N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

mietin jos testaan tän kuun lopulla jos tätiä ei kuulu siihen mennessä. Riippu et maltanko olla testaamatta mihin asti :LOL:

työt jatkuu kesällä JIPPII!mut ei oo lomia kui vloput ainoat vapaat. Mut pääasia et rahaa saadaan ja tullaa toimeen! :D sekä työkokemus!eihän sitä tiedä jos syksyllä jatkuu työt, mikäs siinä koulun ohella nii ainaki pärjätään!

mur mä tipuin tänään ponin selästä kun se päätti pelästyä kissaa, joka oli hengaillut samassa puskassa jo 20 min! :headwall: ilman satulaa mentiin, yhtäkkiä vaan huomasin makaavani maassa :LOL: onneks ei ollut korkea tiputus, mut silti on persposki kipeä :D

Mä oon niiiiiin väsynyt nyt kun pitäs pakata ja sit jaksaa joka päivä ratsastaa, välillä 2 hevosta päivässä.. Ja se kyllä on niin kunnon liikuntaa, että...
äh, mä en oo muutenkaan mitenkää urheilullinen ja reipas, tää joka päiväinen reippailu tappaa mut pian!
Ja pahinta on se, et tarvii käydä joka ikinen päivä suihkussa ja pestä hiukset ja vaihtaa vaatteita miljoonaan kertaan! är mur! :kieh: mä en jaksa!

enää silti kaks viikkoo niin tulee muutto ja ratsastukset vähenee. Harmi. :LOL: koska mä oikeasti myös tykkään ratsastamisesta, mutta se vaan käy voimillekkin.. mut ens viikonloppuna mä pääsen esteitä hyppimään! Se on kyllä ratsastuksen tarkoituskin :D ei mitään kouluvääntöjä vaan esteitä ja vauhtia! :whistle:

Linneja sympatiat auton temppuilusta. se auto vihaa ihan selvästi sua. Ootko lukenut/kattonut Stephen Kingin Christina - tappaja-auton? teidän auto on palavasti rakastunut sun mieheen, ja yrittää päästä eroon kaikista sen läheisistä ihmisistä.. Kannattaa varoa, sä oot varmasti listalla ensimmäisenä! :eek: :xmas:

Sirpula ajattele, nyt sä pääset ostaan kaikkii ihanii mamma/muit vaatteita :D ja vain sillä verukkeella et sulle ei kohta mee mitään päälle! :D

Pohojola paljon paljon onnea hääpäivästä! :flower: :hug: naimisiin meno on ihanaa :D

prklll miehet!Mies ei vaa voi kattoo tytön perää ku NUKKUA pitää. Mitä valvoo nii myöhää et väsyttää!Sama mun koulu jättää kesken tai venyttää koulua VIELÄ lisää jos en tehtäviä saa tehtyä omassa rauhassa. Ei multa oikee onnistu se että tytön perään katon ja tehtävää samaa aikaa! |O

Muuten pitäiskö mun testata vloppuna? ku nyt Kp 30.ei merkkiäkää tädistä. :ashamed:

Linneja & garbalo: Syy uusien (mamma)vaatteiden ostamiseen on kyllä mitä mainioin, siitä ei pääse yli eikä ympäri! :saint: Kieltämättä en malta odottaa, että masu vielä enemmän kasvaa ja saan mennä oikein kunnon luvan kanssa mammavaatteita ostamaan roppakaupalla... :heart: Ei vaan oikeasti en mä kovin älyttömästi meinaa niitä kuitenkaan ostella, sen verran että hyvin raskausajan pärjään eikä tarvis aina samat vaatteet päällä olla. Ennestään mulla on jonkinverran sellaisia tunika-mallisia/pitkiä paitoja,joita todennäköisesti voin ainakin osan raskausajasta pitää aivanpois tiehensä.

Nyt ruoan laittoon, sitten illaksi töihin. Palaamisiin! :wave:

Sirpula vähän nolona, mutta mullakin on jo mamma vaatteita.. :ashamed: oon aina silloin tällöin jos halvalla saa niin jotain ostanu, vaikken tosiaan tiedä olenko koskaan raskaana tai minkä kokonen silloin olen.... noh..... se shoppailu on vaan niin ihanaa... :LOL: olen mä silti muutaman kappaleen antanut tuolle miehen sisarellekin.... niitä tunikoita on kuulemma ihan mukava pitää kun masu saa ihan vapaasti pullottaa....
Aurinkoinen äityli testiä kehiin vaan.... Tässä puhuu himo testaaja nro. 1... :p Onko se siun miehes ite töissä ?
garbalo ihan varmasti tuo auto on juuri se! En heti edes hoksannut, mutta nyt sen tiedän.... Taidan ottaa huomenna sen kanssa pienen puhuttelun kun lähdetään kaksistaan reissuun... nähdään kumpi sillä miehellä ajelee.... :LOL:
Voi sinuu kun sillä lailla alas tulla mätkähdit.... toivottavasti ei sattunut mitään... Mäkin olen kerran tullut alas ison humman kyydistä, joskus talvella suoraan jäälle kun hummani pelästyi maneesin katolta tippuvaa lunta. Se sattui.
:(
Täällä näin: Menin yöllä ja herätin miehen ihanalla tavalla keskellä yötä, kun en saanut unta menin suihkuun ja hiivin miehen pöksyihin... :LOL: oli ihanaa... :heart: mutta taas se tapahtui, aktin jälkeen alkoi muutaman tipan vuoto, jota aamullakin oli hiukan tullut....... mistä se ihan oikeasti johtuu??? pakko siitäkin lekurilta kysyä... soittelin toista päivänä noita verituloksia ja ihan hyviltä ne kaikki vaikutti..... papa tulee vasta ens viikon alussa ja meillä on sitten sen jälkeen yhteinen aika lapsettomuus asioissa... hiukan ehkä pelottaa ja jännittääkin jo jollain tapaa....
Heip, miehen sisko tuli kylään... pakko mennä.. palaillaan!!! :wave:

Linneja On mieheni töissä juu, mut nyt ollu 3vk lomalla eli nyt tän viikon vielä ja maanantaina töihin menee. Minä tässä töissä ollut!
Nyt koko illan tuntunut vasemmalla puolelle juilimista.. oisko kiinnittymiskipu?ei mitää vuotojakaa tullut tms. Jos vaan odottelen vloppuun ja testaan!

laskurien mukaan ois LA aika tammikuussa.. No joo.Huominen töitä vielä sit pitkä vapaa.. ;)
toivon ettei pahoinvointia tule jos nyt olen ja ku kesänki töissä et HUHHUIJAA :D

Linneja: Täällä yksi höperö huutanut eilen itselleen huuto.netistä yhdet mammahousut... :whistle: Kunhan kesälomareissulla mennään miehen kanssa vähän reissailemaan, aion ostella noita mammavaatteita enemmältikin. :D

Nyt kiireesti töihin, myöhästyn kohta... :wave:

Arvatkaas mammat mitä! Mä pääsin läpi pääsykokeen ensimmäisestä ja huomattavasti vaikeammasta vaiheesta!! :attn: :attn:
Toinen vaihe on haastattelu, josta mä tuun saamaan hyvät pisteet koska mä olen niin innoissani tosta alasta ja se on ihan 100 prossasesti se mitä mä haluun tehä! B) (siis lyhyet työpäivät ja 3 kk kesäloma ei vaikuta yhtään asiaan! :whistle: ) Mutta jee!
Se oli kuitenkin tosi vaikea se koe, 220 kysymystä..
*hyppii riemuissaan, mutta sitten tajuaa että pitää jännittää vielä sitä toista vaihetta.. *

Onnea garpalo Hyvin se menee!jos tän ekanki suoritit!Näytät intosi tms nii se varmasti tehoo!

aww :heart: Ihanaa ei töitä nyt vähää aikaa. saa kerätä voimia kesäkuulle ku tulee olemaan raskasta.Neidin kans käytii neuvolassa, olihan se isukkikin mukana :) neidin mitat nyt 76cm 8900g =) Hoikka typykkä on.

Testin päivää mietin et testaanko milloin.. hmm.. ehkä sunnuntaina?Kun nyt KP 31
Miehelle en ole puhunut testaamisesta ku se hoputtais testaamaan nyt tällä sekunnilla. Se ei jaksais muuten odottaa. testaan sit sunnuntaina?vai mitä te ehdotatte?
Huomenna tai LAuantaina tehdä se siivous tms ku kerran sunnuntaina on se näyttö. Sunnuntaina tapaan kait mammakaverin ja käyn porukoilla kylässä sekä mummulassa.ensviikolla typy hoitoon ja mies lähtee töihin mulla on kyl koulua ensviikolla ma-ke!Pitää aloitella seuraavaa tehtävää. Ensviikolla hommaan tehtävään värkit tms.

Öitä :wave:

garbalolle onnea ekan vaiheen läpi pääsystä..Tee testi aurinkoinen äityli toivon mukaan tulee +..Tämä pöljä teki tänään testin, mutta sieltähän tuli tyyli puhdas nega ja vähän ajan päästä kurvas tätikin paikalle!!eli KP.1!!Tekis mieli huutaa ja itkiä samaa aikaa..miten minä kuvittelinki plussaavani :headwall: Ottaa niin päähän ettei oo tosikaan..pakko ostaa taas ovistikkuja ett tulee ees joskus heiluteltua lakanoita ku näill näkymin ku mummojen hyysäys alkaa oon ihan väsy ja niin on tuo mieskin..eikä taida paljon jaksaa pupuilla, mutt ovistikuista vois saada sitä puhtia :LOL:

Kyllä mä täällä olen, kävin eilen vaan pikapikaa lukemassa kun en ehtinyt kirjotella mitään... oltiin koko eilinen päivä auttamassa miun kaveri pariskuntaa muuttamaan.. tai meidän piti ensin hakea vaan muutama isompi juttu uuteen asuntoon, mutta siinä sitten innostuttiin ja muutettiin koko kämppä samaan syssyyn... :LOL: olihan se helpompaa kun meitä oli sentään 4 tavaroita viemässä kun muuten he olisivat ihan kaksisteen saanut muuttaa ja tuskin olisivat jaksaneet tai ainakin hermot ois menny molemmilta. Heillä on niiiiiin ihana asunto että ei tosi. se on vanha kämppä, mutta justiinsa remontoitu ja todella siisti, iso ja ihanalla paikalla... huhhuh kun joskus itekkin löytäis noin ihanan ja mukavan asunnon jostain sopivalta paikalta... Siinä tavaroiden kanniskelun ohella tuli laitettua niitä samalla paikoilleen kun ei meinannut innostus loppua millään.... :LOL: Tänään kävin vielä kokoomassa heille sellasen lipasto laatikko jutun ja yhden hyllyn, kun se ystävän mies oli töissä ja tää itse saa kamalan hepulin kaikista tollasista kokoo-limaa-ruuvaa jutuista... sai sitten laitettua kaikki loputkin paikoilleen... :D
Mulla lähtee järki kun en koskaan ilmeisesti valmistu. Taas opinnot pitenee vaikka loppu suorilla mennään. Ärsyttävää, mutta minkäs voi jos töissäkin on käytävä.... mutta sitten kesällä kun on helpompaa työtä, ei ole kouluakaan... :ashamed:
Istun varmaan koko viikonlopun koneen kimpussa kun ens viikolla on 6 tenttiä....... en jaksais yhtäkään, mutta pakko se on. Joudun tenttimään jotain aikaisemmistakin opinnoista ilman mitään luentoja, esim. enklanti! Vihaan sitä kieltä niiiin paljon!!!!! :kieh: kun en osaa niin en osaa. Enkä kyllä opikkaan vaikka kuinka olisin nokka kiinni kirjoissa ja koneessa. OIkein hyvä asenne tuohon läpi pääsyyn, mutta minkäs taas voi.
Alkaa muuten nuo toiveet taas nousta pintaan vaikka kuinka yrittää että ei ajattele asiaa........... mulla on nyt jatkunut jo 2. päivää sellanen pienehkö vuoto. Siis ei muuten huomaa muuta kun sitten vessassa käydessä paperiin jää jotain pientä, mutta se on niin pientä.... pitäisköhän mun oikein asiasta kysyä joltain, vai odotanko ihan siihen asti että se lääkäri soittelee ja sitten sanon. Onko se niin iso asia että edes sanoa? Jotenkin on vaan sellanen olo että isompaakin on, mutta häiritsee se kuitenkin... eli nyt en tiedä laitanko kp 2 vai enkö....... ei mun mielestä mutta otetaanko pienetkin vuodot huomioon? :D

garbalo onnea onnea!!! :flower: etköhän sä ihan kunnialla läpi sen toisenkin mene... :hug: pidetään peukut tanassa! Koska se on ?

aurinkoinen äityli minkä ikäinen sun tyttös nyt on ?
Testiä kehiin vaan mahd. nopeesti, sanon minä. :saint: Saadaan jännäillä yhdessä...

Pohojola Voi sinuuuu.... :hug: tuo on niin inhottava tunne kun on toiveet niin korkealla ja sitten täti tulee ja kurvaa paikalle..... :'( Jos ens kierrossa sitten..... :ashamed:

en taida päästä testaileen ja miun tyttö on 1v 3kk :'( Aamulla herätessäni ja tavalliseen tapaan wc sit pyyhkäisin vähä verta. noh en ollu moksiskaa ja ajattelin et oisko kiinnittymisvuotoa?Eiköhän 16.00 aikaan alko vuotoo tulla enemmän et rättejä siihe sit tarvittiin |O joten alusta alkaa kierto!!kp 1/32. Ei mulla sinänsä ole pahamieli, arvasin vähä et ei iha heti tärppäis.Varmaan pillerien vaikutus elimistössä ei ole kait häipyneet pois.

tänää meni sit päivä sillee et siivoiltii kotona sitä pihaa ja sisältä imuroitii ja mopattiin. Huomenna vielä leikata nurmikko. Väsyttääki vähä ku saunassa just kävin. :wave: :D

voih aurinkoinen äityli... :hug: noh, sullekin sitten ensi kiertoon... =) plussataanko kaikki oikein ropinalla ens kierroissa? Minä odottelen vielä tätiä saapuvaksi niin saadaan aloittaa uudet kierrot kaikki.... mun tuurilla odottelen siis taas jonnekin kp 106 asti.... :ashamed:

Ollaan koko päivä nahisteltu miehen kanssa.... aina tulee jotain pikku riitoja joista paisuaa yhtäkkiä valtavia! Menen silti kellistämään ton ukon vielä tänä iltana... :whistle: :p aattelin päivittää taas listaakin..... vihdoinkin..... |O

PERJANTAI 30.5

Linneja ....................kp 37/34-49?..............yk10............1.lapsi
Pohojola...................kp 8/28-31.....................yk7...........1.lapsi
onlyer.......................kp 4/28.................alk.11/05...........1.lapsi
garbalo.....................kp 32/30-36...............yk 3..............1.lapsi
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......
Aurinkoinen äityli.......kp 8/32......................yk 2..............2.lapsi
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......
Talvimamma 08-09....kp 35/30-31...........yk2...................1.lapsi
Zoe-F........................kp ?/?.......................yk?.................1.lapsi

Pikaista palaamista toivotaan:

Minttulii86..........kp ? /30................yk.alk.04/05
JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..

Plussanneet :heart:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula

täällä kans miehen kans otettu yhtee ja näytetty taivaa merkit ynnä muut. mut jospa pian tärppää.. riippuen siitäki et miten saan miehen välillä kellistettyä sänkyyn jos se reissuhommiin joutuu. Sit onpi huonompi homma! :ashamed:
ei tässä kiirekkää ole :D

Meillä ainakin on ihan varmaa ettei seuraavan kahden kuukauden päässä tärppää kun mies on siellä koulutuksessa 2 kk..... :/ se voi olla että senkin takia nahistellaan kun kumpaakin stressaa sen lähtö niin paljon.... me ei olla viime kesän jälkeen oltu yli 24 tuntia erossa toisistamme, vaikkakin joskus ollaan oltu viikotkin, mutta nyt se tuntuu ihan mahdottomalta että toinen on 2 kk jossain... :'( äääääh, menis sitten aika nopeesti!
Mä joudun viettämään koko viikonloppuni näiden kirjojen ääressä ja tänä aamuna päätäkin särki ihan kauheasti heti kun silmät sain auki.
Ja sitten. Aamulla tuli ihan tummaa tuhrua ja se jatkui ja luulin jo että täti tuli, mutta nyt ei mitään taas... se voi olla että ei ihan heti tule kun härän kurkusta mutta täti siis saapumaksi tänään.... laitan siis kp 1 . katsotaan nyt että kuinka se jatkuu.... Tällä kertaa pudotus ei ollut kovin korkealta... :)

juuuhuuu, missäs kaikki ovaaaaat?
kamalan hiljasta nyt kun mäkin vaan päivystän koneella... |O Olin mä äsken koiran kanssa rannalla sitä jekuttelemassa... heittelin kiviä mereen ja poju juoksee ihan hulluna joka suuntaan... :LOL: mä haluisin mennä kuulkaas ongelle! Kun mies tuolta autoaan laittamasta joskus kotiutuu niin alan kinumaan kalastelemaan... viimeks olen ollu ongen kanssa joskus ehkä 4 vuotta sitten ja onkiminen on hauskaa puuhaa... :p en mä kalasta kyllä edes tykkää, mutta kiva niitä sieltä ylös on vetää... :LOL:

täällä oollaaa :LOL: koko päivä sit kotona siivoiltii, nurmikko leikattii tms. Huomenna talon näyttö. Jännittää hieman onko katsojia ja tuleeko tarjouksia. :|
Mitähä huomen tekis.. varmaan lähtis mun porukoilla käväisemään.

lähenpä kattoo euroviisuja ku ei muutakaa telkusta taija tulla...tai no elokuvia tms..katotaan nyt mitä innostun kattomaan :LOL:

nii venäjä perhana voitti :headwall: me miehen kans katotti sitä. yks kaveri hehkutti et jee venäjä voitti! voi juma et se osaa ollaärsyttävä!

mieski ollu 3 päivää aiva omituinen, ei hellyyttä, ei oo koskenut muhun tms ei suukkojakaa oo saanut. ollu hiljainen eikä puhu mikä sitä vaivaa tms. |O :'(

Mieheni isän kans puhuin eilen sekään ei ymmärrä mikä hänen poikaansa vaivaa.sano vielä et hänen poikansa ei oikein ajattele loppuun asti ku jääräpäinen on. et sille ei oikein kärsi sanoo mitää nii mieheni suusta tulee sit sammakoita!
et johtuenko siitä ku sitä kiusattu lapsena koulussa 5v sit sille kasvanut semmonen muuri et se sit haukkuu ym sanoo vastaa mitä päästää! et se ei kestäis sitä mitä sille sanotaan!

en mä enää ymmärrä miestä yhtää.. muuttunut aiva ihmeelliseksi et mikä sitä oikee muuttaa?! :'(

anteeks taas näitä valituksia..

Yhteistyössä