heidsu mitäs sää opiskelitkaans ?
Mä olen muutaman kerran miettinyt tjottailua, mutta turhaa se on, kun ei kuitenkaan onnistu... väkisinkin laskee päiviä ym.... :ashamed:
Mitäs tänne... hiukan tuota oman talon ostoa ois ilmoilla, mutta katsotaan nyt miten käy....
Nyt viettelen ihan hyvällä omalla tunnolla loma viikon ja sitten mullakin taas opiskelun aika... |O Eipä kyllä kiinnosta yhtään, joten katotaan nyt menenkö sittenkin taas takasin töihin.... Sen näkee...
Hiukan olen ylpiä kun en mennyt enää aamun jälkeen huilimaan ja nukkua posottanut koko päivää..
vaatehuone on melkein siivottu ja plokkailtu kaikki vanha kamala pois...
Täytyypi pian alkaa soittelemaan kyytiä kaupunkiin asti kun tuo linkkarilla kulkeminen on niin kovin kallista ilman korttia.... Bentsiini tulee halvemmaks, jos ei kamalasti auto syöpöttele...
sain taas jonottaa ja kiroilla kun soittelin puhelin operaattori firmaan, nimeltään sonera ! Siellä ei kyllä kukaan taida osata yhtään mitään. Taidanpa tästä pian vaihtaa liittymäni ihan vain, kun ollaan niin osaamattomia ja saamattomia....
lila mä luin ensin sun tekstistäs että "heittoistuin" ihan pokkana, kunnes aloin pohtia...
Mun tuleviin vankkureihin tulee turbo heittoistuin ja penkinlämmittimet.... B) maksakohan erikoisvarustelu jotain ylimääräistä ? jos kokeilis vaikka volvon tai fordin liikkeestä kysästä....