N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
ja mitä virkaa iltalämpöjen nousulla on ko jotkutha o semmosia et saattaa aina nousta se iltalämpö.. eikös iltalämmöt oo iha se ja sama? Aamulämmöthä ne o just ne mitä pitäs tarkkailla jos tarkkailee..
Ihan vaan tiedoksi että mulla nousee iltalämmöt kierron puolivälissä ihan samalla lailla kuin muilla aamulämpö!

Me ei olla samanlaisia, vaan niiiiin erilaisia. Toiset puhuu aamulämmöstä minä iltalämmöstä. Ihmiset on niin virtaviivaisia että pitäis olla juuri niin kuin muillakin tai itsellään. Minä itse ainakin tunnen oman kiertoni ja muut tuntekoon omansa.

heiDu Juu 5.15 menin sänkyyn ja nukahdin, ja muru herätti 6.15 kun piti heittää se töihin kun työauto huollossa.. Täällä siis tunnin unilla hereillä. Täytyy lähtee hakeen pikkupoitsu yöhoidosta kohta puoliin. Tässä juuri kaupasta tulin ja aamupalaa syön :) Ei pahalla muita kohtaan mutta prkl kun kaikkia asioita yleistetään. Ja tietyt henkilöt on niin negatiivisia tällä palstalla muiden asioihin.. Kysyttiin ihan miten vaan niin tulee niin negaa niin negaa vastauksena. Vaan annas olla kun omalle kohdalle sattuu, muuttuu se ääni kellossakin silloin. Säälittävää. :kieh: B)

Minä ei tieta mista sina puhua... =) mutta kaipa se sitten niin on... ollaan vaan samaa mieltä... ;) en niin kamalasti muuhun paikkaan kirjottele kun tähän.. lueskelen kyllä, mutta enhän minä nyt kirjottele...
:saint:
Tiesin et oot palloillu taas koko yön... mikä sinuu valvotti? ei mullakaan uni illalla tullu ja yöllä heräsin jumalattomaan selkä ja maha kipuun ja kun sain unenpäästä taas kiinni niin tuo karvakasa halus pihalle... hiukan ennen 5 ja kello soi sitten tietysti heti 5 jälkeen... :kieh:
Pidin taas omaloma päivän enkä edes jaksa tehdä kun hiukan töitä..... sekin on niin vähän... :ashamed:

Juu mä jätän kommentit tästä edespäin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos toiminnolle.. :D
Ei mikään erityinen pitänyt hereillä, en muista koska viimeksi olisin KOKO yötä kukkunut hereillä.

Mikäs helpotti kipuja? Omalomapäivä.. :LOL:
Ei sitä aina tartte jaksaa! :hug:

Meillä koirat muuten ei herätä aamulla ulos, saa nukkua vaikka iltapäivään saakka, ne meinaan nukkuu itsekin ;) Unikekoja.
Toki jos kova hätä tulee niin vinkuu hiljaa ja mä herään mutta mies ei siihen vinkunaan.. :D

Jaahas, oliskohan aika lähteä takas liikenteeseen.. pirun liukasta. :headwall: :D

Kyllä mä kaiketi jaksaa olisin voinu, mutta ei huvittanu ja meille tulee vieraitakin tänään... :whistle: tai vieras.. täytyypi hiukan siivoilla ja niin...
Se masu kipu meni sitten ihan itsekseen yksinään pois kun olin saanu hermoni menetettyä yöllä.... ei yhtään särkylääkettä missään... ja mies oli vielä jättänyt ainakin kolmesta särkylääkepaketista vaan tyhjät paketit kaappiin!? Idiootti, kun ne voi heittää tyhjänä roskiin, jotta tietää kun ne loppuu...............

Meillä tuo karvakasa on niin tarkka että kun on hätä niin silloin mennään, sama se mikä on kesken... inhottava vaan kun keskellä yötä on alkanu nyt herätteleen.... anatas nukkuu edes aamuun...
On muuten luikasta juu, meinasin ajaa miehen työpaikan seinään kun sen sinne heitin... :eek: ihan pelästyin että nyt menee, mutta pysäshän se sitten loppujen lopuks.... =)
jos menos kans nyt sinne siivoilemaan kun kerran lupasinkin... :wave:

onlyer lohtu :hug: Koita jaksella..minttulii86 Etelää kohti on suunta..Olis pitäny jo syksyllä muuttaa ku muutettiin Oulusta tänne, mutt mua hirvitti..Nyt on jo mullakin mieli muuttunut etelän suhteen..Ei tääl oikeesti vaan ole mitään :|

Pohojola Minne päin etelää? Onko mieleistä paikkakuntaa jo tiedossa? =) Niinhän se on että täällä se elämä on :LOL:

Ajattelin yllättää miehen ja tehdä Dallaspullia. Nyt vasta alan leipomaan taikinaa. Mies tulee 1h15min päästä kotiin iltakoulusta. Jotain piristettä arkeen.. B) Lämmintä pullaa ja kylmää maitoa iltapalaksi.. :)

Pohojola OK! Ei muuta kuin onnea asunnon etsimiseen ja toivottavasti löytyy sellainen mistä ei heti tarvis toiseen muuttaa :)
Mulla on 5 ja 4v kummitytöt ja olen myös molempien tätikin :)
Ja sitten meillä on yhteinen 3v kummipoika, syntyi muistaakseni rv26-28 ja painoi 900g mutta "reipas" poika nyt. :heart:
Ja miehellä on vielä 6v kummipoika ja on samalla myös eno pojalle.

Olipas Dallas-pullat hyviä. Mies nukahti heti kun pääsi sänkyyn.. :LOL:
Mun pullissa toimi se nukahtamislääke.. :saint: :LOL:

JJ-t Ei hätää! Näinpä.. Muutamia tällä vauvakuume puolella jotka aina vastauksessaan tuovat negaa esille. Ja juurikin se että jos kyseisellä vastaajalla on tapahtunut omalle kohdalle niin se hänen mielestään tarkoittaa että muillekin käy niin...

ON: Testit tuli tänään. Huomenna alkaa testaus malttamattomana.. :D
Muuten ei erikoista tällä hetkellä...

ON: Oon niin omahyväinen että kerron vaan omia juttuja.. :whistle:
Ovistesti nega, eli jatkukoon.. veikkaan että se plussa tulee jos on tullakseen kp18-21 välillä..
Toissapäivänä kolasin pihaa 1,5h, eilen illalla isännän kanssa reilu tunti ja tänä aamuna yksin taas tunnin verran ja äsken tunnin verran.. ja arvaa onko mitään muuta hyötyä kuin että seuraavalla kolauskerralla ei ole niin paljon kolattavaa... mutta kun sitä lunta tulee ja tuulee niin penteleesti... "onko järkee vai ei" .. Ei :kieh: :D
Ja sitten toi samperin golffin tuulilasin pyyhin meni sekaisin ja alkoi yhtäkkiä pyyhkimään konepeltiä.. siellä on varmaan sokka irti muuta en keksi mutta en ala räpläämään.. ketuttaa. En pääse liikkeelle kun ei saa pyyhittyä ikkunaa ja kun tota lunta tulee niin ei sit näe ajaa.. seliseli :D

miracle Mä en ottanut itseeni siitä vaan ärsyttää suunnattomasti.
Pahoittelen tädistä. Nokka kohti uutta kiertoa..

Jotain hyötyä täällä kerrostalossa asumisesta.... piha kolataan, hiekotetaan ja muutenkin pidetään kunnossa ihan automaattisesti... ;)
Noh, ei kai sekään nyt niin automaattista ole, mutta mulle juu... :D
Mäkin olen omahyväinen ja kerron: Täti katoaa pian, jipi jee!! =) yritystä alotellaan taas... harkitsen kyllä vieläkin tauko kuukautta, mutta en sano mitään vielä, koska mieli muuttuu niin usein... :ashamed:
Meillä hajoaa auto..... jotain mahdottoman kamalaa vikaa on.. Mies on nyt muutamasta puljusta kysynyt korjausta ja pelkkä koneen pois otto, puhdistus ja takasin laitto 2 200e ja kone remontti n.5 200e, mutta voi sitä vikaa kuulemma muuallakin olla... katalysaattori voi olla joko tukossa tai ihan paskana... kone remontti siihen tehtiin viimeks 2007 keväällä.. mua niin kiukuttaa... :'( ilman autoa me ei pärjätä kun asutaan täällä keskellä ei mitään...
Sitten joskus n.10v päästä kun tuo auto on kunnossa, niin myydään se heti pikinmiten pois pois pois... :headwall:

heiDu lämmin :hug:

).( Oon ihan hermona täti on ollu jo poissa tiistaista lähtien..tuhnutellu oon ny viimeset kolme päivää, mutt mutt tänää ku pitkäst aikaa pupuiltii tuli selvää menkka verta sen seurauksena :eek: Mitä hittoa tää nyt oikein on? Tuleeko mulle täti taas uudestaa :headwall:

pohojola loppuko se pupuilun jälkeinen vuoto kuitenkin pian vai vieläkö jatkuu?
Naisen anatomia on niin käsittämätön asia... :headwall:
Täällä näin: Eilen myös täällä pupuiltiin ja seurauksena tuli myös pientä tuhru tätiä... :/
Ja sitten... olen lykännyt nyt jo siitä joulusta asti sinne lääkäriin menoa, tai siis on ollut pakko lykätä ja nytm kuppa ihme aikoo ilmeisesti taas iskeä... :'( lääkäristä silloin sanottiin että tuskin se heti puhkeaa uudelleen ja tulen näyttämään sitten, silloin kun pitikin... mutta kun se aika peruttiin, en ole ehtinyt varaamaan uutta...
mä en oikein käsitä mikä mun päässäni on, kun ei voinut sitten mennä aikasemmin... jotenkin sairasta kun tietää, että jokin on pielessä, mutta ei millään ole päässyt lääkäriin... :/ ja nyt on vielä huonompi homma kun tuo auto hajoaa/hajosi niin millä sinnekin nyt lähtee kun matkaa on n.10km.... pitäis vielä päästä ja ehtiä töihin/kouluun tuonne 22km päähän ja millä sinnekin sitten menee... on kamalaa...

Tere! :wave:

Voisimpa antaa :hug: ja rutistuksen teille jokaiselle - jokainen ottakoon omansa oikeasta kategoriasta; pudonnut, v*tuttaa, tai muuten vaan! :D

).:) Nyt kp 3 ja yk 9. Täti kurvasi lauantaina paikalle, vaikka sunnuntaina otin viimeisen teron. Tosi jännä, miten siinä nyt noin monta (6!!) päivää meni terojen jälkeen! :eek: Mutta nyt mennään positiivisin ajatuksin taas tässä kierrossa, mieski tosi hyvin "mukana". Eilen jo kyseli että eikö ne menkat ole jo loppunu(kp 2!:D ) että päästäis kunnolla touhuileen ;) :whistle:
Nyt pitäis käydä sitte kp 21-23 niissä verikokeissa jossa nähdään että tapahtuuko ovulaatiota vai ei.

Plussapuhurit meille jokaiselle!!! :whistle: =)

heiDu Vaikkei helpota yhtään, mutta tiedän kokemuksesta kuinka kalliiksi autot voi tulla.. meillä mennyt maasturiin nyt melkein tonni remppaan TAAS! Ja toinen tonni kuluu vielä varmasti ( maalaus maksaa ja se tulee vasta viimeisenä ) . Mitä vikaa teidän autossa on? Vai tiedättekö? :hug:

Sirpula :LOL: Miehet voi toisissa kierroissa olla enemmän mukana kuin itse.. ;) Meillä onneksi ollaan yhteismielin, ja rakastelua ollut tähän asti joka päivä paitsi lauantaina kaks kertaa.. ;)
Puhureita sinnekin! =)

ON: Ihan kauhean outo viikonloppu ollut. Ensinnäkin tuntuu etten ole saanut mitään aikaiseksi. Oksettaa ihan älyttömästi, tissit käy kuumana siis kun koskee niin tuntee kuumuuden, alavatsaa nippailee kiitettävästi, valkovuoto alkaa muuttuu joustavammaksi, ovistesti tänään jo selkeesti punainen vaikkakin silti nega, pissattaakin koko ajan ja ihmeellisen onnellinen olotila silti. Huomenna aamulla lääkäriin hakemaan lääkkeitä tohon ranteeseen kun ei saa unta öisin.. tähän asti olen kieltäytynyt lääkkeistä mutta nyt ei enää pysty olla ilman!! :(
Niin ja samalla pyydän lähetteen labraan perus hormonikokeisiin loppukierrolle, varmaan sinne kp22. Ja tiedän että lääkärini on myös ehkäisyneuvolan puolella töissä että jos kirjoittaa mulle lähetteen K-HKS:n lapsettomuusasiantuntijoille.. Onkohan toiveunta että kirjoittais lähetteen. Jännittää mitä se sanoo.
Mutta taidan mennä katsomaan Paksuna leffan kun sen tänään kävin vuokraamassa. :wave:

Kauniita unia kaikille! :heart:

Yhteistyössä