N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

hmm. meillä kaikilla on koirat. me kaikki ollaan parikymppisii ja Porista. Meillä kaikilla on vauvakuume. TE ootte hoitoalalla molemmat. Meidän kenenkään miehet ei kehu meitä tarpeeks. Meen ON ihan pakko tuntea toisemme jo :LOL:
me ollaan varmasti oltu samassa koulussa tai jotain :D :LOL:

deviliah mekin joskus kun tuo oli ihan kakara, laitettiin se aina yöks keittiöön kun meillä oli vielä silloin kissakin, mutta nyt en sitä enää mihinkään voi oikeastaan laittaa, muuta kun pihalle.. se availee ihan itse ovia ja vessa on meirän koiralle hiukan liian pieni. :p Hyvä kun persus menee just suihkuun... :D

Aika hyvin, mutta en silti tunnusta... :whistle: mihin Porin terveydenhoito piiriin kuulutte ? :D

garpalo niin mutta mä piipailen turvamiehen paikalle ja sanon että.. en tiedä.. sekos ihan yhtäkkiä.. uloooos ! :LOL: tai sitten olen kuule mappieni kanssa jo jonkun pöydän alla... :D
Meissä kieltämättä on jotain samaa.... :saint: vai on sun anoppis siellä.. hmm.. täytyypi alkaa kyselee..... :whistle: noh eeeen. Mä salaan mun palstailun muutenkin aevan kaikilta....

Mää en kuulu varmaa mihkää tai sit en tie :LOL: Mut tosiaan mun työpaikalla on kyl parveke :kieh: Se oli se lisävinkki..Mut kyl Linneja vois tunnustaa jo! Kiinni jääny jo! :kieh:
Tänään tuli kyl tosi yllätyksenä, kun tultiin kotiin niin koira oli karannu kylpyhuoneesta(joutuu sinne myös silloin kun jää yksin) !!! Ja kyseessä on kääpiöåinseri ni kyllä ihmetyttää!!

Mä en oikeestaan salaa.. :D anoppi ei yhtää innostu vauvakuumeestamme kun meen pitäs saad opintoi vauhtiin (ei se sitä sillai pahalla sano vaan ihan järkevästi perustelee. Mul o iha huippu anoppi mut appi ei ihan niinkään.. :( ) se vois ol anopil hyvä järkytys jos menisit kyseleen :D :p
Mä meinasin jo paljastaa oman henkilöllisyyteni ku meinasin laittaa linkin facebookkii koiranpennunkuviin ja sit tajusin et sieltähän näkee kaikki muutkin kuvat.. meen hääkuvatkin.. :D vaikka mä olinkin tosi kaunis morsian niin ehkä ei silti vielä :LOL:

öö... sairaanhoitopiiri? :D onko se joku piiri missä hoitsut piikittää sairaita...? :saint: :LOL:

Mut hei Deviliah pikkupinsseil on kyl ponkuvoimaa paljon ja kissatkin saa oven auki niin miksei pikkupinssikin.. teen täytyy kääntää kahvat toisinpäin, et oven saa auki nostamalla kahvan ylös.

Hemmetin mies!! Pojat nukkuu meen sängyssä kun ei meil oo patjoja kolmelle ja me mennään nukkuun sohvalle. No mies pelaa nyt hemmetin pleikka3 kun sai sen lainaan kaverilta ja "kun me ollaan lapsenvahtin ny ens viikkoo asti ja mä en pääs pelaa tätä lainkaa ni mu on nyt pelattava sitä aamuun asti.. " Nuku nyt siin sohvalla ku valot välkkyy ja aseet räiskii.. kivaa. ei hermot kireellä huomenna ei.. :( |O

garpalo pakko on laittaa !! Mulla ei edes ole kuvia missään netissä.. olen aatellu tonne facebookkiin laittaa, mutta ei mulla ole ees mittään hyvvöö kuvaa.. tai on mulla se ainoa ja yks ja sekin on miehen koneessa siellä kaukana... :( Nyt kyllä laitat..... ;)
Vaikka melkein kaikki työpiirissäni aika hyvin tunnenkin, niine n nyt keksi yhtään sellaista naista joka vois sun anoppis olla..... hmmm.. arvatkaas mitä teen tästä lähin jokanen työpäivä.... :D töistä tule mitään kun pälyilen kaikki anoppi ehdokkaat läpi...

Deviliah kyllähän sekin oven auki saa kun oikeassa kohdassa ponnistaa ... :D Meillä koira oppi jo 4kk ikäisenä menemään kumpaan suuntaan vaan ovesta... eli ihan sama mihin ovi aukee.. aina se sen aukasee... nyt se hyppii ulko-ovea päin ja rämpyttelee oven kahvaa... :LOL:

garpalo laitappas komentoon se mies. Lelut pois siltä heti ! tämä on käsky... :LOL: :LOL:
Mä vihaan ovenkahvoja ylös alas kun olen niin londi etten osaa kulkea niissä... olen kerran jäänyt jumiin VESSAAN kun siinä oli sellanen kahva ylös lukko..... ei vieläkään kaverit pysty sitä nauramatta muisteleen, mutta voin sanoa ettei ollut hauskaa... :ashamed: sielläpä olin pimeässä vessassa kahva ylhäällä ennenkun yks miekkonen tuli ja pelasti mut sieltä. |O

Juuri se, sairaanhoitopiiri... :LOL: noh, piiri kun piiri.. ei silti ole sama piiri, jota kierretään kuusen ympärillä torilla aina joulusin... =)

garpalo sen verran ettei sun anoppis voe olla ainakaan lääkäri ?
Mä en ainkaan koskaan ole kenenkään kuvia sieltä eres löytäny.. hiukan olen nolo.. miehelläkin on siellä kuvia, enkä edes muista nimimerkkiä tai mitään.. nimen perusteella ei ainkaan löytynyt... |O

mihin Deviliah katos !?? Pitäis itekkin kohta mennä suihkuun ktoilemaan....mutta kun.. en jaksa ! Olkoon aamuun.... :ashamed: Miksi et vaihda.. Mä en nyt keksi mitään positiivista meidän koirasta, muuta kuin että et ainkaan tule vahingossakaan astuneeks päälle.. kompastut kyllä, mutta alle hän ei jää. Oliko edes positiivista... oli se. :D

Nii'i.. Mutta ei ole kovin kivaa ite olla näin pieni ja lyhyt kun koirakin hyppää niin se on mua ihan reilusti niskaan.... :saint:
Aih juu, muistin just että lupasin viikonloppuna mennä sinne loma-asunto messuille... mahtaako se siäänpääsy olla kuinkas arvokas.... ? :/

Yhteistyössä