N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

lila88
just un tuon edellisen tekstin kirjoitin soi puhelin ja ISÄ soitti, kaikki kunnossa ja pulloon ei enää koske :heart: , toivotteli siinä samalla hyvät juhannukset kaikille ja kyseli kuulumiset ja oli jo kuullut kaikki ihanat uutiset mun elämästä kun tätini oli kertonut, olisi ollu niin ihanaa kertoo ite naimisiin menot sun muut :ashamed:

Pohojola voi rukkaiseni... :hug: Joko anoppi otti ja lähti ? Melkeinpä sama tilanne kun joskus meillä oli. Mä olin pyytänyt äitiäni kylään (joskus aikaa n.100 vuotta) ja kun sitä mentiin hakemaan niin äippä pyys käymään kaupassa jotta hakis muutaman, noh se oli jo hyvin maistissaan mutta sanoin että kuule kävele, pyöräile tai konttaa, mutta ei sua ainkaan mihinkään heitetä. Noh, siitäkös meille syntyi kunnon riidan poikanen ja lähetin äipän omaan osotteeseensa seuraavalla junalla. Ei ollut koskaan edes matksutanut junalla, saati sen enempiä linja-autollakaan ja minä laitoin sen kohti kotia. Ei mun tarvi kattella omassa kotonani sellaista ja asia oli kuitenkin erittäin selväksi jo tehty. |O No eihän hän enää nykyään samanlainen deeku ole, mutta jaksan joskus vieläkin muistuttaa että " minunpas äitini osasi joskus matkustaa junalla, kun..." :LOL: mun mielestä se on jälkikäteen hauskaa, kun mietin sitä siellä junassa ja kuinka hukassa lie ollutkaan, mutta äidin mielestä se ei ole vieläkään hauskaa... :ashamed:

lila88 Niin ja sinullekin piskuiset :hug: . Minun toivoni ainakin on alkoholismin myötä loppunut n.3 vuotta sitten. Päätin silloin kun isäni menetin kuningas alkoholille että morjens, juokaa jotka haluatte, mutta minua ei paljon nypi eikä nappaa. Niin kauan olin isääni "hoitanut" ja yrittänyt kaikkeni ja sitten se meni ja . Niin, eli olen tätä päivään todella huono ihmisiä alkoholin suhteen neuvomaan tai auttamaan kun mun mielestäni se on jokaisen oma asia eikä sitä ainakaan lopettaa voi kenenkään puolesta. Ja vaikka minunkin äitini nykyään on ihan kiltisti ja nätisti alkoholin kanssa, mutta silti olen mieltä että kerran, niin aina. Mutta se on oma mieleipiteeni, kunhan toin sen esiin.... :D

garpalo no onhans e nyt silloin kun lapsi saa alkunsa... =) Eli se vahinko... :LOL:

Onneksi se juhannus vihdoin päättyi. Huh.
Olen niin täynnä paistettua maisiia, makkaraa, lihaa.. aivan kaikkea !
Tuli syötyy sitten oikein urakalla kun jokaväliin mahtui ainkain kerran grilli ja kerran sauna. Voe eeeei, mun on paettava työn touhuun.... palaan illalla kun nyt ois jo mentävä... :/ päivitän illalla listaa sitten taasen, morjeeeens !

heipsan.. täällä täti lähtee menojaan kohta puolii ku kp 5 meneillää. meillä juhannus meni sit ihan ollessaan vaa siis löhöillen mut saatiin me nurmikko leikattua ja grillattua sapuskaa :) Maalaushommia täs viikolla pitää tehä tms. Jos hyvät ilmat pysyis pitkään hyvinä.

mut mitähä muuta höpöttäisin.. :D pää lyö tyhjää.... jospa tuo täti pysyis pian poissa! katotaan ja toivotaan että tärppää joskus :)
Plussatuulia kaikille! :flower:

aurinkoinen äityli toivotaan että pysyiskin, meillä kaikilla... :saint:

Huh, mikä päivä ! Oli niin raskasta olla monen muksun kanssa 10h sisällä kun sataa niinkun esterin.. hmm korvasta.
Olen niin puhki ja poikki että taidan mennä kölliskelemään sohvan nurkkaan ja nukkua aamuun asti, jolloin taas työt odottaa... :ashamed: laiska kun nykyään olen, niin eipä tuo työkään taas otta millään iskeäkseen.
Jahas, päivitys alkakoon ja virheitä varmana tulee, joten kertokaahan sitten vaan... :whistle:

KESKIVIIKKO 25.6

Linneja ....................kp 9/34-54?..............yk11............1.lapsi
Pohojola...................kp 5/28-31.....................yk7...........1.lapsi
onlyer.......................kp 30/28.................alk.11/05...........1.lapsi
garbalo.....................kp ?/30-36...............yk 4..............1.lapsi
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......
Aurinkoinen äityli.......kp 7/32......................yk 2..............2.lapsi
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......
Zoe-F........................kp 12/?.......................yk1.................1.lapsi
DeviLiah.....................kp 12/?.......................yk1................1.lapsi
lila88.........................kp ?/?........................yk .................. 2.lapsi
Minttulii86.................kp 3/30................yk.alk.04/05........1.lapsi

Pikaista palaamista toivotaan:

JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..

Plussanneet :heart:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula

Linneja: Itse asiassa tänään kävin ultrassa, ns. ylimääräisessä...sain juhannuksen aikana sellaisia iskuja mahaan ja selkään työpaikalla, että soitin tänä aamuna heti herättyäni terkkarilleni ja pyysin päästä ultraan pikimmiten. Hän ensimmäisenä kysyi, että pääsetkö tunnin päästä, ja minähän pääsin kun hetimiten hyppäsin autoon ja lähdin etenemään. Pikkuisella oli kuitenkin onneksi kaikki hyvin, ja liikkui massussa hurjasti! :saint: Aivan selvästi erottui nyt kädet ja jalat, sekä liikkeet oli paljon selvempiä kuin viimeksi. Pituutta on nyt huimat 3,5 cm! :D
Ja sydän sykki kovasti! :heart: Kyllä putosi iso taakka sydämeltä. Sanoinkin eilen töissä, etten suostu enää moisiin tilanteisiin puuttumaan, ihan vain vauvan takia (muutamalle työkaverille kerroin "yhteenoton" jälkeen raskaudestani).
Seuraava ultra onkin sitten lääkärineuvola, vajaa parin viikon päästä.

Mitäpäs sinulle Linneja muuten kuuluu? Siis lasten parissa touhuamisen lisäksi? ;)

Hyvät illanjatkot kaikille! :wave:

- Sirpula ja Pikkuinen rv 10+3 :heart: -

sirpula mihin ihmeen kahakoihin sä olet joutunu ? Nyt et enää mene lähellekkään moisia vaan pukeudut vaikka haarniskaan koko raskauks ajaks, nyt me aletaan ajattelemaan vaan ja ainoastaan vauvan kotia... :LOL: mä olen sun raskaudessa näinkin kamalasti läsnä... :D Eipä kummia, kamala masennus vaan hiipi jostain, muttas eiköhän tämä tästä kun taas jaksaa ja jaksaa etiäppäin. Mun piti muuten joskus udellakin kun en enää millään muista mitkä ne sun yk:t oli kun raskaaks tulit ja oliko sulla jotain hoitoja tässä ? Anteessi, olen niin laho ylhäältä etten voi muistaa ihan kaikkea... :snotty:

Huoh! koko päivän asennettu laminaattia ja varmaan viis kertaa jouduttu purkamaan,kun ei oikein sovi...kun tajuu mikä insinööri suunnitellu tänki eteisen! tyyliin kuuskulmanen muodoltaan niin siinä onkin sitten kiva sahailla jokasta palaa ja mittailla!huoh! No huomenna eteinen loppuun ja sit olohuone JOKA ON ONNEKSI NELIÖN MUOTOINEN!!!!! :kieh: Itse nautein RMJ;stä karjarannan parvekkeilta :p Työpaikkaetu :p

Deviliah ja nyt aletaan sitten garpalon kanssa miettiä missä olet töissä... :LOL: mä veikkaan ensin, Osuusteurastamo, Meijeri tai Metso.... :D
Me kans joskus entiseen kämppäämme laitettiin ihan tavallinen laminaatti ja kun oltiin se vaivalla ja porulla lattiaan saatu, se alkoi kupruamaan heti muutaman kuukauden päästä, ai että kun se olikin mukavaa..... onneksi tässä asunnossa se oli justiinsa laitettu kun tänne muutettiin mutta meidän rakas koira-opossumi on nyt senkin jo pilannu... :headwall:
Arvakkaas kuka päivystää täällä ihan edelleen.... :wave: jos NYT miettis sitä nukkumaan menoa, aamulla aikainen herätys, jos nyt edes saa unda. :ashamed:

Hassua, kun mulla ois kerrankin juttu seurasta pulaa, niin ketään kukaan ei ole paikalla ! |O Aih, pääsin töistä jo 6 h jälkeen ja pitäis siivsokella. Tein viime yönä lasagnea... :LOL: ajattelin siinä 3 aikaan että ei helkutti, j-kaapissa se jauheliha lähtee varmaan huomenna kävelemään jos siitä ei tee mitään ja aattelin että paistan sen täks päiväks valmiiks, niin teen sitten tänään jotain kunnes huomasin juustonkin menevän kohta pilalle, joten tekasin lasagnen.... :whistle: noh, onpahan ruoka valmiina ... istun ihan hetkosen tässä niin sitten alan imppailemaan .. :/

heipsan... oisin minäki varmasti netin ääressä koko ajan jos kotona vaan prkl netti pelais.. mut sehä nähää toimiiko ensiviikolla jo netti kotona!PAKKO! :D

Eilen mää innostuin siivoilemaan illalla, imuroin,moppasin,roskat vein, pölyt pyyhin, keittiön tasot, tiskit koneeseen. Ois vielä yks kaappi joka siivota sit varaston siivouski joskus tehä.

maalaushommia ei oo päästy tekeen ku sataa ja sataa et murr.. luvattu vesisadetta huomiseksikki :ashamed: ehkä vloppuna tai ensviikolla pääsis jos vaa rupeis aurinko paistamaan ja loppuis nuo hemmetin vesisateet!!

Ainiin kaiken kukkuraks tänää tulee nuohooja 16.00 aikaan piippua nuohoomaan. kuha ei sotke paikkoja! mitähä sitä illalla oikee tekis.. töllöttäis telkkua kai... riippuen tuleeko ukkonen sitä lupas tälle päivälle joten ei oo jyrissy vielä.

palaillaan :wave:

Hyvää yötä kaikille tähän pinoon ! :D

Ajattelin tulla käymään täällä... :whistle: Eihän siitä ole kuin 3,5kk kun viimeksi käynyt :ashamed:

Ihan ensimmäiseksi Sirpille; Haikara teille lahjan jätti ja kahmaloittain onnea mätti!
Pidä pienestä ja itsestäsi huolta! Ihana kuulla että teille suotiin onni!! :hug: :heart:

Mä en tiedä kuka on minkin nikin takana joten en kommentoi muuten mitään...
Täytyy tässä joku päivä kun ehtii niin mennä sivuja taaksepäin ja katsoa kuka kukin on :wave:

Linneja on ainakin tuttu! :hug:

Paljon uusiakin (kai) pinossa... siispä kaikille tuntemattomille ja muille tutuille :wave: !

Meillä edelleen vauvakuumeillaan. Sitä olis nyt 3v2kk täynnä.. :eek: Nopeaan aika kuluu ei voi muuta sanoa.
Viimeiset 4kk on mennyt kyllä lomaillessa ja tietty sairaslomalla ollut 2kk. Olin silloin 29.3 käsileikkauksessa ja käytiin sitten Virossa ja Ruotsissa ja viikko sitten palattiin Lontoosta. Oltiin viikon lomalla siellä :) Viikon päästä Norjaan. Elokuun alussa Viroon... :D Me ei tehdä muuta kuin lomailla. :LOL: On tässä muutakin ihanaa tapahtumassa. Mies kosi mua Lontoossa maailmanpyörässä ja tietenkin huipulla. :heart: Oli niin suuri yllätys että jalat ja kädet tärisi onnesta enkä meinannut saada sanaa suusta. Miehen isoveli ja hänen vaimonsakin meni lukkoon.. hih. Häät on 20.08.2008 (helppo muistaa ;) )

Täällä on muuten menossa kp3 ( nyt keskiviikkona ). Viime kierron pituus oli 40 jopa,muut on olleet 30-31. Ihan älyttömät vuodot ja kivut olleet maanantai aamuyöstä asti. Äh, kai tää tästä.

Tämmöistä kivaa ja meneväistä meidän perheen elämä on ollut viimeisen 4kk aikana.. :D

Kaippa se olis mentävä vessan kautta miehen viereen nukkumaan.

Sirpulalle vielä iso hali!! :hug:

minttulii86 ihanaa että tulit takaisin! et varmaan muista mua, alotin just ennen täl palstal ku sä lähit, eri nikillä kylläkin.. :) Mut mä muistan et sulla oli maasturi :LOL: jäit hyvin mieleen :D Mut tosi kiva että tulit käymään!! Nyt et saa enää kadota pois lainkaan! :)

Linneja Deviliah vois olla töissä myös Cafe Jazzissa tai eihän siellä parveketta olekkaan.. hmm.. museo? suomalainen klubi? oluttehdas? :D
Voi Deviliah anna edes vinkkejä meille :D :LOL:

Hyvä että muillakin oli juhannus sujunut hyvin, ettei mitään pahempia tapahtunut. Toivotaan että saatiin kaikki nyt aluille juhannusvauva :heart:
Ai niin minttulii paljon paljon onnea ihanasta kosinnasta ja tulevista häistä! Aivan ihana kuulla, teilläkään ei oo kyllä helppoo ollut.. :heart: :hug: Saadaanko me sit avustaa suunnitelmissa? :whistle:

garbalo Kiitos onnitteluista ja mukava nähdä että joku on kaivannut mua :)
Kyllä mä yritän pysyä palstalla taas tästä eteenpäin.. :saint:
Hmm, mä en jaksa selata taaksepäin että saisin tietää kuka sä oot exniciltäsi mutta jos sun hääautona oli maasturi niin muistikuva on hyvä mutta nicci ei tuu mieleen :D
Aloitetaan sitten susta, mitäpä kuuluu? :D

Joo vinkkejä saa antaa. Me pidetään vaan sisarusten ja vanhempien sekä parhaimpien kavereiden kanssa juhlat.
Populaa tulee silti 35 plus me kaksi. :whistle:

Enemmän ehkä kaipaan jonkin menuun kanssa.
Ainakin salaatit on satavarmat jo. Currytonnikala ja jonkin sortin kana..
Päivällä on lapsia 6kpl joten jotain ruokaa pitäis keksiä heidänkin mieleen muuta kuin pillimehuja tarjota :D
Illalla sitten aikuiset ottaa häppää ja grillataan.
Pääruokaa en keksi millään mutta siihen lisäksi on coctailpiirakat ja munavoi.

Eli pitäis keksiä ruoka joka sopii coctailpiirakoiden ja munavoin kanssa ? :ashamed:

Ei mutta kyllä sitä on mentävä kauppaan ja kyläilemään koiruuden kanssa..

Muksat päivänjatkot. :wave:

Minttulii !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: mä olen niin sinua ikävöinyt... Äsken kun tulin palstalle niin aloin kattomaan että voi, joku on ottanut samanlaisen nimimerkin kun mun mintullani, mutta sitten katoinkin että ei voi olla totta.. ei voi olla... on se !!! :hug: ja nyt jos katoat johonkin noin pitkäksi aikaa niin minä tulen ja haen sinut takasin. :kieh: huh, kun onkin ihanaa kuulla susta...
Vai kosittiinkin sinua.. noh, sanotaanko vaikka... paljon onnea ! Hiukankos minä ainakin olisin pyörien tullut alas maaiman pyörät jos mua oltaisiin kosittu... :LOL: Mikäs teidät on noin matkustelemaan laittanut ?
Vieläkin haluaisin sinuu vaan halailla kun tulit takasin. Ehanaaa !!

Mistäs muuten tiesit kuka Linneja nikin takana on ? hmmm... ;)

garpalo eo Deviliah ole nyt yhtään mukana meidän arvuutteluissa.... :ashamed: ei silti mäkin olen aika laillaa rannassa töissä... Mutta en varmana kerro missä ! :LOL:

minttuliini onnea sulle vaikken sua tiedä :) teretulemax takas:) Aika pian teillä häät. Kiirettä jo pitää. Onko sulla jo hääpuku valmiina?

Häät on kyllä ihana asia. Minä olen jo naimisissa siitäki on vierähtänyt aikaa et hui... :eek:

sunnuntaina ois talon näyttö... purkaantuu kai välittäjän kans sopimus vasta heinäkuun alussa ku miehen kans laskettiin. noh sen näkee sit ku välittäjä tulee ja kertoo tilanteen.
EI me enään jatketa sopimusta vaan ruvetaan remppahommiin ja katotaan uudestaa talon myyntiä myöhemmin uudestaan.

Pitäkää peukkuja mulle että meillä kotona saataisiin netti pelamaan jo ensviikolla! :whistle:

plussapuhureita kaikille et jos tärppäis pian. Minä en oo stressannut tätä vauva asiaa eikä ooo joutanut miettimääkään. Joten kaipa sieltä joskus ilmoittaa vaikka syksyllä. Ei haittaa ku tosiaan sais koulun loppuun ja vauvaki on tervetullut samoihin aikoihin kun valmistun! :)
Aika näyttää miten käy. Kuhan ei vaa menis kovi pitkän aikaa kui tän esikoisen kanssa. :|

nähellään :wave:

aurinkoinen äityli kuinka kauan esikoista yrititte ? En tiedä, mutta on tää odottavan aika pitkä ! Ja ties kuinka kauan vielä odotellaan..... välillä oikein sattuu kun ajattelee ettei sitä koskaan saa.. :ashamed: noh, ei nyt ihan vielä olla epätoivoissa, onhan niitä muitakin jotka on pidempäänkin yrittäneet ilman hoitoja ja on tärppi käynyyt...

Huh, mä jatkan siivoskelua.... kamala homma kun aloin purkaa kaikenlaisia kaappeja... |O

Me nähtiin meen pentu oi pentupentu :heart: :heart: maailman suloisin karvapallo :D mun sydän jäi sinne, onneks ens viikolla saan sen takas jo :D :heart:

minttulii juu aivan oikein muistit :LOL: ja mäkin tuun kaivamaan sut jostain sen maasturikuvan perusteella jos katoat nettipimentoon!! |O :LOL: tuleeko teille kans maasturi hääautoks? :whistle: muista varoa hääpukua.. Oli aika taiteileminen sillon sen kanssa.. hame korviin ja hyppy :LOL:

Linneja hmm.. aikalailla rannassa on mm. kristillinen päiväkoti..sähän olit jossain lastentarhassa ym.. ? :D kerro kerro kerro! Mä en oo missään tällä hetkellä vaan laiskottelen :D B) <- ja otan arskaa.

Aurinkoinen millon te menittekään naimisiin? En muistakkaan enää.. toivottavasti saatte netin kuntoon, mekin oltiin 2viikkoa ilman..

Yhteistyössä