alohata !
Täällä taas, jo olikin pitkä aika olla ilman teitä...
Meinasin jo eilen illalla tulla kertoilemaan itestäni, mutten ehtinyt...
Mökkeilyt takana, eipä oikein onnistunut suunnitellusti reissu, mutta ihan nyt niin, kun mökkeilyt joskus menee...
Tein testinkin eilen. Nega. Huoh. Voisiko joku nyt tulla etsimään meidän tädin jostain...... ?!
Kiertopäivät vaan pidentyy, eikä mitään kuulu. Ensin aattelin että jos mä olen sellanen, joka plussaa erittäin myöhässä, mutta nyt kun asiaa ajattelee, niin eihän mulla ole edes mitään oireita mihinkään suuntaan.
Kaipa tässä on kohta jotain tehtävä... soittaa johonkin tk.seen aikaa... Mun oma lääkäri on vaan lomalla vielä muutaman viikon, jos odottelis sen paluuta ensin.
Oon niiiiin turhautunu.
garpalo eiköhän me tehtäsiin niin, että laitan sylle yv:nä mun koti avaimen ja sä tulisit samalla tekee tästäkin torpasta kodin, kun menen töihin iltapäivällä ??
Tää läävä ei edes näytä kun korkeintaan ulkohuussilta. Minä, joka olen siivous intoilija (olin) en jaksa hemmetti edes imuroida. Sen jälkeen kun mies meni sinne koulutukseensa, niin täällä kävi ydinpommi ja teki tästä tälläsen.
laitan listaa nyt, että tarkistakaapas kuinka paljon se laittaa vääriä lukuja kenenkin kohdalle.....