Mikäs pinon on hiljentänyt ?
Heräsin aamulla puol 4 aikoihin, enkä tietenkään saanut unta enää. Menin nukkumaankin joskus vasta puol 2 aikoihin kun olin päässyt töistä ja käynyt suihkussa.... ( naapurit varmaan rakastaa mua kun en ikinä muista että hiljasuus aikakin on jossain vaiheessa
) Mieskin tosiaan oli ja meni.
Yritettiin puhua asioista, mutta ei se oikein ottanut onnistuakseen. Mies ei sanonut oikein mitään. sen mielestä asia oli jo kerran käsitelty, kun mä oisin halunnut vatvoa sitä vielä hamaan loppuun asti. Noh, olinpas mä aika ilkeäkin perjantaina kun mies tuli. Kävin aamusella hakemassa asunto paperit yhteen yksiöön, vaikken ikinä mihinkään yksiöön tai edes enää Poriin mihinkään muuttaisi. Perjantai-iltana kun alettiin jonkin verran asiasta keskustelemaan laitoin paperit pöydälle ja sanoin homman olevan nyt sellanen että näitä aletaan täyttelemään jos ei asenne ja käytös muutu. Sanoin miehelle kyllä että menee aikaa, todella kauan ennen kuin luotan enää häneen ja tuskin koskaan edes enää täydellisesti. Miehen luulisi tietävän entisestä liitosta jossa nainen kävi pettämässä häntä joka toinen hetki, että luottamuksen menetys ei ole helppoa, tai se on helppoa, mutta sen takaisin saaminen ei ja suhdetta ei vain voi jatkaa normaaliin tapaan jos toiseen ei luota.
Oli kyllä samaa miletä, mutta kuinkas sattuikaan lauantaina kun istuttiin sohvalla pelailemassa trivialia niin sanoin että mun on varmaan pakko mennä joku viikonloppu hiukan viihteelle vanhojen ystävien kanssa, joka ei välttämättä tarkoita suttaamista alkoholin kanssa. On vaan päästävä hiukan vanhoja tuttuja moikkailemaan ja ottaa irti edes yhtenä iltana. Yli vuosi on viimeisimmästä irtiotto päivästä ja nyt alkaa olemaan mittari niin täynnä että poakko nollata. Mies sitä hetken mietti että juu, se onkin ihan mukava ajatus. Selvensin hiukan ja sanoin että sinä ET tule minun mukaani tai lähellekkään missä olen pitämässä hauskaa, koska on pilannuy överi käyttäytymisellään nyt kaikki viihteelle meno yrityksetkin. Mies mietti taas hetken ja sanoi sitten pyytävänsä yhtä ystävää mukaansa kun lähtee kaupunkiin ettei yksin tarvi mennä. Jos minä vaikka heittäisin heidät ja hakisin. Olin hetken hiljaa ja sanoin että mitä, mitä, mitä ?
Sain niin kauhean kohtauksen siitä paikasta että triviakin lensi seinään. "että on se nyt HE****TIN kumma kun minä mietin meneväni pitämään hauskaa, koska olen niin täynnä sinua ja sinä mietit vielä että mä ehdoin tahdoin haluan alkaa sun lapsenvahdiks silloin, jotta sinä pääset baariin kun MULLA on hermot niin kireellä ! Sinuna olisin kyllä niin nöyrää poikaa tässä vaiheessa että tarjoutuisin vaikka kuskiks mulle ! Kyllä voit olla itsekäs P****A !
Sen jälkeen taas hiljais eloa koko ilta. Seuraavaan aamuun. Mies sanoi aamulla että "hyvää kihlajaispäivää muru" ja antoi suukon poskelle. Juu kiitos, mutta se oli eilen. Olin ostanut ihan pikkuisen yllätyksenkin miehelle perjantaina ja ajattelin että oisin antanut sen sitten illalla mutta sinne jäi. En edes vaivautunut muistuttamaan illalla mikä päivä tänään oli. Sitten mies sanoi vielä että ei ole kun tänään.... sanoin vaan että tarkistaa siitä renkaasta joka on valitettavasti lyöty hänen sormeensa.
Olin niin hajalla taas vaihteen vuoksi että lähdin kattelemaan miehen sikson vaavia. Se on niin ihuna. :heart: Sillä on ihan minimaaliset varpaat ja sormet ja nenä ja... oih. Mä olen niin myyty. Ollaan miehen sikon kanssa onneks sen verran hyvissä väleissä nykyisin että olen hällekin voinut jotain asioita kertoa..... Muta en kuitenkaan ihan kaikkea...
Siellä oli sillä hetkellä muutama muukin vieras ja kun siinä kakkua taas vaihteen vuoksi söimme niin se poikavauva koriste tipahti mun kakkua lautaseen niin yksi vanhempi mies sanoi että "tiedätkös, se kenen lautaselle se tipahtaa niin se on seuraava" katsoin häntä hiukan ja sanoin että ei taida kyllä tänne osoitteeseen tulla.
Meni hiukan aikaa ja mentiin pihalla käymään ja sama mies tuli mukaan ja kysyi minulta ihan pokkana että "Joko te olette aloittaneet ...(miehen nimi)...... kanssa jotkin hedelmöityshoidot kun eihän ...(miheen exän nimi)....kään tullut raskaaksi heidän yhdessä olonsa aikana, eikä kylklä hoitojenkaan aikana. "
Minä hiukan kauhusta kankeana että "öööö, no jos nyt kuitenkin jätettäisiin tälläiset lapsi asiat ihan minun ja mieheni välille, kun en oikein ymmärrä mitä se kuuluu kenellekkään ulkopuoliselle, jota en edes tunne" Mies meni ihan vaikeaksi ja sanoi että näin on, tumppasi savukkeensa ja meni sisälle. Ajattelin sitten itsekin hilpasita kotia kohti, mutta hiukan jäi kaivelemaan taas tälläinenkin asia.
On tullut niin palöjon mnässytettyä viikonlopun aikana kaikenlaista roskaa että ajattelin tempaista ja alottaa tänään laihdutuksen. Kyllä. menen heti kauppaan kun se aukeaa ison listan kanssa ja ostan juuri ja vain sitä mitä listassani on. :saint:
Vieläkös
garpalo voi pahoin ? Miten työyö meni ?
Deviliah niin menet tänään kokeisiin ja torstaina soittelet tuloksia ? Eikö r.testi tuloksia voi kysyä jo aiemmin...
Mä pidän sulle peukkuja.... Eikä siinä mitään ihmeellistä enää ainakaan mun maailmassani ole että on kuukautiset samaan aikaan kun on raskaana. 3 ystävälläni ON OLLUT odottaessa, ja nyt 2 ystävälläni ON. Samoin sisar puolellani on nyt. Että eipä näytä kovin harvinaiselta... =)
IHmettelen suuresti. Mun vuorolistassani oli tämä koko viikko vapaata mutta vieressä luki että "keikka työt" ja yksi ainoa keikka. Piti oikein soittaa heti aamusta töihin että mikäs tämä ja mitä tarkoittaa, mutta kuulemaa ihan vapaata jos ei keikkoja tule että ilmottelevat sitten. Noph ihan mukavaa että on vapaatakin nyt kun on painanut niin paljon, mutta ei rahakaan pahitteeksi ois ollut.
Nautin nyt vapaa päivästäni ja mietin että mitäs sitä oikein keksiskään....