N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Zoe-F
oli itse asiassa hetki maistraatissa ja juhlat puolison vanhempien kodissa :D Silloin tahdottiin ja nyt toivotaan. Ehkä haikara saattaa jopa tullakkin. Huolestuttaa vain koiran puolesta että mitä jos huomiota ei mun osalta sille enää riitäkkään.. Itse kun sen kasvatin niin paras tuli :heart:

kp 7/32 menosa... mutta päätin et en rupee miettimää kp päiviä enkä menkkoja tms. et tulee ku on tullakseen :)
maanantaina mukava työpäivä aloittaa on 12h työpäivä :ashamed: No pakko se on rahaa tienattava talouteen.kui olla tekemättä mitää ja peeaa.

nyt pitää lähtee puhelimen ääreen asioita hoitamaan.

jahas täällähän on oikein tapahtunut.. :D

Näin aluksi Zoe-F tervetuloa mukaan! :wave: laitetaanko siut listoille? Et tosiaan ole ainut joka sekoilee täällä, minä ainakin päivittäin.... Ei saa ihmetellä jos joskus lukee listoissakin oikea päivä, mutta kuukauden vanhat päivämäärät jne, mutta noista kiertopäivistä yritän olla tarkkana....:) ykskin kerta, en tosin tiedä moniko täällä sen huomasi päivittelin kekskiviikko ja keiskiviikko nimellä jne... aina sattuu ja tapahtuu....Varsinkin kun kirjottelee "salaa ja piilossa" mieheltä että välillä on pakko sulkea koko sivu pois kun mies tulee viereen....
:LOL: Mulla siis on pikkupikku salaisuus....! :saint:

Paula83 nyt alkaa tää toivo taas hiipiä, vaikka kuinka yritin olla että ei nyt aleta testailemaan vaan tulee jos on tullakseen.... koskahan mä sitten rupeisin testejä kaivelemaan kun mullakin nää on yhtäkkisesti näin epäsäännööliset.... B)

garpalo vai on teidän pikkuinen pipi... :( tulikos tuo ihan yllätyksenä vai jo hetken seuraillut tilannetta ? Onhan koira aina sellainen "vauva" jos lapsia perheessä ei ole, vaikka sille silloin tällöin tulee pahasti sanottua ja erityisesti huudettua.... :saint: Mäkin karjun meidän koiralle päivittäin ja äsken oli taas hetki kun koira varmaan ajatteli että on tuo akka seko. Se haukahteli eteisessä jotain ohikulkevia ääniä ja menin huutamaan sille että pitää nokkansa kiinni ja raahasin sen mukanani olkkariin ja olin tosi tosi vihainen... no hetken kun se mun vieressä hiljaa oli, se puklautteli tuohon karvamaton päälle kun raukka oli menny syömään isin kalsarit ja siitä lähtevät langat luultavasti kutitti kurkussa....... tai sitten se oli se maku/haju..:LOL: no ei, siis oksensi juu ja minä sitten toista paapomaan että voi pieni ja ei mitään hätää kun toinen oli sitten hiukan nolona että "äitiiii, mä en voinu tuolle mitään!" oli kuitenkin niin koomista kun ensin karjin ja raahasin koiraa perässäni ja sitten yhtäkkiä meinasin ihan suuhun ängetä kun koira hiukan puklautteli kun oli mennyt syömään ne kalsarit, jota myös ei olisi saanut tehdä...
Vai teidänkin auto takkuilee.. onkohan se jokin epidemia... tarttuva liikkuva sairaus noilla neljäpyöräisillä näin kesän alussa... meidänkin auto on niin läpeensä P***A että ajaisin koko hela hoidon jorpakkoon jos siihen ois varaa..... joskus aina kun kaupungillakin ajaessa on sellaisia "läheltä piti törmäys - ei mun vikani" episodi, niin jää jälkeenpäin miettimään että olisit nyt hyvä tyttö tajunnut vaan mennä etkä painaa jarrua niin ois tänkin koslan saanu lunastukseen...:p elkääpä siis tulko lähelleni!

aurinkoinen äityli vai meinaat oikein miehen yllättää... :D minä en ole sitten hetkeen mitään seksikästä päälleni löytänyt kun olen tälläinen pallo, eli siis elmukelmu olisi ehkä mun asuni...... :p Kai niitä kivojakin asuja, joissa on myös hyvä olla jostain vois löytyy, mutta nyt on raha reikä ihan johonkin muuhun kuin mun asusteisiin...
Niin mitäs jos et seuraile sun kp:s niin poistanko ne listoilta vai miten haluat?

Sirpula kiva että mamma housut oli hyvät, joskus huuto.netistä vaan saa aika huonoa kamaa, ite olen muutaman kerran sitä käyttänyt, mutta pääosin on ollut ihan positiivista... ensimmäinen kerta ei kyllä ollut, mutta kun olin niin uusi käyttäjä niin en tajunnut silloin kattoa ja tarkistaa palautteita ym. niin ostos oli kyllä aika susi. Mutta onhan joukossa onneksi nuo hyvätkin... =)

Ja nyt meille...:
Olin tänään töissä, ensimmäinen keikka ja hyvin meni. Siinä kai tän päiväset uutiset.. olipas paljon. No ei siis meille mitään.. hiukan surettaa tuo miehen lähtö maanantaina, mutta toivottavasti selvitään ja jaksetaan.. miks ei jaksettais... onhan monen mies mennyt vaikka mihin honoluluun ja ollut siellä vaikka kuinka kauan ja mun mies kuitenkin pysyy Suomessa ja ehkä tulee joka vk:n loppukin kotiin... :snotty: Ja mulle jää "onneks" tuo auto tänne.. muuten oisin loukossa kotonani kyllä ihan vallan... tai no, ollaan nyt siitäkin taas oikein onneissaan kun varmasti koko kosla lahoo lopullisesti heti tiistaina kun mies on siellä ettei tuu mua mistään hakemaankaan kun olen auton kanssa jumissa....
Jihu, huomenna vapaa päivä.. tai ainakin näillä näkymin vapaa... mutta huomenna ajattelin siivoilla ja siinä sivussa tietysti palstaillakkin... :LOL:
Kesä on muuten nyt tullut! Aivan ihana ilma pihalla.. ja mä istun täällä.... taidankin mennä narrailemaan taas hauvaa rannalle niin pääsee sekin uimaan... :wave:

KESKIVIIKO 4.6

Linneja ....................kp 42/34-49?..............yk10............1.lapsi
Pohojola...................kp 13/28-31.....................yk7...........1.lapsi
onlyer.......................kp 9/28.................alk.11/05...........1.lapsi
garbalo.....................kp 37/30-36...............yk 3..............1.lapsi
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......
Aurinkoinen äityli.......kp 13/32......................yk 2..............2.lapsi
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......
Talvimamma 08-09....kp ?/30-31...........yk2...................1.lapsi
Zoe-F........................kp ?/?.......................yk?.................1.lapsi

Pikaista palaamista toivotaan:

Minttulii86..........kp ? /30................yk.alk.04/05
JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..

Plussanneet :heart:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula

linnejaei tarvii poistella. ilmoittelen sit joskus kp kun muistan. Joten en nyt rupee miettii mikä kp nyt menosa vaa annan mennä ja katotaan millo tärppää tms!Turhia mä rupeen jahkaileen et jokos nyt tärppäs tms. joten annetaa vaa mennä ja tulee sit ku tulee. :p

taas hirvee stressi iski päälle.. oiski sittenki 3 tehtävää tehtävänä 18.6 mennessä palauttaa. apuaa!sit nää kaikki vero, kela asiat selvittää et neki yhtä solmussa et ei tosikaa!! :ashamed: |O

aurinkoinen äityli jos jotain apua tarviit kela, vero ym asioissa niin voin koittaa auttaa... ;)
En poistele sinuu listoilta.. siellä olet ja sinne jäät, joskin "tiput" plussanneisiin jossain vaiheessa, mutta siellä siis olet.. :LOL:
Zoe-F mä olen niin nopee... :D päivitellään sitten sitä mukaan kun tiedät paremmin...

Tänne näin:
On ollut hieman tavallista huonompi aamu. Kun heräsin ihanaan vapaapäivään ovikello soi. Noh, sielläpä seisoi taloyhtiön joku puheenjohtaja tai mikäs lie nyt olikin ja kertoi meidän koiran haukkuvan niin paljon päivisin että asialle on tehtävä jotain. Oli kyllä kuitenkin ystävällinen ja sanoi pitävänsä meistä ja koirasta mutta että asialle tosiaan on keksittävä jotain. Noh, pelästyin niin paljon kun mun mielestä koira ei ole haukkunut meidän poissaollessa muuta kuin postia ja aioin tilata jotain haukunestopanta systeemiä äkkiä jostain ennenkuin häätö tulee.... noh, tietenkään meillä ei netti toiminut. Tappelin sen kanssa ainakin tunnin verran kunnes soitin vikailmoituslinjoille ja sieltä sanottiin että ei ainakaan heidän tietoon ole tullut mitään, mutta yrittävät korjata ja selvittää asian.
Jo aamulla olin karjahtanut miehen siskolle joka meille oli 7 aikaan ilmaantumassa että nyt et tule, se soittaa aina tuntemattomalla numerolla. Hetko sitten soi puhelin ja soittajana oli tämä tuntematon. Vastasin "miehen siskolle" sanoen että "hei, senkus tuut nyt, mutta minä en sohvalta nouse ja päälleni en aio pukea" toisessa päässä oli ihan hiljaista.... "hei, olitte soittaneet vikailmoituspalveluun tänä aamuna..." voitte uskoa kuinka olin nolona!!!! :ashamed: mä en taida enää koskaan vastata mihinkään puheluun.. se oli niin noloa että kun kerroin miehelle asian se meinasi päästä pisut alleen...... ei ollut kivaa! :/ noh, nyt se miehen sisko on jo tulossa.... palailen taas.. :wave:

Meille tulee karvainen vauva heinäkuun alussa! Samanrotuinen kuin nytkin, eli mittelspitz! Jee se on mun tulevaisuuteni toko-lupaus! :heart: :D
Linneja ollaan seurailtu varmaan jo vuoden ajan noita kynsiä.. Siltä rupes tippuun niitä kokonaisina yhtäkkiä ja muutenkin ne näytti oudoilta.. Toivotaan että kortisonikuuri auttaisi.. :'(

Mutta silti, meille tulee vauva ja me muutetaan nyt huomenna. Eli en sit tiiä koska saadaan netti kuntoon uudessa kodissa. :kieh:

garpalo toivottavasti auttaa....
Vai tulee vauva.... koskas LA on ? :LOL: meinaat alkaa harrastaa tokoa kos ? se on varmaan ihan mukavaa jos hermot kestää.. mä kävin jollain 6 tunnilla ja tuo rakkimus ei kyllä kyennyt siihen touhuun, vaikka kyllä olis tarvinnut. Mulla kyllä tais loppua järki kesken.... :ashamed:
Mun elämä meinas jo aamulla kaatua kun ei netti toiminut saati että eläisin pitkän aikaa ilman nettiä.. olenhan niin riippuvainen.... :|

Täällä taas:
Tätiä ei kuulu, mutta nyt on toiveet korkealla... tänään on ollut valkovuotoa ?!? aika outoa.. siitä on niin pitkä aika kun viimeks oli, mutta voihan tää olla jotain muutakin.. aloin miettiä sen paula83 juttujen perusteella että johkin nyt ois tärpännyt kun vuotoakin oli jonkinmoista, mutta kuitenkin ne lääkärin puheetkin oli ihan oikeita, että näin epäsäännöllisessä kierrossa kun mulla on, voi yhdet menkat jäädä kokonaan tulematta tai sitten tulee tuollaista hieman tuhruttelevaa kun täti pitäisi oikeasti olla päällä....... hemputti minä ja mun anatomiani... ei ole paljon ollut naisen anatomian lukemisesta hyötyä kun ite olen tällänen epäyksilö...
:ashamed:
jaah, siivoomaan käypi tieni mun..... |O
Niin juu, tilasin eilen testejä... ... .. .... :whistle: ;) ;)

Linneja LA on heinäkuun 5-6 päivä, eli muistaakseni eka viikonloppu :D jee.
Joo me tokoillaan koirakoulussa meen pojan kanssa, mut en tiiä kestäskö mun pää kisaamista. Ehkä sit ton uuden pennun kanssa, kun sen saa kouluttaa silleen et ite tietää jo niitä juttuja.. :heart: oih ihanaa, pennut on niin söpöjä!

ISTUN EDELLEEN KONEELLA!!!! PRKL... :headwall:
garpalo tuu hakeman meidänkin pentu pois.. se on vasta vajaa 1v ja erittäin erittäin pentu... ?Mä en tällähetkellä jaksa koko koiraa.... ...
Nyt kyllä on hemputti alettava siivoomaan. :kieh:

Juu Linneja meille vaan kaikki maailman koirat :D sen takia me isompaan asuntoon muutetaan että saatais enemmän koiria mahtumaan :LOL:
Minkä rotuinen teidän haukutus on?

Minäkin edelleen täällä vaikka pitäis pakata ja siivota ja imuroida ja putsata ja puunata ja hinkata jne.. :headwall: jag har en panik! |O

Koiravauvojako täällä harrastellaan... :D

Linneja: Joo, olivat kyllä ihan positiivinen yllätys nuo mammahousut, olin itsekin varautunut että saattaa tulla "pelkät" kotihousut niistä... ;)

).(: Sitten omaa napaa tännekin... olen täällä viimeisen tunnin vain itkeä tihruuttanut, sillä wc:ssä käydessä pyyhkiessä tuli paperiin ihan vähän kirkasta veren näköistä. Sama toistui kun parin tunnin päästä taas kävin pissalla. Pönttöön/pikkareihin ei ole tullut yhtikäs mitään. Voi Luoja, toivon niin maailman eniten että vauvalla on massussa kaikki hyvin, ja tämä olisi harmitonta! Ensi tiistaina on se varhaisultra, mitä teen jos vuoto yltyy?

Oon todella peloissani, ja mieskin on töissä... :'( :'(

Koko ajan vain silittelen massua... :heart:

-Sirpula ja Pikkuinen rv 7+0 :heart: -

garbalo: Toivotaan näin! :heart:

Nyt juuri vessassa käydessäni ei taas ollut tietoakaan mistään vuodosta, toivottavasti päästiin tällä säikähdyksellä. Mieskin säikähti ihan tosissaan kun äsken töistä tullessa hälle kerroin. Enkä itkemättä pystynyt tietenkään kertomaan, vaan heti hänet nähdessäni "pato" murtui kokonaan... :'( :snotty:

Mutta juteltiin miehen kanssa siitä, että nyt ei taida muu auttaa kuin yrittää olla vain mahdollisimman rauhallisin mielin ja ajatella positiivisesti. Toivottavasti vuoto ei yllykkään ja onneksi on se ultra-aika tiistaina niin saa sitten ainakin varmistusta masuasukin tilanteesta.
Toiveikkain ajatuksin, masua vähän väliä silitellen,

Sirpula ja Pikkuinen :heart:

voi #¤%%¤#& :ashamed: on nii paska olo.. huomenna pitäis jaksaa lähtee kekkereitä kiertämään...sit kohta onki maanantai... ensviikon olen kotona yksin. teen kouluhommia siellä rauhassa ja kuljen töissä. onneks on auto sit millä voin kulkea mis tykkään.

ilman nettiäki joutuis olemaan, paitti jos koululla olen nii sit voin koneella olla.

on tylsää.. pitänee kai alkaa koht nukkuun...

Linneja Jos kerran osaisit auttaa tms.. nii osaatko sanoa kauan menee kodinhoitotuen päätöksen saamisessa? Onko täällä ketään joka saa sitä?

väsyttävä päivä ollu, käytiin yhdessä valmistujaisis juhlissa et siinä riitti hulinaa. ens keväänä onki 3 juhlat tiedossa. Mieski sano et saan selkää jos lusmuilen etten saa papereita koulusta tms.

Niin siel juhlis ku en juonut ku alkoholitonta nii anoppi heti kysäsi"oletko raskaana ku joit alkoholitonta" :LOL: mähän siihen sanoin etten ole. Silti ois kiva jos oisin..

Zoe-F
mun pitäis mennä maanantain töihi. oon niin kolhuil mustelmil ja ruvel et en tiiä mitä siitä ja tulee. autoo en ainaka pysty ajaa. töihin tosin noin 300metrii mut mul menee varmaa sata vuotta nilkuttaa sinne. :( ja pitäis viäl olla eka päivä töis.

Zoe-F
LEnsin hevosen selästä perjantaina aika kyytiä, taju pois ja sokkiin. Aivotärähdys. Alaselässä puolesta selästä takapuoleen kokonen rupi. Toisen polven yläpuolella kavion muotonen mustelma eikä se jalka oikeen nouse ja sit muuten vaan vähän siellä sun täällä mustelmia ja kipeit kohtii.

Zoe-F
kyl miä paikalle pääsen mut mun työ on aika fyysist enkä usko et siit mitää tulee. jotenkuten onnistuu liikkuminen mut ei siin mitää hurraamist oo. maanantain täytyy mennä lääkärii.

Sirpula miten nyt on tilanne?
Hui kun mäkin pelästyin ihan kamalasti, mutta mahdollistahan tuo kyllä alkuraskaudesta on, että jotain pientä vuotoa tulee...

Zoe-F Vai humman selästä tulit... sinuna menisin hakemaan saikkua enkä yhtään rasittais kipeetä kroppaa sen enempää kun on tarve. Parane pian... :hug:

aurinkoinen äityli koska sä olet hakemuksen laittanut ? Se on niin paikkakohtaista ja myös aikakohtaista.. joskus on asioita enemmän käsiteltävinä ja joskus menee aika nopeesti... Soita ja kysy niin eiköhän asia hiukan selkeenny.

Täällä näin:
En eilen ehtinyt netskuilemaan kun suoraan sanoen mulla oli aivan jäätävä krapula. :eek: Ja illalla menin töihin ihan kamalassa olossa ja pääsin vasta yöllä joskus... join perjantaina 3 siideriä 2 kaljaa ja yhden viskipaukun ja tataaaaaa, mikä kankkunen.
Tein tesinkin. :ashamed: Silloin perjantai aamu päivänä ja negaa se oli. siks uskalsin jotain ottaakin.
Mutta jooh, jos palailen paremmin huomenna kun meillä on tänään viimonen päivä yhdessä miehen kanssa piiiitkään aikaan niin haluan vaan olla sen kainalossa ihan koko päivän... :heart: Huomiseen siis! Päivitän listankin vasta silloin... :wave:

Zoe-F
täytyy kuitenki raahautuu aamul työpaikalle ku pomo saapuu kans sinne ni selittää et en tosiaa oo työ kunnos. jos ei usko ni voin esittää mun mustelmaisen takapuolen ja selän missä on jättilautasliinan kokonen rupi

Yhteistyössä