Deviliah Sieltä löytyi juu, mutta ei enää ole siellä...
jopas olikin nopea poistuminen...
Voi sinuu ja sinun opettajaas.. meilläkin tosiaan koulun penkillä on nyt muutama tosi kuspäinen opettaja jolla tosiaan on virka tai kusi noussut erittäin korkealle hattuun, mutta sellaiset kannattaa jättää aina omaan asemaansa ja toimia ihan niinkuin sinä aikuisena ihmisenä toimisit. Niin mä ainakin päätin. Yleensä tai oikeastaan aina olen erittäin suorasanainen yksilö, mutta jostain syystä olen oppinut muutaman vuoden koulua käytyäni olemaan tietyissä tilanteissa ihan hiljaa, varsinkin silloin kun toinen ihminen vaikuttaa minun menestykseeni...
Menestys tosiaan... nyt laitan kyllä ihan kipeenä olon piikkiin etten jaksa perehetyä tentti kirjoihin yhtään. Mä vihaan tenttejä testejä yli kaiken. Miks ihmeessä aloinkaan koskaan opiskelemaan näyttötutkinnolla... huoh. Noh, mutta eiköhän tää taas tästä. Kunhan sais nyt edes ittensä joskus terveen kirjoihin, tai edes rajalle...
Saanko kertoa mitä siinä talossa on ?
Eli, kerron silti. kaksikerroksinen rintamamiestalo, isoa pihaa löytyy ja vaaaaaltava puutarha, kahden auton aautotalli ja piharakennus, jossa myös talviasuttava "yksiö" plus kaikki miehen omat verstaat ja tietysti muutama varasto.
Talossa on kolmisen makkaria, keittiö, olohuone, vessa, eteinen jaaa... ei kai muuta...
Alakerran makkarista tulee "työhuone" jaaa, siitä yhdestä ylijäämä makkarista tulee odottava lasten huone. Parempi siis alkaa saamaan niitä lapsia sitten !
Takkakin on... :heart: ja vanha leivinuuni.. :heart: ja kellari, iso kellari...ja ja... se on niin ihana. Huomenna mennään kirjottelemaan lisää sopimuksia suns muita, joten kohta muutetan ja se onkin sitten toivon mukaan viimeinen muutto. Hiukan pelottaa kun meillä on ollut tapana jo muutaman vuoden muuttaa joka toinen kuukausi ja nyt pitäisi sitten pysyä aloillaan vaikka kuinka kauan... B) ehkä mä kuitenkin jaksan.. ja mies myös... Toivottavasti en muuten ole kertonut talosta aiemmin täällä, mutta jos olenkin niin antakaa anteeks olen niin tohkeissani... =)
sannulii tervetuloa joukkoon ! :wave: mitäs millaisista taustoista olet/tulet ?
'
Eilen sain ihan kamalan itku, poru kohtauksen... noloooo... kun ei ollut edes syytä pillittää mtta vaikka lopetin itkemisen niin kyyneleet vaan virtas.... :ashamed: varmaan johtuu ihan tästä kipeenä olosta, kamalasta stressistä kaikkien talo ja koulu ja työasioiden kanssa ja sitten se täti on kummallinen kunaina muuttaa mun mielenterveyttäni, kun on tuloillaan... Mietiskelin tuossa muuten että mulla ei tainnut olla minkäänlaista ovis tuntemusta menneellä kuukaudella, mutta onhan ne voineet jäädä kaiken muun hössötyksenkin alle... Aivan sama. Nyt mulla on vaan talo mielessä...