N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

missäs kaikki oikein on?oisko aurinkoa nauttimassa pihalla? :) Meidän mies potee krapulaa eli nukkuu pois krapulaa. oli eilen saunaillassa ja oksenteli illan et oma vika mitä ei osannut stopata ajoissa et piti tohon tilaan ittensä päästää. :(

Meil neiti aamuvirkku ja nyt meni nukkumaan. ku alkoi olla levoton meno ja välillä kiukkuamista.
eilen en sit nukkunutkaa päiväunia :| AIvan sama. mä en yleensä nukukkaa päiväunia.

mitähän tänää tekis.. kait sitä vaa löhöilis... :D

Heipsan!

Olen ollut täällä metsikössä netti pimennossa jo torstaista asti.... :kieh: Noh, oma vikahan se oli kun en huomannut netti laskua maksaa..... mutta nyt pitäisi toimia, mutta netti firmassa oltiin kuitenkin sitä mieltä että voi vielä tulla jotain....? En oikein käsittänyt.. maksoin laskun ja soitin että nyt on maksettu netti auki kiitos, ennenkuin sekoan ja juu aukes, mutta kuulemma kannattaa vielä varautua, voi mennä kiinni... sitte täytyy soitella lisää.... Juuuust.
Ei täällä kummia kuitenkaan ole tapahtunut.... aika hiljanen on meno....
Aamulla satoi vettä ja tuuli niin että tukka irtos... heräsin puol 5 aikaan kun tuuli niin hemputisti ja menin katsastamaan parvekelasien kunnon ja laitoin muutkin ikkunat kiinni ja arvata saattaa, että uni ei sen jälkeen tullut. Noh, kai sitä näinkin aikasin voi jo olla hereillä vaikka töihin menen vasta 12.....
Mies on edelleen koulutuksessa.. ei sitten päässyt tulemaan lauantaina.. mutta voi olla että tulee jo ens keskiviikkona tai torstaina.... Tulisikin... :heart: Mulla on niin ikävä...
Huomaa kyllä että alan höpertyy täällä yksinäni kun kaikki asiat tuntuu niin isoilta ja neljä seinää kaatuu ihan just niskaan.
Olenhan mä nyt jotain virikettä itelleni keskinyt kun töitä ei ole ollut, mutta kyllä sitä miestä kaipaa.... ennen aattelin että en tosiaan ole riippuvainen kenestäkään ja että erostakin selviäisin ihan hyvin, mutta nyt kun asiaa oikein miettii niin ei hemmetissä. Olen riippuvainen ja en selviäisi mistää eroista.... Joskus vaan on miettinyt tuollaisia asioita kun on hiukan tullut enemmän ja vbähemmän takapakkia....

Arvatkaas... Olin eilen ja toistapäivänä uimassa! Oli aikas kylymää... :D jos tänään on hyvä ilma, otan miehen kummityttelin mukaan ja mennään polskimaan...

Eipä tätiä kuulu eikä näy...... tuntumia on ollut muutamana päivänä, mutta mitään ei kuulu. Kai se uus kierto sitten jossain vaihees alkoi, mutta näillä mennään silti.
Tein eilen aamulla negan testinkin ....

Sirpula Joskus olen joo, myönnän... :snotty: Mutta mitäs kuuluu nyt ? :)

Nyt kaikki hoi kuulolle elvyttämään pino! Juhuuu!!

PERJANTAI 13.6

Linneja ....................kp 51/34-49?..............yk10............1.lapsi
Pohojola...................kp 22/28-31.....................yk7...........1.lapsi
onlyer.......................kp 18/28.................alk.11/05...........1.lapsi
garbalo.....................kp ?/30-36...............yk 4..............1.lapsi
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......
Aurinkoinen äityli.......kp 22/32......................yk 2..............2.lapsi
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......
Zoe-F........................kp ?/?.......................yk?.................1.lapsi

Pikaista palaamista toivotaan:

Minttulii86..........kp ? /30................yk.alk.04/05
JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..

Plussanneet :heart:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula

toinen pitkä kierto päättyi eilen niagaran putouksiin, ja yk 3 päässyt aluilleen =) mutta kyl mut täältä pinosta voi listoilta poistaa, kun enimmäkseen vaan lueskelen plussien toivossa, enkä pahemmin kommentoi... :ashamed:

No voih... :ashamed: meillä pino koostuu kohta kahdesta ihmisestä...... Mutta onhan meillä noita plussaneita kuitenkin hyvä lista, joten ei tää huono pinkka voi olla... :LOL: Ilmottele joskus kun kerkiät......
Mäkin taidan kohta ilmottautua johonkin pidempään yrittäneisiin, mutta en silti jätä tätä "koti" pinoa... :LOL:

aurinkoinen äityli lasken juu, mutta jos siellä on jotain virheitä niin kannattaa ilmotella... ;)
Onneks olkohon vaan, kohta on urakka sitten takana.... alkaako sulla sitten joku pienmuotonen loma ?

Zoe-F No niin, torstaista asti alkaa sitten huima olotilojen kirjottelu ..... :D Toivottavasti tärppi käy pian.... :)

Täällä näin: ei kummia. Tai mitäs voisikaan olla kun ei kereran miestäkään ole. Koirana kanssa ollaan menossa uimaan ja sitten töihin. JOtenkin huomaa että on pieni masennus kaamos aika, kun ei mikään huvita. Joo, mutta nyt meen.. palaillaan!! :wave:

No onhan sekin jotain... Mä en taida oikein taas edes valmistua..... tuli niin laiskuus ennen kesää että sovittiin koulun puolessa että jatketaan syksyllä... Eihän mun mikään pakko enää opiskella ois, mutta kun kerran alotin niin oishan se kiva loppuunkin joskus se saada....

Täällä: Ei vieläkään tätiä. Toistapäivänä tuli nännit aivan kamalan kipeiks... liekö sitten puristelemisen puute, vai mikä... :LOL: Mies tulee perjantaina!!! jeps! :heart:
Eilen sain jonkun itku kohtauksen täällä yksinäni, kun olen vaan niin väsynyt ja ikävystynyt... ja kai nuo täditkin kohta joskus tulee niin senkin takia.... :ashamed: ei ole kivaa kun testit on negoja, mutta täti poissa. Tulis sitten niin sais jo alottaa uuden kierron ....

käy käy mun puolesta deviliah

täällä surullisia uutisia... hiivatulehus iski ku papanäyte otettiin ja se täti sano et mul on tulehdus. joten lääkekuuri haettava apteekista...

muutenki juosta asiolla ennen työvuoron alkamista.. joten näkyilllään! :wave:

DeviLiah Tänne mukaan vaan!! Hiukan saatais elämää pinoon.... ;) :wave:
Laitetaanko heti miten listoille ? :D

aurinkoinen äityli en tie luiks tuol josain kohtaan kun mäkin kuurin itelleni hain.. tai haettiin yhdistelmä kuuri kun mies alkoi sanomaan että hällä on se, joten otin sitten minäkin... Minkä kuurin hait ja kerroppa sitten tuliko sulle jotain jälkivaikutuksia siitä....?
ihan vertailun vuoksi vaan... B)

hain gyno daktarin kuurin mut en tiedä tarviiko miehelle? ei ainakaa vielä oo mitään tullut. en oo pimahtanut vielä ainakaan :LOL:

pitää lähtee asioille nyt ku yhden tehtävän sain lähetettyy opelle ja jäi vielä yks tehtävä jonka koitan saada huomiseen mennessä valmiiks. :D

Deviliah onpas sun nimi kamalan vaikee kirjottaa... elä ole pahoillasi kun en jaksa ottaa huomioon nyt isoja ja pieniä kirjaimia... :saint: Koskas olet jättänyt ehkäisyn pois... ?

aurinkoinen äityli elä pimahakkaan ihan vielä.... :hug:
Meille sieltä apoteekista kun sitä miehelle haettiin niin käskettiin ottaa yhdistelmä pakkaus, ihan vaan kun se voi ja kuulemma onkin mullakin, vaikkei oireitakaan ole... otin sen sitten kuitenkin.... Ja en nyt ihan varma ole tulikos ne siitä, mutta maha meni ainakin todella ympäri, vessassa sain koko seuraavan päivän olla, ja kaiken paha oli ehkä se, kun menin kauppaan ja tunsin että nyt tuli jotain housuihin ja kiiruulla kotiin (2 päivää pillerin sisään tunkemisesta siis) Tuli ne pilleri jämät pihalle.. ehkä tää ei ois edes ollu niin kamalaa jos oisin kotona ollu, mutta kun kova kiire sinä päivänä muutenkin ja sitten piti viuelä pesulle siinä kiireessä ehtiä.. oli kamala tunne.. oon mä nyt tottunu kaikenlaisiin nesteisiin kun pihalle pukka mutta tuo pilleri moska oli ihan liikaa... :LOL: Olipas aika styrkkaa tekstii.. elkää voiko pahoin... :x

Tänne: Nännit on edelleen todella kipeät ja eilisestä asti masu polttelee ihan menkkamaisesti.... kai ne tädit sieltä kohta kurvaa paikalle.... jos ei, niin seuraava testi on vasta joskus kp 50 paikkeilla..... :ashamed: Taas eilen itkeä tihrustin yksin ollessani, joten tunteet on aika pinnalliset.......Pitäis tuo siivous alotella, mutta mä olen niin laiska täällä yksin ollessani ettei paljon kiinnosta mikään imurin heilutus...... pakko se kuitenkin on.... jahas, nyt kyllä ihan ensin riennän aamupalalle... masu ilmottelee olemassa olostaan... :p

Linneja kirjotelkaa miten vaan, nikkihän se vaan on ;) Ööh, nyt ei jaksa laskea, oisko kaks viikkoo sitten, kun menkkojen pitäis alkaa juhannuksena! Toivon tosiaan, että olisin niitä onnekkaita, kenellä kroppa palaa suht koht heti normaaliin, eikä tarvitsi montaa kuukautta tai vuotta odotella luomuja..huoh..se on se päällimmäinen ressi..
Mutta onneks talossa on yksi nainen, jota saa naureskella, meidän Luna-hauvvalla alkoi tänään juoksut, kieh kieh! :kieh:

Deviliah teillä sitten jollain nuo luomut ainakin on... :LOL: Saankos tuoda meidän pojun teille kyläilemään kun sillä tuo nylkyttämis into on niin kova... :D
Minkä rotuinen koira teiilä on ?
Mäkin just tulin tuolta pihailemasta koiran kans, meillä on niin kova koulu menossa että ollaan molemmat ihan poikki.... B)

Linneja Hihi, ei ihan vielä voi tulla nylkyttää, ku toinen ei oo ees vuottakaan :LOL: Kääpiöpinseri neito meillä on :p Oikein energinen tapaus! Juuri tultiin 4km lenkiltä, meinas kyllä mennä niiiiiiiin hermot, kun aivan jokainen ruohonkorsi sisälsi jotain mehukkaita hajuja! huoh!

Zoe-F
nonnii.. lääkäris käyty. päätti sit samal olla gyne ja otti papan ja tällee.. en ollu yhtää varautun. se viäl sano et "täytyy vähä kaivella ku sulla onki tuolla taaempana" kiva.. ei onneks sattun yhtää ja sillee.. siis se kaivelu ei se näytteen otto eikä se kapselin poisto.. täst se lähtee.

:wave: woooow, netti toimii.. tuntuu ihan hurjalta, 2 viikkoon ensimmäinen kerta kun oon netissä. Olen kyllä pystynyt silti nukkumaan yöni hyvin :LOL:

En ole vielä ehtinyt lukea tein kaikkia uusia sepustuksia kun on niin kiire kertomaan että nettikaranteeni on nyt ohi. Täti tuli ja meni, ei harmita. Mitä lähemmäs LA menee ens vuoden kesää sen parempi tulevien opintojen kannalta :)

Ai niin pääsykokeet on nyt ohi, tän kuun lopussa nyt sitten tulee vastaus opekoulutukseen ja sit ens kuun lopulla sosionomiksi. jännää. :headwall:

Uusi koti on ihana :heart: tilaa vaikka muille jakaa ja tosi iso takapiha rivariksi! :) maalaushommat on kyllä aika raskaita, saatiin just tapetoitua työhuone ja maalattua seinä.. vielä pitäs maalata vessa vikan kerran ja sit keittiö joskus :D

nyt lukemaan teidän juttunne :LOL:

Hei Deviliah ja tervetuloa joukkoon :hug:

Ihanaa Sirpula että kaikki oli masussa hyvin! Oikein paljon onnea :D :heart:

Linneja tuu meille kuluttaan aikaas remonttireiskaks, me tarvittas jaksava maalari :D Koitahan jaksella siellä vaikka kamalaa varmasti onkin olla yksin. Onneksi on sentään netti.. :whistle:
Ai niin ilmoittelen sitten kiertopäiviä kun löydän joskus kalenterini. (toivottavasti löydän kaiken muunkin vielä. On aika ikävää ratsastaa farkuilla kun ei ole mitään hajua ratsastuskamppeista.. )

Zoe-F voi sinua kun olet loukannut itses! Toivottavasti et hepokammoa saanut! Onko olo jo parempi?

Yhteistyössä