N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Linneja Onnea talo hankkeelle :flower: Meilläkin ollut haaveissa oma hirsitalo, mutta sitä oikeaa ei ole vielä osunut kohdalle..

Vauvakuume on ollut taas melkoinen :D asuntoa on sisustettu mielessä ja huonekaluja järjestelty niin, että meille kaikille on sitten tilaa.. HAHHAAA.. :D Niin se vaan vie mennessään!!

Jännittää ihan hirmuisesti odotella sitä testiä, että mitä se sitten näyttää.. Tekis mieli käydä joka päivä apteekissa ja tarkastaa asia :LOL:

On todella surkea olo ja itku pääsee vähän väliä, kun mies taas lähti tosta ovesta kuukaudeksi pois :'( Tuu jo takas!! Reissu hommat ei ole kyllä yhtään kivoja.
Pitää alkaa siivoamaan hullun lailla jos se ikävä vaikka hetkeksi unohtuisi.

lila88
minä taisin esikon iakaan ostella ekoja juttuja rv 12 jälkeen.. ja nekii oli ihan pikku juttuja, yks tuttipullo ja yökkäri. miehen siskolta saatiin hirmusesti vaatteita lainaks. isompia hankintoja tehtiin myöhemmin. ihan just sen takia etttä eij vaan tuu suuria pettymyksiä. onneks eij tullukkaan. nyt pikkukakkosta haaveillaan ihan urakalla molemmat mieheni kanssa. mutta sen lisäks meillä autokuumeillaan :D :D hahah.. nooh josko se tästä.

hmmm.. onko mulla nytten kp 11/28 ja yk1? :whistle:

lila eikös se ole 10... Siis ainakin listan mukaan.... :whistle:

Kiitooos talo onniteluista.... :D :D tänään taas käytiin pällistelemässä toivon mukaan meidän tulevaa asuntoa... B) On se vaan niin hienoa.... ens viikolla laitellaan tarjous sisään, että katsellaan, mitä myyjät sanovat... ei varmasti hyväksy meidän ensimmäistä tarjousta, mutta alotetaan ihan alakantista.... ;) Toivottavasti samaan asuntoon ei ole ihan kamalasti tarjouksia, kun ei me kuitenkaan hulluja ruveta maksamaan... siinä on niin paljon sellaisia omia pikkujuttuja tehtävänä.....

garpalo Vai on se teiän koira ruvennut saamaan tahtojansa läpi... :D Meirän jätti ei paljon kysele kun tulee vaan....
Tai onhan siinä yksi sulonen puoli. Se ei koskan herätä mua. Mies se on joka joutuu aamuisin nousemaan koiran takia... :D Se tekee sen niin hassusti (mun mielestä) .. Ensin se menee haistelemaan nenät ja korvat ja silmät että onkos tuo isukki hereillä ja jos ei niin sitten nuolastaan kerran pari ja jos isi edes hiukan kääntyy tai tuhisee niin sitten jatketaan haistelemista ja nuolemista kunnes se ärähtää ja käskee mennä pois niin silloin poju antaa lapiosta ihan päin näköä... ei ole ensimmäinen kerta kun miehellä on naama naarmuilla kun poika vetää aamuisin päin näköä.... :LOL:
Sille on ihan selvästi kehittynyt hyvä itsesuojelu vaisto kun antaa mamman nukkua... :D Tai sitten se vaan on opetettu niiiiin hyvin... *köh köh*

Arvatkaas vaan kuinka paljon mä olen sisustanut yhtä tyhjää makuuhuonetta... :LOL: Tapetteja ei voida ihan vielä laittaa lapselle sopivaks, kun koskaan ei tiedä tuleeko sellaista edes... :ashamed:

jahas nyt lopetan lätinän kun on alettava tarkastelemaan ruohonleikkureiden hintoja.... =)

lila88 Kyllä mun laskelmien mukaan sulla on nyt kp 12 :)

Mulla alkaa menkat olla loppusuoralla. Yllättävän lyhyeksi nuo jäi ja todella niukat!! Yleensä mulla on 2ekaa päivää runsasta vuotoa mutta nyt oli kyllä tosi niukkaa ihan koko ajan. koko 5 päivää mitä vuotoa tuli, tänään ei varmaan enää tuukaan.
Elimistö vielä vähän sekaisin ilmeisesti.

Täällä ollaan paremmilla fiiliksillä lähdössä 2 yrityskertaan kuin edellisviikolla! :wave: Tänään jännitetään sitä pääsenkö sisään ammattikorkeaan johon ehdottomasti tahtoisin. varasijoilla olin ja tänään saa soitella iltapäivällä ja kysellä tuloksia =) Pitäkää peukkuja!!!

Karvapallo sitä sosionomipuoltahan sinäkin olit yrittämässä? kerro miten kävi, toivottavasti pääsit sisään! Sinne on kyllä ilmeisesti aika vaikea päästä.. Peukut pystyssä sulle bd ,muistanko ihan väärin että samaan kouluun oltaisiin jopa menty?? :D

Linneja mä voin kans auttaa sua sisustamaan sen ylimääräisen huoneen :whistle: Mä melkein joka päivä käyn ikean sivuilla ja mietin että mitä me sitten ostetaan sieltä kun sinne päästään, viimeistään joulukuussa.. :LOL:
Ai niin Linneja, teen koira osoittaa vaan viisautensa kunnei tu herättään sua :D Meen isompi koira ei o koskaan tullut herättämään meitä, ellei sillä sitten ole ollut vatta sekaisin tai muuta vastaavaa. Pikkukoira on sitten taas ku kello, joka päivä 10-12 se on levoton ja jos erehdyn silmänkin avaamaan niin se hyeena huomaa sen heti. Mokomakin.

Huono olo jatkuu nyt voimakkaampana, eilen yöllä kävin oksentamassa taas. Toisaalta, pari päivää meni tosi helpolla. Kaiken kaikkiaan olo on jo parempi. Mies meni töihin nyt kuukaudeksi, sitten alkaakin jo silläkin koulu.. Saa nähdä kuinka kiukkuinen mies meillä asuu, se ei oikein tykkää siitä työstä missä nyt sit on..

Meillä oli meen kaks kummipoikaa (7 ja 8v.) hoidossa, ja mä oon niin onnellinen et meen lapsella kestää hetki et se on ton ikänen ja sit et se on oma! Tietää mistä se tykkää ja mitä se osaa ja jaksaa ihan eritavalla touhuta toisen kanssa..

garbalo Kyllä sosionomiksi mä kovasti tahtoisin :) Muistanko väärin että sä olit menossa Poriin? Jos muistan oikein, niin sillon ollaan menossa eri kouluun :D
Tässä yritän saada kiinni sitä opintosihteeriä että kuulen missä mennään.. IIIIKKKK!!!! :xmas:

karvis ONNEA!!! kyllähän meitä sosiaalialantanttoja täällä on :D Ihanaa garpalo kun käyt täällä meille juttelees!!!
Voih..lauantaihin pitäs jaksaa oottaa..sillon testaan jollain superhyperherkällä..musta tuntuu että mulla oli ovis viime maanantaina..ja tuskin mun kierrot nyt muutenkaan on mitään maailman säännöllisimpii ehkäsyn lopettamisen jälkeen! Mut laskin et la olis kp32, et kyl sillo vois jo haamuu näyttää..kai.. Mitäs neideille??

karvis onnea täältäkin ! :flower: Onhan tuo aika hienoa.... :D jos tykkää opiskelusta... ;) :whistle:

deviliah testiä kehiin vaan... ;) saa niitä sitten uusia ja testailet uurelleen jos mittään ei nävy... =)

Hitsi vie.... meidän tarjousta ei hyväksytty, mutta uutta putkeen vaan... ei me tosiaan tulla maksamaan siitä talosta ihan sitä mitä pyydettiin... tässä kokeillaan nyt sitten .... ja jos myyjä ei meidän max. tarjousta hyväksy niin ei se sitten meidän talo ole...kattellaan toista sitten.... |O Tää on tää kamalin vaihe talon ostelussa... hintakädenvääntö... hermot meinaa olla ihan riekaleina.... :kieh: ja välittäjä ei yhtään auta asiaa kun on sellainen kus.... pää... :| Mutta.. katsellaan..

Meillä on arkeen paluu jo tullut.... ehanaa ... :D

Eilen pyörin 8 tuntia huonekaluliikkeissä ja löysin.... .... en mitään ! :ashamed: kamalan vaikeaa etsiä noin isoja siirtoja kun ei yhtään tiedä millasta haluaa.. siis sohvaa, nojatuolia, sänkyä, pöytäryhmää.... kaikenlaista... :snotty:

täytyypi nyt mennä siivoilemaan vaatehuoneesta kaikki vanha pooos. ---->

Hyvät päivvöön jatkot kaikille typyille ! :D

Joku oli käynyt aukasemassa meidän takapihan portin ihan sepposen selälleen! :eek:
Kiva kun olin imuroimassa ja koirat takapihalla, en tiedä et miks ne ei o lähtenyt siitä portista pois.. ehkä eivät tajunneet :D :kieh: Tosi kiva.. kuitenkin noi koirat on aika pieniä ja tässä ympärillä aika paljon teitä, helposti katoaisivat.. *huokaa helpotuksesta ettei mitään käynyt*
Kävin viemässä polkupyörän vaijerilukon sinne, eipähän tule kukaan enään aukomaan sitä! |O (miehelle pitää muistaa antaa avain kuitenkin.. :LOL: )

Täällä mä oon ihan yksinäni tän viikon, kun mies iltavuorossa.. Tulee sellanen olo et pitäisi jaksaa siivota ja olla ahkera, mutta on NIIIIIN huono olo taas ettei jaksa |O suklaakaan ei maistu :eek:
Me kuultiin tänään sydänäänet :heart: siellä se pieni juna jyskytti :D

Linneja tuskin testaan, ei varmaan tarvi..nännit kipeet ku mitkäkin...niin ne oli viime kierroski ennen tätii..et se siitä sitten. Eikä myyjä antanu vastatarjousta??!! No tsemii paljo, et saisitte sen kodiksenne!!! :flower:
Oih garpalo oon niin kateellinen, mäki haluun kuulla vauvvan syrämmen äänet!! Kuinkan pitkällä neiti nyt on? :)

garpalo vai pieni juna se siellä jyskytteli... :LOL: kuka teirän portin nyt aukasemaan on mennyt ?? :eek: onneks ei tosiaan hakut mennyt pihalle... huh...

Tänään tuli myyjältä vasta tarjous, mutta me ei siihen hintaan vielä osteta. Me korotettiin 2000e alkuperäis tarjouksesta siinä välittäjän luona ja myyjä laski sitten 2000e kun tänään soitettiin. Me ei kovin pitkälle enää tarjota, kun siinä tosiaan on niin paljon tekemistä.... Sisälle ei onneks sen ihmeellisempiä remontteja tarvi tehdä, mutta talo ulkopuolelta on aivan kamala. Siihen saa rahaa menemään kyllä tonnin jos toisenkin.... Ja meidän on kuitenkin saatava jostain ostettu kaikenlaiset kottikärryt ja ruohonleikkurit ym... kun aina ollaan kerros ja rivitaloissa asuttu... Meillä sellasia hienoja työkaluja ole ! :D
Ajateltiin odotella ens viikkoon kun laitetaan seuraavaa tarjousta... ei anneta sellasta kuvaa että oltais ihan liikaa kiinnostuneita... :LOL: ja jos joku sen menee ostamaan sillä pyyntö hinnalla niin menkööt. Ei sitten ollut meidän talo se. Kai jostain sitten meillekin jonkinlainen luukku löytyy.... Ainoa mikä ärsyttää koko kaupassa on se välittäjä... Jooh, onhan se myyjän puolella kun siltä palkkionsakin saa, mutta silti ! :kieh: Tehtiin ekaa tarjousta niin jouduttiin senkin kanssa väittelemään meidän hintaa.... sanoin sitten loppuun vaan että ei me tänne sun kanssa väittelemään olla tultu, joten ole hyvä ja kirjoita lappuun se summa ilman mukinoita niin me allekirjoitetaan se. Meinas vaan että aika turhaa tälläinen tarjous, mutta sanoin sitten että niin on hänkin ja voidaan toki kaupat jättää tähänkin jos ei välittäjää miellytä. Pyysin mieheltä jos millään voitas saada aikaseks keskustella sen itse myyjän kanssa niin sais hinnoista sovittua ja niin päin pois kun tuollanen välittäjä sörkkii joka väliin ja puhuu myyjälle koko ajan ettei sillä hintaa eikä sillä hintaa niin ei me koskaan saada sitä ostettua....
Mä olen ihan stressin partaalla, mutta onneks mulla on koko viikko vapaata..... :wave: ehanaa.... Täytyy mennä nyt laittamaan kuppi kahvia tippumaan kun vieraita odotan ja sen jälkeen mies tulee töistä ja mennään kurkkimaan mun kummipoikaani... :heart:

lila88
täällä on lapsellisia ja lapsettomia immeisiä ja plussanneita, haluisin ihan mielenkiintoani avata kysymyksen =)

Onko teillä minkä merkkiset vaunut? hyvät ja huonot puolet? uudet vai vanhat? suosittelet?
=)

lila88
meillä on emmaljunga city cross 07.
+erittäin kevyet ( ainakii mulle)
+sopii eri mittasille ihmisille (säädettävä työntöaisa)
+helpot liikutella
+kestävät renkaat
+tilavat
+saa lisävarusteena kopan (kova tai pehmeä)

- on aika isot ( tuonkii keksin keksimällä :D ei niissä mun mielestä oikeesti moittimista ole )

Täällä taas :xmas:
Täytyy kyllä myöntää että tässä on nyt noi vauvahaaveet jäänyt taka-alalle kun kuulin päässeeni kouluun! Ei ole paljon mitään kuumeilua ehtinyt miettiä kun vihdoinkin tuli muutakin ajateltavaa :)
Huomasin tänään miettiväni myös sitä, onko sittenkään nyt oikea aika lapselle, koska alotan uuden koulun ja olisko parempi jos pääsis ensin vauhtiin niissä opiskeluissa ennenku rupee taukoa pukkaamaan.. :ashamed:
No en nyt sitten tiedä, eiköhän anneta tilanteen olla ennallaan ja katsotaan tuleeko meille ees beibiä seuraavan vuoden aikana :D

Mutta mitäs kaikille muille kuuluu? garbalo mites raskaus etenee, näkyykö mahaa jo? :xmas:
lila88 Hitsi ku harmittaa ku esitit kysymyksen mihin mä en voi vastata, ku meillä ei oo vielä ensimmäisiäkään vaunuja.. :snotty: mä ku niin tykkään vastailla tämmösiin gallupeihin :D
Linneja Kuinka iso se uus talo on mitä ootte kattellu? onko se maalla vai jossain esikaupungissa? =)

Karvapallo voithan sä miettii et ootatte silleen et saat ekan vuoden opiskeltuu, eli noin kuukauden tai kaksi? jos mulla on nyt laskettu aika maaliskuussa niin eihän siinä kauaa mee kun jo sulla ois LA kesäkuussa, ja kun amkissa ei vältsisti tarvi olla paikalla tunneilla aina, ei haittaisi jos olisi iso maha :D Saitkohan selvää mitä tarkotin .. :LOL:

Raskaus etenee hyvin, vähän oli tullut painoa (2 kiloa ekasta neuvolasta, mutta sillon olin oksentanu monta päivää ilman et olin saanut syötyä kunnolla)
Mahan mä huomaan ite, mut ei muut mitään sillain huomaa ellei tiedä mitä etsiä :D

Niin Linneja kerrohan siitä asunnosta vielä vähän lisää :D

Lila onko sun emmaljungissa heittoaisa? Eli saako aisaa käännettyy.. se olis meille yks tärkee kriteeri. Musta tuntuu et mulla on vaikka kuinka kriteereitä mut sit sais maksaa joku 200 euroo :D Ei nyt ihan mut kuitenkin..

garbalo Joo kyllä mä tajusin mitä tarkoitit :) Jotenki on nyt sellainen fiilis että tässä se pari kiertoo saattaa ainakin mennä aika helposti. Ainakaan tällä hetkellä ei jaksa enää stressata niin paljon sitä asiaa. Jos nyt oikeesti ottais takas periaatteen tulee jos on tullakseen :D

lila vaih millaiset vaunut.... tosiaan... me omistetaan peräkärry, kohta toivottavasti kotiikärrytkin... ei sa käännettyä mihinkään, tosi painavat ja epämukava ihan istumiseenkin... :D No ei ollut edes hauskaa... :ashamed:

Niin se meidän kattelema talo on sellainen...hmm... 2makuuhuonetta, keittiö, ihana olohuone, eteinen sauna, kylpyhuone, kodinhoitohuone, työhuone, pannunhuone, autotalli, ullakko yhdistelmä.... niin ja leikkimökkikin löytyy... neliöitä tontin kanssa on joku n.900 jos oikein muistan ja rakennus oikeuttakin vielä löytyy... kaupunkiin on matkaa aikas paljon... melkein 20km mutta se onkin vaan se hyvä puoli... =) tänään taas mennään tekemään oma tarjouksemme, mutta tuntuu kyllä että myyjä ei koskaan tule hinnassa niin paljon alas kun ois tarvis... mutta meillä on tosiaan se oma maksimi hinta siihen taloon ja jos sillä ei irtoa niin ei sitten... siinäpä myyjä tosiaan sitten saa myydä.... me odotellaan sitten jotain toista taloa, meille... :whistle: meidän haaveena ois sellanen iso oma maalais talo jossa ois lääniä vaikka kenelle, mutta ei sellasia taida tavalliset pulliaiset ostella ihan tosta noin... täytyy odotella jos Amerikan tädiltä jäis perinnöksi... tai täytyy odotella jos Amerikassa ois joku täti... :D

Mä olin aamulla ihana avovaimo. Laitoin kellon soimaan ennen miestä ja kävin koissun kans pihalla, keitin kahvia ja tein aamiaiset miehelle sänkyyn..... En edes tiedä miks ihmeeksi niin tein.... illalla vaan mietin että miten sitä yllättäis miehen pitkästä aikaa... se oli muutenkin ihme, koska yleensä nukun piiiiitkäään ja aamuisin olen kuin persuksiin ammuttu otso, joten oikein yllätin myös itseni kun aamulla heräsin kellon soitua ihan pirteänä... :eek: ja ylhäällä vieläkin..... :p

Aih juu.... kävin eilen katsahtamassa mun kummituspoikaani ja voi kun se on ihana.... :heart: Mä rakastuin siihen heti. Mä en ois millään halunnu lähtee sieltä, vaikka miehellä oli kova kiiru kun siellä on 3 kissaa ja mies on alkeerinen... Sitten vasta kun sen silmät punersi ja naama helotti niin mä suostuin päästää kummituspojan tätin sylistä... ihan tuli kova ikävä... aion tänään mennä kaupungille shoppailemaan kummituspoika vaatteita... :heart: Vooooih....Se oli niin komea ! Tätiinsä tullut.... köh... :D

heidsu sinäkin paikalla.... =) mitäs muuten kuuluu ?

karvapallo mietin joskus ihan samaa että mahtaako olla oikea hetki ja entä sitten kun tulen raskaaksi, kuinka työt ja koulut ja ja ja.... mutta nyt kun yritystä on takana kuitenkin jonkin verran niin ei enää mietitytä yhtään sellaiset... ja aina ehtii opiskella myöhemminkin.... ;) Kuitenkin sut on jo hyväksytty kouluun ja sinne olet menossa, niin aina voi keskeyttä joksikin aikaa ja jatkaa sitten myöhemmin... Niin mä ainakin joskus ajattelin tekeväni, mutta enpäs nyt sitten tehnytkään...
Se on oikeastaan ihan hyvä että saa jotain muutakin ajateltavaa vauvakuumeen lisäks... Käy vielä kuin garpalolle... :LOL: garppiksen äitivaistot heräsi uuden koiran pennun myötä PUM ! siinä se oli.... :LOL:
Ei saa suuttua garpalo.... =)
Mutta niinhän se menee joissain tapauksissa... kun vain pystyisi olla ajattelematta koko asiaa eikä stressaa niin vois tärpätäkkin...
Kyllä mullakin nyt on paljon muuta ajateltavaa kun vauvakuume, mutta silti se ajatus on joka päivä jollain tapaa mielessä... varsinkin sen yhden tyhjän makuuhuoneen kanssa tulee ajateltua kuinka siellä vaavva joskus vetää unta palloon... :snotty: ja onhan se väistämätön ajatus muutenkin näissä piireissä kun vauvoj vaan ilmestyy koko ajan... ja haikara ei meille kuitenkaan osaa... mutta nyt jos saadaan oma talo niin siellä on savupiippu ja olen ihan varma että haikara purottaa meirän vavvan sinne. savupiippuun. B)

Taidankin tänään soittaa ihan tk:seen ja kysyä että jatketaanko niitä lapsettomuus tutkimuksia nyt kun mieskin tuli kotiin... viimeks kun ollaan sen lääkärin kanssa puhuttu niin sovittiin että ilmoittelen parin kk päästä kun mies tulee niin aletaan sitten tutkiskelemaan lisää, jos mitään ei ole kuulunut.... ja ei ole ei. jaaaah.. mitäs sitä vielä kirjottelis ettei vaan tarvis mennä jatkamaan vaatehuoneen siivousta... ei kai mittään.. palailen jos keksin jotain....

Hyvvöö päivvöötä kaikille !!! :wave:

8.8 PERJNATAI

Linneja ....................kp 18/34-54?..............yk12............1.lapsi
Pohojola...................kp 18/28-31.....................yk8...........1.lapsi
onlyer.......................kp 16/28.................alk.11/05...........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 22/32..............yk 3 ?..............2.lapsi
DeviLiah.....................kp 32/25.......................yk2................1.lapsi
Minttulii86.................kp 20/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 10/35.......................yk2...................1.lapsi
Tähtirata....................kp 24/28.....................yk1................1.lapsi
lila88.........................kp 16/28........................yk1...............2.lapsi

Hukkaan menneet ja TJOTtailijat

Heidsu......................TJOTtailee.....
JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......

Haamuilijat

Plussanneet:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa