N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Tervetuloa uusille :) Mulla on ollu kaapissa valmiina testi jo viikon verran ja pohdiskelen, että koska uskaltais sen käyttää B) Jännää niin kauhusti ja luulenpa pettyväni tulokseen.. *huoh* Kiertokin on varmaan pillereiden jäljestä aivan sekaisin.. Nyt ois kp 29/28 vanhan kierron mukaan.. Jos sunnuntaina tekis testin (kun vaan mieli malttaisi odottaa :) )

Töihin tarttis suunnata..

Päivän jatkoja :flower:
 
Hellou kaikille! Terveiset Tallinnasta! Ajeltiin ympäri Tallinnaa, välillä Pärnussa ja ties missä. Nyt on kaapit täynnä tupakkaa, olutta, lonkeroa, siideriä, shamppanjaa ja silleen :D
Kerrankin tuli ostettua vain vähän karkkia. Ihanaa!!
Ja pakko lähteä taas 3kk sisällä kerran ellei kaks kertaa uudelleen kun saatiin 5 päiväristeily lahjakorttia.
Mies on ollut laivakokkina Eckerön Nordlandialla ja Viking Mariellalla, mutta nyt ollaan käyty tosiaan Nordlandialla useasti ja siellä on yks nimeltä mainitsematon mies töissä joka muistaa mun miehen, tänään just kysyi että meinaatko tulla takas merille mutta mies sitten tokas että ei usko että aikoo takas laivakokin hommiin koska on nykyään rakennusalan yrittäjä ja kotona on mukava olla edes yöt! :heart:
Mutta silti saatiin joka ostosta henkilökunta alennukset. Laskettiin kuiteista että n.100e oli kaikki alennukset, se on paljon vaikkei kuuluisi saada yhtään!

Eilen siis keskiviikkona mulla oli polttarit.
Pääsin ammattilaisen käsiin; jalka ja käsihoidot sain. Ai jai kun jalat on pehmeet kun vauvan peppu, ja kädet ja kynnet täydelliset! :LOL:
Sitten piti lähteä hopealinja vai mikä se hämeenlinnassa oleva ravintolalaiva niin kumminkin sillä risteilemään Tampereelle ja takas. Loput illasta me kierreltiin baareja ja juotiin ja naurettiin mahat kipeeksi. Oltiin 14h liikenteessä joista 2h oli hoidossa . :heart: :D
Olin tosi tyytyväinen etteivät järjestäneet mitä suurempaa koska en missään nimessä halunnut, mutta tytöt ei antanut periksi! :LOL:

Nyt alkaa jo jännittämään 20päivän maistraatti ja tietenkin 23päivä juhlat ja siunaus.. Jaiks!

Ja mikä on nyt sitten ihaninta! Aah mä oon niiiin niiiiin onnellinen siitä että mies on hankkinut meille ihanan miehen joka on stand up koomikko niin meille illaksi viihdyttämään.
Sanoin alkuviikosta vai oliko sunnuntai ilta että olis kiva jos sais esim Krissen viihdyttäjäksi mutta Krissellä oli menoa, joten saimme toisen tilalle ja hänestä tykkään kanssa! Sanotaan vain että on Arimo ;) :saint: Voi olla että tulee vielä ilotulitus, tosin se maksaa 1000e :eek: Siinä saisi taivaalle meidän nimet ja väliin sydämen yms yms!

Saatiin ostettua miehelle v.pun. kauluspaita ja minun puvun värinen kravatti. Kravatin löytyminen oli todella onnea ja vahinko!! Onneksi.. B)


Kovasti tahtoisin täälläkin käydä mutta kun kiireet vie kaiken ajan. Näin yöllä olis aikaa, mutta täytyyhän sitä nukkuakin.. Plaah!

Tervetuloa uusille ja onnea matkaan!!! :hug: :heart:


Linneja murutus Ole kärsivällinen taloesittelyissä ja kannattaa ottaa huomioon että talon arvo nousee. Pienellä remontilla saa aikaan suurta ja omanlaista. Tiedän että mistään ei mistään löydy juuri täydellistä taloa teidän makuun ellei se ole teille rakennettu ;) Joten kaikki asiat mietintä myssyyn. Meillä sekä rivarissa että tässä omakotitalossa on arvo noussut vähintään 12tonnia ensimmäisen vuoden aikana, vaikkakin remonttiin on kulunut maks 1000-1500e! Noh toki meillä miehen firman puolesta on kaikki rakennus työkalut ja k-raudan ja rtv:n yritysalennukset eli alv:t on poissa mutta silti!

Onnea kumminkin talon etsimiseen. Ei saa olla liian kranttu ;)

Meillähän ei ostettaessa tässä ollut tai siis on edelleen vain 2h+k+sähkösauna+puusauna, autotallia ja varastoa yms mutta nyt keväällä tulee laajennus ja laajennus on n100-120neliötä!
Toki meillä on isohko tontti, 2500neliöö, niin on tilaa ja rakennusoikeutta on hurjasti.

Tahtoo :hug: :hug: :hug: :hug: !!!! :LOL:
 
No niin, nyt ollaan hengessä taas. Talo kaupat meni mönkään, mutta uusi löytyi jo ! :D ollaan melkein joka päivä hypitty näytöiltä toisille ja toistapäivänä löydettiin niin ihana talo että enää ei harmita yhtään ettei ensimmäistä saatukkaan. Tää kolahti meille molemmille samantien ja tilaa on yllin kyllin jälkikasvuille.. olkoot sitten lapsia, koiria tai kanoja, mutta tilaa on. Ja erillinen talviasuttava rakennus vielä pihassa, josta löytyy myös jonkinlainen "yksiö" jos niin ahtaaks käy... =) Eilen tehtiin tarjous, mutta jotenkin taas alkoi tuntua siltä ettei me tätä saada. Oli aivan liian unelma ollakseen meidän. Maanantaina ratkeaa kuinka käy.. arvatkaas saanko nukutuksi koko viikonloppuna kun jo viime yö meni haaveillessa... :heart:
Olen onnistunut jyräämään vauvakuumeen tämän talo rojektin alle oikeinkin hyvin, ettei siis tule mietittyä koko asiaa läheskään niin paljon kuin ennen, mutta se on verottanut myös tuota pupuilu puolta aikas lailla... :|
Murheena vauvakuumeen kanssa on melkeinpä ollutkin vaan tämä palsta... mahdatteko unohtaa mut kohta jos tällä tavalla katoilen... :ashamed: yritän pysyä nyt mukana kun vaan saatais tää jännitys jo pois.... B)

Jahas. Tervetuloa kaikki uudet ! Ja mintun uudelle nimimerkillekin tervetuloa... :LOL: Päivittelen nyt listaa... laitetaanko uusia listoille ? Ja vieläkin, jos minä merkkailen kamalan paljon väärin enkä korjaa virheitäni, niin saatte toki myös itse listaa ajaa eteenpäin... =) Yritän parhaani, mutta tyhmä kun on niin minkäs voi...

garpalo sun tosiaan on ostettava hajustamattomia aineita, jos noin paljon jo öklöttää.. yritä nyt kuitenkin edes hiukan nauttia... ja kohta se olo menee hus pois. Sitten saat luvan kanssa ottaa rennosti ja vaan olla... :D :hug: Kiitos talo vinkistä.... Näytin heti miehelle, mutta tää nyt kiikarissa oleva on niin ihana että kaikki linnatkin kalpenee sen rinnalla...:LOL:

Heidsu eiköhän se siitä sitten. Varmasti myöhemmin kohta olet... :hug: :heart:

Deviliah niin mikäs nyt sitten on tilanne ?
Elä käytä sellasia yli vaikeita kasetti testejä.. mullekin on käynyt noin krran jos toisenkin.. tyhjennän koko tipetin ja siinä se. Olen alkanut ostella testeinä niitä tavallisia puikko systeemejä.. mitä ne nyt ihan virallisilta nimiltään on.... jotain kuitenkin.. puikko, keppi, tikku juttuja...:D

aurinkoinen äityli mahatautia tosiaan on liikkellä... muakin eilen hiukan kuvotti ja maha oli sekasin, mutta se voi kyllä johtua jostain muustakin kun mahataudista... Jännitin varmaan tai jotain.... :snotty:
 

16.8 LAUANTAI

Linneja ....................kp 26/34-54?..............yk12............1.lapsi
Pohojola...................kp 26/28-31.....................yk8...........1.lapsi
onlyer.......................kp 24/28.................alk.11/05...........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 5/32..............yk 4 ?..............2.lapsi
DeviLiah.....................kp 3/35.......................yk3................1.lapsi
Minttulii86.................kp 28/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 18/35.......................yk2...................1.lapsi
Tähtirata....................kp 31/28.....................yk1................1.lapsi
lila88.........................kp 24/28........................yk1...............2.lapsi
Leena86....................kp..16/ ?..........................yk 1.......1.lapsi
Nuhainen...................kp... /............................yk 1 ?.............?.lapsi



Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Heidsu......................TJOTtailee.....
JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......



Haamuilijat


Plussanneet:


Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F
 
Niin ja minttu, hyvä että oli hyvät polttarit ja mukavat reissut... ihan unohrin niistä kirjottaa vaikka ajattelinkin asiaa... :D Toiks mullekin tuliaisia ? :D maanantaina voi olla että nostetaan isot maljat... ;) tai sitten ei.... :snotty: Minkäslaisiin hoitoihin pääsit ? :whistle:
 
Linneja Joo jos sulle kelpaa vaikka breezerit ja smirnoffit ja snören nauhat yms? :whistle: Sun täytyy tulla hakemaan! :saint:
Käsi ja jalkahoidoissa olin! Kantapäät on yhtä pehemät kuin vauvan pylly! :LOL:
Mulla oli niin pahat kovettumat kun en oo ehtinyt mukamas hoitaa..
Ensimmäistä kertaa tosiaan kävi kauneushoitolassa ja nyt jäin koukkuun.
Uusi aika ensi kuussa :D

Voi että ihanaa. Toivottavasti jokin "unelmien" talo olisi kohta teidän.
Mä voin tulla kilistelemään sitten kanssa!

Heidsu Kuuluisa roskishaamu. Ei kannata katsella testiajan jälkeen, tiedän vaikeaa on. Kyllä se kaks viivaa vielä tulee! ( vaikkakin sitä toivoo kaikille tässä pinossa plussia!! )
Itse en ole edes jaksanut niinkään paneutua tähän vauvan tekohommaan sitten maaliskuun jälkeen kun olin käsileikkauksessa ja jouduttiin pitää 3kk breikki.. siis vauvakuumetta ilmassa mutta ovulaatiotestejä enkä raskaustestejä ole käyttänyt n/alle 5kuukauteen! Siis mikä stressitön puolivuotta meillä on ollut.. :D Tosin ei ole raskauskaan alkanut! :|

Onko mulla tosiaan noin pitkällä jo päivät.. Kohtahan sitä saa alkaa varautumaan tädin tuloon.
Ei kyllä mitään merkkejä ilmassa mikä on outoa. Mutta en herättele omia toiveita. Vaikkakin miehen kanssa mietittiin että toisaalta olis se kauheeta jos hääpäivänä en joisikaan mitään, tosin en juo muutenkaan.. :LOL: Mutta taas ajatus perheenlisäyksestä on aivan valloittavaa!!

Mieskin lähti koirien kanssa vkonlopuksi veljensä mökille laittaa kattotuoleja ym ja minä yksin! JEE!! =) saa rauhassa siivota kaikki paikat taas putipuhtaaksi. Ja huoletta saa siivota kaapit ilman että joku sanoo eikö tota muka tarvita.. :LOL:

Nyt kauppaan ja tekemään jotain iltapalaa..
:wave: :saint:
 
Tässä olisi nää mun tiedot...eli nyt on kp16/? ja ensimmäinen yrityskerta ja 1.lapsi toiveissa.

Huomasin eilen illalla että tissit oli tosi arat. Heti tietenkin heräsi toiveita. Mies yrittää hillitä mua, että taas vaan kuvittelen oireet. Mut ihan varmaa on ainakin se että tissit on arat ja maha sekasin sekä pieniä alavatsa kipuja. Toivottavasti ei oo mitään ns. haamu oireita. Koulu kylläkin alkaa pian ja ensimmäinen vuosi siellä että voi olla jotenkin hormoonit sekasin. Nii ja tietty eka kuukausi ilman ehkäisyä. Toivon silti plussaa niin paljon. Onko muuten ehdotuksia että millon kannattaa tehdä eka raskaustesti? Oon tosiaan ekaa kuukautta ilman ehkäsyä ja en osaa odottaa tädin tuloakaan mitenkään. Oisko se sit tuo kp28/28 ku tulee vai? Tiedän kyl niin ku muuten millo se tehdään ja oon tehnykki just viime kuussa mut sillon oli viel ehkäisy käytös ja tiesin tarkkaan millo alkaa jos alkaa.

Ihanaa ku tänne voi tulla lukea tekstejä ja kirjotella, mitä ajattelee ku kotona toi mies ei jaksa kuunnella ja ei olla kenellekkää kerrottu että yritetään saada meille lapsi maailmaan. :hug:
 
heidsu :hug: mutta onneks kuitenkin alkoi joskus... tarkotan siis sitä että ehkä piinaavinta on olla jotain kp 57 paikkeilla kun mitään ei näy eikä kuulu ja koko ajan on toiveet niin korkealla.. ja sitten se tapahtuu... täti tulee... mielummin ainakin itse pidän edes jollain tavalla "säännöllisistä" kuin näistä tiedä milloin alkaa kierroista... ens kierrossa sitten toivottavasti käypi tärppi.. :heart:

minttu mulle käy noista ihan mikä vaan, mutta niitä naruja en halua... :x olen joskus pikku likkana meinannu tukehtua moiseen nartsaan, joten ne saat ihan yksiksesi syödä... :D Tulet kyllä, mun ihanaan puutarhaani.... :LOL: Jos saadaankin tai saatais se talo niin meidän on kutsuttava kaikki vieraat ja sukulaiset käynnille heti ensimmäisen vuoden aikana, kun siellä se puutarha on siis ihan puutarha... ajateltiin niin että ei me ehdittäis siinä asustaa kun se vuosi korkeintaan kun alkais nuo viidakon merkit olemaan jo aika selkeät.... meinasin kyllä että miehestä voi tulla sittenkin jokin viherpiiperö ilmiö esiin kun taas kesä alkaa... mutta noooh, tuskinpa vaan.. ja mä taas en yksinkertasesti saa vain kukkia tai mitään muitakaan istutuksia pysymään hengissä vaikka kuinka jakaisin rakkauttani... :ashamed:

leena niiih, se on aina hiukan vaikee ja yksilöllinen juttu... riippuu kuinka himo testaaja olet... :LOL: minä kun rupean testailemaan aina "oireiden" tultua esiin, niin siitäkös se riemu alkaa.... mutta toiset ne jaksaa odottaa... sitten kaiketi kun susta siltä tuntuu... ;)
Tää on ihana paikka purkaa itseään ja olla jollain tapaa osana muidenkin elämää...:D Tai mulle ainakin paikalta on löytynyt ihan muutama sydämeen painunut nimimerkki, vaikken koskaan niin ois netistä aatellut... Yhtään en tiedä millasia neniä ja silmiä siellä naputtelee, mutta sen tiedän, että ihania heidän on pakko olla ja että meitä yhdistää moni asia...B)

Mies se kuorsaa tossa mun viekussani niin tyytyväisenä ja hikisenä.... jaah, jos itekkin menis suihkun kautta peiton alle lueskelemaan psykiatriaa.... |O |O Hyvää yötä typsykät !
 
Päivää päivää.. Mitäs kuulusteleepi kaikille ?
Täällä on hieman tylsää... pitäis koota uus ruokaryhmä kasaan mutta nyt väsyttää.. Mies meni korjaamaan automobiilea... |O
Eilen illalla tuli joku ihme kouristus kramppi oikealle puolelle ala mahaan. Aikansa kun kramppaili niin se oli jo koko maha... ihmeellinen juttu oli kyllä.. Kyllähän mun mahani ainakin, temppuilee ja kramppailee melkein joka päivä jotenkin, mutta eilinen oli niin ihmeellinen ja outo... :( Nooh, toiveet ei silti ole kovin korkealla... tai ainahan ne edes hiukan nousee loppua kohden, mutta kun tiedän sen kuitenkin etten ole... :ashamed:
Jaaaah, jospa alkasin kokoomaan nyt sitä ruokaryhmää.... :snotty:
 
linneja Juu yritys kierto 4 on päällä joten joten toivotaan pian tärppää kun mies lähtee skotteihin etten pitkää aikaan saa! :( mut nyt mies ollu nii ihana, syömäs meksikkolaises ja huomenna shoppailemaan.

on vielä ma ja ti vapaata! Ihanaa mut tosi kiireinen syksy tulee olemaan ja vähä jo hirvittää kuinka pärjään yksinäni. toivon et pärjään hyvin. miehen pitänee ostaa miniläppäri ja joku netti siihen joka toimis ulkomailla nii voi mesen välityksellä vaihdella kuulumisia.

mut hyvät vlopun jatkot teille!
 
Leena86 Mulla sama tilanne, eli pillerit lopetin kesäkuun lopussa. Mulla viime kierrossa (eli siis ekassa kierrossa ilman pillereitä ) oli ihan selkeitä oireita et olis raskaana (tai ainaki mun mielestä :D ) ja tein testin kun kiertopäivä oli 31/28 eli mä oletin kierron pysyvän samana ku pillereiden aikaankin. Nega oli ja lopulta menkatkin alkoi kp 35. Ja päättelin että toivoin vaan niin kovasti raskautta että nuo "oireet" tuli sen takia. Ehkä sitä kuulosteli omia tuntemuksiaan vaan tosi tarkasti ja normaalit hormoonitasapainon palautumiseen kuuluvat asiat tuntui heti raskaudelta :)
Mutta toinen kierto mulla nyt menossa ja katsotaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään :xmas:

Toivotaan kuitenkin että sulla noi oireet pitäis paikkansa eikä menis niinku mulla! :flower: :xmas: =)
 
*huoh* Täti tuli eilen ammulla :'( nyt kp2/31. En kumminka niin pettyny ole kun aluksi ajattelin! Nyt innolla vaan seuraavaan kiertoon!! Toivotaan parasta!! :heart:

Mulla oli kans moneen kertaan "raskauden oireita", kun toivoin sitä niin kovasti.. Ilmeisesti tämä vauvakuume aiheuttaa myös luulotautia :LOL:

 
Karvapallo Eli mies voikin olla oikeessa. Viime kuussa kun jännättii (siis ehkäsyn kanssa) niin luulin tosiaan oireista et olen raskaana. Petyin niin pahasti että nyt ei haluu oikeen toivoa vaikka salaa toivoo enemmän kun mitään. :) Miettisin tossa kun ajelin kotiin että millon uskaltaisin hakea testin ja tehdä sen ku oon niin malttamaton. Haluisin vaan tietää jo nyt vastauksen. Varsinkin kun oireet ei oo lähtenyt minnekkään. Hyvä kyl kuulla kokemuksia täst samast tilanteesta. :hug:

Toivotaan että teillä tärppäisi tässä kuussa! :heart: :)
 
lila88
Heipprallaa!! :flower:
Nyt on siskon häät juhlittu ja mukavaa oli, hieman join boolia bileissä, ja taas, taas sama kun aika ennekin, stoppi tuli jo alkuillasta, eij sit uponnu eij mikään, minkään näköstä hiprakkaakaan eij tullu :D Ehkä ihan hyvä vaan. huomenna pitää viedä siskon puku pesulaan ja vanne matkahuoltoon :) Sisko oli niiin taivaallisen kaunis häissään että huh huh. He lähtee jo huomenna hää matkalle, kiertäävät 3 viikkoo eurooppaa :heart: Minä pääsen kastelu hommiin ja postilaatikon tyhjennykseen :D
Hirmu kutina ois jo tehä testi, mut esikonki aikaan ootin niiin kauan että menkat oli 3 päivää myöhässä, et täytynee tehhä joskus ensviikonloppuna testi jos keskiviikkona tai torstaina eij menkat ala. :heart:



http://irc-galleria.net/view.php?nick=^j3nn|&image_id=87908339
Tuossa hieman kuvaa puvusta. aivan uskomattoman hieno!
 

Yhteistyössä