JJ-t Ollos hyvä, en ole saanut aikaiseksi laittaa uutta tekstiä.sori. :ashamed: Mutta eiköhän tässä. Täh? Etkös ole vielä virittänyt niitä käsirautoja ja laittanut miehen sänkyyn kiinni niillä varmoilla päivillä? Niin meillä tehdään..
Ei mutta juu, voi kun osais ajoittaa sen juuri otollisimpaan aikaan :kieh:
heiDu Iiiiiiks!!! :heart: :heart: *peukut pystyssä*
Pohojola isoista isoin :hug: !
Sirpille tsemppiä että täti tulisi pian. Harvoin tätä toivotaan niin nyt vaikka laitetaan juhlat pystyyn että se pahanilman noita tulisi! =)
onlyer Pieni toivonkipinä kumminkin on jotta ei tarvis mennä inssiin!! =) :heart:
Tervetuloa Hennarukka! Haluatko listaan? Jos, niin kerro kp:si? =)
paula83 Hieno homma! Pikku hiljaa ne miehetkin tajuaa mihin ne ryhtyy. :heart: Onnea aloitukseen.
Meillä oli jo selvät sävelet kun tavattiin ettei meillä tulla kumia käyttämään saati pillereitä. Ja tässä sitä ollaan. Mutta josko tää on meidän kohtalo. :headwall:
ON: ovistuntemuksia tullut jo.. tänään tilasin ovistestejä peräti 42kpl pakkauksen
Ajattelin tikuttaa seuraavat 6kiertoa putkeen, ellen enemmänkin jos tikkuja riittää
Muuten ei ole sanomista. Kuivaa kautta, niin ainakin luulen
Mun setä soitti vkonloppuna mun miehelle ja tarjos (myy) kesämökkiä. Ja eikös mun mies heti tänään soittanut pankkiin ja kysy lainaa. 39tonnia sais ilman takaajia ( asuntolainaa jo 90tonnia ennestään plus muita lainoja), ja 26tonnia tarvis vielä siihen päälle kunhan vaan joku tulee takaamaan. Ei kukaan lähtis takaamaan 26tonnia meille?
On tää yhtä hullun myllyä ollut lauantaista lähtien, mistään muusta puhuttu kuin mökki sitä mökki tätä
Ai niin ja vauvapuuhista
Jaahas, pyykit kuivumaan ja uudet tilalle! Uneton yö edessä.. |O