N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Onlyer Siis teen omat häät, ettei mitään kaasojuttuja?? onnea paljon! Häät on ihana asia millaset häät tulee, pienet isot, kirkko vai muu paikka.. ? Kerro kaikki

juu ihan omat häät kyseessä, oon kyl ihan kaasonakin ens viikonloppuna(5.7) häihin tulee tai ainakin on kutsuttu reilu 110 ihimistä. eka pyhäjärven vanhassa kirkossa vihkiminen ja juhlat kiuruvedellä sinisessä helmessä( www.sininenhelmi.com ),
mitäs tykkäätte puvusta? : http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=samara&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=J168 painakaa ala reunasta sitä musta valkoista pukua, se on se joka mulle tulee. tilattu helmikuussa vielkään ei ole mulla, mut tulossa kyllä(jossain vaiheessa) näitä pukuja kun ei tehdä varastoon, jokainen puku tehdään tilauksesta.

tervetuloa karvapallo..Aivan ihana puku onlyer :) Päästään tänää eroon tulevast anopista ihan kiltisti tuo oli, mutt mutt ei nyt ole kovin tervetullu vähää aikaa..katsotaa sitten ku se saa pääsä kuntoon..Me saatiin varattua jo hääpaikkakin..oon ihan ihastunut siihen ja se on suht edullinenki 370? 12-24..
Pikkusenko masens ku eilen kierreltii kauppoja ja tuntu ett joka puolel tuli vastaa vaaveja ja raskaana olevia..oon kaiken hyvän lisäks nähny unia raskaudesta ja synnyttäny vaan kuolleita vauvoja :( Nyt viemään toi naikkonen asemalle :wave:

Miten muuten te, jotka opiskelette ja raskaaksi yritätte, aiotte järjestää sit noi opiskelut ja vauvanhoidon? Tarkotan siis, että pidättekö ihan normaalisti äippäloman ja sit jatkatte niinku ennenkin vai meinaatteko tehdä äippäloman aikanakin joitakin kursseja jos onnistuu? Vai ajattelitteko olla pidempääkin kotona vauvan kanssa ku vaan sen äippäloman verran?

Alkuperäinen kirjoittaja onlyer:
Onlyer Siis teen omat häät, ettei mitään kaasojuttuja?? onnea paljon! Häät on ihana asia millaset häät tulee, pienet isot, kirkko vai muu paikka.. ? Kerro kaikki

juu ihan omat häät kyseessä, oon kyl ihan kaasonakin ens viikonloppuna(5.7) häihin tulee tai ainakin on kutsuttu reilu 110 ihimistä. eka pyhäjärven vanhassa kirkossa vihkiminen ja juhlat kiuruvedellä sinisessä helmessä( www.sininenhelmi.com ),
mitäs tykkäätte puvusta? : http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=samara&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=J168 painakaa ala reunasta sitä musta valkoista pukua, se on se joka mulle tulee. tilattu helmikuussa vielkään ei ole mulla, mut tulossa kyllä(jossain vaiheessa) näitä pukuja kun ei tehdä varastoon, jokainen puku tehdään tilauksesta.
Voi onnea!! :) Meki mentiin naimisiin juuri kesän alussa. Oli ihana päivä :heart: :heart:

Onlyer aivan ihana puku! Ootko suht pitkä? Ajattelin ku on tollanen puku niin tosi edustavan näkönen jos oot suht pitkä. Millanen kampaus?

Pohojola kiva että löyty mukava hääpaikka. Aina vaan parempi mitä halvemmalla pääsee.. :kieh: Häihin saa uppoamaan uskomattoman paljon rahaa!!

Opiskelun suhteen en vielä yhtään tiedä mitä teen! En ole oikeib tutkinut noita äityistukijuttujakaan...et siitä varmaan sitten riippuu minun päätökseni! Mutta saa nähdä sitten kun on lapsi aluillaan ja mikä se tilanne on silloin =)

Onlyer ei ne mallimitat mitenkää tärkeit oo, mä vaan ite oon just 160senttinen ni tollanen upeus ei pääsis mun päällä ihan kokonaan edukseen. Oot varmasti tosi kaunis morsian! :hug:

Meille tuli pentu kotiin tänään!! Se on niin ihana voi että.. Vanha haukku katto sitä vähän ihmeissään ja vielä enemmän se ihmetteli ku pentu yritti leikkiä sen jaloilla :D :LOL:
Nyt pentu nukahti miehen jalkojen väliin lattialle, oli rankka kotiintulo reissu.. :) :heart:

Kiitos Deviliah onnitteluista :D
Pentu sopeutunut oikein hyvin, vanhempi koira komentaa pois kimpustaan mutta pentu NIIIIN tahtoisi leikkiä.. :LOL: Vanhempi koiruus on vähän mustis, hakee mun huomiota paljon enemmän ku ennen. Ruokakin meni paremmin alas kun pentu yritti ängetä samalle kupille :LOL:
Mä heräsin aamupissattamaan pennun kun se heräs ekan kerran 6lta aamulla, sitten puol8lta ja sitten taas 10ltä..:D Ihan kun ois vauva ollut joka herättää yösyötöille :LOL:

Mooooooo !!!!! :wave: Täällä ollaan.... Luuliko edes kukaan jo mun hävinneen ? :D
En käynyt koneella koko viikonloppuna kun mies oli kotona... :whistle: Meillä oli niiiiiin ihanaa.... :heart: pupuiltiin kun vaan sopiva hetki sattui ja oltiin vierekkäin ihan koko viikonlopun. Juotiin oikein pullo viiniäkin lauantaina kun istuskeltiin ja suunniteltiin kaikenlaista... ;) Mies teki kyllä työnsä kun kotiin tuli..... :D Onneks oli mukava viikonloppu, koska seuraava vapaata ei sitten hetkeen taas olekkaan.. ja meillä kuitenkin on parin viikon päästä taas vuosi päiväkin, että ihan mukavaa että nyt vietettiin ihana viikonloppu, jos silloin ei ehdi...
Mä olen niin nälkänen ja väsynyt että ei saa ihmetellä tekstin sekavuutta ja jos unohtelen asioita.. en viime yönä nukkunut yhtään kun ei vain uni tullut, siirryin 4 aikoihin sohvalle pyörimään ja avasin töllön, katoin yhden eläin dokumentin ja sitten se kello jo soittikin... Menin aamulla heti 7 jälkeen töihin ja tulin hetko sitten. HIukan väsyttää ... aattelin silti pitää itteni hereillä ainakin johonkin 8 tänään että sitten varmasti nukkuu yön. Mun piti aamulla kirjotella jo kuulumisia mutta mullahan meni se varattu vartti niiden kaikkien lukemiseen, enkä tietenkään enää muista mitäs kaikkea täällä onkaan puhuttu. Jahas, mennään nyt teidän muiden asioihin.

Karvapallo teretulemast vaan mukaan ! :wave: Laitetaankos listoille ?

garpalo Onnea vaavista.... :heart: täältä saisit vielä yhden juuri torstaina vuoden täyttäneen apinan jos haluat.... ? Kun siiyhen vaihtoonkaan et suostunut. :/ Mä niin muistan tuon ulkona ramppaamis vaiheen... yöllä kun koira heräili silloin pentuna niin en tosiaan enää jaksanut mennä ulkoilemaan 5 kerroksesta kun olin päivän aikana kivunnut sen jo n.453 kertaa ylös ja alas. Kyllä tuo silti nopeasti oppikin... ainoa lamaantuminen tuli siinä 4kk ikäisenä kun mentiin mun äidin luo vk:n lopuksi ja he siis asuvat omakot. talossa ja koiralle avattiin aina vain ovi kun oli hätä ja siihen tuli, mutta kun mentiin kotiin ja hän vinkui ovelle, lähdettiin ulos ja pisusi se sitten 3 kertaa rappukäytävään kun meidän ovesta päästiin pihalle. Ei hän oikein hoksannu ideaa että ei jokaisesta ulko-ovesta pääseminen tarkoita että ollaan pihalla.:LOL:

Pohojola tiedän tuon tunteen kun tuntuu että joka paikassa liikkuu vaan raskaana olevia tai ihan pieniä vauvoja.... joskus tuntuu että on ihan kohtaloakin että jokaisella mainoskatkollakin on vaippa mainoksia mielinmäärin, tai sitten jokaisessa leffassa on myös ainakin yksi tai kaksi pientä. Noh, ehkä se joskus on sellasta kun alkaa kiinnittää huomiotaan niihin enemmän..:/

Onlyer aivan mahtavan ihana puku sulla...! =) Olikos kamalan arvokaskin.... :whistle:

Sirpula hyvä että sait paikan vaihdettua. Olisit muuten jäänyt lomalle heti, jos muuta paikaa ei ois sulle löytynyt ...... :LOL:

Tiedättekös. Mä menen nyt haukkaamaan raitista ilmaa filtterin kautta ja tulen ihan kohta takaisin koneen viereen kahvi kupin kera jatkamaan satuiluani. :whistle:

Deviliah no se toden totta oli ihana. Mä en edes muistanut enää miksi joskus rakastuin ensimmäisen yhteisen yön jälkeen mieheeni.. :LOL: mutta nyt sekin taas muistui ..... :p
Noh, otattekos tekin nyt sitten sellaisen ihanan vavvan teille ? =) Yritän lukea sun juttujas läpi tässä samalla mutta ajatus meni ja katkes.
Oliko Härkännniemessä kivaa ? Mäkin haluisin sinne yhdeks päiväks pyörimään, mutta mies aina sanoo että hän ei sellaisiin laitteisiin tule, jotka liikkuvat niin lujaa ja niitä ei voi itse edes ohjata ! :LOL:
Niin ja sitten sulla oli ne polttaritkin.. olitko edes pörrissä ? :D

garpalo säkin olet jo kokenut nuo kummitukset kun olet yksin. Mä odotan joka ilta koska meidän vaatekaapista tai sängyn alta hyppää mörkö ja syö mun jalan kun olen yksin... :LOL: Ja sitten kun .. pelkään vielä ukkosta... :ashamed: ja en tiedä millanen sää muilla tänään on ollut, mutta töissä ainakin paukkui ja jyrisi ihan oikein kuuluvasti, piti oikein hammasta purra etten vaan näyttänyt pelkoani nuorimpiin lapsiin... Ja nyt kun olen kotona niin täälläkin sitten tietysti tarvii sataa ihan maahan asti ja hiukan jossain kaukana jymähtelee...

Karvapallo mä en ainakaan edes ole miettinyt minkäänlaista rahallsita puolta sen kummemmin... olen joo ehkä vähän hölmö kun en jaksa miettiä tai murehtia moista, mutta aina sitä on ennenkin pärjätty kun on tarvis ja eiköhän sitä senkin jälkeen jos vaavi tulisi... :D
Ei me nyt mitään absoluuttisesti köyhiä olla, vaikka kaikki menee mikää tuleekin.. suoraan kädestä suuhun. Sellasta se joskus on.Ja mä tosiaan ajattelin saada ne 43 lasta peräjälkeen, joten mun ei oikeastaan tarvi sitten muutaman vuoden päästä tehdä muuta kun maata sängyssä odottelemassa seuraavan ulos tuloa.... :LOL:

hei...... nythän täällä ihan oikeasti jo ukkostaa..... :'( :'( tulksaa joku hakemaan mut poisssss.... tai mun seurakseni.... :'(

MAANANTAI 30.6

Linneja ....................kp 14/34-54?..............yk11............1.lapsi
Pohojola...................kp 10/28-31.....................yk7...........1.lapsi
onlyer.......................kp 35/28.................alk.11/05...........1.lapsi
garbalo.....................kp ?/30-36...............yk 4..............1.lapsi
leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......
Aurinkoinen äityli.......kp 12/32......................yk 2..............2.lapsi
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......
Zoe-F........................kp 17/?.......................yk1.................1.lapsi
DeviLiah.....................kp 17/?.......................yk1................1.lapsi
lila88.........................kp ?/?........................yk .................. 2.lapsi
Minttulii86.................kp 8/30................yk.alk.04/05........1.lapsi
Karvapallo...............

Pikaista palaamista toivotaan:

JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..

Plussanneet :heart:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula

Linneja Särkkikses oli ihan mukavaa, oltiin kun pienet kakarat :LOL: väkisin sellasiin laitteisiin vaikka tiettiin että vattahan siinä sekasin menee! Hihi :kieh: ja polttareissa oli kova meno! Huh huh! Tää tyttö oli jo yhdentoista aikaan tuuteleissa, siis päivällä!! Ja kaksitoista tuntia myöhemmin oli krapula! Heha! Sitä se on kun aikasin alottaa ja sit tahti hiljenee, niin voivoi! Täällä ruosniemessä ainakin iski johonkin AIVAN viereen! Me molemmat plus koira oikeen säikähettiin! Siis oli meinaa sellanen paukahus! Ja tuli meinaan salaman kanssa samaan aikaan niin lähellä oli!
Kyllä me tässä on koirakuumeiltukin! Ei tässä oikeen tie mitä kaikkii vauvvoi ollaan hankkimassa :LOL:

Niin juu piti sanomani vielä tosta koira jutusta....
Tässä ihanan viikonlopun aikana ajeltiin miehen kanssa pitkin syrjäisiä teitä rauhallisessa tunnelmassa, niin ajattelin sillätavalla hyvässä kohdassa kysästä...
Minä:"kultaa..."
Mies: "Mmm, niin ?"
"Mä vaan tässä ajattelin että eikös ois kiva jos meidän koiralla ois vaikka joku pieni..."
"ei."
"hei, etsä edes kuunnellu loppuun... sellanen ihan pikkunen.."
"EI !"
"Niin, mutta kun se menis kuitenkin siinä.."
"ei !"
"Hei nyt kuuntelet. Sellanen ihan piskuinen pieni koira vavva meille pojan kaveriks !"
"Juu, voit sitten ihan keskenäsi koiria siellä paijailla, meille ei tule yhtään lisää, tai edellinenkin lähtee!"
"Sä oot niin just tollanen..."
"Mä hommaan sulle yhden barbikalan vuosipäivälahjaks ja jos vielä vingut niin loppuu sitten kaikki kiva."
"ai jaa, ok... mitäs me muuten tänään syödään ?" :LOL:
Tää ei ehkä kuulostanu ihan niin hauskalta näin kirjotettuna mutta minut ja miehen tuntien tää oli aika ihmeellinen keskustelu kun minä olen yleensä, virheettömästi aina, olen jotain mieltä ja minua kuunnellaan ja jos on asiaa niin puhuttakoon minun jälkeeni... jos näin pääsis käymään joskus muulloin eri asiassa ja mulle sanottais jyrkkä ei ja käskettäis lopettaa "vinkuminen" niin minähän olisin jo tikkana ollut kysymässä sitä garpalon kennelin numeroa ja hakenut sen pupen, mutta nyt mä jotenkin ihan automaattisen ihmeellisesti luovutin samalla kertaa ja vaihdoin ihan itse aiheen. Ja kerrankin miehellä oli jokin oikein jyrkkä mielipide jostain. Sekin oli mukavaa.. mies kun on niin "en osaa sanoa" tyyppiä ja kaiken siltä saisi ja kaikkensa se varmasti tekisi, niin kilttihän se on... en tarkoita vaan mulle kiltti, vaan siis se on kaikille niin kiltti.. joskus liikakin on liikaa...
Mutta... mä menen nyt oikein höyhensaarille kun tuli tuolal peiton alla jo oltuakkin hetko... aamulla aikanen herätys ja töihin meno. Palailen huomenissa.... Ötyjä !! :wave:

Minttulii ??? Tänne nyt sitten ja sassiin ! Alkaa mietityttää mihin se taas katos... :ashamed:

Zoe-F
Hei moi! Kertokaas onko normaalii ku siit on niin pitkä aika mul on ollu luomuu.
Eli, Ovis oli kp 12-13. Sillo alko mahan nipistely. Ja Ruumin lämpö nous noin 0.5-0.7 astetta.
Muistelisin et minuu on ennen nippaillu päivän pari mahaa ja sit parin viikon pääst täti kylää.
Mut nyt mul on edellee alamaha kipee. Nippailee ja vihloo ja ruumiinlämpö edellee normaalii ennemmän.

Zoe-F noooh, kai se on niin omanlaistaan kaikki nippailut sun muut, mulla ainkain on viime parissa kierrossa nippaillu ja juilinu ainkain 3-4 vk, tosin kp:tkin oli se 57 että ei kivaa... lämpöjä mä en edes ite mittaile.. pitäis varmaan alottaa kun jaksaa... :ashamed:

Täällä: Antakaa anteeks taas, mutta olen niin puhki ja poikki että en jaksa paljoltikkaan kirjottaa mitn. Tein taas sellasen normaalin 11h työpäivän ja kaikenlisäks kuulin, että ei vapaata ollenkaan ainakaan 8vk. taidan kuolla.
Eilen olin ihan rätti kun menin takasin sänkyyn kun tosiaan valvoin toistayön ja sainpa sitten unta siinä 3 aikaa yöllä. Taas olen niin puhki että tekis mieli itkeä... tänään on vaan pakko tulla uni ennen 12 kun aamulla 5 töihin... Kotiin tulenkin sitten jo illalla 10 aikaan...... onneks saan koiran hoitoon edes puolesta päivästä eteenpäin...
Mua niin surettaa ton koirankin puolesta.... en ole ehtinyt viemään sitä edes kunnon lenkeille moneen päivään, saati mihinkään muuallekaan energiaansa purkamaan.... :ashamed: Ja vielä toisen vauvan haluisin tähän samaan... :eek: noh, onneks mies on niin jäärä tän asian suhteen etten koskaan sitä edes saisi... ;)
perhana, pakko se edes imroida on. Mulla sekoilee pää kun koiralta lähtee niin hemmetisti tota karvaa että jos ei väh. joka toinen päivä imuroi niin tänne karva paljouteen tukehtuis... loppuuko se koskaan ???
Antakaa mulle joku energiaa edes ihan pikkasen ?? :snotty:

PERJANTAI 4.7

onlyer.......................kp 9/28-30.............alk.11/05...........1.lapsi
Karvapallo................Kp 10/28..................yk1......................1.lapsi
Minttulii86................kp 12/30................yk.alk.04/05......1.lapsi
Pohojola...................kp 14/28-31..........yk7......................1.lapsi
Aurinkoinen äityli....kp 16/32................yk 2.....................2.lapsi
Linneja ....................kp 18/34-54?........yk11....................1.lapsi
Zoe-F........................kp 21/?...................yk1......................1.lapsi
DeviLiah.....................kp 21/?.................yk1......................1.lapsi
garbalo.....................kp ?/30-36.............yk 4......................1.lapsi
lila88.........................kp ?/?.....................yk ?..................... 2.lapsi

Pikaista palaamista toivotaan:

JJ-t.....................kp ? /37...........................yk..?............... ..

Tyystin hukkaan menneet....:ashamed:

leijona86...................kp ?/28-31..................yk 5..............??.......
Heidsu.......................kp ?/?.........................yk..................??......

Plussanneet :heart:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni