Kyllä mä täällä olen, kävin eilen vaan pikapikaa lukemassa kun en ehtinyt kirjotella mitään... oltiin koko eilinen päivä auttamassa miun kaveri pariskuntaa muuttamaan.. tai meidän piti ensin hakea vaan muutama isompi juttu uuteen asuntoon, mutta siinä sitten innostuttiin ja muutettiin koko kämppä samaan syssyyn...
olihan se helpompaa kun meitä oli sentään 4 tavaroita viemässä kun muuten he olisivat ihan kaksisteen saanut muuttaa ja tuskin olisivat jaksaneet tai ainakin hermot ois menny molemmilta. Heillä on niiiiiin ihana asunto että ei tosi. se on vanha kämppä, mutta justiinsa remontoitu ja todella siisti, iso ja ihanalla paikalla... huhhuh kun joskus itekkin löytäis noin ihanan ja mukavan asunnon jostain sopivalta paikalta... Siinä tavaroiden kanniskelun ohella tuli laitettua niitä samalla paikoilleen kun ei meinannut innostus loppua millään....
Tänään kävin vielä kokoomassa heille sellasen lipasto laatikko jutun ja yhden hyllyn, kun se ystävän mies oli töissä ja tää itse saa kamalan hepulin kaikista tollasista kokoo-limaa-ruuvaa jutuista... sai sitten laitettua kaikki loputkin paikoilleen...
Mulla lähtee järki kun en koskaan ilmeisesti valmistu. Taas opinnot pitenee vaikka loppu suorilla mennään. Ärsyttävää, mutta minkäs voi jos töissäkin on käytävä.... mutta sitten kesällä kun on helpompaa työtä, ei ole kouluakaan... :ashamed:
Istun varmaan koko viikonlopun koneen kimpussa kun ens viikolla on 6 tenttiä....... en jaksais yhtäkään, mutta pakko se on. Joudun tenttimään jotain aikaisemmistakin opinnoista ilman mitään luentoja, esim. enklanti! Vihaan sitä kieltä niiiin paljon!!!!! :kieh: kun en osaa niin en osaa. Enkä kyllä opikkaan vaikka kuinka olisin nokka kiinni kirjoissa ja koneessa. OIkein hyvä asenne tuohon läpi pääsyyn, mutta minkäs taas voi.
Alkaa muuten nuo toiveet taas nousta pintaan vaikka kuinka yrittää että ei ajattele asiaa........... mulla on nyt jatkunut jo 2. päivää sellanen pienehkö vuoto. Siis ei muuten huomaa muuta kun sitten vessassa käydessä paperiin jää jotain pientä, mutta se on niin pientä.... pitäisköhän mun oikein asiasta kysyä joltain, vai odotanko ihan siihen asti että se lääkäri soittelee ja sitten sanon. Onko se niin iso asia että edes sanoa? Jotenkin on vaan sellanen olo että isompaakin on, mutta häiritsee se kuitenkin... eli nyt en tiedä laitanko kp 2 vai enkö....... ei mun mielestä mutta otetaanko pienetkin vuodot huomioon?
garbalo onnea onnea!!! :flower: etköhän sä ihan kunnialla läpi sen toisenkin mene... :hug: pidetään peukut tanassa! Koska se on ?
aurinkoinen äityli minkä ikäinen sun tyttös nyt on ?
Testiä kehiin vaan mahd. nopeesti, sanon minä. :saint: Saadaan jännäillä yhdessä...
Pohojola Voi sinuuuu.... :hug: tuo on niin inhottava tunne kun on toiveet niin korkealla ja sitten täti tulee ja kurvaa paikalle..... :'( Jos ens kierrossa sitten..... :ashamed: