N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

onlyer :hug: Onnea! Kaunis puku.


ON: Täti tuli niinkuin odotinkin, lauantaina.. Eli mun kpt nyt maanantaille on 3/27.
Eli ei hätää, voin vetää vaikka pääntäyteen omissa häissä!
Siis apua ihan oikeesti. Tuntuu etten mitään ole saanut aikaseksi ja maistraatti on jo 3yön päästä eli keskiviikkona! :heart: :LOL:

Olin koko vkonlopun yksin kun mies ja koirat oli miehen veljen mökillä tekemässä remonttia.
Sain siivottu lattiasta kattoon koko huushollin, välillä tuntuu etten jaksa mutta kyllä puhdas tuoksu ja puhtaat paikat sai hymyn korville ja taas jaksoi! Nyt olisi siis hääsiivous tehty.

Huomenna mies meneekin töihin vaikka on kesälomalla ollut jo ööh viikon peräti.. |O
Tiistaina onkin sitten tienvarsikylttien valmistus. Mitähän siitäkin tulee? :kieh: :headwall: :LOL:

Jaah mutta enemmittä puheitta menen nukkumaan..
 
kaunis puku onyler ja lila siskon häätkö ne oli niin oli kaunis.
häät tainneet olla ihan vasta`?

miehen paras kaveri menee 27.9 naimisiin se tuli aika yllätyksenä meille et ei olis uskonut.. eihän ne ole ollut yhdessä varmaan 1,5v vai onko enemmänki?

nyt ukkonen jyrisee pitää lopettaa..
 
meillä tuli 12.8 2 v täytee häistämme... :p lokakuun lopussa tulee yhdessä oloa 4v täyteen. :eek: :D

oi voi nää kaks yötä ollu yhtä painajaista. tyttömme itkenyt ja heräilly vähä väliä yöllä ja vähän kuumetta. mut ku ei ota selvää oikee onko joku paikka kipee ku huutaa välillä iha hirveesti. :ashamed: Mieski jäi töistä pois. mä vaan menen illaks töihin.
 
onlyer ihana puku ja muutenki tosi nätti kuva :)
aurinkoinen äityli ompas teillä pikkunen kipeenä :( Jaksamisia sinne. Täällä ollaan kans sairas päivää viettämässsä. Ehdin jo käydä tänää koulussa asti yhdellä tunnilla, mutta olo oli niin sietämätön että piti lähtee kotii. Maha on sekasi ja oksettaa :ashamed: Välii tuntuu ett helpottaa, mutt eipä tuo olo ole kovin hääppönen vieläkää :x
 
annan kaikki empatiani ja sympatiani kipeinä oleville... ite makaan myös 40 asteen kuumeessa... Pakko oli tänäänkin parilla luennolla käydä ja voi elämä kun oli tuskaa... huomista odotellen kun on ihan pakko mennä aamulla 10-16.00 penkille istuskelemaan.. :ashamed: :'( Mä tulin siihen tulokseen että flentsu on hidas ja tuskanen kuolema. Jos tästä selvii taas ihan hengissä niin jopas.

lila oli tosiaan kauniin ja komean näköinen pari... =) Määkin haluan jo naimisiin.....

Nyt on pakko mennä levyks kyllä.... kualen. :(
 

21.8 TORSTAI

Linneja ....................kp 31/34-54?..............yk12............1.lapsi
Pohojola...................kp 31/28-31.....................yk8...........1.lapsi
onlyer.......................kp 29/28.................alk.11/05...........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 10/32..............yk 4 ?..............2.lapsi
DeviLiah.....................kp 8/35.......................yk3................1.lapsi
Minttulii86.................kp 6/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 23/35.......................yk2...................1.lapsi
Tähtirata....................kp 6/28.....................yk2................1.lapsi
lila88.........................kp 3/28........................yk2...............2.lapsi
Leena86....................kp..21/ ?..........................yk 1.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... /............................yk 1 ?.............?.lapsi



Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Heidsu......................TJOTtailee.....
JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......



Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
 
Tänään iski tosi paha uutinen kaiken kukkuraks tälle päivää... :( ensin miehen isä auto jättää tonne välille ja hinausauto pyytää hakemaan. mä olin tytön kaa päivystykses nii korvatulhedushan tytöllä on. Sit töihin ku lähdin niin mies soittaa et selvis lähtöpäivä ulkomaille... niin 1.9 on lähtö. SE ON LIIAN PIAN :'(

en tiedä kuinka kestän tätä yksin elämistä... :'( liian pian tuli tää iso uutinen.. miten tässä ehtii raskautua.. ei varmana mitää mahiksii :ashamed:
 
aurinkoinen äityli :hug: isot halit sulle. Kyllä mä uskon että sä jaksat kunhan vaan ensin totut siihen... :hug: Tulet täältä aina hakemaan rutistuksia kun siltä tuntuu. Kauanko sun mies siellä olikaan ?

Meillä on talo ! Just hetko sitten saatiin tietää että tarjous meni läpi ja huomenna mennään sopimaan kaikenlaisista muista asioista ja rahoista... jeeee ! Koko päivä oli yhtä tuskaa ennenkun saatiin tietää tää mukava ja ihana uutinen...

Se meni vielä niin hauskasti kun välityksestä soitettiin, snaottiin tarjous jonka myyjä oli tehnyt ja siihen perään sanoin että selvä. Se hinta on sitten se. Suostutaan... välittäjä oli hetken hiljaa ja sanoi ok, me ilmoittelemee sitten vaikka ensi keskiviikkoon mennessä mitä myyjä ajattelee.... Noh, minä siinä hetken suu auki ettäh mitä ? Ei kai sitä nyt tarvi myyjän kanssa neuvotella kun myyjä itse hinnan antoi, mutta välittäjä sanoi että tarvii tarvii, soittelee vaikka jo maanantaina ?? Ok... ja lopetimme puhelun.. Kului ehkä 15min niin välittäjä soitti, että anteeksi kamalasti kun oli varmaan vähän unessa, eihän siitä mitään enää neuvotella, asunto on meille varattu ja sillä pihvi, ei kun papereita täyttelemään...:LOL:

En mä koskaan parane tästä taudista, jos en saa huilia ihan rauhassa... ajattelinkin huomenna hakea kyllä jo sairaslomaa edes yhdeksi päiväksi... :ashamed: Olo vaan pahenee koko ajan....
Nyt en jaksa murehtia kyllä tädin tuloa yhtään, mietin vaan meirän ihanaa uutta kotia... :D

Nyt safkaamaan !! ---> :D
 
Ihanaa Linneja!! Onnea nyt sitten uuteen kotiin vaan! löytyykös etuovi.comista, vai uskallatko meille näyttää? :p Huoh..mä oon niin väsynyt..koulua on ollu nyt kaks viikkoo sit koko ajan 8-16..huaaaah..oli niin tottunut tohon kotona oloon ja tekemiseen. Et nyt ottaa koville toi istuminen ja kuunteleminen! Noh, onneks on silti ollu nyt pari päivää "köksää", mut ollu siin aamusti silti eka kaks tuntii teoriaa. Ja meillä on niin mulkku opekin siinä..jos on esim. puol tuntia tunnilta pois, vaikka lääkärin takia, niin se täytyy korvata takas!? Siis ihan ennen kuulumatonta.
Noh, nyt sitten ollaan taas uudessa kierrossa. Mutta kolmas kerta toden sanoo! Hihe! No onneks täti on jo kampsunsa keränny. Ja jo vitsillä oonki puhunu, et tais tietää et on piiiiitkän aikaa sit pois, meinaan kyllä siihen malliin vuosin et huh huh! Sai olla kahden tunnin välein vaihtamassa! :LOL: toivottavasti ei vaan ollu mitään muuta...
 
Deviliah Sieltä löytyi juu, mutta ei enää ole siellä... :eek: jopas olikin nopea poistuminen...
Voi sinuu ja sinun opettajaas.. meilläkin tosiaan koulun penkillä on nyt muutama tosi kuspäinen opettaja jolla tosiaan on virka tai kusi noussut erittäin korkealle hattuun, mutta sellaiset kannattaa jättää aina omaan asemaansa ja toimia ihan niinkuin sinä aikuisena ihmisenä toimisit. Niin mä ainakin päätin. Yleensä tai oikeastaan aina olen erittäin suorasanainen yksilö, mutta jostain syystä olen oppinut muutaman vuoden koulua käytyäni olemaan tietyissä tilanteissa ihan hiljaa, varsinkin silloin kun toinen ihminen vaikuttaa minun menestykseeni...:LOL: Menestys tosiaan... nyt laitan kyllä ihan kipeenä olon piikkiin etten jaksa perehetyä tentti kirjoihin yhtään. Mä vihaan tenttejä testejä yli kaiken. Miks ihmeessä aloinkaan koskaan opiskelemaan näyttötutkinnolla... huoh. Noh, mutta eiköhän tää taas tästä. Kunhan sais nyt edes ittensä joskus terveen kirjoihin, tai edes rajalle...

Saanko kertoa mitä siinä talossa on ? :D
Eli, kerron silti. kaksikerroksinen rintamamiestalo, isoa pihaa löytyy ja vaaaaaltava puutarha, kahden auton aautotalli ja piharakennus, jossa myös talviasuttava "yksiö" plus kaikki miehen omat verstaat ja tietysti muutama varasto.
Talossa on kolmisen makkaria, keittiö, olohuone, vessa, eteinen jaaa... ei kai muuta...
Alakerran makkarista tulee "työhuone" jaaa, siitä yhdestä ylijäämä makkarista tulee odottava lasten huone. Parempi siis alkaa saamaan niitä lapsia sitten ! :D
Takkakin on... :heart: ja vanha leivinuuni.. :heart: ja kellari, iso kellari...ja ja... se on niin ihana. Huomenna mennään kirjottelemaan lisää sopimuksia suns muita, joten kohta muutetan ja se onkin sitten toivon mukaan viimeinen muutto. Hiukan pelottaa kun meillä on ollut tapana jo muutaman vuoden muuttaa joka toinen kuukausi ja nyt pitäisi sitten pysyä aloillaan vaikka kuinka kauan... B) ehkä mä kuitenkin jaksan.. ja mies myös... Toivottavasti en muuten ole kertonut talosta aiemmin täällä, mutta jos olenkin niin antakaa anteeks olen niin tohkeissani... =)

sannulii tervetuloa joukkoon ! :wave: mitäs millaisista taustoista olet/tulet ? :D '

Eilen sain ihan kamalan itku, poru kohtauksen... noloooo... kun ei ollut edes syytä pillittää mtta vaikka lopetin itkemisen niin kyyneleet vaan virtas.... :ashamed: varmaan johtuu ihan tästä kipeenä olosta, kamalasta stressistä kaikkien talo ja koulu ja työasioiden kanssa ja sitten se täti on kummallinen kunaina muuttaa mun mielenterveyttäni, kun on tuloillaan... Mietiskelin tuossa muuten että mulla ei tainnut olla minkäänlaista ovis tuntemusta menneellä kuukaudella, mutta onhan ne voineet jäädä kaiken muun hössötyksenkin alle... Aivan sama. Nyt mulla on vaan talo mielessä... :LOL:
 
linneja helmikuuhun se kestäis työmaaprojekti mut jouluna ainaki pääsee kotii mut ei tietoa pääseekö aiemmin. päivät vaa menee ja lähtö lähenee. en ooo yhtää valmis... stressaan jo nyt kaikesta.
nyt koitettava laittaa neiti yö unille. känkkäränkkä ollu tän koko päivän.
:ashamed:
 
Entinen Neiti T. ilmoittaa että on tänään 20.08.2008 saanut tittelin Rouva R. Romanttisesti Hämeenlinnan maistraatissa.


Me meinattiin myöhästyä. Lähdettiin kotoota klo.15.05 siis Riihimäeltä ajamaan. Eikä ollut edes kuin 150km/h lasissa.. :ashamed: Ja pakettiautolla ei saa ajaa edes kuin 100km/h.. Noh, oltiin sitten maistraatissa klo.15.27.. Oltiin siis 3minuuttia sitten etuajassa :LOL:

Kyllä rouvana olo voittaa avopuolison tittelin.. :saint:

Vielä kun sais kunnialla vietettyä hääjuhlan nyt parin päivän päästä lauantaina loppuun niin siitä alkaa sitten loppuelämän alku :D

Mies nukahti juuri onnellisena aviomiehenä, ja mulla on pyykkien viikkaus ja kaappiin laitto edessä vielä. Tässä energiajuomaa nautiskelen että jaksaisin puurtaa ja aamulla sais nukkua edes 7asti.. haaveita vain.. :headwall: :)

Linneja Jee!! Kohta kilistellään!! :hug: :LOL: *ottaa shamppanjan esille*
 
aurinkoinen äityli olipas se kauan... :ashamed: Kyllä sä jaksat, kun ajattelet jaksamisen kannalla, etkä manaile itseäs... :hug: Mä olisin kyllä ihan samallalailla tosi maissa tuollaisen asian kanssa, mutta sun on jaksettava vaan, ihan tytönkin puolesta... :hug:

minttuu ihanaa ihanaaa ihanaaaa!! Ja onnea onnea onnea ! :flower: :hug: :heart: :D
Mä olin ihan siinä luulossa että tänään säntäätte sinne maistraattiin, eikä jo eilen... :headwall: nyt harmittaa, kun mun piti laittaa tänne heti aamusta kuulumisia kohta tulevalta rouvalta... noh, ohi meni taas multakin jotain... mutta onnea teille nyt ihan kamalan paljon... :D
Kohta siis kilistelemme.. nostetaanko maljoja teillekin siinä samalla ? ;)

Mä eilen yöllä tajusin että kun me mennään joskus hamassa tulevaisuudessa naimisiin niin mehän voidaan pitää pippalot meillä kotona ! :D jeee ! pitäiskös jo taipua siihen miehen maistraatti toivomukseen... e-eeei. Minä haluan kirkossa naimisiin. Ja pippalot meillä.

Minä täällä edelleen ihan kamalan kipeenä, mutta nyt pidän sairaslomapäivän. Juon kuumaa mehua ja makailen sohvalla läppäri sylissä ja sinkkuelämää katsoessa.. vielä kun ois terve niin olisi aika ihanaa olla näin...
 
minttuu onneaa!

linneja pitää jotenki kestää... just sängyssä iltamyöhään miehen kaa keskusteltii vähä siitä et miten pärjään tääl, mies sanoo et kyllä mä pärjään. miestä huolettaa se että muistaako oma tytär isäänsä enään ku tulee kotiin. :eek: :'( ei nyt tuommonen pieni ymmärrä et isi on pitkään poissa.

mulla vaa on kamala stressi kaikesta ja paineet... ajatella ku mies palaa helmikuussa lopullisesti kotiin niin mulla on koulu sit iha loppusuoralla toivon mukaan!saa nähä kuin selviän tästä syksystä ku on nii paljon hommaa nyt tälle syksylle koulussa.
 
aurinkoinen äityli niin se onkin hiukan ongelmallista tytön kannalta, mutta uskon että muistaa tai ainakin on jollain osin tietoinen isästä kunhan pidät sitä yllä, puhut ja kerrot jne niin eiköhän jotain muista ja tiedä. Onko sun tyttö jossain päivähoidossa, vai miten hoidatte sun koulunkäynnin samalla ? Ooksä vielä töissä jossain samaan aikaan ?
 
no niinpä. Menin käymään terveyskeskuksessa hakemassa sairasloma lappua ja jouduin kaikkien mutkien jälkeen lääkäriin, joka totesi keuhkoputkentulehduksen. Antoi saikkua ens viikon torstaihin asti ja sanoin etten missään nimessä voi olla niin kauaa poissa, että eiköhän rohdot ala jo vk:n lopun aikanakin vaikuttamaan sen verran että ens viikko on jo paljon parempi.. Lääkäri katto mua päästä varpaisiin ja sanoi : "mitä sun sitten lääkärin vastaanotolle on tultava jos et sairaslomaa halua !" ????? juuuh, noh, ihan tulin terveydenhoitajalta sairaslomaa täks ja huomiseksi päiväksi hakemaan, enkä tosiaan tajunnut että minun on lääkärin vastaanotollakin käytävä, puhumattakaan keuhkoputkentulehduksista joten ihan sen vuoksi täällä olen. Sitten se antoi reseptit käteen ja sanoi että ihan on oma asiani miten tautia hoidan, joten näkemiin. ? Jee, kivaa oli. Sille samalle lääkärille pitäis vielä mennä jatkamaan niitä lapsettomuustutkimuksia, kun se vanha lääkäri otti ja lähti. :ashamed: en halua.
 

Yhteistyössä