N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

ohhoh ei toi deviliah nyt enää mikään nega oo jos kerran siihen tuli se toinenkin viiva! Ihan selvä plussa, mutta totta kai sun on pakko vielä testata uudelleen :LOL: aika paska tuuri et oli toi tolleen rikki toi testi .. :( pidetään palstalaisia jännityksessä.. :kieh:

Mites viikonloppu on kaikilta sujunut? Linnejan talokaupat onko edistynyt?

Täällä on tosi kovaa pahoinvointia varsinkin iltaisin. Eilen olin yön töissä ja olisin kyllä yhessä vaiheessa oksentanut jos oisin voinut, en vaan kehdannut siinä baaritiskillä ruveta roskiksiin oksenteleen ni oli pakko nieleskellä. Tai siis olisin oksentanut jos olis tullut mutta oli sellanen "vielä voit päättää itse oksennatko" vaihe, jossa helpottaa olo kyllä kummasti kun on oksentanut. Ja silloinkin on siis niin kovin paha olo että se oksennus kyllä tulee ilman pidättelyjä.. Niinkuin juuri minuutti sitten ja varmaan nyt taas uudestaan :kieh: :kieh: |O mä kuolen tähän!! Ei saisi valittaa, antakaa anteeksi :ashamed: taidan mennä sänkyyn itkemään. siis oksentamisen jälkeen.
 
DeviLiah Siis tottakai se voi olla positiivinen!! Testi on viallinen joo, mutta ei se tarkoita sitä ettet oo raskaana. Toivoa on vielä :) Tee uusi testi ja tuu kertoo miten kävi!!

garbalo Kuinkahan kauaa sulla toi pahoinvointi kestää.. jännä että joillaki se on noin karmeeta ku mun lähipiirissä (ja siis niitä raskauksia on paljon ;) ) ei kenelläkään oo ollut tollaista pahoinvointia että ihan ois joutunut oksentelemaan. Toivotaan että se helpottaa pian! :hug:

Linneja Miten talokaupat menee, hyväksyikö myyjä tarjouksen?
 
Karvapallo mun siskolla ei ollut yhtään mitään fyysisiä oireita! *kade* Äidillä on ollut pahoinvointia, mut se on menny ohi sit jossain vaiheessa. kai tääkin tästä helpottaa, oon ottanut sen koulun alkamisen sellaseeks takarajaks et siihen mennessä olon pitää olla parempi :D
Voi mur mä oon ihan kiukkunen ja nyt on meen 1v hääpäiväkin.. :ashamed: onneks mies lähtee töihin ni mä saan kiukutella yksinäni.. :kieh: tekis mieli mennä peiton alle koko päiväksi..
 
MUlla on oikee mahtava erittäin ihana koulupäivä.. siis :'( on aamusta lähtien ollut tosi paska olo. pääkipee, palelee, pahaolo ja nukuttaa!! Menkkojen pitäis alkaa tän viikon loppupuolella..
oisko jälkiseurauksena ku töitä tein tms :(

pitänee kärsiä vielä kaks tuntii sit lähtee kotiin vähäks aikaa nukkuun.. :|
 
Heip! Oon lukenut teiän kirjotuksia nyt hetken ja ajattelin liittyä joukkoon. Ollan mieheni kanssa ihan alussa yrittämisessä eli virallinen ensimmäinen yritys kuukausi on menossa. Viime kuussa jännätttiin kyl raskaudesta mut olis ollu puoli vahinko jos oisin plussannu. Nyt siis päätettiin alkaa yrittää mutta vähän kyl periaatteel et tulee jos tulee. Mulla on menossa nyt kp12. Hirvee vauvakuume kyl on..toivottavasti plussataan joskus. :)

Onnea plussanneille. Plussa tuulia ei vielä plussanneille!!
 
Teretulemast Leena86 Täällä oli tänää eka koulu pvä. Het kaikkien iloksi viel 8.30-16.45. Onneks jotku päästi vähä aikasemmi nii sai pidettyä pari pitempää taukoakin. Ihan mukavan olonen koulu ja erittäin asiallisia ja kiinnostavia opettajiakin. Mull on vkl asti ollut ihan kökkö olo. Mahaa särkee ja olo on ku ois krapula. Vähä toiveet nousee taas jälleen, mut mut ken tietää nouseeko turhaa vai olenko vaa kipeytymäs. Noh DeviLiah joko oot tehny lisä testiä vai? Vaikka plussahan se on eik muuksi muutu :D
 
Täällä ollaan, mutta hiukan pukkaa kiirettä näiden töiden ja koulun yhteis elossa... :ashamed: eilen olin niin järkyttävän väsynyt ja pää kipuinen kun kotiin illalla pääsin niin aivan samassa lauseessa menin sänkyyn ja nukahdin.... siitä seurauksena heräsin yöllä puol 2 aikaan eikä uni enää millään, ja herätys on aina kuitenkin aina aamuisin 5 jälkeen... :snotty:

Asuntokaupat ei edisty. Se kauppa meni puihin niin että ropisi. Ollaan nyt kierrelty kaikkia tarjolla olleita kohteita ristiin rastiin, eikä mitään meinaa löytyä. Eilen oli yks varteen otettava talo jota käytiin kurkkimassa, mutta heti kun siihen olin ihastunut niin välttäjä sanoi siinä olevan ainakin pyyntihinnan veroinen tarjous, joten ei. Ei me kuitenkaan ihan hulluaj ruvet kustantamaa yhtään mistään, vaikka kuinka olis ihana. Kaikenlisäks meidän on etittävä sellasta johon neliöiden ynnä muiden kanssa mahtuisi tulevaisuudessa meidän hevosen kokonen koira ja ne toivotut kaikki lapsukaisetkin vielä.... ei kuitenkaan haluttais ostaa mitään just ja just sopivaa ja kun ja jos lapsia joskus saadaan niin jouduttais taas alkaa myymään ja ostamaan isompaa.. eiii...

Deviliah ei se miltään negalta kyllä kuulostanu !!!! :D uutta testiä nyt heti vaikka huomenissa !!!!! :saint:

Jatkan kirjoittelua heti kun vaan suinkaan ehdin, nyt on niin paljon kaikenlaista muuta etten millään enää kykene. Koneella joudun tönöttämään kyllä, mutta myöhemmin siis.... ens viikossa odottavat ihanat tentit.... anatomiat, lääkehoidot, tulkkaus, viittomat ja kaikki muu ihana. Mä en oikeastaan enää ole yhtään ylpeä tästä uuden erikoistumis koulutuksen opiskelusta. Tää on niiiiin sieltä kaukaa ja syvältä !

niin juuh, tere tulemasta Leena86 B) !
 
tosi mukava että ootte toivottaneet tervetulleeks. :) kiitos.

täällä mä yritän selvitä mun mahan kanssa. maha ku on niin hirveen herkkä tai sit on jotain tapahtumassa. mulla kun on ollut vauvakuume jo pitkään ja nyt vihdoin sain miehen suostuttua ni toivoo ehkä lasta vähän liikaakin. miehen kanssa ollaan siis puhuttu että lapsi tulee jos tulee mutta itte oon kyl iha täysil odottamassa. en vaan uskalla miehel sitä kertoo ettei sen halut mene.

oltiin tänään moottoripyöräl ajelemas ja huomasin et maha on jotenki turvonnu hirveest vaikka en oo lihonu ollenkaa. se oli jotenkin sellanen pinkee ja oli aika tukala istua. kp on kyl nyt 13 että sen puolesta ei pitäis olla mitään tollasia oloja vielä. en uskalla ajatella hirveesti noita oireita kun viime kuussa luulin että oireet on ihan selvät ja oon raskaana ja sit tuli nega. eli siis kuvittelin kivut ja tuntemukset. olin ihan maassa ku oon sitä niin pitkään jo toivonut. tuntuu että on hirveet paineetki vielä kun äiti ja sisko on molemmat saanu lapset ekalla yrittämällä. meillähän on nyt menossa virallinen eka yritys kerta.

no joo...tarvii lähtee pissattaa koira ja sit kattoo autoja. hirvee autokuumeki ois. :p
 
Nuhainen Tervetuloa sullekin :)

Linneja Tosi harmi että teidän asuntokaupat meni puihin :( Toivotaan että löydätte uuden talon pian! Oon samaa mieltä ettei kannata ottaa sellasta mikä vähääkään tuntuu epämiellyttävältä koska se on kuitenki useimmilla elinikäinen hankinta.

Jahas teillä osalla on jo koulut alkanu. Mitäs Pohojola opiskelet? Mun koulu alkaa vasta parin viikon päästä :) Sitä odotellessa ja jänskätessä..

eli mulla kp 14/35 menossa. Tosiaan toi kouluun pääsy vähä rauhoitti tilannetta ja tässä on nyt vauvahaaveet hieman jääny taka-alalle. En toki huonoa tykkää vaikka vauva tuliskin mutta nyt on kaikkea muuta mielessä :) Kyllä se tästä taas KUNNON vauvakuumeeksi palautuu kun oon päässy ton koulun alottamisen kanssa sinuiksi. Ja tässä nyt on vielä pari viikkoo ennenku seuraavat menkat alkaa joten ei sitä ennen oo oikeen mitään mitä jännätäkään. ku ei kuitenkaan laskeskella mitään päiviä millon raskautuminen olis mahdollista, joten jännätään vasta sitten kun/jos menkat on seuraavan kerran myöhässä :D
 
Linneja mä kuulin just yhdestä asunnosta, joka oli nakkilassa.. :D
http://www.kotipaja.com/kohteet/ta21023.htm omistaja sano että välittäjä oli sanonut hinnaksi joku 120 000, mutta toi perhe halus pitää hinnan sellasena että se varmasti menee.. En siis tiedä perheestä enkä talosta sen enempää, mutta ilmeisesti kaikki ihan kunnossa. Hinnasta vain tuli mieleen, kun toi oli tosi halpa omakotitaloksi! Rakennusoikeutta tontilla on vielä jos haluaa joskus laajentaa :D

* oksettaa, taas tänään oksensin.. masentavaa. nauti nyt sitten tästä! :( kaveri tuli kylään ja suostuttelin sen tekemään pizzaa meille kun en pysty ite tekeen ruokaa.. ja arvatkaa mikä haju rupes oksettamaan eilen illalla!? Puhtaiden lakanoiden tuoksu, kun oltiin vaihdettu. en millään saanut unta kun ne haisi niin voimakkaalta. on tää kans. :D *
 
Alkuperäinen kirjoittaja garbalo:
Linneja mä kuulin just yhdestä asunnosta, joka oli nakkilassa.. :D
http://www.kotipaja.com/kohteet/ta21023.htm omistaja sano että välittäjä oli sanonut hinnaksi joku 120 000, mutta toi perhe halus pitää hinnan sellasena että se varmasti menee.. En siis tiedä perheestä enkä talosta sen enempää, mutta ilmeisesti kaikki ihan kunnossa. Hinnasta vain tuli mieleen, kun toi oli tosi halpa omakotitaloksi! Rakennusoikeutta tontilla on vielä jos haluaa joskus laajentaa :D

* oksettaa, taas tänään oksensin.. masentavaa. nauti nyt sitten tästä! :( kaveri tuli kylään ja suostuttelin sen tekemään pizzaa meille kun en pysty ite tekeen ruokaa.. ja arvatkaa mikä haju rupes oksettamaan eilen illalla!? Puhtaiden lakanoiden tuoksu, kun oltiin vaihdettu. en millään saanut unta kun ne haisi niin voimakkaalta. on tää kans. :D *
sun pitää ruveta käyttää hajusteetonta pesuainetta ja huuhteluainetta :) ellet käytä jo? :D
 
Anteeks..nyt tulee sit niin omaa napaa et heittäkää mut vaik pois täält, mut kuinka H*LVETIN monta testiä mun täytyy oikeen pilata?! Nyt V*TUTTAA ja LUJAA!! Ja mää en testiäkään enää tee! Jos ei viikon päästä oo alkanu, mä marssin labraan ja hoitakoon siellä homman! Ku mää en näköjään osaa!!!! S**TANA!!
Ps. Saattaa sisältää herkille ihmisille rivoa luettavaa, pahoitteluni.
 
Karvapallo niin varmaan pitää joo.. ja mä rakastan puhtaiden lakanoiden tuoksua!! Toinen asia oli, et sain just ihanaa rasvaa body shopista sekä siihen sopivan suihkugeelin.. no eikö mua rupee ällöttään jo niidenkin haju, en halua rasvata enää itteeni sillä rasvalla ja se ostettiin just sitä varten ettei tulis raskausarpia! |O |O

Devilah :hug: voi reppanaa.. tää on niin näitä miten hulluja palstalaisia pidetään jännityksessä.. :LOL:
 
no testi ei näyttäny mitään, ei tullu kontrolliviivaa, mut kun mulla oli se pipetti, olin tiputtaa siihen ne KAKS tippaa, ni arvaa kävikö siinä niin et puristin niin kovaa et se koko pipetti tyhjenty siihen (tai si pipetis oli vikaa :LOL: )..sit se koko alue tuli vaan vaaleenpunaseks ja semmoseks ihmeen suttuseks..ettei siihen tullu ees kontrolliviivaa..no mut..ei o menkkoja viekään! Launtaina testaan, kun on kp40 ja oviksestakin sit yli se kaks viikkoo..(siis jos se ees oli sillon 29-31pvä ajalla) Eikö muuten kuukautiset voi olla sillonkin ihan hirveen myöhäs jos ei ovuloi? vai miten se menee? voiko mulla olla näin pitkä kierto jossen ovuloinu? vai onko mun kroppa ihan rikki :'(
nytkun olen hieman rauhoittunut eilisestä, niin tervetuloa nuhainen! :flower:
Ja heidsu musta tuntuu et on vähän samat fiilikset..alkas mieluummin ne menkat sitte kun tämmöstä odotteluu ja virheellisten testien tekemist.. :headwall:
Linnejalle onnea kodin metsästykseen, ja kannattaakin ettiä sitä omaa kotia!! Kyllä se sitten kolahtaa kun se oma tulee kohdalleen!
 

Yhteistyössä