Noh niin neidit ja rouvat.
minttulii Aikas mukavaa että säkin tykkäät prpaillaa miehen kanssa autoa....
Mies tykkäis kans kovasti jos mua edes [---] <-- tämän verran kiinnostais meidän auton laitto. Mutta minkäs voi, kun ei kiinnosta niin ei. Onhan se mukavaa että joku sitä laittaa kuntoon, mutta minua ei kiinnosta. Olen lupautunut kyllä pyörimään pitkin kaupunkia osia pyydystelemässä, mutta muuten en halua olla mukana. :ashamed:
Vai polttareita sie odottelet....
Mitäs mahtaa olla tiedossa... ? Mitäs miehelläs oli ?
onlyer varmaan ihanat pidennykset... mulla oli joskus kans pikkuletti pidennykset ja voi elämä kun oli muutaman päivän päänahka kipeä ! Sitten kun ne lopullisesti otettiin pois, niin tuntu ettei ole päätä ollenkaan...
JOtenkin niiden laitto oli niin puuduttavaa etten ihan just uudelleen ottais, mutta sellaset mitkä lie "liimapidennykset" kun laitetaan johonkin omaan tukkaan kiinni, vaikkakin niskaan.. niin saa hiukan lisää pituutta, sellaset haluisin...
aurinkoinen äityli missäs se sun siskojen oma äiti, varmaan myös sinunkin äitisi on ? Jos siskosi ovat noinkin nuoria.... Mä ihan kuvittelin heidän olevan jotain 20-vuotiaita ja että ihan vaan muuten hengailevat teillä... B) Onhan se hyvä että joku jaksaa pitää kuriakin, mutta joskus siinä voi noinkin käydä kun kuitenkin ollaan sellaisessa kapina iässä... :| mutta yritäppä jaksaa... :hug:
Mies tosiaan käyttäytyi suht hyvin saunaillassa, mutta nyt lauantaina tais kummallakin mennä toooooosi överiksi. Oltiin ihan kotosalla kunnes mentiin ottamaan terassille yhdet, kahdet... ja ehkä ne toiset kymmenetkin....
Mulla ainkain oli eilen aivan järkyttävä kankkunen... tuntuu että vielä tänäänkin ois... töihinkin ois mentävä ihan kohta....
Eilen meillä olikin sitten hiljainen päivä... mä olin vihanen miehelle ja mies ilmeisesti oli myös mulle tai sitten sitä vaan nolotti ja harmitti....
Viel ois 4 päivää, kunnes mies tulee kotiin ja sitten loppuu koulutus siellä pitkällä... Onhan se ihan mukava juttu, mutta jotenkin on kamalan pelottavaa ajatella että nyt se sitten taas tulee ihan täys päiväisesti kotiin ja mitäs sitten.. onko kaikki taas normaalisti vai kuinkakohan tää nyt sitten menee... Toivottavasti hyvin...
Aih juu, olllaan katteltu yhtä omaa asuntoa tuosta muutaman kilometrin päästä... hinta on vaan niin valtava ja tuskin saataisiin koskaan niin iso lainaa.. tai mies sen luultavammin joutuisi ensin ottamaan kun ajattelin mennä takaisin opintojen ääreen, joten ei ole vakituista työsuhdetta.... :/ Kamalan hankalaa sekin. Noh, mutta onhan tässä jotain haavelemista taas pakko olla, kun tuntuu ettei vauvaa ainakaan saada vielä hetkeen, niin edes jotain...
Muutenkin on alkanut tuo vauva asia jäädä hiukan taka-alalle, joka on sinänsä ihan hyvä.
Yritän nyt listaa korjata ja täytellä, mutta tosiaan, jos minuu ei näy tai kuulu muutamaan päivään ja listaus on päin Peetä, niin voittehan tekin sitä päivittää....