N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

lila88

Lila onko sun emmaljungissa heittoaisa? Eli saako aisaa käännettyy.. se olis meille yks tärkee kriteeri. Musta tuntuu et mulla on vaikka kuinka kriteereitä mut sit sais maksaa joku 200 euroo :D Ei nyt ihan mut kuitenkin.. [/quote]

meillä eij oo heitto aisaa koska mä en niistä tykkää.. työntäessä kärrit tuntuu hirmu rihveleiltä jos on se heitto aisa. voin olla väärässäkin mutta tää mun mielipide :D:D

heidsu mitäs sää opiskelitkaans ? :D Mä olen muutaman kerran miettinyt tjottailua, mutta turhaa se on, kun ei kuitenkaan onnistu... väkisinkin laskee päiviä ym.... :ashamed:
Mitäs tänne... hiukan tuota oman talon ostoa ois ilmoilla, mutta katsotaan nyt miten käy....
Nyt viettelen ihan hyvällä omalla tunnolla loma viikon ja sitten mullakin taas opiskelun aika... |O Eipä kyllä kiinnosta yhtään, joten katotaan nyt menenkö sittenkin taas takasin töihin.... Sen näkee...

Hiukan olen ylpiä kun en mennyt enää aamun jälkeen huilimaan ja nukkua posottanut koko päivää.. :D vaatehuone on melkein siivottu ja plokkailtu kaikki vanha kamala pois...
Täytyypi pian alkaa soittelemaan kyytiä kaupunkiin asti kun tuo linkkarilla kulkeminen on niin kovin kallista ilman korttia.... Bentsiini tulee halvemmaks, jos ei kamalasti auto syöpöttele...
sain taas jonottaa ja kiroilla kun soittelin puhelin operaattori firmaan, nimeltään sonera ! Siellä ei kyllä kukaan taida osata yhtään mitään. Taidanpa tästä pian vaihtaa liittymäni ihan vain, kun ollaan niin osaamattomia ja saamattomia....

lila mä luin ensin sun tekstistäs että "heittoistuin" ihan pokkana, kunnes aloin pohtia... :LOL: Mun tuleviin vankkureihin tulee turbo heittoistuin ja penkinlämmittimet.... B) maksakohan erikoisvarustelu jotain ylimääräistä ? jos kokeilis vaikka volvon tai fordin liikkeestä kysästä.... :whistle:

Linneja onpas kivan kuuloinen talo tarjouksen alla. Voisin iteki hyvinki muuttaa 20km päähän keskustasta. Tosin nyt me asutaanki 20km pääs hki:n keskustasta :LOL: Voisin muuttaa kauemmaskin.
Tosiaa täti sai pohjosen reissulla semmosta kyytiä että tietääkin pysyä poissa!! :kieh: Käytii toss viikonloppuna ankkarockissaki ja oli ihan kivaa. Varsinki Him, Voltabeat ja Sonata Arctica oli hyvii :) Nyt ois viel pari työkeikkaa ennen kouluu paluuta. Katsellaa ja viel oikein iso ++++++++++++++++puhuri meille kaikille :D

sataa sataa ropisee.... ihan koko ajan ! Eikö tää lopu koskaan ! :kieh: ei kiinnosta koirankaan kans edes pisulle lähtee ku kastuu niin perhanasti ! Ja tolla koirallahan oli se jokin iho tulehdus ja se on kuivattava hiustenkuivaajalla kun tullaan... :kieh:
Tänään on ihan masis päivä.. johtuen varmaankin tosta sateesta... Mies menee tänään tai huomenna viettämään varpajaisia...... sekin vielä... :ashamed:

Eilen käytiin tekemässä viimeinen tarjous talosta... maanantaina viimeistään selviää miten käy... voi tosin olla että ei sitä saada, kun myyjä odottaa jotain miljoonia ... siinäpä saa myydä taloansa jos tällä hintaa ei irtoa....

heidsu ihan vaan kyselen.... :saint:

Pakko mennä kyllä pihalle nyt koiruuden kans.. se syö mut muuten.... |O

Linneja meidän isompi koiruus ei halua edes ulos takapihalle kun sataa. Sain kantaa sen aamulla aamupissalle sinne, ois varmaan pidätelly iltaan asti muuten.. ja sit ku sai pissattuu niin oikein laukkas sisälle :LOL:
Pikkukoiruus ei oikein edes tajua miks tassut on märät :D

garpalo tein koirassa on sitten samaa vikaa kuin mein koiruudessa :D Mut tietty nartun kuuluukin olla niin diiva ettei voi sateeseen mennä :D Sain kans aamulla heittää nurmikolle, ei suostunu ovelta mihkään :D Äsken kun oltiin kakkalenkillä, niin heti ekalla nurmikonpläntille päräytti kakat ja rupes vetää takas kotiin :D Mut mö olin ilkee ja en antanu periks, kävin meen normi lenkin (huom. koiraa vetäen).

garpalo no meille kävi vähän samallain.. koiruus juoksi innoissaan ovesta, kunnes tajus että tuleekin vettä.. sitte se katto mun päälleni ihan siihen malliin että eiiii, mennään takasin sisälle... ymmärsi hoitaa asiansakin ihan muutamassa minuutissa ettei sen koommin tarvinnu sitä kuivailla.... :D

mieskin tulee kohta.... mä olen taas ihan liian stressaantunu kaikkien talo ja koulu ja työ asioitteni suhteen etten oikein jaksa edes ajatella mitään. |O Olis kiva tehdä tänään jotain... olisko mitään perjantai illan vietto ehdotuksia ?? Ei keksi oikein mitään...
Mitäs muut aikoo puuhata tänään ?
:whistle:

No mulla ei ainakaan oo mitään ehdotuksia tälle päivälle. Aion homehtua kotona ihan vaan lepäillen(mitä en juurikaan ole tehnyt lomalla :LOL: ). Vuokratkaa joku lehva?
Huoh..huomenna taaaaaaas häihin...vasta kolmannet tänä kesän..

garpalo sä kerrot tota kun ne olis ollu siel ekaa kertaa!! heheh! Mein lunski on ruvennu aika kärpäks jos/kun ei oteta sitä saunaan, eilenkin se vinku oven takana, kun menin kattomaan onko joku hätänä ,se pinkas varmaan miljoonaa suoraan saunanlauteilla, me ei miehen kanssa edes keritty näkee sitä, niin nopeeta se sieltä pinkas. Ja MUN pefletille istumaan!?!?! Saakeli, ja joidenkin mielestä koirat on tyhmii :D

lila ei täällä o ketään kellä ois lapsia entuudestaan.. ehkä siks meillä ei oo vielä rattaitakaan :D
Mulla on kauhea stressi tulevista rattaista, kun en oikein tiedä et millaset.. yhdistelmät vai vaunut.. panostus joka kestäis seuraavillekkin vai halvat vain tän lapsen käyttöön.. heittoaisa vai ei.. |O

Mulla on lapsi jo. 3 vuotias poika. meillä oli yhdistelminä brio kombit.. ja nyt rattaina käytössä emmaljungan city cross! molemmista oon tykänny.. nuissa brioissa just se heittoaisa..ne ois myynnissäkii--tosi vähän käytetyt..

testasin jo ja se kostautu heti..kaks viivaa siihen tul..mut molemmat viivat vaan puoleen väliin asti..eli se testialue on puolest välist viallinen...se on ku puukol vedetty viiva..molemmat viivat loppuu puoleen väliin..eli puolikkait viivoi molemmat...outoa...mutta nega se on kunj viallinen testi..sen siitä saa kun liian ajois testaa! :headwall:

Yhteistyössä