. Selvensin hiukan ja sanoin että sinä ET tule minun mukaani tai lähellekkään missä olen pitämässä hauskaa, koska on pilannuy överi käyttäytymisellään nyt kaikki viihteelle meno yrityksetkin. Mies mietti taas hetken ja sanoi sitten pyytävänsä yhtä ystävää mukaansa kun lähtee kaupunkiin ettei yksin tarvi mennä. Jos minä vaikka heittäisin heidät ja hakisin. Olin hetken hiljaa ja sanoin että mitä, mitä, mitä ?
Sain niin kauhean kohtauksen siitä paikasta että triviakin lensi seinään. "että on se nyt HE****TIN kumma kun minä mietin meneväni pitämään hauskaa, koska olen niin täynnä sinua ja sinä mietit vielä että mä ehdoin tahdoin haluan alkaa sun lapsenvahdiks silloin, jotta sinä pääset baariin kun MULLA on hermot niin kireellä ! Sinuna olisin kyllä niin nöyrää poikaa tässä vaiheessa että tarjoutuisin vaikka kuskiks mulle ! Kyllä voit olla itsekäs P****A !

Sen jälkeen taas hiljais eloa koko ilta. Seuraavaan aamuun. Mies sanoi aamulla että "hyvää kihlajaispäivää muru" ja antoi suukon poskelle. Juu kiitos, mutta se oli eilen. Olin ostanut ihan pikkuisen yllätyksenkin miehelle perjantaina ja ajattelin että oisin antanut sen sitten illalla mutta sinne jäi. En edes vaivautunut muistuttamaan illalla mikä päivä tänään oli. Sitten mies sanoi vielä että ei ole kun tänään.... sanoin vaan että tarkistaa siitä renkaasta joka on valitettavasti lyöty hänen sormeensa.
Olin niin hajalla taas vaihteen vuoksi että lähdin kattelemaan miehen sikson vaavia. Se on niin ihuna. :heart: Sillä on ihan minimaaliset varpaat ja sormet ja nenä ja... oih. Mä olen niin myyty. Ollaan miehen sikon kanssa onneks sen verran hyvissä väleissä nykyisin että olen hällekin voinut jotain asioita kertoa..... Muta en kuitenkaan ihan kaikkea...
Siellä oli sillä hetkellä muutama muukin vieras ja kun siinä kakkua taas vaihteen vuoksi söimme niin se poikavauva koriste tipahti mun kakkua lautaseen niin yksi vanhempi mies sanoi että "tiedätkös, se kenen lautaselle se tipahtaa niin se on seuraava" katsoin häntä hiukan ja sanoin että ei taida kyllä tänne osoitteeseen tulla.
Meni hiukan aikaa ja mentiin pihalla käymään ja sama mies tuli mukaan ja kysyi minulta ihan pokkana että "Joko te olette aloittaneet ...(miehen nimi)...... kanssa jotkin hedelmöityshoidot kun eihän ...(miheen exän nimi)....kään tullut raskaaksi heidän yhdessä olonsa aikana, eikä kylklä hoitojenkaan aikana. "
Minä hiukan kauhusta kankeana että "öööö, no jos nyt kuitenkin jätettäisiin tälläiset lapsi asiat ihan minun ja mieheni välille, kun en oikein ymmärrä mitä se kuuluu kenellekkään ulkopuoliselle, jota en edes tunne" Mies meni ihan vaikeaksi ja sanoi että näin on, tumppasi savukkeensa ja meni sisälle. Ajattelin sitten itsekin hilpasita kotia kohti, mutta hiukan jäi kaivelemaan taas tälläinenkin asia.

On tullut niin palöjon mnässytettyä viikonlopun aikana kaikenlaista roskaa että ajattelin tempaista ja alottaa tänään laihdutuksen. Kyllä. menen heti kauppaan kun se aukeaa ison listan kanssa ja ostan juuri ja vain sitä mitä listassani on. :saint:

Vieläkös garpalo voi pahoin ? Miten työyö meni ?

Deviliah niin menet tänään kokeisiin ja torstaina soittelet tuloksia ? Eikö r.testi tuloksia voi kysyä jo aiemmin... :D Mä pidän sulle peukkuja.... Eikä siinä mitään ihmeellistä enää ainakaan mun maailmassani ole että on kuukautiset samaan aikaan kun on raskaana. 3 ystävälläni ON OLLUT odottaessa, ja nyt 2 ystävälläni ON. Samoin sisar puolellani on nyt. Että eipä näytä kovin harvinaiselta... =)

IHmettelen suuresti. Mun vuorolistassani oli tämä koko viikko vapaata mutta vieressä luki että "keikka työt" ja yksi ainoa keikka. Piti oikein soittaa heti aamusta töihin että mikäs tämä ja mitä tarkoittaa, mutta kuulemaa ihan vapaata jos ei keikkoja tule että ilmottelevat sitten. Noph ihan mukavaa että on vapaatakin nyt kun on painanut niin paljon, mutta ei rahakaan pahitteeksi ois ollut.
Nautin nyt vapaa päivästäni ja mietin että mitäs sitä oikein keksiskään.... :whistle:

Linneja Mitäs tohon sun rustailuus nyt oikein laittas, ei toimi aivot, ainut asia mikä tulee mileen et ÄRSYTTÄVÄÄ tommonen, siis se mitä sun miehes teki....ja ei tehnyt!
Mulla ei toimi mikään, olin sielläö labrassa tänään sit kaks tuntii! Huoh, otettiin kuus putkiloo verta ja sit join sitä ihme sokerilientä :x Ja sitku olin lähössä ni muistin kysyy, aijuu se rtesti :D Tuli mieleen ku oli niin KAUHEE kusihätä ku viimeks käyny vessas eile! noh, sinne se purkki ny jäi. Mietein, et enkö mä ainakin sen rtestin saa soittamalla? Mut minne mä soitan ja koska aikaisintaa? :D Ja vaik sen soittasin, ni eikai se mun lääkäri jätä torstaina soittamatta? Mut..ei mulla oo yhtään sellanen olo, et olisin raskaana..tai siis..kai sitä nyt jotain olis! ja juu, tiedän ettei kaikille tuu :D Mites garpalon odotus?

ainiin..pakko vainii täälläkin..oli eilen maaaailman hirvein työpäivä, en saanu mitenkää ihmistä pyörätuoliin ja liinat laitoin kokoajan liian korkeelle tai liian alas...sit ku olin lähössä töist ja laitoin tuoliin, ni arvatkaa vaa laskinko sen niin alas et melkee tippu tuolist ku olin saanu sen siihen! Siinä sekin sitten ihan paniikissa oli, ja mä vielä enemmän, et sain liinat uusiks ja uusiks nostettuu tuoliin... niin ja joka kert ku vaihoin kuiviin, ni niin rajusti kääntelin, et polvet vaa kolisi laitoihi...siis..damn..mulla oli niin paha mieli työpäivän jälkeen..ja pyysin sitä anteekski ku olen niin paska..mut mitään tullu takas...et kai sekin sit samaa mielt...huoh

Linneja no huh, olipa rankka viikonloppu sulla :eek: Voi pientä, saat sympatiani :hug:

Yötyö meni hyvin, mulla oli siellä kaikkein parhain olo koko päivänä! :LOL:
Pahoinvointi on mennyt onneksi ihan vähän ohi, en oo oksentanut enään. Kyllähän mulla vielä silti paha olo on.. |O :x Nyt lähdetään miehen vanhempien mökille ja kerrotaan appiukolle.. saa nähdä mikä huuto siitä tulee.. :kieh: |O argh.. jännittää.....

DeViLiah mun mielest rtesti tuloksen voi soittaa ja kysyy samana pvänä. Ainaki ite kysyin ku piti jälkitarkastuksena tehdä sellanen. Soita siis ja kerro HETI mitä ne sanovat jookos?
Linneja huh huh en kyll ois ite kehannu sun miehen sijassas kysellä sua kuskiks.
Oireita? noh eipä juuri, mutt enköhän taas saa toiveet nostettua taivaisii asti niin ku yleesä. Jos yrittäis olla toiveilematta liikoja :D Mua pyydettiin jo tekemään parisen lisävuoroa työsopimuksen loputtua ja suostuinkin, koska duunipaikka on niin mielunen. Vaik kyll ne mummot osaakin väliin koetella hermoja, mutt sitä se dementia tekee.

eiköhän ne testi tulokset juu saa ihan samana päivänä, tai ainakin myös mä sain... soita sinne jooooooo.... :D

pitäis mennä töihin 4..... nukuin viime yönä 16h ! :eek: |O Ja nyt väsyttää..... :/ Hyvä ettei meidän koissu ollu pissannu aamulla mihinkään, kun mamma se vaan nukkuu eikä millään herää pisulle pojan kans. Käytiinkin sitten puolisen tunnin lenkki heti aamulla, vaikka yleensä aamu lenkit on meillä toooooosi lyhyitä. Päivällä mennään sitten hiukan pidempiä, jos ollaan pirteitä. :whistle:
Alotin tosiaan dietin. katsotaan kuinkas käy. Tällä kertaa yritän ihan tosissani ! :saint:

Olen niin kahden vaiheilla menisinkös tänään yö kylään ystäväni luo, toiselle paikkakunnalle. Eilen kaverini kävi meillä ja siitä alkoiu ouhua että tulisit nyyyyt, kun vapaatakin on ja koissu mukaan. NOoooh, kai sitä vois mennäkin. Pääsen tosin lähtemään vasta töiden jälkeen, joten aika myöhään... ihan alkoi jännittää lähteminen.. :LOL:

Tääälä näin: Masua nippailee koko ajan. Menee hermot. Täti tulee varmaan ihan näinä päivinä, mutta ei se mitn. Pääsee näistäkin nippailuista..... :snotty:

20.7 SUNNUNTAI

Linneja ....................kp 34/34-54?..............yk11............1.lapsi
Pohojola...................kp ?/28-31.....................yk7...........1.lapsi
onlyer.......................kp ?/28.................alk.11/05...........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 32/32......................yk 2..............2.lapsi
DeviLiah.....................kp 20/25.......................yk2................1.lapsi
lila88.........................kp ?/?........................yk .................. 2.lapsi
Minttulii86.................kp ?/30..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 26/28.......................yk1...................1.lapsi

Hukkaan menneet

JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......

Haamuilijat

Plussanneet:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F

Uusiks meni koko roska. Mitäs menin pelleilemään... sekasin ollaan. Korjailkaa ken haluaa....:D

Yhteistyössä