N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Zoe-F piti vielä sanomani että mäkään en vielä oikein usko et oon raskaana vaikka paha olo on ihan järkyttävä |O :x sitten kun tulee oireeton hetki niin luulen oon nähnyt unta/kuvitellut koko homman.. :LOL: kai se sitten ku maha alkaa kasvaa, ja mulla varmaan näkyy tosi nopiaan ku oon hoikka normaalisti..

mutta paljon vielä onnea :)

Zoe-F
DeviL Ihaa: ( <--- :LOL: oli pakko) Miä käytin kuus vuotta ehkäisykapselii, verrattavis minipillereihin ja sitä ennn pari vuotta e-pillereit.

Garpalo: Kiitos! Mul ei oo muuta ollu ku kahvi ei vaan mene alas kun väkisin ja väsyttää. Mut miä oon syönny pari viikko multi vitaa. Mul oli keuhkoputken tulehdus ni olin vähä nuutun. Ei kai niist haittaakaa oo.

Zoe-F mä syön koira-allergian takia luontaistuotteita, niillä pysyy kaikki allergiat siedettävinä (eli nokka vuotaa joskus, ilman niitä olisin ku räkätautinen ja silmät kutiais ja söisin koko ajan allergialääkkeitä) no niin ne siis sano siellä liikkeessä kun soitin niistä et saako syödä raskaana ja ne kehotti vielä syömään foolihappoa raskaana ollessa. sekava selitys mutta foolihappo ois siis tärkeetä nyt.

Zoe-F hienoa ! Onneks olkohon !!! :hug: se ei kauan kestänyt kun jo pamahti. Tais olla täsmäisku.... ;) :D

Kirjottelen lissää kun irumoin ensten ja laitan luukun kuntoon... en viitti tähän samaan iloon alkaa poraamaan taas mun niin tylsää ja typerää elämääni. Juh, palailen illemalla... :wave: Päivitän silloin myös listan.

lila88
hellurei vaan :)
täällä minä viel oon vaikka en useesti kerkiikkään koneella istuskella ja kirjotella, nykysin koneella kun käyn vilasen vaan postit ja iltalehen, siin se... mutta juu, vika liuska pillereitä menossa ja 25 päivä nappaan vikan pillerin pois :) sitten vaan toivotaan että haikara sois meille toisen pienokaisen :heart: :heart: kamala vauvakuume on kyllä, yltyy ja yltyy vaan, miehen (siis tulevan mieheni) sisko oottaa kaksosia ja oltiin eilen babystylessä kattelemassa vaunuja, kamalasti teki mieli ostaa yhtä sun toista mutta mistä mie vauvan saan niille tavaroille ja meillä on jo kaikki eli eei oikeen mitään ylimäärästä tarvita :D:D ja huomenna meen miehen siskon mukaan kattoo ultralla kasostytyjä <3<3 voij että on ihana nähhä niitä ja ennee ois puolet raskautta jälellä niin sitten näkee livenä <3<3 kuulostellu olen ja kerrottu että kummin paikka saattaa loheta ja molemmille tytyille :heart:

Saako nyt alottaa valituksen....

Eipä ole sitten montaa päivää kun raivosin siitä miehestä ja miehen alkoholin käytöstä.
Noh, eilen sattui taas tapaus. Mulle tuli illalla sellanen olo että tarvii soittaa miehelle nyt heti, sellanen ihan outo olo. Soitin ja miehellä oli puleemi kiinni. Ihmettelin ja kummastelin asiaa ja melkein jo samassa alko epäilyksen häiven hiipiä korviin. Noh, enpäs saanut miestä kiinni ollenkaan siihen iltaan mennessä ja voitte vaan uskoa kuinka huolissani olin kun toinen tosiaan on toisella puolella suomea...
Mies päätti sitten kaikkien niiden mun viestien ja soittoyritysten ja vastaaja viestien jälkeen ottaa yhteyttä puol 2 yöllä. Enhän mä nukkunut, kun ei oikein tuo uni saanut otetta , mutta kuitenkin. Oli niin jurrissa kun ihminen voi vaan olla ja kertoi riidelleensä ja tapelleensa baarissa tulevan pomonsa kanssa. |O Yritin tässä vaiheessa vielä hillitä suuren kiukkuni, koska kännisen päähän on turha takoa yhtään enempää riidan jyviä. Sitten mies alkoi sopertamaan itekseen ettei tosiaan tiennyt missä nyt oli tai mitä teki, tai edes mihin oli menossa. Ja kenenkä kanssa.
Jonkun sutturan ääni sen puhelimen vierestä kuului... ... olin niin poru kurkussa, etten ikinä.
Puhuin miehen kanssa vielä hetken kunnes se huus että "Älä nyt mene, odota !" ja löi luurin korvaan. Yritin soittaa mutta oli taas kiinni. Voitte uskoa että oli mukava yö. Olin puol 6 aikaan ehtinyt itkeä jo silmäni ihan tuli punaisiksi ja jotenkin kummasti saamaan flunssankin yön aikana ja pakko oli 6 mennä töihin. :'( Olen koko päivän ollut niin poikki, mutta aion pitää itteni hereillä vielä hetken, että saa varmasti nukuttua koko yön.
Aamulla soitin miehelle joskus siinä puol 7 aikoihin että miten on nyt asiat. Ei vastannut, mutta puhelin oli jo päällä. Lähetin viestiä ja sieltä tuli vastaus että "ai, sä muru olet jo aikasin hereillä? Nukuitko hyvin? Mä ainakin nukuin kun tukki, paitsi että huone kaveri kuorsas..." EI VOI HELVETTI SOIKOON OLLA TOTTA ! :eek:
Olen ollut koko päivän niin kiukuissani miehelle ja puhelimessa ollaan juteltu ainakin 3 tuntia tapahtuneesta, mutta kun toinen ei muista mitään, tai ainakin sanoo ettei muista niin mitä siltäkään selitystä sitten odottelemaan.
Uskon kyllä että ei muista, eihän kenelläkään ole pokka lähettää aamulla tuollasta viestiä ja yrittää vieläkin salailla olleensa jossain.
Mä en tosissaan enää tiedä mitä tehdä, tai kuinka meille käy. Pahinta mitä meille voi tapahtua on juuri tämän luottamuksen menetys ja se on nyt mennyt minun osaltani. En yleensäkä'än luota ihmisiin helposti, muuta kuin mieheeni ja tässä ollaan.
Aloin jo miettiä muuttoa pois ym... ei näin voi enää jatkua.
Varmaan ois kaiken paras kun laittais vauva asiankin taka-alalle.. :'( Ei lasta tähän perheeseen, ennenkuin asiat on kunnossa ja jos ei ole niin ei voi muuta kuin erota. Tuntuu niin pahalta.
En ikinä olisi uskonut, vielä 2kk sitten että me voidaan erota. Näin se vaan menee. Toivon todella että asiat korjaantuisi, mutta luottamus on se mistä on pidettävä kiinni ja nyt kun ei ole enää sitäkään.
Mies tulee huomenna joten voi olla ika hiljainen vk:n loppu. Tosin, olen töissäkin suurimman osan siitä, mutta kuitenkin. :(

että näin meillä taas.... :ashamed:

PERJANTAI 14.7

Linneja ....................kp 28/34-54?..............yk11............1.lapsi
Pohojola...................kp 24/28-31.....................yk7...........1.lapsi
onlyer.......................kp 19/28.................alk.11/05...........1.lapsi
Aurinkoinen äityli.......kp 26/32......................yk 2..............2.lapsi
DeviLiah.....................kp 7/25.......................yk2................1.lapsi
lila88.........................kp ?/?........................yk .................. 2.lapsi
Minttulii86.................kp 22/30..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp 20/28.......................yk1...................1.lapsi

Hukkaan menneet

JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......

Haamuilijat

Plussanneet:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo
Zoe-F

Kuules Linneja, voimia sulle ihan hirveesti näin aluks. ja musta sun pitäs jutella,jutella ja jutella. Ero on rankka päätös aina ja sitä ennen kannattaa selvittää kaikki asiat, ettei mikään jää epäselväks tai selvittämättä. Kerrot miehelles kaiken, ja jos tuntuu että on asioita joita et osaa sanoa, kirjoita ne, koneelle,kirjeelle yms. Niin että kaikki tulee sanotuks. jos mies ei tosiaan ymmärrä "ongelmaa" on turhaa tuhlata aikaa sellaiseen mieheen, ja ssati, olisiko sellaisesta isäksi? Jotkut miehet muuttuvat isyydestä,mutta siihen ei kannata luottaa, mitä jos miehesi onkin niitä jotka eivät muutu? Mutta puhu tai kirjota, ehkä saatte selvitettyä välinne! :hug:

Hei Linneja täältä tulee :hug: :heart:
Mietihän, jos 2 kk sitten et osannut yhtään vai sitten kuitenkin jo vähän miettiä että eroaisitte? Jos ET TODELLAKAAN osannut miettiä että eroaisitte, ei ole kertaakaan mielessäs käynyt niin ehkä sitten ei kannata edes miettiä sitä eroa.
Se luottamuksen hankkiminen ei ole helppoa, tiedän.. mutta se ei ole sen helpompaa toisenkaan kanssa :( tai yksin. Joskus vaan on oltava rohkea ja luotettava. Mutta sä ite tiedät onko sun mies se joka on sen arvoinen! Sun täytyy miettii tota itekses, koska jos sä toteat että sä et halua/pysty luottaan tai toinen ei oo sen arvoinen niin mikä on suhteen tulevaisuus?

(ja tuli mieleen, että sä pärjäät sitten myöhemin vauvankin kanssa yksin jos niikseen tulee. Ihan siis asian vierestä mutta kuitenkin. Öh. )

Tosta mitä Deviliah sano; todellakin nyt kirjotat ennen nukkumaan menoa ajatuksias miehelle! Kerro sille mikä vaivaa, minkä haluisit muuttuvan ja miksi ja miltä susta tuntuu..

Voimia sulle muruseni :heart:

kiitos... :ashamed: jotenkin on niin noloa täälläkin ruveta avutumaan kun muilla menee kivasti ja plussia ropisee, siis olen ihan ilonen että plussaa saadaa tännekin pinoon, ei ole siitä, vaan tuntuu vaan että mullakaan ei ole koskaan muuta asiaa kun marista... :snotty:

Me yritetään huomenna mutta mä olen ihan varma että sekoan miehen seurassa ihan totaalisesti ja saan jonkun valtavan raivokohtauksen, vaikka kuinka yritän nieleskellä kiukkuani. Itku tulee ihan varmasti, niinkuin nytkin kun asiaa edes ajattelee, mutta ehkä tämä tästä.
Sen takia onkin niin kamalan vaikeeta kun en voinut ollenkaan ajatella mitään eroja, mutta nyt tilanne vaan tuntuu niin ylitsepääsemättömältä.
:ashamed: Kyllä mä mielestäni olen asiani, ainakin kaikki tähän hetkeen mieleen tulevat sanonut, mutta mies on aina mun kanssa samaa mieltä. Se onkin kovin vaikeaa näin. Mieheltä katosi taas oma päättely kyky ja omat mielipiteet täysin tänään. Huoh, ehkä sitten huomenna. :ashamed:
Yritän päivitellä listaa mutta aina käy joku kämmi ja kaikki katoilee.... tääkin nyt taas tänään näin vaikeeta....

Linneja hei :hug: :heart:
Tietenkin sä oot ilonen plussanneiden puolesta, mutta se on sun oma elämäs mitä sä joudut kattoon 24/7, tottakai sun ongelmat on sulle tärkeempiä ja vaivaa sua! Etkä sä todellakaan valita koko aikaa :D Mutta mitä muuta tänne palstalle voi tehdä kuin:
- kertoa hyviä asioita
- kertoa huonoja asioita ?? ja yleensä ne hyvät asiat on niin pieniä mutta tärkeitä ettei tuu kerrottua!

Toi on muuten niin ärsyttävää kun mies on vain samaa mieltä.. meillä kanssa näin. Olisikin niin helppoo jos toinen väittäis vastaan ja sais huutaa ja räyhätä mut sit ku toinen on siin et anteeks, tiedän et tein tyhmästi tai et ois pitänyt tehä toisin. Hmm. |O

ja muuten, muistuttakaa mua myöhemmin että raskauspahoinvointi EI lähde Heseruoalla.. |O :x
Nyt meinaa majoneesit nousta ylös.. :x Tänään tehnyt ihan aamusta alkaen pahaa. Yök. Masu alkaa olla ihan inan turvonnut, mutta ei sitä muut huomaa :LOL:

Deviliah niin on kun en ole vielä päivittäny mitään. Teen uutta mutta ei oikein onnistu kaiken takkuilun keskellä...

garpalo no näinhän se on, mutta jotenkin annan kuvan rutisevasta akasta.... :ashamed: Noh, jos tästä yli päästään jotenkin niin en rutise enää mistää ihan pienestä.
Mä en vaan jaksa oikestaan edes puhua kenellään. On paljon helpompi kirjottaa, mutta kyllä mä sitten joskus puhun jos siltä tuntuu. Nyt vaan haluaa itekkin ensin selvyyttä asioihin ennenkuin haluaa ystäville valaista että pulassa olen.
Niin juu ja enhän mä edes miettinyt tuota pärjäämis asiaa noin, Totta kai minä pärjään ! Ja ties vaikka saisin sen sitten jotain muuta kautta ja ihan erilailla kun on suunnitellut... noh, enpä jaksa nyt uskoa taas siihenkään. aika näyttää miten käy.

Koodailen nyt viel hetkon ja jos ei kohta onnistu niin alan ottamaan palstalta kuvat. Tää tökkii niin pahasti.

nyt menette roskaruokienne kanssa ! Mulla on kamala nälkä ja tekis oikein mieli lähtee ajeleen hakemaan jotain hese mättöä, mutta ennnnn. Huomenna haen. Ennn. No haen. Kamalaa itsepainiskelua jonkun ruoan kanssa. :LOL: menen huomenna ihan itsekseni kirppis kiertueelle kun pääsen töistä. Jotain muuta edes puoleks tunniks päähän. Vanhat kuteet ja tavarat vie mun ajatukset jonnekin kirppu maahan... :D

garpalo haluan kertoa sinulle yhden muistuttavan asian.. ... ... hese ruoka ei auta raskaus pahoinvointiin..... tiesitkö ? ;)

kuulkaas, päivitän kuvia sitten kun loppuu tää koneen takkuaminen. :snotty: Menen suihkun kautta koiran kans ulkoilemaan nyt, joten huomisiin, tai maanantaihin kun mies on taas mennyt.... Kahtotaan kuinka kiireistä on ja miten ehtii tänne... Hyvää vk:n loppua kaikille... :heart:

Voi kiitos kaverit muistutuksesta.. :kieh: :LOL:
Mutta nyt kun muistuttelitte niin tuli se majoneesinmaku mieleen ja taas rupes tekemään yökkioloa. :x Mä taidan kuolla tähän :LOL:

Linnejalle jaksuja viikonlopuks (etkä todellakaan anna kuvaa et oisit mäkättävä täti vai mikä se oli.. :D )

Linneja Tosi harmillista, että sä joudut nyt miettiä tuollaisia asioita :hug: Se on totta, että suhdetta on vaikea pitää pystyssä jos ei ole luottamusta, mutta ehkä te saatte asianne järjestymään? Mä ainakin toivon niin. Ei siihen auta muutakun puhuminen, puhuminen ja puhuminen.. ja aika parantaa myös monet haavat. Ja teillä kun on ilmeisesti mennyt ihan hyvin aikaisemmin, niin uskon että vielä sä voit saada sun luottamuksen takaisin mieheesi.. nyt vain toivotaan, että hän on luottamuksen arvoinen!

Ja kun sanoit siitä, että ehkei kannata lasta tuohon tilanteeseen hankkia, niin oikeastaan olen kanssasi samaa mieltä.. Vaikka pystyisit kyllä hoitamaan varmasti vauvan yksinkin, siitä ei ole epäilystäkään, niin ei lasta ikinä saisi tahallaan pistää korjaamaan vanhempien suhdetta.. lapsen ei tulisi olla laastari ja ainoa side joka pitää vanhemmat yhdessä.. (katsonut liikaa Dr. Philiä :D ) ei mutta vakavasti sanottuna, tuosta aiheesta tuli siinä juur viikko sitten ja se oli hyvä ohjelma. Lapsi kärsii jos vanhemmat eivät tule toimeen ja lapsi jää siinä helposti välikäteen.
Mutta Linneja sinä tiedät itse parhaiten tilanteenne ja sen, onko välinne liian tulehtuneet tällä hetkellä lapsen saantiin. ehkei olekaan! Tee niinkuin tuntuu hyvältä, oli se mitä tahansa.
Puhukaa asiat halki. Mä toivon että kaikki kääntyy vielä parhain päin! :hug:

Yhteistyössä