N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

mull on kp.31!! koko ajan odotan tätin paikalle pyyhältämistä :ashamed:
Linneja Kuulostaa ihanalta toi saamasi hemmottelu. Toivon mukaa se eläinlekuri tietää mikä teidän koiruutta vaivaa ja toinen parka saadaan kuntoon.

Pohojola mitäs jos ei kurvaakkaan paikalle... ? ;) Toivotaan parasta.

Jaa niin juu, mulla on nyt sitten alkanut laihrutus dijeetti ja äsken kävin vaa'alla ja mittasin taas paikat ja kyllä, joka paikaa oli pienentynyt jonkin verran ja vaakakin näytti melkin 1,5kg vähemmäin kuin edellis maanantaina ! :D Ou jee. Nyt kokeilen ensimmäistä kertaa tällästä hiukan erilaista laihdutusta ja jos tää näyttää toimivan niin mikäs tässä.
Kohta pitäis töihinkin lähteä....... :ashamed: Sain huomiselle ajan koiruutta varten, mutta kahtotaahan nyt mitä se sitten huomenna sanoopi.... Toivottavasti raasu saa jotain lääkettä ja toipuu. Raukka on niin maassaa muutenkin kun uimaan ei saa nyt mennä ja uiminenhan on sen ihan ykkös juttu...
Mun on varmaan pakko huilii viel hetko kun tosiaan taas viime yö meni kukkuillessa ja murehtiessa ja täytyis jaksaa töissä ihan ilta myöhään asti.

Palaillaan ! :wave:

Linneja pahoinvointi todellakin jatkuu, parina päivänä oksentanut kaiken mitä saanut syötyä (muutaman mandariinin ja piimää.. ) sama tuntuu jatkuvan vielä.. On ihan hirveä nälkä ja heikko olo, mutta mikään ruoka ei mene lähellekkään suuta kun jo oksennus tulee. |O
Huomenna on eka neuvola, laittaakohan ne mut kohta sairaalaan kun ei pysy ruoat sisällä.. :/ :x Yritän nukkua niin paljon kuin mahdollista ettei huomaa oma väsymystä ja pahaa oloa (eikä sotkua kotona.. ) eli semmonen yli 15h päivässä...
Mieskin on ihan reppana, siltä murtu nenä rantafutiksessa ja se paikattiin.. huoh. Yks kaveri lupas tulla tällä viikolla tänne auttaan mua siivouksessa :heart: se ois kyllä niin ihanaa, kun yksin en saa mitään aikaiseksi..
Onneksi toi meen pikkupentu tulee aina lohduttaan mua vessaan kun meen oksentaan :heart: :LOL:

Voimia garbalo sen olon kans ja täss vielä lohtu :hug: toivon mukaa jossain välis helpottaakin.
Mepä käytii jo tänää ostaa varuiksi onni-merkkinen r-testi. Huomenis ajattelin pissiä jos ei verta ala tuleen. :D Toiveet on aika korkealla. Nukuin äsken "iltaunet" puoltoista tuntia. Ei tää väsymys kyll enää töistä voi johtua. Syötiinki tänää herkku ruokaa ja oli sen kaa oikein hyvää viiniä, mutt en voinu juoda ku pisti nii vastaa ja maistuki myrkylle :x Minä valkoviini rakastaja !? Kyll täällä on jotain tekeillä hmm...

garpalo no voi sinuu ja sun pahoinvointejas... :hug: Onnea nevvolaan... :heart: Vai sai sun miehes nenän murtuneeks... mun yhdeltä ystävältäni murtui kans vuos takasin nenu kolarissa ja siitä ei kyllä nenää enää saa.. sitä on kokeiltu jo moneen kertaan parannella, mutta aika härö se silti on.... Menikö miehes nenu pahastikkin ? :/
Voiskos se sun siivooja ystäväs tulla meillekin. Maksaisin hyvin....;)

Täällä masuun sattuu tai sattunut jo ainakin viikon menkkamaiseen tapaan, mutta mitään ei vielä näy. Odotellaan ihan rauhassa taas. menee kuitenkin johonkin kp.100 kun oikein odottaa.... :ashamed:

Deviliah noh, vcahinkoja sattuu ainakin mulle. ja voittehan muutkin listaa päivittää jos olen niin hömelö että merkkailen aina omiani tai katoan unohduksiin... :saint:
Onhan nää asiat edelleen mielessä ja tulee olemaankin kun ei kerran niistä loppuun koskaan puhuta eikä saada puhuttua, mutta pakko se kai on elää niiden kanssa... kattotahan vaan kuinka kauan, kunnes taas hurrikaanit iskee ja maat erkanee täristen toisistaan.
Miehellä ois vielä muutama viikko kaukana muilla mailla olemista ja sitten koittaa taas paaaha paaaha arki. B)

Jahas, mun on pakko varmaan iskeä ihteni sänkyyn kyllä nyt kohta, ei muuten jaksa mennä aamulla lekurille, saati töihin... :ashamed:

Niin juu ja yk:t voi olla kans aika hukassa.... :LOL:

Heissan hei.
Tultiin just haukun kanssa lääkäristä ja se sai antibiootti kuurin. Toivottavasti auttaa pian. Mietin eilen että välillä tuntuu etten koiraa koskaan enää halua ja tuokin on liikaa, mutta nyt kun raukka on ollut noin kipeä niin varmaan munkin "mamma vaistot" taas heräs... oon ollu niin huolissani ja paaponu poikaa mennen tullen... :heart:

Pohojola no voih. ehkä se silti vielä plussaksi vois muuttua.. ? B) ei ole vielä toivoa menetetty kun tätiä ei näy... :hug:

Tänne täti kurvas viime yönä kovaa vauhtia. Nyt aamulla kun lähdin liikenteeseen niin oli aivan järkyttävät maha poltot. Koskaan varmaan mnekat ollut noin kivuliaat kun aamulla. Oli pakko ottaa vahva särkylääke, tuskin ois buranat sun muut paljon jelpannu. Nyt alkaa helpottaa taas ja töihinkin ois mentävä.
OIkeastaan hyvä, että menkat alkoi nyt, eikä taas tosiaan joskus kp 57 aikoihin... jospa ne nyt säännölliset tulisi nyt jo takaisin.... Toiveajattelua....
Aih juu, olen sitten saanut valvoa koko viime yön etsintä touhuissa. Olen hukannut lompakkoni pe-su ... perjantaina sitä viimeks käytin ja olen nyt kysellyt kaikki mahdolliset paikat, mutta mistään sitä ei löydy. Kotonakin olen etsinyt kaikki paikat ! :'( Kivaa olla rahaton, kortiton ja muukin. Ei paljon lohduta jos pankkitunnuksilla käyt mielikuvitellusti kaupassa... :ashamed: Mieskin tulee vasta perjantaina. Pakko se on koittaa jotain ituja pakkasesta varmaan siks löytää.... :x

suihku odotaa ja sen jälkeen tuskanen työpäivä.... :snotty:

Linneja tsemppiä lompakon löytymisen suhteen.
Sanonko mikä!!!Täti tuli!!Ollaa tänää lähdös pohjosee ku la on serkun häät. Kiva olla reissussa ku p*rse vuotaa ku seula :kieh: Tää on just tätä mun tuuria. Lähen pakkaan ja palaan asiaan maanataina :wave:

hyvää reissua pohojolalle ja vetele tätiä niin paljon turpiin,ettei ens kuussa enää tuu! Samoin Linneja!! Ootkos pankkitunnuksilla kattonu, ettei tilitä oo rahaa menny mihkään..saat niin hyvin varmistettua onko varastettu ja käytetty. Sit äkkii kuolettaan kortit!
Mitäs tänne....ei VIEKÄÄN lh-huippua,sanonko mitä!peorklnmbgkdjbndkjndkjgn!! nih..siinä oli indokiinaks viis kirosanaa!noh..toisaalta...mä en oo kyl käyttänyt niitä ihan oikein.. :whistle: :whistle:

Heips!! Saako liittyä joukkoon =) Täällä olisi 21-vuotias toivottavasti tuleva mammeli..
Kovasti on harjoitukset meneillään ja odotellaan tärppinkiä :heart: Tarvii sanoa, että kovasti jännittää tuleva ja senpä takia tänne hakeuduinkin
B) Samalla tuli tilattua vauva-lehti =D

heipsann.. tässä kirjastolla tulin käymään. piakkoin mennä kaupan kautta töihin :|
huohh mitähä täs oikee kirjottelee.. hmm.. on tullut vähä perhe murheita... siskoni ovat meillä eikä tietoa kui pitkään, ovathan ne olleet jo kohta 3vk meillä "asuneet"!

no joo ei haittaa et siskot on meillä onhan niistä apua kotihommiin tms. mut tympii eniten tää bakteeri homma tuolla alhaalla... :headwall: mut hyvää päivänjatkoo.. koitan kirjotella ku ehdin taas.. :wave: ainaki elokuussa ehk'äpä ehdin taas ku mies lähtee skotlantiin töihin eikä kovi usein käy kotona ni teidän kans pitää sit jutskailla tms et aika kuluu :p

näkyillää

Tervetuloa tähtirata ! =)

Itsellä huomenna pitäis alkaa menkat. saa nähdät nyt sitten miten käy. tänään on kovastikin ollut sellainen tunne, että alkaisivat, mutta silti ei ole mitään tullut. Toivotaan ettei alakaan :xmas:

Kiitos :) No vasta menossa toinen kuukausi, viime kuussa ei tärpänny.. Aika luottavaisin mielin olen, siitä ettei tarvitse kauaa odotella. Meinaan minun sekä mieheni suku on ollut kovin hedelmällistä sorttia.. Vähän kun kompastuu, niin heti massussa uusi asukki :D Nyt on aikamoiset harjoitus markkinat meneillänsä, kun mies tekee reissu hommia ja jään ihan yksikseni kokonaiseksi kuukaudeksi :'( Toivottavasti on antaa sitten hyviä uutisia, kun sieltä palaileepi...

Tähtirata tervetuloa joukkoon :hug: mä oon porukan musta lammas, en halua siirtyä kokonaan odotuspuolelle kun siellä on niin paljon tuntemattomii immeisii.. Hengailen siis edelleen täällä teidän riesananne valittamassa oloani. :LOL:

Linneja ei miehen nokka nyt niin kovin pahasti murtunut, ei ees mitään mustelmaa tullut mutta senverran kuitenkin et sitä paikkailtiin.. Nyt se on jo vähän parempi, et ehkä se huomenna saa tehtyy hommansa pois :)

Meillä oli tänään eka neuvola. Sain paljon neuvoja pahoinvointiin, kuten se että syö enemmän.. Huoh. Mutta tänään oon oksentanut vaan kaks kertaa kun oon syönyt melkein koko ajan jotain. Laskettu aika on nyt sitten 7.3 :heart: vähän oli jännää lukea noita papruja, tuntuu niin epätodelliselta ajatella et muka oikeasti siellä kasvais jotain muuta kuin papuja..

Tähtirata tervetulloo ! :D Mitäs mitäs, laitetaanko heti listoille vaikos miten laiteahan ?

aurinkoinen äityli minkäs ikäsiä sun sisaret on, jotka teillä majailee ?
Mä en jaksais omia sisaruksiani sitten 2min kuempaa asumassa meillä. Noh, toki mulla onkin vaan veljiä, mutta sisaruksia hekin. Ja onhan mulla noita tyhmääkin tyhmempiä ns. Sisar puolia mutta korostan aina että HE EIVÄT OLE MINULLE MILLÄÄN TAPAA SUKUA. Niinkun eivät olekkaan.

Pohojola vooooo eeeeeei ! :hug: Jos annat sille nyt tosiaan sieltä pohjosen suunnasta kunnolla köniin niin mä lyön täältä suunnassa vasta palloon, niin eiköhän sekin siitä sitten jotain opi ! :kieh:

Deviliah no joo, olen jo kyllä sulkenut tilit, mutten vielä kuollettanut kun jotenkin on sellanen olo että se jostain vois ehkä löytyä... Ei sitä kukaan käyttänyt ole... olen tarkistellut asiaa... B) ja ei sen puolee, ettäkö siellä kovin vingutettavaakaan ois, mutta kuitenkin. Oma vaivansahan se on kun kaikki kortit uusiks ottaa.... :ashamed:

Hitto mikä päivä ! Tääs alkaa miettiä että mitäköhän mä aion tehdä jotta mun muksuistani ikinä, jos sellaisia nyt edes tosiaan koskaan saakaan, ei tulisi niin kamalia ipanoita kun tänäänkin taas oli. Huoh.
Mä olen aikas puhki. Su-ma välisenä yönä en saanut taas nukutuksi oikein mitään ja viime yö meni tosiaan kämpän ympäri kääntämisessä. Oli sekin homma, mutta mitään ei auttanut. |O Jos nyt... nyt menis suihkun kautta aa aa... ensin syön kyllä taas jotain.... kamala nälkä.. aina... ;)

Linneja unohdin sanoa, että mä etein vaikka kuinka pitkään avaimiani; löysin ne lopulta koirien "matkalaukusta" (siellä on valmiina namuja,leluja ja ruokaa jos lähetään kylään (ihan ku lapsillakin :D ) hmm.. että mieti yhtä epätodennäköinen paikka lompakolles ja kokeile sieltä :D Ootko muuten kattonut autosta, hansikaslokerosta, jääkaapista..? Takkien taskut.. :saint:
Toivotaan että löydät sen.

Yhteistyössä