N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

kirjotin äskön pitkän värssyn ja koko teksti meni hukkaan.... mrrrr....... :kieh:

Hennarukka totta kai se on "mattojen puristelu", mutta puhe kielessä tulee joskus käytettyä pudistelu... mikä ihmeen pudistelu.. noh niin sanon kuitenkin joskus... :D

Meillä on tuo poika tyttö asia niin, että minulla on 4 veljeä ja miehellä on 2 siskoa.... tiedä sitten mitäs meille joskus tulee... toivottavasti joku meidänlainen yksilö...:saint:
Joskus "toivon" että meidän jälkikasvut tulisivat enemmän luonteensa puolesta isäänsä.. mies on niin rauhalline, kärsivällinen ja kiltti, mutta osaa kuitenkin olla jämäkkä ja ihanakin.. :heart:
Taas kun minä olen edelleen tälläinen rämä Liisa, ja niin äkkipikainen kuin vaan voi olla... :saint:

voi että ku ei tääl palstalla missää mitää ihmeellistä. tuntuu et kaikki on jossain ja ketää tääl ei ole. tapaillaan osioonki laitoin sinne HEi KAIKKI ÄIDIT palstaan tietoja et jos sais kamuja.

Meses ei ketää kenen kans porista ja netissä ei tiiä missä oikeen olis.

nyt mies jo toppuutti et jospa toista ei vielä tulis et saisin kouluni loppuun ja työelämässä vähä aikaan :'( :( :ashamed: ei tiedä mitä tekis. koulua ei ole jäljellä ku vuosi syksystä alkaen eli enskeväänä olen sit valmistunut.

aurinkoinen äityli kurja juttu, mutta toisaalta jos lykkäisitte aloitusta silleen et aikaisintaan voisi olla LA kesäkuun alussa ens vuonna niin ehtisit valmistua! sitten se olis pois alta.. ymmärrän kyllä tilantees, mulla ei oo valmistuminen lähelläkään (en oo ees viel siin koulus mihin haluan..) mut mietin vaan et miten kaikki sit sujuu jos on vauva. Mut nyt jos pääsen syksyllä kouluun niin ehdin ainakin syyslukukauden opiskella ja ehkä sit keväänkin.. saapi nähdä :D toivottavasti teilläkin asia selviää!

onnea miina- :flower: toivottavasti se siitä vahvistuu...

Mäkin kerron salaisuuden... ... .... .... tein äsken puhtaan negan.. mutta silti, en tehnyt aamu virtsasta, joten voidaankohan vielä edes hiukan toivoa..... :whistle:
äh, tyhmä päivä... ei edes jaksa kirjottaa mitään.. taidan mennä hiukaks aikaa huilimaan... pää on niin pipi... :'(

kyllä asiaa vielä mietitään ja keskustellaan. voihan tärppäämisessä mennä oma aikansa. jopa 2kk tai puol vuotta. joten mä aattelin tosiaan et La aika olis lähellä mun valmistumista tai kesällä. mut sen näkee milloin vauva päättää ilmoittaa tulostaan.

Nyt tääl koululla ollaan ku on koulupäivä. sit menen illaks töihin. huomenna harjotteluun herättävä AIKAISIN :ashamed: Ei yhtää huvita. Mut se ainaki helpottaa mieltäni et on tää ja ensviikko harjottelua sit loppuu. Mut olen mä melko super äiti. ku työharjottelua ja illat töissä tienaamassa.

miina- Luen hoitajaks juu. Miksikäs? tässä tapan aikaa viel puol tuntii. mut miten saan kulumaan ajan sit meen kotona käymään ja 16.00 oltava työpaikassa. Eli ilta vuoro nääs jälleen :ashamed: Mut olenpahan ahkera et ei oo mies yksin tienaamassa vaan minäkin olen.

heiDu mun kaveri just kerto et sen äidillä ei ollut näkynyt 3 ekaan kuukauteen testeissä raskaus, vaan vasta sen jälkeen. Molemmissa raskauksissa näin.. et ehkä sitä toivoa vielä on!

Mulla tuntu tänään maha ihan silt et kuukautiset alkaa :( mut toisaalta uskon et tää kierto venyy pidemmäks ku 30 päivää..

Nyt aloitan heti lukemaan taas pääsykokeisiin.. Olen reipas tyttö tänään! Jos sitten jaksaisi vielä mennä jumpallekkin.. Tajusin muuten että noissä pääsykoekirjoissa on tehty salaliitto! Siihen PDF-tiedostoon on laitettu unihiekkaa niin, että kun ne tulostaa niin se aktivoituu..
ja aina, kun sivuja luetaan niin unihiekkaa vapautuu ilmaan ja hengitykseen! sitten lukija väistämättä nukahtaa kirjojensa ääreen. Aika ruma temppu sanon minä. :headwall:

joo´o... tänä aamuna testasin taas uuden negan.......... antaa olla sitten jos ei kerran aio mitään näkyä! :kieh: ajattelin odotella ainakin 9kk ton testaamisen kans, niin eiköhän sitten ala olla selvää sekin.. |O :ashamed:

Oon kuullut myös että ei näy millään, just paras ystäväni kertoi että näkyi vasta 5 viikon jälkeen kun menkat oli myöhässä... ei tule kyllä kesää, jos 5 viikkoa on mietittävä..... :|

terve taas :wave: ja tervetuloa aurinkoinen äityli .. en ole ehtiny koneelle ku oon ollu aika väsynyt harjoittelusta..piti viettää viime viikonloppukin harjoittelun paris ja tän viikon lauantai kans vielä lisäksi..eli 13 päivän harjoittelu putki..sunnutain saan onneksi levätä jo..tuntuu vielä kaiken hyvän lisäksi että olen tulos kipeeks :(
Hennarukalle voimia sen lukemisen kanssa vaikka varmasti on raskasta saat vielä :hug:
Ties vaikka auttais ;)
Empä usko että on tärpänny täss kierros ei jotenki vaa tunnu siltä, mutt sen näkee ens vkolla kait?(ei oo hajuakaa mitkä kp mull on) että tuleeko se tätsykkä ilkimys..
Plussatuulia ja :hug: kaikille !! ai juu ja onnea miina- :flower:

HeiDu, toivottavasti sieltä vielä plussa tulisi kun maltat parin päivän päästä testailla uusiksi - ainakin toivon niin. Tsemiä! :hug:

Pohojola: Tuttu tunne tuo kun tuntuu ettei viikossa päivät riitä...mutta yritähän jaksella ja koita saada se flunssan ilkimys huidottua pois, tuntuu ryökäle änkeävän nykyään joka paikkaan eikä ymmärrä lähteä ollenkaan pois! :snotty: Mutta jaksuja sullekin sinne kiireisiin! :hug:

).:) Tämä nainen aloittaa taas huomenna clomit, jee! :saint: Toivottavasti saisin nyt sen oviksen bongattua ja miehen kellistettyä muutenkin useammin sängyn pohjalle kuin viime kierrossa (oli niitä riitoja, muutto sun muita kiireitä ). Tässä kierrossa en vain aio sanoa miehelle sanaakaan tärppipäivistä ja kierron vaiheista, kun viime kierrossa oli miehellä havaittavissa suorituspaineita, kun menin niin isoon ääneen sille niistä höpöttelemään. Tässä kierrossa siis senkin asian tiimoilta viisaampi! ;)

Nyt menen nukkumaan, väsyttäähän tuo jo kivasti kun oon tänä aamuna mennyt töihin jo ennen viittä... |O Hyvä yöt kaikille, plussapuhurien kera! :whistle: :wave:

Yhteistyössä