N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Aurinkoinen äityli voi teitä... toivottavasti saatte asianne kuntoon... Tuo on niin kamala tilanne kun miestä selvästi jokin asia painaa, mutta se ei sitä sano. Sitten kun menet kyselemällä kysymään mikä on niin saat itse kaiken P**AN niskaan... :ashamed:
Meillä myös miestä on kiusattu koko yläaste ja amiskin vielä, vaikka en tosiaan voi edes kuvitella miten noin ihanan kilttiä miestä voisi kiusata, mutta siitä se kai johtuikin.. miehen ex-vaimo oli myös aika kova pala. Teki kaiken mahdollisen pahan miehelle ja siks sen omatunto on se suurimmillaan 2. Juuri eien tuli puhuttua jotain miehen exästä sen kanssa, ja ensimmäistä kertaa mies sanoi että olihan hällä (exällä) ne hyvät puolensakin... En oikein tienny mitä mun ois kuulunu ajatella mutta olen ehkä jollain tapaa ihan hyvilläni että mies kerrankin puhui noin exästään ja kun osaa ajatella asian jo menneeksi osaa myös arvostaa niitä hyviä aikoja.... minä en exästäni arvosta mitään. Ei sillä ettäkös en osaisi ajatella asiaa menneeksi vaan viha on niin suunnaton sitä ukkoa kohtaan että ampuisin jos siitä ei saisi samaa kun ihmisestä. Tällä hetkellä tiedän siitä ukosta sen että samaa rataa menee uuden eukkonsa kanssa kuin minunkin... mitä nyt seinien sisällä kävi istumassa siinä välissä yhden vuoden, mutta eipä herra paljon tekojaan siltikään kadu. Hyi kun se onkin iljetys tyyppi... :x

Jooh, Venäjä meni ja vei voiton. :snotty: Tiesin kyllä että ei Suomi mikään voittaja ole, mutta olisi nyt edes mennyt paremmin kuin Ruotsilla... :ashamed: Me miehen kanssa se yöllä toljotettii ja kummallakin oli niin huono mieli niin aateltiin kattoa koneelta sen Euroviisujen pistelaskenta kun Lordi voitti... tuli paljon parempi mieli... :LOL: Mies on niin kova Lordi fani että yhdessä vaiheessa oli oikein tappelut pystyssä että laitetaanko meidän seinille jotain mörkö julisteita vai ei. Voitte kuvitella kumpi vei voiton... :LOL:
No ei ne tädit tänne tullukkaan... :eek: silloin aamulla oli hiukan jotain mutta eipä sen jälkeen ole kuulunut........ ei hemputti! Antakaas nyt jokin diagnoosi mulle.... ;)

saas nähä selviikö asiat. talon näyttö tänää ollut ja huomenna selviää et ostaako ostaja talomme!

Mies pyys tänää anteeks huutamistaan. mut sit koht mussuttaa mulle "vittuako mökötät siinä"
Jotenki ei oikein pyytänyt anteeks niikui pitäis. Olkoot kai setajuaa tai ei :ashamed:

tänää sit käytii kyläilemäsä mun mummolla, porukoillani ja mun serkun luona. SIinäpä se päivä hurahti. Nyt mentävä nukkuun ku herättävä 7.00 ja ajettava 80km päähän kouluun.

Haikee mieli silläki ku typy ei mee hoitoon enää tälle keväälle et syksyllä sit vasta. Mut se hoitotäti oli nii ihana ja se kehui tyttöämme et se on valtavan ihana tyttö. HIrmun mukava hoitotäti!! :heart: :'( Jospa syksyllä ehkä saisi jatkaa samassa hoitopaikassa. Olisi nii mukavaa. :'( mä rupesin oikee pillittää.. anteeks.. tunteet pinnasa ollut varmaa näitten menkkojen takia!

aurinkoinen äityli oli varmaan ihana hetki teillä hoidossa.. :hug: sellasta se joskus on, mutta elämä tuo aina uudet tuulet ...
En ehdi ihan kamalasti kirjotella kun huomenna on taasen yksi iso tentti johon aloin lukeman vasta just äsken... näinkin ajoissa..... ja nukkumaankin pitäis jo ehtiä kun viime yönä menin nukkumaan vasta siinä 3 aikoihin ja herätys on aina jo viim. puol 6... hiukan ois uni, mutta pakko se jaksaa vielä tunti ainakin päntätä, vaikka siitä mitään hyötyä ei oiskaan.... :/
Huomenna soittaa lääkäri!!!! jännittää jo valmiiks, mutta ärsyttävintä asiassa on nyt se, kun meidän pitäis yhteisesti mennä lääkäriin seuraavaks ja jos sillä ei ole aikoja tälle viikolle enää niin se menee sinne 2 kk päähän kun mies menee koulutukseen.... :ashamed: justiinsa kun tää asia alkoi mennä eteenpäin niin nyt sitten. ÄÄÄH kun harmittaa... muta nyt on pakko mennä... hyvvöö ötyä jok'ikiselle! :wave:

aurinkoinen äityli: Tuntuu olevan välillä oikeasti hyvät hoitopaikat lapsille tiukassa, kannattaa pitää kiinni kun sellaisen saanut! =)

Linneja: Ilmoittelehan heti huomenissa kun lääkäri soitellut, että mitä sanoi. Varmasti rankkaa olla miehen kanssa 2 kk erillään, ei käy kateeksi. Näettekö te kuitenkin edes viikonloppuisin, viikot vain pitäisi olla erossa? Voihan se tietty tehdä toisaalta ihan hyvääkin suhteelle olla välillä vähän hajurakoa, osaa sitten se jälkeen arvostaa enemmän niitä yheisiä hetkiä ja toisen läsnäoloa. :heart:

).(: Kiirus viikonloppu takana, töissä ollessa meni enkä edes koneen äärelle jaksanut raahautua kun töistä kotiuduin. Muuten aika oireetonta oloa, ainoastaan tissit on tosi arat olleet monta päivää, sekä useamman kerran päivässä on tullut öklöttävä olo (mutta kertaakaan en vielä ole oksentanut) syönnin päälle. Niin, ja kyllähän tuo väsyttää, lauantaina hierojalta tullessani menin sohvalle tv:tä katsomaan ja olin sitten nukahtanut ja nukkunut melkein 3 tuntia, heräsin kun mies tuli kavereiden raksalta kotiin! :eek: |O Niin ja nälkähän tuo on kanssa usein, parin tunnin välein saa olla jääkaapilla jotain ottamassa... :saint:

Onhan noita oireita vaan kummasti kun alkoi mustaa valkoisella niitä lukemaan....jotenkin ne vain tuntuu niin pieniltä oireilta kun niitä päässään pyörittelee.

Soitin muuten tänä aamuna HUS:in johonkin palveluun, jossa kätilö vastaili raskauteen ja odotukseen liittyviin kysymyksiin, liittyen esim. erilaisiin rajoituksiin (kuten minulla töissä infektiot jne.) sekä lääkkeiden turvalliseen käyttöön. Puhelimessa oli mahtavan symppis kätilö, jonka kanssa oli tosi helppo jutella. Eli jos jollakin on jotain tuollaisia asioita mielen päällä jo tässä vaiheessa, niin suosittelen sinne soittamista - rauhoitti kummasti.

-Sirpula ja Pikkuinen rv 6+4 :heart: -

Sirpula Millasessa työssä sä olet ? En utelias, mutta tiedonhaluinen kyllä... :D
Onhan sulla oireita vaikka kuinaka, nuo vaan on niitä perus oireita, onko jotain mitä ei heti hoksaisi...? Oliko hieman oudosti kysytty.. siis onko sulla jotain hassun hauskoja oireita kaikkien muiden päälle ? :LOL: esim. Mun ystä :kieh: älläni oli se että sen teki mieli koko ajan leipoa, jotta sai "uittaa" käsiään takinassa ja kukkien mullatkin se vaihto ainakin 5-6 kertaa kun kuulemma teki mieli uittaa niitä käpäliä myös mullassa... :LOL: muuten ihminen vihaa taikinoita, (ollut leipomo työssä) ja kukkien istutusta...
Hauskaahan tuo jälkeenpäin on, mutta silloin se oli sille iso juttu! :)

Voihan se hyvääkin tehdä, mutta on vaan niin surkea olo nyt jo... Vaihdan sitä työtäkin kuun alussa ja eipä paljon ole keikkaa tullut... ehkä n.1-2vk on tän tiedon mukaan.... :ashamed: aika tiukaks taitaa talous mennä..
Mä meinasin lähteä sen mukaan, mutta enhän mä voi kun koiria ei sinne saa viedä.... mihin me meidän poika sitten laitettais.... eiii..
Lääkäri soitti ja sanoi kaikkien otettujen kokeiden olevan hyvät.... jipiiii!! epäsäännöölisestä kierrosta se vain sanoi että ei kuulemma vaikeuta muuten raskautumista muuta kun että itse on vähän huono vain silloin seurata milloin ovuloi jne... muuten tutkimuksia ja yhteisaikaa varataan vasta sitten 2kk päästä... :ashamed:
juuri kun kirjoitin tuonne ylös että eipä paljon töitä ole niin sain ainakin 16 eri keikkaa.... mahtava juttu!!!!! pitäisköhän laittaa lottokin lauantaiks.... :LOL:
Lähden noutamaan nyt miehen töistä jonka jälkeen mennään taas kalastelemaan....:p
morgenttens!

Tänään selvitin tuota hoitopaikan asiaa et miten syksyllä et jatkaako samassa paikas vai vaihtuuko taas. Joten jatkaa samassa paikassa:) JIHUU!!

meilläki meinaa taloudessa olla tiukkaa ja mies on aiva hermona sit ku kaikki rahat menee ja ollaa peeaa! |O eiköhän tässä kesän aikana rupeais helpottamaan mut ei heti rahaa tule mut mul tulee nyt perjantaina tili ja seuraava tili kesäkuun lopussa. mut miehelle tulee 2vk välein.

kp5/32 menossa. eipä stressailla joten tulee ku tulee :)ellei yllätä tässä kiireen keskellä ilmoittamaan tulostaan =) mut en mene liikoja toivomaan.

mulla oli esikoisen odotuksen aikaa hirvee vimma leipoa koko ajan jotain! :LOL:

Linneja: En ole vakituisesti töissä, vaan teen ns. keikkahommaa vanhusten palvelutaloon muisti-yksikköön sekä lisäksi lastensuojelun puolelle. Vaihtelevat työajat + epäsäännöllistä on työsarka minulla, mutta se sopii mulle tässä elämäntilanteessa aivan hyvin kun on vielä hitusen noita opiskelujakin kesken ja lisäksi miehellä myös välillä melko epäsäännöllistä töissä. Mutta kerrassaan ihanaa, kun ensi joulukuussa saan mammalomalle jäädä! :heart: =)

Kyselit myös noista oireista...njaa, eipä muuten ole tainnut olla mitään "kummallisuuksia" oirerintamalla kuin silloin ennen plussatestiä oli vas. jalan takareidessä ihmeellistä vihlontaa, jonka jostakin luin myös raskausoireena mainittaneen! :eek: Nyt se on kuitenkin kokonaan hävinnyt, hyvä vaan kun oli hieman epämiellyttävää...mutta toisaalta, kyllä minä vauvan vuoksi olisin sen mieluusti kestänyt vaikka koko raskausajan jos niikseen tulee! :heart:

).(: Täällä mennyt vapaapäivä lenkkeillen, kavereita tavaten ja jääkappin pielessä notkuen... :D Uskomatonta, miten voikin olla lähes koko ajan nälkä! :eek: Josko nytkin lähtisin iltapalan laittoon ja sitten unten maille, kyllähän tuo vaan kummasti jo väsyttää... |O

Heips ja hyvät yöt kaikille! :wave:

onlyer hitsi että on komee akvaario :heart: Alan olee voiton puolella tuosta tädistä..meill on lyötyny täst ihan viereisestä talosta joltai muutama pyssy(yli 150!) ja panoksiakin ihan kivasti..armeijan kaverit ja poliisi on evakoinu talon ja läheisen tarhan ja ovat vieläkin tyhjentämässä talosta kokoelmaa..

akvaario?

huomenna tentti! IIKKS!pakko saada läpi tai tuun hullux!sit vielä ois yks tehtävä tehdä joka on isompi tehtävä seki pitäis saada valmiiks 18.6 mennessä. kauheet paineet on mulla jotenki! Olis kiva ylläri et tulis plussa joku kaunis päivä. Testiki ois valmiina odottamassa. Sinänsä mua ei haittais vaikka tärppäis tosiaa syksyllä ku olis valmistujaisetki siinä ohessa.

eilen vai toissapäivänä kuulin yhelt koulukaverilta et sen luokalla yks tyttö synnytti 1,5vk sitten vauvan ja se valmistuupi nyt ja perjantaina on päättäjäisjuhlat. Et vois mullekki passata tuolleen et vauva ois syntynyt jo ja juhliin vaan sit äippälomalla rauhassa eikä tarvii miettiä kouluja enään kui töihin vaan. sit kattoo joskus jos lisää opiskeluja tms.

onpa tosiaan hiljaista täällä sekä mesessä et mihinkäs kaikki kaikonneet. :eek:

Huomenta.. meni tuo unien saanti ehkä hieman myöhälle ja vasta heräilin... kiva kun pitäis huomenna olla viim.7 töissä ja varmasti saankin unta illalla.... :ashamed:

onlyer vai akvaario.... :LOL: mäkin joskus luulin että akvaario vaan on, eikä sille tarvi sen kummemmin mitään tehdä, mutta työn täyteistä se kyllä on ! jos kasvattelee kaikkea ja vielä hengissäkin aikoo jotain kansaa pitää, jne... :D

garpalo mites menee ? Päivät hiukankos kohdillaan... ;)

Pohojola säkös ne sinne olit kätekeny ? :LOL: siis oliko niitä pyssyjä 150 ???? Jollain on kyllä kokoelma....................

Arvakkaas kenen tekis mieli alkaa testailemaan..... luin täältä palstalta siitä tuhruttelu vuodosta ja kuulemma jollain oli sellasta tullut muutaman päivän ja siitä pari viikkoa oli plussa pärähtänyt..... hikan alkoi jännittämän vaikka lupasin olla ainakin tämän kierron hönkäilemättä yhtään. Mulla vaan tuo tuhruttelu alkoi aktin jälkeen.... mahtaako se kuitenkin olla sitä vaan...
Eilenkin pupuiltiin mutta ei nyt mitään vuotoja näy missään...

Missäsköhän kaikki muu porukka on... talvimammat suns muut? Onko kesä vienyt jo ne pois koneelta... :)

tentti tais mennä penkin alle mut syksyllä kai uusittava. mutta ilo uutisia saatiin. meidän typykälle syntyi serkku. Poikavauva syntyi aamulla :D Mies on kade. haluaa seki seuraavaksi pojan.se sano et tehää montamonta lasta kunnes tulee poika :LOL:

joten saa nähdä milloin se kakkonen tärppää. mutta jospa meki saadaan se haluttu poika :whistle: ;) Olen aivan onnellinen... :heart: lähdemme sit joku vloppu hesaan kattomaan sitä vauvaa =)

Moikka aattelin tulla poikkeen tääläkin välillä tai oon aina välillä seuraillu teitin puuhia täälä.. :D :D LINNEJA. mulla tuli sillon ku saatiin tietää et peikko on tulossa niin se kiinnitys vuoto se ei kaikille kuulemma tule mutta on hyvin mahdollista.. et kun se kaveri kiinnittyy niit siit saattaa tulla muutaman päivän "menkat" :D mutta onhan tääläkin hyviä uutisia kuulunu.. onnee kaikille plussanneille.. ja tarrasukkia kaikille matkaan mukaan :heart: :flower: :flower:

paula83 kauanko se kesti ja missä kohtaa kiertoa se tuli ? entäs koska sie sitten testasit....? kauhee utelu kun herää taas toivo.. :LOL:

aurinkoinen äityli vai saitte pikkuisen sukuunne.. :D meilläkin mies aina sanoo jonkun riidan jälkeen tai muulloinkin että haluuthan sä vielä mun kanssa 14 lasta... :LOL: olen kyllä sanonut että teen lapsia joku 43 niin ne saa sitten jo jossain vaiheessa alkaa hoitelemaan toisiaan... :LOL: mutta näillä näkymin ei taida tulla sitä yhtäkään... :ashamed: kyllä kai se sitten joskus meillekkin....

Se tais kestää ihan vaan muutaman päivän max viikon. mullakun ei ole koskaan ollu säännölliset niin sillain vaikee sanoo mutta lääkärin mukaan se kiinnitys vuoto tulee yleensä 2-3vk kun mulla vikat menkat oli 4.1 ja sit toi kiinnitys vuoto tuli 31.1-5.2 ja hedelmöitys on tapahtunu 15.2 no mä testasin vasta maaliskuun lopussa kun en voinu aatella et siä joku olis :LOL: mutta jokainen on oma yksilö näissäkin asioissa.. tosin mä rupesin ihmetteen oireita maalisukuun alus ja aattelin et joo ne on jotai muuta mut sit menin vasta lääkärii ja sillon oli viikot 6+6.. ei muutakun pidän peukkuja pystyssä jos tärppäis.. ja se ei ollu mitään ihan normaalin näköstä vuotoo mulla ainakaan.. : =)

Linneja kyllä teille tulee vielä niitä pikkuisia ihan sylikaupalla! :) ehkei kuitenkaan 43, toivottavasti.. :D

aurinkoinen äityli tentit saa onneksi uusia myöhemmin! Nyt alkaa kesä, pois tentit ja muut mielestä! :)

Sirpula joko on uusi kasa äitiysvaatteita tullut? :D Ootko kuullut/lukenut sen vitsin et
1.lapsen kohdalla ostat äitiysvaatteita heti kun saat kuulla raskaudestasi
2.lapsen kohdalla ostat äitiysvaatteita sitten kun et mahdu enää vanhoihin vaatteisiisi
3.lapsen kohdalla äitiysvaatteet ovat normaaleja vaatteitasi! :LOL:

musta toi oli niin huippu sekä paikkansapitävä!

Sitten taas omaa murinaa;
- meen auto taitaa hajota! |O se savuaa, ei kiihdy, töksöttää.. jotain tosi kallista tiedossa eli me ollaan kohta autottomia.. :ashamed: Miten me pärjätään? mies ei pääse jalkkistreeneihinsä/ peleihinsä, mä en pääse ratsastamaan, koira ei pääse koirakouluun! Argh!
- muutto. mitäpä siitä sen enempää, jokainen varmasti kokenut sen, ja varmasti tietää myös kuinka aktiivisia normimies on auttamaan pakkaamisessa / siivoomisessa...
- Koira. se kärsii oikeasti |O :ashamed:
se on ehkä pahinta tässä nyt. Sillä on kynnet niin kipeet eikä tiedetä mikä niissä on, ne on ihan karseen näköset ei siis kynnet ollenkaan vaan sellassii jotai halkeilleita jauhotikkuja :( :'( Todennäköisesti sillä on autoimmuunisairaus, joudutaan ehkä poistaan kynnet tai tekeen varvasamputaatio..! :x Koira nuolee tassujansa ja itkee, siinä sydän meinaa särkyä.. :'(

Muuten kai kaikki on ihan hyvin.. tai sitten oon vaan pakannut elämäni jo pahvilaatikkoon enkä tiedä mistä sen löytäisin taas.. :eek:

garpalo Niin se pitää vain jättää tenttien miettimiset syksylle. et keskittyä työntekoon kesän ajan sit pitää tehä eräs tehtäväki täs pian.

Oivoii.. mensut on loppunut mut ei miehestä ole iloa ollut :'( No kohtaha se oviski tuppaa tulemaan nii sillo pakko peittoja heilutella. riippuu millä tuulella mies on et rupeeks millekkää?seki vaihto ehto on et jos ollaa kaksin ja yllätyksenä miehelle et pukeudun seksikkäisiin alusvaatteisiin ja mies tulee töihin.. loput arvaattekin :heart:

Pitänee saada sillai et mies tulee varmasti kotii eikä mee mihinkää ettei mun tarvii odotella montaa tuntia alusvaatteillani :LOL:

Alkais väsyttää.. ihanaa ei tarvii lähtee mihinkää eikä herätä aikasin tms.. :p

Niin et huomenna selviää että ostetaanko meidän talo, ku eräs pariskunta/asiakas (miks nyt sanoo) käy kattoo huomenna toista taloa ja sitten päättävät kumman valitsevat.

mur mur mur meen autoon joudutaan tekeen kivoi remppoi :( ois parasta jos ei ois autoi ollenkaan |O
Mä oon ollut kyllä tänään niin stressaantunut, sekoilen ympäri kämppää ku superpallo.. :eek:
Ja sit me vielä kehdataan miettiä toista koiraa meille :LOL: :heart:

garbalo: Tuo oli kyllä oikeasti aika hyvä!! :LOL: :D Mulla on kyllä vakaa aikomus sitten vauvan kanssa lenkkeillä tosi paljon, oon aina nauttinut kauhean paljon lenkkeilystä muutenkin. Mutta saa sitten vauva ottaa aina päikkäreitä samalla kun mamma lenkkeilee, käy ruokakaupassa jne. hyötyliikuntaa harrastaa yhdessä vauvan kanssa! ;) Tänään tuli ne huuto.netistä tilaamani mustat, aika perus mammahousut ja olivat kyllä positiivinen yllätys, niin hyväkuntoiset ja siistit olivat! En malta odottaa, että saan enemmänkin niitä alkaa ostelemaan, vaikkakin kyllä nyt jo ostelen kun vain mieluisia vastaan tulee... :whistle: ;)

Zoe-F
Ennen kun aloitimme edes puhumisen lapsesta miehen kanssa vierailin näillä sivuilla katsomassa miten muilla mienee. (Jonkin näköinen vauvakuume jo silloin) Luin sinun tekstejäsikin ja olen iloinen puolestasi! :flower: :heart:

Zoe-F
En edes tuntia rekisteröityneenä ja heti ymmärrän väärin. Anteeksi miracle :ashamed: Katsoin vain tuolta ensimmäiseltä sivulta plussanneet enkä ymmärtänyt miten tämä toimii.. :headwall:

Zoe-F
Eka molemmilta. Täytän syksyllä 22 ja mies 27. Mentiin viime kesänä naimisiin mukamas "kiireellä". Ei osattu vaan kertoa aikasemmin muille siitäkään. Kyllä mä huomasin vanhempien muijienvilkuilut mun mahan suuntaan silloin :LOL: Mut silloin oltiin valmiita siihen ja nyt tähän.

Yhteistyössä