N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Ei meinaa koskaan saada ladatuksi..... äääh. Hidasta. Noh niin ! Voih !! Mulle ja tuommoinen, vaihdossa.. onko sellasia koiran vaihto viikkoja ? Ihan kun sotkassa patjan vaihto viikot... :LOL: Ihanan näkönenhän se on... syö lärpäskätkää... :D Jaah, jos itekkin harkitsis sitä sänkyyn mönkimistä kun aamulla taas töihin ennen 7.... :ashamed: yksin ei vain saa millään unta niin yritän mahd. vähän edes ajatella sitä nukkumista... |O Kukkuilen yöt ja teen lasagnea, niinkuin yksikin yö... :saint:

Me ollaanki viel meillä tää päivä, muksut heräs puol kahdeksalta.. *huoh*.. mä en sittenkään taida haluta lapsia tai ainakaan sellaisia jotka herää aikaisin! :kieh:
Mä oon ihan ärtynyt kun luulin et huomisen jälkee ois viikonloppu vapaat tost kummpoijjast, mut äiti ilmotti et se ei voi vahtii sitä viidest eteenpäin. mur. Siin meni meen lauantai-ilta..
äh.. väsyttääää!!!!

Deviliah: Se on mittelspitz, eli kaks astetta isompi ku pommi. Pienimmäst suurimpaan; Pomerian, kleinspitz, mittelspitz, grosspitz ja keeshond.. samannäkösii mutta aina vähän toistaan isompii :D
Hei laitan kuvan yhestä pennusta jolla ei oo kotia vielä .. :whistle: :LOL:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2278413.jpg

Eli toi on meen koiran veli, täyttää nyt lauantaina 7viikkoa.. :heart:
Se oli kaikkein ihmisläheisin, kiipes koko ajan syliin.. :heart:

Kannatti muuten olla tarkka rahoistaan ja soittaa nettiliittymän laskusta: irtisanottiin vanhan asunnon netti 19.5 ja ilmoitettiin et on kk irtisanomisaika ja netti katkeaa n.18.6.. Lasku tuli kuitenkin koko kesäkuusta! Soitin sinne ja ne korjas asian ja nyt tulee 10euroa pienempi lasku... :attn: :attn: sillä kympillä saa kaks krokotiililuuta pikkukoiralle :LOL:

Linneja meillä meni 1v 4kk kunnes tärppäs... ja vieläpä kaiken lisäksi häiden suunnittelujen alla.. häät oliki sitten pian siitä ku sain tietää..

garbalo menimme naimisiin 2006 eli noin 1,5kk päästä tulee 2v täyteen kun meidät vihittiin. Miksikäs? ollaan kait me vanha ja alussa oleva pari vai miten sitä sanotaan ku ollaa näillä metreillä menossa? :D

mitähän muuta pitäis tässä.. töistä päästy kuten ootte varmaa huomannut et näihin aikoihin meikä tääl kirjottelee tms :) Pitää vaan pitää peukkuja et ensviikolla toimis netti kotona et pääsen kotona nettiin paitsi ensviikolla on vaa pitkii päivii.

oivoi kyu tylsää nyt et mitä oikee tekis..

garpalo joo mä tien noi kaikki rodut, joskus 11 vuotta sitten pähkäiltiin mikä otetaan ja silloin meille tuli pieni pommi-neiti Emma nimeltään,rauha hänen sielulleen! Nyt kun menetyksen surusta on päässyt niin ois aika ottaa joku karvapallo, vuos sitten tuntui ylivoimaiselta, että olis ees ottanu samankaltaista koiraa! Mut juuh, mistäs kennelistä tuommoinen suloisuus on?
onlyer ikävää kun sait tädin kylään!

Härre kyydi, mikä päivä !
Mä en olis koskaan sängystä noussu töihin jos joku ois kertonu mitä tää päivä tuo tullessaan ! Lähdin aamulla aikaisin maailmalle juoksemaan pää kolmantena jalkana ja nyt vasta tulin kotiin ! Oli aivan kamala päivä... :( Mulle iskee nyt niin ikävä pää kipu, että menen pian huilaamaan ennenkun tästä kehkeytyy migreeni. Huomenna on onneks vapaa... palailen aamulla, mutta nyt pidemmittä puheitta..... Moooks !

PERSJANTTAI 27.6

Linneja ....................kp 11/34-54?..............yk11............1.lapsi
Pohojola...................kp 7/28-31.....................yk7...........1.lapsi
onlyer.......................kp 2/28.................alk.11/05...........1.lapsi
garbalo.....................kp ?/30-36...............yk 4..............1.lapsi
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......
Aurinkoinen äityli.......kp 9/32......................yk 2..............2.lapsi
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......
Zoe-F........................kp 14/?.......................yk1.................1.lapsi
DeviLiah.....................kp 14/?.......................yk1................1.lapsi
lila88.........................kp ?/?........................yk .................. 2.lapsi
Minttulii86.................kp 5/30................yk.alk.04/05........1.lapsi

Pikaista palaamista toivotaan:

JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..

Plussanneet :heart:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula

Huomenta ! B) Tulin nyt kuitenkin vielä ilmottamaan etten palstaile viikonloppuna varmaankaan yhtään kun.... arvatkaas miksi..... (rumpujen pärinää) ... MIES TULEE KOTIIN!! :heart: ja en varmaan kaikilta vauvan teko puuhilta edes ehtisikään... :whistle: Tänään on vapaa ja mä lähden kaupungille hiukan shoppailemaan.. taih, aattelin mennä muksumassiin ja kiertää muutaman kirppiksen ja sillä selvä sitten se. Ja samalla tuon mieheni kotiin. Jotenka, palailemisiin ! :wave:

minttulii mihin olet taas joutunut ??? :eek:

Deviliah se kennelnimi on Snowmoon's, mutta niillä ei taida olla kotisivuja.. Voin antaa sulle sen kasvattajan nimen jos haluut sen pennun ;) :whistle: Mennää kato samaa matkaa hakemaan ne.. :LOL:

Linneja vai muksumassiin meinaat mennä.. hmm.. pitäiskö tulla kurkkiin et kuka siellä on Linnejan näköinen.. :LOL: Ihanaa että miehes tulee kotiin, pitäkää oikein kivaa ja saat potkut persiilles jos sua näkyy nyt viikonlopun aikana täällä! Pysyt sen miehes kanssa koko ajan! :LOL: :saint:

Onlyer mitä sulle muuten kuuluu? Tuu kertomaan kuulumisias kun kerkeet! :)

minttulii kanssa tänne nyt heti jo takaisin!!! Mitä muuta sulle kuuluu? Teillähän oli se maasturin kunnostus silloin vai muistanko vääri? Joko saatu kuntoon?

Meillä on nyt lapsivapaa viikonloppu, maanantaina sit ehkä taas vahtivuoro alkaa. Mies lähtee tänään kalastaan kavereides kans, tulee varmaa sunnuntaina takasin.. Mulla on aikaa tehdä ihan mitä haluan.. :saint: :LOL:

Linneja: Oli tosiaankin töissä vähän yhteenotto-konflikteja joista en oikein voinu välttyä....pakko oli mennä väliin, kun muuten asiakkaat olis tappaneet toisensa.. :kieh:
Juttelin toissapäivänä pomon kanssa ja sain siirron toisiin, fyysisesti huomattavasti kevyempiin tehtäviin. Pomo otti tosi hyvin asian ja oli "ilmanmuuta" - asenteella heti mukana.

Meillä tärppäsi yk 10:llä, reilu vuoden yrityksen jälkeen. Ja avuina meillä oli ensin terolutit 3kk, sitten sama uudestaan, sitten clomifenit + terolutit ja näillä keinoin toisessa kierrossa tärppäsi! :heart: Ihana vaan kun noin aidosti mukana olet, arvaappa oonko mä sitten kun sä plussan päräytät... :D

Voi mahtavaa kuulla minttulista!!! :hug: Kiitos onnitteluista ja samoin onnittelut sinulle kosinnasta! :heart: Tehän olette reissannu siellä oikein urakalla, tahtoo kanssa! :saint:

).(: Täällä on jakseltu muuten aivan hyvin, mutta todennäköisesti pissatulehdus yrittää painaa päälle! :( Toissailtana alkoi selkäkivut (ei kovin kovat), jatkuva pissatuksen tunne sekä ajoittainen kirvely pissatessa. Tänäaamuna kävin sitten pissanäytteen viemässä labraan, vielä ei ole tuloksia tullut, äsken soitin ja kysyin.

Nyt siivoamaan, villakoirat hyppii seinille! :D

- Sirpula ja Pikkuinen rv 11 tasan :heart: -

Sirpula jos tuntuu siltä että pissatulehdus painaa päälle niin mulle toimii ensiavuks karpalomehu! eli aina kun alkaa tuntuu et nyt se kammotus iskee ni meikä syöksyy kauppaa ostaa parilitraa karpalomehua ja sitten litkin sitä.. yleensä se auttaa ihan niin ettei se ehdi edes kehittyä kunnon tulehdukseksi.. :D

lila88
heij vaan.. tänne ei kummempia.. kuumeilu vaan jatkuupi :) justiisa sain kuulla että sukuun tulossa 2 tyttöä lisää :heart: olin aivan varma että poikia tulee mutta sattui kun sattuikin että tytyjä tuloo :) siskolla ois huomenna polttarit :) mukavaa, pääsee höpöttelemään ihmisten kanssa joita en oo aikoihin nähny, rilloomaan, saunomaan ja ehkä uimaan ( jos uskallan :LOL: ) ja sit vois ilalla olla hiukan kosteissa merken alkoholi pullo kädessä :D toivottavasti kaikki menee nappiin ja ois hyvät ilmat. mökki meil on tahkolta varattu että nou hätä jos vettä tuloo. huomenna ohjelmaan sisältyy muumoassa mönkkäri rallia, tiiä sitten uskallanko koittaa :D:D täytyy latailla ihteeni ja koittaa kohottaa uskallusta nii josko sitä mamma hyppäin rattiin :D :LOL: :LOL: sunnuntaina kotiudutaan ja mun äiti jääpi sitten viikoksi meille kesälomailee :) mein tyty se on onnessaan kun mummo jää niinki pitkäks aikaa :heart: :heart:

lila88 kuulostaa ihanalta polttarireissulta :D
Sullahan tulee sitten omatkin polttarit, ja minttuliille samoin!! joko on toiveita laitettu eteenpäin ettei ihan mitään järkkyjä tuu..!
Lila88 sillä yhdellä pennulla ei ole vielä kotia.. ;) :LOL:

ai niin minttulii: miten hyvin te saitte kirkon/papin tohon teen päivämäärään, on kuitenkin aika haluttu varmaan??

lila88
muuten ottasin heti mutta itelläni saattaa olla viellä hieman allergiaa ja tytöstä ei viel tiiä mihin kehkeytyy, joskus sitten kun asutaan omassa kodissa ja on pihaa niin sitten vois harkita koiraa mutta tälläseen "luhtitaloon" en mielellään ota koiraa.
polttarit juu kuulostaa mustakii mukavalle mutta toivotaan nyt tosiaa en kaikki memee nappiin ja ois hyvä ilma.

hieman meinasin revetä eilen vai olikohan se toissa päivä kun sisko soitti ja kysyi onko suunnitelmia viikonlopuks :D sanoin vaan että ei viellä, en tiiä mittee tehään, täti haluais kummityttösä yö kylään la-su yöks :D lupaudun että voidaan tuua tyty sinne la iltana :D soitti jopa samana päivänä 2 kertaa ja kysy voiko tulla :D nyt on täti siinä toivossa että saa yö vieraan :D:D ja anoppisa kanssa olivat puhelimessa samana päivänä ja jutelleet ilmoista, anoppi:" aijai, lauantailla luvattu 20 astetta lämpöö ja aurinkoa" ja sisko vaan tokas siihen että: " no voi v***U ja minä oon töissä" hahahah on meillä kaikilla ollu sormi hiukan suussa kun juhlakalu kyselly kaikilta suunnitelmat sun muut :D

Heh ihanaa jos lila sun siskos ei aavista yhtään mitään! Mun mies kerto mulle etukäteen kun me sovittiin silleen et mä kerroin sille jotain sen polttareista.. :LOL: paljastin sille et se hyppää benjihypyn ja se kerto et millon mua tullaan hakemaan.. :whistle: Muuten mulla oli aivan ihanat polttarit, just sellaset munnäköiset eli rauhalliset ja vähän kuitenkin jotain tekemistä. Pääsin kuumakivihierontaan, se oli i-h-a-n-a-a-a-a-!!! Kandee kokeilla jos haluaa jotain tosi rentouttavaa!

Mäkin oon vähän allergiseks tullut koirille mut sellaset luontaistuotteet vie sitä pois, silleen etten saa koirista mitään reaktiota! Jossain vaiheessa mul tuli vieraista koirist nuha ja aivasteluu mut nyt taas ku syön niin pillereit pentuu varten ni ei tuu mitään! :heart:

6 yötä vielä jouluun ja sitten karvainen paketti haetaan kotiin :heart: :heart:

Yhteistyössä