heiDu Vaikkei helpota yhtään, mutta tiedän kokemuksesta kuinka kalliiksi autot voi tulla.. meillä mennyt maasturiin nyt melkein tonni remppaan TAAS! Ja toinen tonni kuluu vielä varmasti ( maalaus maksaa ja se tulee vasta viimeisenä ) . Mitä vikaa teidän autossa on? Vai tiedättekö? :hug:
Sirpula Miehet voi toisissa kierroissa olla enemmän mukana kuin itse..
Meillä onneksi ollaan yhteismielin, ja rakastelua ollut tähän asti joka päivä paitsi lauantaina kaks kertaa..
Puhureita sinnekin! =)
ON: Ihan kauhean outo viikonloppu ollut. Ensinnäkin tuntuu etten ole saanut mitään aikaiseksi. Oksettaa ihan älyttömästi, tissit käy kuumana siis kun koskee niin tuntee kuumuuden, alavatsaa nippailee kiitettävästi, valkovuoto alkaa muuttuu joustavammaksi, ovistesti tänään jo selkeesti punainen vaikkakin silti nega, pissattaakin koko ajan ja ihmeellisen onnellinen olotila silti. Huomenna aamulla lääkäriin hakemaan lääkkeitä tohon ranteeseen kun ei saa unta öisin.. tähän asti olen kieltäytynyt lääkkeistä mutta nyt ei enää pysty olla ilman!!
Niin ja samalla pyydän lähetteen labraan perus hormonikokeisiin loppukierrolle, varmaan sinne kp22. Ja tiedän että lääkärini on myös ehkäisyneuvolan puolella töissä että jos kirjoittaa mulle lähetteen K-HKS:n lapsettomuusasiantuntijoille.. Onkohan toiveunta että kirjoittais lähetteen. Jännittää mitä se sanoo.
Mutta taidan mennä katsomaan Paksuna leffan kun sen tänään kävin vuokraamassa. :wave:
Kauniita unia kaikille! :heart: