Heipsan!
Olen ollut täällä metsikössä netti pimennossa jo torstaista asti.... :kieh: Noh, oma vikahan se oli kun en huomannut netti laskua maksaa..... mutta nyt pitäisi toimia, mutta netti firmassa oltiin kuitenkin sitä mieltä että voi vielä tulla jotain....? En oikein käsittänyt.. maksoin laskun ja soitin että nyt on maksettu netti auki kiitos, ennenkuin sekoan ja juu aukes, mutta kuulemma kannattaa vielä varautua, voi mennä kiinni... sitte täytyy soitella lisää.... Juuuust.
Ei täällä kummia kuitenkaan ole tapahtunut.... aika hiljanen on meno....
Aamulla satoi vettä ja tuuli niin että tukka irtos... heräsin puol 5 aikaan kun tuuli niin hemputisti ja menin katsastamaan parvekelasien kunnon ja laitoin muutkin ikkunat kiinni ja arvata saattaa, että uni ei sen jälkeen tullut. Noh, kai sitä näinkin aikasin voi jo olla hereillä vaikka töihin menen vasta 12.....
Mies on edelleen koulutuksessa.. ei sitten päässyt tulemaan lauantaina.. mutta voi olla että tulee jo ens keskiviikkona tai torstaina.... Tulisikin... :heart: Mulla on niin ikävä...
Huomaa kyllä että alan höpertyy täällä yksinäni kun kaikki asiat tuntuu niin isoilta ja neljä seinää kaatuu ihan just niskaan.
Olenhan mä nyt jotain virikettä itelleni keskinyt kun töitä ei ole ollut, mutta kyllä sitä miestä kaipaa.... ennen aattelin että en tosiaan ole riippuvainen kenestäkään ja että erostakin selviäisin ihan hyvin, mutta nyt kun asiaa oikein miettii niin ei hemmetissä. Olen riippuvainen ja en selviäisi mistää eroista.... Joskus vaan on miettinyt tuollaisia asioita kun on hiukan tullut enemmän ja vbähemmän takapakkia....
Arvatkaas... Olin eilen ja toistapäivänä uimassa! Oli aikas kylymää...
jos tänään on hyvä ilma, otan miehen kummityttelin mukaan ja mennään polskimaan...
Eipä tätiä kuulu eikä näy...... tuntumia on ollut muutamana päivänä, mutta mitään ei kuulu. Kai se uus kierto sitten jossain vaihees alkoi, mutta näillä mennään silti.
Tein eilen aamulla negan testinkin ....
Sirpula Joskus olen joo, myönnän... :snotty: Mutta mitäs kuuluu nyt ?
Nyt kaikki hoi kuulolle elvyttämään pino! Juhuuu!!