N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

lila88 Noi kiertopäivät alkaa menemään siitä kun sun menkat alkoi, eli jos sun menkat kestäis vaikka 5päivää ja sulla tänään loppuis menkat niin sulla olis nyt menossa kiertopäivä 5/28 siis mikäli sulla kuukautiskierto on ton 28päivää yleensä. Eli aina rupeet laskemaan mikä on kiertopäivä, siitä päivästä ku sun menkat alkoi.

teksi mieli oikein kirota ! :kieh:
Kävin just retuuttamassa soneran miehiä sonera pisteellä cittarissa. Jos joku oli näkemässä ja häpeemässä mun kanssa niin kiitos.
Meinas melkein kutsua vartijan kun hullu ämmä kertoi miten ihan oikeasti puhelimet ja liitymät myydään. Oli todella pahoillaan, mutta kuitenkin se virnhe naamalla jatkui niin kauan kunnes käskin tunkee hymynsä sinne.... itseensä ja todella syvälle.
Odottelen keskiviikkoon asti että mitä he oikein siellä eteeni keksivät ja jos ei kuulu keskiviikkonakaan mitään niin en edes tiedä mitä teen. Pitäiskös vaan ihan yrittää räjäyttää pelkät myyjät, vai ottaa riski ja räjäyttää koko piste.

Nyt ei oel sen enempiä aikaa kertoa mitä on tapahtunut ja miksi, kun TAAS yksi ystäväni erosi pitkä aikaisesta poikaystävästään ja aikooo nyt tulla meille. :ashamed: En millään voinut kieltäytyä kun toinen pyys....
Palaillaaaaaaan !

ai juu, tuleva kummilapsenikin meni tänään syntymään.. siis ei ole vielä pihalle asti päässyt mutta syntymäksi on tänään !!! :heart: :heart:

lila88
hmmm.. no mulla alko menka 24.7 ja mulla on kierto 28 päivää.. eli? kertokee tietävämmät :D mie teille kerron kun on menkat alkaneet niin työ sit varmaan osaatte mullekkii kertoo :Deiks jeah ;) :p

lila88
kiitosta :) juu kyll se jakeluun mnee ku rautalangasta vääntää :p:D tällä on nytten näitä plussannaita niin onko ollu yriystä kauan? ja kui äkkii tärppäs ehkäsyn jälkeen. mie lopetin pillerit 20 päivä ja eli kesken kuuta.. pillereitä jäi liuskaan 4.

esikoistatehdessä lopetettiin kanssa pillerit keskenkaiken, tuli menkat, mutta sitten en muista tärppäskö vai tuliko viel yhdet, mut kuitenkii aikas nopeeta :)

Lila meillä tais olla yk 5 tai jotain sinnepäin. tammikuussa jätin renkaan pois ja nyt ois sit juhannusvauva tulossa :LOL: mä vielä juhannuksena sanoin miehelle et lähetään kotiin tekeen juhannusvauvaa, ja meille tuli kinaa siitä et onko juhannusvauva sillon jos tulee juhannuksena vai pistetty alulle juhannuksena.. :D Mä oon sitä mieltä et meille tulee jussivauva kun laitettu alulle jussina! :saint: :LOL:

mä teen testin huomenna ku oli tänää toosi etova olo heti heräs epäilys et olenko mä. mut en tiedä. mutta miun pitää lähtee kotona käymään mutkan sit lähtee vielä illaks töihin.
pitää jaksaa tää ilta sit vielä huomenna pitkä päivä sit kohta onki perjantai. ihanaa vloppu vapaana!

hyvää päivän jatkoa! :wave:

Deviliah odotus on niin odotusta. Huoh. Ekaks odottaa et saa sen plussan testiin. Sit odottaa et se varmistetaan neuvolassa /terkkarilla. Sit odottaa ekaa lääkärinkäyntii, sitten ekaa ultraa, tokaa ultraa, neuvolaa, lääkäriä, ultraa, neuvolaa, lääkäriä ja sitten vasta joskus sitä vauvaa. Odottavan aika on todellakin pitkä :LOL:

Mutta meillä menee nyt ihan ok, vähän huonompi olo on taas ollut noin viikon verran. koko ajan pitää syödä, siis ihan koko ajan. Hapankorppu ja tuc-keksit ja piimä on sellasii mitä menee aina tunnin välein. Olin suunnitellut että rupean kohottamaan kuntoa vielä kun ehtii ja jaksaa, mutta eihän mun tän oloni kanssa tuu lähdettyä edes koiran kanssa ulos! Pelkää et vähänkin ku tiukempi tilanne ni oksennus tulis. |O mut nyt mä en sentään oksenna koko aikaa :D
Maha on jo kasvanut, mutta kun mä oon niin nälkäkuollut orava muutenkin niin eihän se miltään raskausmahalta näytä :LOL: näyttää vaan et mä oon lihonnut kilon :D

Just joku päivä mietein et oon mä hullu, siis ihan todella tyhmä.. Opinnot alkaa vasta syksyllä, ja mä haluan tietentahtoen tähän hässäkkään vauvan! Sit piti ottaa toinen koira vielä vaikka tiedettiin et se vauva voi tulla koska tahansa. Ihan oikein tarkoituksella lykkään itteni tilanteeseen jossa on mahdollisimman paljon vaivaa. Onneksi nuo koirat on pieniä, ne on helppo laittaa vauvan rattaisiin ja vauva kainaloon :LOL: :saint:

Hejjpå dej.
Täällä yksi tulikärpänen.. haluisko joku vuokrata esim. katovaloksi ? :ashamed: Menin sitten ja paloin totaalisen lahjakkaasti tän ja eilisen päivän aikana.
Mukavat on oltavat kun naamakin on ... on mitä on... ajattelin iskeä jogurttia naamaani.. kuulemma auttaa jtn...
Mie stulee huomenna kotiin ihan jäädäkseen....:) Hiukan jännittää... :LOL: Ajattelin alkaa nyt näin ihan ihmsiten aikoihin siivoilemaan vielä....
Palailen siis paremmin taas illemalla... :D Nyt on riennettävä meinaten jos inspiraatio tulee niin.... menoks !!!!!

No niin , olenpas ollut ahkera.
Hiukankos väsyttääkin jo, vaikka kello on vasta tosi vähän.

garpalo ainahan se odottavan aika pitkältä' tuntuu, oli asia mikä vaan... mutta yritä jaksaa olojes kanssa nyt.. eiköhän se tästä lähde helpottamaan.. :hug:

aurinkoinen äityli no niin , pidetäänpä peukut pystyssä.... :D Ja sitten heti tänne kertomaan kuinka kävi....

ja kohta käyn listan kimppuun..... ;)

1.8 PERJANTAI

Linneja ....................kp 11/34-54?..............yk12............1.lapsi
Pohojola...................kp 11/28-31.....................yk8...........1.lapsi
onlyer.......................kp 9/28.................alk.11/05...........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 15/32..............yk 3 ?..............2.lapsi
DeviLiah.....................kp 25/25.......................yk2................1.lapsi
Minttulii86.................kp 13/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 3/35.......................yk2...................1.lapsi
Tähtirata....................kp 17/28.....................yk1................1.lapsi
lila88.........................kp 8/28........................yk1...............2.lapsi

Hukkaan menneet

JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......

Haamuilijat

Plussanneet:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F

Toi JJ-t ainakin ilmotti tänään jossain ketjussa plussanneensa.. Mä oon tämmönen palstakyttääjä :D Tuli vaan siis ihan mieleen kun näin sen nimen tossa hukkaan menneissä :D garpalo no kiva kuulla ettei sulla ihan mitään "olen oksentanut kolme viikkoa putkeen" episodia oo ollu!! :heart: karvis :hug: pää pystyyn ja hyvillä fiilareilla uuteen kiertoon! Ja toukokuun toivoa tekemään!! :heart: arskis d =) b

mä ihmettelin et miksei hiiri oikein liiku normaalisti, johto tuntu kovin ottavan vastaan ja yritin sitä sit kiskoo. hetken kiskottuani kumarruin kattomaan pöydän alle niin eiköhän meen koiranpentuus ollut siellä ihan sekaisin johdoissa, yritti katsoa anovasti apua :D :LOL: se oli niin söpösti sekaisin pentu parka :D

lila88
siis apua. tää mun kuumeilu on jo ihan kamalaa tuskaa... :ashamed: eilen illalla mietin sängyssä pitkään että mihin kohtaan meidän makkaria asennan PINNASÄNGYN :eek: :eek: ihan hullua, enhän minä ees raskaana viel oo :LOL: noh päivällä kattelin netistä kaikkee ihania vauva juttuja ja illalla viel luin vauva lehtiä :heart: :heart: vauvat vaan pyörii päässä, ja telkkarikii minuu vainoo vauvojesa kanssa, ja kaverit ja sukulaiset :D kaikilla on vauva masussa paitti miula :D:D

Se vauvakuume on kyllä tosi katala ja kamala kun vaikka kuinka yrittää niin ei sitä pysty edes hallitsemaan.... :| Nyt vasta monen pettymyksen jälkeen sitä osaa olla hiukan realistisempi ja miettiä myös jotain muuta.. muistan alku taipaleilta ja vielä aikaisemminkin kun ruvettiin lasta hankkimaan niin ostelin sitten niin paljon kaikenlaista krääsää ja vaatetta kun käteen vaan tuli, mutta nyt on jo osa annettu "lahjaksi" tai muuten vaan vauvan saaneille... :snotty: Kai sitten jos meille sellainen nyytti joskus tulee niin me ostellaan ihan hyvillä mielin uudelleen ihan uuret kamat .... :D

Arvatkaas... me aiotaan ostaa ihan oma talo !!!!! :attn: B) Mä olen niin innoissani asiasta että huh. Päätin justiinsa taas palata opiskelun pariin, mutta kylläpäs uskon että saadaan jotenkin talous kasassa pysymään... eiköhän ainakin. Ja jos tulee jotain yllätyksiä niin keskeytän sitten ja menen takasin töihin.
Mä olen niin niin niin kovin innoissani että khtelen jo kaikenlaisia kukka istutuksia ja tilailen puu motteja.... :LOL: No en nyt ihan tilaile, muttei kaukanakaan ole... löydettiin ihan just meidän näkönen talo, josta on ihan pakko tulla meirän koti. :heart:
Pihalla oli valmiiks, koiralle oma koppeli (leikkimökki) B) .
Voi kunpa kaikki menis nyt vaan ihan hyvin ja saatais asioita pian rullaamaan.

Mieskin tuli kotiin... ihan jäädäkseen... :heart: Olin tänään töissä jolloin mies oli tiskannut ja pessyt pyykkiä ihaaaan omasta tahdostaan... alkaa taas tuntua että meillä asuu jokin muukin kun minä. Ei tosin pelkän siivouksen kannalta, mutta muutenkin.... On niin kivvaa.

Nyt aion mennä ulos paistattelemaan päivää kun mies puunailee autoaan. ;)
palaillaan taas sisko kullat ! :D

aurinkoinen äityli :hug: Mutta peliä ei ole menetetty ennenkuin täti tulee..... :saint:

karvapallonen mikäs on fiilinki... :hug: ei masennuta nyt, kun kuitenkin onneks alkaa vasta yk 2. :hug:

6.8 KESKIVIIKKO

Linneja ....................kp 16/34-54?..............yk12............1.lapsi
Pohojola...................kp 16/28-31.....................yk8...........1.lapsi
onlyer.......................kp 14/28.................alk.11/05...........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 20/32..............yk 3 ?..............2.lapsi
DeviLiah.....................kp 30/25.......................yk2................1.lapsi
Minttulii86.................kp 18/28..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 8/35.......................yk2...................1.lapsi
Tähtirata....................kp 22/28.....................yk1................1.lapsi
lila88.........................kp 14/28........................yk1...............2.lapsi

Hukkaan menneet

JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......

Haamuilijat

Plussanneet:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F

Linneja vai että oikein oma talo! Kuulostaa kovin ihanalta! Mä haluaisin kanssa, mutta ei ihan vielä hetkeen ole meidän juttu tuo. voi että, toivotaan että se teidän koirankoppitalo ois just sit sellanen hyvä ja et saisitte sen. Kannattaa melkeinpä tilata homekoirat haistelemaan seinät et onko hometta :D

Meen koira päätti sitten eilen vedellä luumunkiven. Pidetäänkö me noita otuksia nälässä kun kiviäkin pitää syödä? Aamulla se sitten löytyi koirapeiton päältä, oksennettuna...

Toi meidän pikkukoira on niin ihana, kun se nukkuu hyvin johonkin 11-12 asti, sitten se on niin levoton että mä en saa unta enää ja nousen. Tänään yritin nukkua vielä kun olin yön töissä ja mentiin aamu6 vasta nukkumaan
(ja mun täytyy aina vähintään 1 kerran käydä vessassa ennen nukahtamista, ja vähintään toisen kerran herätä yöllä.. ihania raskauden vaikutuksia. no en silti valita, ainakaan paljoa. :LOL: )
no pentuhan rupes tänäaamuna 11 aikaan kovin kovin levottomaks, se itki ja vei mun vaatteita ja pureskeli kaikkea. No sit ku se hetkeksikin rauhoittui (ettei vaan vahingossakaan luule et tolla käytöksellä pääsee sänkyyn, minkä se kyllä on jo näköjään oppinut |O ) niin mä otin sen sänkyyn viekkuun. Se hetken siinä pyöri ja hyöri, nuoli meen naamat ja haisteli, sit se veti ihan oikoseks ja nukahti samantein :LOL:
Voin kuvitella et miten paljon sitten vauvaa ihaillaan ja ihmetellään sen tekemisiä kun nyt jo noiden koirien kanssa ollaan silleen et oih :heart: ku se on niin ihana :heart: :LOL:

Yhteistyössä