Meillä ei ole eläimiä, mutta oon kyllä tosi eläinrakas haluaisin kovasti koiran, mutta mies on allerginen niin ei voida ottaa. Mutta kissa meille vielä joskus tuleeAlkuperäinen kirjoittaja garbalo:Onlyer mitäs sulle muuten kuuluu?
Karvapallo tervetuloa mukaan!! :wave: Mulle tulee sun nikistä mieleen meen koira, kun se on aika karvainen pallo... varsinkin tuleva pentu! Onko teillä jotain eläimiä/ootko eläinrakas vai mistä sun nikki tulee?
On se niin hauskaa kun aina alkaa mielikuvitus oikein lentämään kun jää yksin kotiinAlkuperäinen kirjoittaja garbalo:Mies on kalareissulla koko viikonlopun, tulee huomenna joskus takaisin. Muuten ihan kivaa (oikeestaan tosi kivaa, koska ollaan oltu koko kesäkuu 24/7 yhdessä ja kevät melkein myös.. ) mutta nyt illalla yritin käydä lauantaisaunassa... Meen vahtihaukku rupes haukkumaan jotain ku menin löylyyn.. menin tarkastamaan et mitä haukkuu, sydän tietenkin vähän pamppaillen.. (toi on vahtikoirarotu, joten heti eka ajatus oli et oven takana on joku vieras.. ) ei mitään..
uudestaan menin löylyyn niin taas rupes vahtihaukkua kuulumaan.. Nyt ihan paniikissa kattomaan et mitä siel on eikä taaskaan mitään. No mä päätin sit et minähän saunon ja otin koiran mukaan pesuhuoneeseen
Se vaan halus ite tulla mun perässä saunan lattialle asti, mut kyl se heti ryntäs pois ku pääsi Todennäköisesti meillä oli joku kärpänen mitä se haukku.. :kieh:
Meillä tosiaan ehkäisy myös pois jätetään nyt. mikä sinänsä arveluttaa, että mä aloitan opiskelut syksyllä, joko amiksessa tai sit yliopistossa jos pääsen sinne. Miehellä on myös opiskelut kesken. Mutta kun molemmat halutaan niin kovasti ettei sitä voi lykätä enää yhtään :heart: eiköhän sitä aina jotenkin pärjää kun kovasti tahtooAlkuperäinen kirjoittaja garbalo:Onlyer Siis teen omat häät, ettei mitään kaasojuttuja?? :hug: onnea paljon! Häät on ihana asia :heart: millaset häät tulee, pienet isot, kirkko vai muu paikka.. ? Kerro kaikki
Me muutettiin rivariin kesäkuun alussa ja mäkin oon päässyt pihan laittamisen kimppuun se on kyllä toisaalta niin rentouttavaa!
Karvapallo tammikuussa jätettiin ehkäisy pois, mutta hain yliopistoon (en päässyt) joten mentiin vähän sillee ettei tärppäis et saisin ekan vuoden opiskeltua jos sinne olisin päässyt.. Ei olisi haitannut jos olisi tärpännyt (innoissamme oltas oltu) mut et ei mitään päiviä laskettu et NYT pitää pupuilla.. Ja luultavasti sillain jatketaan, vaikka meidän pupuilutahdilla sitä vauvaa ei ikinä varmasti kuulu :kieh: Ehkä pitäs alkaa keskittyä hommaan vähän enemmän..
no sama juttu, että mäki ekan lapsen tahdon saada nuorena Sitten ei oo väliä vaikka oliski muutaman vuoden tauko seuraavaan (ellei tuu taas vauvakuume aikaisemmin )Alkuperäinen kirjoittaja garbalo:Meillä on Karvapallo sama tilanne, mä alotan opiskelut jos pääsen tai sit meen töihin, miehellä opinnot kesken.. Me ei halut ol kolmekymppisii ku esikoinen syntyy, nuorena jaksaa yövalvomiset paremmin..
Kyllä sitä pärjää kun on pakko! miehen luokkakaveri on joku 25vuotias yh-äiti, 3v.tyttö ja ihan hyvin se pärjää.. Joten eiköhän mekin!
joo huomattu, vaikka uusi olenkin täälläAlkuperäinen kirjoittaja garbalo:Ootteko muuten muut huomanneet, miten ilkeitä nuo ihmiset tällä palstalla ovat? Ei siis tässä pinossa vaan ylipäätänsä palstalla? Se on niin hienoa ja helppoa olla ilkeä näin anonyymisti, kaikki normaalit käytöstavat tuntuvat unohtuvan palstalaisilta.. |O
Välillä oikein ihmettelee noita juttuja, miettii että minkälainen ihminen kirjoittelee niitä.. :kieh: