N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Voi tota tunnetta..se on niin ihana. :heart:

Nyt äkkiä muutkin tänne että pääsee lukemaan ihanat uutiset! Kävin eilen täällä kurkkimassa ja ku huomasin että sulla on tilanne päällä ni aattelin et täytyypä tulla tänä aamuna tsekkaa tilanne! :LOL:

En taida ihan vielä tohtia tuonne tammimasuihin virallisesti liittyä...tai jos sitä kävisi vähän kurkkimassa ensalkuun... :whistle:

Ei mulla ole kuvaa muutakuin kännykässä, kun kamera on jossakin hukkapiilossa. Huomenaamulla voisin ottaa kuvan, mikäli kamera siihen mennessä löytynyt. Mutta osaankohan minä kuvaa edes liittää tänne...? :eek:

sen kuvan saa sieltä kännystäki laitettuu! nii mäki oon tehny! eli lähetät sen kuvan sun sähköpostiin ensin. sitte tallennat sen kuvan sieltä sähköpostista koneelle. klikkaamalla kuvan päällä hiiren oikeeta näppäintä ja Tallenna kuva nimellä.

Miten sen suomen pelin kävi. katoin siihen asti ku 2-1 oli tilanne muistaakseni. sen jälkeen pehkuihin menin.

Näin outoa unta viimeyönä: olin raskaana ja söin pillereitä ja poika syntyi 12.5 vaikka la aika olis ollu 27.6 sit pian huomasikin et sillä on mun veljen suu. olin jotenki kauhuissani ja pelkäsin et se on epänormaali kun mä söin pillereitä tietämättäni. heräsin pian unesta.

Jäänyt kyl vaivaamaan :| :(

mut tää viikko yksin kotona ku mies ja tyttöni anoppilassa ovat. autot rikki. joten yks meidän autoista öljy valskaa ja ei oo katastettu ja sit toinen auto minkä mies osti sen sai eilen toimimaan ku joku vika siinä oli ja seki pitäis katastaa mut on miehen äiti auto vielä ja miehen isä aikoo ostaa uuden auton vm -04 mallisen.
Ikävä on suuri mun murujani :heart: :'(

puhelimessaki puhuin vartti sitten ja tyttöki höpötti jotain :heart: lämmitti mieltä :)mut nyt pitää alkaa lähtemään harjottelun arviointiin. Saa nähdä mikä on numeron tulos :whistle:

oikee hauskaa päivänjatkoa! 14.00 jälkeen tuun taas takas koululle tappamaan aikaa!

pikku87 mä ihan varmaan tuun sanoo sua jossain vaiheessa pikku G:ksi... :p Luen aina ton sun uuden nikin niin. Mä ratsastan nyt sen nimistä ponia, niin nimi on koko ajan huulilla :D

Sirpula oikein hurjanhurjan paljon onnea! Oon ihan kyyneleet silmissä täällä kun luin sun testistä :heart: :hug: ihanaa! :) Harrastitko säkin ratsastusta ja jos niin aiotko jatkaa sitä alkuraskauden ajan? Kun mä oon vähän sitä mieltä et aion ratsastaa niin pitkälle ku vaan pääsen selkään (tulevalta) mahaltani, siis sitten joskus kun oon raskaana. Mutta vielä kerran onneaonnea! Ihana myöhäinen äitienpäivälahja sulle! :flower:

heiDu meilläkin tapellaan nyt aika railakkaasti täällä..
Mies yrittää lopettaa tupakan joten hermot on enemmän kuin kireällä.. Eilen kyllä sanoin sille et se ei oikeuta sitä oleen vittumainen, et on sillä velvollisuus käyttäytyä hyvin mua kohtaan. Ja sit se sano siitä kunnen tue sitä mitenkään; miten ihmeessä mä voin tukea sitä kun jos sanon sanankin asiasta niin se räjähtää ("et sä tiedä miltä tää tuntuu kunnet oo koskaan polttanut") tai jos ehdotan jotain ni se räjähtää tai tyrmää täysin kaiken. Mur.

Meidän muutto lähestyy jee! Meillä on koko kesän grilli kuumana :D yhden kaverin kanssa vitsailtiin et kesän teema on GRR (kissasurina :D ) eli Grilli, Rukous ja Raamatta . (sori, sisäpiirin läppä mut se oli niin hauska juttu. sit me pidettiin grr ääntä koko koulupäivä :LOL: )
Mein vauvanteko on kyllä jäänyt ihan täysin. Ehkä silti siks kun mies on niin kärttysä ettei sen lähelle uskalla mennä ja sit pupuilun jälkeen se kuitenki haluaa vieläkin enemmän tupakkaa :headwall:
Just katteltiin et taloudellisesti meen ois hyvä jos saatais lapsi ens vuonna, koska mä tienasin viime vuonna sen verran et saisin parempaa äitiyspäivä rahaa kun sitten taas sitä seuraavina vuosina. Juu opiskelijoiden pitäisi lisääntyä enemmän sosiaali- ja terveysministerin mukaan mutta miten ihmeellä se on mahdollista kun saat vähemmän rahaa kun opiskelijana ollessas? ja kuitenkin se vauva ei oo ilmanen... tai siis vauva on mutta se syökin jotain, ja tarvii vaatteita ym. vai eikö? :D anteeks mut mua kiukuttaa toi. mur. |O helppo se on ministerien sanoo mitä pitäis tehdä kun ne saa miljoonarahoja! toisin ku opiskelijat kituuttaa 50 eurolla kuussa laskujen ja vuokran jälkeen! |O

Mä taidan lähteä ratsastamaan. Ihanaa, toukokuun ajan saan ratsastaa joka päivä ja 3 päivänä kaksi hevosta.. :D jee. Musta tulee ihan huippuratsastaja tässä kuussa :LOL:

Sirpula aivan ihanaa!!!!!!!!! :hug: mun on ihan pakko myöntää että tippa tuli linssiin... mullakin, vaikken sinua edes tunne, mutta voin vain kuvitella kuinka onnellinen olo on noinkin pitkän yrityksen jälkeen... :heart: Superhyper liimatossut pikkuiselle! :heart:
ethän ihan vielä jätä meitä ja jos nyt johonkin muuhun pinkkaan hyppäätkin, niin ainakin tulet kertoilemaan USEIN kuulumiset... :D

Pidemmittä puheitta muuten on pakko olla erinopea netskuilija.... Musta tulee taas jouluks kummimamma........ onhan s hienoa joo... mutta kateuden pisto kävi oikein syvällä. Se on mun sisareni tai aika "kaukainen" sisar.. oikeastaan sisar puoli.. .... Alkoi seurustelemaan n. 4kk sitten ja nyt on jo raskaana... isä ehdokas ei ole niin mallikas että voisi kuvitella kantavansa vastuun pienestä..... voih... ehkä jossain mielin säälittääkin, mutta ollaan nyt onnellisia kuitenkin... =) Tulee musta sentään kummi...... :heart: mulla on ihan kauheasti nyt tulossa kummilapsia maailmaan... mahdanko mä ihan oikeasti muistaa jokaisen synttärit sun muut ajallaan.... :D
jatkan huomenna lisää jutustelujani, nyt on mentävä lukemaan huomisen tenttiin vielä loppu punnerrukset....

juuh, vaihdan nimimerkin... kohta selvii millasen, itekkään en vielä tiedä.. :D

viekä kerran sirpulalle isot :hug: :heart:

Hennarukka: Kiitos! :hug: Vakituisesti en ole ratsastanut enää vuosiin, silloin tällöin käyn kaverin hepoilla vähän muistia virkistämässä! =) Mutta nyt, plussan tultua testiin en kyllä aio uskaltautua hevosen selkään sillä en halua ottaa sitä riskiä että hevonen esim. pillastuu ja lennän selästä ja sitä kautta asettaisin pikkuisen vaaraan - never. Vaikka eipä siinä, jos on vahinko tullakseen, niin voi se tulla missä tahansa muuallakin. Mutta aion olla mieluummin liian varovainen kuin jälkiviisas

HeiDu: Kiitos, välitän liimatossut masuun! :hug: :heart: Jotenkin sitä jo etukäteen osasi suunnilleen arvata, että ketkä palstailuystävistä eniten on aidosti iloisia ja onnellisia meidän puolesta, juuri sellaiset ketkä läheisimmiksi on kokenutkin. Mm. sinut! :attn:
En tietystikään ole teitä vielä aikoihin jättämässä, vaikka tuolla tammikuun toivoissa kävinkin tänään kurkistelemassa ja lopen ilmoittelin itsestäni sinne. Haluan teidät täältä mukaan plussanneiden puolelle! ;)

).(: Tämän päivän oireena tullut pari uutta; koko päivän oon notkunut jääkaapin pielessä ja miettinyt että mitä söisin kun koko ajan on nälkä. Ja sitten kuitenkin kun olen alkanut jotakin syömään, niin ei olekaan maistunut ja syönnin päälle on tullut huono/etova olo. Ja iltamassa alkoi jatkuva painon tunne alamahalla, ensin oikealla puolella, ja nyt molemmilla puolilla.

Saas nähdä saanko nukuttua ollenkaan ensi yönä... :D Miehen kanssa jo vähän suunniteltiin, että ensimmäisen neuvolanjälkeen kerrotaan kummankin vanhemmille ja sisaruksille, sopiva ajankohta voisi olla esim. juhannus! :saint: Tai riippuu tietysti ihan siitä milloin on ensimmäinen neuvola ja miten on viikkoja kertynyt.

Plussatuulet teille kaikille!!! :whistle:

pikku87: Yritin laittaa tänne sitä kuvaa aamulla,mutta jostakin syystä en saa siirrettyä/kopioitua sitä koneelta tänne! :headwall:

).(: Aamulla tein samaisen testin kuin eilenkin, ja testiviiva ilmestyi näkyviin jo ennen kontrolliviivaa! :D

Onnea sirpula! :heart: 2h täs tappaa aikaa ku tunnit alkaa sit illaks töihin. eii yhtää nappais!Huomenna mies aiko tulla hakeen mua iltatöiden jälkeen =) väsyttää. Pitää pihaa haravoida loppuun ku äitienpäivänä mies ei antanut haravoida ja eikä siivota. sano vaa " sä et rupee siivoo etkä haravoimaa äitienpäivänä"
:LOL:
Postiakaa en ehtinyt kattoo et saan kattoo illalla töiden jälkeen. Väsyttää jälleen :(väsyttääkö tuo ilma vai mikähän... :|

Kaiken kukkuraks nyt rupes sataa lunta :eek: TAKATALVII nouuuuu :ashamed:

Kiitos, aurinkoinen äityli! =)

).(: Tein äsken yhden testin mikä kaapista löytyi (joku mammaksilta tilattu) ja kaksi viivaa siihenkin tuli vaikka päiväpissasta tein. Tuolla toisella palstalla joku jo pelotteli, että siinä minkä eilen tein, olisi joku viivanpaikka eikä muutenkaan olisi ollut kovin luotettava testi... :attn: ..mutta nyt on testattu toisellakin plussa! ;)

Soitin tänään neuvolaan ja 11.6. sain ajan, silloin olisi viikot heidän laskureidensa mukaan 8+5. Terveydenhoitaja sanoi nyt viikoiksi aika tarkat 4+5 kun puhelimessa haastatteli ensin. Toivon niin valtavasti, että neuvolassa olisi kaikki niinkuin pitääkin! :heart:

ENT. heiDu

Sirpula on niin kamalan vaikea edes sanoa tai kirjoitta lähinnä, kuinka onnellinen olen sun puolestas... :heart:
Tässä samassa pinossa ollaan kuitenkin jo hetki hengailtu ja muutamat asiat ehditty vuodattamaan... nyt vain on aika moni tai suuri osa "vanhasta kokoonpanosta" poistunut vaikka eihän uudessakaan mitään vikaa ole.... :LOL:

Mua jotenkin niin ottaa päähän nyt että kaikki ihmiset joille lapsia ei tarvisi nyt juuri antaa, saavat niitä ihan vahinkoina.... :/ ja sitten on taas niitä, jotka tosissaan haluavat ja ovat lapselle "valmiita" eivät niitä saa.... noh, ehkä jokainen pari joka pitkään on yrittänyt miettii samaa...

Mulla on niiiiiin sisustus asiat mielesä että en oikein housuissani pysy... nyt kun siellä Ikeassa kävin niin johan alkoi raksuttaa... pyörin tänään kaikkia rautakauppoja läpi etsien uusia ihania tapetteja makkariin ja olkkariin.. mukaan tarttui kuitenkin vain valkoista maalia... menen nyt ihan heti maalailemaan keittiötä.... :) On niin ihana alkaa sisustaa kämppää kun mieskin on samaa mieltä.. tai eihän miehet sisustamisesta mitään ymmärrä.....
Niin juu, asiasta ytimeen.. eilen kun pupuiltiin miehen kanssa oli ihan mukavaa ja ihanaa, mutta sen jälkeen mulla tuli pikkuinen tippa liman sekaista verta??!?? mistä ihmeestä se johtui.. muistan että joskus ennenkin on niin käynyt, mutta en muistanut että se olis ollut noin pelottavaa... onko jollain muulla jotain yhdynnän jälkeistä vuotoa, tai ollut edes joskus...?
Hei, nyt menen maalailemaan!!! :LOL:

Sirpula ymmärrän kyllä ihan hyvin ettet halua ratsastaa raskaana. Luultavasti mullakin ajatukset muuttuu sitten ku oikeesti oon raskaana, nyt vain ajattelen jatkavani.. no, saa nähdä sitten! mutta vielä kerran oikein paljon onnea!! :heart:

Linneja meinasin ihan vanhasta muistista laittaa heiDua :D vai sisustusta teillä mietitään! se onkin kivaa puuhaa, mekin alotetaan pian miettimään sitä, nyt vaan pakkaillaan muuttolaatikoita..

äh, en jaksakkaan kirjoittaa mitään enempää. Tuli niin kipeä olo heti aamusta ja ratsastaessa vaan paheni. huomenna pitää ratsia kaksi hevosta, joten parempi parantua yön aikana! Mä oo aina kipeä mur |O

Jestas teitin kanssa; mähän olen aivan sekaisin noista teidän vaihtuneista nikeistä! :eek: Ei saa sitten suutahtaa jos sekoilen alkuun... :D ;)

Linneja: Ensinnäkin; mistä uusi nikki, liittyykö tarinaa? =) Tiedätkö, jos mulle sanottaisi, että saisin valita esim. 5 ihmistä jotka kuumeilijoista haluaisin mukaani toiselle puolelle, niin sinut ainakin hakisin etunenässä samaan "kyytiin"! :attn: :D
Meilläkin on yhdelle puolituttavalle tulossa kohta tenava,ja hän itsekin myöntänyt että silkka vahinko ollut ja vieläpä ex-jätkäkamulle (eivät ole enää edes yhdessä ) ... että tällaisten asioiden parissa olen minäkin jokusen kerran miettinyt ennen tätä plussausta, että MIKSI? :eek: :headwall: :ashamed:

Nooh, entäs garpalo - liittyykö sun uuteen nikkiin jotain stooria vaimistä sä sen keksit? :D

Kauankohan mä täällä muuten roikun, en oikeen tohdi ilman teitä tuttuja ja turvallisia kokonaan mennä tuonne toiselle puolelle..... :| ...ainakaan vielä. Jospa tässä kohtapuoliin, kun en silti kehtaa olla täällä teillekään höpöttelemässä koko aikaa oireitani ja tuntemuksiani. Mietinkin illalla, että potkittekohan te mut kohta täältä ulos jos en itse tajua lähteä tuonne toiselle puolen? :LOL:

Sirpula kaikki oireet tänne vain heti :D me ei potkita sua pois, eikä me päästetä sua pois täältä :p sä oot elävä todiste että tästäkin pinosta plussataan vielä :D ja pikku87 tais kans olla plussannut.. (anteeksi, en oikeasti muista mitään palstan asioita enään.. aivot niin nollassa pääsykokeen jäljiltä.. :ashamed: )

ja Sirpula mun nikkiin liittyy "tosi erikoinen" tarina : mä olin baarimikkona reilun vuoden ja mä join aina karpalomehua töissä ettei tuu pissatulehdusta ja ettei ite tartte ostaa kalliita karpalomehuja.. :LOL: pummi mikä pummi :D

Sirpula jää tänne hamaan tulevaisuuteen saakka meidän kanssa... :LOL: No muista en osaa sanoa, mutta mulle ainakin vuodatat sun "uusia" oireitas niin saan minäkin oireilla mukana... :D toivottavasti edes joskus tulen samaan tilaan kun sinä nyt...:whistle:
Hassu juttu, taisin siitä tässä palstalla joskus kertoakkin että mun hyvä ystävä tuli kans juuri raskaaks kun ero tuli ja sanoi myös "hankkeen" olleen täysi vahinko...
Mua vaan niin harmitta se mun ns. sisar puoleni, että miksi. Olen aina ollut todella TODELLA suorasanainen ja sanon asiani liiankin usein kaunistelematta yhtään mitään... ei kiva ominaisuus muutenkin äkkipikaiseen luonteeseeni, sanoin tälle "sisarelleni" eilen erittäin pahasti. hänen mielestään oli kyllä hauska juttu, muta minua hävetti jälkeenpäin ja pyysin anteeksi isoa pahaa suutani ja vielä tänään soitin asian tiimoilta että oli todella huono juttu... hänen mielestään vitsi oli kiva. Eli siis. Hän suunnitteli millaiset vaunut ostaa lapselleen ja minä siihen tylysti että eipä se varmaan vielä 9 vk:n ikäisenä paljon vaunuile... sen jälkeen puhuttiin yhdistelmävaunuista ja jotain vitsiä tuli yhdestä tutustamme jonka takapuoli on aina 3 metriä taaempana vaunuja lykkiessä kun normaalisti kävelleessään. Siihen minä tai minun iso suuni sanoi että älä sinäkin sitten ala työntelemään samaan tapaan vaunuja, vähemmästäkin näyttävät vahinko vankkureilta.......... myönnän, olin tyhmä joten ei siitä sen enempää....

Niin minun nimimerkkini... hmm.. jos nyt ollaan aivan rehellisiä se johtaa nimestäni... ja minua on joskus ihan pikkutyttelinä sanottu Linnejaksi, mutta en ole pahoillani jos vielä olen heiDu... :saint: heiDu taas ei oikein liity minuun mitenkään.... B)

Täällä on kovat sisustus liikkeet meneillään... Olen jo ajatuksissani vaihtanut joka paikkaan tapetit ja maalannutkin uuteen uskoon koko kämpän....
Arvatkaas menenkö huomennakin kiertelemään tapetti sun muut remonttikaupat taas läpi.... On vaan niin mahtavaa, vaikka vuokralla ollaankin että saadaan itse päättää millaiseksi laitetaan ja asunnon omistaja maksaa kaiken... ;)
tänään olis vielä pitkä ilta tiedossa..... yöllä alkaa vasta peli ja minähän sen katon! Aionkin nyt mennä haukun kanssa lenkille... mahtaiskohan mieskin tulla pitkästä aikaa mun mukaan.... menenpä kysymään... :wave:

Linneja: Täytyypäs katsella että siirrytäänkö sun kanssa kohta yv-linjalle, alkaa pian muut häiriintymään meitin täällä hillumisesta! :saint:
Juu kyllä tuo sun uusi nimimerkki heti mua hämäsi kun äsken tänne kirjauduin, katsoin että kuka ihmeen Linneja tänne kirjoitellut... :LOL: ...luulin kokonaan uudeksi tulokkaaksi.. :D
Toisaalta ehkä on hyväkin että olet vähän "puhallellut" ulos mielipidettäsi ( = kiukkuasi) sisarpuolesi raskauden suhteen, pääseepähän enimmät höyryt pihalle ja tietää samalla hänkin ainakin jossainmäärin ettet aivan hyväksy tuollaista touhua. Ja jos hän kerran huumorilla sen vain ottaa, niin mikäs siinä sitten! ;)

).(: Tämän päivän oireita (Linnejalle tiedoksi! ;) ) on ollut jatkuva nälkä (ihan kuin eilenkin oli), aamusta asti palellut koko ajan, syönnin päälle tullut pari kertaa vähän öklötys-olo, väsyttää (tänäänkin kahdet päivätirsat - mikäs tässä kun vapaapäivällä ollut :whistle: ) ja välillä tuntuu painon tunnetta alamahalla. Lenkillä käydessä painon tunne voimistu, hiljensin aivan vauhtia että helpottais vähän oloa.

Vai meinaa siellä Linneja jaksaa katsoa pelin, meinaakos muut? :attn: Kannustahan Suomea munkin edestä..
Mä kyllä kömmin ihan kohta ukon kainaloon nukkumaan, väsyttää (yllätys, yllätys) ... |O

Huomiseen! :wave:

heiii :wave: minä näi aamusta kouluun ku pian alkaa tunti eli 8.30 mut ope aina on myöhäs. Noo jospa jaksais ruokailuun asti olla tunneilla mut ei yhtää nappais. Väsyttää ku yritin saada unta 12 aikaa yöllä ja pyörin tunnin et kello jo oli 01.00 et uni ei sillonkaa tullut no meni kai puol tuntii sit nukahdin.
Tympee ilma tääl, räntää sata märkää lunta siis :|

Mäkin katoin et uusia tulokkaita tääl ku linneja ja garpalo. No eipäs sit ollutkaan:)
Pitäiskö minunki uus nikki keksiä itelleni vai joko se sekoittaa kaikkien päät sitten :LOL:

mulla on tuntunut nälkää vähä väliä muutaman viikon ajan et nälkä koko ajan vai oisko pillereide vaikutusta vielä elimistössä :ashamed:

Sirpula Ei ne varmaan ihan kauheasti ärsyynny, ainakaan vielä ei ole mitään kukaan pihahtanu... :LOL: no sitten ainakin yv langat laulaa kun sulla alkaa masu kuvien laitto! :p
ultra kuvat jos saat koneelle niin tänne ainakin yks!!!!! :D
Niin mä sanoin kyllä aika nolosti niin kuin aika usein, mutta onhan se nyt jossain mielin hauskaakin että toiselle saa sanoa mitä vain ja aina kaikki on hauskaa.......... :p

Olin tänään kirppis ostoksilla ja mukaan tarttui pari pussillista vauva kamaa ja muutama tuikku kippo juttu..... itselle siis ei mitään.. no harvemmin mä oikeastaan itelleni edes ostan mitään, mun yks hyvä ystävä on töissä yhdessä vaateliikkeessä niin se raahaa mulle aina pussi kaupalla vaatteita joita sitten huolin, tai en huoli... näin säästyn siis itse vaateshoppailulta... ;) no joskus käyn, myönnetään mutta meillä on niin samanlainen maku ystävän kanssa, niin mikäs tässä...

Mun veli tuli päivällä meillä käymään.... moottoripyörällä....... oli sitten ostanut sellasen, vaikka viime viikolla ihmetteli mihin hänen rahat on uponnu... sinne tais mennä.....

katoin yöllä pelin ja ihmettelin kyllä suuresti kun häätölappua ei aamulla ollut postiluukussa... oli niin jännä että meinasin ihan liitoksistani repeillä....
Menin nukkumaan siinä joskus 6 aikoihin, en meinannut millään uni tulla silmään kun aurinkokin jo paisto.... heräsin siinä 11 aikoihin niin väsyneenä että meinasin kuupahtaa autoa ajaessa....
Vieläkin väsyttää tai siis edelleen väsyttää joten pakko se on suihkun kautta mennä punkkaan... vai jospa jaksais sittenkin vielä hiukan pupuilla... täytyy kattoo... :whistle:

Tuli muuten mieleen että olen kuullut monen sanovan raskautumiseen viitaten, että jos on ylipainoinen ja pystyy laihduttamaan edes 5-10% omasta painostaan raskautuisi helpommin ja jos ei yksinkertaisesti ajattele niin paljon asiaa.... noh, nyt kyllä olen eilisestä asti taas ajatellut vauvatouhuja aikas paljon, mutta olen ollut aika "ajattelematon" koko kuun kun mielessä on lähinnä ollu ne tulokset sieltä lääkäristä, jotka tulee vasta kahden viikon päästä... ja olen myös pudottanut muutaman kilon painoani.... hmmm.. no nyt en enää ajattele. en.
Jos menis lisääntymään....... :whistle:

Muuttui hieman nää viikonlopun suunnitelmat, kun ystäväni soitteli ja alkoi puhelemaan kuinka haluaisi viettää edes joskus koko viikonlopun uuden miehensä kanssa.... (yh-mamma)
Minäpäs menin ja lupasin ottaa hänen 4 v poikansa meille KOKO viikonlopuksi... :p Nyt odottelen että kaverini isä tuo pojan niin saadaan mennä heti kauppaan ja sen jälkeen ruvetaan hommiin... Olin niin ajattelematon että en huomannut edes mieheltä kysyä ensin mitä mieltä hän olisi moisesta vaan lupauduin suoraan pojan meille ottaa.. ei mies kuitenkaan ihan pyörtynyt mutta miettimään se tonne jäi... :LOL: Tää kyseinen poika ei ole ihan siitä rauhallisimmasta päästä vaan aivan kauhu.... B) saas nähdä miten me pärjätään... eniten mietityttää meidän koira, joka itsekin on vasta niin kakara, iso kakara että ei oikein tajua sitä kuinka pientä ihmistä sattuu kirputus yms... Kyllä mä silti uskon että tuo koirakin tosta viim. sunnuntaina tasottuu ja tajuaa että hän ei ole ainoa maailmassa.... :p
Onneks kaverillani on kaksi lehmän kokoista koiraa itelläkin joten poika on niihin jo tottunut...
Jahas, ennenkuin poju tulee on siivottava vaatehuone... sinne siis.... palailen päivän mittaan jos tilanne on sietämätön... :D

Yhteistyössä