Pidemmittä puheitta nyt on otettu hormoni verikokeet, 5 putkiloa..
Samalla tulee katsottua ne sukupuolitaudit. Hiv ja hepatiitti ainakin. Onneksi ei ole pelkoa niistä. Ellei sitten piilevänä ilman että keneltäkään sitä saanut.. Se vasta kauheeta oliskin. Niin ja labrassa eivät osanneet sanoa että missä kierron vaiheessa pitää ottaa mikäkin. Mutta oviksen jälkeen päivän tai viikon, sillä ei väliä. 3eri neulalla pisti kun ei löytynyt suonia..
Aina sama homma.
Viikko menee kun kaikki tulokset valmiit. Jännittää....
onlyer Voi vide! Ikäviä uutisia siis.. :hug: Mitä ne lääkkeet tuli sulle maksamaan? Jaksamisia! Anteeksi että sanon, mutta mä ottaisin riskin. Se kumminkin pieni mahdollisuus saada enemmän kuin kaksoset. Harvoin ne kaksosetkaan tulee. Mä ottaisin vaikka neloset, mies ei!
Mutta siis mietin vaan sitä lääkkeiden hintaa jos ja kun mekin sinne asti päästään.
Mun pitäis varmaan soittaa miehellekin verikoe aikaa. Eikös miehiltäkin jotain hormonikokeita oteta? Ja sitten kysellä sitä että minne voi sen simppatestin toimittaa.. (ei se vielä purkissa ole) :attn:
Asiasta kukkaruukkuun, tilasin juuri aurajuustokanan lohkoperunoilla. Nam!
Pitkästä pitkästä aikaa... Niin ja kävin labran jälkeen shoppaamassa.. Ostin bodeja. 56 ja 62cm. Oli Lindexillä alessa, 1,80e kpl.. :ashamed: Niin paljon olis tehnyt mieli tyhjentää ne alerekit niistä pikkuvauvojen vaatteista.. Ja sitten vielä ostin n.70? hajuvettä miehelle ja mulle.. Noh, kerrankos sitä vaan.