Tähtirata tervetulloo !
Mitäs mitäs, laitetaanko heti listoille vaikos miten laiteahan ?
aurinkoinen äityli minkäs ikäsiä sun sisaret on, jotka teillä majailee ?
Mä en jaksais omia sisaruksiani sitten 2min kuempaa asumassa meillä. Noh, toki mulla onkin vaan veljiä, mutta sisaruksia hekin. Ja onhan mulla noita tyhmääkin tyhmempiä ns. Sisar puolia mutta korostan aina että HE EIVÄT OLE MINULLE MILLÄÄN TAPAA SUKUA. Niinkun eivät olekkaan.
Pohojola vooooo eeeeeei ! :hug: Jos annat sille nyt tosiaan sieltä pohjosen suunnasta kunnolla köniin niin mä lyön täältä suunnassa vasta palloon, niin eiköhän sekin siitä sitten jotain opi ! :kieh:
Deviliah no joo, olen jo kyllä sulkenut tilit, mutten vielä kuollettanut kun jotenkin on sellanen olo että se jostain vois ehkä löytyä... Ei sitä kukaan käyttänyt ole... olen tarkistellut asiaa... B) ja ei sen puolee, ettäkö siellä kovin vingutettavaakaan ois, mutta kuitenkin. Oma vaivansahan se on kun kaikki kortit uusiks ottaa.... :ashamed:
Hitto mikä päivä ! Tääs alkaa miettiä että mitäköhän mä aion tehdä jotta mun muksuistani ikinä, jos sellaisia nyt edes tosiaan koskaan saakaan, ei tulisi niin kamalia ipanoita kun tänäänkin taas oli. Huoh.
Mä olen aikas puhki. Su-ma välisenä yönä en saanut taas nukutuksi oikein mitään ja viime yö meni tosiaan kämpän ympäri kääntämisessä. Oli sekin homma, mutta mitään ei auttanut. |O Jos nyt... nyt menis suihkun kautta aa aa... ensin syön kyllä taas jotain.... kamala nälkä.. aina...