N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

kiitos heiDu :) joo mä kyllä riemusta kiljuen poltan noi aineistot! ja siin vaihees loppuu kyllä karkkilakkokin :D vielä vajaa kuukausi kestämistä... :headwall:

Vois olla ihan hyvä idea et sun mies ottaa pari jos se sit pystys jutteleen..

nyt syömää ja suihkuun, tulin just ratsastelemasta....

Mut HeiDu, ehkä on kuitenkin hyvä, että nyt tiedät tilanteen ja näinollen voit seurailla miestäs ja yrittää auttaa/puuttua tarpeen tullen enemmän. Yritä pärjäillä, jospa se siitä ajan kanssa helpottais. :hug: Vai sunnuntaina sä meinaisit testailla... ;)

).:) ...mä nimittäin meinaan maanantaina, ellei täti ampaise viikonlopun aikana kylään. Tiedättekö rakkaat immeiset; mulla on tänään 5. pvä terojen jälkeen, eikä minkäänmaailman menkkakipuja (tavallisesti oon monta päivää aiemmin jo mahasta ja alaselästä tosi kipeä, aivan särkylääkettä pitäny monesti syödä!) ole!! :eek: Ja lisäksi, oon monesti miettiny tuota yhtä klassista raskausoiretta jossa maistuu rauta suussa, että miltähän lie mahtaa maistua. Niin tänään koko päivän mulla on ollu semmonen kumma maku suussa - ja jos tätä jollakin keinoin pitäis kuvata, ni sana RAUTA on ainut osuva!!!!! :attn: Itsekin jo aamupäivästä vielä naureskelin, että joopa joo, kaikkea sitä minäkin onnistun kehittelemään, mutta kun se maistuu suussa vielä edelleenkin. Nyt siis kp 29. Mielenkiinnolla odottelen jatkoa...toiveet nousussa huimaa vauhtia..... :heart:

sirpula kiitos, eiköhän tää tästä...

Äijeli on jo aika pöhnässä netskuilee tossa vieressä, mutta tuskin tää ilta kovin henkeväks menee... ihan vaan ollaan... hyvä näin.

Sirpula Nyt me saadaan viivat ja plussat kumpikin....:D Kuulostaa sun oireilus aika lupaavilta... mulla on kyllä oireet aika hukassa.... ei ole sen negan jälkeen puskenut mitään oireita raskauteen viitaten.... ainoa että menkka juilintaa on, senkin edestä... kävin tänään saunassakin, kun yleensä lämmin?!? saa mun menkat viimeistään alkamaan, mutta nyt ei ole, ainakaan vielä tullut mitään... taas kun asiaa enemmän miettii, niin toivo laskeutuu... :ashamed: noh, pysyn kuitenkin alkuperäisessä suunnitelmassa... testaan sunnuntaina....

miina- vielä yksi :hug:
minkäslainen mieli siulla nyt?

apua, alkoi tekeä mieli ihan kamalasti jotain oikein suolasta syötävää... onkohan meillä jotain... olis suolakurkkua niin aaah... mutta ei... haenpas yhden leivän....
palaillaan huomenissa !! :wave: ja hyvät yöt, kauniita unia... :)

hennarukka, kiitos! =) Kiva että muuallakin peukut ja varpaat pystyssä kuin täällä! :D

HeiDu: TOIVOTTAVASTI!! :heart: Edelleenki sama kummallinen maku suussa, eikä (onneksi!) ole maha/selkäkivut alkaneet. Oon niin toiveet korkealla, että toivottavasti tällä kertaa ei tarvis tulla korkeelta ja lujaa pudostusta. Aika näyttää, siihen asti kädet ja jalat ja kaikki ristissä + peukut ja jalat pystyssä! ;)

Nyt nukkumaan, väsyttäähän tuo jo ihan kivasti... |O
Öitä vaan kaikille! :wave:

Lauantaita kaikille ja ihanaa vapaapäivää!

heiDu: Ai minkälaiset fiilikset siitä negasta..? Nooh..Vähän surkee tietysti ku haluais tietenki äkkiä raskautua ja ku sanotaan et km:n jälkee ois helpompaa tulla raskaaks.. Mut ei se niin kauheesti kuitenkaa suututtanu ku yleensä jos on tehny negan. Nyt oli vaan sillee et nooh, ei voi mitään, uutta testin tekoa odottelemaan vaan, tai menkkoja! :D

Oireena on kyllä ollu jo viikon ajan pieni nännikipu, et tiedän ainaki et ovis olis tapahtunu about viikko sitte..

Voi kun te saisitte nyt plussat!! :whistle: =)

Mulle vois päivittää tänään kp 1. Täti oli kurvannut meille yön aikana, ilman mitään varoituksia tulevasta! :eek: Vähän on mieli maassa, mutta yritän nyt vaan ajatella positiivisesti, että josko nyt toisesta clomikierrosta sen plussan saisimme! :heart: :saint:

Mutta HeiDulle kovasti onnea testaukseen, peukkuja pidän sulle pystyssä!!! :hug:

miinalla kanssa siellä jännät paikat, toivottavasti sieltä plussa pärähtäisi! :D

Hyvät viikonloput kaikille, mä lähden töihin! :wave:

Sirpula eiiiiiii..... :'( :'( ei nyt.... mua niin ärsyttää!!! Mä taidan olla ehkä hiukan liikaa näissä palstan asioissa kiinni, kun eilen menin sanomaan yhdelle hyvälle ystävälleni tästä että nyt on menkat vähän oudot että jospa me plussataan Sirpulan kanssa yhdessä... ystävä kysyi hetken "Sirpulan??" juu ei mitään... :p se tuli niin vaistomaisesti etten edes ehtinyt ajatella koko juttua... :LOL: noh, onneks sulla itelläs tuntuu olevan silti lippu korkeella... minä kun olen niin helposti maahan vetäytyvä jos täti tuollalailla tulee... :(

Miina- no nyt en enää tiedä itekkään mitä olin takottanu, mutta kaiketi jotain sellaista... :LOL:

Täällä näin: menkka juilinta senkus pahenee... jos nyt ei täti jo tule niin kumma on... aivan kamala juilinta, ihan kun oikein pahanlaatuiset menkat olis päällä.... eilenkin tuli jotain viiltokipuja mahaan kun esim. yski... tai kun nousee nopeesti sängyltä.. :ashamed:

aurinkoinen äityli tervetuloa! Totta kai tänne sekaan mahtuu mukaan :D

Sirpula voi surku sitä tätiä kun se teille eksy! Kyllä se jo ens kierron jälkeen tajuaa jättää teen kämpän väliin, sovitaanko niin :LOL:

heiDu toivotaan et oiski oikein kovat raskautumisoireet sulla :D

meillä ei yhtään mitään oireita mihinkään suuntaan, en tiiä tosiaan et kui pitkä kierto on et millon pitäs oviksen tulla. viimeks oli 30 päivää mut mul ei oo koskaan ollu säännöllinen kierto enne rengastakaan.. tuskin mä ees raskaudun hetkeen, mulla on vaan sellanen olo.
Mun veli ja sen vaimo oottaa oottaa nyt ekaa lastas, ja mä oon ihan kade. Pahimmalta tuntuu et ne ei kertonu mulle ite sitä vaan kuulin siskolta siitä. :ashamed:

arvatkaas mitä..... testi on hukassa.... mihin ihmeeseen mä olen jemmannu sen... en mä voinu pidätellä niin kauaa et saan testin.... lähin apoteekki on 25km päässä... :ashamed:
Noh, antaa olla, huomenna sitten... haen huomenna siis varmaan vasta testin ja tiistaina testaan aamulla... ärsyttävää vaan kun mä haluan tai siis olisin halunnu tehdä sen nyt heti!!! :whistle:

Täällä näin: JOtenkin on ollut itku herkässä tänä aamuna... mies sanoi että jos minä menisin käyttämään koiran aamu pisuilla, niin se käyttää maanantai ja tiistai aamuna... (mies jotenkin arvailee kuinka vaikeeta mulla on päästä ylös sängystä muutenkin viikolla) niin minäpä siihen väliin kunnon itku kohtauksen kun minähän kävin jo eilenkin aamulla.... menin vessaan itkeä tihruttamaan hetkeks ja sitten menin viha päissäni koiran kanssa ulos... kyllähän se nyt, kun asiaa mietin oli paljon parempi niin.... olipas tuo itku kovinkin herkillä... :p mulla on silti aina aamut tosi herkkiä.... ja nyt varsinkin kun olin tyhmä ja lähdin vielä n.1 aikoihin kuskiks, kun ei tullut uni.... mun piti tulla joskus tunnin päästä, mut olinkin kotona vasta joskus puol 5.. |O vähän väsyttää...
Aips juu, menkka juilinta on aivan samanlaista kuin monena muunakin päivänä.......
:x

aurinkoinen äityli kyllähän tänne mahtuu...:wave: päivitänkö siutkin meidän listaan? Lista siis on sivulla 33, mutta sinne kuitenkin...?

heiDu kyllä se koiran pissattaminen pistää kiukkuseks... :whistle: kyl mäkin joskus oon kiukkuillut asiasta koska mun mielestä se on miehen vastuu käydä ulkona: aamuisin, jos sataa, jos on kylmä, jos mua väsyttää, tai mä en muuten vaan jaksa :LOL:

Me nukuttiin viime yö olkkarin lattialla kynttilän kans ja kuunneltii klassist musiikkii ja juteltii :) ihan ku oltas oltu retkellä jossain :LOL: köyhän miehen kuherruskuukais.. :whistle:

aurinkoinen äityli vai että poika :) toivotaan ettei tartte hommat 18 tyttöö eka et sit tulis poika :D

hennarukka Sano muuta et kunnon iso perhe tulis jos lauma tyttöjä vaan. Mun äiti on synnyttänyt 5 tyttöö ja ois yhden miesystävän kans saanut pojan mut se tuli kesken ja sen miesystävä tapettiin. sen jälkeen äiti ei oo yrittänyt lapsia enään.

HeiDu: Juu ei kai tässä muu auta ku yrittää lippu korkeella mennä eteenpäin, vaikka välillä tekeekin vaikeeta... :/ :'( Mutta toivotaan että sulle tästä kierrosta se plussa pärähtäisi plakkariin! ;) Aikas hyvä muuten tuo "plussat Sirpulan kanssa".. :D :LOL:

aurinkoinen äityli: Tervetuloa mukaan joukkoon munkin puolesta! :wave:

Joo äitini on kokenut elämänsä läpi kaikkee. mun syntymän jälkeen sille ois ollut tulossa vauva mut elämän tilanne silloin oli huono ja teki abortin ja on keskenmeno ollut jne. Mut äiti on onnellinen et se on synnyttänyt ihania tyttöjä. Mä haluan molempia. Sukupuolella ei väliä.
Silti rakastan lapsia niikuin mun omia siskojani. Ne on nii tärkeitä mulle et suojelen niitä kui omia lapsia. :heart:

aurinkoinen äityli juu, sulta kysyin... noh, mä laitan sitten listaan paremmin kun teidän yritys "tosissaan" :LOL: alkaa...
Kamalaa nuo tollaset tappo jutut.. kuolema jo itsessään on mun mielestä kamalaa... tai siis, se on sattunut muutaman kerran niin lähelle (läheisiä ihmisiä tarkoitan), että ei lähemmäs voisi tulla... :/

Teillä on sitten vain tyttö geenejä.. :D kokeilkaas seuraavan kerran jotain maagisia taikoja... esim. kirves sängyn alle, niin poika tulee varmasti ja mitäs muita näitä on... :whistle: :LOL:

Mä hipsin kokeilemaan nyt oliskos mies mun kanssa mattojen puristelu tuulella... :)

hyvää SATEISTA :kieh: päivää kaikille!!

aurinkoinen äityli ootko vanhin vai nuorin vai jotain siltä väliltä?
Mä oon neljästä (merkataanko se 4:stä ..?) lapsesta nuorin ja mun isoilla veljillä toi suojeluperiaate on kyllä välillä tosi voimakas.. :LOL: nyt ne osaa jo vähän hellittää kun ne on todennu et mun mies osaaki suojel mua ja lisäks se opetti mut väittään mun veljille vastaan! :D

Sirpula voima :hug: ensi kierrosta sitten!

Yhteistyössä