pikku87 mä ihan varmaan tuun sanoo sua jossain vaiheessa pikku G:ksi...
Luen aina ton sun uuden nikin niin. Mä ratsastan nyt sen nimistä ponia, niin nimi on koko ajan huulilla
Sirpula oikein hurjanhurjan paljon onnea! Oon ihan kyyneleet silmissä täällä kun luin sun testistä :heart: :hug: ihanaa!
Harrastitko säkin ratsastusta ja jos niin aiotko jatkaa sitä alkuraskauden ajan? Kun mä oon vähän sitä mieltä et aion ratsastaa niin pitkälle ku vaan pääsen selkään (tulevalta) mahaltani, siis sitten joskus kun oon raskaana. Mutta vielä kerran onneaonnea! Ihana myöhäinen äitienpäivälahja sulle! :flower:
heiDu meilläkin tapellaan nyt aika railakkaasti täällä..
Mies yrittää lopettaa tupakan joten hermot on enemmän kuin kireällä.. Eilen kyllä sanoin sille et se ei oikeuta sitä oleen vittumainen, et on sillä velvollisuus käyttäytyä hyvin mua kohtaan. Ja sit se sano siitä kunnen tue sitä mitenkään; miten ihmeessä mä voin tukea sitä kun jos sanon sanankin asiasta niin se räjähtää ("et sä tiedä miltä tää tuntuu kunnet oo koskaan polttanut") tai jos ehdotan jotain ni se räjähtää tai tyrmää täysin kaiken. Mur.
Meidän muutto lähestyy jee! Meillä on koko kesän grilli kuumana
yhden kaverin kanssa vitsailtiin et kesän teema on GRR (kissasurina
) eli Grilli, Rukous ja Raamatta . (sori, sisäpiirin läppä mut se oli niin hauska juttu. sit me pidettiin grr ääntä koko koulupäivä
)
Mein vauvanteko on kyllä jäänyt ihan täysin. Ehkä silti siks kun mies on niin kärttysä ettei sen lähelle uskalla mennä ja sit pupuilun jälkeen se kuitenki haluaa vieläkin enemmän tupakkaa :headwall:
Just katteltiin et taloudellisesti meen ois hyvä jos saatais lapsi ens vuonna, koska mä tienasin viime vuonna sen verran et saisin parempaa äitiyspäivä rahaa kun sitten taas sitä seuraavina vuosina. Juu opiskelijoiden pitäisi lisääntyä enemmän sosiaali- ja terveysministerin mukaan mutta miten ihmeellä se on mahdollista kun saat vähemmän rahaa kun opiskelijana ollessas? ja kuitenkin se vauva ei oo ilmanen... tai siis vauva on mutta se syökin jotain, ja tarvii vaatteita ym. vai eikö?
anteeks mut mua kiukuttaa toi. mur. |O helppo se on ministerien sanoo mitä pitäis tehdä kun ne saa miljoonarahoja! toisin ku opiskelijat kituuttaa 50 eurolla kuussa laskujen ja vuokran jälkeen! |O
Mä taidan lähteä ratsastamaan. Ihanaa, toukokuun ajan saan ratsastaa joka päivä ja 3 päivänä kaksi hevosta..
jee. Musta tulee ihan huippuratsastaja tässä kuussa