N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Deviliah mä kysyin ruokaa, koska mulla on kamala nälkä... :snotty: yritän hiukan ottaa painoa pois, ihan vaan sillä etten syö ihan mihinkä mielitekoon vaan. Ja en oikein osaa sanoa mikä on mieliteoa ja mikä nälkää, joten laiuttelen suuhuni aika lailla koko ajan jotain... :LOL: ja sitten tietysti sekin, kun nainen voi tulla helpommin raskaaksi kun laihduttaa esim. vaan 5-10% omasta painostaan. Se ei ole kovin paljon, mutta jotain kuitenkin ja mulla noita kiloja joku aina laittaa öisin mun mahaani ja jaloille ennenkun ehdin heräämään... :LOL:

garpalo en mä pelottele. Niin se on... Noh, ei ole. Tottakai siinä on kasvatuksellakin omat jälkensä, mutta toisilla se voi ihan olla myös pelkkää luonne häiriötä... olinpas optimistinen. Eli mun tekstejä lyhentäen: Kaikki yli 4 v ovat luonnevikaisia.
:LOL:
Vai myytte huutiksessa... :LOL: kunnon tuote selostukset, valmistuksesta lähtien kehiin ja missä vaiheessa kone meni rikki, jotta se myyntiin laitettiin... :D Tosi huono vitsi..... :headwall:

Pohojola no ainakin olisi toimiva... kukaan ulkopuolinen ei mun masuani lähelle pääsis. Sisäpuolinen vaan... ;) En varmaan uskaltais edes pupuilla yhtään ensimmäisen 12vk aikana ettei mies vaan vahingossakaan pystyis tökkimään pientä solumuutos alkua mihinkään... :LOL: Voi ei kun olen kamala taas ... huuuh. Jos menis töihin...

Hastala vista ! Palailen piiiiitkän työurakan jälkeen. korkeintaan 4 tuntia..... :LOL:

Linneja oiskohan munki pitänyt sit laihduttaa ennen raskautumista se 5-10 % tästä hurjasta alle 50 kilosta.. :LOL: luulen ettei ois ainakaan helpottanut sitä! :LOL: :D
Juu neuvola on 9kk päästä, sillon annetaan valmis paketti käteen.. :D toimisikin niin, mulla on huono olo ja alamasu vähän koko ajan "kipeä" ja oon ihan väsy |O ja nyt sit niiden oireiden pitäs vasta alkaa!!

Kiitos Sirpula :) Meen uuden koiran nimestä aina vääntelen kaikkia lempinimiä ja sirpula on yks millä sitä kutsun ain itekseni :LOL:
( mä itekseni hyvin väsyneenä nauran tota juttua täällä :LOL: sirpula on my mind :D )

Vai oliko se sittenkin sirpula in my mind?? mä en jaksa muistaa :eek: :ashamed:

Linneja mä oon varmaan aika rento näiden turvavarusteiden kanssa, huomenna pitäisi mennä ratsastamaan ja sit aattelin mennä elokuussa baariin takas töihin.. :whistle: (niin et tervetuloa metsästämään porin yötarjonnasta :LOL: :wave: )

garpalo no sä otat rennosti, ihan kuten kuuluukin. eihän se raskaus nyt kuitenkaan sairaus ole... =) Mihinkäs baariin menet ? Mä käyn niiiiiiiiiin vähän enää baareissa että tuskin satun koskaan samoihin aikoihin kytikselle....:D Löysin baarista mieheni, enää ei siellä tarvi hillua, jos joskus mieli tekee ottaa jotain niin yleensä se käy ihan kotona tai jossain ystävien parissa...

Arvatkaas.... miehen sisko lähti päivällä synnyttään... oon ihan hermona täällä enkä oikein tie mitä pitäis tehdä tai mihin pitäis mennä, tai mitään.... kuinka kauan yleensä se aika on kun vieraat pukkaa pällistelemään uutta maan asukkia ? Mietin sellasta ystävällistä ajankohtaa... etten heti, vaikka innoissani olenkin niin sinne punnertamisen keskelle itteäni tunge... :LOL: Mulla on jo lahjakin valmiiina ja kaikki... ai että kun mä kohta nään sen ihan pskuisen...... :p mää sekoan kohta.... hrrrr....

Linneja tällä hetkellä en missään, ollut kinossa ja Pkssa joskus. Täytyypi katsoa mitä sitä keksis sitten elokuuksi. :D

Mä olin just jumpalla, voi että mä oon poikki! Siihen silti vaikuttaa varmaan raskautta enemmän se et kesälomalla ollessa mun liikunta on koostunut makuuhuoneesta olkkarin, keittiön ja työhuoneen kautta makkariin.. hmm.. :eek:

garpalo no kunto kyllä rapiostuu tosi nopeasti... tai olen sen ainakin ihan itse huomannut kun edellinen koira lopetettiin toistakesänä ja olin siinä vuoden verran ilman koiraa, niin nyt vielä vuodenkin päästä ottaa koville nuo silloisen koiran kanssa tekemät pikkulenkit... ihmeellistä se on ettei edes vuodessa ole tottunut menemään samoja matkoja tämän kanssa kun edellisen kanssa aina mentiin. Tai sitten se on laiskuutta... kuka ties. Laiska musta ainakin on tullut, sen myönnän....:D
Katoin äsken koirakuiskaajaa, aika näppärä setähän se on !

Miehen sisko sai pojan... :heart: ajattelin jos menis ylihuomenna kurkkamaan... en mä huomenna viitsi sinne änkeä kun väkeä luultavammin on menossa ja ihan tarpeeks... hinku olis kyllä kamala... mulla on muksumassista ostettu nallekin jo valmiina... :snotty:

Jaah, nyt aion mennä koiran kanssa pihailemaan... kahtotaan nyt kauanko siellä viihtyy.....:D

Zoe-F
Linneja : Täällä ollaan! :wave: Mihinkää oo kadonnu, töissä vaan olin jo seittämältä.
Ja jotenki tuntuu ettei oo hirveesti ollu asiaa kun meillä ollaan näin "alkuvaiheessa" tässä vauvahommassa. Vähän kyllä jännittää. Ens viikolla testaan jos ei menkkoja näy. On meinaan oviksesta asti pistelly mahaa ja ollu kumma olo.
Vaikka ei meillä tosissaan tässä "väännetä" mutta saa nyt nähdä miten käy.

Zoe-F niin se parhaiten tulee, ihan rennosti ottamalla :) Musta tuntu kans aina samalta et ei mulla mitään asiaa oo kun ei mekään mitenkään yritetty mut kyllä sitä sit jotain aina tuli juteltu ja purettua sydäntä :D

Linneja onneksi olkoon uudesta sukulaisesta! :heart:
Pitäisi tehdä oikein joku aikataulu et miten paljon liikun viikossa et tulis tosissaan noudatettuu sitä ja liikuttua. en mä mitään himourheilua oo aloittamassa mutta peruskuntoo pitää vaan saada paljonpaljon paremmaks..

Hyi nyt on pakko lähtee koneelta pois meen koira pumppas ja tänne tukehtuu..... :x :x

garpalo :LOL: onko teillä koliikki lapsi ? :D

Ei saa sanoa että sillätavalla parhaiten tulee kun ei tosissaan yritä tai on ajattelamatta asiaa, kun mä kaikkeni olen sen unohtamisen suhteen jo yrittäny, en tikuttele ovista, enkä mittaile lämpöjä tai sellasta, mutta se asia vaan ei katoa päästä mihinkään !!! :( :ashamed:

Zoe-F noh kuule, mun tekstejäni ei edes kannata lukea, koska puran siinä vain tätä yksinäistä oloani. Eihän mulla vauva asiaa varmaan ole ollut lie sitten koska, mutta kunhan lätisen....

Niin juu, kiitos garpalo sukulais onnitteluista, vaikka eihän se mulle sukua ole... :LOL: Mun kummilapseni pukkaantuu maailmaan varmaan sitten parin viikon poäästä... sitä odottaen.. .. :heart:

Linneja tänään on kyllä haiskahtanut aika pahasti koliikilta tai sisäiseltä käymisprosessilta |O miten noin pienestä sievästä koirasta voi tulla niin iso ja ruma haju...? :x :LOL:
Ja onhan se vauva sulle nyt sukua kun se on sun miehen siskon vauva :D Musta kaikki on sukua toisilleen.. :saint:

Tää menee nyt nukkumaan kun tää on vähän poikki. Huono olo loppui kun söin vähän iltapalaa.. Huoh tarttis alkaa syömään vähän paremmin kun mä oon tällänen nälkäkuollut orava, eihän mikään salamatkustaja saa tällä ruokavaliolla mitään ravintoo! |O
Mä oon vaan aina ollut huono syömään, paitti karkkii ja heseruokia.. :LOL:

garpalo ei ole mulle sukua... :whistle: pidän ihan miehen suvun omassa välimatkassaan kun omankin suvun pidän vielä kauempana... ;)
Mä olen tällänen meidän perheen/suvun mustalammas. En vaan siedä enkä vois ikinä kuvitella olevani lähemmissä tekemisissä oman sukuni kanssa. huoh. noh, sellasta elämä joskus on, mutta olen aina voinut hyvin näin, joten en mä kummosemmin heitä edes elämääni halua. Olisivat joskus kun apua oikeasti tarvitsi niin olleet lähellä, mutta ei. Sukuvika se on ollut kaikilla.. kun joku on pulassa ja tarvii jostain syystä apua niin kas , kukaan ei olekkaan enää sukua.. noh, se siitä avautumisesta.. huomaako jotenkin että olen katkera ? :D
Meneppäs sie nukkumaan... ajattelin kaiketi kohta samoin kun saan vaan käytyä tuolla hanan alla hiukan suihkuilemassa ensin...
Hyvvööt yätä ! =)

Mä en tykkää mun miehestäni.
Se on niin idiootti !

Eilen illalla tossa vielä vaihdettiin muutama sananen mesessä ja aloin miettiä miehen teksteistä päätellen että nyt on jotain vialla... se oli niin kummallinen....
Noh, samassa soitti miehen serkku ja puhuttiin tovi ja kun sanoin sille että mies on ihan outo nyt mesessä että mikäköhän sillä on...
Serkku oli ihan samaa mieltä ja ajattelin soittaa miehelle. Noph, mies sanoi ensin että olen just menossa nukkumaan, soitellaanko huomenna.... Minähän en luovuttanut. Ihmettelin oikeastaan jo illalla sitä kun mies soitti ja sanoi että hän laittaa txt viestin sitten kun menee nukkumaan. Tekstiviestin ? Kun yleensä hän aina soittaa.. noo, en ajatellut sitä niin ihmeellsienä...
Soitin sitten tosiaan miehelle ja se oli niin oudon kuulonen ja sekasin. Mutisi vaan että ehrätin hänet, joka ei tosiaan voinut pitää paikkaansa kun hän mesessä oleskeli juuri 5s sitten. Oli kai se siellä ihan pönttö kiinni. Kysyin ihan nätisti että oletko sä ottanu jotain ? Ja toinen sanoi että en ole, kun tässä olin just nukkumassa... niii... sitten pimpahti minunkin päässäni. Sanoin ne sanat jotka olen miehelleni joutunut toistamaan viim.2kk aikana liian monta kertaa. "En ole sulta muuta pyytänyt kun että olet rehellinen !" Siinä mieskin oli hetken hiljaa... ja sanoi että joo, otin mä muutaman sen kunniaks kun sisko sai muksun. Ei asiassa muuten mitään pahaa olisi vaikka sen takia olisikin ottanut, mutta mä en voi sietää epärehellisyyttää ja tuollasta salailua. Tässä ennenkin olen täällä puhunut siitä että miehellä ei nuo alkoholiasiat ole olleet kovin malliillaan, joten samaan rumpaan mä en enää astu. Ja mies kun on joskus aikaisemmin, ei tosin mun kanssa ollessaan tehnyt kaikenlaista typerää itselleen että nyt jos menisi jotain tekemään niin vihaks kyllä laittais.
Niin ja illalla mies soitti 5 aikoihin että aikoo mennä nyt kaupassa käymään hakemaan jotain sapuskaa.... ja illalla hän kuuli siskonsa saaneen lapsen samaan aikaan kun minä, joten hän oli jo hakenut silloin iltapäivällä kaljansa, tai viinansa mitä ikinä juonutkaan.
En mä ymmärrä miksei voinut minulle sanoa silloin että aion nyt ottaa muutaman olusen, kun on tälläinen tapahtuma ja minä tuskin olisin alkanut asiasta sen koommin mitään edes sanomaan. Mutta tälläinen salailu ja valehtelu on kaiken pahan ja hyvän loppu ! :ashamed:
En viitsinyt eilen mitään ihmeellistä känniseen päähän edes sanoa, muuta kuin perinteiset hyvät yöt, mutta tänään aion .
Kaikenlisäks mies kysyi eilen päivällä että voinko laittaa hänelle hieman rahaa ja sanoin laittavani tänään kun menen töihin. Voi arvata laitanko. Mies taktikoi aivan selvästi. Jos on hemmetti soikoon rahaa ostaa olutta niin pärjätköön saakeli millä tykkää. Minä en siinä asiassa auta yhtään.

Eilen kun keskustelin tosiaan miehen serkun kanssa, tuli puhetta miehen elämästä ennen minua ja mulle tuli oikein hyväkin mieli puhelusta. Hän sanoi (näihin miehen ongelmiin viitaten, jotka nyt ovat hyvin pienimuotoisia verrattuna hänen entiseen elämään) "Aina sanotaan että jokaiseen asiaan tarvitaan kaksi. Mutta on myös asioita joihin toistaosapuolta ei tarvita sopan aiheuttamiseksi. Olen sanonut ------- lle että jos alkaa tätä soppaansa näin keittelemään, niin varokoot vaan kun se palaa pohjaan. Hän itse pilaa nyt kaiken jos tekee näin." Jotenkin mulle tuli hyvä olo, siitä että tälläinen miehen käytös ei olekkaan minusta johtuvaa.. vaikka onhan sitä mulle sanonut monet ystävätkin ja tiedän sen pojimmiltaan itsekin, mutta tuntui vaan niin hyvältä kun miehen sukulainen sen minulle sanoin.
NO hei, nyt lopetan jo. :D Teki vaan niin hyvää purkautua ennen töihin lähtöä....

Olisin tänään mennyt katselemaan miehen sikoa ja vaavaa, mutta sisko tulee jo tänään kotiin ! :eek: Eipäs siellä kauaa tarvi olla.... Menen varmaan sitten vasta perjantaina katselemaan miehen kanssa vaavaaa, kun se on hänen kummituspoika... :D

Täällä paistaa aaaaarinko, mutta on pirun kylmä silti. Mulle alkaa kehittyä flentsu... :x

KESKIVIIKKO 9.7

Linneja ....................kp 23/34-54?..............yk11............1.lapsi
Pohojola...................kp 19/28-31.....................yk7...........1.lapsi
onlyer.......................kp 44/28.................alk.11/05...........1.lapsi
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......
Aurinkoinen äityli.......kp 21/32......................yk 2..............2.lapsi
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......
Zoe-F........................kp 26/?.......................yk1.................1.lapsi
DeviLiah.....................kp 26/?.......................yk1................1.lapsi
lila88.........................kp ?/?........................yk .................. 2.lapsi
Minttulii86.................kp 17/30..........yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo.................kp ?/?.......................yk1...................1.lapsi

Pikaista palaamista toivotaan:

JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..

Plussanneet :heart:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula
garpalo

voi Deviliah :hug: sähän just vast jätit pillerit pois, joten nyt elimistö alkaa vast tasaantumaan. Sulla tuli luomutäti tosi nopiaan vielä, mun kaverilla on silleen et puolenvuoden päästä pillereiden lopettamisesta se joutu hakee lääkkeit et menkat alkaisi.. :/ joten häntä pystyyn ja kohti uutta yritystä :hug: :heart:

Linneja :hug: sullekkin. On kyllä aika kurjaa ettei voinut kertoa heti et otti muutaman oluen, se on just niin kaikkein pahinta se salailu! Koitahan kestää ja jutella miehes kanssa taas kerran.. :heart:

Minä lähden ratsastamaan. Saapi nähdä mitä tulee.. :kieh: :D

Zoe-F
Moi taas!
Mun mies on ainaki rehellinen mut kyl minuu joskus nyppii sen juominen. Mut miä sanoinki sille et jos miä tuun raskaaks ja se juo edellee yhtä usein ja paljon nii miä alan juomaa kans yhtä paljon ja yhtä usein. Siin oi äijä et :eek: ja :/ ja :| . Ihan oikein sille.
Kp 25 meno ja alkaa vähä jännää mut saa nyt nähä. Vast yk1. Tosin mul oli kapseli eikä yhdistelmäpillerit. Jos ei muuta ni sen jälkee ku se otettii pois nii on lähten ~6cm myötärölt(en usko vaakaa ja mun mielest mittanauha on aina ollu paras)

Kiitos teil :hug: Kyllähän sen tien et kiitollinen saan ol, ja jos vaikka tulis noin lyhyt kierto jatkossakin ni mahtavaahan se olis...mutmut...enhän mä ees odottanu mitään(vai odotinko),noh tää naisen mieli on vaa tämmönen :kieh:

Yhteistyössä