lila vaih millaiset vaunut.... tosiaan... me omistetaan peräkärry, kohta toivottavasti kotiikärrytkin... ei sa käännettyä mihinkään, tosi painavat ja epämukava ihan istumiseenkin...
No ei ollut edes hauskaa... :ashamed:
Niin se meidän kattelema talo on sellainen...hmm... 2makuuhuonetta, keittiö, ihana olohuone, eteinen sauna, kylpyhuone, kodinhoitohuone, työhuone, pannunhuone, autotalli, ullakko yhdistelmä.... niin ja leikkimökkikin löytyy... neliöitä tontin kanssa on joku n.900 jos oikein muistan ja rakennus oikeuttakin vielä löytyy... kaupunkiin on matkaa aikas paljon... melkein 20km mutta se onkin vaan se hyvä puoli... =) tänään taas mennään tekemään oma tarjouksemme, mutta tuntuu kyllä että myyjä ei koskaan tule hinnassa niin paljon alas kun ois tarvis... mutta meillä on tosiaan se oma maksimi hinta siihen taloon ja jos sillä ei irtoa niin ei sitten... siinäpä myyjä tosiaan sitten saa myydä.... me odotellaan sitten jotain toista taloa, meille...
meidän haaveena ois sellanen iso oma maalais talo jossa ois lääniä vaikka kenelle, mutta ei sellasia taida tavalliset pulliaiset ostella ihan tosta noin... täytyy odotella jos Amerikan tädiltä jäis perinnöksi... tai täytyy odotella jos Amerikassa ois joku täti...
Mä olin aamulla ihana avovaimo. Laitoin kellon soimaan ennen miestä ja kävin koissun kans pihalla, keitin kahvia ja tein aamiaiset miehelle sänkyyn..... En edes tiedä miks ihmeeksi niin tein.... illalla vaan mietin että miten sitä yllättäis miehen pitkästä aikaa... se oli muutenkin ihme, koska yleensä nukun piiiiitkäään ja aamuisin olen kuin persuksiin ammuttu otso, joten oikein yllätin myös itseni kun aamulla heräsin kellon soitua ihan pirteänä...
ja ylhäällä vieläkin.....
Aih juu.... kävin eilen katsahtamassa mun kummituspoikaani ja voi kun se on ihana.... :heart: Mä rakastuin siihen heti. Mä en ois millään halunnu lähtee sieltä, vaikka miehellä oli kova kiiru kun siellä on 3 kissaa ja mies on alkeerinen... Sitten vasta kun sen silmät punersi ja naama helotti niin mä suostuin päästää kummituspojan tätin sylistä... ihan tuli kova ikävä... aion tänään mennä kaupungille shoppailemaan kummituspoika vaatteita... :heart: Vooooih....Se oli niin komea ! Tätiinsä tullut.... köh...
heidsu sinäkin paikalla.... =) mitäs muuten kuuluu ?
karvapallo mietin joskus ihan samaa että mahtaako olla oikea hetki ja entä sitten kun tulen raskaaksi, kuinka työt ja koulut ja ja ja.... mutta nyt kun yritystä on takana kuitenkin jonkin verran niin ei enää mietitytä yhtään sellaiset... ja aina ehtii opiskella myöhemminkin....
Kuitenkin sut on jo hyväksytty kouluun ja sinne olet menossa, niin aina voi keskeyttä joksikin aikaa ja jatkaa sitten myöhemmin... Niin mä ainakin joskus ajattelin tekeväni, mutta enpäs nyt sitten tehnytkään...
Se on oikeastaan ihan hyvä että saa jotain muutakin ajateltavaa vauvakuumeen lisäks... Käy vielä kuin garpalolle...
garppiksen äitivaistot heräsi uuden koiran pennun myötä PUM ! siinä se oli....
Ei saa suuttua
garpalo.... =)
Mutta niinhän se menee joissain tapauksissa... kun vain pystyisi olla ajattelematta koko asiaa eikä stressaa niin vois tärpätäkkin...
Kyllä mullakin nyt on paljon muuta ajateltavaa kun vauvakuume, mutta silti se ajatus on joka päivä jollain tapaa mielessä... varsinkin sen yhden tyhjän makuuhuoneen kanssa tulee ajateltua kuinka siellä vaavva joskus vetää unta palloon... :snotty: ja onhan se väistämätön ajatus muutenkin näissä piireissä kun vauvoj vaan ilmestyy koko ajan... ja haikara ei meille kuitenkaan osaa... mutta nyt jos saadaan oma talo niin siellä on savupiippu ja olen ihan varma että haikara purottaa meirän vavvan sinne. savupiippuun. B)
Taidankin tänään soittaa ihan tk:seen ja kysyä että jatketaanko niitä lapsettomuus tutkimuksia nyt kun mieskin tuli kotiin... viimeks kun ollaan sen lääkärin kanssa puhuttu niin sovittiin että ilmoittelen parin kk päästä kun mies tulee niin aletaan sitten tutkiskelemaan lisää, jos mitään ei ole kuulunut.... ja ei ole ei. jaaaah.. mitäs sitä vielä kirjottelis ettei vaan tarvis mennä jatkamaan vaatehuoneen siivousta... ei kai mittään.. palailen jos keksin jotain....
Hyvvöö päivvöötä kaikille !!! :wave: