N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Voi Linneja-pieni pesusieni :hug: :heart:
Vaikka tuntuu kurjalta niin hyvä että se täti sieltä tulee niin voi yrittää sit uusiks kun mies joskus tulee käymään :) Ja hei, älä oo niin kovin ankara itelles, te ootte asunut pitkään jo yhessä, totta kai se vetää mielen matalaks kun toinen lähtee pois 2kk! :| Anna itelles aikaa sopeutuu tilanteeseen äläkä stressaa mistään sotkuista ym. Viet vaan koissun pitkille lenkeille niin saat itekkin vähän happea samalla ja paremman mielen. Käyt kirjastossa hakemassa monta hyvää kirjaa, leivot jotain naminaposteltavaa ja pistät kynttilöitä paljon ja meet peiton alle nauttimaan sadesäästä ja lukemisesta tai tv:stä.. otat vaan rennosti! Ne sotkut ehtii siivoamaan myöhemminkin! Ne ei (ikävä kyllä) katoa mihinkään.. :p
Ja tuut tänne maalaamaan sen keittiön, mennään samalla punttikselle, mulla on sellanen ilmaisjuttu Lady Lineen :LOL:
Mä sit taas oon niin hoikka et mua hävettää olla punttiksella ku luulen et kaikki ajattelee et oon joutunu tekee ihan sikana töitä ollakseni näin pieni et jaksan varmaan salilla ihan hirveesti painaa.. sit mä en jaksa ees punnertaa.. :LOL: :kieh:
Ai niin palkkaa.. Saat kanamunia, me saatiin just tuttavilta sellane 24 kpl kanamunia :D siitä liikenee sullekkin :LOL:

garpalo mä tulöin lukemaan sun tekstiis päivällä ja rupesin itkeä tihruttaan.... :'( Hiukan taitaa olla herkkä tunne-elämä meneillään tjn...
Siivosin kyllä tänään, mutta vaan osan. Pyykit ois viel laitettava ja jottain... Koirakin ulisee siihen malliin että aikoo nostaa kohta koipes mun polveeni vasten jos ei mee pihalle sen kans.
Mä vakoilin taas... :ashamed: Missäs garpalo asuu ? Ei tietenkään pakko vastata, mutta ihan kun tiedon haluinen tyyppi olen, niin haluisin tietää... ;)
No minäpäs tulen teille maalailemaan jos munia saa ! :D alkokin heti tekee mieli sitä itseään, keitettynä yhden ruisleivän kanssa.. nam !

Mulle tuli yksi iso asia taas mieleen. Jos nyt todetaan seuraavissa miehen tutkimuksissa että se ei nyt voi saada lapsia niin kaatuukohan meirän liitto siihen.... Nyt kun on jo niin paljon ollu kaikenlaista niin pakostikin alkaa miettiä eroa, mutta eihän sitä halua, tietenkään ei halua, mutta kunhan mietiskelin niin mahtaako meille käydä huonosti. Mies itseasiassa kysyi tänään puhelimessa multa asiaa, ja vastaus oli että ei tietenkään, mutta jäin oikein miettimään, kuinkahan mahtaa käydä. Ehkä meillä vaan on jonkilainen kriisi vaihe, mutta tapellaan todella usein. Varsinkin nyt kun toinen on poissa niin joka päivä on yksi netti tai puhelin keskustelu tapeltava. Tää ero varmaan ottaa molempia niin paljon että tulee riideltyä kaiken lässytyksen sijaan.
Jaha, jos lopetan tän purkailun taas ennenkun pillahdan. :ashamed:
Koiran pisu odottaa...---->

lila88
Alkuperäinen kirjoittaja Linneja:
lila88 kuuleppas, minä tein hieman taustatietoa ja sinä menet naimisiin silloin synttäri päivänäsi etkä mitään sano ! Kuule, paljon onnea... :hug: :LOL: :flower:

Täällä: Nyt... Nyt... Nyt taitaa tulla täti.. Kävin veskissä äsken ja siellä näin jotain punertavaa..... mitä tästä nyt sitten pitäisi olla mieltä.... vähän on paha olo, kun olin aikas toivovainen, mutta kuitenkin hyväkin olo että joskus edes alkais.. mutta juu, mulla on sittenkin pha olo... :'( ei ollut sittenkään mukavaa....
kiitusta :) juu maistraatin paperit on ollu hyllyssä puolisen vuotta nammareita vaille valmiina, sitten tuossa jokunen viikko sitten kirjotettiin paperit ja lähetettiin avioliiton esteiden tutkialle. ja myönteisen päätös tuli. ja naimisiin ois sit meno 240708 :heart: ja saattaa olla että sillon loppuu mun pillereiden syöntikii :p

lila88 Onnea nyt vielä kerran... :flower: Mäkin haluan naimisiin, mutta kun eihän meillä ole edes rahaa ja nyt ei kyllä muutenkaan kykene.

Juh, pitäis mennä suihkuun ja töihin. Tai ensin aion kylläkin keitellä pottuja ja syödä mahan niin täyteen että rätähdän !
Masu sattuu niin että yölläkin piti nousta hiukan jalottelemaan. :ashamed: Kiva punnertaa tänään töissäkin ku tuntuu että yli tulee ja maha räjähtää... :x
Ei mulla ole edes asiaa, joten lopetan lätinän.

terve taas pitkästä aikaan..Olen koneen hajoamisen takia ollut ilman nettiä..En yhtää tiedä mikä tätä vaivas, mutt nyt onneksi toimii =) Olen ollut ahkerana töissä ja hommat alkaa luistaa jo ihan kivasti..mummot on mukavia vaikkakin aika dementoituneita ja liikunta rajoitteisia, mutt suurempia ongelmia ei ole ollu..täti on selvästi tulos naama kukkii ja sitä rataa..nyt lukasen läpi noi missaamani keskustelut *hetkinen*

är mur me taas tapellaan kans täällä.. Mies on vaan niin helvetin saapas joissain asioissa.. Näillä bensanhinnoilla pitää lähtee kauppaan autolla hakeen limpparii jussiks, kauppaan matkaa alle 4 km ja hyvää pyöräilyreittiä.. Muutenkin kaikki pitää olla niin hyvin ja luksusta.. Autolla pitää kulkea keskustaan (sinne n.5km) ja treeneihin ja kauppaan kun pyörällä on niin vaikeaa kantaa kauppakasseja jne.. Sit pitää ostaa tupakkaa ja sipsei ja vuokrata leffoja ja kunnon lihaa saada ruoaksi, vaikka elellään oikeasti ihan minimituilla.. niin ja tosinopea netti pitää tietenkin olla, eihän pienemmillä nopeuksilla pärjääkkään. Niin ja pleikka 3 täytyy saada ostettua.. |O
Mies ei osaa kyllä yhtään säästää mistään! Ja sit se vetoo siihen et mä ostan karkkia niin paljon. Se maksaakin hirveästi tupakan, sipsien ja dippien ja kokiksen rinnalla.
Mä en yksinasuessani koskaan ostanut itelle kokista, nyt mies on saanut mustakin ihan riippuvaisen siitä :(
Tiedän et sekin haluaa elää säästäväisesti ja muuta, mut sit ku ehdotan et poljetaan pyörällä sinne kauppaan kunnei oo oikeasti pitkä matka ja me ollaan koko kesä kesälomalla ni ei edes ole sillain kiire mihinkään. Eri asia jos oltais töissä, eihän sillo jaksas polkee kauppaan isoi ostoksii tekeen mut nyt ku meil periaatteessa on vaan aikaa.. :kieh:
Voi mur sentään.. Ärsyttää. Mut näin tänään meen koiran veljen kuvia, vähäks se on söde :D Meen neidistä tulee kuvia varmaan tänään illalla.. :) :heart:

lila88 onnee paljon naimisiin menosta! :D :hug: se on kivaa! :wave: muistathan vaan nauttia järjestelyistä jne ettet stressaa! :LOL:

Linneja me asutaan Porissa, tuu tänne vaan! Meillä on just yks ylimääräinen huone kun meillä on 3h ja keittiö. tai sit asut koirus kans takapihalla :D :LOL:
Voi sinuu pientä, voimia sulle! :hug:

garpalo missäs päin Poria ... ? :D Arvaappa missäs minä asustan...... :p
Mä tulisin ehkä hulluks jos "joutusin" miehen kans koko kesän olemaan kotona.... ei jaksais.. Nytkin tuntuu että silloin harvoin kun se käy tai tulee kotiin niin loppuu keskustelun aiheet vajaa vuorokaudessa.... :ashamed: Nythän se jussiks tuleekin, huomenna jo, mutta ... meillä on niin kova eripura tuosta juhannuksen vietosta meneillään, että ei vois ihan näin suoraan sanottuna kiinnostaa yhtään juhannus, saati viettää juhannus miehen kanssa....
:/
Toivottavasti saatte asiat puhuttua halki poikki ja pinoon ... onhan se aina niin että miehet on väistämättäkin saappaita... :LOL:

Pohojola kiva sinustakin taas kuulla, pitikästä aikaa... Onhan ne mummelit aina kovin hauskojakin, jos ei nyt ihan agressiivisuuden huipulla elele. Mulle ainkain sattui dementia kodissa töissä ollessani kaikenlaista, hauskaakin... :)

Mulla on niin kova nälkä, etten jaksa kirjottaakaan enempiä.... :headwall: palailen taas, voi olla hyvinkin pian.... ;)

Linneja joko sä asut Porissa tai sit ihan tässä lähellä jossain, tyyliin Ulvilassa? :p
Musta tää kesälomailu miehen kanssa on ihan kivaa, paitti toisaalta.. Mies sai pleikka 3 lainaan ja nyt se pelaa sitä sit melkein aina :D mut ei ollenkaa niin paljoo mitä mä pelkäsin. Maltto se lähtee futaamaan tänään :D
Me jusseillaan mökeillä, mä en oikeestaan edes tiedä vielä meen lauantain ohjelmaa! mutta jossain missä koira voi olla mukana me se vietetään..

Miten muiden juhannussuunnitelmat? Jussi on hyvää aikaa saattaa aluilleen pieni nyytti :heart: :LOL:

Joo niinhän sitä aina sanotaan että maalis-huhtikuulla syntyneet on selviä vahinkoja, kun lasketaan niin 9kk taaksepäin on jussi. :LOL:
Nii'in... asunhan minä... :D hauskaa sinänsä että asutaankin näin lähellä... :LOL: ties montako kertaa ollaan ihan oikiast törmäilty ison karhun ovissa... :D
Ei sitä nyyttiä näin punaisia päin saada aikaseks. Mieskin kysy tänään kun muistin sanoa asiasta että miksi juuri nyt !? Noh, minkäs minä sille voin että olen sekasin ! :kieh: Alko oikein ärsyttää kun se sano sen niin että se nyt ois jotenkin mun päätettävissä koska pyydän tätiä kylään !
Mun puolestani koko jussin voi tunkea..... sanonko mihin. Ei kiinnosta yhtään tippaa mennä pihalle kattelemaan känniläsiten tuho poltto yrityksiä kokkojensa kanssa tai yhtään örvelöttiä muutenkaan. Aionkin siis varmaan pysyä kotona koko jussin. Mies menee mihin tykkää, mutta ehdot annoin hällekin. Jos juo, niin ei juo kotona ja jos meneekin muualle juopottelemaan niin ei tarvi soitella hakemaan mistään tai tulla aamuyöllä kotiin oksentelemaan. Tiedän että olin hyvinkin ankara, mutta miehen ottaminen ei ole siitä asiallisimmasta päästä... Käyttäytyy kuin pieni mukula ja tarvis aina palkallisen lapsenvahdin mukaansa.
Ääh.. elkää välittäkö.. meillä on iso riita vaihde taas meneillään, joten tekstikin voi olla sen mukaista. :ashamed: jaha.... miksi omistan koiran. Pakko senkin kans on pihailemaan lähteä. Kiinnostaa sekin.

Onnitelut munkin puolesta lila88 mekin yritetää epätoivosesti saada ens vuoden syksylle häitä aikaseksi..onneksi on löytynyt nyt jo muutama kohtuuhintanen paikkakin :) Vai autokouluu ilmottauduit munki pitäs saada hankituksi kortti, mutt se tapahtunee joskus myöhemmi..Linnejalle voimia sinne..
Täällä täti tekee tuloaan tai jotai..eilen tuli pikkusen verta joten olen nyt sitten rätti housussa odotellut, mutta mitää ei tunnu alkavan tapahtua..mulla kun on yleesä ennen tätiä kipujakin, mutt nyt ei mitään..epätietoisuus valtaa mielen ja herää pieni toiveen poikanen, mutt tiedä sitt onko turha :headwall:
Meillä tulee olemaan ihana juhannus tuleva anoppi tulossa vkl meille pitää alkaa hammasharjalla jynssää lattioita nii ei tule sitten siltä suuntaa mitää puurnaamista meidän kodin siisteydestä eli siivoaan-->

Pohojola Mukavaa että jollain muullakin nousee toiveet tuossa loppu kierron ihan viimisinä päivinä... :p ja eikun testaamaan... :D ilmottele sitten hiukan mitäs listoille laitellaan...

lila88 ajokortin hankita on aikna jännää aikaa....:D Niin mä ainakin muistasin....

Nyt aion mennä hakemaan miestä, joten en varmaan ihan asumalla asu täällä juhannusta , mutta jos ei muuta niin pitäkää erittäin ehana jussi ja olkaa kiltisti... ;)

Ilmoitan et saa laittaa KP 1 kun aamulla herätessäni nii tätihän olu kurvannut paikalle.. vaikka mä luulin et vasta joskus la-su tiennoilla tulis mut tulikin aiemmin. Kroppa taitaa sekoilla vielä.

mut illaks töihin vielä menen sit olen vlopun vapaalla JEE! mieheni ja typykkäni tulee kotiin illalla. ruvetaan juhannuksen viettoon! Mut oikein mukavaa juhannusta teille kaikille!!
ehkä ensviikolla kurkkaan tänne kun pysyn kaukana tietokoneesta. joten perheen parissa olen et en ole hukassa jos joku on kaivannut mua ;)

Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:
MITÄ,MITÄ ONKS TÄÄL PORILAISII??! :LOL: Aika sattumaa :LOL: Mäkin meinaa :LOL:
Ohhoh tän pinon nimeks vois ilmeisesti vaihtaa n.20-vuotiaitten porilaisten pino :D ja muidenkin myös :D mut aika sattumaa et ollaan kaikki täältä.
Nyt sit vaa RMJ:tä pakoon kaikki.. Meen takapihalle kuuluu poppi todella hyvin.

Ai niin, mä en päässyt sinne opekoulutukseen minne hain.. :( oon ihan surkeana täällä, mutta onneks koirakoulussa meni hyvin, haukku oli ku ihmisen mieli :) Nyt lähetään viettään iltaa koirakouluttajan luokse :LOL:
Jusseja kaikille!

Pikapyörähdys täällä, tulen lähipäivinä lukemaan kuulumisia paremmin.

Tädin kanssa painiville iso, jättimäisen valtava :hug: !!! Potkikaa sitä nyt persuksille siihenmalliin, ettei tarvitse näyttäytyä seuraavan kerran kuin ensi kevään puolella... :D

Ja uusille tervetuloa, kiva kun tulee uusiakin, mutta voisitte tosissaan tehdä pikkuhiljaa sen rynnäkön tuonne odotus-puolelle... :LOL:

).(: Meillä hajotti ukkonen tietsikan ja tänään vasta saatiin korjattua se kuntoon. Meinannu mulla välillä järki lähteä, kun en tälle enkä muuallekaan koneen äärelle ole päässyt. Miten niin nettiriippuvainen... :ashamed:

Täällä on jakseltu aivan hyvin, viikko sitten keskiviikkona käytiin miehen kanssa yhdessä siellä ensimmäisessä virallisessa neuvolassa. Mies oli aivan haltioissaan, kun näki pikkuisemme ultrassa! :heart: Kaikki oli muutoinkin niinkuin piti ja pissat ym. puhtaat. Myös perusverikokeet otti ja niistä kuulee sitten myöhemmin. Lääkärineuvola onkin sitten seuraava, 10.7.

Kirjoittelen joku päivä paremmin lisää, nyt täytyy rynnätä jo nukkumaan että jaksaa olla juhannuksen ajan töissä! |O

Oikein ihanaa juhannusta teille kaikille!!! =)

- Sirpula ja Pikkuinen rv 10 tasan :heart: -

Sirpula ihana ku kävin ja kiva ett kaikki on menny hyvin :)
Tein tänää negatiivisen r-testin, mutt pelihän ei ole menetetty nii kauan ku täti ilkimys pysyy pois ja pysyköön :kieh: Tuli tuleva anoppi viikonlopuksi ja eiköhän ollu ihan naamat ku haettii asemalta :ashamed: jos ei se olis tullu 600kilsaa tänne ois saanu lähtä samantie takas, mut tuossa se nyt ölisee..onneksi omat joilla oli kans ongelmia kunigas alkoholin kans ei enää kulje joukossamme..huh huh ei auta ku palata kullan avuksi ja tueksi..palaillaa ja potkitaan kaikki nyt se täti maailman äärii nii ettei se palaa ainakaa 9kk :LOL:

Pohojola :hug: sulle tädistä ja anopista |O
Meilläkin on mun puolelta tota alkoholin käytön väärinymmärtämistä aina joskus. grr. Pitäs tehä laki et jotkut ihmiset ei saa ottaa alkoholia lainkaan!
Mutta nyt kaikki tekeen juhannusvauvaa :LOL: (miehen mielestä se tarkoittaa sitä et vauva syntyy juhannuksena, mut eikös se oo sellanen mikä pistetään alulle jussina? :whistle: )

lila88
no tuohon alkohiliin liittyen, mun isä on juonu kauan, oli sitten raittiina reilun vuoden ( muistaakseni) helmikuussa 08 se taas ratkes ryyppäämään, joka kerta kun ollaan käyty joensuussa mun äidin luona olen laittanut viestiä että jos kykenee tulis käymään, lapsenlastaankaa oo nähny pitkään aikaan :'( . kerran sitten soitin sille ja suutuin puhelimessa sille huusin että "MEE HOITOON" vastas vaan että pitää mennä, tiiä nyt sit mennykkö vai ei mutta herrasta ei oo itestään mulle kuulunu mitään, serkku vaan alkuviikosta mainihti että on kuulemma isä selvinpäin. :ashamed: toivon mukaan tämä isän juominen loppuis, saan muuten pelätä jatkuvaan millon se on ihtesä hengiltä juonu :'(

Yhteistyössä