Se vauvakuume on kyllä tosi katala ja kamala kun vaikka kuinka yrittää niin ei sitä pysty edes hallitsemaan.... :| Nyt vasta monen pettymyksen jälkeen sitä osaa olla hiukan realistisempi ja miettiä myös jotain muuta.. muistan alku taipaleilta ja vielä aikaisemminkin kun ruvettiin lasta hankkimaan niin ostelin sitten niin paljon kaikenlaista krääsää ja vaatetta kun käteen vaan tuli, mutta nyt on jo osa annettu "lahjaksi" tai muuten vaan vauvan saaneille... :snotty: Kai sitten jos meille sellainen nyytti joskus tulee niin me ostellaan ihan hyvillä mielin uudelleen ihan uuret kamat ....
Arvatkaas... me aiotaan ostaa ihan oma talo !!!!! :attn: B) Mä olen niin innoissani asiasta että huh. Päätin justiinsa taas palata opiskelun pariin, mutta kylläpäs uskon että saadaan jotenkin talous kasassa pysymään... eiköhän ainakin. Ja jos tulee jotain yllätyksiä niin keskeytän sitten ja menen takasin töihin.
Mä olen niin niin niin kovin innoissani että khtelen jo kaikenlaisia kukka istutuksia ja tilailen puu motteja....
No en nyt ihan tilaile, muttei kaukanakaan ole... löydettiin ihan just meidän näkönen talo, josta on ihan pakko tulla meirän koti. :heart:
Pihalla oli valmiiks, koiralle oma koppeli (leikkimökki) B) .
Voi kunpa kaikki menis nyt vaan ihan hyvin ja saatais asioita pian rullaamaan.
Mieskin tuli kotiin... ihan jäädäkseen... :heart: Olin tänään töissä jolloin mies oli tiskannut ja pessyt pyykkiä ihaaaan omasta tahdostaan... alkaa taas tuntua että meillä asuu jokin muukin kun minä. Ei tosin pelkän siivouksen kannalta, mutta muutenkin.... On niin kivvaa.
Nyt aion mennä ulos paistattelemaan päivää kun mies puunailee autoaan.
palaillaan taas sisko kullat !
aurinkoinen äityli :hug: Mutta peliä ei ole menetetty ennenkuin täti tulee..... :saint:
karvapallonen mikäs on fiilinki... :hug: ei masennuta nyt, kun kuitenkin onneks alkaa vasta yk 2. :hug: