N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Ihanan näkönen hääpuku.. :D mä olen kans kattellut hääpukua tallinnasta ja olen kyllä löytänytkin jo omani sieltä. vaikka ei kihloissakaan olla mutta olen hyvin ilmaissut asiani ukolle että minun pukuni on tallinnassa ja on se sen kai viissiin nähnytkin :LOL: Siellä ne on niin pirun halpoja että se puku maksaa jonkun 250?

minttulii86 musta valkoisena se puku on ja juurikin tuo koko oli siellä liikkeessä ja sopi täydellisesti päälle, mitä nyt vähän rinnoista puristi..
puregonia oon käyttäny kp 8 ja 9.

tänään on ollut kyllä niin epäonnekas päivä että.... ensinnäkin yöllä oli alilämpöä oli huono nukkua inhottavan olon vuoksi, aamulla kun piti piikki pistää niin pistin sen sen jotenkin huonosti ja kävi kipeätä, no, meni autoon et lähen töihin auto vaan sahas ja sahas ei yrittänytkään lähtee käyntiin... en edes saanu kone peltiä auki siitä, töihin menin ja unohdin leimata itseni töihin, ruokatunti tuli huomasin että olin unohtanut ruoan kotia. akku loppu ja aamulla mukaan ottamani laturi oli tippunu taskusta. nyt on maha kipeä. työtäkään en tehnyt niin ettei olisi jokin asia mennyt vikaan..
menis nukkumaan loppu päiväksi mikään ei hajoais(paitsi tietenkin sänky altani).. hohoijaa.... anteeksi marmatus

paula83 :hug: Voi harmi että täti tuli. Usko pois kyllä ne hormonit tasoittuu :) tsemppiä uuteen kiertoon! Mitkä sun kp:t on nyt?

onlyer No jo on sattunut yhdelle päivälle, en voi muuta sanoa! :eek: Niin ja juuri musta-valkoinen on upea!Kaunis morsian tulee. Ja eihän nyt ole edes epäonnen perjantai, josta taas tuli mieleen että me ollaan menty 13.pvä perjantaina kihloihin :D Eikä se epäonni ole vaivannut. Miehen sisko ja sen mies on mennyt naimisiin 13.pvä perjantaina. :) Ties vaikka 13.6 sattuis jotain meilläkin.. :whistle:

Koko yön valvoin käsikivuissa ja taas normaalistikin kipu hälveni joskus 7aikaan aamulla ja menin nukkumaan ja heräsin äsken :eek: :( Oli mulla herätyskellokin soimassa klo 11.30. :whistle: :ashamed:
Oireita ei ole eikä muutakaan. Ties minne katos.

Onlyer: Hieno on puku, ei voi muuta sanoa! Oliko teillä jo päivä päätetty? ...en muista... :ashamed:
Meilläkin mies kyseli viime viikolla, että mennäänkö ens talvena naimisiin...ei tarvinu kahdesti vastausta miettiä! :heart: Ollaan me puhuttu siitä jo monet, monet kerrat mut ei olla sen kummemmin tarkkaa päivää/vuotta päätetty. Se ollaan vaan päätetty että talvella on sitten meidän häät! Kattellaas nyt, olishan se ihana vuoden päästä olla Rouva! :heart: :D

Minttulihan on ainakin nukkunu aamusta pitkään, hyvä! kai sie nukuit miunki puolesta? :D Mulle kun tahtoo aina väkiselläkin kertyä tuota univelkaa enemmän kuin laki sallii...oon ollu koko vkon koulussa klo 8-16 (tänään lähdin vähän aiemmin) ja lisäksi tehnyt työhommia iltaisin kotoa käsin, yömyöhälle asti. Huomenna menen töihin ja teen illan kouluhommia. Touhua piisaa!

Hjelöy vain kaikille..!
Hiukan olen ollu nyt pimennossa, vaikka koneella olen istunut melkein koko eilisen päivänkin, niin en millään ehtiny kirjottelemaan tänne... :ashamed:
Noh, mutta siis, eipä täällä oikein kummempia ole tapahtunut.... samaa samaa ja samaa...
onlyer ihan mahtavan näkönen puku.... =) mäkin haluun!!!!! naimisiin siis... eilen oli miehen kanssa justiinsa puhe häistä, koska minä haluan rouvaksi! :D se vaan että päästäisiin joskus yhteisymmärrykseen vihkipaikasta olisi jo edistys, mutta kun en haluais millään luopua mun kirkko hää unelmasta.... |O
Noh, aika näyttää miten käy... pääsenkös minäkin naimisiin joskus...

heiDu: Meillä onneksi miehen kanssa tosi samansuuntaiset ajatukset hääpaikan ym. suhteen, tosi hyvässä yhteisymmärryksessä ollaan niiden asioiden tiimoilta! ;)

Tsemppiä sinne, yritähän vaan ylipuhua se mies kunnon kirkkohäihin... :D

Hyvää huomenta kakskymppiset neidit! =)

Sirppi juu nukuin kaikkien muiden puolesta. Ketuttaa vaan kun koko päivä mennyt nukkuessa niin ei ole tullut tehtyä mitään... :kieh:

Meilläkin puhutaan häistä, oltiin ennen samaa mieltä että maistraattiin ja juhlat suvulle ja ystäville. Ja sitten papin aamen tyyliin 5v päivänä. Mutta mies sanoi juuri pari päivää sitten että haluaa sittenkin kirkkohäät, ja minä en.. en en en! Taita olla niin että mies vielä suostuu maistraattiin. Me ollaan kumminkin miehen kanssa molemmat taipuvaisia pyörtymiselle.. :whistle: Liian kuuma liian paljon väkeä jnejne... Hautajaisissakin mies pyörtyi vaikka oltiin ulkona haudalla. Niin en ymmärrä miksi nyt sittenkin haluaa kirkkohäät?? En käsitä. :D

Ja sitten omaa napaa: Alavatsa/alapää viilteli oikein todella kunnolla klo 1.40 ja 4.30 ja äsken vessassa käydessä jäi paperiin niin h.vetin selvät ovislimat ettei tosikaan. Ja arvatkaa kenellä toiveet korkealla. :ashamed: :saint: Niin usein ollaan toisistamme nautittu ettei tosikaan, jos ei tärppää, niin miehessä on vikaa!! :LOL:
Jos lähtis laittaa kahvia ja teetä.. Miehellä soi herätyskello 05.10 ja mä en ole päässyt vielä edes nukkumaan. Yötyöt sopis mulle.

täälä liuskalla testattu nega :kieh: silti pieni toivonkipinä on sillä viivanpaikalla oli naarmu ja sen takia siinä näky hieman väriä :saint: no joo, tuskin se mitään oli :ashamed:

ihanaa päivää kaikille :wave:

minttulii voi sinuu yökukkuiljaa... :hug: sellasta se on, mutta mulla onneks vaan silloin tällöin, joka yö en myöhään hypi... onneks...
JJ-t nooh, odotellaan odotellaan... kyllähän se sieltä voikin ilmestyä... ;)

Täällä näin: Sain kuin sainkin itsestäni tänään irti soitin tk:seen ja aion mennä huomenna labraan ottamaan kaikki vaadittavat näytteet sukupuoli testeihin, ihan vaan varmuudeksi ja muutakin pientä.. :whistle: kiva kiva... mun tekisi jo niin mieli mennä katsastamaan itseni onko jokin hullusti, mutta jaksan kai sitten odottaa vielä.. eikös se niin ole että se vuosi ja reilut täytyy yrittää ennen... mies on kyllä tutkittu n.5 vuotta sitten, mutta mua nyt ei sen koommin... :ashamed:

:'(

tarviiko muuta kertoa... 2 viikkoa kumi ukon kanssa leikkimistä, oikealla puolella oli yksi iso 17mm follikkeli ja useita pienempiä. vasemmalla puolella 3 15-16mm follikkeita. seuraavan kerran uusinta yrityksellä sitten kun lompakosta löytyy satanen ylimääräistä nyt pariin kk ei ole mahdollista ajatellakkaan lääkkeiten ostoa. Lääkäri pienensi annostusta. 1 clomi päivässä kp3:sta kp7aan. ja kp 8 ja 9 50IU:ta puregonia.
kaveri oli mukana ja sanoin sille heti alussa ennen lääkäriä että varmasti joutuu keskeyttään..

tai eihän sitä "olis tarvinnu keskeyttää mutta tuskin haluatte mahdollisia nelosia"
juu ei ..

tulee kivuliaat menkat... auts...

sori ku ei oo näkynyt..meill on "vähän" pätkimis ongelmia netin kanss hyvä jos pysyy minuutin päällä ja sitt katkeaa..tosi turhauttavaa :kieh:
Onlyer sulla on aivan tosi nätti toi puku :) Itse haluan ehdottomasti jotain muuta ku täys valkosen..mun tuurilla se ois hetkessä kaikkea muuta ku valkonen :D Meill on miehellä kans vaihtuvat mielipiteet siitä ett mis se haluu mennä naimisii :headwall:

mä haluisin täysvalkosen tai sit vaaleenpunavalkosen prinsessapuvun :p tosin sekin aika on sit joskus, me ku ei olla mittää häitä viel mietitty, ei olla ees kihlois viel :p

mies läks töihi, kiva työaika.. jos menis ite viel unelle kummiskii :D

Pidemmittä puheitta nyt on otettu hormoni verikokeet, 5 putkiloa.. :eek:
Samalla tulee katsottua ne sukupuolitaudit. Hiv ja hepatiitti ainakin. Onneksi ei ole pelkoa niistä. Ellei sitten piilevänä ilman että keneltäkään sitä saanut.. Se vasta kauheeta oliskin. Niin ja labrassa eivät osanneet sanoa että missä kierron vaiheessa pitää ottaa mikäkin. Mutta oviksen jälkeen päivän tai viikon, sillä ei väliä. 3eri neulalla pisti kun ei löytynyt suonia.. :LOL: Aina sama homma. :D
Viikko menee kun kaikki tulokset valmiit. Jännittää....

onlyer Voi vide! Ikäviä uutisia siis.. :hug: Mitä ne lääkkeet tuli sulle maksamaan? Jaksamisia! Anteeksi että sanon, mutta mä ottaisin riskin. Se kumminkin pieni mahdollisuus saada enemmän kuin kaksoset. Harvoin ne kaksosetkaan tulee. Mä ottaisin vaikka neloset, mies ei! :whistle: Mutta siis mietin vaan sitä lääkkeiden hintaa jos ja kun mekin sinne asti päästään.
Mun pitäis varmaan soittaa miehellekin verikoe aikaa. Eikös miehiltäkin jotain hormonikokeita oteta? Ja sitten kysellä sitä että minne voi sen simppatestin toimittaa.. (ei se vielä purkissa ole) :attn: :whistle:
Asiasta kukkaruukkuun, tilasin juuri aurajuustokanan lohkoperunoilla. Nam! :p Pitkästä pitkästä aikaa... Niin ja kävin labran jälkeen shoppaamassa.. Ostin bodeja. 56 ja 62cm. Oli Lindexillä alessa, 1,80e kpl.. :ashamed: Niin paljon olis tehnyt mieli tyhjentää ne alerekit niistä pikkuvauvojen vaatteista.. Ja sitten vielä ostin n.70? hajuvettä miehelle ja mulle.. Noh, kerrankos sitä vaan.

minttulii vaikka olisin halunnut ottaa sen riskin lääkäri ei välttämättä siihen olisi suostunut. tuossa hoidossa mun käsittääkseni on suuri "riski" saada kaksoset tai kolmoset yms. ja ihan potilaan mukaan ne katsoo montako uskaltaa yhdellä kerralla folleja olla. toisilla voi hyvinkin olla neljä isoa tai enempi toisille se ei ole suotavaa.. utelin asioita ja sain selvile et mulle se ei ole niin hirmu suotava kun olen näin "nuori" ja "laiha" huonolla tuurilla repiäis paikat jos on liian monta munasolua hedelmöittynyt.
meillä ei mieheltä ennen otettu simppa näytettä ennen kuin päästiin tutkimuksiin. mieheltä otetaan simppa näyte ja naiselta tutkitaan munatorvien aukiolo tilanne ennen kuin ruvetaan puhumaan hoidoita. munatorvi aukiolo tutkimus tehdään tiettynä kierron aikana.
Ja mulla otettiin yks-kaks hormooni testiä kp 21 ei saanu olla kp 20 eikä kp 22

miracle tuli tuosta valkoisesta hää puvusta mieleen; perinteen mukaan vain neitsyt(kuulema raamatun oppi) saa pukea puhtaan valkoisen päälle :D
ja alun alkaen valkoinen puku häissä on lähteny vaan kun joku kreivitär halusi pukea itsensä puhtaan valkoiseen, joskus hyvin hyvin kauan sitten.

et sellasta... tänään tuntunut et se oikean puolen 17mm folli olis räjähtämis pisteessä et melkein sormella tuntuukin.

Huomenta päivää.. :D heräilin justiinsa tuossa 15h yöuninen jälkeen.. taisi olla hiukan univelkaa ja väsymystä yleensäkin... Hiukan olen ollut hiljanen täälläkin, kun tuo kevät iskee taas masennuksineen tänne.. mulla on aina keväsisin sellanen kuukauden parin kaamos aika kun mikään ei kiinnosta ja vaan tekis milei kiukutella, pillittä... toisilla se tulee syksysin, mutta mulle keväällä kun linnut alkaa laulaa ja aurinko paistaa... :( Toivottavasti menee pian ohi tämäkin.. mieskin sanoi yks päivä että täytyiskö mun mennä johonkin puhumaan tai hakemaan apua... :eek: onkohan sekin jo kyllästynyt mun kiukkuiluihini... onhan sitä jo muutama kevät ollutkin, mutta minäkös luulin että ainakin miehelle sopii itkua tihruttaa ja surkutella... kamala kun ei ole ketään lähellä jolle mielen vois purkaa, jos mieskään ei enää jaksa.. tai sitten se tarkoitti asialla ihan hyvää... kun en tiedä.. miehen ja naisen ajatus maailma on niin erilainen... meillä ainakin huomaa hyvin eron...

Mä olen niin hönö, etten tajua noista folleista oikeastaan mitään.. :ashamed:

Mitenkäs muiden vk:n loppu, onkos jotain isoja suunnitelmia?

Oksettanut ja huipannut pahasti jo viikon verran. En ole kumminkaan oksentanut. Myös istualteen. Soitin äsken arvauskeskuksen päivystykseen ja kyselin olisko tullut jo jotain koetuloksia. Hb oli 119 (viime vuonna tähän aikaan 128) viitearvo 117? Sekä leukosyytit 12.8 ja siihen viitearvo 8. Oli kuulemma tullut muitakin tuloksia mutta niistä ei ko.hoitaja osannut sanoa muuta kuin että kaikki ovat koholla viitearvoista. Pitikin mennä pyytämään lähetettä labraan... perkele sanon minä!

Mitähän musta löytyy.. Mulla on niin huono olo! Jos pahenee meen illalla suoraan 22 jälkeen sairaalan ensiapuun, tk:n päivystykseen en mene!

heiDu Folli on munasolu.

Mutta mulla on siivouspäivä joten pakko jaksaakin.. mies sählymatsissa pelaamassa. Tulee onneksi 13 jälkeen auttamaan mua..

Oksettaa, huippaa, väsyttää ihan tautisen paljon...
Laskin kalenterista ( oon pitänyt tämän kierron ajan oirelistaa ;) ) ja kalenterin mukaan tänään olis jo 12päivä putkeen kun oksettaa huippaa ja väsyttää.. :snotty:
Eilen kävi niinkin hassusti että pyysin mun kaksi isoveljeä maistelemaan mun tekemää pizzaa. Tein pohjan itse ja paljon kaikenlaista täytettä no ei siinä mitään. Syötiin ja juotiin... veljet meni mun koneelle pelaamaan texasia ja mies meni omalle koneelle ja mä menin sänkyyn pitkälleni, kello oli 16.00 kun menin sänkyyn... Heräsin 00.30 siihen kun mies laittoin voltarenia selkäänsä.. siis apua! Mä en tiennyt 8tuntiin mistään mitään ja olin kuulemma houraillut. Oli kiva pyytää kylään kun itse nukkuu vaan :D :LOL: Ei siinäkään kaikki.. nukahdin takas kun kävin vaan pissalla ja heräsin sitten nyt aamulla 10aikaan. Nukuin siis putkeen 18h. Ja väsyttää edelleen. Pyysin entisen naapurin nyt päiväkylään etten menisi pitkälleen. Mitään lääkettä en ole syönyt mikä vois väsyttää tai tuoda pahan olon ja huimauksen.. Mun piti niin tilata taas aamulla lääkäriaika mutta mähän nukuin ohi soittoajan.. Noo huomenna uusi yritys. Lämmötkin on 37,5. Mahassa kuplii ja tuntuu iljettävä painontunne. Niitä labrakokeiden tuloksia odotan.. Odottavan aika on pitkä. |O |O |O |O |O *tahtoo nukkumaan* :( :eek: Johan mä oon 2tuntia ollut hereillä. Mulla meni siis viikonloppu nukkuessa ja jos en nukkunut niin siivosin miehen kanssa.. :D
Mites heiDulla meni? Ja muilla?

Jaahas jos menis listaa päivittämään.. :whistle:

minttulii86 sullahan on lupaavat oireet :hug: Toivon mukaan joku syy löytyy niin ku vaik raskaus :heart:
Mää en oo tehny mitää kivaa viikonloppuna..koko viikonloppu meni yhden kansion teos joka piti tänää palauttaa..Vähä viime tinkaa meni sen teko mutt valmistu sentää ajallaa :whistle: Sain perjantaina aivan ihanan puhelun nimittäin koulun vaihto onnistuu ja pääsen Omnialle opiskeleen :)
Pikku-velikin varoitteli jo ett pitää olla varovainen ku siel on kuulema niitä ihme hiippareita :LOL: Sulosta ett se on huolissaa mun turvallisuudesta, mutt eiköhän niit hiippareita ja hämärä heikkejä löydy ihan kaikkialta..

No olisin vaan onnesta soikeena jos nää oliskin raskausoireita mutta luulen ja uskon ja pelkään phinta, että on jokin muu pahempi. Tää on ihan oikeesti sairasta, join 0,5dl Edin lightiakin että jaksais hereillä. Lenkilläkin kävin pikkuisen kanssa mutta ei, ei tää väsymys vaan katoa.. :( Entinen naapurikin kävi, istuttiin 3h ja höpötettiin ja juotiin kahviakin pari kuppia ja silti väsyttää... Mittasin verenpaineenkin ajattelin että josko olis korkealla taas niin siksi oireita mutta ei ne on paremmat kuin koskaan 124/78 mutta lepopulssi oli 108. Mulla oli kaksi vuotta putkeen paineet 150-160/100-110 ja söin kahta rr-lääkettä yhtä aikaa mutta paineet ei laskenut millään, lopetin lääkkeet ja pikku hiljaa on paineet laskenut, mutta nyt ne on jo tosi hyvät! Edes jotain positiivista. Niin ja kaiken lisäksi mä oon flunssassa, alkoi vkonloppuna, olisko ollut lauantaina. Kurkku kipeä niellessä, nenä vuotaa ja niiskutan koko ajan :) Ja tuntu että kilpirauhanen olis turvonnut.. Plääh, mä oooooooon niiiiiiiiin omahyväinen nyt ettei tosikaan... Ketuttaa ;)

Pohojola Hienoa että onnistuu! Sait yhden positiivisen uutisen sinäkin! :) Se on totta että joka kaupungissa ja paikassa on omat hiippariheikit.. meitä on moneksi. Silti kannattaa olla varpaillaan. :whistle:

Yhteistyössä