Saako nyt alottaa valituksen....
Eipä ole sitten montaa päivää kun raivosin siitä miehestä ja miehen alkoholin käytöstä.
Noh, eilen sattui taas tapaus. Mulle tuli illalla sellanen olo että tarvii soittaa miehelle nyt heti, sellanen ihan outo olo. Soitin ja miehellä oli puleemi kiinni. Ihmettelin ja kummastelin asiaa ja melkein jo samassa alko epäilyksen häiven hiipiä korviin. Noh, enpäs saanut miestä kiinni ollenkaan siihen iltaan mennessä ja voitte vaan uskoa kuinka huolissani olin kun toinen tosiaan on toisella puolella suomea...
Mies päätti sitten kaikkien niiden mun viestien ja soittoyritysten ja vastaaja viestien jälkeen ottaa yhteyttä puol 2 yöllä. Enhän mä nukkunut, kun ei oikein tuo uni saanut otetta , mutta kuitenkin. Oli niin jurrissa kun ihminen voi vaan olla ja kertoi riidelleensä ja tapelleensa baarissa tulevan pomonsa kanssa. |O Yritin tässä vaiheessa vielä hillitä suuren kiukkuni, koska kännisen päähän on turha takoa yhtään enempää riidan jyviä. Sitten mies alkoi sopertamaan itekseen ettei tosiaan tiennyt missä nyt oli tai mitä teki, tai edes mihin oli menossa. Ja kenenkä kanssa.
Jonkun sutturan ääni sen puhelimen vierestä kuului... ... olin niin poru kurkussa, etten ikinä.
Puhuin miehen kanssa vielä hetken kunnes se huus että "Älä nyt mene, odota !" ja löi luurin korvaan. Yritin soittaa mutta oli taas kiinni. Voitte uskoa että oli mukava yö. Olin puol 6 aikaan ehtinyt itkeä jo silmäni ihan tuli punaisiksi ja jotenkin kummasti saamaan flunssankin yön aikana ja pakko oli 6 mennä töihin. :'( Olen koko päivän ollut niin poikki, mutta aion pitää itteni hereillä vielä hetken, että saa varmasti nukuttua koko yön.
Aamulla soitin miehelle joskus siinä puol 7 aikoihin että miten on nyt asiat. Ei vastannut, mutta puhelin oli jo päällä. Lähetin viestiä ja sieltä tuli vastaus että "ai, sä muru olet jo aikasin hereillä? Nukuitko hyvin? Mä ainakin nukuin kun tukki, paitsi että huone kaveri kuorsas..." EI VOI HELVETTI SOIKOON OLLA TOTTA !
Olen ollut koko päivän niin kiukuissani miehelle ja puhelimessa ollaan juteltu ainakin 3 tuntia tapahtuneesta, mutta kun toinen ei muista mitään, tai ainakin sanoo ettei muista niin mitä siltäkään selitystä sitten odottelemaan.
Uskon kyllä että ei muista, eihän kenelläkään ole pokka lähettää aamulla tuollasta viestiä ja yrittää vieläkin salailla olleensa jossain.
Mä en tosissaan enää tiedä mitä tehdä, tai kuinka meille käy. Pahinta mitä meille voi tapahtua on juuri tämän luottamuksen menetys ja se on nyt mennyt minun osaltani. En yleensäkä'än luota ihmisiin helposti, muuta kuin mieheeni ja tässä ollaan.
Aloin jo miettiä muuttoa pois ym... ei näin voi enää jatkua.
Varmaan ois kaiken paras kun laittais vauva asiankin taka-alalle.. :'( Ei lasta tähän perheeseen, ennenkuin asiat on kunnossa ja jos ei ole niin ei voi muuta kuin erota. Tuntuu niin pahalta.
En ikinä olisi uskonut, vielä 2kk sitten että me voidaan erota. Näin se vaan menee. Toivon todella että asiat korjaantuisi, mutta luottamus on se mistä on pidettävä kiinni ja nyt kun ei ole enää sitäkään.
Mies tulee huomenna joten voi olla ika hiljainen vk:n loppu. Tosin, olen töissäkin suurimman osan siitä, mutta kuitenkin.
että näin meillä taas.... :ashamed: