N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Se olis kaupassa käyty ja pikkusiskoakin kävin hammaslääkärissä näyttämässä :D Mitähän väärää mä tein kun poliisit ihan selvästi seuras mua siihen asti kun käännyin isolta tieltä pikkuselle kotitielle.. sit ne teki uukkarin ja lähti siis takasin päin.. :LOL: Ne lähti siis perään kun lähdin kaupasta.. olenko epäilyttävän näköinen.. :whistle:

Lääkäriajan sain 13.30 mutta en omalle lääkärille, ja minähän vaadin silti suomalaisen lääkärin, mua ei enää venakot ja mutut tutki.. :ashamed: :D
Mua oksettaa edelleen.. aamukahvi ei maistunut ja appelsiini tökki.
Kerrankin kunnon ovisoireet (ainakin uskon näin) :)
Jaahas, pyykinpesuun käy mun askeleet seuraavaksi. B)

Piristävää Maanantaita kaikille!

Lääkärissä tuli käytyä. Vahvoja tulehduskipulääkkeitä sain tohon käteen, josko sais nukuttua ens yönä.. Ja lähetteen labraankin sain. Kysyin niin nätisti että saanko tässä tappaa kaksi kärpästä samaan aikaan. (tapanahan on että yksi käynti, yksi vaiva, ellei ne ole yhteyksissä toisiinsa ) Ehtona oli että kokeiden jälkeen menen gynelle kun tulokset saapunut ja vien ne sinne mukanani ja mieskin pitää tutkia.. Hei daa! :D
Pyysin perus hormoni verikokeet mutta lääkärin mielestä täytyy ottaa laajalti hormonikokeita.. raksitti n12 kohtaa siellä labralähete sivulla.. :whistle: Toivottavasti veri riittää! :LOL:

Mutta unohdin vallan kysyä että missä kierron vaiheessa menen?
Menenkö sitten kun luulen / uskon että ovis ohi?
Kyselen kokemuksia jos löytyy? Mutta aion silti huomenna soittaa ja kysyä sitä varmuuden vuoksi.

Mites muilla on mennyt maanantai?

miracle Tulehduskipulääkkeet estää oviksen? Laitas yyveetä mulle... Ois kai se lääkäri sanonut jotain? En ole vielä ottanut mutta varmasti otan koska kättä särkee jo nyt valmiiksi. Jos tää kierto menee tulehdukipulääkkeen takia niin menköön.. :eek:

minttuli: Meillä mies nyt enemmän mukana kuin koskaan! En tiedä onko vauvakuume sekottanu jo lopullisesti senkin pään... :D :heart: Siis koko ajan sekin on vauva-"projektissa" innolla ollu mukana ja myös kovasti pikkuisesta haaveilee, mutta nyt se jotenkin puhuukin siitä enemmän. Ei ole kauaa, kun viimeksi suunnitteli miten vaunut saa sitte hyvin kyytille ku on tuo farmariautoki... :saint:

Toivotaan, että tämä kuukausi/kierto tois plussat meille kaikille! ;)

Sirpula Ihana! Tulee niin hyvälle mielelle kun mies joskus kertoo vauvahaaveistaan :) Mä olen itse huomannut sen että jos oon pahalla päällä niin mies heittää jonkun vauvajutun niin johan hymyilen. :ashamed: :) Mulla tulee olemaan maasturi kunhan se projekti taas valmistuu. Ja sinne kyllä mahtuu vaikka tuplarattaat.. :whistle: Mies sanoi että tulevaisuudessa sen voi rakentaa uudestaan 7hengen autoksi, meillä siis 1+2hengen ( plus työmiehistö tilapäiskuljetuksessa takana) huoltoauto.

Mutta nyt ).( .. Kaikki oireet kadonnut ja ovistesti selvä nega. Tilasin halpatestiltä ison paketin ja nyt mietin että nää tuskin on sopivia mulle. Kahtena peräkkäisenä päivänä sain punertavat viivat mutta silti ne oli negoja??? ( eli eilen ja toissapäivänä) Koskaan ei ole ollut epäselvyyksiä testien kanssa, oli eka ja vika kerta kun halpatestiltä tilaan ovistestejä.. :kieh: :) Mielummin apteekista kalliimpia, mutta luotettavuudeltaan parempia! Tiedättekö muuten että heräsin vasta äsken. Koirakin nukkuu vielä :eek: Me vai unikekoja! :LOL:
Mun piti tänään niin siivota kunnolla.. :whistle:
Noh, onhan tässä aikaa. Mies soitti juuri ja sanoi että menee pikkasen myöhempään.. siis lisäaikaa mulle. :D

Niin ja miracle. Vastasin sulle yöllä mutta tuli vaan erroria kahteen otteeseen ja ajattelin jättää vastaamatta. Kaksi kertaa meni siis pitkät viestit bittiavaruuteen.. :kieh: :kieh:
Vastaan myöhemmin, ja tällä kertaa kopsaan sen ennen kuin lähetän! =)

torstaina 7.2. klo 9.45 (laitoin tänne ylös muuten unohdan) seuranta ultraan, toivottavasti lääkitys ollut kohillaan ettei tule mitään "seksikieltoa" , jos kaikki menee nappiin niin sit menen piakkoon inssiin:)
Tänään aamulla pistin eka kerran piikin mahaan, jänä kokemus kun joutuu itse tekemään =)

miracle oon kade.. :D Mä saan vasta 13.5 ;) Silloin 3v kihlapäivä :D Joulun alla sain viimeksi muuten vaan kukkia.. :heart:
Mutta toisaalta en ole kukkaisnaisia. Mä saan niin paljon muuta :)

Hennarukka Juu mä oon maasturinaisia henkeen ja vereen. Mun ego on tippunut 100% kun oon joutunut ajamaan kakkoskoppa golffilla.. :eek: Mies siis ajoi maasturin ojaan, katon ja kuskin kyljen kautta ja nyt siis remontissa hallilla. Laitan pari kuvaa mun helmestä. Eka kuva on silloin kun ostettiin se 02/06 eli kaks vuotta ollut meillä ja toka täysremontti meneillään. Eka remontti oli vaan tuunausta ja nyt tää toka korjaustuunaus :D Minä menen jos muut ei.

ja hmm.. tässä se oli vielä kaks kuukautta sitten ennen kuin uusi kori laitettiin.. trukki se vasta hyvä väline on ;)

Joulukuussa oli puhetta että projekti valmistuu toukokuussa, mutta näillä näkymin ei, kiinnostus on meinaan miljoona laittaa autoa! :ashamed: Siellä se odottaa hallilla että me mennään sinne.
Mä haluaisin hääautoksi hummer2, muistaakseni.. tai chrysler 300 farmari. Molempien vuokrahinta on n.650? päivä.. :eek: :LOL:
Ei taida tulla hääpäivää vielä.. B)

mun hääpuku on tässä:
http://www.foreverbridals.com/gownpix.asp?Style=48125 just sellanen kun halusin, kävin kokeileen sitä, hinta 800?(+150? varausmaksu), oli vain v***umainen myyjä siitä jäi tosi paha maku suuhun.. mun tuurilla mä en mahdukkaan tuohon pukuun sit elokuussa:)
ja hää autona on buick:)

Iha korea hääpuku =) mä itse vaa oon nii vanhoilline et mulle o sit oltava iha valkonen tai sit jotai tosi haaleaa muuta väriä joukos mut onha tuo yömäkkä :) (ja jos joku ei tajua tuota ni yömäkkä on yhtä kuin oikeen kaanis tai korea =) )

onlyer Jos sun hääpuku on tuo mustavalkoinen niiin wau!!!Pelkkänä valkoisena ei menis.. ( anteeksi jos sulla pelkkä valkoinen ) .
Toisaalta mä toivon ettet mahdu mutta toisaalta häät on vaan kerran ( i hope so ) elämässä, mutta sitten taas toisaalta niin on ensiraskauskin vaan kerran!! :heart: Ja jos et mahdu niin ompelijalle ja suurennatte! Ajattele positiivisesti vaan :)

minttulii: aivan ihana maasturi! Oon niiiiiiiin kade sulle :LOL:
Meil oli kans samannäkönen, -89 turbo :D kun isä kerto et se on myyty niin porasin sitä koko päivän oikeen vollottamalla, ei siis mitään pieniä sieviä kyyneleitä silmänurkasta. siinä oli mies ihmeissään :)

Heippa taas pitkästä aikaa... täälä oli täti kylässä ja sit vähän pupuiltiin ja meni pari päivää niin täti tuli taas kylään ja :headwall: täti ollu kylässä nyt kk aikana 2 kertaa ja molemmilla kerroilla ihan normaalisti. ei mitään tiputtelua.. kesti ihan normi 6pv molemmilla kerroilla.!! soitin gynelle niin se sano että kuulemma ihan normaalia sen jälkeen kun lopettaa pillerit. :| tylsä täti tuli ja pilas kaiken. no nyt taas tässä odotellaan että pääsee pupuileen.. :D kyllä miehet pääsee helpolla.. :headwall:

Yhteistyössä