N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

voi heiDu iso voima :hug: sulle! Kuulostaa aika rankalta teillä... :(
se viina vaan ei sovi joillekkin ihmisille.. Toi on niin paskamaista eka olla ihan hiljaa ja sit kerralla pamauttaa pöytään vuosien katkeruudella kaikki se paska mitä ajattelee! Sitä on elänyt sellassees omassa kuplassa ja kuvitellut et kaikki on hyvin kunnei toinen puhu mitään!
Pyydä sitä selittämään ne kohdat mistä sä suutuit, sulla on kuitenkin oikeus tietää et mitä se mies niillä oikeesti tarkoitti. Paljon voimia teille :heart:

Pohjola onnea uuteen kotiin! Mekin etitään uutta kotia mut rivaria. ei ihan heti löydy sopivaa, ollaan aika vaativia :ashamed:

meillä täällä ei yhtään mitään uutta, kp5/30-36. Vietettiin tänään peli-iltaa pelaamalla Rappakaljaa, se on kyllä mahtava peli! :D

heidu tosiaan voimia. tosiaa joillekki ei sovi nii tulee sit triitaa tms. Jospa kaikki vielä kääntyy hyväksi :)

neidin just sain nukkumaan et ihme touhua et sai taistella ton nukkumaan menon kans. yleensä mennyt kiltisti 20-21 välillä nyt jotenki venähti :ashamed:

enpä ole huomannut erilaista oloa ku pillerit lopetin 5 päivää sit.

Ehkä tosiaan tilanne paranee tai vastaavasti menee aivan puihin... ei voi tietää.. ollaan eilenkin miehen kanssa keskusteltu tapahtuneesta ja sanoin asiat ihan suoraan: Minun ei tarvitse kuunnella tuollaista ei kännisen eikä kenenkään selvänkään suusta. Seuraavasta kerrasta kun mies ottaa pöhnänsä niin se on joko tai. Hän menee jonnekin muualle ottamaan ja selviytyy ihan omin voimin kotiin, tai minä menen johonkin muualle. Mies oli eilen vielä niin nolona että kaikki kävi. Jopa imurointi ja tiskaus krapulassa, enkä edes pyytänyt... :LOL:

aurinkoinen äityli mitkäs kp:t sulla nyt sitten on ? aattelin jos listalle laittasin?

Minäpäs sain flunssan.. aivan mahtava olo.... kuumetta oli aamulla melkein 39.... ei jaksais nyt alkaa sairastaa kun pihallakin on niin ihania ilmoja.... :ashamed:

juu ootappa ku pitää oikee miettiä mitkä kp nyt on. :LOL: muisti tekee tepposia! onkos nyt kp 6 yleensä mulla ollut säännöllinen ni et heitteleekö nyt ku pillerit lopetettu. tosiaan pillerien aikana mulla oli vähäväliä tota vuotoa ei sitte tiennyt oikee millo on oikeat menkat tms.

voipi olla kp 6-9 paikkeilla et ku tota vuotoa ollut pitkän aikaanki mut nythän se loppu vappupäivänä.Onneks ellei sit täs lähipäivinä yllätä taas tulemaan vuotoa. mut jospa keho rupeais tasaantumaan ja löytämään sen säännöllisen kierron kuten enne pillereitä on aina ollut.

täällä ollaan niin flentsusena että veto on aivan pois.... olin töissä kyllä tänään mutta huomisesta en ole kyllä ihan varma jaksanko... huominen ois koulupäivä ja mulla on siitä jo aikas paljon poissa oloa että voiskohan sitä olla pois.... vaikeeta on!
mies meni onneks anoppilaan ja vei koiran mukanaan niin saa hetken olla ihan rauhassa ja levätä.. miks ihmeessä mä olen aina flentsunen ja mulla on niin perhanan huono vastustuskyky?!? noh, mä menen taas tästä huilimaan, tulin vain kertomaan muutaman valituksen sanasen... :ashamed:

mitäs mää kertoisin?hmm noo et tänää koulua oli 8.30-11.30 sit kävin kl.13 tekemässä työsopimuksen kesätyöstä.sit menin kotiin siivoileen ja kattoo postin sen jälkeen 16.00 töihin ja 21.00 pääsin joten ajelin anoppilaan ku mies sekätyttöni ovat täällä :) ei tälle viikolle ole koulua ja iltatöissä olen to asti.

ei oo tullu pupuiltua yli viikkoon nii ei varmana tärppiä tule :( mut pitänee testit ostaa tms.

Hennarukka tänäänkös ne on? voih, mä pitelen sulle täällä peukkuja pystyssä... tule sitten heti kertomaan kuinkas meni? :D

aurinkoinen äityli millasta työtä kesäks sait ?

Minä täällä olen niin pipi että ehkäpä kuolen kohta. Keuhkot sanoo poks ja yskiessä oksentaa.... Mä haluisin niiiin olla terve. Olen tänään poissa töistä... ja koulustakin... :/ Tänne kämppään kuolee pian, kun täällä on niin sekasta ja mies ei tajua yhtään että vois vaikka siivota. En jaksais meltotakkaan koko ajan, mutta luulis silläkin nyt edes joskus aivot pelaavaan, tuon koiran ulkoiluttamisen ja ruoan laiton yms. kanssa. Eilen kun tulin töistä kävin nopeasti kaupungilla ostamassa muutaman orvokin.. nyt ne on tuolla partsilla eikä heillä ole ruukkua... en ehtinyt ettiskelemään mitään kivaa ja nyt en edes kykene mennä ostamaa mitään kukka ruukkuja.... kuolee hekin. :(
Mies eilen oli ehkä maailman ärsyttävin. Suuttui koska en mennyt koiruuden kanssa lenkille illalla niin kuin aina, ja koira oli vielä iltaa kohden niin täynnä energiaa....
Se sanoi tuossa joku päivä että hänkin voi koiran kanssa tehdä joskus jotain, kysyin mitä ja se sanoi että vois mennä esim. rannalle heittelemään frisbeetä. Noh, minä eilen samalla kaupunki kierroksella ostin kaks frisbeetä kun tiesin olevani aivan rätti enkä todella jaksa mennä lenkille, niin käskin miehen hakea ne autosta ja mennä koiran kans heittelemään niitä vaikka tuohon pihaan. Niin ei. Mun olis aina oltava mukana joka paikassa eikä hän yksin koiran kanssa voi koskaan tehdä mitään. Mä en käsitä!?? Samalla lailla se on hänen kuin minunkin ja mies kyllä tietää sen että jos se ei saa energiaansa purettua, meillä ei nuku kukaan ennen 12 yöllä.
Niin ja siten toinen asia. Sanoin siitä miehen tempusta kun kännipäissään huusi ja kiukutteli. Esim. siitä kuinka petän häntä. Sanoin toistapäivänä, ihan piikittely muodossa että menen aamulla ennen kouluun menoani yhden kaverin luo kylään (hänen, joka meillä vk:n loppuna olikin), en siis pettämään. Mies tokasi vaan: "selvä". noh, sanoin myös eilen että ennenkuin menen töihin, käyn heittämässä tälle samalle kaverille pari särkylääkettä, en siis ole menossa pettmään. Mies sanoi taas. Okkkei. :eek:
Mä en tosiaan rupea kertomaan jokaista liikettäni ja ei se minun mielestäni olisi kovin hauskaa että mies sanois mulle noin. Noh, ilmeisesti hän odottaa mun kertovan joka liikkeeni.
On tuntunut nyt pari päivää tosi huonolta ja masentavalta seurustella . Joskus miettii vaan onko ero sittenkään aivan mahdoton ja onko tämä vaan ohi menevää vai mitenköhän käy. Mietittekö te koskaan ihan vain omassa mielessänne kuinka asiat olisivat erit ilman kumppania? ja mitä sitten jos ero tuleekin?
Kyllä mä uskon että selvitään tämänkin kriisin ohi, aivan kuten joskus aikaisemminkin, kunhan se tehdään yhdessä. Ei miehen sukulaisten kanssa. :kieh:

no niin, se koetus on sitten ohi. Selvisin hengissä, vaikka perse aika paljon puutuikin kunnen vuoteen tosiaan oo koulunpenkillä istunut.
Kysymykset olivat helppoja, vaikeita ja tosi vaikeita. ja osa typeriä vaikeita. kuten:

kaisa: lauhat talvet ovat selvästi kasvihuoneilmiön syytä.
Maija: mistä voit päätellä noin varmasti. Olemmeko ottaneet huomioon kaikki sääolosuhteisiin vaikuttavat tilastot?
Kysymys: mitä taitoja maija keskustelussa käytti?
a) metakognitiivisia taitoja
b) jaettua asiantuntijuutta
c) kollaboraatiivista asiantuntijuutta
d) sääolosuhteiden tilastollista matematiikkaa

Tosi vaikee kyllä yhtään sanoa et miten meni. Toisaalta tuntu et meni ihan hyvin, ainakin sieltä osasin ihan varmasti jotain asioita :D
Toivotaan tietenkin parasta ja pelätään pahinta. no, luotan Jumalaan tässäkin :saint:
niin ne pääsykokeet oli opettajankoulutukseen.

heiDu :hug: paranemisia ja jaksamisia. Meillä oli kans ennen et mä olin ainoo joka kävi koiran kans ulkona mut nyt mies on melkein ollut se kun se käy tupakalla.. paitti et nyt se lopetti tupakanpolton niin mä joudun taas kuskaan koiraakin :D

Hei me löydettiin uus asunto! ihana rivarikolmio, kallis kylläkin tai siis samanhintanen ku tää meidän nyt. ihanalla paikalla ja iso takapiha koiralle :D jee!

Näyttö meni iha ok. Ensviikolla arvointi. Pääasia mulle on et menee läpi eikä tuu hylättyä. Mahakipuja on. menkat oli vasta.. ellei oo ovis. Mut mies ei oo antanut mulle. Mököttää ja valittaa et ku en tienaa tarpeeks. Mä oon perkele opiskelija nii vähä hankala saada töitä tms jos ei oo ammattia vielä mut enskeväänä toivon mukaan olen valmistunut.
Äitienpäivästä ei mitää tietoa. kait pihan havaroimista. :ashamed:

Heipo dejj!
Mitäs kuulusteleepi näin aurinkoisena perjantaina ?
Minäpäs olin tänään siellä gynellä ja sattui ihan kamalasti! :eek: koskaan ennen ole tuntunut oikein missään, mutta tän päiväinen kokemus oli kyllä aika raju. Vertakin se lääkäri sieltä sai tulemaan.... Aika outoa kyllä.. noh, ens viikolla ois verikokeiden tulokset valmiit, mutta odottelen nyt parisen viikkoa niin ois sitten kaikki tulokset tulleet.. ja sitten lääkäriin... miehen kanssa... :ashamed: Mitäköhän siitäkin taas tulee....
Tänään sattui niin nolosti. Jäin kaupungille autoni kanssa. Menin keskelle kaupunkia parkkiin ja sitten kun olin lähdössä, virtalukko ei pelannut. Jotenkin on tuon rattilukon kanssa ollut ennenkin vaikeuksia, mutta nyt ei auto millään edes käynnistynyt. Jouduin soittamaan miehelle töihin että tänne jäin ja mies kiltisti tulee kahden työkaverinsa kanssa paikalle ja ihmettelee että mikäs siinä nyt on. Minä siinä jo muutenkin nolona kun jouduin toista juoksuttamaan ja hänen työkavereitaankin kuskaamisella vaivaamaan että ei vain prkl käynnisty. kato vaikka! ja samassa kuului kaunis prumm prumm ääni. No, siinä ne kaikki kolme hömelön näköistä ukkoa tuijotti minuu ja pidätteli nauruaan. Minä siitä sitten kotiin päin, kunnes mies soittikin kotipihassa ollessani että tulisikko hakemaan töistä. Olisin mennyt, heti, jos tuo hemmetin auto taas ois voinut pelata mun kanssa sulassa sovussa. En siis taaskaan saanut autoa käyntiin. Mies sai puoleen väliin matkaa jo kyydin, mutta onneks sain loppujen lopuiks auton käyntiin ja lähdin sitä noutamaan. Sitten miehelle tulikin joku kiireellinen ylityö keikka, ja sen piti mennä takasin töihin, käymään ja meidän autohuolto aika meni siihen päälle. Lupasin mennä ihan yssisseni sinne korjaamolle ja niinhän meninkin. Odottelin siellä joku tunnin pari, kunnes auton piti olla valmis. Äijä sieltä ojenteli mulle avaimet ja käski ajaa pois. Minä poika kiipesin niille valtaville nosturi jutuille autoon ja........ en saanut yllätys yllätys autoa käyntiin. Siinä sitten taas nolona että tuota tuota... voisitteko te ystävällisesti käynnistää minulle auton niin kyllähän minä sitten taas loput osaan. Korjaaja kiipesi sinne autoon apukuskin paikalle ja väänsi avaimesta, aivan kuten blonditkin joskus tekevät ja käynnisti näin siis minulle auton. Ette arvaa kuinka noloa se voikaan olla!!! :ashamed: sinne ne jäi hieman kakkaisesti minulle nauramaan kun sieltä läksin. Huomenna lähden auton kanssa shoppaus matkoille ja jos jonnekin Ikean pihaan sen kanssa jään, mies tuskin minua muutaman sadan kilometrin päästä tulee pelastamaan. pitäkääpi siis mulle huomenna peukkuja että olen joskus selvinnyt kotiin reissustani.

Viiem yönä en ole nukkunut minuuttiakaan. En tiedä mikä unettomuus kausi taas meneillään... huilasin siis koko yön. Pakk ottaa pienet kauneusunet jotta huomenna olisin paljon paljon virkeämpi kulkemaan monia kilometrejä huuli pyöreänä... :LOL:

aurinkoinen äityli eiköhän se sun miehes nyt jotain muutakin virikettä mammalle keksi äitienpäiväks kun tuo haravoiminen, tai tietenkin jos puuhasta tykkäät, niin eväät mukaan ja kimpalla haravoimaan.... :D

Hennarukka niin meinaattekos te nyt asunnon ostaa ? kiva kiva, mäkin haluisin taas jo muuttaa.... jotenkin on tottunut aina roudailemaan kamojaan monta kertaa vuodessa eri osoitteeseen kun ollaan niin usein muutettu, että taas alkaa tuntua siltä että kamat on saatava pian laatikoihin ja nokka kohti uusia kuvioita... :LOL: sanoin miehellekin mun muutto haaveista niin mies sanoi vain että toki jos haluaisin, saisin vaihtaa vaikka vessan ja keittiön paikkoja keskenään... :D

saa nähä keksiikö tai mitään :( EI sitä vaan tiedä. Viime vuonna äitienpäivänä sain kortin vain. ei mitään muuta. Meidän neiti oli silloin joku 3kk ikäinen.
Saa nähä kui tänävuonna :ashamed: Mies vaa pihtaa tms. Nytki se on kaverin luona laittaa meidän autoon eka sen tiiviste jutun ku öljy valskaa sieltä. sit kai siellä jotai muuta puuhailee ja yöllä tulee takas. Monta päivää ollu kärtynen ja möykännyt mulle. Mulla nii paska olo et illalla nukkumaa mennessä itkettää. :'(

aurinkoinen äityli voih sinua....:hug: miten meni ? Saitkos jotain muutakin kun haravoida... :D
Minäpäs sain sohvalle, jossa vietin viime yöni, kahvin, joka oli hyvää ja aamupalan, jonka mies söi... :) Meillä oli sellanen pikkuinen kina riita eilen niin päätin mennä sohvalle aa aa.....
Olin eilen siellä Ikeassa ja aivan mahtavaa! Haluisin mennä heti uudestaan... ens kerralla otan vaan isomman auton ja ostan paljon paljon isoa tavaraa... :saint:
Aattelin kuulkaas mennä polkemaan fillaria tuonne olohuoneeseen yhdeksi puoleksi tunniksi ja sen jälkeen kellistän miehen . se on visssst.
Ilmoitelkaapas taas jottain itestänne... mä jo luulen että olette kaikki kuupahtaneet kun mittään ei kuulu. Tosin en ole itekkään ehtinyt kovin netskuilemaan, mutta kuitenkin... :p

meidän pikkukoira sekoilee täällä kärpäsen perässä. Hyvänen aika kun se gärbänen on niin mielenkiintoinen et hypitään pitkin seiniä ja sänkyjä saalistaessa sitä! :LOL:

Me kovasti suunnitellaan muuttoa, 1.6 ois muuttopäivä. Vuokralle mennään.. voi tästä tulee niin kiva kesä kun saadaan grillailla omalla pihalla ja muutenkin se rivari oli niiiin kiva :D odotan kyllä jo innolla. Ainoo mikä muutossa on harmillista, on mun piano.. se painaa aika paljon ja pitää kantaa se 4. kerroksesta alas. tutut ovat riemuissaan... :saint:

Ei mulla oikeen mitään kerrottavaa oo.. kesä on tullut, oltiin eilen moottoripyöräjumalanpalveluksessa (olipa pitkä sana!) Liedossa, meit oli 9 hlöä, mä olin veljen takana. Tahtoo moottoripyörän! Se oli niin hienoo! Veljellä on vielä sellanen nopia pyörä ja sit se tykkää pelleillä sillä. Oli autoilijoista varmaan hienon näköstä kun moottoripyörä ohittaa ne 130 km/h keulien.. :D tuli päivän rukoukset rukoiltua; joka kerta kun keulittiin niin "Hyvä Jumala, auta! " ja aina ku tilanne oli ohi niin " kiitos Herra " :LOL:
Mut tosi kivaa oli.

Täällä ollaan, pitkästä aikaa! :wave: Täällä ollut oikeasti koko viime viikko semmoista härdelliä, että oksat pois! :eek: Tein viikon aikana yhteensä 30h YLITÖITÄ ja lisäksi oli kevään viimeiset opiskeluihin liittyvät tehtävät työn alla, joten vannotin itseni etten tänne tule (vaikka kuinka teki välistä mieli), ennenkuin kaikki rästit on tehty pois alta. Nyt siis täällä taas, tehtävät tehty ja 3 pvn vapaa tiedossa! ;)

Noista meitin kp:stä...oon täällä tosi hämilläni että milloinkahan uskallan testata - menkat on nimittäin myöhässä. Viime su otin viimeisen terolutin, eli järjen mukaan niiden olis pitänyt alkaa toissayönä/eilen aamusta (aiempiin kiertoihin verrattuna).

Oon ollut (tai ainakin yrittänyt :attn: ) olla nyt loppukierron tutkailematta mahdollisia oireita, mutta nyt oon antanut itelleni luvan tarkastella itteäni avoimin silmin ja mietiskellä myös viikon, kaksi taaksepäin. Tässäpä nyt oireita: nivuset ollut yli viikon kipeät (enkä ole tehnyt mitään fyysisesti niitä rasittavaa, ratsastanut tms.), alamahaa nippaillut välillä ikäänkuin menkkamaisesti, tissit on lähes jatkuvalla syötöllä arat ja nännit on "pystyssä" (mies tykänny! :D ), iltaisin viluttaa kovasti ja lisäksi oon ollu tosi väsyny. Jännittää ihan hirmusti, toivon niin älyttömästi että nyt olisi meille onni potkaissut! :heart:

Kaapissa olisi raskaustesti odottamassa, milloin testaisin... ? :attn:

HeiDu: Ai teilläkin on kihlasormus lennellyt, meillä myös tässä jokin aika sitten kun otettiin miehen kanssa erittäin totaalisen lahjakkaasti yhteen, pahemmin kuin koskaan ennen! Onko nyt kuitenkin kaikki ok? Voi kuvitella sut sinne autokorjaamolle, tietysti miesten mielestä vika on aina vain naisissa, jos auto ei heiltä satu esim. lähtemään käyntiin... :LOL:

eiks minttuliin tauon pitäis olla ohi..11.5 se musta ainakin oli puhe..mää oon yrittäny vältellä koneella oloa ku ois tätä kämppääkin yritettävä laitella nyt kun kerran olen koko päiväsesti kotona..tosin kesätöihin mummoja ja pappoja pääsen hoitaan 2.6..ärsyttää vaan ku nyt ku mies on töissä ja viel ylitöissäkin niin eihän sillä ole kotiin tullessa voimia pupuiluun :( taitaa mennä tää kierto täysin harakoille jos mull on ollu viime viikoll ovis..ei auta pitää mennä yrittää laittaa tavaroita paikoille viel :hug: kaikkille tasapuolisesti :)

Sirpula voi kunpa nyt olis tärppi käynyt... =) Koskas sä sitten olit aatellut testaavas ?:D
On meillä nyt taas saatu sopu ilmoille, mutta välillä vaan niin ottaa päähän. Mies lähtee ens kuun alussa koulutukseen 2 kk, 300 km päähän ja mä jään tänne ihan yksikseni........... se laittaa aina riidan aikana miettimään että mitäs mtäs.. kannattais olla nyt sovussa vaan....:D

aurinkojen äityli no onhan se hienoa joskus oikein ravintolaan päästä nautiskelemaan toisten tekemiä sapuskoja ja ihan nokan eteen asti tuodaan..... :D ja mies vielä jos maksaa niin sitten syödään oikein urakalla.. :LOL: tai meillä ei moisesta oikein ole hyötyä kun mun tulot on nykyään miehen tulot... :x
Vasta eilen tajusin että kuinkas meikäläinen on aivan pennitön koko kesän jos nyt niin menee kuinka näyttää menevän. Työt loppuu ja sijaisen hommaa silloin tällöin. Ei ole kovin mukavaa ei. Eihän meillä koskaan ole mitään "omaa" rahaa niinkään ollut, mutta onhan se aina uus tilanne kun toiselta loppuu vallan tulot...

Pohjola ens kierrolla sitten aktiivisemmin. Alkaakos kaikki tavarat olla jo paikallaan ?

Hennarukka vai olit sie hurjastelemassa... Mäkin haluisin... pelkäisin varmaan istua jonkun takana ihan kamalasti kun joku laite menee niin hemputin lujaa enkä voi edes itse ohjata!!! olisin muutenkin niin ylipainonen lasti että kerran ku keulii niin ympäri olis sekin vehje....:LOL:
Vai muutatte te nyt sitten.. Heität pienon ikkunasta ja miehet ottaa kopin alhaalla..... äkkiäkös sellanen nyt ikkunasta pihalle menee... :p

Täällä näin: miehen kesäloma siis alkoi jo. olin tänään hieman vihanen kun tulin kotiin iltapäivällä ja miehen piti laittaa ruoka valmiiks ja hiukan järjestää kämppää niin ei ollut kuulemma ehtinyt. Minä sitten kipeen pääni kanssa otin imurin ja kauhan kauniiseen käteen ja tein hommat, ihan miehen kiusaks....:kieh: lupas huomiseks kun tulen niin olla laittanut verhotangot ja muutaman muun pikkujutun, mutta saa nyt nähdä..
Onkohan kaikki uros puoleiset kaverit noin laiskoja aina........
onneks saan täällä paasata asian pois, ettei turhia riitoja pääse taas kehittymään...

Missäs on Minttulii86 ?? Tulisit jo takasiiiiin..... :ashamed:

Suomen peli tuleeeee!!!-----> telkkari auki heti!!

HeiDu: Sitä täälläkin toivotaan enemmän kuin mitään... :heart: Huomenaamulla arvelin testata!

Tänä aamunakin poltteli testi jo hyppysissä, teenkö vai en. Päätin kuitenkin odotella vielä tämän päivän, josko se täti onkin tulollaan; on niin painuneet takaraivoon testatut negat... Mutta tätiäpäs ei ole kuulunut, ei näkynyt! :attn:

Tämän päivän oireita ollut: Tissit arat, muutaman kerran tuntunut painon tunnetta alamahalla oikealla puolella, väsyttänyt hurjan paljon (nukuin tänään melkein 3h päivätirsat! :D ) ja iltaa kohden alkoi taas palella.

Täällä myös Suomen peliä tiirataan, josko kömpisin kohta ukon kainaloon sohvalle sitä katsoon... :wave:

pikku87: Olipas outo kun eri nikillä liikuskelit, menee hetki ennekuin tottuu... :D

).(: Tänään aamulla tein testin ja kaksi viivaa siihen tuli. Testiviiva ei aivan yhtä tumma ollut kuin kontrolliviiva, mutta selvä viiva kuitenkin. Itku pääsi heti, kun testi alkoi pissaa tulkitsemaan kun heti alkoi piirtymään viiva myös testiviivan kohdalle. Odotin minuutin-kaksi ja kädet ristissä itkin onnesta, sitten kävelin testi kädessä miehen luokse keittiöön hälle näyttämään. Mies ensin säikähti että pettymys tuli kun itkin, mutta huomasti sitten että olin "sekaisin" ja päätteli itse toisen vastauksen. Kysyi vähän hölmistyneenä, että miksi sä kulta itket, eikö tämä ole aivan mahtava juttu. Minä itkin kahta kauheammin, että on on, meidän toiveisiin on vastattu ja olen niin hurjan onnellinen.

Testin tehtyäni ja miehen lähtiessä töihin lähdin pitkälle kävelylenkille ja äsken tulin vasta kotiin. Lenkin aikana piti monta kertaa masua silitellä, että muista nyt Pikkuinen pysyä matkassa! :heart:

Testi, jonka tein, oli apteekista ostettu Aconin Early Detection, 10mIU/ml.

Aivan sekaisin onnesta olen, onneksi on vapaata että saan rauhassa kotona tätä muutaman päivän sulatella...ihanaa!!! :saint:

Yhteistyössä