N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Linneja Tottakai sun täytyy hoitaa itses kuntoon!! Et sä voi kipeenä mihinkään mennä. mikset vois olla poissa ens viikkoon? Kuvittele kuinka pitkään sitten joudut olla sairaslomalla jos meet liian aikaisin töihin ja sitten saat jonkun pahemman jälkitaudin. Ei lääkärit huvikseen sairaslomia määräile... :| Tästä esimerkkinä mun serkku. Sillä oli ihan tavallinen flunssa, vähän kuumetta myös. (viime kesänä tää tapahtunut). No se meni silti kouluun ja eli ihan normaalia elämää. Viikon jälkeen sille tuli yöllä hirveet rintakivut. Sairaalaan vietiin ja sillä oli sydänlihastulehdus hoitamattomasta flunssasta... :( eli älä todellakaan mee mihinkään vaan ota sairasloma vastaan että voit parantua! Pian toi sun keuhkoputkentulehdus onkin keuhkokuume...

lila88 Onneksi olkoon!!!! Tulikos yhtään virhettä?

Onnea, onnea minttu!! :flower:
mäkin oon joskus miettiny, et jos tässä raskaudun ennen häitä, niin sitten vaan maistraattiin! Hääpäivä silti tosin vielä pidetään, kun kerran se kirkko on varattu ni sitä ei varata! :LOL: Siellä sitten siunaaminen ja juhla ihan normaalisti, tällaiset siis haaveet :heart:

onnea minttulii :flower: :flower:

mulla on kp2

pähkäilen miehen kanssa tässä et olisko inseminaatio tässä vai ens kuussa. tulee kummallekin vain niin hiton pienet tilit ku ollaan lomalla oltu. ja puregon maksais sen kela korvauksen jälkeen vähä yli 100e, clomeja ei tarvi ei onneks tarvi ostaa kun on edellisestä yrityksestä jolloin homma tyssäs seuranta ultraan. kummatkin haluais jo vihdoin sen oman käärön, ei olla ihan niin kauan yritetty kuin minttulii86 mutta 34 yritys kiertoo on piiitkä aika vauvakuumeiselle. :ashamed: :attn:

lila88
nii siis mulla oli vaan kirjalliset. maanantaina ois inssi. pitäkee tytöt peukkuja ihan oikeesti. meinaa hieman kakkaa puskee jännytyksessä housuun :/ huh huh. ja kuopiossa ajelen suurimmaks osaks sitten :D :LOL:
virheitä tuli kirjallisissa ihan sikana. 1/3 ja 7/8, eij oo kertaakaan harjotus kokeissa nuin huonosti menny., mut pää asia että ne on nyt käyty!!! en piittaa nuista paljo meni väärin :D

lila88 et oo ainut jolla noita virheitä oli :D Mullakin kirjallisissa oli yhden moan päässä ettei olis menny läpi :LOL: inssi meniki sitten helposti, ku sain sellasen ajattajan joka puhu puhelimeen yli puolet inssiajosta ja tuntu ettei se yhtään seurannu :D välillä huikkas mihin suuntaan :p Tein sellasen moanki mistä olis pitäny mennä hylätyks (ajoin suojatielle vaikka siellä tuli ihmisiä ja auto oli viereiselle kaistalle pysähtyny) mutta inssi mies sanoi vaan että tällä kertaa ei tee siitä mitään merkintää kun muuten meni hyvin ja mä huomasin ite sen moan :LOL: sanoin nimittäin heti siinä että oho, noita olis pitäny väistää :p
Että peukkuja!! :)

linneja typy on perhepäivähoidossa mut nyt ollu kotona. nyt kuume on häipynyt. olen iltatöissä ollut. mut en tiedä pystynkö enskuussa jatkamaan, pitää suunnitella ja saada hoitaja sit tähän jos meinaan jatkaa.

tässä koitan neidon saada untenmaille mut virtaa tuntuu olevan... ehkä telkkua katon sit ku typy on yöunilla ja netissä surffaan jos on mitää netissä.. :(
on nii surkea olo..

karvapallo joo ajattelinkin huilia vk:n lopun, mutta ens viikolla saan kyllä jo luvan olla terve. Uskon että ne mömmöt tosiaan alkaa vaikuttaa parissa päivässä jo aika hyvin kun nytkin on jo hiukan parempi olo, vaikka heräsinkin kun meinasin puklata... :ashamed: ärsyttävää kun yskii niin pirusti että ihan oksu lentää..
Mies raasukin tuli kipeeks... :( Täällä nyt sitten ollaan kaks raihnasta ja yli virkeä, pirteä koira...

lila onnea... :flower: :hug: menikös ihan kerrasta ? :D Sillon kun minä ajoin korttia niin tein mitä kummallisempia virheitä, mutta läpi meni. Naurattaa näin jälkeenpäin, kun sain tehtäväkseni ajaa pysäköintiympyrään (tietysti peruutettuna ruutuun), laittaa kiekon ajan siihen aikaan kun jos nyt jäätäisiin siihen parkkiin. Nooh, minä siinä menin pysäköintiympyrään aivan väärästä suunnasta, peruutin vinosti keskelle ruutua, laitoin kiekon ikkunalle väärinpäin ja väärään aikaan ! Ja .. läpi meni. :LOL: olin ajanut siellä kaupungissa vain 1 kerran jossa inssikin oli ja ikinä en ollut moisesta pysäköintiympyrästä kuullutkaan ! Nooh, mutta nykyään osaan tosiaan laittaa kiekon oikeaan aikaan ja vielä oikein päin ikkunalle... :D

Deviliah se talo kuume iskee yhtä katalasti kun vauvakuumekin... kohta huomaat kulkevasi rautakauppoja ym.. läpi syvissä ajatuksissa uusista keittiön lattiamatoista, saunan lauteista.... ym... :D semmost se o. :saint: eilen kävin vilkuilemassa uusia lattioita ja kaakeleita, muta eipä mieluista oikein löytyny... tai löytyi, muttei mieluista hintaa löytyny... :ashamed:

aurinkoinen äityli :hug: yritäppä nyt jaksaa..

23.8 LAUANTAI

Linneja ....................kp 33/34-54?..............yk12............1.lapsi
Pohojola...................kp 33/28-31.....................yk8...........1.lapsi
onlyer.......................kp 4/28.................alk.11/05...........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 12/32..............yk 4 ?..............2.lapsi
DeviLiah.....................kp 10/35.......................yk3................1.lapsi
Minttulii86.................kp 8/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 25/35.......................yk2...................1.lapsi
Tähtirata....................kp 8/28.....................yk2................1.lapsi
lila88.........................kp 5/28........................yk2...............2.lapsi
Leena86....................kp..23/ ?..........................yk 1.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... /............................yk 1 ?.............?.lapsi

Hukkaan menneet ja TJOTtailijat

Heidsu......................TJOTtailee.....
JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......

Haamuilijat

Plussanneet:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F

lila88
no täällä on kuulemmma nää insinöörit ihnan perseestä tosi nipoja. niillä on ne kriteerit. eli päätin etttä ajan koko inssin 40km/h tai alle ja sit ku oon motarilla nii 80-100km/h kuulemma hiemenki jos menee yli sallitun nii se o hylsy, ja mun kaasu jalka painaa lajin verran et voi olla työtä saada nopeus piettyyn tasasena. huh huh.. ja kalliiks tuloo inssin uusiminen jos ei mee kerrasta läpi.. se o kuulemma n.180?. sisältää auton vuokrat + 2 ajokertaa+ inssi ukon palkat. muistaakseni...

lila no, mutta kunhan et ihan liikaa hermoile inssin aikana, niin eiköhän se hyvin mee.. ;) sellanen normi hermostuneisuus on sallittua.. :D

Täällä: En ole nyt ihan varma mitä mun kroppani meinaa tällähetkellä.. Eilen illalal kun kävin veskissä paperiin tuli ihan mini mini mini vaal.punanen piskuinen läiskä, joten ajattelin menkkojen alkavan yöllä tai aamulla, mutta äsken käydessäni veskissä oli taas ihan mini mini mini vaal.punanen piste paperissa, joten yrittääkö täti nyt puskea kylään, vai täh ? :eek: jos aikookin niin tekis sen sitten jo, ettei ens viikonloppuna tarvi olla paikalla kun niitä ristiäisiäkin on.... tai jos ei tulisikaan... :whistle: se oiskin ihme, koska tässä kuussa ei olla pupuiltu paljon yhtään.
Niin juu ja sitten... Hain tänään jotain ihmeellistä antibioottia, siinä oli vaan 7 nippula nappulaa, ja kuulemma suht vahvoja on... lääkäri neuvoi eilen ottamaan ensimmäisenä päivänä 2 kerrallaan ja muuten jatkamaan yhden nappulan voimin laatta loppuun. lääkettä ei saa ottaa tyhjään mahaan, eikä maidon kanssa eikä ruokailun jälkeen ja ja ja..Otin sitten kaupunkiin mennessäni sen pari kappaletta ja yhtäkkiä tuli paha olo. Hiukan mahassa teki pahaa, mutta ei ihan kamalasti. Ihmettelin tosiaan oloani kun koskaan ikinä milloinkaan ei ennen ole tullut pahaa oloa mistään biooteista tai muista. Mies oli onneks mukana, kun yhtäkkiä liikenne ympyrän keskellä oli pakko vetää väärästä risteyksestä ja äkkiä auto pysäyksiin ja pihalle. Siinä oli ohi ajavilla kattelemista kun kuski alko puklaamaan keskellä tietä, kesken ajon..Noh kyllä se siitä sitten ohi meni kun kotiin asti pääsin, mutta oli se vähän noloakin, alkaa nyt keskellä kaupunkia puklimaan ja liiennettä sen takia häirimään... :ashamed: :snotty: jahas, tulipas oikein kunnolla itseäni nyt.
Mitäs muille ? :D

lila88
Alkuperäinen kirjoittaja Linneja:
lila no, mutta kunhan et ihan liikaa hermoile inssin aikana, niin eiköhän se hyvin mee.. ;) sellanen normi hermostuneisuus on sallittua.. :D

Täällä: En ole nyt ihan varma mitä mun kroppani meinaa tällähetkellä.. Eilen illalal kun kävin veskissä paperiin tuli ihan mini mini mini vaal.punanen piskuinen läiskä, joten ajattelin menkkojen alkavan yöllä tai aamulla, mutta äsken käydessäni veskissä oli taas ihan mini mini mini vaal.punanen piste paperissa, joten yrittääkö täti nyt puskea kylään, vai täh ? :eek: jos aikookin niin tekis sen sitten jo, ettei ens viikonloppuna tarvi olla paikalla kun niitä ristiäisiäkin on.... tai jos ei tulisikaan... :whistle: se oiskin ihme, koska tässä kuussa ei olla pupuiltu paljon yhtään.
Niin juu ja sitten... Hain tänään jotain ihmeellistä antibioottia, siinä oli vaan 7 nippula nappulaa, ja kuulemma suht vahvoja on... lääkäri neuvoi eilen ottamaan ensimmäisenä päivänä 2 kerrallaan ja muuten jatkamaan yhden nappulan voimin laatta loppuun. lääkettä ei saa ottaa tyhjään mahaan, eikä maidon kanssa eikä ruokailun jälkeen ja ja ja..Otin sitten kaupunkiin mennessäni sen pari kappaletta ja yhtäkkiä tuli paha olo. Hiukan mahassa teki pahaa, mutta ei ihan kamalasti. Ihmettelin tosiaan oloani kun koskaan ikinä milloinkaan ei ennen ole tullut pahaa oloa mistään biooteista tai muista. Mies oli onneks mukana, kun yhtäkkiä liikenne ympyrän keskellä oli pakko vetää väärästä risteyksestä ja äkkiä auto pysäyksiin ja pihalle. Siinä oli ohi ajavilla kattelemista kun kuski alko puklaamaan keskellä tietä, kesken ajon..Noh kyllä se siitä sitten ohi meni kun kotiin asti pääsin, mutta oli se vähän noloakin, alkaa nyt keskellä kaupunkia puklimaan ja liiennettä sen takia häirimään... :ashamed: :snotty: jahas, tulipas oikein kunnolla itseäni nyt.
Mitäs muille ? :D

oisko tiputtelu vuotoa, josko enteilis raskautta?

lila no ei ollut mukava pitseeria ollenskaan... :hug: mä sanoisin seuraavalla kerralla kyllä jo suorat sanat tai vaikken enää tilaisikaan koskaan niin silti sanoisin... paitsi jos se on joku oikein hoono soomi niin antaa olla. Ärsyttävää alkaa väntää sellasen kans sitten...

Sitä mä vähän itekkin mietein, mutta en oikein ääneen uskaltanut sanoo... viime yönä oli maha tosi kipee ja ajattelin menkkojen alkavan nyt yöllä, mutta ei vieläkään.. ei aamullakaan...

lila88 hyvin se inssi menee. ihan varmasti. koita ajaa niin kuin autokoulu open kanssaki. Tsemppiä!!!

Itestä: Tällä viikolla on edelleen jatkunu tuntemukset. Tissit on siis edelleen arat ja alku viikost oli niin huono olo parin iltan ja pääsi pieni puklauskin. Muuten on sit ollu maha muuten löysällä. Jos nää tuntemukset on vaa ehkäsyn pois jättämisestä ni petyn kyl tosi pahasti. Odotan nii paljon plussaa. Odotan kyl ehkä vähän turhan paljon ottaen huomioon että meil on menossa vasta yk 1. Mun perheessä on kyl ollu vikana saada ekasta yrityksestä plussa. Siskolla ja äitillä on molemmilla tullu musta kaikki ekasta yrityksestä. Toisaalt voi nää oireet johtuu kun maanantai alkaa koulu. Jännittää kun eka vuosi alkaa. Koulussa olosta on jo aikaa vähäsen. Mietin et miten sitä sit osaa men oikeeseen paikkaa ja osaako/muistaako mitään koulu asioita. No nyt syömään jotai kun muuten tulee paha olo. Nii joo seki oire on tullu...oon ennen jättäny aamupalan syömättä ja ekan kerran syöny sit vast tos yhen jälkee ja sit seuraavaks vast illal. Nyt pitää syödä aamul, puolen päivän aikaa, kolmen neljän aikaa ja sit viel illal yhden kerran tai kahdesti, koska muuten tulee tosi huono/paha olo (oksettava). Meen syömään ja herättelee miestä sohvalta. :heart:

Heippa! Voikos liittyä joukkoon? Täytän kohta 24 vuotta ja avomies 25. Esikoistyttö täyttää marraskuussa 2v. Toisesta siis haaveillaan ja yritys olis tarkoitus alottaa ens kierrosta. Pillerit lopetin kuukaus sitte ja nyt siis ekoja luomu menkkoja ootellaan =) Vuoden päästä olis tarkotus valmistua sairaanhoitajaksi ja sen jälkee sit oliski kiva jäädä heti äippälomalle :D Mut saa nyt nähä kauan menee. Nyt täs kierros ollaa käytetty kortsua, mut vähä sen käyttö on kyl lipsunu, joten pien mahollisuus vois olla et täski kierrossa ois tärpänny, mut epäilen kyl vahvast.. Mut enskierrosta alkaa sit varsinainen yritys ;)

lila yritän olla ihan jalat maassa, mutta nyt taas menee yli tämän ajatuskierron kanssa...
Mun muistaakseni ainakin inssin uusinta ois maksanu joku hmm.. 50-60e plus sitten ne tarvittavat ajotunnit, jos inssi mies niin päättää. Sehän ne ajo uusinnat sitten virheitten perusteella antaa, jos sulle edes antaa mitään, kun ihan varmasti sulla on hyvät edellytykset päästä inssi läpi.
Mäkin pääsin kummatkin kerrasta, joten uskon myös suhun. :D

Karvapallo no sitä mä hiukan mietin niistä biooteista ja soitinkin tk.seen kun olin puklannut ja ne sano että siitä voi tosiaan huono olo tulla, mutta kokeile niinkus tänään ottaa aamulla yks ja illalla se toinen ja nyt aamulla otin yhden ja ei sen kummempaa oloa kyllä tullut yhdestä... Pelottaa vaan senkin puolesta kun siinä ohje lappusessa luki että älä missään nimessä käytä kys. lääkettä jos imetät tai olet raskaana. juuu'un. En sitten kehdanuut vaan siellä lääkärissä edes sanoa mitään raskaus asiaan liittyen kun lääkäri jo itsessään oli hiukan inhottava.

Yhtään en tiedä koska testaisin tai testaanko edes.. jos ihan vaan odottelis, taas siihen asti kunnes alkaa menkat. Niinhän kävi joskus ennenkin kun kp.t meni tuonne 57.. jossain 30 kp:n kohdilla oli pientä, ihan pientä vuodon tapaista mutta menkkoja ei kuulunut ja sitten kp.57 täti kurvasi hyvinkin ärhäkkänä kylään, joten ehkäpä sama toistuu... :ashamed:

Leena kuulostaapa oireet hyviltä... ;) koskas testailet ? Mitäs koulua sie käyt ? Mitäs vielä kysyis ? Pommitetaan nyt oikein urakalla ... :D

Minttu84 tervetulloo vaan.. :wave: Laitetaanko sinutkin listaamme... ? Täytyy nyt olla tarkkana ettei mene mintut sekasin... =)

Meirän porukka kasvaa nyt huimaa vauhtia... jipii ! :LOL:

24.8 SUNNUNTAI

Linneja ....................kp 34/34-54?..............yk12............1.lapsi
onlyer.......................kp 5/28.................alk.11/05...........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 13/32..............yk 4 ?..............2.lapsi
DeviLiah.....................kp 11/35.......................yk3................1.lapsi
Minttu-Marianne........kp 9/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 26/35.......................yk2...................1.lapsi
Tähtirata....................kp 9/28.....................yk2................1.lapsi
lila88.........................kp 6/28........................yk2...............2.lapsi
Leena86....................kp..24/ ?..........................yk 1.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... /............................yk 1 ?.............?.lapsi
Minttu84.....................kp.../...............................yk1..........2.lapsi

Hukkaan menneet ja TJOTtailijat

Heidsu......................TJOTtailee.....
Pohojola...................TJOTtailee.....yk9...........1.lapsi
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......

Haamuilijat

Plussanneet:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
JJ-t

lila88
linneja oikeesti se maksaa täällä ton reippasti reilut 100? täällä ne määrää niitä tunteja ajettavaks ja pittää vuokrata auto ja maksaa palkkaa |O |O erittäin naurettavaa.

täytyy vaan uskoo ilmeisesti ihteesä että HYVIN SE MENEE!!! :) :)
aah tänään ois sauna ilta koko perheen voimin :) ihanaa :heart: huomenna ois viiminen päivä ukolla lomaa ja maanantaina se arki sit palaa, johan tätä lomaan onkii mennyt 3 viikkoa :D sitten sitä tytyn kanssa mietitään päivät että mittee tehtäs, noh onneks perjantai aamupäivät pelastaa avojnpäiväkoti jonne mennään leikkimään :) ja josko sen kortin saisin niin pääsee jonnekkii leikki puistoihin käymään. Mies osti tänään 100? toyota carinan että pääsee hoitamaan työ matkat sillä ja mulle sit jää skoda :heart:

Yhteistyössä