Mooooooo !!!!! :wave: Täällä ollaan.... Luuliko edes kukaan jo mun hävinneen ?
En käynyt koneella koko viikonloppuna kun mies oli kotona...
Meillä oli niiiiiin ihanaa.... :heart: pupuiltiin kun vaan sopiva hetki sattui ja oltiin vierekkäin ihan koko viikonlopun. Juotiin oikein pullo viiniäkin lauantaina kun istuskeltiin ja suunniteltiin kaikenlaista...
Mies teki kyllä työnsä kun kotiin tuli.....
Onneks oli mukava viikonloppu, koska seuraava vapaata ei sitten hetkeen taas olekkaan.. ja meillä kuitenkin on parin viikon päästä taas vuosi päiväkin, että ihan mukavaa että nyt vietettiin ihana viikonloppu, jos silloin ei ehdi...
Mä olen niin nälkänen ja väsynyt että ei saa ihmetellä tekstin sekavuutta ja jos unohtelen asioita.. en viime yönä nukkunut yhtään kun ei vain uni tullut, siirryin 4 aikoihin sohvalle pyörimään ja avasin töllön, katoin yhden eläin dokumentin ja sitten se kello jo soittikin... Menin aamulla heti 7 jälkeen töihin ja tulin hetko sitten. HIukan väsyttää ... aattelin silti pitää itteni hereillä ainakin johonkin 8 tänään että sitten varmasti nukkuu yön. Mun piti aamulla kirjotella jo kuulumisia mutta mullahan meni se varattu vartti niiden kaikkien lukemiseen, enkä tietenkään enää muista mitäs kaikkea täällä onkaan puhuttu. Jahas, mennään nyt teidän muiden asioihin.
Karvapallo teretulemast vaan mukaan ! :wave: Laitetaankos listoille ?
garpalo Onnea vaavista.... :heart: täältä saisit vielä yhden juuri torstaina vuoden täyttäneen apinan jos haluat.... ? Kun siiyhen vaihtoonkaan et suostunut. :/ Mä niin muistan tuon ulkona ramppaamis vaiheen... yöllä kun koira heräili silloin pentuna niin en tosiaan enää jaksanut mennä ulkoilemaan 5 kerroksesta kun olin päivän aikana kivunnut sen jo n.453 kertaa ylös ja alas. Kyllä tuo silti nopeasti oppikin... ainoa lamaantuminen tuli siinä 4kk ikäisenä kun mentiin mun äidin luo vk:n lopuksi ja he siis asuvat omakot. talossa ja koiralle avattiin aina vain ovi kun oli hätä ja siihen tuli, mutta kun mentiin kotiin ja hän vinkui ovelle, lähdettiin ulos ja pisusi se sitten 3 kertaa rappukäytävään kun meidän ovesta päästiin pihalle. Ei hän oikein hoksannu ideaa että ei jokaisesta ulko-ovesta pääseminen tarkoita että ollaan pihalla.
Pohojola tiedän tuon tunteen kun tuntuu että joka paikassa liikkuu vaan raskaana olevia tai ihan pieniä vauvoja.... joskus tuntuu että on ihan kohtaloakin että jokaisella mainoskatkollakin on vaippa mainoksia mielinmäärin, tai sitten jokaisessa leffassa on myös ainakin yksi tai kaksi pientä. Noh, ehkä se joskus on sellasta kun alkaa kiinnittää huomiotaan niihin enemmän..:/
Onlyer aivan mahtavan ihana puku sulla...! =) Olikos kamalan arvokaskin....
Sirpula hyvä että sait paikan vaihdettua. Olisit muuten jäänyt lomalle heti, jos muuta paikaa ei ois sulle löytynyt ......
Tiedättekös. Mä menen nyt haukkaamaan raitista ilmaa filtterin kautta ja tulen ihan kohta takaisin koneen viereen kahvi kupin kera jatkamaan satuiluani.