N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

HeiDu: Vai on siellä mies ollu äijien iltaa viettämässä, ne on kyllä sellaisia iltoja joista harvoin viina loppunu kesken (ainakin täällä meillä päin! :attn: ) ... Laihdutuskuuriako suunnittelit? Tsemppiä kovasti! Mä oon saanut nyt viimeisen parin kuukauden aikana ihan kivasti käytyä lenkillä ja jumpassa, noin 3-4 kertaa/vko. Jospa se kuntoilufiilis vielä tästäkin lisääntyis kun kelit lämpenee! ;)

Olipas kiva lueskella pitkästä aikaa miinan ja Deluxxenkin kuulumisia, kovasti onnea vielä teidän odotuksiin!! :hug: :hug: =)

).:) Täällä uudessa asunnossa vaihteeksi nettiyhteydet temppuillut, viikonloppuna eikertaakaan päässyt koneelle tulemaan nämä sivustot mielessä, kun nettiyhteys oli kuulema viallinen!!! :headwall: Tänään kuitenkin soittelin senverran äkäisiä puheluita nettiyhteyttä ylläpitävälle organisaatiolle, että tuli joku huoltomiehen tapainen tunnissa korjaamaan vian! :D

Ja sitten itse tästä perheenperustamisyrityksestä tässä kierrossa; nyt kp 17, oviksesta ei varmuutta. To ja pe tikutin, mutta ei mitään. La ja su olin 14h päivät töissä enkä yksinkertaisesti vaan jaksanut enää yömyöhällä alkaa tikuttamaan, nukahdin melkein istualleen kun kotiin pääsin! |O Mutta pe asti valkovuoto oli tosi reilua ja on edelleen. Tänä aamuna tuntui selvää nipistelyä oik. puolella munasarjojen kohdalla, pari tuntia siitä niin samantyylistä kipua (tosin vähän lievemmin) tuntui vas. puolella. Miehen oon kellistänyt pe ja eilen, la jäi välistä kun tulin vasta puolenyön tietämillä töistä ja mies oli jo nukkumassa.. :/ Tänään aion vielä hänet kellistää (ja seuraavalla vessareissulla tikuttaa), joten toiveet on korkealla josko meillä nyt tästä kierrosta onnistaisi. :heart:

Nyt salkkareiden pariin! :wave:

Tätiä ei näy ei kuulu, mutta koko ajan on ollut (nyt viikon verran) sellanen olo et ihan kohta alkaa. Valkovuotoo on runsaasti ja sellast kirkasta, paineen tunne mahassa.. Eilen tuli menkkakivut ja tänään pahoinvointi. Tilasin mammaks.fi stä testejä et kunhan ne tulee niin pääsen testaamaan. Oon ihan "varma" et oon raskaana :)
Jos nyt ei tuu plussaa niin mä kuolen tähän olooni! |O

heiDU Haluan kyllä vauvan! Ihanaa olisi saada perhe kasaan :heart: ainoa mikä siinä mua huolettaa on se, että haluan tehdä vielä paljon kaikkea matkustamista ym.. ei siinä mitään, kyllähän lapsen saa mukaan otettua mutta mä en jaksa sellast arvosteluu ja kritisoimista et miten mun pitäs sen lapsen kanssa olla! Ja tiedän et miehen suku on ihan kauhuissaan, appiukko kiroaa ja räyhää kun kuulee raskaudesta.. :ashamed:
oon nyt jo aika suru siitä mikä huuto siitä tulee.. meillä kun pitäs olla koulutukset ja työpaikat ennenkuin edes suunnitellaan hankkivamme lasta..
Onneks sentään osa mun suvusta ja meen kaverit on varmasti aidosti iloisia ja äidin kaa pystynki jutteleen nyt jo oireista ym. Muille me ei kerrota mitään, et ihan vaan jotkut kaverit ja mun sisarukset tietää et yritetään lasta..

Toivottavasti ne testit tulee huomenna niin pääsisin ke aamupissasta testaileen.. :D

Sirpula onkin hyvä pistää nettifirmat koville jos yhteydet ei pelitä, tulee vieroitusoireita jollei pääse kaksplussaan! hyvänen aika sentään, saisivat kyllä juosten tulla korjaamaan jos meillä netti katkeais :LOL:

heiDu millasta kuuria aattelit?
Mäkin jouduin au pair vuotena aika tiukalle kuurille (mikä aina sitten loppui kesken.. ) mutta nyt Suomessa köyhänä opiskelijana ei oo enää varaa syödä hyvin :LOL:

miina- ja Deluxxe oikein paljon onnea odotuksiinne!! :heart: :flower:

Ihan sellasta "tavallista" kuntoilu/ulkoilu/syömis juttua... katon hiukan mitä suuhuni laitan ja kuinka paljon kulutan...
Meillä onpi mykkä kuoro koolla... että kun on ärsyttävää... tapellaan jostain mitättömästä vapusta.. sanoin miehelle eilen että, kun ja jos huomenna mennään sukuloimaan, ja siellä ei osata ilman viinaa olla niin emme mene ollenkaan, tai siis hän menee. mutta yksin. Mies ei oikein ollut samaa mieltä, mutta kun kerran ei omia rajojaan tiedetä, niin eipä tarvi ottaa sitten ollenkaan. Piste.
Miksi se on niin vaikeaa ??? Kun ei niin ei.
Mua niin kiukuttaa.... mies sanoo aina että ei jaksa eikä halua tapella, mutta mun mielestä tämä se vasta tappelua onkin, ollaan nyt hiljaa ja mökötetään.... aah.. taas alkaa ilmeisesti arki ja muut onkelmat painaa päälle....
Minä kun olen niin tempperamenttinen ihminen, että kun kiukuttaa niin sitten kiukustutaan ja se siitä. Ei tarvi mököttää montaa tuntia..... Tässä tapauksessa tuumaakaan en periksi anna. :kieh:

Hennarukka kuulostaa jo hyvinkin lupaavalta.. :D mikä siinä asiassa appiukkelilles niin kamalaa ois ?
Kiva kun kuitenkin on joku jolle kertoa... Mullakin on yks ystävä jolle hömpötän koko ajan jotain, mutta nyt alkaa tuntua että sen pää ei enää kestä... :LOL: Oltiin tänään tämän ystävän kanssa kaupoilla ja kuljin vain lastenvaate osastot ja muut lapsi osastot ihan omissa maailmoissa niin tää kysyi että "miten sä jaksat koko ajan???" Mietin kyllä tosissaan että paljonko tää asia mua koko ajan mietityttää ja sekookohan tähän vauvakuumeeseen ajan mittaan ihan totaalisesti.... :/

Sirpula aivan oikein niille typerille netin katkaisijoille!! Mua ainakin edellisessä asuin paikassa laittoi aina niin vihaks kun huomas että netti on taas poikki ja kun soitin ja kysyin missä vika, niin ei heillä ainakaan, käskettiin aina runnoa modeemia pois päältä ja takaisin yleensä vastaus oli että mitäköhän luulet että olen tässä viime tunnit tehnyt..?!?? ja kas kas, netti yhtäkkiä alkoi toimia.... Niin ihmeellistä kuin se olikin..

Jahas, karvakamu haluaa pihalle... lenkile käy!

nega tuli taas :headwall: ei voi kyllä enää olla muuta ku kuvitelmaa.. :ashamed:
paitsi että silti tää ettii netistä tietoa et josko jollain olis samanlaisia kokemuksia mammaksin testeistä et ois raskaana negasta huolimatta... plaah.
mun isäpuoli joka on ollut edellisessä elämässään hammaslääkäri sano et kyllä pitäs näkyä plussa jo testissä jos oikeasti olis oireitakin..
oon täällä kiukutellut miehelle pahaa oloa, fyysistä ja henkistä. Sit kaiken lisäks tänään oli koulussa aivan kamala päivä, 5-6 luokkalaiset pojat pisti täysin hulinaks ja sai mut oikeasti kyseenalaistamaan tulevan uravalintani.. :ashamed:

niin heiDu appiukko ja miehen sisarukset tietää parhaiten mikä on meille parasta ja se EI todellakaan ole vauva vaan opiskelu, työpaikka ja ikää ja rahaa paaaaaljon lisää.. |O |O

Hennarukka no siis, minkäs ikäisiä te nyt sitten olette ? Ärsyttävää tuollanen toisten ihmisten "neuvominen ja arvosteleminen"... eiköhän jokainen ihan itse tiedä, mikä on omassa elämässä hyvin... ja mikä ei... (olipas hyvin kirjotettu, mutta jotain tuollaista se kai onkin..:LOL: )

noh, ei silti.. mä luulisin että jos meille nyt tupsahtaisi oma pieni käärö, niin mun äitini olisi ensimmäinen joka järkyttyisi... raukka on aina ollut sellanen.. Nyt kun alotin TAAS opiskelun niin onhan hän niiiiin ylpeä tyttärestään kun siitä tulee taas jotain, mutta ... omapahan on asiansa miten uutisen joskus ottaa.. eipä meillä koskaan sen kummemmin ole suhdetta ollutkaan, ja ihan hyvin se näinkin menee...
Tietysti joskus laittaa miettimään että olis ihan mukava soittaa sille äidille kun jotain sattuu ja tarvii apua tai mutta sellaista, mutta vaikeahan se on niin kuitenkin ajatella kun koskaan en ole muuta kuin tarvittaessa soitellut ...

Ei muuten väsytä yhtään.....
olis ehkä tehnyt mieli tuo mies taas vaihteeks keikauttaa, mutta sepäs keikauttikin jo ihan itse itsensä tuonne sänkyyn ja hetki sitten kävin urkkimassa, niin siellä se kuorsas.... Enkä viitti mennä herättelemäänkään kun toinen joutuu heräämään jo 4 aikoihin... minä kun huomenna aion nukkua niiiiin pitkään.... :whistle: |O

niin juu, soitin tänään terveyskeskukseen ja lääkäri eip ollunna paikalla kun vasta perjantaina.. soittelee silloin ja sovitaan puhelimessa jotain ? Hiukan pelottaa enemmän kun tiedän sen olevan mies ja hyvin tönkkö, vähäsanainen mies. Miten sellaselle kertoa ihan luonnollisesti asiasta kun varmasti vaivaannun sen seurassa....... :ashamed:

Hennarukka ja HeiDu: Juu kyllä sai puhelinlangat laulaa eilen
kun sinne soittelin, oli melko nöyrän kuuloinen mies toisessa päässä...se varmaan mua kuunneltuaan ajatteli jotain tyyliin "voi tuon naisen miesparkaa"... :LOL:

).(: Eilen en saanut miestä kellistettyä sängyn pohjalle (muutakuin nukkumaan), sillä oli menny ylitöiksi ja tuli kotiin vasta joskus yhden maissa yöllä. Mutta äsken otettiin kyllä kovasti eilistäkin takaisin... :D ;) :whistle:

Sirpula "Mutta äsken otettiin kyllä kovasti eilistäkin takaisin..." :LOL: Täytyiskö itekkin alkaa pitää kalenteria koska jää peti päivä väliin ja ottaa sitten loppukuusta aina takasin... :p viime kuussakin ei olis muuta ehtinytkään kun olla pedissä, koko loppu kuun.... :D
Noh, tänään aattelin minäkin ihan näin vapun kunniaks kellistää miehen, heti kun se tulee töistä!

jahas, nyt imuri käteen ja imuroimaan!!!

anteeks et valitan mut mä en kestä enää |O
nyt on ollut kp27 lähtien runsasta valkovuotoo ja sellanen olo et koht lorahtaa menkat housuun, ja nyt sit viimiset 5 päivää on ollut menkkajuilintaa, välillä koko ajan ja välillä taas jaksoittain.
Kaikki testit ihan puhtaita negoja. Mä en kestä :headwall: jos nyt pitää vielä kestää näit pre-täti oireita ja sit tulee ite täti viel viikoks kylään ni mä varmaan ammun jonkun kohta! :kieh:

Hennarukka voih sinuu, :hug: tiedän tunteen... :ashamed:
Onko sulla muuten ollu ihan säännöliinen kierto ? Vai oliko siulla joku pilleri juttu ennen kun alotitte yrittämisen... mie en muista...... ja laiska kun olen, en jaksa edes ettiä vastausta... :p

Etsin edelleen siivous inspiratiota... missä sä oleeeeeet???? sain yhden maton rullattua, ja pesin pari koneellista pyykkiä... siinä mun siivoukset tälle erää... Mies tulee töistä joskus parin tunnin päästä ja olisin halunnut kämpän kiiltävän kun se saapuu....... :snotty: pakko se on itseeni niskasta ottaa... mä en tosiaan ole siivous intoilija, vaikka usein siivoankin.... tuntuu että se on varmaan päällimäinen mun ruikutus aihe aina täällä... :LOL:

heiDu näin nyt vasta sun tuon viestis missä kysyit minkä ikäsii me ollaan. ollaan molemmat -85 syntyneitä (ja naimisissa..) Tosissaan kyllä ärsyttää kun miehen suku ei edes neuvo vaan sanoo et te TEETTE NÄIN! :headwall: ja runsaiden kirosanojen kera.. :(

Nyt täti tuli kylään jeeee!!! :attn: nyt voin siis rauhassa syödä särkylääkkeitä ja lihaksenrentouttajia (oikee hartia niin jumissa ettei se oikein edes liiku enää.. )

Oli meillä heiDu ehkäsynä rengas jonka käytön lopetin tammikuussa.. eikä se mitään et kierto veny pitkäks mut nei kaikki muut oireet :headwall: jos se jatkuu tämmösenä et saan vajaa 2 viikkoo ennen tätiä olla koko ajan varuillani ni mä itken :snotty: mur.

munkin pitäs siivota mutta en jaksa. Lähetään vappumarkkinoille myymään karkkia Seinäjoelle koko päiväks huomenna, kerään voimia siihen :D

Moikka! Jostai syystä en löytänyt tätä ketjua! :( Nyt en syö pillereitä. olen ollut 2 päivää syömättä. Jänskättää et kui pian tärppää vai meneekö syksyyn et tärppää. :whistle:

tääl ei mitää vappu suunnitelmia oo :( et ehkä kävis mun porukoilla. Mies on kaverinsa luona räpläämäs autoa ja grillijuhlatki ois tänää illalla jossain. Eikä mies oo mulle soittanut et haluaa mut sinne tms! Taitaa mennä tääki ilta vituks. Miehellä loma alko nii näköjää heti tehä jotai muuta.
Mua nii sapettaa ja itkettää! :'( :ashamed: lähden ulos kävelylle. Ollaan anoppilassa nii typy rupee koht nukkuu yöunia.

Hennarukka noh, jos tädin alkaminen oli helpotus niin hyvä sitten... :D
Et sä sitten koskaan ole ajatellut sanoa sun miehen porukoille jotain asiasta... mulla ei hermo kestäis........ Ootteko te sun miehen kanssa kuitenkin puhunut tuosta? Mitäs se sitten siihen...?

aurinkoinen äityli Voih sinuakin... :hug: toivottavasti sun iltas sai paremman lopun...

Täällä näin: Antakaa mä huudan nyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mies. Krapulassa. Taas. Minä. Eilen. Kuskina.. :kieh:
Oltiin eilen mieheen sukulaisissa ja sielläpä tuli sitten otettua.. Mä en enää ikinä, ikinä ikinä ikinä halua olla tekemisissä niiden ihmisten kanssa. Voin hieman myöhemmin selitellä mikä on homman nimi, mutta nyt on vaan niin paha olla. Inhottavia sukulaisia. Onneksi vain osa. ja mun ei tosiaan tarvi edes olla tekemisissä, kun ei kerran sukset kulje ollenkaan samaan suuntaan.
Mä inhoan suunnattomasti tällä hetkellä tota vanhalta viinalta haisevaa ronttiakin niin paljon...... kun sen krapula tuosta laskee niin sitten alkaa meillä riennot. Toivottavasti mun viha kiukkuni laskee edes hieman ennen kuin ruvetaan selvittämään asioita. :kieh:
Taidan mennä kuulkaas piiiiiiiitkälle lenkille ainoan tällä hetkellä ihanalta tuntuvan uroksen kanssa. Harmi kun sekin vetää niin hemmetisti niin ei jaksais millään pitää remmin päässä... :whistle: ;) arvatkaas mikä on kyseinen urho.... :D

Mutta hyvää vappua kaikille, ehkä vähän myöhästynyttä, mutta hyvää kuitenkin...

No minäpä sit eilen illalla 21 aikoihin päätin lähtee ajeleen ja ettii mis ne bileet on. soittelin sille miehen parhaan kaverin kihlatulle et mis ne pippalot ovat. sinne menin ja mies oli jo melko kännis. nais lauma siellä oli ja 3 jätkää eli mun mies ja tän paras kaveri sit joku jätkä jota en tuntenut. En tuntenut ketää sieltä.

Tää tyttö porukka oli iha niiku hevostallin porukkaa et diggaavat hevosista, hoitavat, ratsastaa tms. Mä en niinkää hevosiin ole perehtynyt.
Mä sain sit ajaa tänne anoppilaa yöllä ja mieshän sammu heti sänkyyn päästyään. Aamulla oli sillä kaamee krapula. :LOL:

Enpä mä käskenyt sitä juomaan! mut tää päivä meni torilla käydessä ja meksikolaisravintolassa eli koko perhe oltii :) Tosi Kuuma päivä ollu.

heiDu :hug: onkohan meillä sama miehen suku? :whistle: mä ymmärrän sun tuskas miehen sukulaisista. Niitähän ei voi valita. |O
Ollaan yritetty puhua asioista mutta ei.
Yks asia mitä ne ei ymmärrä (paitti anoppi joka on aivan ihana!) et ollaan molemmat uskossa ja ei harrastettu seksiä ennen avioliittoa. Meidän valinta, so what? |O Ei se mun mielestä nyt kaikkein tyhmin valinta kuitenkaan oo verrattuna esim. valintaan kääntyy joksikin fundamentalisti shiia-muslimiksi tai vaik narkkariks.
Niiden kanssa ei vaan voi puhua! Ne ei kuuntele (varsinkaan appi joka on aivan ehdotonmahdoton mielipiteidensä kanssa! ) mitään mikä eriää niiden mielipiteistä. Jos ne katsoo että punainen on ainoa väri mikä sopii meille niin siitä ei sitten keskustella. Jos me yritämme ehdottaa jotain muuta niin "olemme lapsellisia, koittakaa nyt miettiä vähän, järki päähän, idiootit, kakarat ym.." :eek: tuntuu vaan niin pahalta. Ihan niiden kiusaks hommataan lapsi! :LOL:
Onneks sit taas mun äiti varsinkin on jutussa mukana ja mun sisarukset ihan ok, isoveljet tietty vähän huolissaan kun oon niiden vauva mut niille sentään voi väittää vastaan!! Miehen suvulle ei saa sanoo vastaan tai välit katkee! Sitten kun ollaan oikeasti omavaraisia niin mä ainakin pamautan päin naamaa jotain kun appi taaaaaas kerran mollaa anoppia tai miestä. mur. mur murmur!
:ashamed: anteeksi vuodatus taas. Mies tietää mitä mieltä mä oon ja on itsekkin samaa mieltä, mutta apen kanssa tosissaan ei voi tapella tai välit katkeaa.. mieskin odottaa et pääsee aukaisemaan arkkunsa, silläkin on muutama sananen isälleen. En silti voi ihan näin purkaa miehelle omia tunteita kun on se silti sen isä... no, kai tää tästä. :kieh:

nyt saunan kautta nukkumaan, oltiin vappumarkkinoilla myymässä lakritsia. Arvatkaa mistä mun ruokavalio koostui tänään? aivan,lakritsista ja energiajuomasta :LOL:
ei ihme että on huono olo. :x

Hennarukka mä ehkä veisin jo tuossa vaiheessa appiukkoni saunan taakse, katselemaan kukkia... :whistle:
Onko se sitten parempi olla väleissä tuollaisen tyrannin kanssa, vai pystyttekö elämään ilman häntä... onko ne sun miehen vanhemmat yhdessä vielä ?
Mitäs ne sitten teitiin häihin sano? tai siis se ukko nyt lähinnä...

aurinkoinen äityli vai menit sie kuokkimaan pippaloihin.. :LOL: olikos mukavaa ?

täällä näin: Edelleen niin paha mieli miehen muutamasta sukulaisesta, mutta eilen kävi miehen serkku typy ja sisko meillä ja ne on mun kanssa samaa mieltä heidän sukulaisistaan... mies on oikeastaan ainoa koko suvusta, joka on edes näiden "idiootti sukulaisten" kanssa tekemisissä, mutta nyt meni mullakin kyllä herne nokkaan. Mies saa minun puolestani vaikka mennä asumaan hiedän luo, mutta minä en jalallanikaan astu heidän talouteen ja sama pätee minun kotia. Ei ole tervetulleita.. hieman surullistahan se on kun heilläkin on vajaa 2-vuotias sulonen taapero ja mies on sen kummi, mutta minkäs voi. Minä en ainakaan enää jaksa. Olen nyt yrittänyt 2 vuotta sietää tyyppejä ja olla mukavaa ym... mutta nyt en enää jaksa. Vappuna tapahtui niin paljon ristiriita tilanteita ja niin paljon otin paskaa niskaani joten päätin nyt näin. Mies sanoi eilen että "meillä nyt vain on omat pienet piirit" . Mitä sitten? Noh, ilmeisesti heidän pieniin olemattomiin piireihinsä ei mahdu.
Mä sain siis eilen purettua kaikista pahimman oloni miehen pariin sukulaiseen kun sain oikein urakalla haukkua tyyppejä.... :D

odottelen sen lääkäri sedän soittoa... :whistle: vähän jännittää..... ;)

heiDu olihan ne aluks häistä ihan et " hei haloo, miettikää nyt vähän". ymmärrän kyllä et vähän kyselee et tiietäänkö varmasti mitä ollaan tekees mut sit sellanen kokoaikainen arvostelu otti päähän.. mut kyl se appi sit aika nopeesti tottu ajatukseen, mut vauva-ajatus on apelle kyllä niin punanen vaate..
ja joo, täytyy olla tekemisissä vielä ainakin anopin takia.. ja niilt saa ain ihan älyttömän hyvää ruokaa.. :LOL: siis appi on ihan siedettävä jossei keskustella mistään mielipide-jutuista eikä oikeen mistään muustakaan :D että näin meillä.
Voimia heiDu sulle sukulaisten suhteen, mun mielestä teet ihan oikein ettet oo tekemisissä, sun oma mielenrauhas on tärkeintä!

Nyt ratsastamaan, siis ihan heposella :p

Heidu: eipä ollu kivaa. tosi tylsät pirskeet. en tuntenut ketään. ku tän miehen parhaan kaverin+kihlattu et siinäpä se oli.

tänää minä, tyttöni sekä mummi(miehen äiti) käytii shoppailemassa siis ostettii tytölle hame ja toppi sit ruokaa tms herkkuja. neito iha poikki. olen minäki ku kuuma ilma ja juostu joka paikassa.
Mut illalla grillaillaan. JEe :heart:

shoppailukuume ois. :p :ashamed:

voi että on ollu rankan kuloset vaput muilakin..me lähdettiin tosiaan vappu aattona seitsemältä illalla ajaan kohti vantaata ku oli se muutto..ei tullu nukuttua toissa yönä olenkaa ku autossa oli niin hankalaa..päästiin eilen kuuden aikaa uudelle asunolla..on tää hieno vaikka onki vanha 70-luvulla rakennettu kerrostalo..3h+k 75m ois tilaa lapselle/lapsille jos onnistaa vaan..olin eilen tosi tosi väsy pääs ihan itku ku en vaa enää jaksanu..olo helpotti ku pääs nukkuun..
Onko teill muill muuten ollu selvää halujen kasvua näin keväällä? musta on tullu ihan mahdoton tuntuu ettei oo muu mielessä, mutt onneksi se ei yhtään haittaa vaan päin vastoin :heart:
Tsemppi :hug: kaikille olikin ikävä teitä..ihanaa että saatiin jo tänään tää nettikin

Hennarukka noh jos ruoasta on kyse niin pakko olla väleissä... :LOL:

aurinkoinen äityli Elä yhtään, shoppailukuumetta on ilmoilla.... mä sain eilen myös saman oireen kun mies meni hirojalle niin minä suunnistin tukka putkella kaupungille... ostin niin ihanat ja sopivat rintsikat että tajusin vasta eilen, kuinka uudet rintsikat piristää!!! :p
Nyt haluan monet monet monet uudet ja eri väriset ja ja ja... Se ettiminen on vaan aina niin pirun vaikeeta ja mä en koskaan ole rakastanut vaatteiden kokeilua....
Munkin on aivan turha ettiä mistään seppälä, h&m halpakoreista mitään.. mun kokoani ei ole kun jossain mummo mammutti markkinoilla ja hinnatkin on sen mukaiset... Nyt on juuri sopevat ja ihanat!

Meillä täällä: Eilen tuli yks kaveri pariskunta meille viettämään "vappua" ihan extempore ja ilta meni niin puuhun että ei mitään. Tää pariskunta alkoi riitelemään ja loppujen lopuks meni kotiinsa jatkamaan.. me täällä miehen kanssa oltiin sitten ihan kaksisteen ja mies ajatteli vetää kunnon pöhnän. Sen jälkeen me alettiin tappelemaan aivan järkyttävästi ja seurauksena siitä, hukkasin kihlasormuksen :'( ja nukkumajärjestelyt uusiks... Me ei varmaan koskaan olla otettu noin kovasti yhteen kuin eilen. Mies kun selvinpäin on niin ihana ja ja ei jaksa tapella ja ja ja... kännissä ilmaisee itseään oikeinkin ymmärrettävästi ja suoraan. Minäkös siitä itteeni otin, totta kai otin. Kun ensin ei puhu mistään ja yhtäkkiä pamauttaa pöytään kuinka paha ja kamala akka mä olen. hoh.
Voitte uskoa että tänään on ollut aika hiljanen meininki... :ashamed: Mä olen nyt kaks kertaa käynyt ettiis mun rakasta ihanaa perintö kihlasormusta, mutta en mää löydä....
Mulle vaan tuli eilen joku nyt loppui ilmiö ja olin ihan sata että ero tuli.
Vieläkin mietin että mikä ihme meille iski...
Miehellä on sellanen tapa että se soittelee koko sukukatraan läpi kun jotain tapahtuu ja totta kai hänen oli eilenkin pakko soittaa serkulleen... selitteli sitten asioita kuinka ne ovat ja kun serkku typy siellä neuvoi miestä nukkumaan ja huomenna ottamaan järjen käteen niin tämäpäs siihen sitten että on se akka kumma kun sutkin on kietonut pikkusormensa ympäri. Minähän en kuuntele tuollasta.
Muutamia asioita eilisestä jää kyllä hyvin hyvin pinnalle ja pitkäksi aikaa.
Esim. Kuinka minä petän miestä joka välissä.
Kuinka minä olen kova paskanjauhaja ja saan kaikki ihmiset puolelleni.
pompottelen miestä.
ja viiminen, käytän kohta hänen porukoitaankin hyväksi?!??!???
Jumaskekka eilen rätähti, mutta ihan syystä.....
Mies ei koskaan, ei siis koskaan ole ollut noin ilkeä puheissaan, mutta tänään on anteeks pyydelty oikein urakalla. Mä olen eilisestä vieläkin ihan sekasin, mutta kuitenkaan ei jaksa asiaa miettiä....
Eiköhän tää tilanne tästä, anteeks annan kyllä, mutta vie todella kauan että unohdan... jos koskaan...
Näinpä meillä siis eiline.. kuinkas muilla ?

Pohjola onnea uutee kotiin. Meilläkää mitää erikoista. hiljaistaki ollut muutaman päivän pedin puolelta. :ashamed: Tänää tosiaa käytii mun porukoilla ja siellä udeltii et joko on seuraava vauva tuloillaan. =)

äkkiä tää vloppu menee. Huoh. Arki taas palaa paitti mies lomalla ja varmaanki tyttösen kans on ja minä koulussa ja illat töissä. Onneks koulua ei oo ensviikolla ku maanantaina vaan.
Mies aiko tulla kohta tänne vanhempiensa luo ku ollut tänää koko päivän jälleen tuolla kaverin kans rappaamas autoa. :ashamed:

Yhteistyössä