N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Do diin... Nyt on garpalollakin netti... :wave:
Nyt taas kun väki paikalla niin mä poistun keskuudestanne ihan koko viikonlopuks. Menen samoilemaan... :LOL: Mökkeilemään siis ... aarrg, kiirettä pukkaa taas, mutta mä ilmottelen itestäni sitten viimeistään maanantaina.... :D
Elkää mitään akuutteja salaisuuksia sitten kertoilko, etten jää kauheesti paitsi.... ;)
Hejj, nyt on mentävä pakkaamaan.. nouto on vartin päästä... B)

niimpä :D mä oon pariin kertaan käyny kattoos et eiks jo joku ois tullu kertoon jotain uutta..
Mies sai pleikkari 3 lainaksi niin luulen et telttailu ( =pupuilu) jää vähän vähemmälle nyt.. :D Se vaan pelaa ja unohtaa kaiken muun. huoh.

Meillä näyttää jo kodilta! kivaa. vikat pahvilaatikot tänään pois. nyt vaan mattojen pesu, mut kohta tulee koiranpentu niin ne tarvii kuitenkin ottaa pois.. ja sit taas ku ne saa laittaa lattiaan ni se kuitenkin pissii niille. et eihän niitä vielä tarvi pestä eihän?? :p

Mitäs muut tytsyt tietää?

alohata !
Täällä taas, jo olikin pitkä aika olla ilman teitä... :p Meinasin jo eilen illalla tulla kertoilemaan itestäni, mutten ehtinyt...
Mökkeilyt takana, eipä oikein onnistunut suunnitellusti reissu, mutta ihan nyt niin, kun mökkeilyt joskus menee...
Tein testinkin eilen. Nega. Huoh. Voisiko joku nyt tulla etsimään meidän tädin jostain...... ?!
Kiertopäivät vaan pidentyy, eikä mitään kuulu. Ensin aattelin että jos mä olen sellanen, joka plussaa erittäin myöhässä, mutta nyt kun asiaa ajattelee, niin eihän mulla ole edes mitään oireita mihinkään suuntaan.
Kaipa tässä on kohta jotain tehtävä... soittaa johonkin tk.seen aikaa... Mun oma lääkäri on vaan lomalla vielä muutaman viikon, jos odottelis sen paluuta ensin.
Oon niiiiin turhautunu.

garpalo eiköhän me tehtäsiin niin, että laitan sylle yv:nä mun koti avaimen ja sä tulisit samalla tekee tästäkin torpasta kodin, kun menen töihin iltapäivällä ?? :D Tää läävä ei edes näytä kun korkeintaan ulkohuussilta. Minä, joka olen siivous intoilija (olin) en jaksa hemmetti edes imuroida. Sen jälkeen kun mies meni sinne koulutukseensa, niin täällä kävi ydinpommi ja teki tästä tälläsen.

laitan listaa nyt, että tarkistakaapas kuinka paljon se laittaa vääriä lukuja kenenkin kohdalle..... :LOL:

MAANANTAI 16.6

Linneja ....................kp 54/34-49?..............yk10............1.lapsi
Pohojola...................kp 25/28-31.....................yk7...........1.lapsi
onlyer.......................kp 21/28.................alk.11/05...........1.lapsi
garbalo.....................kp ?/30-36...............yk 4..............1.lapsi
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......
Aurinkoinen äityli.......kp 25/32......................yk 2..............2.lapsi
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......
Zoe-F........................kp 2/?.......................yk1.................1.lapsi
DeviLiah.....................kp 3/?.......................yk1................1.lapsi

Pikaista palaamista toivotaan:

Minttulii86..........kp ? /30................yk.alk.04/05
JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..

Plussanneet :heart:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula

lila88 hei hei hei, kiva kun tulee lisää porukkaa... :wave: ja tervetuloa joukkoomme meidän. ;)

Yk = yrityskerta, eli kun täti kurvaa paikalle yk muuttuu taas pykälää korkeammalle ja tädin ensimmäisestä päivästä alkaa kp = eli kiertopäivät. "Normaali kp" eli kiertopäivähän on se 28 ja se on yksi yk. Kun täti tulee niin alkaa uudet kp:t ja uusi yrityskerta... mahdoinkohan selittää nyt hyvinkin hankalasti.. kysy lisää jos et oikein ymmärrä... :D
Mutta normaalia kiertoa ei ainakaan mulla ole, niinkus huomaatkin... tosiaan, kp 54 on jo aikas saavutus ja odottelenkin koska se täti hemmetti on tuloillaan... :ashamed: ettäs saisiin alottaa uuden yrityskerran...ellei tässä tosiaan ole niin käynyt, että yhdet , kahdet menkat vaan jää tulematta..... :/

lila88
aika sekavalle vaikutti, voi olla miun ymmärryksessäki vikaa :D minä sitten ilmottelen kun pillerit on loppu ja aletaan yrittämään toista :) katsellaan sitä sitten uudelleen :D eli mieku sulle jotain ilmotan nii päättele sie sit ne yk:t ja kp:t jos mie en tajua/osaa :D

aikas helppoahan tuo nyt kuitenkin on. Jos menkat alkaisi tänään olisi kp 1. Siitä eteenpäin kp vain kasvaa, siihen asti kunnes menkat taas alkaa ja tulee kp 1. Tämä menkkojen alusta toisiin menkkojen alkuun on 1 yrityskerta.
Mutta voinhan mäkin sitten neuvoa matkan varrella, jos tarvetta on... :D

Heissan :wave: lila88 ja tervetuloa joukkoon :D

Linneja hmm.. mietitäänpäs.. ei kiitos toisen kodin siivoamista :LOL: kiitos kuitenkin tarjouksesta :saint: Kyllä se täti ( tai toivottavasti myöhäinen plussa) tulee sieltä pian..

Musta tuntuu että limojen perusteella nyt ois ovis. Puntilla kun oli niin välillä tuli sellanen olo et jotain lorahti.. :ashamed: mä päätin et en käytä hyväkseni tätä tietoa hyväkseni vaan vähän välttelen nyt pupuilua.. kun kerran ollaan jo näin lähellä sitä et LA ois ens kesänä niin himmaillaan nyt pari kk vielä.. :$ voisi vähän ärsyttää ens keväänä kun ois saanut suuren osan opintoja käytyy mut sit ei sais niistä opintopisteitä.. |O

ai niin Linneja mä en kyllä itekkään nyt tiedä mun kp:tä tai yk:ta, kp vois olla jotain 16.. kun minä hölmö en muistanut merkata mihinkään et millon täti tuli kylään.. ja yk voi olla vaikka tuo 4, en muista tarkemmin.. :snotty: (minullako dementia?)

Deviliah oliko sulla joku erityinen juhlaviikonloppu esim. tuparit tai synttärit vai oliko muuten vaan menojalka vauhdissa? :D
Mekin käytiin ulkona lauantaina ja juteltiin viimevuoden miss suomen kanssa :LOL:
oli ihan kivaa mut ennen 12 lähettiin kotiin nukkumaan :saint:

kirjotin pitkän rimpsun ja kaikki katos! :kieh:

garpalo ethän sä meitä tänne silti jätä, jos tauon tähän väliin aiot luoda ? :eek:
Unohdin kysästä, että vieläkös se maalarin paikka on auki, vai menikö jo ? :D kuinkas kaukana asutte, lähdin tulemaan jo.... :LOL:

Deviliah vai olit viihteellä... oliko edes kapulaa seuraavalle päivälle ? :D

Zoe-F Noh, laitan huomenna sitten kp 4 niin jatketaan taas siitä...

Mä niin toivoisin että tää tädin katoaminen olis sitä itseään..... Hurahdin lukemaan myöhänen plussa ketjusta kaikenlaista ja aloin jo miettiä kystat sun muut läpi, mutta kunpa se oliskin se pikkuinen.... :heart: Mutta kun mietin, niin eihän mulla ole edes oireita raskauteen viitaten, vaikka kyllähän niitä keksii jos on ihan pakko..... ;) Mutta eipä siis oikeastaan ole.. tässä vaiheessa niitä kyllä ois luullu jo tulevan....
Ajattelin torstaina testata... taas testata. Nyt ajattelin hakea oikein apoteekista jonku erittäin super yli herkän ja jos sekin on taas puhdas nega, niinkuin oletan, niin heitän koko touhun kaivoon ja soitan apua . Eihän tää nyt ihan normaalia ole että tädit mut näin pitkäks aikaa hylkäis, jos ei mitään kummia vikoja ois... :ashamed: tää on ehkä pahinta olal näin epätietonen ....
Nyt on jo niin väsy kun olen ylös sängystä pompannut jo 4 aikaan, että pakko mennä pötkölleen sohvan nurkkaan töllöttimen pariin. |O

garpalo eipä ollu erikoista juhlimisen aihetta, tai no siis, sitä, että lasta yritetään, ni voi olla et sitten ei moneen vuoteen juodakkaan :LOL: Ja juhannuksena olen töissä, ni ni...se oli kai se syy :LOL: ja kun oli ilmaset juomat ni mikäs siinä :LOL: Linneja, krapulaa ei ollu, ihme! Kyllä meinaan maistu, mut siihen voi tietty vaikuttaa, et kaik tuli ulos enne nukkumaan menoa ja sitten lääkitsin itseni litralla vettä ja 600mg:lla buranalla :LOL: Et Linneja muuten oo ajatellu et veisit pissanäytettä, sitten saisit heti suoraan varman tiedon, ei tarttis tollasten testien kanssa temppuilla, sulla kyllä on aika paljon myöhässä!

Juu emmä teitä hylkää tänne :D Linneja maalarin paikka olis kyllä vielä auki! Me tarvittas keittiön maalaajaa, ja joku joka jaksais viimeistellä vessan :LOL: mä olen aina vihannut ihmisiä jotka ei jaksa viimeistellä jotain hommaa vaan jättää sen roikkumaa, esim. listat huoneesta .. ja nyt oon ite just sellanen.. :ashamed: :LOL:

Deviliah jos ilmaiset juomat saa niin sitten siinähän onkin jo melkein syy juhlia :D
Mä ite en oo kova juhlija enään, au pair vuotena sitäkin enemmän.. :D

Linneja koita jaksella siellä, ei o kivaa tollanen venynyt kierto :kieh: soitat lääkärille ja vaadit hoitoa nyt heti! :LOL:

Mulla sattuu maha, alavatsa! au. mietin et oisko se nyt oviskipua kun limoja on tullut ihan riittävästi ja nyt tosiaan alavatsa ei silleen menkkamaisesti kipeä vaan sillai hassusti. mur.
Vähän kurjaa jos nyt sit on ovis näin selvä kun on jo asennoitunut ettei käytä sitä hyväks. mur. taitaa se lupaus pettää... :D
tai sit se on vaan sitä kun mä kävin punttiksella eilen.. :LOL:

garpalo tullaan tullaan !! Mä lähden jo tulemaan !!! saako siitä palkkaa... hmmmmmm... B)
Mäkin haluan punttikselle, mutta kun ei mulla ole ketään kenen kans sinne menis, ja yksinään en kyllä tämän ruhon kanssa mene nolailemaan itseäni... :ashamed:

Deviliah olenhan mä nyt jo ajatellu mennä, mutta kun olen niin aikaan saamaton tällä hetkellä. Varmaan haluun vaan piinata itteeni ja odottaa että jos se oisikin se plussa... en ehkä halua tietää vielä.... :ashamed:

Ei uutta. Olen lievästi masennuksissani nyt. Mikään ei kiinnosta. Enkä mitään haluasi/jaksais tehdä. Jos mun on oltava vielä pari kuukautta tällänen aikaan saamaton P*** niin ei hyvä tule. Musta tuli ihan avuton ku mies lähti......

:'(

23.6

Linneja ....................kp 7/34-54?..............yk11............1.lapsi
Pohojola...................kp 32/28-31.....................yk7...........1.lapsi
onlyer.......................kp 28/28.................alk.11/05...........1.lapsi
garbalo.....................kp ?/30-36...............yk 4..............1.lapsi
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......
Aurinkoinen äityli.......kp 32/32......................yk 2..............2.lapsi
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......
Zoe-F........................kp 10/?.......................yk1.................1.lapsi
DeviLiah.....................kp 10/?.......................yk1................1.lapsi
lila88.........................kp ?/?........................yk .................. 2.lapsi

Pikaista palaamista toivotaan:

Minttulii86..........kp ? /30................yk.alk.04/05
JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..

Plussanneet :heart:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula

lila88 kuuleppas, minä tein hieman taustatietoa ja sinä menet naimisiin silloin synttäri päivänäsi etkä mitään sano ! Kuule, paljon onnea... :hug: :LOL: :flower:

Täällä: Nyt... Nyt... Nyt taitaa tulla täti.. Kävin veskissä äsken ja siellä näin jotain punertavaa..... mitä tästä nyt sitten pitäisi olla mieltä.... vähän on paha olo, kun olin aikas toivovainen, mutta kuitenkin hyväkin olo että joskus edes alkais.. mutta juu, mulla on sittenkin pha olo... :'( ei ollut sittenkään mukavaa....

Yhteistyössä