N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Mulla jatkuu päänsärky :( koko viikon on ollut niin julmettu kipu, ei mee ees 600 buranalla kunnolla pois (yleensä mulla tehoo puolikas 400burana...)
Pelkään koko ajan et se on allergiaoire meen koirasta, kun sille oon vähän allerginen. Mutta koirasta en luovu! :kieh:

Hennarukka toivottavasti syy löytyis jostain muualta kuin koirasta... kamalaa ois olla omalle koiralle alkeerinen... :x

Täällä näin: Meillä oli miehen kanssa eilen koko päivä ja ilta oli yhtä sotaa... noh, yöllä heräsin joskus 3.30 aikaan aivan sietämättömään maha kipuun... makasin vessan lattialla varmaan tunnin kun ei ylös voinut nousta... aamuyöllä samaan syssyyn tipahti tätikin....... :ashamed: eipäs ollut mukavaa ei.

Moikka.. täälä toinen plussaaja.. :D ite vielä ihan pihalla kävin eilen lääkärissä kun luulin että on virtsarakon tulehdus niin mutta syy löytyikin että plussa oli tullut.. olo aika sekava koittanu tän koko päivän miettiä että onko tää totta ja ajattelin maanantaina tehdä vielä ite testin ja kattoo että onko se oikeesti totta.. :D laitan sitten kuvaa kun tieädn mitä se tikku näyttää.. sen parempaa tietoo ei vielä ole kun helmikuussa oli 2kertaa täti kylässä niin kummasta se on tärpännyt.. mutta laskin kummankin mukaan niin vaavi tulee 7.11 tai 21.11 onnesta soikeena tuleva äippä ja isukki.. kunhan vaan kaikki menee hyvin.. ja onnea miracle sullekkin :heart: :flower:

Mä oon tässä miettinyt että jos lopettaisin palstailun... Mä en kestä olla täällä. :ashamed:

Sydäntä oikeen viiltää nytkin kun ovis mennyt jo jos se tulikaan lääkkeen takia, ja kun joutuu laskemaan ja miettimään että milloin olis hyvä hetki tärppää että osais pidättäytyä.
Minä kieltäydyin pillereistä ja meillä ei mennä vaatteet päällä saunaan eikä kätellä hanska kädessä. Tää tilanne on aika rankka mulle varsinkin kun mun veljen entinen muija ( mua 2kk vanhempi ) ilmoitti että heillä on uuden miehen kanssa laskettuaika elokuun alussa.. :/
Miehen joka kurittaa mun kahta kummityttöä tukistaen ja laittamalla väkisin suolaa ja pippuria suuhun.. Mä en tosiaankaan osaa iloita.. Ehkä mä en ole oikea ystävä. Tuntuu kylläkin etten haluaisi olla edes tekemisissä. Kummityttöjen takia pakko. Ei kait tässä muuten mitään mutta kun tää kaveri tietää kuinka meillä on ollut yritystä 3v ja kehtaa naureskellen sanoa että otin tossa kierrukan pois ja viikko siitä niin oli eka ovis! :eek: Ja siitä tärppäs.. Ja nuo kaksi nuorempaa tyttöä on mun veljen kanssa saanut alkunsa "känniyöstä jossa kumi unohtui", siis molemmat lapset noin!!

Miksi luoja suo ihmisille jotka ei oikeesti alunperinkään ole halunnut lapsia, ja kun eivät ole valmiita lasten synnyttyäkään. Edelleen tuo nainen haluaa mennä joka vkonloppu ja laittaa lapset hoitoon.. Ja kun tuo isäpuoli on 20v vanhempi tätä kaveria ja kun se kurittaa lapsia (jotka on oikeesti kilttejä, jokainen lapsi kiukuttelee esim väsyneenä :( )
Mä en ymmärrä. Joten kysyn vaan miksi. :'(

Jaahas, jos sitä menis lämmittämään puusaunan ja menis sinne yksikseen kun mieskin nukkuu jo.. Vituttaa!!! :| :kieh:

elikkäs ekaa kertaa tällä palstalla kirjottelen... :D täällä kova kuume päällä...vaavia miehen kans yritetty n.4 kuukautta. kiertoni on normaalisti jotain 28-31 päivää ja nyt on kp 40 menossa eikä menkkoja kuulu :eek: tein testin kotitesti.fi liuskatestilla pari päivää sitten ja pelkkä viivanpaikka tuli! :'( mutta en ole vielä luopunut toivosta sillä tätiä ei näy!!! :) noin viikko sitten oli aika etova olo mutta sekin loppui muutaman tunnin sisään. alaselkä on kipeä (ollut jo jonkin aikaa mutta liekö tuo mitään meinaa...) tai vois sanoa että kipu painottuu ehkä enemmän oikealle puolelle. normaalit menkkaoireet on jääny kokonaan pois. ja omasta mielestäni valkovuoto on lisääntynyt. muita "oireita" ei tuu mieleen. olin ajatellut odottaa muutaman päivän ja tehdä sitten testin uudestaan jos tätiä ei vieläkään näy. tämä epätietoisuus on ihan kamalaa :headwall: :/

minttulii... tule tänne niin mä rutistan sinuu... :hug: ihan tuli kamala olo kun luin tekstiäs... yritä jaksaa, eikös joo ? :'(
Mäkin olen tässä jo ehtinyt kaikenlaista ajattelemaan lasten suhteen ja niiden hankkimisen suhteen, vaikkei todellakaan yhtä kauan olla yritetty kuin te...
pysyisit edes taustalla mukana, kun on niin haikeeta ilman sinuu.... :/
Täytyiskös mun tehdä uus lista sitten tähän johonkin väliin, ei sun tarvii sen takia kantaa muretta ja tääl siks käydä, jos et halua.... ? ja se lista onkin ihan mukava kun ainakin ite käyn sieltä katselemassa omat kp:t....

Niin ja onnea paulalle!! :flower:

ja tervetuloa taas yksi uusi joukkoon!! :wave:

Paula ja miracle näkyy plussanneen, kovasti onnea molemmille!! :hug:

).:) Vielä 2pv teroja, sitten vain tätiä odottelemaan. Toiveet korkealla ens kiertoa ajatellen! :heart:

Mä taustailen nyt ainakin muutaman päivän, surua perhepiirissä. :'(

sirpula sinulle myös, voima :hug:

ens kierrolle sitten peukut ylhäällä!! :D

Ollaan koko päivä maattu sängyssä miehen ja koiran kera ja katottu ainkain 10 eri leffaa... mies nukkuu jo, enkäs millään haluis herättää, mutta kun haluisin seuraa miun ja koissun kans lenkille... ehkä kuitenkin on maltettava ja annettava miehen nukkua.....
koko päivä on vaan tullu vettä! loppuis jo.... :/

onnea paula83 ja voimia Sirpulalle :hug:
Aloin ihan kiehuu ku luin sun serkkutyttöjen kurituksista minttulii86 aika hel*etin törkeetä !!! :kieh: Voimia sullekin ja :hug: Yritäs jaksella..Pidä vaik palsta tauko tai jotai, mutt pliis elä katua :'(

Kiitos, heiDu ja Pohojola. :hug:

Uusille kasvoille tervetuloa joukkoon! :wave:

Voi minttuli, tuommoisten ajatusten kanssako sä siellä painit... Laitan kiireellä lento :hug: tulemaan. En ymmärrä miten en eilen täällä pyörähtäessäni huomannut tuota, sorry.:ashamed:
Nuo on vaikeita asioita ja vieläpä jos lähipiirissä tuommoista on ja läheltä "joutuu" katsomaan. Kyllä tuota tulee itsekin niin usein mietittyä että miksi ihmeessä kaikenmaailmat teinit ja juopot tulee raskaaksi ilman oikeaa yritystä, ja me jotka oltaisiin siihen (raskauteen ja lapseen) enemmän kuin valmiita joudutaan odottamaan pitkiäkin aikoja. Jospa tämä on sitä kohtaloa, meitä nyt testataan jotenkin, mutta yritetään olla mahdollisimman positiivisin mielin silti, jospa jonakin päivänä meilläkin kaikilla olisi omia lapsia elämää ilostuttamassa. Jaksele!

Täälläkin kannatetaan uutta listaa, kunvain joku sitä kerkeäisi sitten aina päivitellä. Mä voisin muuten ottaa sen vastuulleni, mutta on nyt niin hektistä tämä elämä vauvahaaveilun, töiden, opiskelujen, päättötyön ja surun kanssa etten millään viitsisi. :ashamed:

).:) Huomenna otan viimeisen teron, odotan kerrankin aivan innolla tätiä saapuvaksi.

...back to taustalle...

nobodysfool Peukut pystyssä plussauksen suhteen, olis hienoa saada kolmas plussa todella lyhyen ajna sisään! :D Tulehan ilmoittelemaan. Niin ja tervetuloa palstalle, kysele jos jokin arvelluttaa! :)

Kiitoksia murut haleista! Kummasti se virtuaalihalaus piristää. Ei voi aina vaatia miestä olemaan mussa kiinni :D

Emmä tiiä viimeiset puoli vuotta on mennyt jotenkin mun elämästä hukkaan. Minne? :whistle:
Eilen kävin hermoratatutkimuksessa ja tulos oli että ranteen hermot vakavasti jumissa ja ranteen lihakset pahoin vaurioituneet. Ihan kiva että sain selvyyden jatkuville kivuille, puutumisille.. Huomenna keskiviikkona on kirurgille aika joka kertoo mulle milloin pääsen leikkaukseen. Toki sanottiin että jos en halua leikkausta niin ei sitä voida enää pelastaa, vaan ikuinen työkyvyttömyys ja kivut jää.. joten puukkoa vaan.. :x

Se mitä kaveriin ja sen mieheen tulee niin pidän taukoa heistä. Ainakin elokuussa olevaan laskettuunaikaan saakka. Mieli kohenee kun ei tarvitse kuunnella kuka teki mitä ja milloin ja vielä miksi.

Mieskin totesi eilen kun oltiin jo unten rajamailla 22aikaan että mä oon ollut kovin kiukkuinen/erilainen kun en ole viihtynyt koneella sitten pitkään aikaan. Totesin siihen vaan vertauksena että miltäs susta tuntuis jos sun pelit ja vehkeet vietäis 3kk ainakin pois ja et sais siis seksiä mutta vieressä kaikki muut saa tuplaten.. Hiljaiseksi meni ja hetken päästä tuli vastaus. Jos susta tuntuu siltä niin hei menen sinne plussalle ja lopeta se kiukuttelu. Oot parempi vaimo kun luet niitä palstoja.. :headwall: :LOL: :whistle:

Täytyy vaan jättää aivot narikkaan kun tulee tänne palstailemaan niin ei tule pahamieli mistään.

Arvatkaas muuten mitä? Mä oon pudottanut painoa 7kiloa tän yritystauon aikana ja tätähän on kestänyt vasta 21päivää.. :saint:
Kummallisia vaikutuksia 500g kasviksia päivässä plus 1,5-2,0l vettä plus säännöllisillä ruoka-ajoilla ja vähäisellä liikunnan lisäämisellä. Yksi hikilenkki päivässä auttaa. 20-90min... :D :heart:

heiDu Pirun täti ! Miksei se tajua meille/teille/heille pidempään yrittäneiden vaivoista pysyä poissa. Tehdään manaustantra! :wave:

Sirpula Minä odottelen sun kanssa tätiä sulle..Toivottavasti se tulee nopeaan niin pääset aloittelemaan uutta ja onnekasta kiertoa clomeilla! :heart: :hug:

Pohojola Emmie katua! ;) :hug:

Ai niin joo asiasta vielä viidenteen: Trimmasin meidän pikkuisen toissa iltana ja perskule kun sen hentoinen turkki on takussa. Trimmausjälki on sitten kauheeta kun ne takkukohdat jäi. Täytyis varmaan ottaa kuvaa ja näyttää meidän söpöläistä :eek: :whistle:

Olisko jollain keinoa millä sais koiran takkuja pois, muuten kuin leikkaamalla?
Kävin jo eilen ostamassa 21e maksavan takkuhoitoaineen vai mikä se oli mutta eipä sillä nyt saanut kuin tuon suuremman pois selästä. Kun niitä takkuja on mahassa ja jaloissakin. Masu vaan niin herkkää ettei uskalla sieltä kovin paljon piikkiharjalla tehdä.
Tässä sen näkee kun ei joka päivä jaksa huoltaa sitä turkkia. Ennen ei ollut moista ongelmaa kun koira kävi saunassa ja pesulla joka viikko meidän kanssa. Sähkösaunaan ei olla otettu kun on kovemmat löylyt, kesäsin puusaunassa aina mukana.. ja vikana sieltä lähdössä.. :p

Mutta joo siis apuja..? :kieh:

Oho kun tekstistä tuli pitkä :D

Mutta kattokaa nyt kuinka huima ero on puoli vuotta sitten tehdyssä trimmauksessa kun ei ollut takkuja ja käytiin saunassa ja pesulla kerran viikossa koiran kanssa, ja taas verrattuna toissapäiväseen trimmaukseen kun takut esti täydellisen. Haituvia siellä täällä jne :/
Onkohan mun pakko viedä se jollekkin ammattilaiselle.

Eka kuva on toissapäiväseltä ja toka kuva on puolisen vuotta sitten otettu... :whistle:

Klikkaamalla saa isommaksi! ( joo on sillä korvat aina noin, se on pojun luonteeseen kuuluva pitää toista korvaa vaan valppaana , ei siis ole rakennevikaa tms. B) )

Mutta nyt täytyy kiiruhtaa töihin, tosin ennen sitä apuvälinelainaamoon tk:seen ja ja postiin vielä. 9ltä alkaa työt 40km päässä.. Onneks mies on työnantaja niin ei ole kiirettä.. :LOL:

minttulii teilläpä söpö karvakuono on... :heart: mä olen ajellu muutaman kerran anoppilan koiran turkin ja yksinkertaisesti ekalla kerralla leikkasin kaikki sileesti pois, takut meinaas... ei kauaa menny ku se oli jo saman pitunen kun ennen.. ja toisella kertaa... vein koiran trimmattavaks... :LOL: se oli joku alennus hööpeli juttu tuolla kaupungilla ja hyvää jälkeä tuli... :D

Niin mites, kun nyt olen hiukan pihalla.. aiotko sä pitää paussia vaikos miten ? Mä voin kyllä uuden listan tehdä ja sitä aina päivittää kun vähintään kerran päivässä täällä käyn... ;) koukussa kun ollaan..... kamalaa on tää tällänenkin... mutta palailen lisää huomenna kun on ihan hirmusesti asiaa, mutta nyt mies oottelee mua suihkun huumaan.... :whistle:

minttulii86 paljon voimia vaan sulle!!!tää elämä ei ole aina oikein reilua... :( ja onneksi olkoon painonpudotuksen johdosta!itellekkään "pienehkö" painonpudotus ei tekis pahaa :D kp42 eikä tätiä vieläkään näy.perjantaina teen uuden testin ja täytyy vaan kovasti toivoa että se näyttäis plussaa!!
heidsu onko täti tullut vai vieläkö ahistaa????

onnea tosiaan kaikille plussanneille!!! =)

Onpa meillä täällä hiljaista.. :)

HeiDu: Päänsärky on nyt melkein loppu kun syön allergialääkkeitä, mitä lääkäri määräs päänsärkyyn, poskionteloissa oli jotain.. Söin niitä jo aikasempaa, lopetin ja hetken päästä särky palas. Eli jos ei johdu koirasta niin mistä sitten... :headwall: :snotty: Masentaa.

Muuten meille ei tänne kuulu mitään uutta, nyt ekaa kertaa taisin ehkä tajuta että oli ovis, kun tuli sellasta limaa. Enpähän sitäkään ennen oo tajunnut mitä tapahtuu kunnei ole ollut tarvetta :LOL:

Yhteistyössä