N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Zoe-F ja Linneja: Kiitos kaunis, nyt onneksi tilanne rauhoittunut... :heart:

).(: Luojan kiitos, verestä ei ole ollut tietoakaan sitten perjantai-illan, jolloin siis tuli kahteen otteeseen pyyhkiessä hieman veristä jälkeä paperiin. Muutoinkin ollut aivan normaali olo, nälkä koko ajan. Joten josko todellakin tällä säikähdyksellä pääsimme, toivottavasti. Ihana, tiistaina on se ultra, toivottavasti sieltä tulisi myös hyviä uutisia! :heart:

-Sirpula ja Pikkuinen rv 7+2 :heart: -

linneja Laitoin hakemukset viimeviikolla muistaakseni, kysyin et onko jonoa, kelalla sanoivat ettei ole et pian pitäis päätös tulla. noh ensviikolla kait odottaa vastauksia.
pian nukkumaan mentävä ku 8.00 herättävä tms ku tosiaan 12 h työpäivä edessä :(
eiköhän tuo ensviikko mee iha hyvin. mut pitää sit niitä koulutehtäviä jaksaa tehdä. jospa mä jostain saisin motivaation tehä :whistle: Antakaa mulle sitä motivaatiota niin saan kunnialla tehtävät altapois! :D

Tosiaan koko päivä oltii taas reissun päällä oikeestaa 13.00 lähettii ajelemaan ja nyt vartti sit tultii takas. Käytii mun äitipuolen synttäreillä, näki sit muita sukulaisia siinä sit. Huomenna ne oikeasti oisivat mut tänää nitä vietettiin.

Mut nyt kait mentävä saunaan sit valmistauduttava iltatoimiin.

Sirpula onneks se on jo huomenna... :hug:
aurinkoinen äityli kyllä mäkin uskon että jos sieltä sanottiin ettei jonoa kauheasti ole, saat sen jo tällä tai viim. ens viikon alussa.... joskus se riippuu tietysti kuinka suurella paikkakunnalla asuu ja mihin asti asia lähetetään käsiteltäväks....

Täällä näin:
Ensin asiaan. Tädistä ei tietoa meillä. Eilen alkoi ihan kamala henkinen pahoinvointi kun aloin miettiä että jospa se nega ei ollutkaan mitään ja tärppi ois käynyt, mutta se kun perjantaina otin tuota alkkomaholia... mietin viime yönäkin että melkein parempi kun ei olis tärpänny.. muuten joudun elelemään aivan kauheissa oman tunnon tuskissa.... :'(
Odottelen testejä saapuvaksi tänään tai huomenna... Testaan heti kun ne saan käsiini....
Heitin miehen 6 aikaan kaupunkiin ja nyt se lähti... ajelin takasin kotiin iin tippa oli linssissä koko ajan... toivottavasti nyt helpottaa ettei ikävä ainakaan pahennu...... tunteet on kyllä tosi pinnassa.....
Niin juu, mies sanoi mulle toistailtana että hänellä on varmaan hiivatulehdus.... noh, eilen haettiin lääkkeet kummalekin vaikkei mulla mitään oireita ole, mutta parempi se kuitenkin on ottaa... en ole vielä sitä saanut otettua kun siinäpäs on se, että ei raskaana ollessa........ en ussalla mennä sitä ottamaan jospa kuitenkin ois tärppiä....... oonkohan mä ihan pöhkö...?
Taidan mennä pätkölleen nyt sohvalle kun en saanut nukuttua viime yönä siiten kuin ehkä puolisen tuntia... jännitin niin kamalasti miehen puolesta.... :LOL: Öitä! :wave:

no ei varmasti ole kaikkein mukavin olla, mutta toivottavasti paranet pian... :hug:

Täällä näin: Mulla on niin kova ikävä miestä että tirautin kyyneleetkin menemään hetki sitten... :ashamed: Koirakin on ihan ihmeissään ja on vinkunut koko illan ja etsinyt miestä vessasta, parvekkeelta, juossut monen monta kertaa ovelle häntä heiluen... olin sen kanssa pari tuntia uimassakin, mutta enhän minä miestä korvaa vaikka yrittäisin kuinka. :snotty: Sitten se vielä meni ja pissi eteisen matolle, ihan vaan osottaakseen mieltään. Mullakin on ikävä! Taidan otta pojun mun kainaloon ens yöks...... :snotty:
Oon mä silti kans yks maan vaiva... poraa nyt miehen perään jo, kun se on ekaa yötä vasta poissa ja vajaa 2kk olis vielä edessä.... :'(

Zoe-F
Linneja: oonko mä käsittän nyt iha oikein et sun mies on kaks kuukautta pois? onkos se jotain laivahommia(tulee ekana mieleen kun meillä päin moni laivalla)
ei oo mukavin olo just nyt mut ajatellaa sillee et viikon kesäloma monee vuotee :) vaik täst ei kyl kukaa mitää maksa :(

Ei ole laivalla vaan lähti töistään johonkin koulutukseen joka on sen 2kk.... Mä niin toivoisin sen tulevan edes kerran pari kotiin tässä välissä, mutta tuskinpa pääsee... :/ En saanu edes nukuttua taas viime yönä paljon yhtään..... Tää on niin orpoa... koissukin on edelleen maissaan.... :(
Otin eilen sen hemputin hiiva lääke juttuni... oli pakko eilen testata tyylipuhdas nega, kun siinä lukee että ei raskaana oleville.... :whistle:jaah, menen viemään miehen siskoa nyt neuvolaan...
Missä kaikki oooon??? :wave:

heippa... eilen oli se piiitkä päivä mut eipä tuntunut missää mut kyl uni tuli heti ku kotia pääsin. Orpo olo hieman ku tyttöö eikä miestä kotona. jos tässä viel kestäis sinne to iltaan asti. teen tässä yhden tehtävän sit menen kotiin ja koitan tulostaa yhden toisen tehtävän mun koneelta pitää vain tsekata et se on valmis tms. jos ei nii sit lisää tietoja kerätä kait.

sit jäis se yks prjoketi tms. sekää ei mikää vaikea oo mut enköhän senki saa tässä tehtyä pian!
Opeita ei näy tääl koululla tms ku tääl koulun kirjasto on auki mut tuol mis opettajien huoneet on nii valot on kyl kii et ei varmaa opet oo tääl ku opo sanoi kylläki et 18.6 asti tehä tehtävät ja käsitin et opet ovat koululla siihen asti.

mut pitää jatkaa tehtävän tekoa sit lähtee kotiin ruokaa tekemään sen jälkeen töihin illaksi.

Zoe-F
munkin pitäis löytää jotaa oikeit töit ittelleni. missä mä nyt oon ni on vaa kesätyöjuttui missä oon ollu joka kesä jo aika monta vuotta.. jotaa kuskin hommiihan miä oon hakenki ja ettin mut ei oo oikeen ottan onkee

Zoe-F onks sulla jokin ammatti ? Millasta työtä sä sitten muuten haet ?
Kysely ikä, koko ikä...:D

Testasin tosiaan eilenkin tyylipuhtaan negan....... tänään kun olin lenkillä koiran kanssa mahassa alkoi ihan julmetusti sattua, ainakin koiran kiskoes minuu perässään.... ihan kun olis ollu kauheet paineet mahassa, mutta voihan se jotain sellasta ollakin..... Nyt oikeastaan toivon taas että se olis sittenkin positiivinen tulos.... ;) naisen mieli se heittelee.... :whistle:
Mitäs jos taas aamulla testais vai jaksankohan pitäytyä ylihuomiseen asti..... tai oikeastaan, mitä sitä edes testaamaan, jos on niin on ja siitä varmasti ehtii kuulla myöhemminkin ja jos ei niin en kuitenkaan voi muuta kuin odottaa tädin saapumista... mutta utelias kun olen niin.... jos sittenkin testais..... B)

mä varmaan unohdan koko testauksen kunnes joku kaunis päivä kalenteria selaan sit mietinki et missähä mun menkat sitten vasta ehkä herää testaamaan. :LOL: Noh kyllä se joskus tärppää :) Vihdoin sen yhden tehtävän sain opelle meilillä lähetettyä, huomen viel tulostan yhen toisen tehtävän ja palautan kouluun. jää vielä yks tehtävä joka on vaativampi homma. mut onneks aikaa on 18.6 mut luulen et saan tehtyä ensviikkoon mennessä :)

anoppilassa olen, ku meil ei kotona tosiaan netti pelaa. huomen lähden taas tonne toisellepaikka kunnalle jossa mun työpaikkani on ja se meidän talokin. olen yötä siellä sit ja to iltana töiden jälkeen tulen tänne anoppilaan. onpi sit vloppu vapaa. eipä ole suunnitelmia vielä mitään.

Linneja, nyt on ultrassa käyty - kesti vain vähän tämä tänne informointi... :ashamed:

Vihdoin ennätin minäkin koneen äärelle tulemaan. Kävin eilen aamulla siellä varhaisultrassa ja oli tarkoitus mennä illaksi töihin, niin olivatkin sillä aikaa töistä jo tavoitelleet ja jouduin lähtemään "keikalle" saman tien, äsken vasta kotiuduin...sellainen 30h työpätkä, nyt onkin sitten hyvällä omallatunnolla pari vapaata! B)

Ja sitten niihin ultrakuulumisiin... siellä massussa se meidän valtavan rakas Pikkuinen köllötteli ja sydän löi kovasti! :heart: Vastasi aivan viikkoja, joten LA on se alkuperäinen 16.1.2009. Pituutta masuasukilla oli 1,19cm. Muutoinkin oli kaikki niinkuin pitikin, voitte uskoa kuinka mua helpotti. Kyllä siinä kyyneleet alkoi valumaan poskea pitkin, kun terkkari näytti että tuossa se teidän vauva nyt on. Tuijotin sitä ruutua ihan sanattomana ja kyyneleet valui. Mieskin tuijotteli kuvaa sen käsiin saatuaan pitkän tovin ja silitteli vauvaa kuvasta ja heti tuli mun massua paijaamaan! :saint:

Niin, ja eilisen ultrakäynnin kruunasi jo aamusta ensimmäinen aamupahoinvointi!! Heräsin eilen aamulla joskus kuuden aikaan kun oli kova jano ja pissahätä. Kävin sitten lasillisen appelsiinimehua hörppäämässä ja pissalla, sänkyyn takaisin tullessa pitikin tehdä melkoinen U-käännös ja juosta kiireen vilkkaa kylppäriin oksentamaan! :x kaksi kertaa oksensin ennen neuvolaan lähtöä, sitten hellitti.

Saatiin neuvolasta mukaan lappusia ja vihkosia, ensi keskiviikkona on sitten se ensimmäinen virallinen neuvola, jonne mieskin tulee mukaan. Terkkari sanoi, että voidaan ultrata vaikka joka neuvolareissulla jos haluan, ihanaa! =) :heart:

- Sirpula ja Pikkuinen rv 7+5 :heart: -

aurinkoinen äityli onhan sekin taito jos voi elää niin ettei asiaa kovin paljon ajattele tai "sorru" tähän testaus touhuun... :ashamed: Kuinka pitkällä se teidän anoppila sitten on ? Siis teiltä katsottuna... :LOL: Mä en varmaan vois olla perheestäni noin erossa kun pelkkää miestäkin on jo kahden päivän jälkeen huutava ikävä... :'(

Sirpula voi kun oisin ollut härkäsenä katossa.. :hug: :hug: :hug: oli varmasti ihana hetki ja helpotus teillekin että kaikki on hyvin... :heart: joko olette kertonut kaikille? :D
Olisikkos niin ihana että toisit samanlaisen, hiukan enemmän omaa näköäni olevan ;) yksilön minunkin mahaani asumaan ?
Mä olen melkein kateellinenkin teille kun kuulostat niin onnelliselta, mutta kuitenkin olen sun puolestas oikeinkin ilonen ja onnellinen.... :heart: Toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti ja niin meneekin. Mä päätin niin. ;) Mäkin varmaan kävisin joka viikko ultrassa jos raskaana oisin... ihan vain omaksi ilokseni katselemassa pikkuista... :LOL:
Vieläkin iso onnen hali... :hug:

No nyt meille:
Jooh... taas sorruin ja testasin aamulla. Ei edes tarvi yrittää arvata tulosta. Perhana nyt kyllä loppui tuo turha testingi... Mitä sitä itseään piinaamaan kun kerran ei niin se on ei.
Mulla on maha ollut ihan koko päivän niin kipeä että aloin jo miettiä mitä kuuluu umppari oireisiin...... Kipu tuntuu vaan oikeella alhaalla, varsinkin kävellessä tai muussa aktiviteetissa.. mutta ehkäpä se kuitenkin on jonkinlainen ilmakertymä jossain suolen mutkassa...
Luulenpa taas kuulkaan niin, että silloin kp.31 kun mulla oli sitä muutaman pyyhimis kerran vuotoa, oli mun menkkani siinä. Joten ei osaa sanoa, mutta ollaan varmaan nyt sen jälkeen alotettu uus kierto, joten kp:t hiukan hakusessa, mutta näillä kuitenkin mennään ennenkuin täti kokonaan meille saapuu.
Aattelin eilen illalla että jos aamulla tulos on nega niin lopetan koko touhun enkä enää jaksa aktiivisesti miettiä tätä koko hommaa... taas on joku masennus aikakausi jolloin lopetan päiväks haaveilut vauvasta, mutta se palaa kuitenkin taas pian..... :headwall:
Mä olen varmaan vaan niin väsynyt, että alkaa masentaa.... sunnuntai-maanantai yönä en nukkunut yhtään, enkä päivälläkään, maanantai-tiistai yönä nukuin puol 3 - 6.04 enkä päivälläkään, joten ois voinut luulla että eilen illalla uni tulee mutta minäpäs olin koneella vielä puol 5 ja aamulla nousin ennen 7 ja hain miehen siskon tytön mun kans ulkoilemaan joskus 9 aikaan... sitten olen koko päivän muutenkin tehnyt kaikenlaista ja vielä ois retki tuonne meren äärelle, joten jos ens yönä en nuku niin antaa senkin homman olla ja nukkukoot muut jotka se osaa. Menee hermot kun on niin väsynyt, mutta ei nuku!?
vali vali ruti ruti, tulikohan nyt varmasti valitettuu kunnolla....... :snotty:

MAANANTAI 9.6

Linneja ....................kp 47/34-49?..............yk10............1.lapsi
Pohojola...................kp 18/28-31.....................yk7...........1.lapsi
onlyer.......................kp 14/28.................alk.11/05...........1.lapsi
garbalo.....................kp 42/30-36...............yk 3..............1.lapsi
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......
Aurinkoinen äityli.......kp 18/32......................yk 2..............2.lapsi
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......
Talvimamma 08-09....kp ?/30-31...........yk2...................1.lapsi
Zoe-F........................kp ?/?.......................yk?.................1.lapsi

Pikaista palaamista toivotaan:

Minttulii86..........kp ? /30................yk.alk.04/05
JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..

Plussanneet :heart:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula

meiltä sinne anoppilaan on 80km välimatka. vähän pakosta joutuu olemaa erossa et anoppi hoitaa kotonansa mun lasta. Mies sit kulkee velipoikansa kans töissä ku sen veli on nyt kesätöissä tän ja ensviikon. Voi mies joutua tässä kesän aikana reissuhommiin sitten on pitempi väli erossa.
Onhan mulla ikävä ku yksin talossa olen ja pinnasänky on tyhjä ja minun vieressä oleva paikka on tyhjä et on aika orpoa. :'( Tänä iltana menen anoppilaan!Mies pitää viedä huomen aamulla johonki ku työporukan kans bussilla lähtevät sinne koulutukseen eli 60km päähän.

mut nyt koitan tehdän tän yhden tehtävän alta pois niin saan vihdoin aloitella viimeistä tehtävää ja koittaa saada ensviikolla palautettua! ENsviikolla selviää tentin tulos.

Näkyillään :wave:

meiltä sinne anoppilaan on 80km välimatka. vähän pakosta joutuu olemaa erossa et anoppi hoitaa kotonansa mun lasta. Mies sit kulkee velipoikansa kans töissä ku sen veli on nyt kesätöissä tän ja ensviikon. Voi mies joutua tässä kesän aikana reissuhommiin sitten on pitempi väli erossa.
Onhan mulla ikävä ku yksin talossa olen ja pinnasänky on tyhjä ja minun vieressä oleva paikka on tyhjä et on aika orpoa. :'( Tänä iltana menen anoppilaan!Mies pitää viedä huomen aamulla johonki ku työporukan kans bussilla lähtevät sinne koulutukseen eli 60km päähän.

mut nyt koitan tehdän tän yhden tehtävän alta pois niin saan vihdoin aloitella viimeistä tehtävää ja koittaa saada ensviikolla palautettua! ENsviikolla selviää tentin tulos.

aurinkoinen äityli noh varmasti on kamalaa olla erossa... :ashamed: Mutta onneks on kuitenkin joku, tarkoitan sitä anoppias, joka jaksaa katsoa tyttöä.... :) meilläkin olis asiat tosi hyvin hoitopaikkojen suhteen jos olis lapsia, on hoitajat kaikki ainakin lähellä.... no mun äiti asuu kyllä 70km päässä, mutta ei sen puoleen, en sinne lastani koskaan edes veisi... :/ Tässä on kaikki miehen vanhemmat ja muut lähellä ja kaikki ystävätkin on suht automatkan päässä....

Tänne on yhtäkkiä tullut kovin hiljaista...... onkohan kaikki ottamassa vuorokauden ympäri aurinkoa kun ei näy.......

Mies tulee lauantaina kotiin... :heart: meillä oli kyllä eilen aika kamala sota puhelimessa, mutta tulee se kuitenkin.... ;)
Olenpas taas ystävät hyvät miettinyt....... Mies entisessä avioliitossaan yritti lasta exänsä kanssa ja he kävivät hoidoissakin, ja sieltä selvisi että miehen siittiöitä on minimi määrä aina per lasti ja osa oli jotenkin heikko kuntoisiakin. Niiistä kuitenkin entistä vaimoa yritettiin hedelmöittää, mutta eivät "tarttuneet" kiinni. Mietin oikeastaan eilen että alkaa varmaan loppua into kesken koko touhussa, jos paljastuu ettei mies tosiaan voi hedelmöittää minua. En sillä, että onhan niitä kaikenlaisia muitakin vaihtoehtoja lapsi asiaan, mutta mies ei esimerkiksi sulata sellaista vaihtoehtoa että saisin jonkun muun miehen siittiösuluista lapsen. Joka olisi tietenkin minun ja miehen lapsi, ei sen jolta se 50% geeneistä on saatu. Jotenkin tuntuu vaan niin itsekkäältä ajatukselta tuo miehen kanta, että jos hän sitä ei voi "antaa" niin ei sitten mistään, mielummin meille adoptio, kun se on silloin kummallekin yhtä "vieras". Oikeastaan tämä oli se eilisen sodan syy. En tosiaan näinkin pitkän yhdessä olon aikana ole saanut tietää tätä, koska jo aikaisemmin yritykseen ryhdyttyä kävimme molemmat tutkimuksissa ja kaikki PITI olla ok. Mutta enhän minä tosiaan ole mustaa valkoisella nähnyt ja mies valehteli. Oli ihan mukava yllätys eilen kun alkoi sitä asiaa kertomaan. Mutta olenpa kuitenkin siitä ihan hyvilläni että asia paljastui, edes joskus.

Täytyypi vielä jaksaa se vajaa 2kk, jotta päästään alottelemaan ne lapsettomuus asiat ...

Arvatkaas kuka on ihan masennuksissaan kotona eikä jaksa edes eväänsä liikauttaa...|O :'(

Kiitos, Linneja, olet ihana hassu! :D :hug: Niin mähän olin tiistaina siellä ultrakäynnillä yksin, kun mies ei työkiireiltänsä päässyt mukaan. Mutta kyllä katseli ultrakuvaa pitkän tovin sen käteen saatuaan... :heart: Ensi keskiviikon neuvolakäynnille (jossa myöskin ultrataan! =) ) on mieskin tulossa mukaan, innoissaan on jo hänkin. Illalla yhdessä sängyssä lueskeltiin terkkarin antamia lippu-lappusia, paljon oli hyödyllistä tietoa. Tällä toivotaan kanssa eniten maailmassa, että kaikki menisi loppuun saakka hyvin ja Pikkuinen olisi ensi tammikuulla tässä kainalossa! :heart: Ei ihme jos meidän onnellisuus paistaa kirjoituksistani, sitä me nimittäin kirjaimellisesti ollaan, ÄÄRETTÖMÄN ONNELLISIA!!! :heart: :heart: :heart:

).(: Täällä hypistellään ultrakuvaa harva se tunti... :heart: Eilen kerrottiin molempien vanhemmille sekä sisaruksille, todella iloisia ja onnessaan olivat kaikki. Etenkin minun puolen väki, meillä näytetään tunteet aina niin reilusti. Äitini tuli heti taputtelemaan masua ja alkoi suunnitella vaunuihin säästämistä, lupasi ostaa Pikkuiselle vaunut! :heart: Höperö mummo... :D

- Sirpula ja Pikkuinen rv 7+6 :heart: -

OI ihanaa sirpula Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti!
Olis ihanaa jos minäki saisin pian toisen vauvan. =) Mies haluais poikaa seuraavaksi ku miehen sisko sai pojan ensimmäiseksi. Miehen siskohan sai ensin keskenmenon ja nyt tää oli toinen ja pysyi matkassa. mut se ensimmäinen oli tyttö ollut et se meni sit kesken. :(

Mä päätin etten kerro seuraavasta raskaudesta kunnes masu rupee näkyyn :LOL: Rupes ramaseen ku miehen vein huoltoasemalle ku työporukka lähtevät sinne koulutuspäivään.
Yöllä miehen kans heiluteltii peittoja :heart: Menisköhä nukkumaan mut ei tiedä jos tyttö herääki pian mut tosin neiti nukahti 1.00 yöllä.
Jospa kokeilen et saisin vähä aikaa nukuttua sit päiväunien aikaa nukun minäkin ;)

Yhteistyössä