N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

kiitos heiDu! hetken aikaa mietin et uskaltaaks tänne tuppautua, mut kiva olla tervetullut :D
kyllä täällä joku kohta pamahtaa paksuks, ja toivottavasti me kaikki plussataan ajan kanssa :)

Me ei olla yritetty kauaakaan, enkä siks tiedä miks asennoidun niin et en varmasti raskaudu ainakaan puoleen vuoteen, jos koskaan. Aika pessimististä, varsinki kun ei oo syytä. Tuntuu vaan et kun pillereitä käytin, ettei varmasti tärppää. Kun en ennenkää ole plussannut, vaikka olisin yhden pillerin unohtanut tmv (ennen kun yritys alkoi), niin vaikee uskoo et sit nytkään. Vaik loogisestihan se on ihan eri asia .. nurinkurista :D

Ei kai nyt ihan vielä heitetä kirvestä kaivoon... :LOL: Mä en ole edes vielä alottanut oviksen bongailua testeillä, tai mittaillu lämpöä, tai yhtään mitään... :ashamed: vois sitä pian alkaa kun ei sitä kolmatta osapuolta ala kuulua...

höh
tämähän ny kauaksi meinaa kaota... mihis kaikki on häipyneet?

Enchantress tervetuloa mukaan:)

onko teillä ennen tätiä rinnat kipeänä? mulla on viimeks ollut yhtä kipeät heinäkuussa kun huomasin et tulee rinnoista maitoa. ei kärsi koskee ollenkaan, pulotoista viikkoa on tuntunu et menkat alkaa ja eilen koski alaselkään samaan tahtiin kuin kohtuun..

hei, eloa nyt tähän pinoon, hopi hopi :D

Hei vaan kaikille! :wave:
Ei oikein inspaa tulla tänne kun se perkuleen 3kk tauko on.. :/
Kun kerroin kaverille että meillä on 3kk paussi eikä sinä aikana saa tulla vahinkoraskaaksi tai edes yrittämällä niin kaveri totes: Ei muuta kuin persepanoja ja anna miehes laueta sinne niin ei ainakaan lapsia synny, ja olishan se aika paskamaista jos siitä pentu syntyis tommosen lapsettomuuden jälkeen kun kerran perseeseen lykkii.. se osu niin suoraan sydämeen kun olla ja voi. Totesin vaan kaverille takas että sinähän se perspanojen kunkku olet kun sitä joka viikonloppu eri miehille jaat.. ja lähdin! Mua ei se perspano haittaa, tykkään siitä.. :LOL: Vaan se että kehtaa sanoa kun tietää että raskautumisessa on ongelmaa ja tietää että arka paikka tavallaan mulle, etten kestä sellaista vittuilua siitä niin kehtaa laukoo tommosta. En tuollaisella kaverilla mitään tee. :kieh:

heiDu No sulle on sattunut ja tapahtunut, ja täällä mä oon! Sun suojelija.. :LOL: :hug:

Enchantress Tervetuloa! Jos haluat itsesi listaan mukaan joka on etusivulla niin kerrotko mulle sun tämän päiväisen kp:n ja yk:t.. ? :) Mä oon itse kanssa ollut alusta lähtien ajatuksella mukana että tärppää kuin tärppää annetaan aikaa.. Vaan eipä sitä enää mieti niin vaan jotenkin tyytyy kohtaloon että joka kuu saa toivoa ja miettiä sitä raskautta. 3v tulee täyteen odotuksen odotusta.. :/ Mutta kyllä se vielä joskus. Mä aloitin sellaisen kuuriluonteisen ( kestää 3kk ) lääkkeen jonka aikana ei saa raskautua niin meillä tosiaan on 11.5.08 asti paussia yrittämisestä mutta ei seksielämästä.. :D :LOL:
Lähetän sulle plussatuulia josko se kumminkin tärppäis nopeaan! :heart:

onlyer Mulla ei ole rinnat kipeät ennen menkkoja mutta arat ne saattaa toisinaan olla ennen ovista. :)

Nyt lenkille. Aurinko paistaa ja vettä sataa ;) :wave:

heip minttulii86 ! tänään kp 14/28 ja ilmeisesti yk 1 vaiko 2? kun lopetin minipillerit, oli yhdet menkat, ja sit 28 päivää niin seuraavat, ja nyt niitten alkamisesta on kulunut 2 viikkoa. olen niin uusi näissä piireissä :D Ikävää kuulla sun lääkityksestä, meillä vähän samanlaista ongelmaa. Olen sairastellut kohta puoli vuotta, eikä taudin aiheuttajaa vieläkään olla nujerrettu. Ajattelin, etten saisi tulla raskaaksi koska kohta tarvitsen hyvin pitkän antibioottihoidon ja olin masentunut asiasta jonkun aikaa. Mutta onneksi kun vihdoin pääsin lääkärille, tämä kannusti lapsen tekoon ja kertoi, että on mahdollista parantaa mut mahdollista vauvaa vahingoittamatta, eikä infektio kuulemma vaikuta sikion kehitykseen (mulla ei ole skandeja koneessa, copypasteen ä-kirjainta, mut ei kaikkia jaksa). Rankkaa tosin on, koska jouduin lopettamaan kipulääkkeeni ja kärsin kovista kivuista. Uskon kuitenkin että se on sen arvoista, kuten teilläkin varmasti hetken tauon! Ja olet oikeassa, tuollaiset ihmiset eivät ystäviä olekaan. Voimia ja jaksamista sulle :)

hmmm...
minttulii olipas inhottava kaveri, sori vaan.. näillä asian tiimoilla on vaan aika vähän ymmärtäväisiä kavereita, jos on niin joko ne itsekin kärsii samasta asiasta tai sitten ne on vaan enkeleitä :saint:

jaahas huommenna on taas se aika kun saa testata negan raskaustestillä, tällä kertaa se on vaan vähän erilainen nega, synttäri nega:(

On ollut hyvin hiljasta muutaman päivän... toista yönä ajoin meidän auton tuonne parin km päähän metikköön... ... kellekkään muulle ei sattunut mitään, muuta kun että minä löin pääni tuulilasiin niin että vaihtoon lasi menee... :'( :'( :'( missä oli mun suojelija minttulii ? Nyt on särkeny paikat siitä asti, mutta yritän vielä jaksaa, kun sain jotain tähän särkyyn, mutta mieli on todella maassa......... :ashamed: :'( taidan kadota maasta... ....

Tervetuloa munki puolesta Enchantress :)
Olipas tyhmästi sun kaverilta minttulii86 Yritähä sinnitellä sen tauon kaa vaik varmasti tuntuu pitkältä tai ainaki nii vois kuvitella..
Voihan heiDu tuus tänne saat ison lohtu&voima :hug: millon sää muute valmistut? Mun pitäs 1/10 -09 mut saas nähä jos täss tärppää nii voi olla että valmistuminen viivästyy, mutt ei haittaa ku on se verta hyvä syy :D
Elä vielä onlyer heitä toivoas sua saattaa jopa onnistaa..alko jo vähä jännittää sun puolesta B)

ite oon jo hermoraunio ku olin nii varma ett täti kurvais etuajassa, mutt ei..Noh kyll se sielt kohta tulee ja pääsee taas uuteen kiertoo jännäilee :LOL:

Tervetuloa munkin puolesta, Enchantress! =) :wave: Pakko kysyä, mistä moinen nikki tulee? :D

Voi jestas HeiDun aamua - mä olisin varmaan painunu takas pehkuihin tuossa vaiheessa..sulle sitä on kerenny sattua ja tapahtua! :D Voi damn, vai olet sä pääs satuttanu metikköön ajossa, onneksi ei kuitenkaan käyny pahemmin sulle eikä kenellekään muulle! :hug:

minttuli: No jo on törkeä kaveri sulla ollu, huhhuh!! :kieh: Hyvä että oot sanonu suorat sanat, mä olisin varmasti sun tilanteessas vielä pisteeksi i:n päälle "vahingossa" huitaissu vaikka laukulla ohimennen... :whistle: :LOL:

).:) Vähän mieli maassa; kävin torstaina siellä labrassa ja soittelin tänään tuloksia. Progesteroniarvo oli ollu 2.7, kun sen pitäis olla näillä kp:llä yli 25 - mikäli ovulaatio olisi tapahtunut. Eli ainakaan kp 20 mennessä ovulaatiota ei ollu tapahtunut... Nyt sitten aloitan kp 30 terolutit 10 pv ja sitten uudessa kierrossa Clomifenit kehiin. Toivon niin sydämeni pohjasta, että clomifeneilla saisimme hartaasti toivotun plussan. :heart:

Mun nick tulee Nightwishin biisistä Fantasmic, ja tarkoittaa enemmän noitaa/lumoojatarta, kuin viettelijätärtä :D Eli siis ei ole mikään egotrippi, olen vaan pienestä asti ollut kovin kiinnostunut yliluonnollisuuksista ja noituudesta, vaikken niihin oikeastaan usko.

On kyllä lannistavaa tehdä negaa toisensa perään, mutta koitetaas kaikki jaksaa vaipumatta kaivoon. Sain itse eilen kuulla kauhean uutisen, ja on aivan kauhea olo. Yritän jaksaa päivästä toiseen ja pitää toivoa yllä, vaikka henkisesti raskasta on jo ilmankin vauva-aikeita. Täytyy kuitenkin ammentaa kaikki irti tästä ajasta - mua ainakin lohduttaa kun mietin, kuinka kauan odotin sitä että tapaisin miehen kenen kanssa perustaa perheen :D On sentään se oikea mies, ja siitä pitäisi olla hyvin onnellinen :)

meilläkin on täti vierailemassa flunssan lisäksi. Olo on kaksinverroin kurja :( Tuntuu, että oon vähintään kerran kuukaudessa kipeä pari päivää... Ehkäpä siihen auttaisi äidin neuvo laittaa yöksi valkosipulia yöpaitaan kiinni :LOL:

Enchantress : meilläkin on aika rankkaa aikaa menossa, kun parantelen itseäni työuupumuksesta, masennuksesta ja vääristä masennuslääkkeistä.. Voiton puolella ollaan silti jo :heart: Mies on ollut aivan ihana ja tukenut, vaikka monta kertaa olin fyysisesti ja henkisesti niin väsynyt, että ajattelin etten jaksa enää edes elää. Mutta eteenpäin mennään nyt jo iloisemmin :)

Pohojola & Hennarukka: Täältäpä tuleepi teille kummallekin :hug: , on se täti kumma kun ei älyä pysyä poissa! Annetaan porttikielto koko naikkoselle!! :kieh:

).:) Tänä aamuna oli ihana kun luennolla ollessani mies laitto viestin että tulla käymään kotona, teki kuulemma niin kovasti mieli aamuseksiä, ettei pystyny lähteen töihinkään... :D No mähän tietty muka migreeniin vedoten häivyin kesken luennon (hyi mua! :attn: ) ja tulin kotiin. Ja kyllä kannatti... :whistle: ;)

onlyerille onnea uuteen kiertoon ja plussapuhureita :whistle: :whistle: :hug:

mie siis leikkuutin uuden hiustyylin ja oon oikeen ilonen lopputuloksest :) on takaata lyhempi mut pitenee hieman eteen tullessa :) ja ny on otsatukkakin pitkäst aikaa piristämässä :)

Kaikille tädin yllättämille :hug: !

Jotensakin ei tunnu siltä että mulla olis paikkaa täällä :D Siis juurikin tämän tauon takia.
Olo on kuin pienellä lapsella joka odottaa jotain tärkeää.. Tänään olisi 12päivä kun elän kellonaikojen mukaan. Tarkoitan siis lääke, ruoka, juoma,liikunta, unet :D Ei olis enää kuin 2,5kk kestämistä.. :whistle: |O Tuntuu kuin puhuisin laitoshoidosta! :LOL:
Täällä olis juuri ovisaikakin käsillä, ainakin kipuilusta päätellen, täytyy siis pidättäytyä.. :/ Harvoin näin! B)

miracle Mäkin ajattelin kevättä odotellessa käydä tekemässä jotain uutta hiuksille. Piristää kummasti uusi hiustyyli tms! :)

Mutta nyt mä meen.. Koira oottaa jo ovella lenkille lähtöä! :wave:

HeiDullahan oli oikein mukava aamu, ainakin tapahtumarikas! :LOL:

Täällä menossa kp19/31 ja omituista ku eilen illalla ku mittasin lämmöt oli 36,6 ja nyt aamulla vaan 36,4. Eli jos tohon meijän mittariin on luottamista ni en siis olekaan ovuloinut...?! Tai sitten ne vaan heittelee muuten vaa...Outoa.. Ovis kyllä hyödynnettiin niin että oltiin kp14 ja kp17. Enemmänki ois voinu pupuilla.... :ashamed:

ainii ja piti viel lisätä et nännit on kyl alkanu aristamaan eilisestä lähtien ihan samalla tavalla ku aina oviksen jälkee.. Onkohan toi lämpöjuttu ihan satavarma? :whistle:

Voi minttulii86 on oikee ahkera, munki pitäis mennä ton pikkasen kans lenkille nyt, mut täällä mä vaa jumitan koneella.. Vois laittaa ittesä lenkkikuntoon ja tehäkki vähän pidemmän lenkin! :) Katotaa ni taas 20min pääst oon kirjottamas tääl jotain! :LOL:

heips, pitkästä aikaa.... on ollut niin kiire viikko että ei ole paljon täällä käyty... nyt on onneks viikonloppu.... :wave: autoakin ollaan huollettu, että ajokuntoon asti saatiin.... ei mun "pieni" ulos ajoni ollutkaan lompakkoon kovin pieni... :ashamed:

Niin, olen tässä yrittänyt sulatella ja miettiä kun hyvä ystäväni on muuttanut n.2kk sitten kesällä löytäneensä miehen luo, viime perjantaina päättivät että tiet erkanee...
ihmettelin kun ystäväni häipyi noin vain paikkakunnalta, ja soitti nyt viikon aikana vaan kerran, kun yleensä ainakin joka toinen päivä... tossa toistapäivänä hän kerto olevansa raskaana... 9vk menossa ja tää lapsen isä oli jo aikasemmin sanonut kaverini ulos heidän asunnostaa (kertoi asiasta vasta alku viikosta) ja hällä nyt on maaliskuun alkuun asti aikaa raahata itsensä pihalle... tavaroineen päivineen.. nyt on sitten etsitty asuntoa kaupungilta, jossa ois edes hissi... mutta ei. mistään ei hanki löytyä tulevalle yh-äipälle asuntoa... :kieh: aina on joku "nuori pari" mennyt edelle.. nyt sitten on yhteiseloa.. mies, minä ja minun kaveri... ja tietysti karvakasa... ei tämäkään pidemmän päälle toimi, vaikka hyvä ystävä onkin.... :/

taas mun lähellä joku pamahtaa raskaaks, ilman yritystä... ja mä olen tässä?!
Joskus laittaa vaan niin miettimään...... :ashamed:

:hug: koita jaksaa HeiDu vaikkei varmasti helppoo oo.

Meillä oli koiratreffit tänään, pääsi koissu juoksemaan ja riehumaan sydämes kyllyydestä toisen koiran kanssa. Nyt se on ihan raatona tossa lattialla, ei jaksa ees kunnolla nostaa päätänsä :D

Onko kellään muuten tietoa, miksi koiran kynnet vois olla tosi hauraat? Meillä ihan vakava kynsiongelma, ne katkeilee ja lähtee ihan kokonaisina pois. Osa jää kiinni jotenkin ja joudutaan repimään niitä pois, ei oo kivaa kun koira itkee.. :/
Sinkkiä ja bioteenia (tai jotain sinnepäin :)) annetaan sille, oli parin kk tauko tossa ja selkeesti nyt huonommassa jamassa..

Toi asunto juttu on muuten tosi ärsyttävää, ite en oo kuullut et yh-äitei sorsittaas mut kaverille kävi parikin kertaa niin, että asunto oltiin jo luvattu niille nii sit ilmotetaa et sori, joku toinen sai sen.. se söi kyllä tyttöä!

heiDu :hug: ja jaksamisia

Mulla alkoi tänää hiihtoloma..ihanaa ku saa luvan kans nukkua pitkään B)
Aatelin täs kierros tikutella ovista tikutki on jo valmiina odottelemassa ja onhan meillä
r-testejäkin, mutt ne on miehellä piilos ku mää oon nii malttamaton ett ne ois jo aika päiviä sitten käytetty :LOL:

Onkos kellään loppukiertolaisilla oireita mahdollisesta plussasta??

Tänne ei vieläkään täti mokoma ole eksyny!!! :wave: aika hyvät on olot.... hain tänään jo testinkin, jos ehdin testailemaan... :ashamed: masu on kyllä oireillu pahasti täti tuntemuksiin, mutta odotellaan nyt jalat maassa kuinka käy...

heiDu toivotaan ettei se täti pirulainen sun masua kiusaa vaan pikkunen :heart:
Millon uskaltaudut testaan?

Sain tänää ihanaa postia :) Mulle ois opiskelupaikka hesotella 1.4 alkaen! Käytiin jo irtisanomas asuntokin..tosi ärsyttävää ku en saanu viime viikolla tietoa jo..nyt pitää maksaa ens kuun vuokrakin ja koska ei ole varaa maksaa kahta vuokraa on lähtö siirtyy 1.5...ihan hyvä toisaalta ku ompas ainakin pakkailu aikaa ja ehtii etsiä viel asunnonkin :)

Yhteistyössä