jahas täällähän on oikein tapahtunut..
Näin aluksi
Zoe-F tervetuloa mukaan! :wave: laitetaanko siut listoille? Et tosiaan ole ainut joka sekoilee täällä, minä ainakin päivittäin.... Ei saa ihmetellä jos joskus lukee listoissakin oikea päivä, mutta kuukauden vanhat päivämäärät jne, mutta noista kiertopäivistä yritän olla tarkkana....
ykskin kerta, en tosin tiedä moniko täällä sen huomasi päivittelin kekskiviikko ja keiskiviikko nimellä jne... aina sattuu ja tapahtuu....Varsinkin kun kirjottelee "salaa ja piilossa" mieheltä että välillä on pakko sulkea koko sivu pois kun mies tulee viereen....
Mulla siis on pikkupikku salaisuus....! :saint:
Paula83 nyt alkaa tää toivo taas hiipiä, vaikka kuinka yritin olla että ei nyt aleta testailemaan vaan tulee jos on tullakseen.... koskahan mä sitten rupeisin testejä kaivelemaan kun mullakin nää on yhtäkkisesti näin epäsäännööliset.... B)
garpalo vai on teidän pikkuinen pipi...
tulikos tuo ihan yllätyksenä vai jo hetken seuraillut tilannetta ? Onhan koira aina sellainen "vauva" jos lapsia perheessä ei ole, vaikka sille silloin tällöin tulee pahasti sanottua ja erityisesti huudettua.... :saint: Mäkin karjun meidän koiralle päivittäin ja äsken oli taas hetki kun koira varmaan ajatteli että on tuo akka seko. Se haukahteli eteisessä jotain ohikulkevia ääniä ja menin huutamaan sille että pitää nokkansa kiinni ja raahasin sen mukanani olkkariin ja olin tosi tosi vihainen... no hetken kun se mun vieressä hiljaa oli, se puklautteli tuohon karvamaton päälle kun raukka oli menny syömään isin kalsarit ja siitä lähtevät langat luultavasti kutitti kurkussa....... tai sitten se oli se maku/haju..
no ei, siis oksensi juu ja minä sitten toista paapomaan että voi pieni ja ei mitään hätää kun toinen oli sitten hiukan nolona että "äitiiii, mä en voinu tuolle mitään!" oli kuitenkin niin koomista kun ensin karjin ja raahasin koiraa perässäni ja sitten yhtäkkiä meinasin ihan suuhun ängetä kun koira hiukan puklautteli kun oli mennyt syömään ne kalsarit, jota myös ei olisi saanut tehdä...
Vai teidänkin auto takkuilee.. onkohan se jokin epidemia... tarttuva liikkuva sairaus noilla neljäpyöräisillä näin kesän alussa... meidänkin auto on niin läpeensä P***A että ajaisin koko hela hoidon jorpakkoon jos siihen ois varaa..... joskus aina kun kaupungillakin ajaessa on sellaisia "läheltä piti törmäys - ei mun vikani" episodi, niin jää jälkeenpäin miettimään että olisit nyt hyvä tyttö tajunnut vaan mennä etkä painaa jarrua niin ois tänkin koslan saanu lunastukseen...
elkääpä siis tulko lähelleni!
aurinkoinen äityli vai meinaat oikein miehen yllättää...
minä en ole sitten hetkeen mitään seksikästä päälleni löytänyt kun olen tälläinen pallo, eli siis elmukelmu olisi ehkä mun asuni......
Kai niitä kivojakin asuja, joissa on myös hyvä olla jostain vois löytyy, mutta nyt on raha reikä ihan johonkin muuhun kuin mun asusteisiin...
Niin mitäs jos et seuraile sun kp:s niin poistanko ne listoilta vai miten haluat?
Sirpula kiva että mamma housut oli hyvät, joskus huuto.netistä vaan saa aika huonoa kamaa, ite olen muutaman kerran sitä käyttänyt, mutta pääosin on ollut ihan positiivista... ensimmäinen kerta ei kyllä ollut, mutta kun olin niin uusi käyttäjä niin en tajunnut silloin kattoa ja tarkistaa palautteita ym. niin ostos oli kyllä aika susi. Mutta onhan joukossa onneksi nuo hyvätkin... =)
Ja nyt meille...:
Olin tänään töissä, ensimmäinen keikka ja hyvin meni. Siinä kai tän päiväset uutiset.. olipas paljon. No ei siis meille mitään.. hiukan surettaa tuo miehen lähtö maanantaina, mutta toivottavasti selvitään ja jaksetaan.. miks ei jaksettais... onhan monen mies mennyt vaikka mihin honoluluun ja ollut siellä vaikka kuinka kauan ja mun mies kuitenkin pysyy Suomessa ja ehkä tulee joka vk:n loppukin kotiin... :snotty: Ja mulle jää "onneks" tuo auto tänne.. muuten oisin loukossa kotonani kyllä ihan vallan... tai no, ollaan nyt siitäkin taas oikein onneissaan kun varmasti koko kosla lahoo lopullisesti heti tiistaina kun mies on siellä ettei tuu mua mistään hakemaankaan kun olen auton kanssa jumissa....
Jihu, huomenna vapaa päivä.. tai ainakin näillä näkymin vapaa... mutta huomenna ajattelin siivoilla ja siinä sivussa tietysti palstaillakkin...
Kesä on muuten nyt tullut! Aivan ihana ilma pihalla.. ja mä istun täällä.... taidankin mennä narrailemaan taas hauvaa rannalle niin pääsee sekin uimaan... :wave: