N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Negatiivinenhan sieltä tuli :'( Ei haamua ei mitään.. eli eipä tässä ainakaan raskaana olla! Se on sitten eri asia miksi mun menkat sitten on myöhässä. ei vieläkään pientäkään viitettä siihen suuntaan että ne alkais. Olisinko sitten jännittänyt niin paljon tuota että eivät siksi oo alkanut (ja ne alkaa heti ku sain testin tehtyä ) tai sitten mun elimistö heittää häränpyllyä pillereiden lopettamisen jälkeen. Luultavasti se on toi viimenen vaihtoehto..

Jotenki epätodellinen olo. Mä kuitenki halusin tosi kovaa että nyt olisin raskaana ollut. Ja toisaalta uskoin että olisinkin ja nyt sitten petyin. Ensimmäinen miete oli ku se 5min oli kulunut ja katoin testiä että jos se vaan ei näy vielä! Mitä jos oon raskaana mutta se on niin aikaisessa vaiheessa jne.. Testi ei ainakaan pilalle mennyt koska testiviiva oli selkeämpi ku mikään koskaan.

No, täytyy vaan uskoa tulos todeksi ja ens kierrosta sitten uudelleen :) Täähän oli kuitenki vasta eka yrityskerta joten ei tässä nyt mitään hätää ole.

lila88
kiitos onnitteluista :flower: :flower: seremonia meni hyvin, kesti peräti about 4 minuuttii :D siinä valukuvii todistajat rapsi ja sormukset vaihdettiin ja suudeltiin, sen jälkeen mentiin isä camilloon syömään ja meille oli varattu 1 iki vanha pankki holvi ruokailu paikaksi, olin ihan myyty... sanoin pöytä varausta tehdessäni että voi olla että tullaa sovittua aikaa aikasemmin mutta voi mennä myöhemmäksikin, vihkimis tilaisuus tulossa. setä sano luurin toisessa päässä että no sitten täytyy laittaa pöytä koreaksi :p ruuat oli huva ja jatkoille lähdettiin perheen ja todistajien kesken valkeisenlammelle ottaa arskaa, syömään jädeä ja tyttö siinä samassa sitten kävi hieman polskuttelemassa :) ihana päivä oli :heart: :)

karvapallo no mutta elähän nyt vielä toivoa menetä... ;) Se voi olla että pillereiden jälkeen menkat on hetken tai hiukan pidemmänkin hetken epäsäännölliset...
Ja täähän oli vasta ensimmäinen yrityskerta jos niikseen tulee. :hug:

lila kuulostipas mukavalta juhlalta... :D ja onnea nyt vielä kerran... :hug:

Heräsin tuossa tunti takasin ja arvatkaas onko mun pää taas kipeä ! perhana. Mistä tää tällänen pääkipu voi johtua....
Mieskin oli lähtenyt puolisen tuntia sitten köröttelemään kotia kohden, joten sitä odotellessa. Onneks menen vasat 4:jään töihin... mutta pitkä päivä/yö tulee tästäkin taas.
Muistin kuulkaas eilen illalla yhtäkkiä että hemmetti olin unohtanut mennä käymään yhdessä tatuointi liikkeessä johon mulla on lahjakortti... kävin yöllä tarkistamassa että kyllä, menee elokuussa vanhaksi, pakko siis mennä kuvat sitä ennen iskemään. Missäsköhän välissä sitä taas ehtisi.... :ashamed:
Niin ja tämä siivous. Mun on varmaan pakko nyt vaan siivota, vaikka kuinka pää polttais. Mies sitä ei kuitenkaan tee.... :ashamed:

Olen sitten hengissä kyllä, vaikka taas viikonlopuksi kaivautuisinkin maan rakoon... :D

Hyvvöö persjantaita ! :wave:

28.7 MAANANTAI

Linneja ....................kp 7/34-54?..............yk12............1.lapsi
Pohojola...................kp 7/28-31.....................yk8...........1.lapsi
onlyer.......................kp 5/28.................alk.11/05...........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 11/32......................yk 3 ?..............2.lapsi
DeviLiah.....................kp 21/25.......................yk2................1.lapsi
lila88.........................kp ?/?........................yk .................. 2.lapsi
Minttulii86.................kp 9/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 34/28.......................yk1...................1.lapsi

Hukkaan menneet

JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......

Haamuilijat

Plussanneet:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F

mikähän oikein on mut minä en pääse aina kaksplussan sivuille, tulee aina huoltokatko ilimoitus, tuskin sekään on 24/7.

joo mut asiaan Linneja mulla on kp 2

lila88 onnea:)

karvapallo :hug:

kävin tänään kaverilla jolla on oma parturi liike ja sain hiusten pidennykset(mustan ruskeat/lähes mustat/mustat) ja aluks oli tarkoitus että laitan täysin viti valkoisia pieniä raitoja mutta erehdyin katsomaan alas ja näin kirkkaan punaiset, rakastuin niihin :D nyt pää nahka hellänä pelottaa ajatuskin nukkumaan menosta, jotenkin tuntuu että huomenna on polttarit, kirjoitin kaasoille ulkooveen lapun(pari lisä minuuttia nukkumiseen:D )

kohta pääsis kokeilemaan pukuakin päälle, 4.8....

juu mut tulen taas tänne kun sivut suostuu mulle aukenemaan:)

Linneja täällä :wave: kuuluu huonoa tällä hetkellä... kovaa vauhtia tuntuu asiat menevän pahemmaks... nokka tukossa ja pääkipee ja alapäänhoito tms. sit siskot nakkasin mummon luo tänään ku homma alkoi riistäytyy käsistä. tosiaan siskoni (3) jotka meillä olivat ovat iältään 13v ja kaksoset 11v. Tää viikko ollut tosi myrskyisä ku tytöt lähteneet ilman lupaa kylille huiteleen jonku jätkäjengin mukaan tms. et puhelimet otin pois niiltä ja kielsin menemästä silti menivät kaikkea mahollista!!

ristijäisiin ei tänää päästy meneen ku piti viedä tytöt. huomenna menen rippijuhliin mut pitäis jaksaa illaks mennä töihin 16-21 en tiedä jaksanko ku tuntuu et pää räjähtää kohta... |O :'(

nyt vauvakuume on kaukana ku meidän perhe-elämä on kärsinyt et mies ei ole ollu kotona yötä keskiviikosta lähtien :'(

en tiedä mitä tästä viel tulee edessä päi olemaan.. on muitaki asioita mut niistä en halua puhua täällä..

Onnea vielä Lila Rouvalle =)

Linneja ruttaa, ruttaa, ruttaa.. :D :hug: :hug: :hug:
Anteeksi, ajatuskatko.. kyllä mielessä oli että jtn unohtui!!! :ashamed: :eek:

Kiitos tarjouksesta mutta kun tänään irroitettiin eka etuakseli ja sitten taka-akseli vanhasta maasturista niin hermo meinas mennä, ja vielä purettiin vaihdelaatikko... huh! :eek:
Trukki oli onneksi apuna.. :D :LOL:

Hyvinkö selvisit miehen saunaillasta? Mites mies?

Tuosta tulikin mieleen.. mun mies varastettiin multa keskellä kirkasta päivää mitään varoittamatta, edes mun kaksi isoveljeä jotka oli miehen isoveljen ja miehen isosiskon aviomiehen kanssa varkaissa. Eli polttareita viettävät tällä hetkellä. Miehen isoveli lupasi palauttaa yöksi murun kotiin... :LOL:
Jtn mies yritti udella että minne ja mitä niin miehet vitsaili että laskuvarjohyppy ilman varjoa joten luulen että jtn tuohon suuntaan?

Olin sitten tänä iltana anopilla 4h ja kuulin että miehet yritti saada pari hpk:n pelaajaa halliin ja mun miehen olis täytynyt mennä maaliin varusteissa ottamaan kiekot vastaan :D
Harmi että Hämpän jää huonossa kunnossa..

Ja kuulin sitten anopilta ettei muakaan ole unohdettu. Kiva kiva.. siis ei kiva.
Sitten aloin kertomaan että ensiviikon loppuna ei käy, on nesteralli, seuraavalla viikolla on miehen isosiskolla menoa ja sitten tulee seuraava vkonloppu jolloin miehen sisko tulee meille ja moni muukin... joten tulin siihen tulokseen että viikko ennen häitä vkonloppuna on mun polttarit. Anoppi tokas että mieti vähän: miehen siskolla alkaa elokuun ensimmäisinä päivinä loma, miehen veljen vaimo on kotona lapsen kanssa jnejne kaikki siis vapaalla/lomalla joten älä odota että se olisi vkonloppu.. vaan ole joka päivä varuillasi!! :LOL: :LOL: :LOL: :kieh:

Saa meidän pihaa vuokrata juhliin :D Koti tosin ei ole kuin 2h+k,et., sähkösauna ja wc..
Mutta löytyy myös puusauna ulkorakennuksesta.. :p

Siis voi prkl, tuli ajatuskatko taas.. ei enää muista mitä piti kertoa..
Jatkan kun muistan.... :ashamed:

Ai niin, ainakin se että mulla on nyt lauantaina kp 6/28 eli sun lista on päivän edellä :D
Ai niin ja se että laskeskelin että jos kierto pysyy nyt tuossa 28 niin seuraavat olisi hääviikolla..
Pitänee varmaan siirtää tädin tuloa.. En vaan jaksais mennä sen takia tk:seen ja maksaa 11?..
mutta toisaalta mitäpä sitä ei hääyön eteen tekisi... :heart: :p

Nyt vielä iltalenkille koiran kanssa...

Hyvää yötä kaikille!

p.s. onlyer Mulle kanssa pidennykset!!! On varmaan tooooosi mageet! :D :hug:
Ja teilläkin jo niiiiin lähellä hääpäivä! Meillä päätettiin vasta hääpäivä paria päivää ennen Lontoota jossa oltiin ööh keskuun puolessa välissä ja häät tosiaan 20.08.2008 =)

See u! zzzZZZzzzZZZZzzz..... |O

Linneja saat korjata mun kp 10 nyt menossa. mielestäni kai ilmoitin et täti tuli. mut ei se maailma siihe kaadu.

häitä on monella huhuh :) meillä tulee vuosipäivä häistä elokuussa.

odotan kovasti et kasvais nää himputin hiukset pitkäks ja äkkiä!!

niin en tiedä olenko aiemmin puhunut mut mies lähtee elokuussa skotlantiin töihin ja projekti kestää jouluun asti mut tosi harvoin pääsee kotona käymään ku omasta pussista joutuu maksamaan matkat. :( :'(

aurinkoinen äityli Uiui.. mä en haluaisi edes ajatella miten kestäisin miehestäni erossa, kun joka heinäkuu ollaan 7-10päivää erossa kun mies menee Norjaan kalaan ja se tekee jo tooosi tiukkaa. Se on jännä että mä alan jo kyyneleitä tirskuttaa talvella kun lasken kuukausia lähtöön...

Emmä osaa kyllä muuta sanoa kuin tsemppiä ja koitat vaan keksiä paljon tekemistä niin ei koko aikaa mieti mitä toinen tekee ja ei ikävä kalvaa joka sekuntti!
Onneksi on kumminkin puhelimet niin saatte pitää yhteyttä, vaikka ei se korvaa läheisyyttä ja puh.laskuhan siitäkin tulee.. Patti tilanne.

Ehkä sun täytyy vaan ajatella se miehesi puolelta positiiviseksi ja yrittää unohtaa negat.
Varmasti on tosi tärkeä juttu hänelle. :hug:

Oli pakko tulla kotiin hetkeksi aikaa kun oon ollut 11 lähtien hallilla miehen kanssa. Saatiin otettua tästä "uudesta" taka-akseli irti ja laitettiin se eilen vanhasta maasturista purettu taka-akseli nyt paikoilleen. Pelkällä akselin vaihdoksella näkee tosi selvästi auton korotuksen. Olisko tullut 7,5cm :D JEE!! :LOL:
Mä oon niin maasturinainen kuin olla ja voi :D

ON: Aika hassua että yleensä mulla kestää menkat sen tasan 7päivää ja kierto on ollut sitä 34.
Nyt taas kierto on ollut viimeiset 4kiertoa ainakin jo 28 ja nyt olevassa kierrossa oli periaatteessa vaan niukkaa vuotoa jos ollenkaan ja kesto oli 4päivää..
Joko mun keho on sekaisin tai sitten se normalisoituu siihen oikeaan...

Joo mutta pakko ottaa tunnin unet että jaksaa taas lähtee miehen avuksi laittaa sitä autoo... |O

:wave: :wave:

Noh niin neidit ja rouvat.

minttulii Aikas mukavaa että säkin tykkäät prpaillaa miehen kanssa autoa....
Mies tykkäis kans kovasti jos mua edes [---] <-- tämän verran kiinnostais meidän auton laitto. Mutta minkäs voi, kun ei kiinnosta niin ei. Onhan se mukavaa että joku sitä laittaa kuntoon, mutta minua ei kiinnosta. Olen lupautunut kyllä pyörimään pitkin kaupunkia osia pyydystelemässä, mutta muuten en halua olla mukana. :ashamed:
Vai polttareita sie odottelet.... ;) Mitäs mahtaa olla tiedossa... ? Mitäs miehelläs oli ?

onlyer varmaan ihanat pidennykset... mulla oli joskus kans pikkuletti pidennykset ja voi elämä kun oli muutaman päivän päänahka kipeä ! Sitten kun ne lopullisesti otettiin pois, niin tuntu ettei ole päätä ollenkaan... :eek: JOtenkin niiden laitto oli niin puuduttavaa etten ihan just uudelleen ottais, mutta sellaset mitkä lie "liimapidennykset" kun laitetaan johonkin omaan tukkaan kiinni, vaikkakin niskaan.. niin saa hiukan lisää pituutta, sellaset haluisin... :whistle:

aurinkoinen äityli missäs se sun siskojen oma äiti, varmaan myös sinunkin äitisi on ? Jos siskosi ovat noinkin nuoria.... Mä ihan kuvittelin heidän olevan jotain 20-vuotiaita ja että ihan vaan muuten hengailevat teillä... B) Onhan se hyvä että joku jaksaa pitää kuriakin, mutta joskus siinä voi noinkin käydä kun kuitenkin ollaan sellaisessa kapina iässä... :| mutta yritäppä jaksaa... :hug:

Mies tosiaan käyttäytyi suht hyvin saunaillassa, mutta nyt lauantaina tais kummallakin mennä toooooosi överiksi. Oltiin ihan kotosalla kunnes mentiin ottamaan terassille yhdet, kahdet... ja ehkä ne toiset kymmenetkin....
Mulla ainkain oli eilen aivan järkyttävä kankkunen... tuntuu että vielä tänäänkin ois... töihinkin ois mentävä ihan kohta.... :(
Eilen meillä olikin sitten hiljainen päivä... mä olin vihanen miehelle ja mies ilmeisesti oli myös mulle tai sitten sitä vaan nolotti ja harmitti....
Viel ois 4 päivää, kunnes mies tulee kotiin ja sitten loppuu koulutus siellä pitkällä... Onhan se ihan mukava juttu, mutta jotenkin on kamalan pelottavaa ajatella että nyt se sitten taas tulee ihan täys päiväisesti kotiin ja mitäs sitten.. onko kaikki taas normaalisti vai kuinkakohan tää nyt sitten menee... Toivottavasti hyvin... :)

Aih juu, olllaan katteltu yhtä omaa asuntoa tuosta muutaman kilometrin päästä... hinta on vaan niin valtava ja tuskin saataisiin koskaan niin iso lainaa.. tai mies sen luultavammin joutuisi ensin ottamaan kun ajattelin mennä takaisin opintojen ääreen, joten ei ole vakituista työsuhdetta.... :/ Kamalan hankalaa sekin. Noh, mutta onhan tässä jotain haavelemista taas pakko olla, kun tuntuu ettei vauvaa ainakaan saada vielä hetkeen, niin edes jotain... :whistle:
Muutenkin on alkanut tuo vauva asia jäädä hiukan taka-alalle, joka on sinänsä ihan hyvä.

Yritän nyt listaa korjata ja täytellä, mutta tosiaan, jos minuu ei näy tai kuulu muutamaan päivään ja listaus on päin Peetä, niin voittehan tekin sitä päivittää.... :whistle:

Eipä ole tätiä vieläkään tullut kylään :wave:

Jotenkin mulla on sellainen tunne, että oon raskaana.. se on vaan.. tunne! En osaa selittää.. Mutta ehkä toi tunne johtuu siitä että haluan lasta niin kovasti!! Mun pieni pääkoppa on mennyt ihan sekaisin tästä :ashamed: Mehän sovittiin miehen kanssa, niinkuin tuossa jo aiemmn olen kertonutkin, että me ei stressata, antaa lapsen tulla jos on tullakseen.. mutta miten tämmöstä voi olla stressaamatta! Mä kun ekat viestit tänne kirjoitin, mä oikeesti ajattelin että ei tässä mitään, ihan rauhallisesti otin koko asian. Mutta tää halu ja toivo on ihan salakavalasti tullut muhunkin.. Mun ei pitänyt mennä tästä näin sekaisin mutta mä pakahdun tähän tunteeseen! Mä tahdon sitä lasta niin kovasti! :snotty:

Soittelin terkalle ja hän käski minun tehdä testin loppuviikosta. Hän oli kovasti sitä mieltä että raskaana saatan olla ja että se ei vaan ole näkynyt viime viikolla :ashamed: Ja arvatkaa vaan helpottiko tuo oloa. Okei, tottakai mä iloiseksi tulin koska nyt tiedän että vielä on toivoa. Mutta jos mä en sitten seuraavallakaan kerralla oo testin mukaan raskaana niin mä putoan korkeelta ja kovaa. Mäiskis vaan kuuluu.

No niin saipa taas vähän purkaa tunteita. Älkää pitäkö mua ihan hulluna, tuntuu tyhmältä olla tämmösellä fiiliksellä nyt mukana tässä kun kerta on vasta se ensimmäinen yrityskerta menossa..

linneja on meillä tytöillä sama äiti mut se on hoitamassa asioita ku ilmeisesti muuttavat. mut ei vielä tietoa.

joo ja mies vaa möykkää mulla äskenki puhelimessa et nyt kesän ollu töissä iha paska palkalla et en tienaa mitää ja mies ollut töissä 12h päivässä jopa enemmänki sit viime vlopun oli töissä. et hänelle tulee iiiso palkka et just joo..!
mies sanoki tossa et vaihda alaa ku tuolla alalla et tienaa mitään!

en tiedä tulee varmaan pitkä syksy ja rankka... :| nyt jo kamala stressi ja paineet kaikesta... mun palkat ovat surkeat et niillä ei makseta kovi montaa laskua! :ashamed:

mut nyt lähettävä kotiin.. :wave:

helloh.. elikäs jos ymmärsin oikein niin nyt ois sit kp 8/28.....yk1. herkku ajat siis meneillään B)

karvapallo Tiedän todellakin mistä puhut! Musta tuntuu kanssa, että jos en nyt tule raskaaksi ennen kun mies lähtee vielä kuukaudeksi pois niin itkuun pillahdan.. Tätä asiaa voi vaan niin kovasti haluta ja muutenkin oon sellanen tunteilija, et annan tunteen viedä sit ihan täysillä...

niin ja pidän sulle kaikki peukut pystyssä ja toivon parasta!!!!!!!!

Tähtirata Kiitos peukutuksista, mä otan ne ilolla vastaan. Hyvä että on muitakin tämmöisiä tunnehörhöjä :xmas:

Mä oon ite sellainen että reagoin aina kauheen voimakkaasti tunteilla lähes joka asiaan. Niinkuin taas tuli huomattua.. No nyt oon vähän rauhoittunut kun on saanut miehen kanssa puhua vähän näistä tunteista.. Jos sitä nyt koittas rentoutua ja odotella ihan rauhassa loppuviikkoa kun testin aika on taas :heart:

Täältä lähtee myös suuri onnen toivotus sulle Tähtirata!!

lila88 Eli kp= kiertopäivä. Kiertopäivät lasketaan menkkojen ekasta päivästä seuraavien menkkojen alkua edeltäneeseen päivään. eli jos sun kuukautiskierto on 28 päivää, ja sulla alkais tänään menkat, sulla oli kp 1/28 ja siitä ne kiertopäivät lähtee etenemään.

Yk= Yrityskerta. Eli jos te yritätte ekaa kuukautta lasta niin yrityskerta on 1. jos toinen kuukaus jo menossa, se on 2 jne.

Toivottavasti vähä selvensi :)

Niin lila88 tääkö olis teille sitten jo toinen lapsi? :) Minkä ikäinen on tuo esikoinen?

lila88 Minä päivänä sulla oli ekavuotopäivä ? Jos se oli esim tänään niin tänään on kp1 ja jos se taasen oli 25.7 niin tänään on kp5. Ja kyllä nyt sulla meneillään yk1 ja sitten kun seuraavat menkat alkaa niin ekavuotopäivä on kp1 ja yk:t on jo 2 =)

Muuta en nyt ehdikään kirjoitella...
Paitsi sen että miehen polttareissa oli vesihiihtoa , minigolffausta, saunomista ja uintia. Piti olla jtn hurjempaa mutta kun ei polttariporukka ollut saanut aikoja näin kiireessä. Kaikkee ne oli kumminkin yrittänyt :D

Linneja muistan sut kyllä mutta nyt ei ehdi! :'( :hug: :saint:

Yhteistyössä