N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

minttulii ilmottaudu nyt jo, että tiedän minkä aikaa alan päivystämään koneella... :p

Täällä näin: Tänään tuli bongattua taas niin selvät limat että ei epäilystäkään oviksesta... :wave: mukavan kivaa kun on alkanut sen huomaamaan noin, jostain siis tiedän senkin päivän olevan kierrossani... :D
Huono juttu vaan on... meillä on mies masentunut nyt jotenkin... ei olla pupuiltu tässä kierrossa läheskään niin paljon kuin yleensä on 1. varma merkki, ja tänään, kun torkahdin sänkyyn päivällä ruoan jälkeen, tuli mies joskus tunnin päästä jotain pupuilu yritystä tekemään, muta kun mulla oli ihan kamala pisu hätä, sanoin että odottaa hetken ja menin vessaan, takasin sänkyyn ja nukahdin!! :eek: mies oli sitten vähin äänin poistunut taas paikalta ja kysyin hetki sitten herättyäni, sillälailla kauniisti joskos tekis nyt mieli, mutta mies sanoi että "no en mä oikein tiedä.." ?!??? mikä on? yleensä se on mies joka saa yrittää meikäläisen syttymään kun niin usein on pupuiltava, mutta nyt tämä kierto on mennyt aika puihin.. selvät limat ja kaikki... :ashamed: en oikein tiedä pitäiskös nyt olla kummissaan että mussa on vika, vai mikähän mahtaisi olla...
onkos jollain muulla kokemuksia miesten haluttomuudesta??

Iltaa...

Hiukka kiirettä pitänyt koko vkonlopun...
Täällä pidetään jotain kokousta mun selän takana! :LOL:
Huomen aamuna testaan varmuudeksi.
Vaikkakin tänään on tullut koko päivän tumman ruskeaa paperiin..
Mä voin olla hölmö mutta jotenkin toivon etten olisi raskaana, saisin syödä sen 3kk kuurin jota ei siis raskausaikana saa syödä yhtä kappalettakaan...
Ja tosiaan tänään miehen kanssa puhuttiin että jos huomenna aloitan sen kuurin niin meillä on sitten toukokuun 11päivään asti kumi käytössä! :| Säälin miestä. :LOL:

Mutta tosiaan mulla ei ole yhtään testiäkään mutta ajattelin aamulla yrittää pidättää aamupissaa ja hakea tuolta s-marketista heti 7ltä testipaketin.. mutta se on vaan siinä että mä herään jo 5.30 lenkille :D Se tabletti täytyy ottaa 10aikaan viimeistään..

heiDu Mulla ei ole kokemusta. Meillä on aina mennyt yksiin halut.. :ashamed:
Mutta jokaisella ihmisellä tulee varmasti kausia ettei mikään kiinnosta ja kyllä se ajan kanssa menee ohi. Oot niinkuin et huomaisikaan miestäsi niin kyllä se sut kellistää ;) Usko pois. :xmas:
Jos sussa olis vika niin ei se miehes sun kanssa olis! Nyt turhat luulot pois ja mene ja kellistä se mies vaikka! Älä kysele lupaa :) :saint:

Tää on harvinaista että mä kukun täällä, tosin tikut silmillä.. joten nukkumaan menen!

Huomiseen!

minttulii tulet sitten heti ilmottamaan miten on.... ;) mä päivystän täällä jo, kun on muutaman päivän loma... jes jipii!! aattelin tänään pestä ikkunat ja ja ja.. paljon on tehtävää lomalla... :D aamulla heräilin jo ennen 6 keittämään miekkoselle kahvit kun toinen lähti töihin... en edes jääny nukkumaan vaikka viime viikolla niin uhosin nukkua ihan koko lomani...

Ei sitä miestä noin vain kellistetä, jos touhusta ei oikein mitään tule... sain sen eilen sitten loppu illasta kellistetyksi olkkarin sohvalle, mutta lisääntymis merkeissä se oli aika turhaa... simpat joutui väärästä päästä sisään... :whistle: nooh, pääasia kuitenkin että mies "heräili"...
Meillä on myös aina ollut halut yhteen, mutta hiukan luulen jonkun kaamos ajan puskevan päälle.. varmaan kummallekin... ja ollaan kyllä aika useesti otettu viime aikoina yhteen, joskus jopa puoli kahteen, joten voi olla että riidat heijastuu sänkyyn.... :ashamed: noh, toivotaan nyt että edes ens kierrossa ois jotain toivoa... tää taitaa mennä nyt aika penkin alle... :/

heiDu Sanotaan nyt näin että huomenta! :LOL: Heräsin siis juuri äsken. Kyllä mä olin hereillä jo 5.15 keittämässä isännälle teetä mutta kun se 5.30 lähti töihin niin mä nukahdin vahingossa sohvalle kun paijailtiin koiran kanssa yhdessä.. :ashamed:
Mutta pakko tästä on liikenteeseen lähteä.
Lupasin tänään tehdä kaverin kämppään loppusiivouksen kun se muutti pois.

Hyvä että heräsi ;) Se riittää tältä erää! :heart:

ON: viime yönä tuli taas tumman ruskeaa vuotoa ei paljoa mutta jos ei olis tamppoonia ollut niin olisi sänky siinä möhjässä joten katson tädin tulleen kylään jo eilen. Kaippa tuo muuttuu vielä punaiseksi? :eek: B) ( silti mä käyn hakemassa varmistustestin ja teen sen päivällä )

Mutta juu mä tuun kotiin jossain vaiheessa iltapäivää, veikkaan tuossa 13aikaan! :wave:
Mukavaa siivouspäivää eiku lomapäivää heiDulle :whistle:

kiitos kiitos... :) mekin paijailtiin karvakamun kanssa aamulla, mutta se ei kauan kestänyt, kun koiruus tuppaa innostumaan moisista hellyyden osotuksista... :ashamed: Täytyypi palata hollille sitten siinä päivällä... mä kyllä toivoin sulle niin isoa plussaa, mutta nooh, katsotaan nyt vielä... ;)
joo kyllä se nyt näin alkuun riitti, mutta kun.... ..... .... mun oviskin oli tai on.... en oikein tiedä..... :/ yritän vaan olla hiljaa hissukseen painostamatta yhtään ketään...... :x
jahas, suihkuun mars ja asioille käy!

Kotona olen, juuri tulin. Vitsi että on painostava ilma tai sitten tuo tabu minkä otin niin se pisti hikoilemaan.. :eek:
Onkos teillä muuten uros koira? Meinasin vaan että jos "innostuu" sitäkö tarkoitit?

Meidän iso koira on leikattu 1v ikäisenä ja maksoi yksityisellä 260?, vitsi että kirpas kun ei ollut tuloja silloin kuin miehellä ja oli vielä semmonen kuu että oli 2v jäämerellä kalassa niin ei ollut kuin 2viikon palkka.. Ja taas tää pikkuinen on leikattu nk. päivystäjällä ja maksoi 120?. Se on kilohinta mistä se hinta tulee plus lääkkeet plus kauluri plus yksityiselle joku lisä.

Mutta asiaan, kävin nyt sitten apteekista hakemassa sen varmistustestin ja testaan tossa myöhemmin kunhan tulee pissahätä. Viimeisestä vessareissusta kumminkin vasta 30min :D

Minäkin tästä hipsin syömään tummaa leipää ja kasviksia päiväruoaksi :p
ja kai se olis taas siivottava vähän kun viikonloppuna ei ehtinyt.. :LOL:

On poika joo, mutta mua ei ikinä ole edes yrittänyt pitää "harjottelu kumppaninaan", miestä kyllä sillon tällön... :LOL: mutta tuo innostuu vaan mun hellyyden osotuksistani ihan leikkimis mielellä, meinaa että nyt kun mamma taas mut huomas niin sillon leikitään.... ei se halua olla mun kainalossa sillai nätisti ja somasti.. aina on vaan riehuttava... :ashamed:
Mun piti siis siivota.... enpäs vielä ole saanut aikaseks edes alottaa... joku tunnin kaks mua on lähinnä laiskottanu ja olen maannu tässä sohvalla ja kone sylissä... jotenkin odotan nyt vaan että koskas sitä on "pakko" nousta.... täällä on niin kuoleman hiljastakin kun ei jaksa laittaa mitään töllöö tai radioo pauhaamaan... koira vetelee unta eteises oikein kunnon miehekkään kuorsauksen kera... :D

tänään oli vika tunti melko pelottava :LOL: Meill oli aiheena lapsen fyysinen kehitys eli aihe oli todella mielunen opesta en niinkään sanois..Se oli todella kovaääninen ja agressiivisen olonen vanhempi rouva..huomenna pitäis aamusta heti mennä kuuntelee sitä saas nähä ei pitäs ainakaa turhan tylsä tunti tulla ku opeki melkei huutaa :D Ihaninta oli silti se että ku se on kätilö nii selostaa aina väliin juttuja vauvoista :heart:
Noh minttulii mitäs varmistus testi sano? Mull tuli nimittäi ruskeaa tuhnua ku olin raskaana..

Onko minttuli testaillu?

Mä täällä nyt mahataudissa; eilen illalla aloin oksentaan. Ja päälle vielä flunssa, koko ajan saa niistää ja kurkkua vaan meinaa aina kutittaa. Mies ei enää kuumeessa ni sitte mä olen huonossa kunnossa... :/ Huoh, oon saikulla tämän päivän ja huomisenki, ellei yön aikana rauhotu olo ja lopu oksentaminen.. :x

minttulii, mikä tulos? :p

mul vaa haamun haamua ovistestiin.. aiemmin oli kunno haamu mut ny tuntuu et on haaleempi ko eilen.. tosin missasin et oisin aiemmin testannu, ko pääsin kotiin vast kasilta ni testasin vast sillo.. et jospa se ovis sit oli jo tai sit mä en vaa ovuloi tms.. emmä enää tiiä yhtää :/

Noku kiire kiire ja kiire.. Mutta joo varmistustesti oli nega ( niinkuin sen periaatteeessa pitikin ) ja pari tuntia sen jälkeen alkoi miten sen nyt sanois, tulemaan kuin niagaranputouksesta :whistle: :LOL: Eli ei ole epäilystäkään onko menkat vai ei.
Kahden tunnin välein saa vaihtaa ob.ta.. :kieh: Ja nyt alkoi sitten tosiaan se 3kk paussi. :/ :'(
Mutta näin on parempi. Kyllä se 3kk menee nopeaan? :headwall:

heiDu Ettehän anna koiran nylkyttää edes sitä miehen jalkaa tms, se on alistamista. Eli koira pitää itseään pomona miestäs vastaan.. Mä sain jopa yhden koneellisen pestyä, tosin ei ollut enempää mutta siis mun siivous jäi siihen. :D

sirpula Jaiks! :x Pahin mahdollinen mikä voi olla... :x Siis tuo mahatauti. Pika :hug: ettei tartu ;) Paranemisia!!

miracle Hyvin paljon mahdollista että meni ohi, mutta toivotaan että pääsette vielä käyttämään hyväksenne oviksen :)

minttuli Vähä paremmat voinnit jo tänään, enää en oo oksentanu eilisillan/alkuyön jälkeen, mut oon pysyny kiltisti sängyn omana tämänkin päivän. Tänään on vielä s-lomapäivä, huomenna pitäis mennä töihin. Ja loppuvkon lähestulkoon asun työmaalla (erään projektin parissa), kotona käyn vaan yöt kääntymässä.

Mutta plussatuulet kaikille! :whistle: :wave:

minttulii eihän me nyt anneta, mutta kovat on yrityset... :ashamed: meillä on tuo herrana oleminen aika yksipuolista... minä se yleensä olen, joka kaapin paikan koiralle määrää kun mies on niin vähän kuitenkin koiruuden parissa ja muutenkin liian vähän kotosalla... :/ välillä kun oikein ajattelee niin meidän perheessä on vaan minä ja koira... joskus tulee siis sellanen olo, mutta menee se sitten ohi kun mieskin taas pääsee kotihin...
vai tuli teille noin pitkä paussi... odottavan aika on vaan niin pitkä, muta toivotaan että lopussa palkittais odotus... :D

ajattelin eilen illalla taas että jos pitäis sitä taukoa ihan yritykseen ainakin yhden tai pari kuukautta... Tainnu mennä tuo lisääntymis vimma ihan liikaa kaiken muun edelle....... jos on tullakseen niin tulee, mutta tuskinpa se sillaikaan, kun ei kerran tälläikään...

Loma on juu, mutta arvatkaas olenko saanu aikaseks YHTÄÄN mitään........ :ashamed: huomenna sitten, huomenna.... :)

tosin jos ovis ois ollukin jo ni sithä ois hyvä vaan koska sillo ainaski yritettiin :p mut jos ois kn:ään uskomista ni sit ei ois toivoa ko viime kierrostaki se het nous ylös ja jollain ainaski tommone oli ollu nega kierto mut ku oli plussannu ni sit oli ollu viel alaal pehmeenä vähä aikaa ja enne menkkoje alkamist noussu ylös ja kovaks.. tiedä sit.. mut ens kiertoa jo ootellaan :p

pohojola minä kans, opiskelen LH:ks... :D

En ole edelleenkään tehnyt loma hommia yhtään... eilen menin hiukan auton päälle ja käväsin lapsuus kunnassani katsastamassa vanhat kaverit ja äidin olemassaolon...
Nyt voin siis ihan oikeasti alkaa jo miettiä tota ikkunan pesua, tyhjensin mä sentään eilen ikkunalaudat jo valmiiks... :saint:

mitäs muille näin aurinkoiseen keskiviikkoon ?

Täälä suunnalla ollaan mahataudissa.. :kieh: ja toi ukkeli olis kauheen innokas pupuileen mutta juu ei tuu onnistuun.. =) se kyllä onnistuu välttään kaikki taudit mutta muhun iskee ihan varmaan kaikki mahdolliset.. pari viikkoo sitten olin kauheessa flunssassa ja nyt tämä.. :kieh: tossa oli perjantaina niinkun laskurin mukaan ovis ja sit yöllä vähän pupuiltiin että saapi nähdä mitä tuleman tuo.. tätin pitäs tulla kylään 1.3 mutta katsotaan saapuuko ennen vai jälkeen vai sama päivänä vaiko saapuuko ollenkaan.. ihanaa saa yhden päivän vaan olla ja huomena taas reippaasti töihin.. :'(

paula83 :hug: koita parantua pian... mä olisin voinut antaa sulle yhden loma päivistäni, tuutko hakemaan? :whistle:

Täällä näin: Vasta eilen pupuiltiin "kunnolla", mutta ovis meni jo... :ashamed: nooh, niinkun jo sanoin, ens kierrossa sitten ehkä, jos en pidä paussia...
jännittää maanantai.... mulle soittaa lääkäri ja mies menee lääkäriin... Mies on ihan peloissaan raukka että jossain on vikaa kun ei kerran haluta ja ei kerran lisäännytä ja haluaa ihan välttämättä lääkäriin.... :eek: kivahan se että itsestään huolta pitää, mutta ei tuon takia nyt ois vielä tarvinnu ja eilen meidän pupuilukin onnistui ihan täydellisesti alusta loppuun.... :D
Pesinpäs eilen ikkunat!! Nyt ois muun asunnon vuoro, varastokin vielä ... |O :/

eilen sit tul suht vahva testiviiva ovistestiin mut tänää se oli sit hailakampi.. ja testei ei enää oo.. en viihti ostaa ko ne kerro sitä kunnol ees et ovuloiko.. mut tosissaan eilen siihe piirty todella vahva viiva, vain toisest puolest se ei ollu iha nii vahva ku pitäis.. et josko sit vaa missasin sen huipun ku tänää testasin yhentoist mais vasta... tai sit en vaa ovuloi.. ei kyl tunnu ovislimojakaan.. äh sentäs ku tiiä taas yhtää et millo se ovis olis ja nyt jo kp 21

Huomenta ja hyvää perjantaita!

Mun aamuni ei lähtenyt ihan parhaiten käyntiin, joten nyt valtasin sohvan ja aion tönöttää tässä koko päivän... :| Ensiksi, nousin sngystä ja kaadoin yöpöydältä mehulasin lattialle, refleksit yritti ottaa lasia kiinni, mutta pudotin samalla ihan upo uuden yölampun lattialle, jolloin se meni palasiks... siinä vaiheessa oli jo pinna kireällä...
nousin sängystä kokonaan ja astuin koiran päälle.. menin eteiseen ja huomasin koiran repineen aamulehden, jota ilman päivästä ei tule mitään.. noh siivosin sen ja menin keittämään kahvia ja pudotin täysinäisen suodatinpussin lattialle ja kaikki tietysti levis.. viimeks eilen illalla imuroin, joten harmittaa sotku... nooh, ajattelin sitten laitta keittimeen vettä, otin pannun ja olin laskemassa sitä veden alle ja sitten se osui tuohon hanaan ja rikki sekin! oltiin ostettu uus pannu n.2 päivää sitten...... keitin kahvini hiljaa ja tulin olkkarin sohvalle... tässä ei voi tapahtua mitään!

Missä Minttulii ? mitäs kuuluupi...

heip, mahtuisko mukaan? miehen kanssa ollaan vuoden alusta yritetty esikoista. Viimeksi joulun aikoihin Mercilon e-pillerit, siitä vajaa 2vko minipillerit, ja sitten lopetettiin. Tyhjennysvuoto oli, ekat luomumenkat takana. Näinä päivinä ovismahikset, ma 25.2 pitäis olla jos tasan 14.päivä mun 28 päivän kiertoa. Kierto siis jo tasaantunut, mutta enhän mie ole e-pillereitä käyttänyt kuin vajaan 1,5v, ja n. 1v minipillereitä. Hirveä jännitys päällä :) ja mieskin on kokoajan kimpussa, kun niin innoissaan on asiasta.

Heinäkuussa mennään naimisiin, saa nähdä oisko kui raskaana jo sillon :LOL: Jaiks, tänään teen ekan ovistestin :)

Enchantress teretulemast vaan!! :wave: jes jipii, lista pitenee... mutta kyllä se nyt sais jo hiukan lyhentyäkkin... :( pitkiin aikoihin ei kukaan ole plussannu, mutta yritetään nyt ihan tosissaan kaikki... :D

miracle niin sattui ja menin päivällä siivoomaan varastoa ja siitäkään ei meinannut tulla mitään kun hajotin sellasen kattoon kuuluvan tuuletin/valo jutun ne lamppu kuvut ja ei ollut mikään kamalan halpa kun ostettiin se miehen kans meidän ekaan asuntoon... :heart:
Nooooh, mies tuli onneks töistä... saa hiukan paijata minuu... :ashamed:

Yhteistyössä