N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Jokaisella on omat haaveensa... onko sun miehellä samat ajatukset ?
Onko teillä pakko olla lapsia jo kun meette Afrikkaan korjailemaan kattoja ja opettamaan ? =) kai sielläkin muksut voi hankkia, jos haluaa...

Se on aika huono, kun kukaan ei tule kertomaan miten ois viisain toimia ja mitä kannattaa tehdä milloinkin... itsellä ei ole tosin ollut kuin aivan muksuna vanhemmat tai joku muu aikuinen suuntaa antamassa... olin jo 14 kun muutin ensimmäisen kerran omaan asuntoon ja siitä se elämä sitten oikeastaan lähtikin... ja hyvin on mennyt... onhan niitä joitain asioita teini vuosilta, joita kadun syvästi, mutta minkäs teet... nuoret on aina jossain määrin hieman hölmöjä... :LOL:
Ehkä sä et ole vielä käsitellyt asiaa tarpeeks, tai osannut käsitellä sitä itses kannalta... joskus on vaan oltava nin itsekäs että pysähtyy miettimään vain ja ainoastaan itseään.. ja ehkä siinä sivussa hiukan miestäkin...
:whistle:
Meillä tuo koiran hankita meni aika yhtäkkisesti... mä aloin selailemaan yksiä nettisivuja, jossa oli adoptio koiria ja yks just syntynyt pentue, jossa meidän karvakuono oli.. sanoin miehelle että meidän on ihan pakko yrittää adoptoida tuo.... mies oli aikas lailla samaa mieltä ja niin me sitten laitettiin hakemuksia ym... Mentiin kattomaan paikan päälle ja seuraavan kerran jo haettiin... jotenkin tuo koiran hankkimis tapa ei ollutkaan niin helppoa... kauheat kyselyt ja haastattelut, ollaanko me oikeat "vanhemmat" meidän koiralle... :D muitakin "adoptoijia" oli kyllä tarjolla, mutta me oltiin parhaita!!!! Ollaan jossain määrin ylpeitä... :LOL:
Kasvatus on sitten toinen juttu... :whistle:

Niin... asiasta toiseen...
mulla on kauhean iso ikävä minttulii... :snotty: toivottavasti ilmottelis pian itsestään jotain....

Mitäs muille kuuluupi näin koleana sunnuntaina.....? Onko kelloja muistettu siirrellä ??

Jos mä jään odottaan et eka Afrikkaan ja sit vast lapsii, mä oon nelikymppinen ensisynnyttäjä :D Ja kyllähän mä sen vauvan haluan kovastikkin, ois niin ihanaa jos ois sellainen pieni nyytti sylissä koiran lisäksi :) ja luulen, et se tavallaan helpottaiskin mun oloa, koska sit ois elämän suunta aika selvä: vauva ja perhe. Ei tarvis yrittää repii ittees moneen suuntaan ja yrittää olla kaikkee mahdollista ennen kuin joutuu jumiutumaan kotiin (tai siis mä varmasti oon sellanen kotona jumittaja :D )
Mä osaan olla todella itsekäs, sen takii mä nyt tällä hetkellä mietinkin liikaa muita etten vaan ois liian itsekäs. Ja vauva-asian kanssa me miehen kanssa ollaan samoilla linjoilla (niinkuin Afrikkaan ja Italiaan muutostakin :D) et vauva tulee kun tulee ja sitä kovasti odotellaan. Ihanaa ois jos tulis pian, mut kunha viimeistään ens kesänä :LOL:

Hieno juttu et olitte parhaita mahdollisia adoptiovanhempia koirallenne! :) Hupaisaa, miten koirankin adoptio voi olla vaikeaa! Toisaalta ihan hyvä niin, ettei koiraparat joudu kestämään mitä tahansa. Välillä kyllä eläinten kohtelu järkyttää, vaikken mikään eläinaktivisti olekkaan.

Minttulii ois kyllä kiva jos tulisit meitä moikkaamaan.. Ikävä juttujansa.
Hei, enää 9 viikkoa (muistaakseni) että kesälomat alkaa, ja mulla alkaa vapaus. En oo vielä ettinyt kesätöitä, kyllähän ne tietää missä mä asun, tulkoot täältä hakemaan :LOL:

Kuulostaa upeilta noi Hennarukan Afrikka suunnitelmat..Me haaveillaan tällä hetkellä siitä ett päästäis jonnekin ulkomaille, mutt rahatilanne ei oikein vielä anna periksi..josko pääsis kesätöihin tienaa vois matkustellakin..mies ei ole koskaa käynykään muualla ku Ruotsissa ite on tullu vähä enempi reissatttua..
Alkaa onneks tuo tätikin jo hellittää ja pääsee taas lakanoita heiluttelee :heart:

Pohjola meilläkään mies ei oo käyny ku kerran Bulgariassa mun kaa ja kerran siskos kans jossai eteläturistikohteessa. Haaveillaan myös Italiaan muutosta, (tais tulla esille jo :p ) se on ehkä enemmän miehen haave mutta kyllä mä jo oon ihan ominut sen.. Joku ihana pieni talonrämä jostain upeasta vuoristokylästä, Italian aurinkoa ja lasten kanssa kotona oloa..
Afrikka ja savannit.. Lasten kaa kattelemaan leijonia ja seeproja, varomaan hyttyi ja tanssimaan afrikkalaisten kanssa.. Huoh. nyt mä haaveilen taas koko illan vaan, enkä saa aikaseks mitään järkevää! :LOL: :heart: Voi kun ois jo aikuinen ja noi vois toteutua! :D

Just mietittiin mekin kun katottiin Surf's up (animaatio surffaripingviinista ) et jos alettas säästää rahaa johonki matkaa et päästäs surffaamaan. Voitas harjotel jo kotona silityslaudalla tasapainoo :LOL:

heips :wave: olen tosiaan vähän tässä taustaillut :ashamed: mulle voipi listaan pistää kp 17/37?? ja yk olis ööö..km:n jälkeen varmaan 4. kokonaisuudessaan 9 :/

joku kyseli mitä miinalle kuuluu, niin se plussasi ja sitten meni kesken :'( nyt se on taustaillut tuola km:n jälkeen kuumeilevissa..

kertokaas kanssasisret, kuinka usein harrastatte seksiä ja kauan olette oleet yhdessä (siis miestenne kanssa) ?? kun ollaan koko porukka aika nuoria niin olis kiva kuulla muidenkin kokemuksia.. meillä on miehelle tainnut tulla vähän ramppikuumetta kun oon alkanut puhuun sille liikaakin factaa oviksesta ja tärppipäivista yms.. :/

Meillä se riippuu aika paljon kyseisestä viikosta(paljon töitä ja menoja)parhaimmillaan joka päivä, yleensä 4-5 kertaa viikossa.
ja sit vaikuttaa aika apaljon sekin et onko puna-viikko...
ihme viikko..
eilen loppu kuukautiset, eihän ne edes kerenny kunnolla alkamaan sellasti pientä tihku vuotoa ja nyt jo loppu :/ normaalisti kestää 7päevää... mut ei nyt...hmmm..

JJ-t hejj vain! :wave: kiva kun tulit sieltä taustailemasta takas tänne... meillä oli miehellä sama ramppi kuume tuossa hetko sitten kun innostuin selittämään kaikista kiertopäivän eri tapahtumista ym... ... muta se meni pian jo ohi... :D Mulle tää on ainutlaatusta tämä yrityskin, mutta mies on joskus ennenkin kokenut lähes samaa ex:änsä kanssa.... noh, kuitenkin on erilaista.... :whistle: välillä tuntuu vaan niin oudolta kun mieskin tietää niin paljon näistä kaikista.....
Meillä pöllyää lakanat hiukan miten sattuu... joskus himokkaina päivin kerran pari ja monena päivänä perätysten, mutta joskus saattaa olla väliä melkein viikkokin kaks! riippuu niin monesta.. miehellä on aika raskas työ ja mulla nää opiskelut ja työt... aina vaan ei jaksa eikä tosiaan ehdi... :ashamed:

eilen oli kyllä aivan mahtavaa! Mentiin sänkyyn siinä joskus jo 22.00 aikoihin ja lueskeltiin.. mulla soi sitten puhelin ja puhuin elimessäni joku pari tuntia.. menin takas sänkyyn niin alkoi ihan kamala himotus... ajattelin kuitenkin että en viitsi herättää miestä kun sillä on taas aamulla 4 herätys... Aloin nukkumaan ja olin varmaan jonkinlaisessa transsi unessa kun heräsin miehen hellään kosketukseen... Mies oli herännyt myös yhtäkkiseen himotukseen... ;) :heart: siinä sitten hetkosen peitot heilui ja oli aivan mahtavaa...! :LOL: jotenkin se tuntui niin "jännältä" omalta osaltaan kun toisen piti jo nukkua täyttä häkää ja pupuilu tuli aika yllätyksenä... ensin miehellä oli tarkoitus varmastikkin puuhailla vain jotain "nopeaa" , mutta eihän se nopeaksi sitten mennyt......... mullekin tuli uni silmään hyvinkin nopeaa, kun yleensä vain piristyn moisesta urheilu suorituksesta.. :LOL:

jahas, koira kutsuu ulkoilemaan.. siellä on niiiiin kaunis ilma! lenkille mars!

JJ:t: Me oltu miehen kanssa yhdessä reilut 2 ja puoli vuotta. Meillä petihommia kans tosi vaihtelevasti; välillä 5-6 krt/vko, ja joskus parikin kertaa päivässä, välillä taas saattaa sitten olla melkein viikonkin tauko, jos menee kovin paljon työvuorot ja mun opiskelukuviot ristiin muiden menojen ja väsyn kanssa.

).:) Täällä otettu miehen kanssa yhteen, stressi purkaantunu oikein urakalla, mulla meinaan ollu niin kiirettä nyt viikon ajan että aivan ylikierroksilla olen jotenkin käynyt.. :ashamed:
Tikuttelin tuossa loppuviikolla ovista, muistaakseni to sain hailakan viivan, mutta sehän tarkottaa vissiin yhtä tyhjän kanssa?! :/ Viikonlopun olinkin sitten töissä reilut 20h putkeen, joten ei siinä paljoa tikuttelemaan ovista pystynyt. Ja kotiin tullessa lauantaina oli miehen kanssa semmoinen yhteenotto, ettei petihommista tullu yhtään mitään..eilen ja tänäänkin vielä riidelty oikein urakalla, harmittaa hirveästi! Mutta ukolla nyt joku kiukku-kausi menossa (epäilisin suorituspaineita, ku tyhmä menin mainitsemaan viime vkolla että kohta olis tärpit mahdollisesti käsillä...) joten sitten viime perjantain ei olla seksiäkään harrastettu! :kieh: Lauantaina ja sunnuntaina mulla oli vähän sellaisia jänniä tuntemuksia (alamahaa nippaili, melko paljon vuotoa jne), joten liekö ovis ollut silloin. Oon nyt sitten ollu kädet kyynärpäitä myöten ristissä että ne perjantaiset simpat olis jaksanu sinne asti. :heart: Mutta tosiaan unohdin sitten loppuviikonlopulta (kiitos riidan ja töiden! :headwall: ) tikutella, mutta jospa tämä tästä..

Nyt taidan lähteä selvittelemään tuon miehen kanssa noita asioita, josko se olis jo suopumaan päin... Sinänsä muutern jännä tilanne, että yleensä ikinä meillä ei olla näin pitkävihaisia. Mutta jospa tuore muuttorulianssi + muut kiireet on vaan tehnyt tälle erää tehtävänsä.

Palaamisiin! :wave:

hmmm. pitäisiköhän tehdä se testi.... hmmm.... tänään koski johonkin kohtuun aika ikävästi jakun täti ei ole sellainen kuin oli niin koskaan ennemmin, valkovuodon mukana tulee vähän verta, eli valko vuoto onkin vaaleanpunainen vuoto(hyvin hyvin hailakka sellainen.)

onlyer tee vaan testi.... :D saa hiukan jännitystä tännekin pitkästä aikaa... :p koska sä ajattelit ?

sirpula nuo riidat on aina vähän sellasia että ei hanki mistään tulla mitään... mulla ja miehellä oli kaakaus sitten riita aikaa, mutta nyt on jotenkin sopu säilynyt jo tosi kauan... voi olla syy kyllä mun töidenkin kun työt alkaa olla lopuillaan ja opiskelut jatkuu...
on kyllä aika hassua se että yhden kuukauden olin niin P***reikä miehelle ja kaikki muukin tuntui menevän aivan penkin alle, mutta nyt olen ollu niin aurinkoinen jo vaikka kuinka kauan... jos nahistellaan miehen kanssa jostain pienestä, saatan unohtaa koko jutun samantien ja elää "normaalisti" , vaikka ennen jaksoin muistaa asian hyvinkin pitkään ja tuntui että joka asiasta olis saatava riita... näin aina parempi, mutta jännä muutos vain tapahtunut...

Täällä näin: Masu nippailee tosi paljon.. lie täti oireilee taas... menis pois mokoma! Mieskin on niin väsy ollut jo koko viikon, että tuskin peti touhuistakaan tänään tulee mitään.. se meni nyt jo suihkuun, joka tarkoittaa siis nukkumaan menoa... käydään joka ilta suihkussa ennen sänkyyn kaatumista ja tuo meni jo..... ei kivaa ollenkaan.. mun on vielä tehtävä työ ja koulu hommia, mentävä koiran kanssa lenkille, siivottava... ym...ym... ei jaksais millään.. taidan laistaa siivouksen tältä päivältä... jaha, näyttökansio kutsuu...
:ashamed:

miracle: tuntuu niin oudolta tuo viestisi, vaikka sen jo tiesinkin...jotenkin sitä vaan kerkesi jo tottua että onnellisissa plussanneissa olet. Mutta toivotaan että uusi tärppi kävisi piakkoin, itse kenellekin! ;) Positiivinen asenteesi on valtti tässä elämäntilanteessa! :hug:

).:) Mulle kävi viime yönä vähän samat ku HeiDulle vasta; olin jo nukkumassa (mies oli mennyt aiemmin), niin yhtäkkiä heräsin siihen kun mies takaapäin alkoi tulla lähemmäs ja ihan koko "komeudessaan"... :D Ei tarvinnut kahdesti pyytää, tämä neiti oli välittömästi valmis, ja sainkin parasta seksiä aikoihin! :heart: :D :whistle:

kiva kuulla miracle ettei kirves ole lentänyt kaivoon.. :hug:
kyllä sulle joskus vauva tulee, olen ihan varma...

Täällä näin: Eilinen oli niin kamala päivä että oli räjähtäminen hyvin herkillä... olin ensin aamu 6 iltaan töissä ja kun tulin kotiin, miehen kanssa... oli meidän ihana koirulaisen p**pää syönyt kaikki mun koulu materiaalini... näyttökansiot sun muut... olin hetken aivan varma että ammun koko koiran ja teen siitä itselleni uuden kansion ja kaiken muun, mutta nyt alkaa viha laantua... pakko se on hyväksyä että hukkaan meni puolen vuoden työ.. ens viikolla ois ollu kaks arvostelu päivää, mutta minkäs teet... mun kärsivällisyys tai mielenkiinto ei kestä tehdä uusia samoja juttu ja en niitä saisikaan tehtyä, kun kaikki materiaali on töistä koottua... |O soitin koulutusvastaavalle miten kävi ja miten mun arvostelun käy, mutta se kuulosti kyllä niin kyllästyneeltä selitykseen "koira söi..."
Mä olin eilen niin kiukussa että istuin sohvalla ja tärisin, sekä tietysti itkeä tihrutin kaikki silput kädessä... mies yritti olla niin avulias että melkein alkoi jo naurattaa... "ME voidaan tehdä sulle uus viikonloppuna.." ihan kun sen nyt sais itse tehtyä tuosta vain lippuineen lappuineen.... noh, ei asiasta enempiä...
Täti oireilee.... pahasti.... eipä tainnut tärppiä tässäkään kierrossa... tietäis vaan jo että koska tarkalleen alkaa... ärsyttävää kun kierto tuntuu olevan ihan sekasin... :/

Hyvää vk:n loppua! ja mulle pientä lomaa.... ens viikolla on vain kahtena päivänä koulua/töitä... :wave:

Tämä tyttö aikoo tänään mennä tuulettumaan kaupungille... :whistle:
Suunnitelmia ei ole tehty, joten minkäänlaista pettymystäkään illasta ei voi tulla.. ja kaiken lisäks...... mies lupas tulla hakemaan!! jeps! ensimmäinen kerta kun mies "haluaa" itse viettää illan kotona ja tulla vielä noutamaan hieman maistelleen avokkinsa kotiin.... :LOL:

se on morjens! huomiseen... :wave:

voi heiDu-parka! ei kyllä yhtään kivaa että koiras söi koulujuttus. Olitko tulostanut ne suoraan, vai muuten vaan ei tallennettuna koneelle?
Mä varmaan tekisin lapaset meen koirasta siinä tilanteessa!

Mä täällä lueskelen pääsykokeisiin, tuntuu tosi hassulta.. Mut ihan hyvältä vaikuttaa :D

noh niin, eilisestä on jotenkin selvitty.... hieman on oloja.... :x
inhottavaa menkka juilintaa koko ajan ja mahasta "repäsee" esim. aina yskiessä... alkais nyt sitten jo, tai olis tulematta.....

Hennarukka ei ollut koneella kun kansion sisältö on puolen vuoden aikana koottu töistä, koulusta, näyttöpaikoista ym... suuresti ärsyttää sekin, että en saa samanlaista tehtyä uudelleen... eikä silti, en varmaan jaksaisikaan... :ashamed:
Mihin pääsykokeisiin lueskelet ja koska ne on ?

mitäs muille kuuluu?

Voi kurjuuksien kurjuus heiDu! Saat kyllä ihan täydet sympatia täältä, voisin kuvitella et meen karvapallo tekis jokseenkin saman.. :hug:

Mä haen opettajaksi opekoulutuslaitokseen, kokeet on 7.5 ja ne on kuulemma tositosi vaikeat.. :eek: mä näen kyllä nyt niin paljon vaikaa niihin; googletan ja wikipediasta haen kaikkii teorioit ja nimii mitkä vähänki liittyy asiaan ja teen muistiinpanoi jne. Jos en nyt pääse niin mä itken ja paljon :ashamed:

täällä ois kp13 joten nyt tarttis sit melkein joka päivä pupuilla :D :heart:
nyt pitää lähteä lapsenpiiaks.

Kuulumisia muilta? :)

Yhteistyössä