N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

kiitosta....

Meilläki vaa ilmeni ongelmia ku uus hoitopaikka joka on kauempana ku tää edellinen. Nii auto meni myyntii eilen ja on 1 auto. mies joutuu huomenna viemää jo 6.00 lapsen hoitoon ja hakeekin sieltä. sit perjantaina pitäis jotenki viedä ku mul alkais 13.00 iltavuoro harjottelussa eikä oo autoa viedä.

Pitää suunnitella tms. Mies tänää käy tytön kans tutustumassa paikassa ja mä en pääse ku tosiaan iltavuoro töissä. |O :ashamed:

Aurinkoinen äityli toivottavasti saatte kyydit suns muut jotenkin sumplittua.. Mua ainakin ärsyttää aina jokin pienikin muutos isossa arjessa, että muutokset on aina työn ja tuskan takana... jotenkin sitä on vaan niin kaavoihin kangistunu... :D
miina- tuolla listassa ne kp:t on.. sivulla 33... että olaan tässä nyt hiukan menty yli... tuo /39 on sellanen maksimi aika kun joskus vasta alkoi, silloin kun oli muutot ja muut stressaavat... voihan se silti olla että on vaan niin hormoonit sekasin.... :ashamed: jos nyt täti tulee, niin soitan heti lääkäriin ja pyydän niitä tekemään mulle jotain kun olen niin sekasin.... |O niin siis kierto on niin sekasin... :LOL:
Olenhan mäkin ehkä hiukan.... nyt on ollut kaksi kauheeta porukohtausta viikon aikana.... aih hemmetti, pyykit on mentävä hakemaan pihalta... palailen huomenna paremmin asiaan kun aattelin testata aamulla jollain pilipali testillä, jonka löysin kaapista.... menee vanhakskin tässä kuussa, joten taas en tiedä mitä näyttää... vai näyttääkö mitään... :ashamed:

juh, pipipalin käytin tänä aamuna ja negahan sekin.....:( pitäiskö mun koska soittaa tk.seen että joku on nyt vialla?? |O

mulla on tänään vapaapäivä tai siis etäpäivä.. ja heräsin just vasta... menin nukkumaan joskus... 9 maissa illalla ja yöllä heräsin vessaan, mutta muuten nukuin ihan tähän asti.. meni ihan koko päivä sekasin kun piti siivoilla ja vaikka mitä muuta ja kello on jo vaikka mitä! pakko sitä on mennä vaatteet niskaan laittamaan ja imuri käteen..
Joskus vielä mä palkaan meille siivoojan ja kokin..... :saint:

heiDu meille tulee kans kokki (ranskalainen) lastenhoitaja ( britti tai skotti ) siivooja (italialainen) puutarhanhoitaja (espanjalainen) ja autonkuljettaja ( hmm. ei vielä päätetty) :LOL: :LOL: saadaan kaikki kielet kivasti käyttöön ja opetettuu lapset monikielisiks. :xmas:

Joo sain auton et mies meni vanhempiensa luo ja mulle jäi auto. ensviikkoki pitää miettii et miten ku typy päivällä hoidossa ja miten illalla ku mul on sit se iltavuoro. ensviikko vielä harjottelua sit loppuu! AAh ihanaa et odotan et loppuu tää rumba.
Alan olla jo iha väsy tästä viikostaki. 15min sit tulin anoppilaan yöksi ku tyttöki tääl ja mies. Mulla huomenna iltavuoroon meno. :|

ei mainannut päästä tänne ollenkaan, googlen kautta pääsin ? :eek: ihme juttuja taas...
noh, testasin eilenkin... negan.... :( jos maanantaina soittais tk:seen ja menis verikokeille.... pääsee tästäkin piinasta....... :D

noniin. miehen kans keskusteltii yöllä ku tuli. Kysäsin et jatketaanko ehkäisyä vai miten ku pillerit tosiaan siihen vappuun asti vielä jäljellä. Mies tähän et ihan sama. sit kohta sano perään et Koulun kyllä käyt loppuun ettei taas jää kesken vähästä. Tosiaan 1v vielä olis jälejllä ja syksyllä alkaapi viimeinen vuosi ja kunnon rutistus!! :kieh:

no mutta eihän se nyt ihan hullulta kuulosta tuo loppuun käyminen.... vaikos? ja voihan se olla, että ei heti ensimmäisistä kerroista tärppääkkään... miten teillä ensimmäisen lapsen kanssa yritykset meni? eikös sulla jo yks lapsi ole? mutta ... eihän nekään nyt verrattavissa toisiinsa ole, joillakin tärppää heti ekan kanssa ja kauan kestää ennenkuin toinen on tuloillaan....
Noh, munkin koulu, tai toinen erikoistuminen jää luultavammin kesken jos raskaaks tulisin... tai olisin.. ei tiedä vielä... :whistle:

Täällä näin: Huomenna aamulla taas testi.. nyt viiminen koti testi tälle erää... maanantaina soitan tk:seen ja verikokeelle haluan! :ashamed:

meille meni esikoisen kans 1v 4kk kunnes päätti tulla. pitkään meni. :ashamed: Mut kummiski syksyllä viimeinen vuosi ja erikoistumis vaihe alkaa nii ei sinänsä haittaa milloin pamahdan. mut en usko et kovin heti pamahdan :D vaikka kuume on kauhee kova :|

aurinkoinen äityli niin miten teillä nyt sitten yritys alkaa?

Täällä näin: Testasin aamulla... ensin testin toiseen ikkunaan, (ei siis kontrolli-ikkunaan) tuli selvä viiva, mutta väärin päin? Ohjeessa näkyi että kummatkin viivat, kontrolli-ikkunan ja sen toisen kuuluu olla pystyssä... sitten kontrolli-ikkunan viiva ilmestyi pystyyn, mutta toiseen vaakaan???? ja n.6minuutin jälkeen hävis?? voitteko nyt auttaa........ mikä prkl on?! :kieh: :eek: :ashamed: eli taitaa siis taas olla nega.... tai ainakin nyt kun kattoo niin on nega... ensin vaan oli jotain outoa... :ashamed:

jotain häikkää testissä. käy verikokeissa varmistamassa ja sanot et teit testin ja se näytti mitä sattuu.

heidu meil yritys alkaa sit ku pillerit loppuu tai siis sillai et se vauva tulee ku tulee et ei me hirmuna yritetä ja ruveta stressaamaan sitä lapsen tuloa. :heart: vappuna siis on viimeinen pilleri. :D

kiva kiva... :D niinhän mäkin, tai mekin sanottiin että ei stressata asiassa että sitten tulee, kun on tullakseen ja tässä ollaan... stressin partaalla... :kieh:
Mä soitan huomenna..... kauanko tuloksissa menee?

juu ekan kans mä välillä stressasin ja välilä unohdin koko asian sit vaa yllätti tulemaan. :D mut päätin et nyt tän toisen kans en rupea miettii et millo se toinen tulee et antaa sen tulla ku päättää tulla. et jos menkkoja ei kuulu jne nii sit voi jo testejä tekeen. ja tän ekan kans oli viel sillai et en miettinyt raskausta ku epäilin et mulla ois endometroosia ku silloisella yhdellä kaverilla on se ja tehty operaatioita monta. mut en nykyää oo sen muijan kans tekemisissä nii silloin en ajatellut koko raskautta ja oli nää hää järjestelyt tms. nii sit lääkärissä kävin ja testit kaikki otettiin ja pissanäytekin nii sieltä selvis et olen raskaana ku maha kipuja ollut enkä muistanut oliko viime kuussa ollut menkkoja tms. ku kalenteriin ei ollut merkitty tms.

oli se yllätys ku en epäillyt et olenko raskaana tms. mut joten nytkin teen nii etten mieti sitä tms. AINAKI YRITÄN :D

heiDu sulla on tosi jännät paikat taitaa olla plussa tulos..en kyll yhtää tiedä kauanko menee ett saa verikoe tulokset tietää..toivotaan että ei mene kovin kauan..
Ärsyttää ku oon huomannu että ennen tätiä mulle tulee pahoinvointia ja nänni arkuutta..toiveet tärpistä nousee, mutt turhaa :kieh:
Ei auta ku jatkaa "harjoituksia" josko se pikku nyytti sitten ilmoittas tuntuvasti ja selkeästi tulostaan
Plussapuhurit :whistle:

no meillä asia on aina toisin päin... mä olen niin pessimistinen kun ihminen vain voi olla, ja mies on aina niin paljon optimistisempi joka asiassa... olen aina sanonut, että kannattaa ajatella mielummin niin, että kaikki menee tai ainakin voi mennä päin P**, koska sitten kun joku asia onnistuukin niin on kaksinverroin iloa, ja jos se menee päin P**, ei se ole enää niin kova tappio .. :LOL:

Yhteistyössä