N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

viikonloppu meni ihan siinä sivussa, siivoten, nukkuen ja pupuillen... :whistle:
Mulla taas on ollu jo melkein kuukauden päivät ainakin joka päivä pää kipeä.. aina vaan tuntuu pahenevan... nytkin on niin ettei meinaa jaksaa mitään mutta tentti ois VASTA huomenna.... pakko on alkaa lukemaan jo ja pian... :ashamed: kävin tänään arvauskeskuksessa labrassa antamassa näytteen virtsasta, kohdunkaulasta ja sitten vielä jotain virtsaputken näytehommia ja tietty vertakin siinä sivussa.. olin ihan ällikällä lyöty kun hoitaja yhtäkkiä veti sermin mun eteeni ja sano että riisuudu ihan rauhassa siellä ja tuu tähän pöydälle sitten... olin kyllä niin ihmeissäni kun multa ei pitänyt ottaa kun verta, kun tuo papa menee jonkin muun sairaalan piiriin joten sitä ei "mun" arvauskeskuksessani oteta... jotain se sörkki ja ronkki ja totes hyvältä näyttävän.... :p mä haluisin jo niin testeihin, onko mussa jokin iso vika tän projektin suhteen... teidän kyllä, monet on yrittäny kauemmin kun me, mutta mulla on vaan jonkinlainen kutina jostain pahasta viasta... :ashamed:
Hei nyt on ihan oikeasti pakko mennä lukemaan, palaan huomenna kun on aikaa enemmän...
Ja minttulii pidetään peukut tai peukku hyvin korkealla pystyssä...jospa sittenkin tulis plussa sieltä... :whistle:

heiDu No comments! :LOL:
Mutta siis meidän tk:n labrassa ainakin otetaan papa-kokeita, mä olen vaan kieltäytynyt.. :saint: Mutta kaippa se täytyis ottaa.

Ja mulla on ihan samat fiilikset, mutta mussa taitaa olla oikeesti vikaa...
2h päästä soitan ajanvarukseen ja pyydän ajan tälle päivälle tosin käyn taas valittamassa kättä ja siinä samalla pyydän niitteen labrakokeiden tuloksia suoraan lääkäriltä..
Niin ja voithan seuraavan kerran kun meet tk:seen niin pyytää lääkäriltä lähetettä hormoni verikokeisiin. Ei mun lääkäri ainakaan vastustellut, kyseli vaan että onko koskaan ollut hormonaalista ehkäisyä ja kun ei ole niin kyseli onko mitään vaivoja ollut kummallakaan alaosastolla.. :LOL: Ei ole. Ja "ehtona" oli että mieskin tutkitaan mun tuloksien jälkeen.

ON: Oksettaa, huimaa, väsyttää, kurkku kipeä, limaa, nenä tukossa näin aamuisin ja iltaisin kun taas päivällä joutuu niiskuttamaan. Ovistesti näyttää selvempää viivaa kun "oviksen" aikaan.. Eli nuo koti-testin tikut ei käy mulle, se on vaan maksettava parhaista apteekin cliniceistä seuraavaksi.. Lämmöt on tippunut 36,9. Eli tuleekohan täti liian aikaisin sittenkin.. vielä ei ole tätituntemuksia ollut. Odotellaan. :headwall: :D

Nyt kyllä on minttulilla aivan varma plussa tulossa, oireet ainakin on aivan mahtavat! ;) Peukut pystyssä olen! :saint:

Oon ollu useamman päivän nettipimennossa, tuli oltua montapvää putkeen työmaalla. Nyt kuitenkin muutama vapaapäivä. Täti sitten vihdoin tajusi poistua huushollistamme viime viikon loppupuolella, ja lähtiissä toivottelin sille persiille potkun kera, että takas ei ole tulemista vajaa vuoteen... ;) :whistle: Treenit on aloitettu tahdilla joka toinen pvä, tänään pitäis taas mies kellistää. Vai kellistääköhän se mut ennenku ite kerkeän... :D

Soittelin tk:seen en saanut aikaa kun ne kaikki akuuttiajat oli annettu jo.. mutta höpötettiin labrakokeista ja tuloksista. Kaikki kilpirauhanen,sokerit,maksat,munuais,suolot,natriumit ja ööh Gt en enää muista mikä se oli mutta ne siis oli kaikki kunnossa. Ja tietty hiv ja hepatiitti oli negaa. Sitten tuli kyseeseen prol ( prolaktiini ) joka oli 262 ja viitearvo 500 eli ei ole korkealla vaan juuri hyvä mutta ei osannut sanoa mitä toi mittaa siis toi S-PROL ? Ja sitten oli E2 koe?? Ei tiennyt hoitaja siitä mitään eikä labrassa osattu sanoa? Siis täh.. se arvo oli 0,31 eikä kukaan osannut sanoa mitä se testi kertoo ja onko korkea tms.. Kaiken kummaksi sitä S-PROG eli progestrogeniä ei oltu otettu vaikka näin että lääkäri laittoi sen raksiin sinne labralähetteeseen. Huomenna varaan heti 8aamulla omalle lääkärille ajan ja menen keskustelemaan.
Netistä kun lukee tosta prolaktiinista siis joku labrasivu se oli niin siellä kerrottiin ne viitteet mutta ja toi arvo viittais luteaalivaiheeseen mitä itsekin meinasin että ovis olis mennyt jo, mutta sitten taas hoitaja että labrahoitaja oli sitä mieltä että ovulaatio on tapahtunut. Helvetti kun sekavaa :D Jospa se lääkäri kertois paremmin kun se niistä tietää. I hope so! B) :LOL:

Juu ei tää huimaus ja oksettava olo ole kadonnut. Väsymystä ei nyt tänään aamun jälkeen ole ollut. Mutta se alkaakin taas tossa 18aikaan.. ja on sitten pahana 20 aikaan.. odotetaan siis iltaa! :)
Minä se täällä ovistesteillä leikkinyt. Eilen päivällä testasin ja haamu oli sellainen että sen erotti. Tänään tein niin se oli vahvempi kuin eilen mutta silti haamu.. ja huomenna kun taas testaan ja jos se on taas vahvempi niin sitten :whistle: ( mielikuvitus laukkaa ) :LOL:

Mä en muuten tykkää tästä uudistetusta kaksplussasta. Kovin sekava! :kieh: :kieh: :D

Toivottavasti se täti uskoo Sirppi ja kiva kun oot palannut joukkoomme! :hug:
Oot niinkuin et huomaiskaan sun miestä kun tulee töistä.. niin eiköhän se kellistä sut.. valtapeliä nääs :D

Sirppi ;) :whistle: ! :heart:

Mähän tuossa aiemmin sanoin että kun kello tulee 18 on mun silmät ja mieli menossa nukkumaan.. |O
No eilen kello tuli vasta 18.30 ja minä se nukahdin melkein pystyyn joten menin sänkyyn nukkumaan. Mies makas kanssa sängyssä mutta oli omalla koneella ei siis nukkunut. Vieraita ( tai no mun vanhin veli ) tuli meille kahville 19-20 ja minä se taas nukuin.. heräsin 23 kun mies kysyi että lähdenkö saunaan.. käytiin saunassa ja otin yhden lonkeron siinä ja sitten kello olikin taas 23.45 ja nukahdin takas, ja sain nukuttua koko yön. Heräsin aamulla 7.30 aikaan. Ja nyt olis lääkäriaika saatu 13.15. Uutta lääkitystä käsikipuihin ja täytyy kysellä onko tää vaan jotain kevätväsymystä ilman masennusta vai mitä... mutta tosi äsyttävää silti. Ei ole ollut moneen päivään "parisuhdetta" kun mä nukun vaan :whistle: Lämmöt tosiaan on tippunut näköjään tonne 36.9 aamulla. Täti tulossa... :/

Mutta nyt omanapaisuudesta pois ja asioille täytyy lähtee..
Ai niin joo on muuten sekin aika ärsyttävää että nyt tämän vuoden aikana olen kolme kertaa käynyt tk.ssa ja aina on eri lääkäri. Kaks aikasempaa kertaa ollut mies ja nyt tänään on nainen. Viddu jos se kiroaa mut maanrakoon, mä en tykkää naisista lääkäreinä yhtään. Mieslääkärit ymmärtää mua paremmin :D :LOL:

Mukavaa keskiviikkoa kaikille! (meillä paistaa aurinko ja lämmintä on )

ei ole totta! mulla menee hermot tähän sivustoon nyt jos ei toimi!!! :kieh: eilen ei toiminut ja kirjotin pitkän rämpsyn kahteen kolmeen kertaan ja tänään sama juttu. Sitten eilen jouduin miettimään salasanaani, kun enhän mä sitä ulkoa muista.. aina se on tuossa valmiina ja eilen ei ollut.. siinä n.1000 yrityskerran jälkeen tajusin laittaa että "salasana unohtunut" .. ääh kun olen tyhmä! :kieh:
No nyt kyllä jo näköäkin huimaa kun on niin kauhee nälkä.. pakko mennä tuunaamaan jauhelihakastiketta.. palailen vielä tänään, jos ehdin ...
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!!!!!!!!!!! :heart: :heart:

Aika hyvä mä nähnyt Hennarukka sun viestiä tuossa 15 aikaan kun yritin tänne kirjoittaa..
Ja sun viesti kumminkin tullut jo eilen illalla... Vittu tän palstan kaa!!!! Saatana... :kieh: :kieh:

ON: Jep lääkärissä käyty. Arvasin että kun kyseessä naislääkäri niin se saa mut itkemään ja vaipumaan maanrakoon siksi aikaa kun olen vastaanotolla.. prkl! :kieh:
Mutta jotain hyvääkin sain sentäs.. 3kk lääkkeet ilmaiseksi mutta siitä en voi enempää sanoa. 170e maksoi kuuri.. :whistle: Ja mä en edes kysellyt niistä labrakokeista siltä sen verran perseestä se täti oli.
Eilen menin taas 20.00 nukkumaan, heti salkkareiden jälkeen.. :whistle:
Ja heräsin tänä aamuna klo 5.15 pirteenä kun miehen herätyskello soi. Huimaus jatkuu, oltiin säätökareilla kun se muutti uuteen osoitteeseen niin heti aamu 9:ltä, kassalle oli h.vetin moiset jonot siinä meni 26min että pääsi kassalle! :eek: Ja pari kertaa tuli tunne että jalat lähtee alta. Enää ei ole pahana tuo oksettava olo mutta aika ajoin tulee sekin tunne laimeana päivän mittaan. Ja sitten kaiken kukkuraksi viimeiset 5päivää oon testannut ovistestillä.. :ashamed: Ja se tummuu päivä päivältä enemmän vaan.. :eek: Ja ei kyllä ole ennen tummunut! Voi video jos tää huono oloisuus on raskausoireita niin mä hypin ilosta kattoon asti. ( saa tulla katsomaan )
Nyt olis se 8päivää oviksesta. Maanantaina on pakko testata koska sitä lääkettä mitä mun pitäis syödä seuraavat 3kk putkeen ei saa ottaa yhtä ainuttakaan tablettia raskauden aikana. Eli jos tää ei ole raskautta niin meillä on 3kk tauko, pitäis olla sen koko lääkekuurin ajan ehkäisyä, mutta meille ei kumi käy ja mä en pillereihin koske, never!! Joten olisko sitten selibaatti.. :D :headwall: :LOL: Ei vaan ei ole naurun asia.

MISSÄ KAIKKI MUUT ON??? :whistle: :wave: Minä taas höpötän yksin... Sirpulallakin vielä tää päivä vapaata... tule tänne! *kutsuu kuin koiraa*

Niin ja Hennarukka painontunnetta alavatsalla ja nyt äsken oli sellainen tätimäinen olotila ensimmäistä kertaa. Huimaa ja oksettava olo edelleen vaikkakaan ei niin pahana enää...

heiDu Mä tein miehen lempiruokaa : kotitekoisia lihapullia ja perunoista perunamuussi ja kermakastike.. nam! :p Ja jälkiruoaksi tein mansikkasorbettia. Ja nyt on maha ähky puhku! Mies lähti kuluttamaan kaloreita sählybicciin, 3,5h se juoksee sen pallon perässä ja huitoo muita jätkiä :LOL: Kai mun pitäis sitten mennä pitkälle lenkille.. :eek: :D

Mutta katsokaapas tätä linkkiä.. ( klikatkaa niin suurenee ) Se vaan tummuu koko ajan! :ashamed: Toiveet on siis korkealla.. tipunkohan lujaa alas! |O

Aika hyvä mä nähnyt Hennarukka sun viestiä tuossa 15 aikaan kun yritin tänne kirjoittaa..
Ja sun viesti kumminkin tullut jo eilen illalla... Vittu tän palstan kaa!!!! Saatana... :kieh: :kieh:

ON: Jep lääkärissä käyty. Arvasin että kun kyseessä naislääkäri niin se saa mut itkemään ja vaipumaan maanrakoon siksi aikaa kun olen vastaanotolla.. prkl! :kieh:
Mutta jotain hyvääkin sain sentäs.. 3kk lääkkeet ilmaiseksi mutta siitä en voi enempää sanoa. 170e maksoi kuuri.. :whistle: Ja mä en edes kysellyt niistä labrakokeista siltä sen verran perseestä se täti oli.
Eilen menin taas 20.00 nukkumaan, heti salkkareiden jälkeen.. :whistle:
Ja heräsin tänä aamuna klo 5.15 pirteenä kun miehen herätyskello soi. Huimaus jatkuu, oltiin säätökareilla kun se muutti uuteen osoitteeseen niin heti aamu 9:ltä, kassalle oli h.vetin moiset jonot siinä meni 26min että pääsi kassalle! :eek: Ja pari kertaa tuli tunne että jalat lähtee alta. Enää ei ole pahana tuo oksettava olo mutta aika ajoin tulee sekin tunne laimeana päivän mittaan. Ja sitten kaiken kukkuraksi viimeiset 5päivää oon testannut ovistestillä.. :ashamed: Ja se tummuu päivä päivältä enemmän vaan.. :eek: Ja ei kyllä ole ennen tummunut! Voi video jos tää huono oloisuus on raskausoireita niin mä hypin ilosta kattoon asti. ( saa tulla katsomaan )
Nyt olis se 8päivää oviksesta. Maanantaina on pakko testata koska sitä lääkettä mitä mun pitäis syödä seuraavat 3kk putkeen ei saa ottaa yhtä ainuttakaan tablettia raskauden aikana. Eli jos tää ei ole raskautta niin meillä on 3kk tauko, pitäis olla sen koko lääkekuurin ajan ehkäisyä, mutta meille ei kumi käy ja mä en pillereihin koske, never!! Joten olisko sitten selibaatti.. :D :headwall: :LOL: Ei vaan ei ole naurun asia.

MISSÄ KAIKKI MUUT ON??? :whistle: :wave: Minä taas höpötän yksin... Sirpulallakin vielä tää päivä vapaata... tule tänne! *kutsuu kuin koiraa*

Niin ja Hennarukka painontunnetta alavatsalla ja nyt äsken oli sellainen tätimäinen olotila ensimmäistä kertaa. Huimaa ja oksettava olo edelleen vaikkakaan ei niin pahana enää...

heiDu Mä tein miehen lempiruokaa : kotitekoisia lihapullia ja perunoista perunamuussi ja kermakastike.. nam! :p Ja jälkiruoaksi tein mansikkasorbettia. Ja nyt on maha ähky puhku! Mies lähti kuluttamaan kaloreita sählybicciin, 3,5h se juoksee sen pallon perässä ja huitoo muita jätkiä :LOL: Kai mun pitäis sitten mennä pitkälle lenkille.. :eek: :D

Mutta katsokaapas tätä linkkiä.. ( klikatkaa niin suurenee ) Se vaan tummuu koko ajan! :ashamed: Toiveet on siis korkealla.. tipunkohan lujaa alas! |O

Herranjestas, sain tokalla yrittämällä tänne palstalle asti viestin nyt...
MUUTEN ENNEN KUIN YRITÄTTE LÄHETTÄÄ NIIN KOPIOIKAA SE TEKSTI !! :whistle:
Niin ja vielä että tuo alimmainen ovistesti oli melkein yhtä tumma kuin kontrolliviivakin.. yhtä leveä ainakin oli.. Koskaan aiemmin ei tosiaankaan ole näkynyt mitään ennen menkkoja.. :headwall:

Mä ittuin ojatta koilankakan vielettä. Tä tulit ja kytyit: "Mikt tä tielä oot?" "Mä mökötän." "Jaa, no mun pitää titten tulla tinne kant." Tä tulit ja ittuit koilankakan päälle ja mua naulatti ihan hilveätti! Kiitot kun oot ollu kiva kaveli. Joten hyvää yttävänpäivää kaikille pinon neideille! :) :heart:

heiDu Yritän malttaa maanantai aamuun... silloin pitäis aloittaa kuuri jota ei saa raskauden aikana ottaa yhtään.. jos olen raskaana niin toivon koko sydämeni pohjasta että maanantaina se näkyisi herkällä! Maanantaina olisi sitten 12päivää oviksesta.. Ja kieltämättä mullakin tuntuu masun pohjalla kun olo olisi ihan tärppinä.. siis sellainen tunne vaan! :ashamed:

Näyttäis toimivan tällä kertaa tää lähetys! :D

heiDu Yritän malttaa maanantai aamuun... silloin pitäis aloittaa kuuri jota ei saa raskauden aikana ottaa yhtään.. jos olen raskaana niin toivon koko sydämeni pohjasta että maanantaina se näkyisi herkällä! Maanantaina olisi sitten 12päivää oviksesta..

Näyttäis toimivan tällä kertaa tää lähetys! :D

Joko täällä ei käy ketään.. tai sitten kukaan ei pääse läpi..

Joka tapauksessa nyt alkoi väsymys taas painamaan. Meen tonne sohvalle pötkölle katsomaan salkkarit ja kotikadun ( ainakin toivon niin ) . Joten jos mua ei täällä 20.30 jälkeen näy niin ollaan Nukkumatin kanssa treffeillä.. :LOL: :heart:

p.s. tätituntemus on poissa. se oli jokin 5min juttu vaan.. :D

Hyvää ystävänpäivää kaikille!!
Oho minttulii86 täällä alkaa kans tosissaan jännittää sun puolesta :) Tuut sitten heti kertoo maanantaina ku oot testin tehny ett mikä oli tulos!! Mää veikkaan plussaa sulle :heart:

).( taitaa tulla täti etuajassa :kieh: ku naamaki alko kukkii, maha on sekasi ja oon tosi kärttynen *mur*

minttuli: Vuh, täällä ollaan!!! :wave: :D Mä täällä taas yksikseni räkätän sun (ja tietty muidenki) viesteille...mies äsken kysykin, että mitä vitsejä sä siellä oikeen luet ku noin nauraa rätkätät. Katteli vähä pää kallellaan, ku totesin vaan että "minttulin, se luulee mua koiraks...." :LOL: :LOL: Siis olisittepa ollu kärpäsenä katossa, oli vaan niin hyvä tilannekomiikka... :D

).:) Juu, vapaat on lusittu, flunssan parissa menny nekin! :/ Mulla flunssan alkua (kurkku kipee jne) ja miehellä päällä huima flunssavirus kera kovan kuumeen. Joten täälllä ollu treenailut nyt puissa, prkl! :kieh: Mut minkäs teet, eipä sitä väkiselläkään viitti ku toinen on ihan ressukka huonossa kunnossa ku kuume vie kaikki mehut! :heart:

On tämäkin muuten kumma; vapaalla oon ollu ja konetta en ole aukaissukkaan pariin päivään (vai millon lie oon viimeks täällä hengaillu, olisko toissapvänä!).
Huomenna aamuun töihin, saapa nähä pitääkö olla iltaan asti.

Joo, nyt nukkuun, tai jotain... |O

Plussatuulia kaikille!! :heart: :whistle:

Huomenta kaikille...

On ollu hiukan hiljasta kun ei meinaa kaksplussa ainakaan meillä toimia....
Minä täällä taas kipeenä... :ashamed: viime yönä siinä joskus 2 aikaan heräsin kun mies yritti jotain pientä, mutta olo oli tosi kamala... tärisin ja kylmä oli! mies haki mulle sitten 4 peittoa ja siltikin oli vilu... nyt on koko kroppa ihan kipeenä kun olen varmaan kylmissäni ja puoli unissani sitä pitäny jäykkänä koko yön... tää on jo 4 kerta kun pienen ajan sisään tapahtuu jotain tollasta yöllä ja se on todella kamalaa kun viluttaa niin paljon ettei voi edes liikkua...
Mun yks sairaanhoitaja ystäväni joskus puhui näistä "kohtauksista" ja sanoi niiden liittyvän johonkin sairauteen tai tautiin... :eek: apua! noh, eipäs nyt uskota taas tuollaisia juttuja...

minttulii pitkät päivät edessä... :whistle: eikös voitas testata jo huomenna?? :p

Hei vaan täältäkin suunnalta.. tässä on ollu niin hirveetä hässäkkää töissä että ei juuri koneella oo tullu aukastua.. töistä tullu niin suoraa melkein nukkuu ja jaksaa nousta taas aamulla töihin.. |O tääläkin peukut ja varpaat pystyyn minttuliinille.. :)

täällä ollaan :wave: Innolla odotan jo uuden kierron alkua ja tätin kurvausta paikalle..harvemmin näin, mutt merkitki sen akan saapumisesta on niin selvät..Täällä on joka keväinen "juoksuaikakin" miehellä alkanu joten ei paljoa koneella ehdi oleen :D
Mites muut joilla on päivät täys kohta? onko jo oireita suuntaan tai toiseen? Odotan jo huomista ku saa tietää minttuliin testin tuloksesta :heart:

Yhteistyössä