Hyvää yötä kaikille tähän pinoon !
Ajattelin tulla käymään täällä...
Eihän siitä ole kuin 3,5kk kun viimeksi käynyt :ashamed:
Ihan ensimmäiseksi
Sirpille; Haikara teille lahjan jätti ja kahmaloittain onnea mätti!
Pidä pienestä ja itsestäsi huolta! Ihana kuulla että teille suotiin onni!! :hug: :heart:
Mä en tiedä kuka on minkin nikin takana joten en kommentoi muuten mitään...
Täytyy tässä joku päivä kun ehtii niin mennä sivuja taaksepäin ja katsoa kuka kukin on :wave:
Linneja on ainakin tuttu! :hug:
Paljon uusiakin (kai) pinossa... siispä kaikille tuntemattomille ja muille tutuille :wave: !
Meillä edelleen vauvakuumeillaan. Sitä olis nyt 3v2kk täynnä..
Nopeaan aika kuluu ei voi muuta sanoa.
Viimeiset 4kk on mennyt kyllä lomaillessa ja tietty sairaslomalla ollut 2kk. Olin silloin 29.3 käsileikkauksessa ja käytiin sitten Virossa ja Ruotsissa ja viikko sitten palattiin Lontoosta. Oltiin viikon lomalla siellä
Viikon päästä Norjaan. Elokuun alussa Viroon...
Me ei tehdä muuta kuin lomailla.
On tässä muutakin ihanaa tapahtumassa. Mies kosi mua Lontoossa maailmanpyörässä ja tietenkin huipulla. :heart: Oli niin suuri yllätys että jalat ja kädet tärisi onnesta enkä meinannut saada sanaa suusta. Miehen isoveli ja hänen vaimonsakin meni lukkoon.. hih. Häät on 20.08.2008 (helppo muistaa
)
Täällä on muuten menossa kp3 ( nyt keskiviikkona ). Viime kierron pituus oli 40 jopa,muut on olleet 30-31. Ihan älyttömät vuodot ja kivut olleet maanantai aamuyöstä asti. Äh, kai tää tästä.
Tämmöistä kivaa ja meneväistä meidän perheen elämä on ollut viimeisen 4kk aikana..
Kaippa se olis mentävä vessan kautta miehen viereen nukkumaan.
Sirpulalle vielä iso hali!! :hug: