N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Täti tuli tänään kylään :kieh: Eilen kyll hiipi mieleen ajatus ett se tulis joten ei oo kovin pahamieli..Ei auta ku jatkaa yritystä ja toivoa että tärppäis jossain vaiheessa..Esikoistahan meilläkin yritetää :heart:

:hug: tädin yllättämille!! minttulii kiitti tiedoista!!

täälä on limapäivät loppunu, ihan kun seinään! eilen en testannu ovista, mutta tänä aamuna oli tummempi viiva kun yleensä niin se saatto mennä siinä, eli jos vielä tänään onnais!!perkule kun mies on koko ajan menossa, ja kun ei se munis sielä kauaa elä, puhutaan ihan tunneista!!! :headwall:

voi että kun nyt oliskin tärpänny... ihan on kyllä sellanen olo että ois jopa voinutkin, mutta enpä nyt sitten kuitenkaan tiedä... oireilu tätiin on kyllä suuri, mutta tää on jo vaikka kuinka mones päivä kun näin on, eikä vielä ole kurvannut paikalle.... :D hyvin siis menee... maha on kyllä ihan jummin sekasin... :ashamed:
teen seuraavan tesin VASTA ens lauantaina.... kunhan jaksan sinne asti odottaa.... jos on tarvetta... :whistle:

teretulloo vaan Hennarukka :wave:
miracle niin no, onhan niinkin käynyt ettei edes tiedä odottavansa...:whistle: en muistas koska näin kamalan vahva tunne ois ollut, mutta pidän matalaa profiilia.... =) teksi mieli niin jo testata.... aaaargh.....

Meitsi meinas tänää perselleen lentää ukko tuli töistä ja sano et nyt kumipoika jää pois ja sit saapi tulla jos on tullakseen.. :D oon vieläkin ihan että mitäs se nyt oikein sano.. kun eka piti kumin jäädä pois helmikuussa mut nyt se sit pois jäi. tosin kerran vaan koitettu kumilla mutta ei yhtään mukava tuo kaveri.. :LOL:

Voi dääm, :hug: pohojolalle!!!

Tervetuloa vaan porukkaan Hennarukka ! =) :wave:

).:) Eilen otin viimoisen terolutin, tätiä odotellaan saapuvaksi lähipäivinä (luulisin että huomenna tai keskiviikkona), niin sitten päästäisiin taas "tositoimiin"! ;)

JJ-t Ollos hyvä, en ole saanut aikaiseksi laittaa uutta tekstiä.sori. :ashamed: Mutta eiköhän tässä. Täh? Etkös ole vielä virittänyt niitä käsirautoja ja laittanut miehen sänkyyn kiinni niillä varmoilla päivillä? Niin meillä tehdään.. :LOL:
Ei mutta juu, voi kun osais ajoittaa sen juuri otollisimpaan aikaan :kieh:

heiDu Iiiiiiks!!! :heart: :heart: *peukut pystyssä*

Pohojola isoista isoin :hug: ! :(

Sirpille tsemppiä että täti tulisi pian. Harvoin tätä toivotaan niin nyt vaikka laitetaan juhlat pystyyn että se pahanilman noita tulisi! =)

onlyer Pieni toivonkipinä kumminkin on jotta ei tarvis mennä inssiin!! =) :heart:

Tervetuloa Hennarukka! Haluatko listaan? Jos, niin kerro kp:si? =)

paula83 Hieno homma! Pikku hiljaa ne miehetkin tajuaa mihin ne ryhtyy. :heart: Onnea aloitukseen.
Meillä oli jo selvät sävelet kun tavattiin ettei meillä tulla kumia käyttämään saati pillereitä. Ja tässä sitä ollaan. Mutta josko tää on meidän kohtalo. :headwall: :D

ON: ovistuntemuksia tullut jo.. tänään tilasin ovistestejä peräti 42kpl pakkauksen :D Ajattelin tikuttaa seuraavat 6kiertoa putkeen, ellen enemmänkin jos tikkuja riittää :D
Muuten ei ole sanomista. Kuivaa kautta, niin ainakin luulen :D

Mun setä soitti vkonloppuna mun miehelle ja tarjos (myy) kesämökkiä. Ja eikös mun mies heti tänään soittanut pankkiin ja kysy lainaa. 39tonnia sais ilman takaajia ( asuntolainaa jo 90tonnia ennestään plus muita lainoja), ja 26tonnia tarvis vielä siihen päälle kunhan vaan joku tulee takaamaan. Ei kukaan lähtis takaamaan 26tonnia meille? :whistle:
On tää yhtä hullun myllyä ollut lauantaista lähtien, mistään muusta puhuttu kuin mökki sitä mökki tätä :) Ai niin ja vauvapuuhista ;)
Jaahas, pyykit kuivumaan ja uudet tilalle! Uneton yö edessä.. |O

minä ummikko :D mikä lista ja mikä kp? :LOL:

Meillä ei vielä ole kauhiasti tätä vauva-asiaa takana, kun vasta kaks viikkoo sitten jätin ehkäisyrenkaan pois. Mutta kovasti vauvanvaatteita oon käynyt ostamassa ja kuolailemassa. Oli aika kamalaa olla vauvatarvike/leluliikkeessä töissä kun koko ajan ois tehny mieli olla hiplailemassa rattaita ja tutteja :)

Meillä ollaan nyt molemmat kipeinä, hyvä että jaksetaan meen nykyinen vauva, koira 1v. pissattaa. Sitä vaan miettii että sitten kun on pikkuinen lapsi ja molemmat kipeinä niin miten sitä jaksaa?? Kaipa sitten soitetaan mummut paikalle! :LOL:

heiDu voiman :hug:..Uskon ett pännii varsinki ku sull oli jo niin lupaavat oireetkin..Yritä jaksella :hug:
Tervetuloa Hennarukka

).( Tääl on jo menny reilu paketti siteitä ja olo on kyll sen mukanen :/ Yleeensä yks paketti riittää yhdelle täti vierailulle ja ylikin jää, mutt ei tällä kertaa..
Tänään sain tietää ett voitas päästä jo täält pois muuttaan 1.4 B)
Saa alkaa jo tosissaa etsimään asuntoa tosin ollaan jo laitettu miltei kaikkii mahdollisiin paikkoihin hakemukset :LOL:

heiDu Eikä!! Tää ei ole todellista... :hug: :hug: :'(

Pohojola Muistan sun joskus puhuneen että muutatte, mutta minne päin se olikaan? Pohjoisesta etelään vai? :)

Hennarukka Lista= on lista mihin päivitän mukana olevien kp:t ja yk:t.
KP= kiertopäivä eli jos menkat alkoi 1.1.2008 ja seuraavat alkoi 29.1.2008 niin silloin kp:ksi merkitään 29päivä 1/28 eli millainen kierronpituus. Ja yk on yrityskerta, ja teidän tapauksessa se on yk1 :)

ON: ei tuntemuksia tänään. iltalämmöt noussut, toivottavasti saan vielä tikuttaa sen oviksen :D huomenna alkaa aamulämpöjen tarkkailu.. :LOL: ( jos muistan :whistle: )
Ja huomenna tulee asunnonarvioija. Nyt ei kesämökki ole kuin 13tonnin takana. Täytyy toivoa että saadaan korotettua meidän omakotitalon hintaa arvion vuoksi että saadaan pienemmäksi summaa mitä jonkun täytyisi tulla takaamaan. Tässä 2,5h puurnattiin kotia siistimmäksi ja maalattiin olkkari loppuun asti ja nyt mies lähti töihin..jee! :kieh:
No lupas tulla 2h sisään takas siivoamaan..
Mä ajattelin olla tän aikaa netissä pyörimässä.. :whistle: :saint:

miracle muuta en osaa sanoa kun että ruumiinlämpö on normaalisti alhaisempi aamulla ja nousee päivää kohden. Illalla siis voi olla jopa asteen ylempi kun silloin aamulla... koulussa oppii kaikenlaista.... :whistle: ;) just viimeks eilen tentein asiaa....

mä en kyllä yhtään osaa sanoa kuukautiskiertoni pituutta; on aina ollut epäsäännöllinen ja nyt kun olen käyttänyt ehkäisyrengasta niin en tiedä miten kierto reagoi lopettamiseen.. kai se sitten pikkuhiljaa selviää :)

Olen aloittanut kovasti jo kutomaan vauvatossuja, ekaks vaaleenpunasii ja sit vaaleensinisii. jos vaikka tulis kaksoset :D ja jossei rupee mitään kuulumaan ni mä myyn ne ja teen lisää :LOL:

Yhteistyössä