N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

huomenta!
Tänne länsi-suomeen tuli viime yönä lunta...... :( ei enää olis kyllä tarvinnu yhtään mitään.. liukastakin on ja varmasti olen autoni kanssa tuolla pientareella ku talvirenkaat on ihan sileet.. nastoista tietoakaan kun piti jo kohta vaihtaa kesärenkaatkin alle, mitä noilla nastottomilla huonoillakaan tekee...
mies sai eilen jonkun päähän piston että myydään meidän auto ja ostetaan tilalle pari halvempaa, kummallekin omat.... mä nyt en oikein tiedä onkos tuokaan hyvä ajatus... Mutta kesällä kuitenkin tarvitaan molemmat omia autoja että kaiketi se olis, mutta... ääh... en millään halua luopua vanhasta hyvästä.... :/

täällä näin: Eilen oli aivan mahtavaa harjoitusta peti puolella, sellaisen pikku riidan jälkeen... ;) ei laskettu kuitenkaan sovinto seksiksi...
Mies sanoi aktin jälkeen että "voitaisiinkos alkaa harrastaa sellasia yhden illan juttuja toistemme kanssa? Vähän niinkun kerran illassa juttuja" ... :D
Masuni mun on pipi, mutta vieläkin siis muuten samaa.. tunnepuoli sekasin.. edelleen...
:D
mä alan nyt valmistautumaan kouluaamuun, hyvää arkea taas !! :p

miracle Kappas vaan :) Ties vaikka ollaan törmätty jossain ;) Missä päin te asutte? Meillä torppa haapahuhdassa :D

Voi vide, eilen tuli vessa valmiiksi (listoja vaille valmis siis ) ja oon niin iloinen.. nyt alkaa siivous! =) Keittiön pöydän käsittelin eilen 3kertaan ruokaöljyllä kun ei se rakennuspöly lähtenyt ja vasta jouluksi sain uuden ruokailuryhmän. Mutta tätä tää on.

heiDu Meilläkin tuli viime yönä lunta vähän siis vähän, ja sekin vähä muuttui loskaksi. Mutta parempi loska kuin lumi. Mä en tykkää talvesta yhtään, oon kesäleidejä :)
Me ei tulla toimeen ilman omia autoja. Ei sitten millään. Sinne keskustaan on matkaa 6km, lähimpään kauppaan n4km jne.. tällä hetkellä mulla on miehen kakkosauto ja miehellä firmansa pakettiauto ja sitten touko-kesäkuussa JEEEEE!!!! mä saan maasturin kunhan se vaan valmistuis ;) Mun ego on tippunut ihan sika alas tommosella pikku golffilla ajelusta ettei kukaan usko, nolottaa oikein :) JA se on muuten totta, että se millä autolla olet pitkään jo ajanut tuntuu maailman parhaalta ja jos joutuu vaihdon eteen niin melkein itku tulee mutta usko pois kyllä toinenkin auto voi viedä sun sydämen! :)

ON: Aika ihmeellistä sanoisinko, perjantaina alkoi vuoto, normaalin oloinen tummanpunainen ei kirkas, eilen vielä vuodin kunnolla, tänään ei enää tule kuin ruskeaa vuotoa ja niukasti.. onkohan nää sittenkään normimenkat.. aika näyttää. Mutta toisaalta, perjantaina oli tosikovat tätikivut joihin söin 3panadolia ja yhden ei sallitun miranax:n eikä mitään tehoa, joten kipujen mukaan olis normimenkat, aina ja vain eka päivä kipuja :LOL:

Pidemmittä puheitta mä poistun takas kotiin siivoomaan. Vieläkään ei se netti toimi, myöhemmin tänään taas soitan ja kysyn että missä veessä se vika on mä en pääse kaksplussalle :D :wave:

huomenta huomenta! |O
Täällä taas yksi lintsari tyyppi, mutta kun ei jaksanut mennä opiskelemaan... :ashamed: ihan pakko oli jäädä kotiin että sais hiukan näitä töitä pois, ei yks päivä maata kaada...
se on muuten aika kumma juttu se, että kun pitäis mennä töihin tai kouluun tms... niin ei jaksa millään nousta! Tekis vaan niin mieli jäädä sänkyyn kukkuilemaan, mutta kun on pakko. No tässä tunti takas mulla soi herätyskello ja tiesin jo jossain takaraivossani etten ole mihinkään menossakaan, mutta laitioin nyt herätyksen ja mies muutenkin herätteli kun luuli mun lähtevän johonkin... nousin sängystä tukka pystyssä, pitkin hampain ja räjähtämäisilläni (joka aamuinen rituaali) , mutta sitten yhtäkkiä... olin jo ihan pirteä!! menin koiruuden viemään pisulle ja keitin kahvia ja nyt on niin pirteä olo ettäs! mutta jos mun olisi pitänyt aamulla mennä johonkin niin varmasti nukkuisin nyt jossain autossa.. :D
Kuulin eilen että mun tän hetkistä työsopparianikaan ei enää jatketa.... ei ole resursseja enää palkka työläiselle, joten joko jään ihan täyspäiväiseksi opsikelijaksi, tai hankin toista työtä.. ei ole kivaa.... :ashamed: kyllähän siitä on puhuttu jo silloin kun viim. sopimus tehtiin että tän jälkeisestä jatkosta ei voi olla varma, koska muutenkin on tiukkaa.. heti sitten kun resurssit antaa myöden niin olen taas listoilla, mutta katsotaan nyt miten käy ja koska käy... Jos käy... Ei kyllä nyt ole mitään työpaikka juttuja mielessä, että jos vaikka hakis kesäks ihan kun kesätöitä?? =)

Täällä näin: Ei kaiketi mitään uutta, paitsi... peiton heiluttelu ei kiinnosta?? Viime kerrallakin oli niin ihanaa, mutta ei vain kiinnosta.... :eek:
Yleensä näin loppu kierrosta mulla on ollu halut aika katossaan, mutta nyt ei.... outoa..
täti tuntemuksia ei mun muistaakseni ole myös ollut pariin päivään...
Niin juu, toista-aamuna heräsin vajaa 5 aivan kamalaan isoon P**A hätään, istuinkin sitten vessassa johonkin vajaa 10 aamulla ennen kun olin valmis sieltä poistumaan... Yritys oli kyllä hyvä, mutta ei eteistä pidemmälle ehtinyt kun jo piti kääntyä takasin ... kiva aamu juu, mutta eipä siitä mitään enää ole, hiukan muljailee mahassa mutta se onkin normaalia näin aamu kahvien jälkeen... :whistle:

miracle Mä käyn päivittäin hirsimäessä, mulla asuu siellä veli sisko ja äiti ja siellä oon käynyt netissäkin kun omassa oli vikaa. Haapahuhta on 54-tien varrella lahteen päin mennessä. Eli radanvartta pitkin (Lidlin vierestä) niin kauan suoraan kun tulee 54:nen ja sitten kääntyy oikealle lahteen ja ajetaan suoraan vaan ja käännytään toisesta vasemmalle (oikealla puolelle jää Reka, Ekokem, Lasiliiri ) :) Siinä sulle ajo-ohjeetkin.. :D Mutta älä välitä, mä oon syntynyt ja asunut koko ikäni täällä, enkä siltikään kaikkia paikkoja tunne. Vasta pari vuotta sitten aloin tuntemaan paikkoja paremmin kun kortin ajoin..

heiDu No meillä on sitten ollut eilen samanlaiset aamut, paitsi mulla kesti koko päivän. :/ Tänään en ole vielä mitään pistänyt suuhun mutta maha murisee jo, ei nälkämurinaa kumminkaan.. :/
Lintsari ;) Mä kerron susta opelle! :LOL:
Nyt on meilläkin kunnon lumet, v-i-*-u-*-*-a-a! Mene talvi pois, mene! :D

ON: täti häipyi jo eilen illalla.. ? No parempi niin :)
Muuten menee kivasti. Makkarissa on seinät maalattu, ainoastaan siivous ja tavaroiden järjestäminen ja dumppaus edessä. Helmikuun puolen välin palkasta meille tulee taulutv, nyt ei enää ole mahdollisuuksia. Vaikka me ostettiinkin tuo makkarin tv uutena viime jouluna eli vuosi sitten niin haluan taas uuden, se on se koko mikä ratkaisee pienessä huoneessa. Ei kellään siis olis tarvetta todella hyvälle tv:lle, samsung merkkinen 28" putki ja tosiaan vuoden vanha..2006 vuoden veronpalautuksista ostettu. Jaa ei oo myyntipalsta? :LOL:

Niin tosiaan oma netti toimii, äsken alkoi toimimaan joten nyt ette saa rauhaa musta. B)

JJ-t Laitoin sulle todella pitkän yv:n takaisin vaan eipä se lähtenyt, tuli erroria ruutuun, kiitos kaksplussan.. aargh!
Ja just nyt ei jaksa mennä uudestaan kirjoittamaan mutta tässä pikaiseen..

Miehellesi terkkuja, kyllä pystyy, jos ei tule kaapelia. Muistaakseni kaapelinkin sai laittaa mutta sitä ei suositella laattojen väliin. Teknisesti vain laasti laattaan ja laatta lattiaan, helppoa nopeaa ja halvempaa.
http://www.raksan.net/ Tuolta. Kyseinen mies joka esittäytyy toimitusjohtajaksi on mun miehen isoveli, ja kyseinen firman työnumero löytyy mun mieheltä, sitä vaan ei ole päivitetty kotisivuille, niinkuin ei mitään muutakaan. Ytj:stä löytyy myös tiedot rak&sanista.
Mutta kirjoitellaan enemmän yv:llä. Niin ja kaapeli oli 2m pätkä (tai siis mattoakin löytyy ) ja maksoi 70? muistaakseni.

ehanaa minttuliikin on sitten taas mukana aktiiviseen malliin... :D
jahas jahas, täällä näin: pahaa tekee kun syö! ei tainnu maha tauti mennäkkään ohi, jos sitä nyt sitten on... sitä on kuulemma liikkellä kamalasti nyt...
minä myös, pidemmittä puheitta asioille...----->

Tässäpä olisi kuvia. Klikkaamalla isommaksi ;)

Hirsiseinästä läpi että saatiin käynti wc:seen eri kautta.

Sitten entinen oviaukko on tässä ja näköjään seinä ja lattiakin piikattu jo..

wc valmiina, toki listat puuttuu:

Että tämmöstä :) Vihdoinkin sain napsittua kuvia..
Ja eiköhän ne listat tule loppuvuoteen mennessä laitettua, listoja kyllä löytyy älyttömän paljon kun vaan joku tekis sen työn. Miehen mielestä mikään työ ei ole niin paskaa kuin listotus :D
Kesällä kun myytiin rivari niin 2päivää ennen ensinäyttöä tuli viimeiset listat kiinnitettyä :D :LOL:

minttulii86 ja heiDu Teillä on samanlaiset aamut ku mulla..yleensä ku herään oon ku persaksille ammuttu karhu :D minttulii86 Teill on hienon näkönen veski :) Huomaa että on kokemusta remppahommista..
).( Vähän alkaa olleen ku tulisilla hiilillä kun on kierto lopuillaan..parina aamuna on tehnyt aamupuuro eritttäin tiukkaa pitää sisällä..sunnuntaina aamupalan jälkeisellä lenkilla tuli yrjö ja ai nii masua nippailee
=) Ties vaikka ois tärpänny tai sitt toivon vaa nii kovasti ett alkaa jo oireita puskemaan :ashamed: Onkos muilla viimesillä kiertopäivillä olevilla oireita?

Hienot rempat on minttulii värkännyt... :p

).:) Täällä hiljaiseloa, terojen kanssa tätiä odotellaan (tulis jo - kerrankin ku sitä oottaa! :headwall: )...tai no nyt otan 7. teron joten su otan viimoisen, jospa ne siitä sitte parin päivän sisällä alkais. Ukon kanssa ollaan taas otettu joka päivä yhteen, masentaa! :/ Kumpiki väsyneitä ja stressiä pukkaa...kummallaki töissä ja lisäks mulla opiskelujen kanssa. Mutta jospa se tästä, pakkohan sitä on välillä paha olo purkaa pois ja keneen muuhunkaan sitä purkais kuin omaan rakkaaseen! :heart:
Onneksi nyt riidellään, niin jospa sitten pysys välit kunnossa kun pitää petipuuhissa olla... :D ;)

Heissan, nyt ruoan tekoon ja sitten lenkille opiskelukamujen kanssa... :wave:

noh niin, tulipas upee jälki minttulii :D meille myös...!! :wave:
kiva että joku muukin on ärrinmurri aamusin... mies vielä ehdotti tänään että voidaan alkaa aamuisin käymään koiran kanssa vuoronperään pihalla.. :ashamed: ennen meillä oli selvä juttu, että mies käy aamuisin ja mä sitten viimiseks illalla mutta nyt.. miten mä kestän aamuisin lähteä tonne tuiskuun kylmyyteen kun muutenkin on niin pahalla päällä... mä en nyt tajua miks se käytäntö ei voinu jatkua kun mies on kuitenkin paljon pirteempi ja ei yhtään pahalla päällä aamuisin... noh, pakko kai se sitten niin on...
ärsyttävää!!
Täällä näin: Halut ja himot on totaalisesti poissa... aamulla tuli himotus olo, kesti n.6s ja hävis johonkin.. ei peittojen heilutus kiinnosta yhtään??
ja täti tuntemukset on jo niin kovat että kohta tulee sekin taas... :| ja kaiken lisäks... mun lääkäri aikani peruttiin ja sanottiin että hankin itse uuden ajan ensi viikolla.. ei ollut antaa kuulemma uutta aikaa kun on porukka niin paljon sairaslomalla??!??? mä en tykkää kunnallisista palveluista, joten taidan siis varata sen yksityisen niin kuin uhkasinkin, en vain silloin varannut kun ihan kunnalliselta ja tässä sitä ollaan... :kieh:

HeiDu: Helpottavaa kuulla että jollakin muullaki on halut pois...siis aivan oikeasti; mulla ei ole ikinä ollu näin "halutonta" kiertoa (siis että mua yksinkertaisesti vaan haluttaa paljon harvemmin ku normaalisti :eek: ) - ei ikipäivänä!! Mutta jospa siihen vaikuttaa niin se, kun tämän kierron aikana otettu ukon kanssa yhteen niin lahjakkaasti ja monta kertaa...ja mä ku oon muutenki sellanen, että oon joko täysillä mukana tai sitte ei ollenkaan! :p Niin ja varmaan muutenki oon jännittäny sitä gynen käyntiä niin kovasti, muu pyörinytkään välillä mielessä ku se....:/ Mut onneks nyt on ne asiat taas etenemässä.

Kävin vetämässä kolmen vanhan opiskelukaverin kanssa 7 km:n lenkin, kylläpä oon ylpee itestäni! :saint: Nyt suihkuun ja nukkumaan, aamulla aikasin töihin. Öitä! :wave:

Noniin, selvennykseksi vain että mä en ole aamuisin äreä :)
Sillä tarkoitin että heiDun kanssa samanlaiset aamut oli että p*ska lensi :D Mä saatan olla aamuisin väsynyt mutta pirteä silti. Nauru pidentää ikää, että siihen tähdätään! =) :LOL:

Mikäs teitä nyt Sirpula kiukuttaa miehen kanssa?
Seuraavaksi kun kiukuttaa niin halaa miestäs oikein lujaa ja kerro kuinka paljon rakastat! :heart:

heiDu Mun pitäis kanssa varaa gyneaika. En vaan tiedä että minne tilaisin. Neuvolaan en haluais kun siellä niin epämukava tiukkis täti, yksityinen, hmm mitähän niiden gyneajat maksaa? Tk:seen en mene kun ei siellä tiedetä mitään.. :D

Mä oon maalaillut niin ei ole ollut aikaa tännekään ja sitten väsyttää ihan hirveesti. Tänään oli kiva lumipyry. Oli kiva ajaa 54sta kun ei nähnyt kuin pari metriä eteenpäin.. itku meinas tulla :) Ja sitten illalla kun ajoin takasin kotiin niin oli jo loskakeli, ei tuullut eikä pyryttänyt eli tosi hyvä ajaa.. ja huomenna +3 :)

Ja täällä odotellaan ovisaikaa, vaikka onhan tuota jo harjoiteltu kp5 lähtien.. :whistle: Ajattelin tilaa ovistikut täksi kierroksi ja jos kävis gynellä juuri oletetun oviksen aikaan :D

Ei muuta kuin Pohojolalle peukut pystyyn! :wave: :whistle:

Moikka taas. ollu hirveetä hässäkkää niin ei ole paljon täälä kerinnyt käymään mutta nyt taas. mulla sama vika tui aamu äreys :D gynellä käynti yksityisellä maksaa treellä ainakin 45e mutta ennemmin maksaa sen kerran enemmän ja saa hyvää palvelua/tuloksia kun se että käy tk:ssa missä arvaillaan mitä on vikana.. ite käyny molemmissa ja tulin siihen tulokseen että parempi käydä yksityisellä. Sittenkun tässä kohta niitä lapsukaisia aletaan puuhaan ja kun tärppää niin menen siihen alkuraskaus tutkimukseenkin yksityiselle.. =) Täältä kans Pohjolalle peuket pystyyn :wave: :D

annan nyt kaikille ison halin, valitettavasti en jaksa lukea kaikkea mitä olette välillä kirjoitelleet, minttulii on tehnyt hienoa jälkeä remontoidessa:)

Huomenna pitäisi täti tulla kylään, kävin just ostamassa puregonin ja clomit, kyllä kirpas hinta(n.170?)
Joko mä olen sairaaks tulossa tai sit vaan syönty epäsopivaa, toisaalta samaa mitä aina mutta eilisestä asti mua on närästänyt, yölläkin.. ei mitenkään maailman paras tunne...
Pohojola pidän peukut ja varpaat pystyssä:) missäpäin asustelet? Itte asun Pyhäjärvellä, Oulun läänessä.

Humenna menen yhden työkaverin kanssa kokeileen morsiuspukuja, sekin on menossa kesällä naimisiin.

onlyer Asustelen täällä Kemissä, lapin läänis muutettii tänne Oulusta viime syksynä..Jospa se täti jäis tulematta sulle :heart:
).( Viel ei tätiä eikä normi siihen liittyviä naama kukintoja näy *koputtaa puuta*..joskos tuota ens viikolla uskaltuatuis testaamaan jo..Laitoin r-testit miehelle säilytykseen ku muuten oisin jo hätäsenä ne tehnyt :LOL:

Pohojola täälläkin ollaan siinä kierron loppupuoliskolla... ;)
Eipä ole kummia oireita muuta kuin tätiin suunnaten... Nyt kun oikein taas miettii niin voishan niitä jotakin olla.... :whistle: mutta eipäs nyt aleta liikaa pohtimaan, muuten menee taas ihan hösseliks koko touhu...
sirpula tätä mun haluttomuutta on jo kestänyt ihan liian kauan, mun mielelle... :( Mutta se voi olla silti, että meillä on sama vika, ollaan niin oteltu, tai oikeastan minä olen otellut.. kauhean kamala stressi ollut jo muutaman viikon että tänä aamuna se oikein urakalla paukahti ilmoille... väsynyt kun vielä oli...
hävettää kamalasti kun käyttäydyin aamulla kun mikäkin murrosikänen kiukku itku kohtaukseni kans, mutta kun en voinut sille mitään.. koiruuskin pelästyi niin paljon että kun tulin iltapäivällä kotiin se oli hiukan arka että uskaltaako tota akkaa edes mennä tervehtimään, mutta hyvinhän se sitten uskalsi...
olin kyllä aika hullu ja nyt hävettää...
Nyt en kyllä aio muutamaan viikkoon tehdä niin paljon että tulis noin kovat paineet ja sitten räjähtää noin... nooh, mennyttä jo sekin...
ehanaa bersjantaita kaikille!!! vapaa vapaa vapaa...
=)

minttuli Mä ainaki oon stressannu tässä kierrossa siitä gynen käynnistä tosi kovasti. Ahdisti niin mennä taas sille epämiellyttävälle äijälle ja varsinki ku ei siltä tahtonu selvää vastausta saada ollenkaan!

Itsekin oon alkanu tässä miettimään, että pitäiskö mennä seuraavalla kerralla yksityiselle...jos siellä sais vielä paremmin vastauksia näihin kysymyksiin.
Nyt siivoamaan ja illaksi töihin... :wave:

Erittäin tyhmä kysymys mutta kysyn silti:
Minkä verran yksityisellä on aikaa höpistä jos varaa gyneajan ja tekeekö ne muuta kuin sisätutkimuksen? =)

Eilen sitten taas päätettiin että tää kierto on yrittämistä ihan täysillä, joka toinen päivä kierron loppuun saakka. Ja jos ei tärppää niin sitten helmikuussa sinne lääkäriin meno..

mun pitäis kanssa mennä nyt siivoamaan kun ollaan eletty kuin pellossa viimeisen melekein viikon ajan.. :whistle:
Ja sitten ruoantekoon, jahka se mies vielä töistä tulee, ainakin toivon niin! =)

huiii ko olin tippunu täst pinost ko en oo kirjotellu enkä seuraillu :p pittääpi ottaa vahinko takas ja lueskella juttunne koha ehin :)

).:) kipuilu alavattas jatkuu.. joskus ei satu yhtään ja joskus paljonkin.. ehk ne menkat sielt tulis tos ens vkolla.. eli uskon et kierto olis siis sen 32 paikkeil täs kierros:)

Lista päivitetty, katsokaa että on oikein? =)

Heräsin hetki sitten vidunmoiseen rannesärkyyn..
Lääkäri todennut rannekanavaoireyhtymön mutta toinen lääkäri ei ole sanonut sanaakaan vielä röntgenkuvista mitä otettiin tosta oikean käden ranteesta... kipulääkelaastareita oon käyttänyt mutta ei ne mitään auta. kolmiolääkkeitä en syö, seuraavana päivänä vielä huonompi olo.. huh! |O :headwall:
Josko maanantaina soittais aamulla akuuttiajan, on tää yhtä helvettiä tä kivun kanssa.. :'(

Jaahas, jos menis isännän viereen kumminkin pikkuhiljaa.
Meillä soi herätyskellokin 5.30.

no kyllä mä ainakin olen ihan ummet ja lammet saanu yksityisellä höpistä.. =) kai se riippuu hiukan millanen ihminen siellä on. Toiset (olen vain kuullut) tekee tutkimuksen, kertoo hieman mikäs on, jos jotain on, ja se on siinä. Mä olen käyny sellasella gynellä joskus aiemmin joka on ollut kätilönä myös mun äidille synnytyksessä, mun tädille synnytyksessä ja nyt mun serkulle monta vuotta ja vielä synnytyksessä... se on aivan upea vähän vanhempi rouva, mutta hieman se vain aina lompakkoon kilahtaa, varsinkin jos sinne asumaan jää... :D

täällä näin: Menin sitten ja testasin... :( ensimmäinen nega tälle kierrolle...
Pari päivää on kivut ollu ihan sellasia kun täti olis ekaa/toista päivää päälllä ja mitään ei siis ole! on niin outoa... nyt en kuvittele, kahtena aamuna on ollut paha olo, mutta se on voinut kyllä johtua monesta muustakin asiasta..
Toista päivänä kun on ja oli silloinkin ihan V**UN! liukasta, menin koiran kans pihalle ja se tietysti näki jossain puskassa jonkun jäniksen ja kiskasi niin että tuntui ihan joka puolella... eilen alkoi inhottava selkä viiltely vasemmalta puolelta kun kävelee, tai yrittää edes hiukan kiertää kylkeä oikealle.. toivottavasti tää menee huomenna jo ohi, koska ei voi elää jos selkä on pipi! siinä ei ole särkyä, mutta tietyissä liikkeissä tulee sivukiertoa jonkin verran ja aina vihlasee niin että voisin alkaa karjua!! :kieh:

Yhteistyössä