aurinkoinen äityli onhan sekin taito jos voi elää niin ettei asiaa kovin paljon ajattele tai "sorru" tähän testaus touhuun... :ashamed: Kuinka pitkällä se teidän anoppila sitten on ? Siis teiltä katsottuna...
Mä en varmaan vois olla perheestäni noin erossa kun pelkkää miestäkin on jo kahden päivän jälkeen huutava ikävä... :'(
Sirpula voi kun oisin ollut härkäsenä katossa.. :hug: :hug: :hug: oli varmasti ihana hetki ja helpotus teillekin että kaikki on hyvin... :heart: joko olette kertonut kaikille?
Olisikkos niin ihana että toisit samanlaisen, hiukan enemmän omaa näköäni olevan
yksilön minunkin mahaani asumaan ?
Mä olen melkein kateellinenkin teille kun kuulostat niin onnelliselta, mutta kuitenkin olen sun puolestas oikeinkin ilonen ja onnellinen.... :heart: Toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti ja niin meneekin. Mä päätin niin.
Mäkin varmaan kävisin joka viikko ultrassa jos raskaana oisin... ihan vain omaksi ilokseni katselemassa pikkuista...
Vieläkin iso onnen hali... :hug:
No nyt meille:
Jooh... taas sorruin ja testasin aamulla. Ei edes tarvi yrittää arvata tulosta. Perhana nyt kyllä loppui tuo turha testingi... Mitä sitä itseään piinaamaan kun kerran ei niin se on ei.
Mulla on maha ollut ihan koko päivän niin kipeä että aloin jo miettiä mitä kuuluu umppari oireisiin...... Kipu tuntuu vaan oikeella alhaalla, varsinkin kävellessä tai muussa aktiviteetissa.. mutta ehkäpä se kuitenkin on jonkinlainen ilmakertymä jossain suolen mutkassa...
Luulenpa taas kuulkaan niin, että silloin kp.31 kun mulla oli sitä muutaman pyyhimis kerran vuotoa, oli mun menkkani siinä. Joten ei osaa sanoa, mutta ollaan varmaan nyt sen jälkeen alotettu uus kierto, joten kp:t hiukan hakusessa, mutta näillä kuitenkin mennään ennenkuin täti kokonaan meille saapuu.
Aattelin eilen illalla että jos aamulla tulos on nega niin lopetan koko touhun enkä enää jaksa aktiivisesti miettiä tätä koko hommaa... taas on joku masennus aikakausi jolloin lopetan päiväks haaveilut vauvasta, mutta se palaa kuitenkin taas pian..... :headwall:
Mä olen varmaan vaan niin väsynyt, että alkaa masentaa.... sunnuntai-maanantai yönä en nukkunut yhtään, enkä päivälläkään, maanantai-tiistai yönä nukuin puol 3 - 6.04 enkä päivälläkään, joten ois voinut luulla että eilen illalla uni tulee mutta minäpäs olin koneella vielä puol 5 ja aamulla nousin ennen 7 ja hain miehen siskon tytön mun kans ulkoilemaan joskus 9 aikaan... sitten olen koko päivän muutenkin tehnyt kaikenlaista ja vielä ois retki tuonne meren äärelle, joten jos ens yönä en nuku niin antaa senkin homman olla ja nukkukoot muut jotka se osaa. Menee hermot kun on niin väsynyt, mutta ei nuku!?
vali vali ruti ruti, tulikohan nyt varmasti valitettuu kunnolla....... :snotty: