N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Anteeksi ku mie pidän jännityksessä, mutta en ole ehtinyt koneelle koko päivään...

tulos oli.. negatiivinen.... :'( :'( :'( :'( :'( huomenna lääkäri soitteleepi mulle ja kertoo mitäs sitten aletaan tekemään....... :'( mennyt ehkä hieman ikkuiseksi koko päivä...... nyt on pakko mennä nukkumaan, koko viime yö meni melkein valveilla.... :snotty:

no joo... taas tuli tiputus vaan niin ylhäältä ettei ennen olekkaan ollu näin toivo yllä.... menkat alkoi tänään.. mutta luultavammin pääsen johonkin tutkimuksiin...... lääkäri soitteli tänään.....

pidän kaiketi muutaman päivän kone tauon kun millään ei ehdi pysätä nyt pariin päivään, mutta tulen tänne heti kun saan koneen käsiini... :D

mullaki tulee turhuvuotoa tms.. ärrrmurr.. välillä epäilen et olen raskaana ku mahapömppis on. joku luulee et olen pieniin päin. :( Olisinpa.. mut testien tilaukseen rupean! jos sais selvyyden et ellei nuo pillerit turvota mua! :ashamed: |O

Heissan tytöt! :wave:
Meikä on pitänyt lukulomaa (siis lomaa lukemisesta vai lomaa lukeakseen.. :whistle: )
huonolla lukumenestyksellä kuitenkin. Yksikin päivä piti oikein ahkerasti lukea koko päivä niin eiköhän me ruveta muuttamaan olkkarin järjestystä! Hienohan tästä tuli ja paljon paremmin lukeminenkin täällä nyt sujuu.. :LOL: mutta silti meni yksi päivä hukkaan |O

Muuten tänne ei mitään uutta. Kp 31 nyt, ja pari päivää ollut runsasta valkovuotoa ja menkkajuilintaa, mutta vielä ei kuulu mitään. mur. :ashamed: toisaalta nehän vois olla raskausoireita.. :whistle:

heiDu iso voima :hug: onneksi nyt pääset lääkäriin, toivotaan että apu löytyy pian!

Pohjolalle kans :hug:

aurinkoinen äityli pillerithän turvottaa ainakin kilon verran..

Nyt tämä tyttö palaa taas lukemisen ääreen! :wave: (ainakin hetkeksi...)

Ajattelin päivittää uuden listan nyt vaikka tähän väliin... :)

LAUANTAI 17.5

Linneja .......................kp 25/34-49?..............yk10.............1.lapsi
Pohojola...................kp 25/28-30.....................yk6.............1.lapsi
onlyer.......................kp 23/28.................alk.11/05........1.lapsi
garbalo..............kp 19/30-36...............yk 3.............1.lapsi
leijona86..................kp ?/28-31..................yk 5..............
Aurinkoinen äityli......kp 19-23/?......................yk.1...........2.lapsi
Heidsu......................kp ?/?.........................yk..................
Talvimamma 08-09...kp 22/30-31...........yk2.................1.lapsi

Pikaista palaamista toivotaan:

Minttulii86..........kp ? /30................yk.alk.04/05
JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..

Plussanneet :heart:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula

Mä testasin eilen ensimmäistä kertaa elämässäni ja ihan täysin puhtaan negan :LOL:
ei kyllä pystynyt hyvällä tahdollakaan etsimään mitään haamuviivoja, niin selkeä nega se oli.
Ei mua oikeestaan edes harmita. Voihan se siltikin tulla vielä se plussa, kun mulla on epäsäännöllinen kiertokin ja testin mukaan sillon pitäs testata aikasintaan 19 päivää suojaamattoman yhdynnän jälkeen. Minkä niistä?? :LOL:
No, eteenpäin porskutellaan negasta huolimatta. Meillä on meen koiravauva :)

Hastala vista!

Sittenkin kerkiää koneelle... sain vapaaks koko viikonlopun.... :whistle: ehanaa.. paitsi että, mies menee tänään johonkin hemmetin saunailtaan ja sen taas tietää millasessa kuosissa saa ukon sieltä pois hakea.... ärsyttävää kun on joku tollanen "äijä" tapahtuma niin on aina pakko vetää niin kauhee pöhnä. Miks ihmeessä ? Mä vietän laatuaikaa koiran kanssa koko illan.. mennään hiukan lenkkeilemään ja uiskentelemaan... jos sais vielä jonkun koiraystävän mukaan niin ois mukavempaa...
Ärsyttävää kun menkkojen aikana tuntuu et on niin loppu ja väsynyt ettei mitään jaksais edes tehdä.... :ashamed: ja vieläkin tuo tiputus tuntuu....... noh, jospa nyt sitten opin että ei olla niin ilmoissa kun menkat viivästyy... ens viikolle täytyypi varailla lekuri... mitäs ne siellä oikein duunailee mulle....? :eek: vähän ehkä pelottaakin ja jännittääkin, mutta kuitenkin on sellanen varma tunne että jotain apua sais... kun tää kierto tosiaan nyt on sitten epäsäännöllinen... en olis uskonu et sekin voi noin vain mennä epäsäännölliseks...
Jahas... lähden imuroimaan, kuvioimurointiani kun laiskuus on niin valtava... :/

heiDu :wave: me ilmottaudutaan oman koiran kanssa teen seuraks! Meillä ihan sama tilanne, mies menee kaverin luo illaks ja tulee yöllä kotiin (sillä erolla et tulee ite omalla autolla.. :D ) Just mietein kans et vietetään laatuaikaa kotona. Pidetään me sit tääl kunnon vauvakuumekeskustelut illalla :D

oltiin koiran kaa tänään agility-radalla treenailemassa ihan omaks huviks, harkitsen kyllä ehkä oikeen kunnolla sen aloittamista.. :) jos sillä sais vauvakuumeen vähän taka-alalle..

No pidetään vaan, jos ollaan samoihin aikoihin hollilla.... :D

mäkin haluan jonkun kivan harrastuksen tai jonkun jolla unohtaa tää vauva kuume hömpötys... onkos ideoita.. urheilu ei ole kovin päällimmäinen ja tuo koira nyt... noh, sen kanssa kyllä tulee tehtyä jotain, mutta ei sekään ole sellasta ajatuksia vievää touhua...
Keksikääpä mulle jotain ? :LOL:

bongailu kun bongailu... :D jos nyt ei tänä kesänä kuitenkaan...

Aaaah mä olen vihanen... hain just äijän saunaillasta ja siellä ei tosiaan voida eikä osata ottaa nätisti/fiksusti... mua niin laittaa vihaks! nyt se hemmetti nukkuu koko sängyn leveydellä niin että ei sinne kukaan muu mahdu... voin vannoa, oli kyllä viimonen saunailta tähän suhteeseen!!!! :kieh: jos nyt siis hakisin peiton ja tyynyn tähän sohvalle ja rupeisin nukkumaan... huomenna on kuitenkin aikanen nousu...... :ashamed:

moikka sori kun en ole kerennyt käymään enkä lukemaan, jos on uutta porukkaa tullu tervetuloa ja tätin yllättämille :hug: mulla on nyt kp2.

kaks malttamattoman pitkää viikkoa pitäis jaksaa odottaa että akvaarioon saa kalat sisälle. ostin 240litraisen. sitä hommaillutkin tässä koko ajan:)

onlyer hyvä että edes joskus siusta kuulee.. :hug:
Mäkin haluisin oikein ison akvaarion ja sinne ainakin tuhat erilaista ja eriväristä fisua.... mutta mihin tänne enää sellasen laittaa ja tuo koirakin tossa on.... voikohan ton vasikan kokosen koiran laittaa akvaarioon ?? :D

Onkos meidän pino nyt hieman kuollut kun kukaan ei enää ole ilmoilla.... :/

Mitä kuuluu leijona86:lle, heidsu:lle, talvimamma 08-09:lle, miina-:lle.. miten se mahtokaan mennä.. plussasiko miina- ? ja JJ-t:lle, Deluxxe:lle ja sitten tietysti Minttulii:lle ????

Täällä näin:
Miehellä krapula... ha ha. :LOL: Siitä saa kärsiä... mä pakotin sen aamulla siivoomaan mun kanssa, niinkun eilen sovittiin ... että ottaa ihan iisisti ja vähän, koska tänään siivotaan, mutta ei se raukka ehtinyt olemaan kun hetken pää pystyssä niin meni oksulle... :x noh, sielläpä makaa mutta kärsii myös... Sille tulee henkisesti kohta paha olo, kun mä menen imurin ja pölyrätin kanssa ympäri kämppää... Olen oikein surkimus kun JOUDUN yksin siivoilemaan.... ;) :whistle: *kieh kieh*

moro moro :)

sunnuntaiaamua tässä vietän kahlaamalla kaikkia pinoja läpi... ja kas, huomasin nimeni täällä! en ees muistanu että oon tänne kirjotellu... :ashamed: nolo.

noh mun tilanne on kp 5/30-31 ja yk 2. ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen venyi jopa 54 pvään. esikoispinossa oon ahkerammin kirjotellu, mutta jospa täälläkin kunnostautuisin.

vai on heiDu päässy potkii krapulaista miestä... :D

heiDu: Hyvää tänne kuuluu! Kiitos kysymästä! :D Käyn aina silmäilemässä pinoa, mut en tiedä mitä kirjottelis..! Plussasin juu ja nyt on rv 5+4 meneillään. Aivan kamalia pahoinvointeja tullu parina päivänä ja erityisen paha kohtaus tuli tänää.. :x Että tällasta tänne! Puhalten kaikille sellaset plussatuulet että oksat katkeilee!!! :whistle: :whistle: :whistle: :D

Mä tein uuden raskaustestin tänään, kun tätiä ei vielä kuulu.. nega tuli, mutta testiviivaa ei ilmestynyt joten testi ei toiminut :headwall: ja mä vannoin et se oli sit toinen ja viiminen testi minkä teen :D et minen siihen testailuun sorru.. :LOL: pitäsköhän sittenkin käydä hakemassa lisää testejä.. :D

heidu Täällä käyn teidän juttuja lukemassa aina välillä, mutta jäi se kirjoittelu silloin. Olen moneen pinoon yrittänyt kirjotella, mutta jotenkin on niin vaikea pukea ajatuksia sanoiksi, en ole koskaan ollut mikään hyvä kirjottamisessa :D

Mutta joo, raskaanahan tässä ollaan, viikoilla 12. Huomenna olisi toinen ultra. Pahoinvointi loppui pari viikkoa sitten kuin seinään, jotenkin on sellainen olo onko masuasukilla kaikki ok, mutta huomennahan se selviää! Valmistelen itteäni kuitenkin aina pahimpaan..

Mutta oikein kovasti kaikille plussatuulia! :whistle: :whistle: :whistle: Olen tosiaan lukenut teidän juttujanne, ja aina kun joku on kertonut että on alkanut miettiä pitäisikö lääkärin puheille mennä, niin olen ollut niin iloinen (iloinen taitaa olla vähän outo sana tohon yhteyteen). Monet ovat teistäkin yrittäneet melko pitkään (kuten minttulii86) niin kannustan kaikkia käymään tutkimuksissa... (Vaikka ei se varmasti kaikille ole niin helppoa).

Mutta, jatkan taustailemista ja jatkossakin lueskelen salaa teidän juttujanne B)

Kiva kuulla kaikista hieman taka-alalle jääneistä... :wave: Minttulii:ta edelleen kaipaillaan... :ashamed:

Talvimamma saa täälläkin olla aktiivinen... Olis ihan mukavaakin taas saada lisää immeisiä pariimme kun tuntuu että vain muutama enää muistaa vanhaa pinoa.... ;)
laitanko sun päiviä listoille ?

miina- olen varmaan sinuu jo onnitellu, mutta uudelleen.. paljon onnea... :flower: :hug: Nyt ihan hirmusesti tarra töppösiä masuasukille.. :heart: Käythän sinäkin välillä kertomassa kuulumiset... :)

Deluxxe En minäkään mikään kirjotus ihminen ole koskaan ollu, mutta tänne on aika usein mukava purkaa pahat ja hyvät olot.. mies tuskin jaksais edes kuunnella ja sais ite kovia paineita jos kertoisin kaikki vauva ja testi hömpötykset sille... :x olen ihan hiljaa hissukseen ja tänne sitten raivolla kertomaan.... :LOL:
Aih, sinäkin plussannut... ehanaa... :hug:
Miten ultra meni ??

Hennarukka missä sinun täti sitten viipyy ?? Toivottavasti ei tulekkaan... vai vieläkös olet samoilla linjoilla, aattelin ku joskus tuli juttua että välillä et oikein tiedä mitä sittenkin haluat... =)

Täällä Näin: Täti kausi ohi, jipi jee... eilen pupuiltiin piiiiitkiin aikoihin ja voih kuinka olikin mukavaa... uusinta tänään... ;) jos kokeilis tässä kuussa mahd. moneen kertaan pupuilla ... olis sitten toivot taas korkealla... Nyt täytyis soitella sinne lekuriinkin.. minuu vaan hiukan pelottaa ja jännittää..... mitäs jos en olekkaan kunnossa.......... ihan kun ekaa kertaa soittais tohtoria alapäälleen... :LOL: Noh, huomenna sen teen... soitan siis huomenna...
Ajattelin alottaa tähän samaan jonkinlaisen laihdutus iskun... alkaen tänään. Katsotaan miten käy, mutta nyt menen syömään.... :wave:

Yhteistyössä